Autors | Ziņojums |
MairisB | |
 Kopš: 20. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 47
Braucu ar: JA371
|
28 Jun 2017, 08:08:38 @Laoshi rakstīja:
Ja vari dabūt oriģinālas NGK sveces, tad liec. NGK ir ļoti daudz feiki, pat lielie daļu izplatītāji tirgo feikus.
Pēc personīgiem novērojumiem, sveces ar tievo elektrodu iet daudz ilgāk.
Paldies, par atbildi.
Skatos amazonē var dabūt pa sakarīgām cenām. Tu domā tievo elektrodu, kas ir ķipa irīdija?
EDIT: Laikam atradu ar tievo, un "oriģinālo", nosacīti. Cena izsmiekls, salīdzinot ar LV cenām. ;D [ Šo ziņu laboja MairisB, 28 Jun 2017, 08:22:01 ] |
Offline | |
|
Hyundai-Matrix | |
 Kopš: 22. Oct 2014
No: Ainaži
Ziņojumi: 132
Braucu ar: 3 cilindru dīzeli
| M52 motoriem nāk ar 4 elektrodiem sveces, tākā NGK šitās liec 12 12 0 037 607, pats sev uzliku šīs un viss bumbās (braucu ar veiksminieku degvielu)
nevajag nekādas speciālās gāzes sveces nekādus citus brīnumus  |
Offline | |
|
MairisB | |
 Kopš: 20. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 47
Braucu ar: JA371
|
28 Jun 2017, 08:45:50 @Hyundai-Matrix rakstīja:
M52 motoriem nāk ar 4 elektrodiem sveces, tākā NGK šitās liec 12 12 0 037 607, pats sev uzliku šīs un viss bumbās (braucu ar veiksminieku degvielu)
nevajag nekādas speciālās gāzes sveces nekādus citus brīnumus 
Bet tām parastajām ar 4 elektrodiem resurss mazāks, bet irīdija svecēm vismaz 3-4x lielāks resurs. Tā vismaz internets saka.
Edit: Atradu kodu savam motoram un gadam. Meklēju pēc NGK 6418, kas ir ar vienu elektrodu un ar irīdiju.[ Šo ziņu laboja MairisB, 28 Jun 2017, 09:27:19 ] |
Offline | |
|
Hyundai-Matrix | |
 Kopš: 22. Oct 2014
No: Ainaži
Ziņojumi: 132
Braucu ar: 3 cilindru dīzeli
| par to resursu nezinu, bet ar šīm bmw raksta ka 100k var norullēt, tam gan es neticu , bet 50k noripināsi stabili  |
Offline | |
|
N53series | |
Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| ziniet, kaa veel var dariit?
ik peec paardesmit kkm izskruuveet, iestatiit pareizas spraugas [kompenseet izdegusho];
katru 2..3. shaadu reizi likt uz pliits un karseet, klapeet nost pieaugushos noseedumus;
sarunaat ar servisiem - kad kaadi biezie lohi met aaraa savas ''vecaas'' sveces, lai vinji pietaupa un atdod jums - iztiirisiet, iestatiisiet pareizu dzirksteljspraugu un brauksiet beedu nezinot! |
Offline | |
|
kkas | |
 Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9786
Braucu ar: Alfu
| pie tirsas kādas likt lpg, neesmu jutis nekādu atšķirību. atšķiras vnk apkopju intervāls. ieliksi irīdija un uz kādām 100k varēsi aizmirst par maiņu. |
Offline | |
|
MairisB | |
 Kopš: 20. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 47
Braucu ar: JA371
|
28 Jun 2017, 09:55:31 @kkas rakstīja:
pie tirsas kādas likt lpg, neesmu jutis nekādu atšķirību. atšķiras vnk apkopju intervāls. ieliksi irīdija un uz kādām 100k varēsi aizmirst par maiņu.
Tieši tas ko vēlos.  |
Offline | |
|
grav4iks | |
 Kopš: 29. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 122
Braucu ar: Q
| Kādam vēl šodien neiet InterCar rezerves daļu katalogs?  |
Offline | |
|
|
RSAWorkshop  | |
 Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7547
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| cietis kiberuzbrukumā un nav zināms kad atjaunos darbību
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
edzhaans | |
 Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
28 Jun 2017, 08:56:30 @MairisB rakstīja:
28 Jun 2017, 08:45:50 @Hyundai-Matrix rakstīja:
M52 motoriem nāk ar 4 elektrodiem sveces, tākā NGK šitās liec 12 12 0 037 607, pats sev uzliku šīs un viss bumbās (braucu ar veiksminieku degvielu)
nevajag nekādas speciālās gāzes sveces nekādus citus brīnumus 
Bet tām parastajām ar 4 elektrodiem resurss mazāks, bet irīdija svecēm vismaz 3-4x lielāks resurs. Tā vismaz internets saka.
Edit: Atradu kodu savam motoram un gadam. Meklēju pēc NGK 6418, kas ir ar vienu elektrodu un ar irīdiju.
Savlaik liku Bosch pa 3e, tad mēgināju Denso TT pa 3e. Šķirbu nejutu, bet zato jaunas un ik pa 8-10k kopā ar eļļas maiņu pārskrūvēju. Sūdīga vieta kur taupīt, manuprāt. Un irīdijs mēdz pist prātu. |
Offline | |
|
RSAWorkshop  | |
 Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7547
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| ieliec lāzera aizdedzi
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
Straikz | |
 Kopš: 11. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 524
Braucu ar:
| Lieta sekojoša, Jaguar S-type 2.5i V6.
Bija aizvests pārmetināt katalizatorus. Tas arī tika izdarīts un itkā viss okei. Skatē neizlaida cauri dēļ atgāzēm (ciparu neatceros, bet baigais kosmoss bija). Aizdomas par to, ka pirms metināšanas klemmes no akumulatora netika noņemtas, lidz ar to dzinēja kompis sagājis sviestā. Protams metinātāji to noliedz un saka, ka viss bija izdarīts kā vajag.
Ir kautkādas idejas, kā tās atgāzes dabūt normā iekšā? Varbūt ir kāds cits iemesls, kādēļ tās atgāzes tādas?
Cik cilvēks stāstija, tad gaitā un jaudas ziņā nekas neliecina par to, ka būtu kautkādas problēmas.  |
Offline | |
|
kritins79 | |
Kopš: 13. Dec 2016
Ziņojumi: 102
Braucu ar:
| jus kaut vienu specialistu vai servisu esat nosauis?sanak,visu zinu visu maku,nevienam neteiksu jo esmu gudrakais |
Offline | |
|
ivolainers | |
 Kopš: 17. Nov 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 73
Braucu ar: E63
| JAUTĀJUMS. Neatradu nevienā diskusijā šādu tematu, un arī ārzemju forumos. Problēma tāda- 16:9 ekrāns reizēm kļūst dzeltenā čuru krāsā, reizēm atkal ir normāls. Kur problēma? Kontaktus izraustīju jau un iztīriju. 
Attēls uzmanības pievēršanai.
[URL=http://www.bildites.lv/a/zve896mp#nsbvap59][/URL][ Šo ziņu laboja ivolainers, 29 Jun 2017, 17:27:54 ] |
Offline | |
|
Ridlihs | |
 Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
| http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=73...art=4040#5617270
no #4050 posta sāc |
Offline | |
|
pthica | |
 Kopš: 25. Dec 2014
Ziņojumi: 34
Braucu ar:
| Help. Iesakat lūdzu labu spečuku par labām naudām, sprauslu pārbaude un nepieciešamības gadījumā, maiņas iespējas.
