Online

Pašreiz BMWPower skatās 196 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Pirkt / Pārdot Auto XII

AutorsZiņojums
sn
07. May 2022, 19:01 #32641

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879545

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

diskutēt var šāda veida topikos: https://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=26558

tāpat taču visiem ir zināms, ka @Accessdenied powerā tikai runā par pirkšanu, bet nekad neko nenopērk.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Samsasi
08. May 2022, 14:52 #32642

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3678

Braucu ar:


07 May 2022, 13:14:42 @Accessdenied rakstīja:

Salīdzināju A3 un G5 sprauslas cenu - identiska, 140 eur. Diez e87 tiešām ir izteikti dārgāks remontā par A3 vai līdzīgi?! 2-3k par vienu vidēju remontu izklausās visnotaļ padārgi.


Nu hvz, vienīgie, kas vislaiku pisās ar sprauslam, tie ir bmwpower lietotāji... Citi kautkā brauc un brauc....
Offline
strange_panda
08. May 2022, 15:21 #32643

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan


08 May 2022, 14:52:22 @Samsasi rakstīja:

07 May 2022, 13:14:42 @Accessdenied rakstīja:

Salīdzināju A3 un G5 sprauslas cenu - identiska, 140 eur. Diez e87 tiešām ir izteikti dārgāks remontā par A3 vai līdzīgi?! 2-3k par vienu vidēju remontu izklausās visnotaļ padārgi.


Nu hvz, vienīgie, kas vislaiku pisās ar sprauslam, tie ir bmwpower lietotāji... Citi kautkā brauc un brauc....

Pārsēžoties no Zafiras B uz BMW E53 atklāju ka detaļu cenas ir līdzīgas vai zemākas (filtri), pie kam plastmasu apdares cenas BMW ir lētākas un pieejamas ... (Ir oriģināls/savietojums), kamēr Zafirai nekā nav un jāmeklē pa šrotu/eBay ... Un tas nav brīnums jo galu gala vairumu detaļu ražo piegādātāji, auto ražotāji tikai saliek to visu kopā ... un BMW ir izdevusies labāka unifikācija ... Runājot par VAG Golf5 kolēģēm bija tie brīnumi. Mazlietoti (6-7g tad) un ar auto tehnisko uz Jūs ... Nāca tie rēķini smuki, par piekari, par blokiem un sensoriem uz tiem pašiem 1k un 2k regulāri (parasti pirms tehniskās un/vai regulāras apkopes, meiteņu prasība bija lai brauktu bez problēmām), tas bija dīzelim un benzīnam (2.0 litru motors). VW ir tikai viens bonuss, ja maini modeli nevajag pierast pie vadības ergonimikas jo tā visiem VW modeļiem ir vienāda
Offline
Samsasi
08. May 2022, 15:34 #32644

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3678

Braucu ar:

Nu noteikt ka tiem mazlietotajiem (6-7g) bij noskrējiens pusmiljons.te prasītos definet, kas pandas pasaulē skaitās mazlietots? Es negribētu piekrist, ka 6-7 g v auto ir mazlietots, jo tur var but noskrējiens pusmiljons, kas jau ir tālu no mazlietota.
Offline
pelu_junkurs
08. May 2022, 16:37 #32645

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2317

Braucu ar: žurx

F11 12' 530dx 190kw 298tkm tīri ok sapakots 13.5k ar pvn
F11 12' 525dx 160kw 235tkm labāk (citādi) sapakots un smukāks 13.5k ar pvn

PM vai 26 27 34 14
Offline
strange_panda
08. May 2022, 17:25 #32646

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan


08 May 2022, 15:21:48 @strange_panda rakstīja:

08 May 2022, 14:52:22 @Samsasi rakstīja:

07 May 2022, 13:14:42 @Accessdenied rakstīja:

Salīdzināju A3 un G5 sprauslas cenu - identiska, 140 eur. Diez e87 tiešām ir izteikti dārgāks remontā par A3 vai līdzīgi?! 2-3k par vienu vidēju remontu izklausās visnotaļ padārgi.


Nu hvz, vienīgie, kas vislaiku pisās ar sprauslam, tie ir bmwpower lietotāji... Citi kautkā brauc un brauc....

Pārsēžoties no Zafiras B uz BMW E53 atklāju ka detaļu cenas ir līdzīgas vai zemākas (filtri), pie kam plastmasu apdares cenas BMW ir lētākas un pieejamas ... (Ir oriģināls/savietojums), kamēr Zafirai nekā nav un jāmeklē pa šrotu/eBay ... Un tas nav brīnums jo galu gala vairumu detaļu ražo piegādātāji, auto ražotāji tikai saliek to visu kopā ... un BMW ir izdevusies labāka unifikācija ... Runājot par VAG Golf5 kolēģēm bija tie brīnumi. Mazlietoti (6-7g tad) un ar auto tehnisko uz Jūs ... Nāca tie rēķini smuki, par piekari, par blokiem un sensoriem uz tiem pašiem 1k un 2k regulāri (parasti pirms tehniskās un/vai regulāras apkopes, meiteņu prasība bija lai brauktu bez problēmām), tas bija dīzelim un benzīnam (2.0 litru motors). VW ir tikai viens bonuss, ja maini modeli nevajag pierast pie vadības ergonimikas jo tā visiem VW modeļiem ir vienāda

Mazlietots, kolēģes tos auto paņema 4-5 gadus vecus no Rīgas dīlera ar visu apkopes vēsturi, dizelim bija ap 80k iegādes brīdī, benzīnam 60k ... Golfi nav izturīgi tiem ir regulāras problēmas, jo atceros ka kolēģa Golf 4 ar parastu benzīna 1.4 bija regulāras ķibeles ar elektroniku motru un piekari nu lūza tas brīnums, ap 140k nobraukums, protams iespējams problēma bija apstaklī kad kolēģis mainīja tikai to kas lūza nevis uzreiz nomainīja uzreiz visu daudzsviru Golfa piekari sviras/gumijas, kas ir padārgs pasākums. Jaunkundzes pēc tam nopirka Honda Fit/CRV un problēmas beidzās (arī mazlietotas 2. pircējs nobraukums zem 100k), eļļa, filtri ... savalicīga siksnu maiņa ... (uzskatu to par apkopi) riepas ... Nu vienkārši garlaicīgi ... Viņu prasība bija braucošs auto bez problēmām ...
Golf3 ... kuru var uzskatīt par pēdējo daudz maz izturīgo Golfu, ja nobraukums pārsniedz 100k (Radinieks ar tādu brauc jau gadus 5 pa laukiem bez problēmām ņema kad tam brīnumam bija 159k uz odometra(faktiski domāju visi 400k )) un nobrauca savus jau 100k ... (riepas, diski, eļļa, filtri), iespējams ka vajadzēs šogad mainīt amaortizātorus ...
Offline
wanksta
08. May 2022, 18:53 #32647

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7246

Braucu ar: muti

Nu nu, gribētu redzēt kāda tad izskatās tā ceturtā golfa daudzsviru piekare, bildi studijā
Offline
strange_panda
08. May 2022, 19:48 #32648

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan


08 May 2022, 18:53:33 @wanksta rakstīja:
Nu nu, gribētu redzēt kāda tad izskatās tā ceturtā golfa daudzsviru piekare, bildi studijā

tā piekare tik bieži lūza ka atstāja iespaidu kad ir vairāksviru ... VAG izskatās ka zaudējuši spēju izgatavot kvalitatīvi pat salīdzinoši vienkāršas lietas jau sen, nebrīnos par jauno VAG auto kvalitāti ar virs 100k nobraukumu ... ne par dīzeļgeitu ...
Offline
Samsasi
08. May 2022, 19:58 #32649

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3678

Braucu ar:

Man liekas, ka tur vnk kadu cakarēja pec pionas programmas
Offline
strange_panda
08. May 2022, 21:18 #32650

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan


08 May 2022, 19:58:19 @Samsasi rakstīja:
Man liekas, ka tur vnk kadu cakarēja pec pionas programmas

Meitenes, kas pārsēdas uz Honda Fit/CRV turpināja braukt uz to pašu servisu. Vienkārši šiem auto nebija problēmu ne ar motoru ne eletriku,neklabēja piekare ... un auto brauca normāli ... brauca to pašu universālo servisu, kur laboja visus auto zīmolus ... iespējams tā arī bija problēma šādi servisi netiek galā labi ar VAG/Mercedes/BMW kuriem ir nepieciešams tomēr specilizēts serviss ... Ar kolēģi bija analoģiski. Nu nevar šo vācu trijotni normāli uzturēt vidējais Latvijas universālais serviss. Ja Audi (izcils salons savai klasei), Mercedes (komforts un stils), BMW (komforts uz sportiskuma pusi), specializēta sava servisa meklēšana ir nepieciešama, jo galu galā tiek ņemt premium auto ar vērā ņemamu atlaidi, tad vw gadījuma tam nav nekāda seguma, vw ir parasts vidusmēra cenas transportlīdzekļa zīmols, kuram viegli jānoiet 200k ... ar vidusmēra kvalifikācijas servisu (iemesls ir lietotas auto pārdošanas vērtība, kurai nevajedzētu strauji kristiem, lai pirmais pircējs to viegli pārdotu un nopirktu jaunu vw auto, vērtības samazinājums ļoti ietekmē līzinga/kredīta cenu ts cena ir atkarīga no auto vērtības samazinājuma pēc m kilometriem n gados
Offline
janeks7
08. May 2022, 21:39 #32651

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3391

Braucu ar:

Uz tirdziņu E91

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/32...52034902#photo-5
Offline
Deivid
08. May 2022, 22:33 #32652

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40635

Braucu ar: E46 M3 / C5X


08 May 2022, 19:48:38 @strange_panda rakstīja:

08 May 2022, 18:53:33 @wanksta rakstīja:
Nu nu, gribētu redzēt kāda tad izskatās tā ceturtā golfa daudzsviru piekare, bildi studijā

tā piekare tik bieži lūza ka atstāja iespaidu kad ir vairāksviru ... VAG izskatās ka zaudējuši spēju izgatavot kvalitatīvi pat salīdzinoši vienkāršas lietas jau sen, nebrīnos par jauno VAG auto kvalitāti ar virs 100k nobraukumu ... ne par dīzeļgeitu ...


Grūti iedomāties kas tur var tik ļoti lūzt 4 Golfa piekarē. Viņa ir tik primitīva . Vairāk velk uz nekvalitatīvu remontu vai smagu avarīju pirms tam + varbūt lietotājs šķērso sliedes ar daļēji izspiestu bremžu pedāli. Nebūs pirmais...

Ar vien vairāk pārliecinos ka mana pieeja ignorēt sīkas bedres, sliedes, ceļa nelīdzenumus u.c ir pareiza. Kur viens šupina katru bedrīti, tur es pārlecu tai pāri nembremzējot. LV ceļi jau sen ir labā kārtībā. Sharans ar saviem 1800kg mūsu rokās nu jau 100k/4 gados. Piekarē praktiski nekā nav darīts. Par citiem mezgliem gan nerunāsim, tur nu piekrītu ka VW ir neadekvāti dārgs. nesēdināts M3 ar 19" principā arī ir tanks. Gadiem nekas pa sezonām nav plīsis. Parasts E46 ar R17 tāpat. Vienreiz samaini plauktus, amortizatoru atbalstus un tālāk kaut Dakāru brauc.

[ Šo ziņu laboja Deivid, 08 May 2022, 22:34:04 ]

Offline
treknaisklaidonis
09. May 2022, 19:56 #32653

Kopš: 14. Oct 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 612

Braucu ar:

Meklēju e53 x5 facelift.

2septiņi113888
Offline
spriditis
09. May 2022, 21:07 #32654

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3990

Braucu ar: ar savu lāpstu blad


08 May 2022, 22:33:25 @Deivid rakstīja:

08 May 2022, 19:48:38 @strange_panda rakstīja:

08 May 2022, 18:53:33 @wanksta rakstīja:
Nu nu, gribētu redzēt kāda tad izskatās tā ceturtā golfa daudzsviru piekare, bildi studijā

tā piekare tik bieži lūza ka atstāja iespaidu kad ir vairāksviru ... VAG izskatās ka zaudējuši spēju izgatavot kvalitatīvi pat salīdzinoši vienkāršas lietas jau sen, nebrīnos par jauno VAG auto kvalitāti ar virs 100k nobraukumu ... ne par dīzeļgeitu ...


Grūti iedomāties kas tur var tik ļoti lūzt 4 Golfa piekarē. Viņa ir tik primitīva . Vairāk velk uz nekvalitatīvu remontu vai smagu avarīju pirms tam + varbūt lietotājs šķērso sliedes ar daļēji izspiestu bremžu pedāli. Nebūs pirmais...

Ar vien vairāk pārliecinos ka mana pieeja ignorēt sīkas bedres, sliedes, ceļa nelīdzenumus u.c ir pareiza. Kur viens šupina katru bedrīti, tur es pārlecu tai pāri nembremzējot. LV ceļi jau sen ir labā kārtībā. Sharans ar saviem 1800kg mūsu rokās nu jau 100k/4 gados. Piekarē praktiski nekā nav darīts. Par citiem mezgliem gan nerunāsim, tur nu piekrītu ka VW ir neadekvāti dārgs. nesēdināts M3 ar 19" principā arī ir tanks. Gadiem nekas pa sezonām nav plīsis. Parasts E46 ar R17 tāpat. Vienreiz samaini plauktus, amortizatoru atbalstus un tālāk kaut Dakāru brauc.


Daudzi saka ka golf 4 neizturiigs un biezhi jaaremonte. Jopcik,pasi atrod nojateni,salepinaatu kautka lai skati izietu,nakamais saimnieks pisas pa servisiem,mainot visu pec kartas un sakot,ka slikts auto. Nu ir taadi pavaari un bitenieki,kas nav tehniski saprotosi,tad ir laimes spele kaa paveiksies ar pirkumu.
Offline
Locis
09. May 2022, 23:04 #32655

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10815

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Lielākā daļa pat pašu minimumu-adekvati aizbraukt no punkta uz b neprot,nesaprot ko viņi ar to auto tur dara pa ceļu ,kā vispar katram ienāk prātā ,ka viņš ir pietiekami gudrs ,lai noteiktu ,kurš labi un kurš sliktu uzražojis auto
Offline
bum_bumz
09. May 2022, 23:46 #32656

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6453

Braucu ar: E34


09 May 2022, 23:04:43 @Locis rakstīja:
Lielākā daļa pat pašu minimumu-adekvati aizbraukt no punkta uz b neprot,nesaprot ko viņi ar to auto tur dara pa ceļu ,kā vispar katram ienāk prātā ,ka viņš ir pietiekami gudrs ,lai noteiktu ,kurš labi un kurš sliktu uzražojis auto

Nav fīlings pret lietām, krejumrokas, kam pieskaras, tas lūzt. Zinu gonščegus, kuri pāris mačus sezonā var tik līdz galam tikt.
Bet ir bitenieki, kas jūt, ka jādzen autiņš uz servisu. Kaktu kantora Armands brīnās, jo tur vēl var braukt sezonu - klanis nav izlīdis vai ritens nokritis
Drīz vien tādi universālie servisi apmirs līdz ar 4. Golfiem, jo praktiski nav palicis loriņu, ko mehāniski noņemt un apmainīt.
Offline
Dzega
10. May 2022, 18:14 #32657

Kopš: 13. May 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 693

Braucu ar: 333 & 3333

Pazīstams cilvēks laikam svaigi noskatījies filmas Bumer 2.daļu, prasa x5 e53. Ja kādam ir dīzelis facelift labā stāvoklī, lūdzu atsaukties.

Paldies

Offline
Staris
11. May 2022, 10:58 #32658

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB


10 May 2022, 18:14:45 @Dzega rakstīja:
Pazīstams cilvēks laikam svaigi noskatījies filmas Bumer 2.daļu, prasa x5 e53. Ja kādam ir dīzelis facelift labā stāvoklī, lūdzu atsaukties.

Paldies



Tas ir tas uz ko X5 E53 tirgus turas Kamēr vien būs kāds, kurš nav redzējis Čornij Bumer, tikmēr būs pircēji
Offline
cipargalva
11. May 2022, 11:35 #32659

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6511

Braucu ar: quattro

Nāksies jums atgādināt...


06 May 2022, 23:13:09 @strange_panda rakstīja:
BMW E53 vienkaŗši ir lētākais variants uzturēšanā 4x4 ar pietiekamu jaudu un saprātīgu degvielas patēriņu
Offline
IELEJAM
11. May 2022, 14:14 #32660

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3149

Braucu ar: prieku


08 May 2022, 13:35:23 @beerzinsh rakstīja:


Arteon RLine 2017, LV auto, nobraukums 89 000 Km, 150 Zs dīzelis, balta pērle, cena ar PVN

Arteon R-Line


Ar Bmwpower paroli cena kā vienmēr labāka!




Kur te tas suns ir aprakts? Melnais ir krietni jaunāks, mazāk noripojis, ir jestrāks un ir lētāks, tikai lūku un digitālo spido neredzu, toties redzu alcantaru.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo