Online

Pašreiz BMWPower skatās 80 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
vadjiksBMW
10. Jun 2020, 22:48 #3521

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2700

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


10 Jun 2020, 22:32:52 @koderis rakstīja:
TA būs mikrodaļu mērījumi vai nē? Ja būs, tad dīzelistiem būs Tad no ceļiem būs jāpazūd kaudzei ar auto, ja tā notiks, KPV uzvarēs un šo normu atcels.


Ja arī ievisīs, tad tāpat kā parasti, tā norma būs spēkā no datuma x, un ietvers auto, kuri ir ražoti pēc datuma x, bet vecākiem nekas nemainīsies, jo ar nosacīti atpakaļejošu datumu pacelt latiņu ne gluži nevar, bet tā vnk nedara, otra lieta, ka jebkurā gadījumā tās normas būtu stipri virs ražotāja itkā sasniegtajām un norādītajām, kā jau parasti, jo ja ieviestu kaut kādu cieto kontroli un šrotu visam, kas neatbilst valsts būtu vnk pamesta
Offline
vadjiksBMW
10. Jun 2020, 22:53 #3522

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2700

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


10 Jun 2020, 22:23:46 @Grubby rakstīja:
Cik saprotu diezgan pieredzējis DPF serviss iesaka DPF vienkārši ņemt ārā, vai tā ir normāla prakse?


Jā, tā ir normāla prakse, te traki cilvēki apgalvo pretējo, bet pareizie servisi problēmas vienmēr risina demontējot detaļas no mašīnas
Offline
australia
10. Jun 2020, 23:00 #3523

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1804

Braucu ar: E61 K1200RS

Man izklausās, ka šie čiperi gūst dubultu peļņu.
Vienam kko amputē, iekasē naudu.
Otram liek amputēto virsū, iekasē naudu.
Bļin, nu nevar būt, ka tā vienkārši piedāvā visu nahren amputēt daudz maz modernam auto.


10 Jun 2020, 14:54:57 @Digital rakstīja:
Šodienas čiptūneru hīts.
Kolēģis x1 2.0d kkd izravejis dpf+egr( meistars ieteicus)

Pec neilga laika parādās check engins, kljuda par nekorektiem gaisa apjomiem.
Verdikts, gaisa mērītājs nav beigts, bet gan nepareizus datus dod, vajag atbraukt, izprogrammēs

Kapec gan lai 2010.gada dīzeli nepadarîtu par 92.g tds

Nu un tad cilvēkam skaidro kapēc šitas nebūs īsti pareizi.

Offline
sys9291
10. Jun 2020, 23:21 #3524

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5216

Braucu ar: F20 R1200RT


10 Jun 2020, 23:00:17 @australia rakstīja:
Man izklausās, ka šie čiperi gūst dubultu peļņu.
Vienam kko amputē, iekasē naudu.
Otram liek amputēto virsū, iekasē naudu.
Bļin, nu nevar būt, ka tā vienkārši piedāvā visu nahren amputēt daudz maz modernam auto.


10 Jun 2020, 14:54:57 @Digital rakstīja:
Šodienas čiptūneru hīts.
Kolēģis x1 2.0d kkd izravejis dpf+egr( meistars ieteicus)

Pec neilga laika parādās check engins, kljuda par nekorektiem gaisa apjomiem.
Verdikts, gaisa mērītājs nav beigts, bet gan nepareizus datus dod, vajag atbraukt, izprogrammēs

Kapec gan lai 2010.gada dīzeli nepadarîtu par 92.g tds

Nu un tad cilvēkam skaidro kapēc šitas nebūs īsti pareizi.



Stāsts iz dzīves:
E60 2005 gada - saimniekam uzzinot cik izmaksās savest auto kārtībā (nomainīt CAT, DPF, vēl kādu sprauslu, sveces), kas izmaksā auto tirgus vērtību...vai pat vairāk...protams nav ar mieru.
Kantorī X (kas pēc cenu aptaujas bija lētākais) "mestras" izgrieza tikai CAT (jo nezina, ka DPF ir atsevišķi), uzčipo (ielej kaut ko, jo īsti nezin ko tas viss vispār nozīmē), nodod CAT metālos a saimnieks priecīgs... a tas kantoris, kas ieteica remontēt ir krāpnieki, abnormāli dārgs, kidala utt. (tas tiek stāstīts visiem)
Pēc pāris nedēļām sākas problēma, jo palikušais DPF jau ir galīgi ciet, kantoa X "meistars" iesaka mainīt turbīnu...
Un tad auto mistiski atgiežas pie abnormāli dārgajiem "kidalām"... protams, ka uz jaunu CAT un DPF neparakstījās, bet bija dikti priecīgs, ka turbīna nebija jāmaina... (a par to klusē, jo par savu zaļotu kauns)

[ Šo ziņu laboja sys9291, 10 Jun 2020, 23:22:53 ]

Offline
ATB
11. Jun 2020, 08:14 #3525

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5321

Braucu ar: ♛ ♛

Ok, ar dīzeli vajag braukt, bet ar benzīnu - var sēdēt korķos? vai tur ar tas ir slikti
Offline
uldens1
11. Jun 2020, 09:32 #3526

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16749

Braucu ar:

bmw inženieri vēl nav atklājuši ka bez bāņa vēl ir pilsētas satiksme
Online
Angelz
11. Jun 2020, 09:38 #3527

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2882

Braucu ar: BMW

Nav jau viss tik slikti, vnk nepieciešams praktizēt, vismaz reizi mēnesī, izbraukt ārpus pilsētas šosejas režīmā.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m dažāda profila elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
uldens1
11. Jun 2020, 09:53 #3528

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16749

Braucu ar:


11 Jun 2020, 09:48:33 @DM-101 rakstīja:

11 Jun 2020, 09:32:28 @uldens1 rakstīja:
bmw inženieri vēl nav atklājuši ka bez bāņa vēl ir pilsētas satiksme


ar BMW inzhenieriem viss ir kaartiibaa.
pirmais iipasnieks parasti/normaali ir cilveeks, kas ar diizeli brauc daudz, brauc pa baani.
Kad tas ir nobraucis savus 300+kkm, auto tiek nogruust apa kapikaam; attiits un paardots kapeikjaaklim LT/LV, kur cilveeks ar to turpina chunchinaat pa pilseetu un ''ekonomeet''.

Es nedomaaju, ka BMW AG inzhenieriem vajadzeeja iipashi domaat par sho vinju auto dalietotaaju kategoriju.
tāpēc vajadzēja ieprogramēt laika bumbu,pēc 300k tas bembis uzspragst ar visu kapeikpisēju un neindē citus cilvēkus
Online
Mikels
11. Jun 2020, 10:05 #3529

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5153

Braucu ar: cieņu


11 Jun 2020, 09:53:31 @uldens1 rakstīja:

11 Jun 2020, 09:48:33 @DM-101 rakstīja:

11 Jun 2020, 09:32:28 @uldens1 rakstīja:
bmw inženieri vēl nav atklājuši ka bez bāņa vēl ir pilsētas satiksme


ar BMW inzhenieriem viss ir kaartiibaa.
pirmais iipasnieks parasti/normaali ir cilveeks, kas ar diizeli brauc daudz, brauc pa baani.
Kad tas ir nobraucis savus 300+kkm, auto tiek nogruust apa kapikaam; attiits un paardots kapeikjaaklim LT/LV, kur cilveeks ar to turpina chunchinaat pa pilseetu un ''ekonomeet''.

Es nedomaaju, ka BMW AG inzhenieriem vajadzeeja iipashi domaat par sho vinju auto dalietotaaju kategoriju.
tāpēc vajadzēja ieprogramēt laika bumbu,pēc 300k tas bembis uzspragst ar visu kapeikpisēju un neindē citus cilvēkus

Varbūt vienkārši nevajag pirkt dīzeli,ja katru dienu pārvietojies principā tikai pa pilsētu un gada nobraukums ir līdz 20k gadā
Offline
dsks
11. Jun 2020, 10:22 #3530

Kopš: 12. Nov 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1330

Braucu ar:

Mikels,ja Tu sāksi ar TO kategoriju strīdēties par to ir vai nav lētāk,tad būs Kaspicha un krievu foruma varinats - brīdinājums un bans

... nav vērts
Offline
Mikels
11. Jun 2020, 10:30 #3531

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5153

Braucu ar: cieņu


11 Jun 2020, 10:22:07 @dsks rakstīja:
Mikels,ja Tu sāksi ar TO kategoriju strīdēties par to ir vai nav lētāk,tad būs Kaspicha un krievu foruma varinats - brīdinājums un bans
... nav vērts

Taisnība, strīdēties nav vērts, katram pašam uz savas ādas ir jāizbauda tas jebatorijs un jāizdara secinājumi
Offline
sys9291
11. Jun 2020, 10:51 #3532

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5216

Braucu ar: F20 R1200RT


11 Jun 2020, 10:01:22 @DM-101 rakstīja:

11 Jun 2020, 09:45:06 @jankabb66 rakstīja:
Help!
F07 braucot noslāpst un nevar iedarbināt, paiet 10 min un atkal var braukt tālāk līdz atkal noslāpst!
braucu 200 km pa bāni viss ok, braucu pa pilsētu 4 km un 2x noslāpa!

pieslēdza pie kompja it kā vis kārtībā!

ir varianti


pardot auto.

a varbūt IGLA ar čipu?
Offline
Ruudis
11. Jun 2020, 11:38 #3533

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2115

Braucu ar: Pienpak


11 Jun 2020, 11:13:05 @DM-101 rakstīja:

11 Jun 2020, 11:11:13 @Ruudis rakstīja:

11 Jun 2020, 11:01:01 @Angelz rakstīja:

11 Jun 2020, 10:46:20 @shirminieks rakstīja:

No kurienes Tev informācija, ka griež/bojā grīdu bez rūsas? Cik sapratu no sarunas ar servisa pieņēmēju, ja vietā, kur vads iet cauri grīdai ir rūsa vai krāsas burbulīši, tad to vietu maina - ja vieta ir kārtībā, tad neko nemaina (tikai to plastmasas daļu).

Es domāju, ka tam auto, kam samainīja 'veselu' grīdu, tur noteikti bija rūsas burbuļi, kurus varbūt pie virspusējas apskates neredz


No paša acīm. Vizuāli gan no augšpuses gan no apakšas ne rūsa nedz kāda korozija nebija redzama. Vajadzēja noknipsēt pirms un pēc.

Iebraukšu ciemos pie dīlera jūlijā, pirms un pēc būs bildes.

Rūdi, kā tev izskatās plus vada zona virsbūvē tagad?

Neesmu vēl nopētījis. Vakarā apskatīšos no augšas un pateikšu


alni, jaaskataas ir no apakshas!

Vienīgais alnis šeit esi tu. Citreiz padomā kam tu brauc virsū. Netā visi baigie mcgregori

P.S. Šobrīd nav pieejams pacēlājs vai bedre

[ Šo ziņu laboja Ruudis, 11 Jun 2020, 11:39:58 ]

Offline
Ruudis
11. Jun 2020, 11:50 #3534

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2115

Braucu ar: Pienpak


11 Jun 2020, 11:48:27 @DM-101 rakstīja:

11 Jun 2020, 11:38:56 @Ruudis rakstīja:

11 Jun 2020, 11:13:05 @DM-101 rakstīja:

11 Jun 2020, 11:11:13 @Ruudis rakstīja:

11 Jun 2020, 11:01:01 @Angelz rakstīja:

11 Jun 2020, 10:46:20 @shirminieks rakstīja:

No kurienes Tev informācija, ka griež/bojā grīdu bez rūsas? Cik sapratu no sarunas ar servisa pieņēmēju, ja vietā, kur vads iet cauri grīdai ir rūsa vai krāsas burbulīši, tad to vietu maina - ja vieta ir kārtībā, tad neko nemaina (tikai to plastmasas daļu).

Es domāju, ka tam auto, kam samainīja 'veselu' grīdu, tur noteikti bija rūsas burbuļi, kurus varbūt pie virspusējas apskates neredz


No paša acīm. Vizuāli gan no augšpuses gan no apakšas ne rūsa nedz kāda korozija nebija redzama. Vajadzēja noknipsēt pirms un pēc.

Iebraukšu ciemos pie dīlera jūlijā, pirms un pēc būs bildes.

Rūdi, kā tev izskatās plus vada zona virsbūvē tagad?

Neesmu vēl nopētījis. Vakarā apskatīšos no augšas un pateikšu


alni, jaaskataas ir no apakshas!

Vienīgais alnis šeit esi tu. Citreiz padomā kam tu brauc virsū. Netā visi baigie mcgregori

P.S. Šobrīd nav pieejams pacēlājs vai bedre


man tev ir sliktas zinjas. pat, ja tev kraans buutu 40cm garsh, IQ testaa virs 70, 55X dienaa tu apmekleetu kachalku, teevocis buut Ainaars vai Andris, tas nemainiitu situaaciju.
tu indee sevi da citus ar nopisto dirseli, nekas tev neinteresee un nepieliip. shai sadaljai nav attaisnojuma. bet, pienjemu, ka arii shis tev nepielipa. jo slieksnji tak vietaa!

Saremontēji savu kūpošo Nseries dzinēju?
Vari piebraukt un salīdzināsim, kuram auto ir labākā stāvoklī
Offline
Ruudis
11. Jun 2020, 11:58 #3535

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2115

Braucu ar: Pienpak


11 Jun 2020, 11:53:45 @DM-101 rakstīja:

11 Jun 2020, 11:50:29 @Ruudis rakstīja:

11 Jun 2020, 11:48:27 @DM-101 rakstīja:

11 Jun 2020, 11:38:56 @Ruudis rakstīja:

11 Jun 2020, 11:13:05 @DM-101 rakstīja:

11 Jun 2020, 11:11:13 @Ruudis rakstīja:

11 Jun 2020, 11:01:01 @Angelz rakstīja:

11 Jun 2020, 10:46:20 @shirminieks rakstīja:

No kurienes Tev informācija, ka griež/bojā grīdu bez rūsas? Cik sapratu no sarunas ar servisa pieņēmēju, ja vietā, kur vads iet cauri grīdai ir rūsa vai krāsas burbulīši, tad to vietu maina - ja vieta ir kārtībā, tad neko nemaina (tikai to plastmasas daļu).

Es domāju, ka tam auto, kam samainīja 'veselu' grīdu, tur noteikti bija rūsas burbuļi, kurus varbūt pie virspusējas apskates neredz


No paša acīm. Vizuāli gan no augšpuses gan no apakšas ne rūsa nedz kāda korozija nebija redzama. Vajadzēja noknipsēt pirms un pēc.

Iebraukšu ciemos pie dīlera jūlijā, pirms un pēc būs bildes.

Rūdi, kā tev izskatās plus vada zona virsbūvē tagad?

Neesmu vēl nopētījis. Vakarā apskatīšos no augšas un pateikšu


alni, jaaskataas ir no apakshas!

Vienīgais alnis šeit esi tu. Citreiz padomā kam tu brauc virsū. Netā visi baigie mcgregori

P.S. Šobrīd nav pieejams pacēlājs vai bedre


man tev ir sliktas zinjas. pat, ja tev kraans buutu 40cm garsh, IQ testaa virs 70, 55X dienaa tu apmekleetu kachalku, teevocis buut Ainaars vai Andris, tas nemainiitu situaaciju.
tu indee sevi da citus ar nopisto dirseli, nekas tev neinteresee un nepieliip. shai sadaljai nav attaisnojuma. bet, pienjemu, ka arii shis tev nepielipa. jo slieksnji tak vietaa!

Saremontēji savu kūpošo Nseries dzinēju?
Vari piebraukt un salīdzināsim, kuram auto ir labākā stāvoklī


mums ir atskjiriigi veerteeshanas kriteeriji. puika, trolljo citur. man nav interesantas tavas internetu ciinjas.
kraaj naudu DPF. jaa, dziive ir skarba arii kapeikpishiem.

Krāj naudu, lai saremontētu savu zili kūpošo pencīna miseni, nevis mani te māci kko par dpf

Piebrauc, samērisim izplūdi. Tavs pirdiens ir kaitīgāks kā mans dirselis
Offline
uldens1
11. Jun 2020, 12:20 #3536

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16749

Braucu ar:


11 Jun 2020, 10:05:24 @Mikels rakstīja:

11 Jun 2020, 09:53:31 @uldens1 rakstīja:

11 Jun 2020, 09:48:33 @DM-101 rakstīja:

11 Jun 2020, 09:32:28 @uldens1 rakstīja:
bmw inženieri vēl nav atklājuši ka bez bāņa vēl ir pilsētas satiksme


ar BMW inzhenieriem viss ir kaartiibaa.
pirmais iipasnieks parasti/normaali ir cilveeks, kas ar diizeli brauc daudz, brauc pa baani.
Kad tas ir nobraucis savus 300+kkm, auto tiek nogruust apa kapikaam; attiits un paardots kapeikjaaklim LT/LV, kur cilveeks ar to turpina chunchinaat pa pilseetu un ''ekonomeet''.

Es nedomaaju, ka BMW AG inzhenieriem vajadzeeja iipashi domaat par sho vinju auto dalietotaaju kategoriju.
tāpēc vajadzēja ieprogramēt laika bumbu,pēc 300k tas bembis uzspragst ar visu kapeikpisēju un neindē citus cilvēkus

Varbūt vienkārši nevajag pirkt dīzeli,ja katru dienu pārvietojies principā tikai pa pilsētu un gada nobraukums ir līdz 20k gadā
varbūt jāsāk saprast ka daļai bmw braucēju,ar viņu ienākumiem,ir jābrauc ar renault twingo,nevis bmw
Online
Angelz
11. Jun 2020, 12:47 #3537

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2882

Braucu ar: BMW


11 Jun 2020, 12:20:21 @uldens1 rakstīja:

varbūt jāsāk saprast ka daļai bmw braucēju,ar viņu ienākumiem,ir jābrauc ar renault twingo,nevis bmw


Bet ja gribas bavārieti nevis karalisko lauvu, pīzdu vai skuju koku?

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m dažāda profila elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
uldens1
11. Jun 2020, 13:10 #3538

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16749

Braucu ar:


11 Jun 2020, 12:47:44 @Angelz rakstīja:

11 Jun 2020, 12:20:21 @uldens1 rakstīja:

varbūt jāsāk saprast ka daļai bmw braucēju,ar viņu ienākumiem,ir jābrauc ar renault twingo,nevis bmw


Bet ja gribas bavārieti nevis karalisko lauvu, pīzdu vai skuju koku?
fīzdas vietā var ar abpusējo lentu uzlīmēt zilbalto propelleri
Online
RR04
11. Jun 2020, 13:14 #3539

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3852

Braucu ar: 41


11 Jun 2020, 12:47:44 @Angelz rakstīja:

11 Jun 2020, 12:20:21 @uldens1 rakstīja:

varbūt jāsāk saprast ka daļai bmw braucēju,ar viņu ienākumiem,ir jābrauc ar renault twingo,nevis bmw


Bet ja gribas bavārieti nevis karalisko lauvu, pīzdu vai skuju koku?

Tad nolaisties uz zemes, nevis par mammas pēdējo naudu paņemt e60 vai f10
Offline
smudo
11. Jun 2020, 15:36 #3540

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3917

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


11 Jun 2020, 10:00:27 @DM-101 rakstīja:

11 Jun 2020, 09:53:31 @uldens1 rakstīja:

11 Jun 2020, 09:48:33 @DM-101 rakstīja:

11 Jun 2020, 09:32:28 @uldens1 rakstīja:
bmw inženieri vēl nav atklājuši ka bez bāņa vēl ir pilsētas satiksme


ar BMW inzhenieriem viss ir kaartiibaa.
pirmais iipasnieks parasti/normaali ir cilveeks, kas ar diizeli brauc daudz, brauc pa baani.
Kad tas ir nobraucis savus 300+kkm, auto tiek nogruust apa kapikaam; attiits un paardots kapeikjaaklim LT/LV, kur cilveeks ar to turpina chunchinaat pa pilseetu un ''ekonomeet''.

Es nedomaaju, ka BMW AG inzhenieriem vajadzeeja iipashi domaat par sho vinju auto dalietotaaju kategoriju.
tāpēc vajadzēja ieprogramēt laika bumbu,pēc 300k tas bembis uzspragst ar visu kapeikpisēju un neindē citus cilvēkus


iz nopietnaas sadaljas - reku, peec 200/250kkm ir obligaata prasiiba mainiit DPF.
Vai to muusu baalelinji dara? nee.
Kaa reagjee blatotaaji 'es blja nepishu kapeiku', vai 'es esmu godiigais', kad tiek piekjerti?
triis piemeeri. viens aizspeeraas pie diiilera, kur pateica, ka viss kaartiibaa. Lepni atgriezaas - sak - blja, juus esiet lohi, dileris izskaidroja;
reku otrs vakar saaka mutiiti virinaat, diileris arii teica, ka auto 'ideaalaa kaartiibaa';
treshais ash atseviskju teemu uzcepa, aizspeeraas pie nejeegaam/muhljiitaajiem, peec tam atpakaljgaitu iesleedza.
Bet, kas vienoja - visi triis bija gana agresiivi, neviens to DPF nenomainiija, visi triis turpina buut 'cieniijami' dirseljdraazeeji.
Te tieshaam liidzeetu vnk granaata, ko razhotaajs aktivizee. Citaadi ko kapeikpishanas tupumu neizniideet.


Interesanti, ka BMW pēc 200k obligāti jāmaina DPF. VAG pēc servisa apkopju rokasgrāmatas noteikts, ka uz 180k km jāveic pirmā inspekcija un tad tā jāatkārto in pēc 30k km ( vai 60k km - jāpaskatās). Nav notiekts konkrēts km skaits, pēc kura kvēpu filtrs neatkarīgi no inspekcijas rezultāta jāmaina pret jaunu. BMW varbūt iet citu ceļu.

Turklāt, šis ir jau jaunajiem auto, pēc dieselgeitas skandāla, kad VAG nomainījās top management un vecais tika notiesāts (man konkrēti viens no auto ir 2017. gada Audi un speciāli izpētīju DPF apkopju jautājumu, lai arī ar saviem nelielajiem nobraukumiem nekad netikšu pat tuvu tiem 180k km - jāātzīst, gan ka pieejamā info ir ierobežota).

Starp citu, darba kārtībā esošs EURO6 dīzelis izmet mazāk mikro daļiņu, nekā EURO6 un EURO5 tiešās iesmidzes benzīns līdz 2019. gadam. No 2019. gada tiem ES ir obligāts OPF (benzīna kvēpu filtrs), tādā veidā risinot šo problēmu.

Es pa pilsētu parasti cenšos ar savu auto nebraukt - izmantoju velo, taksi vai sabiedrisko, ja tas ir iespējams. Braucot pa Rīgu bieži ir nepatīkams gaiss, dēļ daudzajiem auto, kas vairs neiekļaujas nekādās EURO normās.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4