Autors | Ziņojums |
12 | |
Kopš: 11. Jun 2006
No: Tukums
Ziņojumi: 1548
Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.
| 3.0 d + automaats ✌✌✌ |
Offline | |
|
abrahamslinkons | |
 Kopš: 08. Apr 2016
Ziņojumi: 106
Braucu ar: E92 alpinweiss3 E61 alpinweiss3
| Kas varetu but pa vainu? Man nesledzas ara labais pagrieziens. Tikko ielieku atslegu ta mirko un tikšķ. Plus kad masina ir atslegta labas puses gabariti vnk deg. |
Offline | |
|
DOPING  | |
 Kopš: 09. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5417
Braucu ar: BMW
| Gan jau pagriezienu svira salūzusi un neslēdzas pagrieziens ārā
----------------- Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
|
Offline | |
|
Smokeys | |
 Kopš: 08. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 272
Braucu ar: e32 ,f15
| Kur vedat radioblokus remontēt? Cenas? |
Offline | |
|
poisons | |
Kopš: 21. Mar 2016
Ziņojumi: 98
Braucu ar:
|
12 Oct 2017, 22:07:36 @Chubakla rakstīja:
Ko tur minēt:
528i - 193 PS or 190 bhp or 142 kW @ 5300 rpm
535i - 245 PS or 242 bhp or 180 kW @ 5800 rpm (FL)
528i iet 7.5/0-100 pēc grāmatas, 535i iet 7.6/0-100 pēc grāmatas
Ja abi auto maksā mazāk par 3k EUR, tad kapi tur būs garantēti. V8 izmaksās dārgāk remontā - bet būs komfortablāka braukšana. Ar V8 pačots garantēts, bet vari būt drošs, ka pie 300k nobraukuma 0-100 būš aptuveni 8.5-9.0 sek.
ir braukts ar 528 1998gada un 535 FL.
528 bija papliks, bet 535 pilns komforta salons m-piekare, viss uz motoriņiem, arī stūre, utt svars virs 2t ar diviem purniem iekšā.
528 uzrāviens bija jūtams, jo viegls auto, bet 535 vienalga ar 400k tāfelē 100km/h dabūja uz 6-7 sekundēm, bet ļoooti vienmērīgi, pat nejūti.. ar nosacījumu, ka lej bākā E98 zupu.
remonti 535 tiešām kosmoss.. tur viss x3 ar m-sport suspension. V8 ir to vērts. |
Offline | |
|
Tox | |
Kopš: 25. Sep 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 36
Braucu ar: JR-740
| Hello!
Parādījās problēma e39 3.0d - braucot parādījās klusa tikšķēšana no motora, neilgi pēc tam noslāpa. Pieslēdzot pie pc rādījās ka 1. un 3. sprausla gļuko. Kā labāk darīt? Reataurēt tās divas, restaurēt visas, likt jaunas divas vai visas četras?
Kādas cenas vispār šitiem ir sprauslām, jaunas/restaurētas.. |
Offline | |
|
Chubakla | |
 Kopš: 20. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 387
Braucu ar: e39
|
13 Oct 2017, 14:29:55 @Tox rakstīja:
Hello!
Parādījās problēma e39 3.0d - braucot parādījās klusa tikšķēšana no motora, neilgi pēc tam noslāpa. Pieslēdzot pie pc rādījās ka 1. un 3. sprausla gļuko. Kā labāk darīt? Reataurēt tās divas, restaurēt visas, likt jaunas divas vai visas četras?
Kādas cenas vispār šitiem ir sprauslām, jaunas/restaurētas..
M57 ir 6 sprauslas. |
Offline | |
|
Araajz  | |
 Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28446
Braucu ar: E39
| restaurētas visas 6 |
Online | |
|
|
Tox | |
Kopš: 25. Sep 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 36
Braucu ar: JR-740
| Nesenn pārkāpts uz bmw, vēl nedalec ka tagad sešas srauslas  |
Offline | |
|
lawyer33 | |
 Kopš: 20. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 51
Braucu ar: BMW un SAAB
| Sveiki!
Kur M-pakas īpašnieki rauj priekšējos paspārņus salauzto vietā? Jaunu OE pa 300 EUR netaisos pirkt, bet lietoti kā ar uguni jāmeklē. Šie, kas jebajā mētājas, nav baigie mēsli?
Paspārnis |
Offline | |
|
Frostijs | |
 Kopš: 05. Oct 2016
No: Ventspils
Ziņojumi: 634
Braucu ar:
|
13 Oct 2017, 14:29:55 @Tox rakstīja:
Hello!
Parādījās problēma e39 3.0d - braucot parādījās klusa tikšķēšana no motora, neilgi pēc tam noslāpa. Pieslēdzot pie pc rādījās ka 1. un 3. sprausla gļuko. Kā labāk darīt? Reataurēt tās divas, restaurēt visas, likt jaunas divas vai visas četras?
Kādas cenas vispār šitiem ir sprauslām, jaunas/restaurētas..
Ja ir iespēja, paņem samet visas 6 ultraskaņas vanniņā, izmazgā, nomaini visas gumijais un aidā - restaurācija gatava. Ja nē, tad pērc 6 restaurētas, kur vietā jaatdod beigtās..[ Šo ziņu laboja Frostijs, 13 Oct 2017, 16:07:30 ] |
Offline | |
|
Tox | |
Kopš: 25. Sep 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 36
Braucu ar: JR-740
|
13 Oct 2017, 16:07:07 @Frostijs rakstīja:
13 Oct 2017, 14:29:55 @Tox rakstīja:
Hello!
Parādījās problēma e39 3.0d - braucot parādījās klusa tikšķēšana no motora, neilgi pēc tam noslāpa. Pieslēdzot pie pc rādījās ka 1. un 3. sprausla gļuko. Kā labāk darīt? Reataurēt tās divas, restaurēt visas, likt jaunas divas vai visas četras?
Kādas cenas vispār šitiem ir sprauslām, jaunas/restaurētas..
Ja ir iespēja, paņem samet visas 6 ultraskaņas vanniņā, izmazgā, nomaini visas gumijais un aidā - restaurācija gatava. Ja nē, tad pērc 6 restaurētas, kur vietā jaatdod beigtās..
Paldies, iespējams paziņam bija tā ultraskaņas vanniņa, painteresēšos  |
Offline | |
|
RSAWorkshop  | |
 Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7558
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
13 Oct 2017, 16:03:06 @lawyer33 rakstīja:
Sveiki!
Kur M-pakas īpašnieki rauj priekšējos paspārņus salauzto vietā? Jaunu OE pa 300 EUR netaisos pirkt, bet lietoti kā ar uguni jāmeklē. Šie, kas jebajā mētājas, nav baigie mēsli?
Paspārnis
Nav 300eur, bija kkas ap 150 vai 180 gabalā
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
RSAWorkshop  | |
 Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7558
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
13 Oct 2017, 16:07:07 @Frostijs rakstīja:
13 Oct 2017, 14:29:55 @Tox rakstīja:
Hello!
Parādījās problēma e39 3.0d - braucot parādījās klusa tikšķēšana no motora, neilgi pēc tam noslāpa. Pieslēdzot pie pc rādījās ka 1. un 3. sprausla gļuko. Kā labāk darīt? Reataurēt tās divas, restaurēt visas, likt jaunas divas vai visas četras?
Kādas cenas vispār šitiem ir sprauslām, jaunas/restaurētas..
Ja ir iespēja, paņem samet visas 6 ultraskaņas vanniņā, izmazgā, nomaini visas gumijais un aidā - restaurācija gatava. Ja nē, tad pērc 6 restaurētas, kur vietā jaatdod beigtās..
Kur nāk dīzelim gumijas kas jāmaina? Un kā ultraskaņas mazgāšana palīdzēs pie nodilušas adatas, smidzinātāja un sadiluša vārsta?
Un kas pēc mazgāšanas regulēs sprauslu?
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
zardoss | |
 Kopš: 22. Nov 2008
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 407
Braucu ar: E-34 M50B25
|
13 Oct 2017, 14:01:07 @poisons rakstīja:
12 Oct 2017, 22:07:36 @Chubakla rakstīja:
Ko tur minēt:
528i - 193 PS or 190 bhp or 142 kW @ 5300 rpm
535i - 245 PS or 242 bhp or 180 kW @ 5800 rpm (FL)
528i iet 7.5/0-100 pēc grāmatas, 535i iet 7.6/0-100 pēc grāmatas
Ja abi auto maksā mazāk par 3k EUR, tad kapi tur būs garantēti. V8 izmaksās dārgāk remontā - bet būs komfortablāka braukšana. Ar V8 pačots garantēts, bet vari būt drošs, ka pie 300k nobraukuma 0-100 būš aptuveni 8.5-9.0 sek.
ir braukts ar 528 1998gada un 535 FL.
528 bija papliks, bet 535 pilns komforta salons m-piekare, viss uz motoriņiem, arī stūre, utt svars virs 2t ar diviem purniem iekšā.
528 uzrāviens bija jūtams, jo viegls auto, bet 535 vienalga ar 400k tāfelē 100km/h dabūja uz 6-7 sekundēm, bet ļoooti vienmērīgi, pat nejūti.. ar nosacījumu, ka lej bākā E98 zupu.
remonti 535 tiešām kosmoss.. tur viss x3 ar m-sport suspension. V8 ir to vērts.
vo paldies par normaalu atbildi jaapagraabj vienreiz muuzhaa lai saprastu vai kaadreiz gribeeshu taadu veelreiz un nopietnaa staavoklii nevis drotu kaa tagad  |
Offline | |
|
zardoss | |
 Kopš: 22. Nov 2008
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 407
Braucu ar: E-34 M50B25
|
13 Oct 2017, 21:55:48 @zardoss rakstīja:
13 Oct 2017, 14:01:07 @poisons rakstīja:
12 Oct 2017, 22:07:36 @Chubakla rakstīja:
Ko tur minēt:
528i - 193 PS or 190 bhp or 142 kW @ 5300 rpm
535i - 245 PS or 242 bhp or 180 kW @ 5800 rpm (FL)
528i iet 7.5/0-100 pēc grāmatas, 535i iet 7.6/0-100 pēc grāmatas
Ja abi auto maksā mazāk par 3k EUR, tad kapi tur būs garantēti. V8 izmaksās dārgāk remontā - bet būs komfortablāka braukšana. Ar V8 pačots garantēts, bet vari būt drošs, ka pie 300k nobraukuma 0-100 būš aptuveni 8.5-9.0 sek.
ir braukts ar 528 1998gada un 535 FL.
528 bija papliks, bet 535 pilns komforta salons m-piekare, viss uz motoriņiem, arī stūre, utt svars virs 2t ar diviem purniem iekšā.
528 uzrāviens bija jūtams, jo viegls auto, bet 535 vienalga ar 400k tāfelē 100km/h dabūja uz 6-7 sekundēm, bet ļoooti vienmērīgi, pat nejūti.. ar nosacījumu, ka lej bākā E98 zupu.
remonti 535 tiešām kosmoss.. tur viss x3 ar m-sport suspension. V8 ir to vērts.
vo paldies par normaalu atbildi jaapagraabj vienreiz muuzhaa lai saprastu vai kaadreiz gribeeshu taadu veelreiz un nopietnaa staavoklii nevis drotu kaa tagad 
ja palikshu beediigs jaudas zinjaa tjad viennoziimiigi peectam r6, bet ja buus kaut drusku labaak tad viennoziimiigi pectam kaartiigs 4.4 |
Offline | |
|
|
Jonjis  | |
 Kopš: 06. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1519
Braucu ar:
|
13 Oct 2017, 13:29:10 @Smokeys rakstīja:
Kur vedat radioblokus remontēt? Cenas?
65euro par abām pusēm (ja 54ais) ar 1 gada garantu. 24ajam lētāk. PM iedošu kontaktus.[ Šo ziņu laboja Jonjis, 13 Oct 2017, 23:14:33 ]
----------------- BMW CCC,CIC,NBT,Evo (carplay aktivizācijas) un pārējās OEM multimēdijas remonts.
PM
|
Offline | |
|
edzhaans | |
 Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
13 Oct 2017, 21:58:21 @zardoss rakstīja:
ja palikshu beediigs jaudas zinjaa tjad viennoziimiigi peectam r6, bet ja buus kaut drusku labaak tad viennoziimiigi pectam kaartiigs 4.4
Vienkārši ņem to, kuram būs labāka kompresija  |
Offline | |
|
Laoshi | |
 Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
13 Oct 2017, 23:15:53 @edzhaans rakstīja:
13 Oct 2017, 21:58:21 @zardoss rakstīja:
ja palikshu beediigs jaudas zinjaa tjad viennoziimiigi peectam r6, bet ja buus kaut drusku labaak tad viennoziimiigi pectam kaartiigs 4.4
Vienkārši ņem to, kuram būs labāka kompresija 
Jā un krāsas biezuma mērītāju neaizmirst un sipt prātu par nobraukumu. |
Offline | |
|
Mahars | |
 Kopš: 16. May 2010
No: Tukums
Ziņojumi: 443
Braucu ar: BMW530
|
13 Oct 2017, 16:03:06 @lawyer33 rakstīja:
Sveiki!
Kur M-pakas īpašnieki rauj priekšējos paspārņus salauzto vietā? Jaunu OE pa 300 EUR netaisos pirkt, bet lietoti kā ar uguni jāmeklē. Šie, kas jebajā mētājas, nav baigie mēsli?
Paspārnis
mēsli-maz teikts,visi krutkas paspārņi ir konkrētie mēsli.tikai oem .Es no diviem salauztiem oem ar lodāmuru sakausēju vienu. |
Offline | |
|