+ ja kādam ir instrukcija, kā pats var mainīt...ja nu kas..PM |
Offline | |
|
|
doriftoo | |
 Kopš: 01. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 722
Braucu ar: ///M50
|
29 Jun 2017, 16:03:51 @Straikz rakstīja:
Lieta sekojoša, Jaguar S-type 2.5i V6.
Bija aizvests pārmetināt katalizatorus. Tas arī tika izdarīts un itkā viss okei. Skatē neizlaida cauri dēļ atgāzēm (ciparu neatceros, bet baigais kosmoss bija). Aizdomas par to, ka pirms metināšanas klemmes no akumulatora netika noņemtas, lidz ar to dzinēja kompis sagājis sviestā. Protams metinātāji to noliedz un saka, ka viss bija izdarīts kā vajag.
Ir kautkādas idejas, kā tās atgāzes dabūt normā iekšā? Varbūt ir kāds cits iemesls, kādēļ tās atgāzes tādas?
Cik cilvēks stāstija, tad gaitā un jaudas ziņā nekas neliecina par to, ka būtu kautkādas problēmas. 
Cik zinu, tad, akumulatora atvienošana nepalīdz, bet pat pasliktina iespēju sagandēt vadības blokus u.c elektroierīces(jo akb amortizē straujās sprieguma maiņas). Vienīgais veids kā no tā izvairīties ir atvienot vadības blokus pilnībā(atvienot visus kontaktus pie tiem).
Te drīzāk jautājums uz kādiem tika nomainīti tie katalizatori, kādas atgāzes bija pirms to nomaiņas, kā dēļ vispār tas tika darīts utt.?[ Šo ziņu laboja doriftoo, 29 Jun 2017, 17:43:18 ] |
Offline | |
|
N53series | |
Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
29 Jun 2017, 16:58:51 @kritins79 rakstīja:
jus kaut vienu specialistu vai servisu esat nosauis?sanak,visu zinu visu maku,nevienam neteiksu jo esmu gudrakais
esmu. vairaakus. BMW sarezgjitakiem keisiem piesleedzos arii pats. Jaguar/Ford - neesmu lietas kursaa par personaalijaam. |
Offline | |
|
kritins79 | |
Kopš: 13. Dec 2016
Ziņojumi: 102
Braucu ar:
| bet cilveks jautaja par jaguar,tatad nav ko ieteikt? neapsaubu tos jusu postus par bmw motoriem,bet jaguar ir kas cits,jusu prieksa nometu cepuri un uzlieku kaju |
Offline | |
|
N53series | |
Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
29 Jun 2017, 18:26:01 @kritins79 rakstīja:
bet cilveks jautaja par jaguar,tatad nav ko ieteikt? neapsaubu tos jusu postus par bmw motoriem,bet jaguar ir kas cits,jusu prieksa nometu cepuri un uzlieku kaju
es akcenteeju uzmaniibu uz to, ka jau ir izteereeti simti naudas un daudz laika pilnigi bez jeegas - ta shobriid ir pilniigi skaidrs. turklaat, posta autors nemekleeja specus [tie vinju neinteresee], bet izvirziija mistiskas teorijas, kaut saprotams, ka no teemas nejeedz neko.
es ieposteeju ar domu - ja nu sho izlasa auto saimnieks, jeb pats posta autors beidzot saprot, ka shii joma nav vinjam [kas ir maz ticams].
abstraheejoties no konkreetaa gadiijuma -
1. kati bez iemesla nenomirst.
2. 99% ''meistaru'' pat nezin, kaa noteikt, vai pie vainas kati vai kas cits.
3. nevienaa no paardesmit keisiem, ko peedeejaa laikaa esmu redzeejis, kur ''vainiigi'' kati vai tie jau bijushi vainiigi, kati nebija vainigi, peec to nomainjas TA taapat iziet nevareeja.
ok, es saprotu - man traapas gadiijumi, kur: ne tas klients, ne tas meistars. bet - tendences ir skarbas.
|
Offline | |
|