Online

Pašreiz BMWPower skatās 231 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
MairisB
28. Jun 2017, 08:15 #39261

Kopš: 20. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 47

Braucu ar: JA371


28 Jun 2017, 08:08:38 @Laoshi rakstīja:
Ja vari dabūt oriģinālas NGK sveces, tad liec. NGK ir ļoti daudz feiki, pat lielie daļu izplatītāji tirgo feikus.

Pēc personīgiem novērojumiem, sveces ar tievo elektrodu iet daudz ilgāk.


Paldies, par atbildi.
Skatos amazonē var dabūt pa sakarīgām cenām. Tu domā tievo elektrodu, kas ir ķipa irīdija?

EDIT: Laikam atradu ar tievo, un "oriģinālo", nosacīti. Cena izsmiekls, salīdzinot ar LV cenām. ;D

[ Šo ziņu laboja MairisB, 28 Jun 2017, 08:22:01 ]

Offline
Hyundai-Matrix
28. Jun 2017, 08:45 #39262

Kopš: 22. Oct 2014

No: Ainaži

Ziņojumi: 132

Braucu ar: 3 cilindru dīzeli

M52 motoriem nāk ar 4 elektrodiem sveces, tākā NGK šitās liec 12 12 0 037 607, pats sev uzliku šīs un viss bumbās (braucu ar veiksminieku degvielu)
nevajag nekādas speciālās gāzes sveces nekādus citus brīnumus
Offline
MairisB
28. Jun 2017, 08:56 #39263

Kopš: 20. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 47

Braucu ar: JA371


28 Jun 2017, 08:45:50 @Hyundai-Matrix rakstīja:
M52 motoriem nāk ar 4 elektrodiem sveces, tākā NGK šitās liec 12 12 0 037 607, pats sev uzliku šīs un viss bumbās (braucu ar veiksminieku degvielu)
nevajag nekādas speciālās gāzes sveces nekādus citus brīnumus


Bet tām parastajām ar 4 elektrodiem resurss mazāks, bet irīdija svecēm vismaz 3-4x lielāks resurs. Tā vismaz internets saka.

Edit: Atradu kodu savam motoram un gadam. Meklēju pēc NGK 6418, kas ir ar vienu elektrodu un ar irīdiju.

[ Šo ziņu laboja MairisB, 28 Jun 2017, 09:27:19 ]

Offline
Hyundai-Matrix
28. Jun 2017, 09:27 #39264

Kopš: 22. Oct 2014

No: Ainaži

Ziņojumi: 132

Braucu ar: 3 cilindru dīzeli

par to resursu nezinu, bet ar šīm bmw raksta ka 100k var norullēt, tam gan es neticu , bet 50k noripināsi stabili
Offline
N53series
28. Jun 2017, 09:37 #39265

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

ziniet, kaa veel var dariit?
ik peec paardesmit kkm izskruuveet, iestatiit pareizas spraugas [kompenseet izdegusho];
katru 2..3. shaadu reizi likt uz pliits un karseet, klapeet nost pieaugushos noseedumus;
sarunaat ar servisiem - kad kaadi biezie lohi met aaraa savas ''vecaas'' sveces, lai vinji pietaupa un atdod jums - iztiirisiet, iestatiisiet pareizu dzirksteljspraugu un brauksiet beedu nezinot!
Offline
kkas
28. Jun 2017, 09:55 #39266

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9786

Braucu ar: Alfu

pie tirsas kādas likt lpg, neesmu jutis nekādu atšķirību. atšķiras vnk apkopju intervāls. ieliksi irīdija un uz kādām 100k varēsi aizmirst par maiņu.
Offline
MairisB
28. Jun 2017, 10:00 #39267

Kopš: 20. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 47

Braucu ar: JA371


28 Jun 2017, 09:55:31 @kkas rakstīja:
pie tirsas kādas likt lpg, neesmu jutis nekādu atšķirību. atšķiras vnk apkopju intervāls. ieliksi irīdija un uz kādām 100k varēsi aizmirst par maiņu.


Tieši tas ko vēlos.
Offline
grav4iks
28. Jun 2017, 10:44 #39268

Kopš: 29. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 122

Braucu ar: Q

Kādam vēl šodien neiet InterCar rezerves daļu katalogs?
Offline
RSAWorkshop
28. Jun 2017, 10:51 #39269

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7547

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

cietis kiberuzbrukumā un nav zināms kad atjaunos darbību

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
edzhaans
28. Jun 2017, 13:16 #39270

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


28 Jun 2017, 08:56:30 @MairisB rakstīja:

28 Jun 2017, 08:45:50 @Hyundai-Matrix rakstīja:
M52 motoriem nāk ar 4 elektrodiem sveces, tākā NGK šitās liec 12 12 0 037 607, pats sev uzliku šīs un viss bumbās (braucu ar veiksminieku degvielu)
nevajag nekādas speciālās gāzes sveces nekādus citus brīnumus


Bet tām parastajām ar 4 elektrodiem resurss mazāks, bet irīdija svecēm vismaz 3-4x lielāks resurs. Tā vismaz internets saka.

Edit: Atradu kodu savam motoram un gadam. Meklēju pēc NGK 6418, kas ir ar vienu elektrodu un ar irīdiju.

Savlaik liku Bosch pa 3e, tad mēgināju Denso TT pa 3e. Šķirbu nejutu, bet zato jaunas un ik pa 8-10k kopā ar eļļas maiņu pārskrūvēju. Sūdīga vieta kur taupīt, manuprāt. Un irīdijs mēdz pist prātu.
Offline
RSAWorkshop
28. Jun 2017, 13:26 #39271

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7547

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

ieliec lāzera aizdedzi

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Straikz
29. Jun 2017, 16:03 #39272

Kopš: 11. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 524

Braucu ar:

Lieta sekojoša, Jaguar S-type 2.5i V6.
Bija aizvests pārmetināt katalizatorus. Tas arī tika izdarīts un itkā viss okei. Skatē neizlaida cauri dēļ atgāzēm (ciparu neatceros, bet baigais kosmoss bija). Aizdomas par to, ka pirms metināšanas klemmes no akumulatora netika noņemtas, lidz ar to dzinēja kompis sagājis sviestā. Protams metinātāji to noliedz un saka, ka viss bija izdarīts kā vajag.

Ir kautkādas idejas, kā tās atgāzes dabūt normā iekšā? Varbūt ir kāds cits iemesls, kādēļ tās atgāzes tādas?

Cik cilvēks stāstija, tad gaitā un jaudas ziņā nekas neliecina par to, ka būtu kautkādas problēmas.
Offline
kritins79
29. Jun 2017, 16:58 #39273

Kopš: 13. Dec 2016

Ziņojumi: 102

Braucu ar:

jus kaut vienu specialistu vai servisu esat nosauis?sanak,visu zinu visu maku,nevienam neteiksu jo esmu gudrakais
Offline
ivolainers
29. Jun 2017, 17:20 #39274

Kopš: 17. Nov 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 73

Braucu ar: E63

JAUTĀJUMS. Neatradu nevienā diskusijā šādu tematu, un arī ārzemju forumos. Problēma tāda- 16:9 ekrāns reizēm kļūst dzeltenā čuru krāsā, reizēm atkal ir normāls. Kur problēma? Kontaktus izraustīju jau un iztīriju.
Attēls uzmanības pievēršanai.

[URL=http://www.bildites.lv/a/zve896mp#nsbvap59]
[/URL]

[ Šo ziņu laboja ivolainers, 29 Jun 2017, 17:27:54 ]

Offline
Ridlihs
29. Jun 2017, 17:33 #39275

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=73...art=4040#5617270

no #4050 posta sāc
Offline
pthica
29. Jun 2017, 17:33 #39276

Kopš: 25. Dec 2014

Ziņojumi: 34

Braucu ar:

Help. Iesakat lūdzu labu spečuku par labām naudām, sprauslu pārbaude un nepieciešamības gadījumā, maiņas iespējas.
+ ja kādam ir instrukcija, kā pats var mainīt...ja nu kas..PM
Offline
doriftoo
29. Jun 2017, 17:42 #39277

Kopš: 01. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 722

Braucu ar: ///M50


29 Jun 2017, 16:03:51 @Straikz rakstīja:
Lieta sekojoša, Jaguar S-type 2.5i V6.
Bija aizvests pārmetināt katalizatorus. Tas arī tika izdarīts un itkā viss okei. Skatē neizlaida cauri dēļ atgāzēm (ciparu neatceros, bet baigais kosmoss bija). Aizdomas par to, ka pirms metināšanas klemmes no akumulatora netika noņemtas, lidz ar to dzinēja kompis sagājis sviestā. Protams metinātāji to noliedz un saka, ka viss bija izdarīts kā vajag.

Ir kautkādas idejas, kā tās atgāzes dabūt normā iekšā? Varbūt ir kāds cits iemesls, kādēļ tās atgāzes tādas?

Cik cilvēks stāstija, tad gaitā un jaudas ziņā nekas neliecina par to, ka būtu kautkādas problēmas.

Cik zinu, tad, akumulatora atvienošana nepalīdz, bet pat pasliktina iespēju sagandēt vadības blokus u.c elektroierīces(jo akb amortizē straujās sprieguma maiņas). Vienīgais veids kā no tā izvairīties ir atvienot vadības blokus pilnībā(atvienot visus kontaktus pie tiem).

Te drīzāk jautājums uz kādiem tika nomainīti tie katalizatori, kādas atgāzes bija pirms to nomaiņas, kā dēļ vispār tas tika darīts utt.?

[ Šo ziņu laboja doriftoo, 29 Jun 2017, 17:43:18 ]

Offline
N53series
29. Jun 2017, 18:10 #39278

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


29 Jun 2017, 16:58:51 @kritins79 rakstīja:
jus kaut vienu specialistu vai servisu esat nosauis?sanak,visu zinu visu maku,nevienam neteiksu jo esmu gudrakais


esmu. vairaakus. BMW sarezgjitakiem keisiem piesleedzos arii pats. Jaguar/Ford - neesmu lietas kursaa par personaalijaam.
Offline
kritins79
29. Jun 2017, 18:26 #39279

Kopš: 13. Dec 2016

Ziņojumi: 102

Braucu ar:

bet cilveks jautaja par jaguar,tatad nav ko ieteikt? neapsaubu tos jusu postus par bmw motoriem,bet jaguar ir kas cits,jusu prieksa nometu cepuri un uzlieku kaju
Offline
N53series
29. Jun 2017, 18:35 #39280

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


29 Jun 2017, 18:26:01 @kritins79 rakstīja:
bet cilveks jautaja par jaguar,tatad nav ko ieteikt? neapsaubu tos jusu postus par bmw motoriem,bet jaguar ir kas cits,jusu prieksa nometu cepuri un uzlieku kaju


es akcenteeju uzmaniibu uz to, ka jau ir izteereeti simti naudas un daudz laika pilnigi bez jeegas - ta shobriid ir pilniigi skaidrs. turklaat, posta autors nemekleeja specus [tie vinju neinteresee], bet izvirziija mistiskas teorijas, kaut saprotams, ka no teemas nejeedz neko.
es ieposteeju ar domu - ja nu sho izlasa auto saimnieks, jeb pats posta autors beidzot saprot, ka shii joma nav vinjam [kas ir maz ticams].

abstraheejoties no konkreetaa gadiijuma -
1. kati bez iemesla nenomirst.
2. 99% ''meistaru'' pat nezin, kaa noteikt, vai pie vainas kati vai kas cits.
3. nevienaa no paardesmit keisiem, ko peedeejaa laikaa esmu redzeejis, kur ''vainiigi'' kati vai tie jau bijushi vainiigi, kati nebija vainigi, peec to nomainjas TA taapat iziet nevareeja.
ok, es saprotu - man traapas gadiijumi, kur: ne tas klients, ne tas meistars. bet - tendences ir skarbas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo