Online

Pašreiz BMWPower skatās 95 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Briesmu lietas XXIV

AutorsZiņojums
Ch
10. Apr 2010, 13:49 #301

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4358

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


10 Apr 2010, 13:25:35 paranormal rakstīja:
tik dauz priduraku, kuriem no bernibas iemacits ka jatic visam kas rakstits prese un ar savu galvu nemaz nav jadoma


Un, ja tev liekas, ka lidmašīnas krīt tikai filmās un Indonēzijā, un, ka to dzelzs kasti aizlidināt no punkta A līdz punktam B ir kā divus pirkstus apčurāt, pofig kādi laika apstākļi, lidenes teh.stāvoklis, mehāniķu darba kvalitāte utt, tad iesaku tev ar savu galvu labāk nedomāt, jo tā tam īsti nav piemērota.

Kā jau teicu, lidmašīnas krīt, tas ir normāli. Tehnika visur vienāda, viss mēdz atteikt, nenostrādāt. Tak reāli pietiek kādam skrūvi mazliet pa švaku ieskrūvēt, lai tas izvērstos par katastrofu. Same shit ar radariem, pozicionēšanas iekārtām.

Nevajag tēlot superaģentus ar debīlām un abstraktām teorijām. Pat, ja tā būtu kkāda sazvērestība, diez vai krievu ūber specdienesti to izdarītu tā, ka katram vidējā sabiedrības slāņa jefiņam ir skaidra viņu slepenā afēra.
Offline
arizah
10. Apr 2010, 13:50 #302

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


10 Apr 2010, 13:49:09 paranormal rakstīja:
jus domajiet ka liela migla lidmasinu sedina tikai piltos, jeb ari autopilots? viss notiek pec merinstrumentiem. un nebija jau nekada cessna, bet labs tupolevs kuru var nosedinat vispar bez pilota, un uzliekot kaut ko kas nolasa nepareizi merijumus ari var nosesties atrak neka uz skrejcela HVZ!


+1
nesmu lidotaajs, bet cik zinu, tad muusdienaas lidmashinu seedina autopilots.
cik liela loma ir pasham pilotam, to vareetu kaads zinosh pakomenteet.
Offline
Ch
10. Apr 2010, 13:51 #303

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4358

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


10 Apr 2010, 13:43:02 Rufus rakstīja:
tur nebija tikai krievi un es personīgi uzinaju to no nrk1 kanala, kur zviedrs teica, ka tur esot bijusi tada migla, ka vispār jābrīnās ka mēģināja tur nolaisties, kur nu vēl 4 reizes


piloti neskatās pa logu.
jautājums kādam fizikas spečukam - kādā elektromagnētisku viļņu diapazonā migla ietekmē to izplatīšanos?
Offline
LAKSHMI
10. Apr 2010, 13:54 #304

Kopš: 22. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1692

Braucu ar: LAKSHMI

Lidmašīna cik noprotu bija TU-154 tātad Krievijas ražojums.
Offline
LAKSHMI
10. Apr 2010, 13:56 #305

Kopš: 22. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1692

Braucu ar: LAKSHMI


10 Apr 2010, 13:54:51 paranormal rakstīja:
JES SER!


Tātad Krievijas sabotāža pret Eiropu
Offline
paranormal
10. Apr 2010, 13:58 #306

Kopš: 02. Apr 2010

Ziņojumi: 221

Braucu ar: 530

Es saprastu, ja mes te gudri tirstu par parastu avio katastrofu, bet ne jau tad kad vinai lidzi nokrita viss Polijas krejums saldais
Offline
Belluuns
10. Apr 2010, 13:59 #307

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9700

Braucu ar: quattro

ljoteni seedina pilots, pie normaala augstuma driftee kompis, pilots noteikt bij peec banjas ar 4 promileem
Offline
paranormal
10. Apr 2010, 13:59 #308

Kopš: 02. Apr 2010

Ziņojumi: 221

Braucu ar: 530

un autopilots sakurijies
Offline
mc
10. Apr 2010, 13:59 #309

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48015

Braucu ar: lēnu žurciņu

Krievijas prezidents Dmitrijs Medvedevs izveidojis speciālu komisiju lidmašīnas katastrofas apstākļu izmeklēšanai, un par tās vadītāju iecelts premjerministrs Vladimirs Putins.

Vladjiks visu noskaidros

-----------------


Offline
Rufus
10. Apr 2010, 14:00 #310

Kopš: 18. Feb 2010

Ziņojumi: 547

Braucu ar: MERIDA-Matts TFS XC 500-D 09 :yo:

forši ka no poweristiem katrs otrais ir lidotājs ar 2000 stundu stāžu, katrs trešais ir lidmašīnu sistēmu indzenieris, katrs ceturtais ir pretizlūkošanas darbinieks
Offline
LAKSHMI
10. Apr 2010, 14:01 #311

Kopš: 22. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1692

Braucu ar: LAKSHMI


10 Apr 2010, 14:00:01 Rufus rakstīja:
forši ka no poweristiem katrs otrais ir lidotājs ar 2000 stundu stāžu, katrs trešais ir lidmašīnu sistēmu indzenieris, katrs ceturtais ir pretizlūkošanas darbinieks



Izradās ka pie mums tātad nav tik liela pakaļa kā izskatās
Offline
Ch
10. Apr 2010, 14:01 #312

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4358

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


10 Apr 2010, 13:59:00 Belluuns rakstīja:
ljoteni seedina pilots, pie normaala augstuma driftee kompis, pilots noteikt bij peec banjas ar 4 promileem


wrong, nesēdina vis.
nosēšanās no rokas tiek veikta tikai uz vienīgi gadījumā, kad kāds no rādītājiem pieviļ, un ir, piemēram, pārak liels (vai mazs) augstums vai ātrums nolaišanās posma sākuma pozīcijā, jeb notiek kāda cita tehniska kļūme.
Offline
Belluuns
10. Apr 2010, 14:01 #313

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9700

Braucu ar: quattro

paranormal noteikti ir spiegs kuram pakulaa ir diktafons
Offline
martink
10. Apr 2010, 14:02 #314

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)


10 Apr 2010, 13:50:23 arizah rakstīja:

10 Apr 2010, 13:49:09 paranormal rakstīja:
jus domajiet ka liela migla lidmasinu sedina tikai piltos, jeb ari autopilots? viss notiek pec merinstrumentiem. un nebija jau nekada cessna, bet labs tupolevs kuru var nosedinat vispar bez pilota, un uzliekot kaut ko kas nolasa nepareizi merijumus ari var nosesties atrak neka uz skrejcela HVZ!


+1
nesmu lidotaajs, bet cik zinu, tad muusdienaas lidmashinu seedina autopilots.
cik liela loma ir pasham pilotam, to vareetu kaads zinosh pakomenteet.

Kāpēc tad mēģināja 4 reizes, ja sēdina autopilots?

Te vēl jāņem vērā, ka tā ir prezidenta lidmašīna, pilotiem ir pamatīgs stress, kā arī apziņa 'mēs jau krutie lidotāji, nosēdināsim'..

ja kas, turcijas boeings nomaucās šarla de gollā 500m pirms skrejceļa dēļ autopilota kļūdainā iestatījuma - nebija koriģēts augstums v.j.l., un autopilots atrubīja dzinējus, jo domāja, ka lidmašīna ir uz zemes, lai gan patiesībā bija 400 m virs tās.. tā ar tiem autopilotiem.

vēsturē ir gadījums, kad piepakots 747 (tiem, kas nezin - tas ir lielais boeings, kuram priekšdaļā otrais stāvs) miglas laikā nostājās uz remontējama skrejceļa un pilnā šusē ieskrēja ceļaruļļos un ģenerātoros.. piloti nepareizi saskaitīja pagriezienus līdz īstajam.

arī vislielākais crash pēc upura skaita vēsturē ir bijis miglas laikā, un to izdarīja... KLM pilots nr.1, vadošais instruktors utt.

tāpēc, sazvērestības teoriju cienītāji, savas bērnu fantāzijas varētu pietaupīt šīs nakts sapnīšiem.

[ Šo ziņu laboja martink, 10 Apr 2010, 14:06:10 ]

Offline
Norchx
10. Apr 2010, 14:02 #315

Kopš: 19. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11373

Braucu ar:


10 Apr 2010, 14:00:01 Rufus rakstīja:
forši ka no poweristiem katrs otrais ir lidotājs ar 2000 stundu stāžu, katrs trešais ir lidmašīnu sistēmu indzenieris, katrs ceturtais ir pretizlūkošanas darbinieks

Aizej palasi Jautājumi Spečukiem/Juridiskos jautājumus un da what ever kādus citus. Te mierīgi var izveidot 10. Saeimu un būs plaša profila speciālisti
Offline
Ch
10. Apr 2010, 14:04 #316

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4358

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

Daudziem te problēma ir tāda, ka šķiet ka gaisa kuģi, un to vadīšana ir tikpat vienkārša un primitīva, kā braukšana ar otro golfu.
Offline
Belluuns
10. Apr 2010, 14:04 #317

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9700

Braucu ar: quattro


10 Apr 2010, 14:01:24 Ch rakstīja:

10 Apr 2010, 13:59:00 Belluuns rakstīja:
ljoteni seedina pilots, pie normaala augstuma driftee kompis, pilots noteikt bij peec banjas ar 4 promileem


wrong, nesēdina vis.
nosēšanās no rokas tiek veikta tikai uz vienīgi gadījumā, kad kāds no rādītājiem pieviļ, un ir, piemēram, pārak liels (vai mazs) augstums vai ātrums nolaišanās posma sākuma pozīcijā, jeb notiek kāda cita tehniska kļūme.

tad sanaak stjuartes teik pistas liidz pat izkaapshanas briidim? jaapagaida JIHAD kad pakomentees, shis kaut ko tur driftee pa gaisu laikam
Offline
Schutzstaffel
10. Apr 2010, 14:06 #318

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

vai vai vai... tikko kāreiz sāku šito visu lasīt. Jāiepazīstas vispār sākumā ar notikušo
Offline
Ch
10. Apr 2010, 14:06 #319

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4358

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


10 Apr 2010, 14:04:55 Belluuns rakstīja:

10 Apr 2010, 14:01:24 Ch rakstīja:

10 Apr 2010, 13:59:00 Belluuns rakstīja:
ljoteni seedina pilots, pie normaala augstuma driftee kompis, pilots noteikt bij peec banjas ar 4 promileem


wrong, nesēdina vis.
nosēšanās no rokas tiek veikta tikai uz vienīgi gadījumā, kad kāds no rādītājiem pieviļ, un ir, piemēram, pārak liels (vai mazs) augstums vai ātrums nolaišanās posma sākuma pozīcijā, jeb notiek kāda cita tehniska kļūme.

tad sanaak stjuartes teik pistas liidz pat izkaapshanas briidim? jaapagaida JIHAD kad pakomentees, shis kaut ko tur driftee pa gaisu laikam


nu bez stjuartēm vēel ir visādas štelles, kam jāseko līdzi. Pareiza iekārtu darbība, sakari ar zemi, gaisa apmaiņa un spiediens fizelāžas iekšpuše utt.
Offline
edzulis
10. Apr 2010, 14:07 #320

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

neko uzjautrinošu te nesaskatu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo