Online

Pašreiz BMWPower skatās 133 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
agrisonfire
29. Apr 2016, 11:50 #34461

Kopš: 15. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 179

Braucu ar: 335I F34

Čau džeki. Varbūt kāds zin vietu Rīgā, kur var uzdzīt autiņu un no apakšas apskatīt? Estakāde vai kas tamlīdzīgs. Vēlams neprivāts, bez maksas.
Offline
alnisg
29. Apr 2016, 12:12 #34462

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1972

Braucu ar:


29 Apr 2016, 00:37:43 @cufiks rakstīja:

28 Apr 2016, 18:59:01 @Mikus188 rakstīja:
Kā tur īsti ir , M52TU attaisot eļļas korķi cik lielam vakumam jābūt



Neesmu drošs, vai vispār ir vakumam jābūt...

Katrā gadījumā nomērīt vakuma izmēru būs pagrūti, ja vien nevēlies mantību upurēt mērījumu vārdā..!



... vakumam nevajadzētu būt ne motora telpā. ne ... lietotāja galvā. Motora telpā vienmēr ir neliels spiediens, ko vajadzētu novadīt kartera ventilācijas sistēmai. Ja ar ventilācijas kanāliem problēmu nav, bet, motoram strādājot, caur eļļas ielietuvi ir ar plaukstu jūtama gāzu plūsma, iespējams, ka tuvojas brīdis virzuļu gredzenu maiņai vai ir kāds nopietnāks dzinēja defekts.
Offline
josi
29. Apr 2016, 13:24 #34463

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3191

Braucu ar: Puf-puf


29 Apr 2016, 12:12:56 @alnisg rakstīja:
... vakumam nevajadzētu būt ne motora telpā. ne ... lietotāja galvā. Motora telpā vienmēr ir neliels spiediens, ko vajadzētu novadīt kartera ventilācijas sistēmai.

Neņemos spriest ne par motoru telpām, ne par lietotāju galvām, bet pēdējās desmitgadēs BMW dzinēji tiek projektēti ar domu, ka karterī būs nedaudz negatīvs spiediens jeb vakuums, 0 līdz -30 mbar pret apkārtējo.

Tātad tas ir pilnīgi normāli, ja atverot elļas korķi, tas tiek tā kā nedaudz "piesūkts" pie kakliņa.
Offline
Kristaps22
29. Apr 2016, 15:07 #34464

Kopš: 01. Dec 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar: e46 323ci

Labdien. Jautājums:
e46 323ci, simptoms - auto bieži vien lec no pusapgrieziena un iet ļoti labi. Ir brīži kad griež ļoti labi, bet pielec pēc sekundēm 3-4. Attiecīgi kad tā notiek, ir ļoti jūtams jaudas zudums. Izslēdzu dzinēju, piedarbinu atkal - atkal labi iet.Paldies
Offline
BigBear
29. Apr 2016, 15:09 #34465

Kopš: 09. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1880

Braucu ar: Glanci

Sakiet, kur meklēt vainu dīzeļauto pie zemiem apgriezieniem izsit melnus dūmus, arī mierīgi uzsākot? sprauslas, turbo, egr kārtībā....atvelkot dūmu nav

[ Šo ziņu laboja BigBear, 29 Apr 2016, 15:09:47 ]

Offline
Reinno
29. Apr 2016, 15:25 #34466

Kopš: 04. Jan 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 892

Braucu ar: MB

Vnk nevajag senot.
Pamegini sakt pildities cita vieta.
Offline
alnisg
29. Apr 2016, 15:54 #34467

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1972

Braucu ar:


29 Apr 2016, 13:24:50 @josi rakstīja:

29 Apr 2016, 12:12:56 @alnisg rakstīja:
... vakumam nevajadzētu būt ne motora telpā. ne ... lietotāja galvā. Motora telpā vienmēr ir neliels spiediens, ko vajadzētu novadīt kartera ventilācijas sistēmai.

Neņemos spriest ne par motoru telpām, ne par lietotāju galvām, bet pēdējās desmitgadēs BMW dzinēji tiek projektēti ar domu, ka karterī būs nedaudz negatīvs spiediens jeb vakuums, 0 līdz -30 mbar pret apkārtējo.

Tātad tas ir pilnīgi normāli, ja atverot elļas korķi, tas tiek tā kā nedaudz "piesūkts" pie kakliņa.


...nu, ja', ja par relatīvi maz lietotu dzinēju, bet ... par tādu jau nav vispār ko vaicāt, ņemot vērā, ka tā BMW kvalitāte nav tā sūdīgākā...
Offline
BigBear
29. Apr 2016, 16:50 #34468

Kopš: 09. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1880

Braucu ar: Glanci


29 Apr 2016, 15:25:57 @Reinno rakstīja:
Vnk nevajag senot.
Pamegini sakt pildities cita vieta.


Parasti Nestē vai Staķikā lejos...tantes runa, ka vajagot pārbaudīt vai nav čipots.
Offline
korpo
29. Apr 2016, 17:00 #34469

Kopš: 28. Jun 2015

No: Liepāja

Ziņojumi: 78

Braucu ar: BMW E46 325i Touring, Ford Galaxy MKII


29 Apr 2016, 15:07:52 @Kristaps22 rakstīja:
Labdien. Jautājums:
e46 323ci, simptoms - auto bieži vien lec no pusapgrieziena un iet ļoti labi. Ir brīži kad griež ļoti labi, bet pielec pēc sekundēm 3-4. Attiecīgi kad tā notiek, ir ļoti jūtams jaudas zudums. Izslēdzu dzinēju, piedarbinu atkal - atkal labi iet.Paldies


Man tas pats, bet ar M52TUB20. Arī gribētu zināt uz ko jāskatās.
Offline
Mikus188
29. Apr 2016, 17:25 #34470

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 711

Braucu ar: E60 530xD


29 Apr 2016, 15:54:37 @alnisg rakstīja:

29 Apr 2016, 13:24:50 @josi rakstīja:

29 Apr 2016, 12:12:56 @alnisg rakstīja:
... vakumam nevajadzētu būt ne motora telpā. ne ... lietotāja galvā. Motora telpā vienmēr ir neliels spiediens, ko vajadzētu novadīt kartera ventilācijas sistēmai.

Neņemos spriest ne par motoru telpām, ne par lietotāju galvām, bet pēdējās desmitgadēs BMW dzinēji tiek projektēti ar domu, ka karterī būs nedaudz negatīvs spiediens jeb vakuums, 0 līdz -30 mbar pret apkārtējo.

Tātad tas ir pilnīgi normāli, ja atverot elļas korķi, tas tiek tā kā nedaudz "piesūkts" pie kakliņa.


...nu, ja', ja par relatīvi maz lietotu dzinēju, bet ... par tādu jau nav vispār ko vaicāt, ņemot vērā, ka tā BMW kvalitāte nav tā sūdīgākā...
pietiks gudri irst ! ir aizdoma par beigtu CCV, tpc jautāju par vakumiem !
Offline
Gato_jurko
29. Apr 2016, 22:44 #34471

Kopš: 03. Apr 2016

Ziņojumi: 701

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


29 Apr 2016, 15:09:15 @BigBear rakstīja:
Sakiet, kur meklēt vainu dīzeļauto pie zemiem apgriezieniem izsit melnus dūmus, arī mierīgi uzsākot? sprauslas, turbo, egr kārtībā....atvelkot dūmu nav

Čipots? Gaisa filtrs tīrs? Kartera ventilācija tīra?

[ Šo ziņu laboja Gato_jurko, 29 Apr 2016, 23:00:38 ]



-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline
Misterstvisters
30. Apr 2016, 07:33 #34472

Kopš: 24. Nov 2013

Ziņojumi: 343

Braucu ar: ra ucuarB


29 Apr 2016, 15:09:15 @BigBear rakstīja:
Sakiet, kur meklēt vainu dīzeļauto pie zemiem apgriezieniem izsit melnus dūmus, arī mierīgi uzsākot? sprauslas, turbo, egr kārtībā....atvelkot dūmu nav


• gaisa filtra aizsērējums;
• gaisa filtra aizsērējums papildus vēl ar motora eļļas daļiņām tās, nokļūst no motora kartera pa kartera ventilācijas sistēmu.
• Izdilusi cilindru-virzuļu grupa;
• eļļas nosēdumi gaisa iesūkšanas kolektora – izdilušas turbokompresora
vārpstas gultņu sēžas un blīvējums;
• nestrādā turbokompresors.

[ Šo ziņu laboja Misterstvisters, 30 Apr 2016, 07:34:00 ]

Offline
Voits
30. Apr 2016, 19:45 #34473

Kopš: 07. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 432

Braucu ar: e39,e90,e63


29 Apr 2016, 11:50:57 @agrisonfire rakstīja:
Čau džeki. Varbūt kāds zin vietu Rīgā, kur var uzdzīt autiņu un no apakšas apskatīt? Estakāde vai kas tamlīdzīgs. Vēlams neprivāts, bez maksas.

Tagad mes visi zinam,ka esi kapeikp...
Offline
kasikss
30. Apr 2016, 22:24 #34474

Kopš: 05. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 98

Braucu ar:

bmw e46 328iA pārbūve par manuāli, par mehanisko daļu skaidrs, kas ir no ECU UN EWS, e46 gadījumā ir kā e36 ecu paliek vecais, tikai ews jaapmāna ar vienu pinu(P pozīcija) vai e46 ir savadāk?
Offline
kasikss
30. Apr 2016, 23:37 #34475

Kopš: 05. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 98

Braucu ar:

Sanāk no elektronikas tikai atpakaļgaita un ews jāpievelk 1 pins?
Bet jā paldies
Offline
Gato_jurko
01. May 2016, 01:25 #34476

Kopš: 03. Apr 2016

Ziņojumi: 701

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


30 Apr 2016, 19:45:04 @Voits rakstīja:

29 Apr 2016, 11:50:57 @agrisonfire rakstīja:
Čau džeki. Varbūt kāds zin vietu Rīgā, kur var uzdzīt autiņu un no apakšas apskatīt? Estakāde vai kas tamlīdzīgs. Vēlams neprivāts, bez maksas.

Tagad mes visi zinam,ka esi kapeikp...

Domāju katrā padomju laika garāžu kompleksā jābūt rampai

-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline
dzuris
01. May 2016, 18:05 #34477

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Jautajums dizelspeciem.
M57 magistralais saka dukt sodien ka vecam benziniekam. Varetu but ka rucosam skana var mainities sledzelejot R-N-D?
Offline
krabiss_k
01. May 2016, 19:01 #34478

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:

Skajsti dziwo, skajsti brawc.

Kurs zin, no kā jaliek amortizatori aizmugurē b3 passatam, universalim, lai nosēdinatu? !

Atsperes nozāģējot nav jega
Varbut var dalities ar info- kam uzjautat?
Offline
Veiksmigais5
01. May 2016, 19:07 #34479

Kopš: 12. Dec 2011

No: Salaspils

Ziņojumi: 463

Braucu ar: Melni

Vai e46 coupe 1999g., ir jābūt tādai šķirbai starp kapotu un virsbūvi? Augšpusē kapots viss stāv pēc līnijām, no sāniem arī viss labi, kapēc tā?

https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12...&oe=5729133A

https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12...&oe=57284A6C

https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12...&oe=57283360


pats auto
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/bejkxm.html

[ Šo ziņu laboja Veiksmigais5, 01 May 2016, 19:10:22 ]

Offline
restar79
01. May 2016, 20:57 #34480

Kopš: 24. Jan 2010

Ziņojumi: 2915

Braucu ar: Amandas apartamenti Kuldīga. Ford sierra coupe

Jautajums par misina izstradajumiem. Dabuju lielu mutes blodu,vinai dibens ir sadauzits un ir plaisa. Ka vinu iztaisnot un aizlodet. Mos sviests,bet dzirdets,ka misinu ir gruti iztaisnot un salodet???
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo