Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 82 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
vertikal
16. Sep 2019, 23:52 #34841

Kopš: 10. Dec 2015

No: Ogre

Ziņojumi: 281

Braucu ar: e39 530iA

mūsdienās kādas cenās iet m52b28 pārlasīšana?
interesē rovna cik varētu detaļās aiziet un cik pa darbu pie normāla meistara. ganjau kāds te powerā vel nodarbojas ar to veco kluču skrūvēšanu
Offline
HS
17. Sep 2019, 00:11 #34842

Kopš: 24. Apr 2014

No: Mazsalaca

Ziņojumi: 1103

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@


16 Sep 2019, 23:52:28 @vertikal rakstīja:
mūsdienās kādas cenās iet m52b28 pārlasīšana?
interesē rovna cik varētu detaļās aiziet un cik pa darbu pie normāla meistara. ganjau kāds te powerā vel nodarbojas ar to veco kluču skrūvēšanu

ķēde, visas blīves, galva(daļēji), 680 eur. darbs +detalas. 3gadi atpakaļ.
bloks ar kiškām bija ļoti ok un vanos arī, tos neaiztika.
Offline
vertikal
17. Sep 2019, 22:33 #34843

Kopš: 10. Dec 2015

No: Ogre

Ziņojumi: 281

Braucu ar: e39 530iA

Man tāds šķūninga jautājums.
Vai ir kautkā iespējams iebāzt priekšējos e46 sēdekļus iekš e39 nepārmetinot sliedes?

varbūt kāds ir tādu eksperimentu veicis? runa iet par mehāniski regulējamiem sēdekļiem, gribēju uzzināt kas tieši tur nesapas? caurumi sliedēs vai pašas sliedes nav pietiekoši platas vai kā? jo jaunu caurumu vienmēr var izurbt
Offline
zardoss
18. Sep 2019, 02:01 #34844

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25

Varbut kads grib padiskuteet, cik liels gemaars pariet no m52b28tu, uz m54b30 tur plug and play vai liels gemorojs tomer ar vadiem un dzelziem kas vajadzigs? Jo viens ir prefeislift un otrs sanak feislift, varbut kads to ir dariijis un var pastastit pe kadaam niansem bus kas jamaina veel vai jadara???
Offline
zardoss
18. Sep 2019, 02:05 #34845

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25

Un velviens jautajums vairak no lietotaaju puses kaa ar pieredzi, kursh no abiem degvielas zinjaa ir ekonomiskaaks, vai lielas skirbas nebuus? Starp 530d vai 525d m57 , jo esu dzirdejis no daudziem viedokli kad tas 525d ir ieverojami ekonomiskaaks un salidzinoshi nemaz tik slikti neejot , zin kaa ir, ekonomet uz detaljaam remontos un darbu netaisos, bet ikdienas paterinsh interesee
Offline
zardoss
18. Sep 2019, 02:08 #34846

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25

Tapec tagad svarstos mainit savam esoshajam uz m54 jo nesaskatu jegu pagaidam veco motoru taisiit, vai panjemt vienu no shiem dizeljiem, hmm dilemma kaa labaak
Offline
kasikss
18. Sep 2019, 03:44 #34847

Kopš: 05. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 98

Braucu ar:


16 Sep 2019, 11:25:07 @sys9291 rakstīja:

15 Sep 2019, 14:29:38 @kasikss rakstīja:
Trip nometas pa nullēm katrreiz pielaižot autiņu. Ar bāku, devējs pie sūkņa vai otras puses pludiņš?

visdrīzāk pludiņš pie sūkņa - ja ņēmi ārā visdrīzāk nepareizi esi ielicis (ķeras aiz trubām).
par paneli runājot a kas notiek ar airbag lampiņu?

Pārbaudīts, pludiņi uz cita auto visu rāda pareizi. No sūkņa/pludiņa un otra pludiņa konektoriem pārbaudot ar multimetru viss gut. Un airbag lampiņa deg.
Offline
JanisD
18. Sep 2019, 09:58 #34848

Kopš: 28. May 2015

Ziņojumi: 91

Braucu ar: MB W211


18 Sep 2019, 02:05:21 @zardoss rakstīja:
Un velviens jautajums vairak no lietotaaju puses kaa ar pieredzi, kursh no abiem degvielas zinjaa ir ekonomiskaaks, vai lielas skirbas nebuus? Starp 530d vai 525d m57 , jo esu dzirdejis no daudziem viedokli kad tas 525d ir ieverojami ekonomiskaaks un salidzinoshi nemaz tik slikti neejot , zin kaa ir, ekonomet uz detaljaam remontos un darbu netaisos, bet ikdienas paterinsh interesee

Varu izteikties tikai par smago touringu ar automātu - pie identiskiem maršrutiem jauktajā ciklā 530d tērē par ~ 0,7-1 L uz 100km vairāk.
Kopumā ļoti maza degvielas patēriņa atšķirība, bet jaudas atšķirība jūtama, īpaši pie ieskrējiena nevis uz apdzīšanu. mans 530d sver 1820kg (reāli uz tolmeta svariem ar dīzeli un vadītāju ~1950kg), sievas 525d 1790 kg. Dienā abi braukājam ~70km pierīga-rīga, un 530d ir ~9l/100km, 525d ir ~8l/100km
Ja vēlies ekonomiju, jāņem sedans un manuālis, vienalga kuru, 2,5d vai 3,0d.
Offline
sys9291
18. Sep 2019, 10:04 #34849

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5216

Braucu ar: F20 R1200RT


18 Sep 2019, 03:44:46 @kasikss rakstīja:

16 Sep 2019, 11:25:07 @sys9291 rakstīja:

15 Sep 2019, 14:29:38 @kasikss rakstīja:
Trip nometas pa nullēm katrreiz pielaižot autiņu. Ar bāku, devējs pie sūkņa vai otras puses pludiņš?

visdrīzāk pludiņš pie sūkņa - ja ņēmi ārā visdrīzāk nepareizi esi ielicis (ķeras aiz trubām).
par paneli runājot a kas notiek ar airbag lampiņu?

Pārbaudīts, pludiņi uz cita auto visu rāda pareizi. No sūkņa/pludiņa un otra pludiņa konektoriem pārbaudot ar multimetru viss gut. Un airbag lampiņa deg.

nu ko lai saka jāskatās uz reāla auto - caur netu diez vai varēšu palīdzēt...
Offline
stukis
18. Sep 2019, 13:40 #34850

Kopš: 05. Mar 2017

Ziņojumi: 74

Braucu ar:

Vai nomainot pakaļējo gultni ir pēc tam jāregulē savirze?
Offline
JanisD
18. Sep 2019, 14:09 #34851

Kopš: 28. May 2015

Ziņojumi: 91

Braucu ar: MB W211


18 Sep 2019, 13:40:04 @stukis rakstīja:
Vai nomainot pakaļējo gultni ir pēc tam jāregulē savirze?

Atkarībā kas jaukts ārā lai nomainītu gultni.
Ja savirzi regulējošās skrūves skrūvētas, tad jātaisa. Un arī ja iepriekš savirze taisīta ar stipri kustīgu gultni.
Offline
stukis
18. Sep 2019, 14:32 #34852

Kopš: 05. Mar 2017

Ziņojumi: 74

Braucu ar:

Skaidrs paldies
Offline
zardoss
18. Sep 2019, 15:56 #34853

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25


18 Sep 2019, 09:58:55 @JanisD rakstīja:

18 Sep 2019, 02:05:21 @zardoss rakstīja:
Un velviens jautajums vairak no lietotaaju puses kaa ar pieredzi, kursh no abiem degvielas zinjaa ir ekonomiskaaks, vai lielas skirbas nebuus? Starp 530d vai 525d m57 , jo esu dzirdejis no daudziem viedokli kad tas 525d ir ieverojami ekonomiskaaks un salidzinoshi nemaz tik slikti neejot , zin kaa ir, ekonomet uz detaljaam remontos un darbu netaisos, bet ikdienas paterinsh interesee

Varu izteikties tikai par smago touringu ar automātu - pie identiskiem maršrutiem jauktajā ciklā 530d tērē par ~ 0,7-1 L uz 100km vairāk.
Kopumā ļoti maza degvielas patēriņa atšķirība, bet jaudas atšķirība jūtama, īpaši pie ieskrējiena nevis uz apdzīšanu. mans 530d sver 1820kg (reāli uz tolmeta svariem ar dīzeli un vadītāju ~1950kg), sievas 525d 1790 kg. Dienā abi braukājam ~70km pierīga-rīga, un 530d ir ~9l/100km, 525d ir ~8l/100km
Ja vēlies ekonomiju, jāņem sedans un manuālis, vienalga kuru, 2,5d vai 3,0d.



Tur jau taa lieta kad parkapu pirmo reizi muzhaa uz automaatu, un tagad vairs negribu manuaali nekad dziivee tapec tagad svarstos, par m54 benz/gaze, vai m57 dizeliti

[ Šo ziņu laboja zardoss, 18 Sep 2019, 15:58:57 ]

Offline
wanksta
18. Sep 2019, 16:07 #34854

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7626

Braucu ar:

Propāns
Offline
sys9291
18. Sep 2019, 16:38 #34855

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5216

Braucu ar: F20 R1200RT

nepropāns...
Nav labāka varianta sačakarēt BMW, kā uzliekot gāzi...
Offline
zardoss
18. Sep 2019, 18:36 #34856

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25


18 Sep 2019, 16:38:04 @sys9291 rakstīja:
nepropāns...
Nav labāka varianta sačakarēt BMW, kā uzliekot gāzi...


hz kaa tur ir bet brauc un nesuudzaas
Offline
palsed
18. Sep 2019, 20:17 #34857

Kopš: 06. Nov 2013

No: Cēsis

Ziņojumi: 81

Braucu ar: 530

nopietns jautājums par facelift xenona lampām
mašīna normālā augstumā (nav viens gals augstak vai zemak)
korektori šancē (ierubijot gaismu nostaigā uz augšu leju)
uzregulēti maksimāli uz augšu un pat cik ļāva skrūves tik uzcēlu uz augšu, bet spīd naktī maximāli 20m. principā ceļu neredz. knapi aiz haubes

ir kāda fiška kā dalabot lai normali rāda uz ceļu?

[ Šo ziņu laboja palsed, 18 Sep 2019, 20:18:15 ]

Offline
Ruudis
18. Sep 2019, 20:44 #34858

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2115

Braucu ar: Pienpak


18 Sep 2019, 20:17:17 @palsed rakstīja:
nopietns jautājums par facelift xenona lampām
mašīna normālā augstumā (nav viens gals augstak vai zemak)
korektori šancē (ierubijot gaismu nostaigā uz augšu leju)
uzregulēti maksimāli uz augšu un pat cik ļāva skrūves tik uzcēlu uz augšu, bet spīd naktī maximāli 20m. principā ceļu neredz. knapi aiz haubes

ir kāda fiška kā dalabot lai normali rāda uz ceļu?

Tev tur reflektori noteikti metami. E39 savdabīga kaite. Dod restaurēt tos lukturus
Offline
RenegadeX
18. Sep 2019, 22:17 #34859

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3445

Braucu ar: e39, pc34

vai ari spuldzes jau uz galu un driz tapat paliks sarkanas. laiks ar jaunas labas spuldzes ielikt
Offline
palsed
19. Sep 2019, 16:23 #34860

Kopš: 06. Nov 2013

No: Cēsis

Ziņojumi: 81

Braucu ar: 530


Tev tur reflektori noteikti metami. E39 savdabīga kaite. Dod restaurēt tos lukturus


kur kas tāds notiek? kādas izmaksas?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo