Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 132 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Ceļi...

AutorsZiņojums
varonis
23. Mar 2009, 17:20 #321

Kopš: 05. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1276

Braucu ar: Volvo s90

Kaa jau lielai dallai Latvijas iedziivotaaju, arii man ir lielas probleemas ar gandriiz neizbracamajaiem Latvijas celliem. Tachu ssoreiz situaacija ir ljoti apsurda un gibu ar jums padaliities ar to, un sanjemt kaadus ieteikumus kaa riikoties.
Taatad viss saakaas aptuveni pagaajushaa gada Septembra saakuma, kad tika uzsaakti kanalizaacijas ievilkshanas remontdarbi uz vienas no centraalajaam Carnikavas ielaam, pa kuru cilveeki ikdienaa noklluust uz maajaam un izbrauc uz ssoseju. Lai apbrauktu remontdarbus satiksme tika novirziita pa aptuveni 2km garu apvadcellu, kuraa ietilpst arii parasts mazdaarzinju celsh. Peec 4meeneshu braukaashanas pa bedraino apvadcellu un auto piekares remontu nu man jaaciinaas ar praktiski neizbraucamiem dublliem, zzeel paliek sseit tuvumaa dziivojosho mazauto iipashniekus, kuru celsh uz maajaam ir vinjiem neizbraucams.
Lai buutu labaak saprotama situaacija biju sabildeet arii paaris bildes.

Celsh pa kuru paarvietojaamies pirms remontdarbu uzsaakshanas.
http://content8-foto.inbox.lv/albums94007182/minigolf/25-08-2006/Picture-018.jpg

Apkaartcelsh
http://content8-foto.inbox.lv/albums94007536/minigolf/25-08-2006/Picture-001.jpg
http://content8-foto.inbox.lv/albums94007548/minigolf/25-08-2006/Picture-002.jpg
http://content8-foto.inbox.lv/albums94007559/minigolf/25-08-2006/Picture-004.jpg
http://content8-foto.inbox.lv/albums94007570/minigolf/25-08-2006/Picture-009.jpg

Visam bonusaa kad esi izgaajis pirmo liimeni - paarvareejis dubllus, saakas naakossais, arii passvaldiibas uzraudziibaa esossais cellss, ja to taa vispaar var nosaukt

http://content8-foto.inbox.lv/albums94007592/minigolf/25-08-2006/Picture-021.jpg

Pats amizantaakais ka kanalizaacijas ievieshana uz iedziivotaajiem kam jaabrauc pa apkaartecllu neattiecas, vinjiem no ssii visa nav nekaads labums...
Tieshaam nepastaav kaadi ierobezzojumi attieciibaa uz apkaartcellu izveidi
Ir kaadas ispeejas piedziit kompensaaciju vismaz par auto remnonta izmaksaam
Intresee arii taalaaka satiksmes organizaacija, zinot ka remontdarbi notiks liidz tiltam, kas ir vieniigaa iespeeja kaa cilveekiem tikt uz maajaam, varbuut paariesim uz naakosho liimeni, atstaasim mashiinas pirms dubllainaa celja, un iesim par to ar kaajaam

[ Šo ziņu laboja varonis, 23 Mar 2009, 17:26:34 ]

Offline
varonis
23. Mar 2009, 22:00 #322

Kopš: 05. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1276

Braucu ar: Volvo s90

varbuut kaads jurists var pakomenteet?
Offline
Atlets
27. Mar 2009, 00:47 #323

Kopš: 09. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 106

Braucu ar: 318


23 Mar 2009, 17:20:02 varonis rakstīja:
Visam bonusaa kad esi izgaajis pirmo liimeni - paarvareejis dubllus, saakas naakossais, arii passvaldiibas uzraudziibaa esossais cellss, ja to taa vispaar var nosaukt

http://content8-foto.inbox.lv/albums94007592/minigolf/25-08-2006/Picture-021.jpg

Man kas līdzīgs pie mājām, tā kā pilnībā saprotu. Un dubļu ceļi (tik ar kārtīgām risēm) arī ir, pagājušonedēļ vēl pamanījos uzsēsties
Offline
Pauliic
05. Jun 2009, 08:07 #324

Kopš: 01. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8771

Braucu ar: 10, 101

derētu specialista viedoklis - vai tā ir jābūt?

http://www.fotoblog.lv/rep/13735/#comm

-----------------
http://www.tero.lv http://www.gridlistes.lv
http://www.izlietne.lv http://www.keyaccount.lv
Offline
kvatra
05. Jun 2009, 08:16 #325

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1177

Braucu ar: Audi Quattro

Nav jābūt, projektētāja kļūda It kā jau ideja ir bijusi pareiza lai novadītu ūdeni, bet ir sanācis kā vienmēr
Offline
gapp
05. Jun 2009, 08:19 #326

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD

Par tiem dubļiem runājot, pirms pašvaldību vēlēšanām ir īstais laiks to māju iedzīvotājiem ierasties domē un palūgt kādu risinājumu. Man pie mājas pavasarī bija kkas tml. - neizbraucami dubļi. Pēc vairākiem zvaniem uz domi, atbrauca, uzbēra vairākas kravas granti, izlīdzināja, regulāri grēderēja, dubļos vairs iestigt nevarēja.
Offline
mazmotors
05. Jun 2009, 08:30 #327

Kopš: 17. Jun 2007

Ziņojumi: 1065

Braucu ar:


05 Jun 2009, 08:16:10 kvatra rakstīja:
Nav jābūt, projektētāja kļūda It kā jau ideja ir bijusi pareiza lai novadītu ūdeni, bet ir sanācis kā vienmēr

D-tilts ar izskatās šķībāks bildēs nekā patiesībā
Offline
Instigater
05. Jun 2009, 09:03 #328

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Tā kā neredzu Ogres ceļā lietusūdeņu notekas, tad man liekas, ka kanalizācijas naudiņa ir lieliski aizplūdusi pareizajā virzienā.
Offline
Bude
05. Jun 2009, 10:40 #329

Kopš: 18. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3170

Braucu ar:


05 Jun 2009, 09:03:47 Instigater rakstīja:
Tā kā neredzu Ogres ceļā lietusūdeņu notekas, tad man liekas, ka kanalizācijas naudiņa ir lieliski aizplūdusi pareizajā virzienā.
Galīgi nebūtu interesanti ja tajās zemākajās ceļa seguma daļās sāktu krāties ūdens , tad gan tur visādi pigori varētu gadīties di*sā darbs un materiāls


Mārupē ar forši vienu ielinju atjaunoja - Liliju iela ja nemaldos.. skaidrs ka vietējiem bik nepatikās tranzīts cauri tai ielinjai jo, daudz privātmājas un sīko.. Diemžēl paralēlā tranzītam paradzētā iela(Lielā iela) nebūs ar asfaltu vēl līdz ~2011.

1)Sākumā tika saveidots labs asfalts uz mazās Liliju ielinjas.. ~2km maršrutā bija divi apļi, divi guljošie un divi mākslīgi līkumi ar domu, lai bremzētu lidotājus.. pie visa tā - brīdinošie apzīmējumi, kam tādi vajadzīgi

2)Nākamais etaps - pamatīgu guljošo CP uzlikšana ik pēc 100m ..visu 2km garumā un protams bez neviena apzīmējuma ..leiki piebilst ka daudzi guļošie ir apskādēti ar auto karteriem un citiem virsbūves elementiem utt..
Pats ar pirmajās reizēs esmu normālus lēcienus saveidojis paldies dievam neko neaizkjerot, jo maksimāli paspēju sabremzēties

3)pēc pāris nedēļām beidzot ir sakrāsoti arī brīdinājumi un pie katra guļošā salikti ceļa nomali apzīmējoši stabinji , bet braukšana pa šo ielinju ir neatgriezeniski sačekarēta
..interesanti kā jūtās cilvēki, kas dzīvo aptuveni pa vidu un, kuriem ikdienā braucot turp un atpakalj ir jāpārvar vismaz 10 guļošie

PS. morāle - kas par daudz tas par skadi - reāli būtu pieticis 4 reizes mazāku guļošo policistu skaitu + par ietaupītajiem līdzekļiem varētu vēl kādu mazo ielinju salabot

edit: palika vieglāk

[ Šo ziņu laboja Bude, 05 Jun 2009, 11:00:12 ]

Offline
ozo
05. Jun 2009, 11:18 #330

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 19008

Braucu ar: Braucu ar


05 Jun 2009, 08:07:15 Pauliic rakstīja:
derētu specialista viedoklis - vai tā ir jābūt?

http://www.fotoblog.lv/rep/13735/#comm


ma pa turieni gandriz katru dienu sanak braukt, tikai tagad bildees es pamaniiju tos kalninjus diviits pa to jauno afaltu arii veel nav vilkts, taapeec neko tur nevar just
Offline
Garaiss
05. Jun 2009, 11:24 #331

Kopš: 10. Apr 2004

Ziņojumi: 11536

Braucu ar: FXD

teoreetiski vajadzeeja buut vienam kritumam vienmeeriigi, bet nahuj sadaliits pa sektoriem, nesaprotu, kaarteejais gudrais projekteetaajs uzdarbojies.....

p.s.
lietus uudens notekas tur nav vajadziigas, jo ir kritums uz to krustojumu, kur arii notiekti ir LK..... debiili jau izskataas, bet teoreetiski taa arii var taisiit......

-----------------
Lietotas moto rezerves daļas:
stores.ebay.co.uk/Worlds-best-motoparts

Offline
GirtzB
05. Jun 2009, 11:53 #332

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22176

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

nus parasti gan lietus ūdeni novada perpendikulāri ceļa garenasij, nevis paralēli, šitātu ģeniālu gājienu dēļ arī .lv ir paaugstināts degvielas patēriņš un citi jauki prikoli, jo ceļš ir vilnītī nevis ar vienmērīgu kritumu vienā virzienā vai horizontāls

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 05 Jun 2009, 11:54:58 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
kvatra
05. Jun 2009, 13:01 #333

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1177

Braucu ar: Audi Quattro

Tur garenkrituma gandrīz nav (esošā) tāpēc čaļi ir dalījuši pa gabaliem, tikai tos gabalus vajadzēja garākus un ar mazākiem kritumiem, tad tas nebūtu tik vizuāli sūdīgs Bet nu daniševska birojs nekad nav izcēlies ar perfektiem risinājumiem

[ Šo ziņu laboja kvatra, 05 Jun 2009, 13:01:52 ]

Offline
Berzins
05. Jun 2009, 13:38 #334

Kopš: 16. Aug 2006

Ziņojumi: 16

Braucu ar: P-508 P-206

Taja vietā kur ir tir kalni'mi tur apaksā ir gājēju tunelis droši vien sasedas kaut kas drusku pa daudz!
Offline
Roko
05. Jun 2009, 13:59 #335

Kopš: 08. Feb 2003

Ziņojumi: 1422

Braucu ar: FD-325

Man jau liekas, ka tur viss ir dēļ pārāk līdzena apvidus. Garenkritums noteikti ir tuvu "nullei" un tad nu projektā piedāvāts risinājums ar mainīgu šķērskritumu joslā. Tā ir normāla prakse tā darīt, ja ir slēgtā ūdens atvade un garenprofils ir tuvu "nullei". Vienīgi tādos gadījumos nevajag brauktuves apmali ļodzīt līdz šķērskritumam garenvirzienā, lai vizuāli neizskatītos tā, kā tas izskatās šajā gadījumā. Un dabā tik traki nemaz tur neizskatās kā bildē - tagad taču pieejami moderni fotoaparāti ar labām iespējām.
Pēc bildēm spriežot gan tur varētu būt cita problēma, jo nevaru saskatīt slēgtai ūdens atvadei tik nepieciešamās gūlijas, pa kurām novadīt ūdeni
Bet bez izpētes dabā, rasējumu aplūkošanas vai paša projekta autora izskaidrošanas varam tikai šeit tā gudri patērzēt
Offline
skudza
05. Jun 2009, 14:31 #336

Kopš: 27. Jan 2009

Ziņojumi: 826

Braucu ar: pelēci

Bet īstenībā viss ir ok.
Labi, ka ir 70km/h nevis 50 un bez kreisajām nobrauktuvēm... tad gan būtu par ko cepties.
Salīdzinot ar Dtiltu, šitos paugurus braucot nejūt. Kā saka Ozo divīts nav vilkts, bet arī pie pusotra nejūt pampakus. Luksofori saregulēti ok - var izbraukt pa zaļo, ja brauc pēc noteikumiem. Redzēts, ka stāv ūdens ielas malā pagaidām arī nav.
ja nu vienīgi fotomāksliniekiem bēda - nezin kurā malā nostāties un kādu objektīvu uzstellēt

kā jau saka Roko, bez sīkākas izpētes, mēs varam tikai patērzēt

Offline
skudza
06. Jun 2009, 12:37 #337

Kopš: 27. Jan 2009

Ziņojumi: 826

Braucu ar: pelēci

tā, turpinam tērzēt par Ogres ceļu, jeb autoceļa A6 posmu...
vakar braucot mājās, speciāli lēnām skatoties izbraucu cauri.
Secinājums:
ielas malā, vismaz tajā posmā kas ir no Statoila/Selvera līdz tiltam pār ogres upi,ir gūlijas, jeb lietus ūdens uztvērēji. Tātad ir risinājums šādam bezkrituma posmam.
Vienīgi neredzot projektu grūti teikt, vai izvēlēts pareizais brauktuves garenkritums. Un ja arī būtu likts 0,5% kritums (kas ir min, lai nodrošinātu ūdens atvadi), tad uz katriem 10m tas veidotu 5cm pacēlumu.
Ja šajā ielas daļā ir lauzīts pa, piemēram 60m, tad attiecīgi tas ir 30cm pacēlums. Un tad tas tā arī izskatās kā bildē. Ja tas tā ir, tad viss ok. Vienīgi var runāt, par izpildījumu utt.
Galvenais - ūdens uz ceļa nestāv, neviens neplanē, avārijas nenotiek.
Glamurnās bildes taisam citur
Offline
Bulldog
06. Jun 2009, 15:11 #338

Kopš: 31. May 2009

Ziņojumi: 909

Braucu ar: Crono Yellow

...ļoti bieži sanāk tur braukt un nevar just tos "amerikāņu kalniņus", kas ir manāmi iepriekš publicētajās bildēs.

p.s. - nākamo reizi braucot, gan intereses pēc būs tam jāpievērš pastiprināta uzmanība!
Offline
diabl0
06. Jun 2009, 17:16 #339

Kopš: 13. Dec 2006

Ziņojumi: 531

Braucu ar: e83

Jaa, bildees izskataas amizanti, bet, ja guulijas lietus uudens novadiishanai ir saliktas, tad tur viss ir kaartiibaa normaals risinaajums, ja ir mazs garenkritums. ir gadiijies ko liidziigu buuveet Jelgavaa - viss funkcionee un uudens uz ielas nestaav a braucot iipashi neko nevar just, ja tam nepieveersh pastiprinaatu uzmaniibu
Offline
Puuciic
20. Jun 2009, 00:14 #340

Kopš: 13. Dec 2005

Ziņojumi: 365

Braucu ar: matētu Nindzju

Spečuki, kāds ir stāvoklis ceļam Vecumnieki - Nereta aka P89 - P73, ir braucams?

[ Šo ziņu laboja Puuciic, 20 Jun 2009, 00:14:59 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo