Online

Pašreiz BMWPower skatās 139 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Pirkt / Pārdot Auto XII

AutorsZiņojums
BadShark
19. Feb 2023, 18:03 #33561

Kopš: 14. Dec 2006

No: Bauska

Ziņojumi: 349

Braucu ar: d, FSI, dci

Tehniskie dati:
BMW E36 Touring 328i (193Hp) 0-100 km/h = 7,4 s
VOLVO V40 2.0 T4 (200Hp) 0-100 km/h = 7,3 s

E36 sedanam ir 7,3 s, bet godīgāk būtu salīdzināt vagonus.

P.S. Un Eiropā Carismai bija tikai 140Hp.
Atsevišķās pasaules malās bija Carisma EVO versija ar 280Hp (0-100 = 4,9 s), kas pie mums gan pazīstama kā Evolūcija, ko nosacīti varētu salīdzināt ar M3 (286Hp; 0-100 = 6,0 s).

[ Šo ziņu laboja BadShark, 19 Feb 2023, 18:18:02 ]

Offline
Bmwpowerists
19. Feb 2023, 19:32 #33562

Kopš: 03. Jun 2010

Ziņojumi: 266

Braucu ar: ///M

Ja kadam interese pm, auto pardodas ar visu nr. poweram cena 3.800

ss
Offline
HE9600
19. Feb 2023, 19:51 #33563

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2502

Braucu ar: Veciem BMW


19 Feb 2023, 18:03:33 @BadShark rakstīja:
Tehniskie dati:
BMW E36 Touring 328i (193Hp) 0-100 km/h = 7,4 s
VOLVO V40 2.0 T4 (200Hp) 0-100 km/h = 7,3 s

E36 sedanam ir 7,3 s, bet godīgāk būtu salīdzināt vagonus.

P.S. Un Eiropā Carismai bija tikai 140Hp.
Atsevišķās pasaules malās bija Carisma EVO versija ar 280Hp (0-100 = 4,9 s), kas pie mums gan pazīstama kā Evolūcija, ko nosacīti varētu salīdzināt ar M3 (286Hp; 0-100 = 6,0 s).


Tas viss ir skaisti uz papīra, realitātē tas v40 ir bezsaķeres auto, pietam ar reti pretīgu, neatsaucīgu vadāmību.
Offline
martinez
19. Feb 2023, 20:44 #33564

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29277

Braucu ar: cietu seju


19 Feb 2023, 19:51:55 @HE9600 rakstīja:

19 Feb 2023, 18:03:33 @BadShark rakstīja:
Tehniskie dati:
BMW E36 Touring 328i (193Hp) 0-100 km/h = 7,4 s
VOLVO V40 2.0 T4 (200Hp) 0-100 km/h = 7,3 s

E36 sedanam ir 7,3 s, bet godīgāk būtu salīdzināt vagonus.

P.S. Un Eiropā Carismai bija tikai 140Hp.
Atsevišķās pasaules malās bija Carisma EVO versija ar 280Hp (0-100 = 4,9 s), kas pie mums gan pazīstama kā Evolūcija, ko nosacīti varētu salīdzināt ar M3 (286Hp; 0-100 = 6,0 s).


Tas viss ir skaisti uz papīra, realitātē tas v40 ir bezsaķeres auto, pietam ar reti pretīgu, neatsaucīgu vadāmību.

Tur jau tā lieta...
Atvainojos, ka offtopic, bet, es kā izbijis kolhoza strītreiseris varu tikai apliecināt, ka tie cipari uz papīra ir tikai teorija...
Jau 20 gadus atpakaļ BMW bija tie, kas pogāja visus tos wannabe jaudīgos auto
Parasta žurka 2.8 varēja easy atstāt piepīpēt visam strīreiseru stāvlaukumam
Offline
badmoon
19. Feb 2023, 20:50 #33565

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8752

Braucu ar: Braucu ar


19 Feb 2023, 20:44:38 @martinez rakstīja:

19 Feb 2023, 19:51:55 @HE9600 rakstīja:

19 Feb 2023, 18:03:33 @BadShark rakstīja:
Tehniskie dati:
BMW E36 Touring 328i (193Hp) 0-100 km/h = 7,4 s
VOLVO V40 2.0 T4 (200Hp) 0-100 km/h = 7,3 s

E36 sedanam ir 7,3 s, bet godīgāk būtu salīdzināt vagonus.

P.S. Un Eiropā Carismai bija tikai 140Hp.
Atsevišķās pasaules malās bija Carisma EVO versija ar 280Hp (0-100 = 4,9 s), kas pie mums gan pazīstama kā Evolūcija, ko nosacīti varētu salīdzināt ar M3 (286Hp; 0-100 = 6,0 s).


Tas viss ir skaisti uz papīra, realitātē tas v40 ir bezsaķeres auto, pietam ar reti pretīgu, neatsaucīgu vadāmību.

Tur jau tā lieta...
Atvainojos, ka offtopic, bet, es kā izbijis kolhoza strītreiseris varu tikai apliecināt, ka tie cipari uz papīra ir tikai teorija...
Jau 20 gadus atpakaļ BMW bija tie, kas pogāja visus tos wannabe jaudīgos auto
Parasta žurka 2.8 varēja easy atstāt piepīpēt visam strīreiseru stāvlaukumam


yes! bija tādi laiki
Offline
BadShark
19. Feb 2023, 22:11 #33566

Kopš: 14. Dec 2006

No: Bauska

Ziņojumi: 349

Braucu ar: d, FSI, dci

Nu tam es piekrītu, ka piesēdinot pie stūres divus vidēji statistiskos braucējus - vienu pie V40, otru pie e36, kuriem +/- vienādas jaudas, dragā uzvarēs tas, kurš stūrēs BMW, jo tur tīri fizika darbosies. Un tas, kurš stūrēs V40, startā bezjēdzīgi spolēs, jo pedālis būs grīdā.

Diez vai rūpnīca uzrāda kaut kādus no pirksta izzīstus ciparus (ja neskaita degvielas patēriņus).
Vnk vidējais statistiskais braucējs šo ieskrējiena ciparu nemāk pacelt, jo startu pēc noklusējuma sačakarēs.
Offline
Mizx
20. Feb 2023, 00:07 #33567

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7304

Braucu ar:


19 Feb 2023, 22:11:04 @BadShark rakstīja:
Nu tam es piekrītu, ka piesēdinot pie stūres divus vidēji statistiskos braucējus - vienu pie V40, otru pie e36, kuriem +/- vienādas jaudas, dragā uzvarēs tas, kurš stūrēs BMW, jo tur tīri fizika darbosies. Un tas, kurš stūrēs V40, startā bezjēdzīgi spolēs, jo pedālis būs grīdā.

Diez vai rūpnīca uzrāda kaut kādus no pirksta izzīstus ciparus (ja neskaita degvielas patēriņus).
Vnk vidējais statistiskais braucējs šo ieskrējiena ciparu nemāk pacelt, jo startu pēc noklusējuma sačakarēs.
+1. Piesēdinot statistiski vidējo braucēju pie kāda pagājušā gadsimta, piemēram, Ferrari stūres bez elektroniskajiem palīglīdzekļiem arī neizdosies sasniegt rūpnīcas rādītājus. Būs ilgi jātrennējas un visādi jāmēģina kamēr līdz tiem nonāks.
Offline
desadesa
20. Feb 2023, 08:00 #33568

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

Tas nemaina faktu, ka sēžot pie V40 stūres, gribas ieskrieties, no zaķusalas, daugavā
Offline
Samsasi
20. Feb 2023, 08:39 #33569

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 5356

Braucu ar:

pizģēc, vecs v40 un drags, nu kur jums vēl jūsu fantāzijas aiznesīs?
Offline
Mberg
20. Feb 2023, 10:18 #33570

Kopš: 05. Jun 2007

No: Kandava

Ziņojumi: 21489

Braucu ar: BMW


20 Feb 2023, 00:07:58 @Mizx rakstīja:

19 Feb 2023, 22:11:04 @BadShark rakstīja:
Nu tam es piekrītu, ka piesēdinot pie stūres divus vidēji statistiskos braucējus - vienu pie V40, otru pie e36, kuriem +/- vienādas jaudas, dragā uzvarēs tas, kurš stūrēs BMW, jo tur tīri fizika darbosies. Un tas, kurš stūrēs V40, startā bezjēdzīgi spolēs, jo pedālis būs grīdā.

Diez vai rūpnīca uzrāda kaut kādus no pirksta izzīstus ciparus (ja neskaita degvielas patēriņus).
Vnk vidējais statistiskais braucējs šo ieskrējiena ciparu nemāk pacelt, jo startu pēc noklusējuma sačakarēs.
+1. Piesēdinot statistiski vidējo braucēju pie kāda pagājušā gadsimta, piemēram, Ferrari stūres bez elektroniskajiem palīglīdzekļiem arī neizdosies sasniegt rūpnīcas rādītājus. Būs ilgi jātrennējas un visādi jāmēģina kamēr līdz tiem nonāks.


+1, jo ir lietošanā s70 2.5t 190zs .. ir krietni jāpiedomā, ja nav sauss-gluds asfalts, lai izceltu startu un nesaspolētos. Mūsdienu FWD gan ir cits stāsts, bet tajā paaudzē prasās krietni piedomāt, lai imantotu to jaudu no 0km/h. Gaitā protams viss kārtībā. Katrā gadijumā ar rwd braukt ir daudz vienkāršāk ..
Offline
sos911
20. Feb 2023, 10:20 #33571

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1575

Braucu ar: V40

tas nemaina faktu, ka v40 vairāk zirgu par 2.8 žurku. kā arī volvo maksā kā minumums 2x vai 3x lētak par jebkuru žurku ar 2.8

un youtube ir video kur šads t4 volvo līdz 100 mauc 7.2 sekundēs tā kā lai kāds brauc klāt un skriesim

var arī nopirkt un kā ierpriekšējie komentēja braukt daugavā, jebkura velme par Jūsu naudu

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/v40/omhmb.html
Offline
Mberg
20. Feb 2023, 10:28 #33572

Kopš: 05. Jun 2007

No: Kandava

Ziņojumi: 21489

Braucu ar: BMW

Manējais eksemplārs ir krietni solīdāks par šo, tāpēc arī maksāja krietni vairāk, bet abus stāstā minētos Volvo apvieno viena lieta - neviens no šī auto negaida tādu paātrinājumu. Ja mēs salīdzinam ar BMW, jā, bet, piemēram, jebkura jauna Toyota uz ielas, ja nav 300zs rav-4 vai GR ir lēnāka par abiem minētajiem volvo. Lielākā daļa "darba auto" - Passāti, Golfi, Octavias. Krietna kaudze ar 320d ir lēnāki u.t.t., īsāk sakot, satiksmē auto, kas ir būtiski ātrāki ir maz. Tāpēc te viss pareizi - 200zs pa 1250Eur Ultimate sleeper car!

[ Šo ziņu laboja Mberg, 20 Feb 2023, 10:38:57 ]

Offline
Deivid
20. Feb 2023, 10:39 #33573

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


20 Feb 2023, 08:00:01 @desadesa rakstīja:
Tas nemaina faktu, ka sēžot pie V40 stūres, gribas ieskrieties, no zaķusalas, daugavā


Precīzi

Ir pilnīgi vienalga cik zirgi ir tam V40, lielāku šrotu par to auto ir grūti atrast, tur pat džeki ar zeķēm un sandelēm domā vai tas neaizskar cieņu.
Offline
VVRECK
20. Feb 2023, 10:41 #33574

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


20 Feb 2023, 10:39:44 @Deivid rakstīja:

20 Feb 2023, 08:00:01 @desadesa rakstīja:
Tas nemaina faktu, ka sēžot pie V40 stūres, gribas ieskrieties, no zaķusalas, daugavā


Precīzi

Ir pilnīgi vienalga cik zirgi ir tam V40, lielāku šrotu par to auto ir grūti atrast, tur pat džeki ar zeķēm un sandelēm domā vai tas neaizskar cieņu.


To var attiecināt uz visiem lolvo
Offline
Nehumanais
20. Feb 2023, 10:46 #33575

Kopš: 16. Aug 2019

Ziņojumi: 38

Braucu ar: Sievas mīļākā bmw


20 Feb 2023, 10:41:13 @V_Riks rakstīja:

20 Feb 2023, 10:39:44 @Deivid rakstīja:

20 Feb 2023, 08:00:01 @desadesa rakstīja:
Tas nemaina faktu, ka sēžot pie V40 stūres, gribas ieskrieties, no zaķusalas, daugavā


Precīzi

Ir pilnīgi vienalga cik zirgi ir tam V40, lielāku šrotu par to auto ir grūti atrast, tur pat džeki ar zeķēm un sandelēm domā vai tas neaizskar cieņu.


To var attiecināt uz visiem lolvo

Nevar gan tā teikt,kaut esmu izbijis sandaļu vilcējs,vecie Volvo ir normāli daily driveri,it īpaši ja ir mazs budžets.

[ Šo ziņu laboja Nehumanais, 20 Feb 2023, 10:46:39 ]

Offline
Ivn
20. Feb 2023, 11:28 #33576

Kopš: 30. Sep 2008

Ziņojumi: 598

Braucu ar: F15

Pārdod Volvo V60 2013g Facelifts manuālis 1.6d 6700e
Offline
sos911
20. Feb 2023, 11:58 #33577

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1575

Braucu ar: V40


20 Feb 2023, 10:41:13 @V_Riks rakstīja:

20 Feb 2023, 10:39:44 @Deivid rakstīja:

20 Feb 2023, 08:00:01 @desadesa rakstīja:
Tas nemaina faktu, ka sēžot pie V40 stūres, gribas ieskrieties, no zaķusalas, daugavā


Precīzi

Ir pilnīgi vienalga cik zirgi ir tam V40, lielāku šrotu par to auto ir grūti atrast, tur pat džeki ar zeķēm un sandelēm domā vai tas neaizskar cieņu.


To var attiecināt uz visiem lolvo


Katram gaume atšķiras, kādam arī tava draudzene var nepatikt...

Stāsts 8r tāds, ka konkrētais ir jaudīgākais no mazajiem volvo
Offline
VVRECK
20. Feb 2023, 12:11 #33578

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


20 Feb 2023, 11:58:05 @sos911 rakstīja:

20 Feb 2023, 10:41:13 @V_Riks rakstīja:

20 Feb 2023, 10:39:44 @Deivid rakstīja:

20 Feb 2023, 08:00:01 @desadesa rakstīja:
Tas nemaina faktu, ka sēžot pie V40 stūres, gribas ieskrieties, no zaķusalas, daugavā


Precīzi

Ir pilnīgi vienalga cik zirgi ir tam V40, lielāku šrotu par to auto ir grūti atrast, tur pat džeki ar zeķēm un sandelēm domā vai tas neaizskar cieņu.


To var attiecināt uz visiem lolvo


Katram gaume atšķiras, kādam arī tava draudzene var nepatikt...

Stāsts 8r tāds, ka konkrētais ir jaudīgākais no mazajiem volvo


Cik cilvēku - tik viedokļu
Bet kā tad ar C30? Tiem arī bija jaudīgās versijas
Offline
RR04
20. Feb 2023, 12:57 #33579

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3950

Braucu ar: 41


20 Feb 2023, 12:11:59 @V_Riks rakstīja:

20 Feb 2023, 11:58:05 @sos911 rakstīja:

20 Feb 2023, 10:41:13 @V_Riks rakstīja:

20 Feb 2023, 10:39:44 @Deivid rakstīja:

20 Feb 2023, 08:00:01 @desadesa rakstīja:
Tas nemaina faktu, ka sēžot pie V40 stūres, gribas ieskrieties, no zaķusalas, daugavā


Precīzi

Ir pilnīgi vienalga cik zirgi ir tam V40, lielāku šrotu par to auto ir grūti atrast, tur pat džeki ar zeķēm un sandelēm domā vai tas neaizskar cieņu.


To var attiecināt uz visiem lolvo


Katram gaume atšķiras, kādam arī tava draudzene var nepatikt...

Stāsts 8r tāds, ka konkrētais ir jaudīgākais no mazajiem volvo


Cik cilvēku - tik viedokļu
Bet kā tad ar C30? Tiem arī bija jaudīgās versijas

C30 ar T5 un M66 manuāli ir diezgan pieprasīts
Offline
sos911
20. Feb 2023, 13:10 #33580

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1575

Braucu ar: V40

Nu es pa vecajiem modeļiem domāju t4 jaudīgākais. T5 un t6 jau citā cenā, protams tie būs interesantāki
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo