Online
Pašreiz BMWPower skatās 95 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Briesmu lietas XXIV
Autors | Ziņojums |
Ch | |  Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4358
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
10 Apr 2010, 13:25:35 paranormal rakstīja:
tik dauz priduraku, kuriem no bernibas iemacits ka jatic visam kas rakstits prese un ar savu galvu nemaz nav jadoma
Un, ja tev liekas, ka lidmašīnas krīt tikai filmās un Indonēzijā, un, ka to dzelzs kasti aizlidināt no punkta A līdz punktam B ir kā divus pirkstus apčurāt, pofig kādi laika apstākļi, lidenes teh.stāvoklis, mehāniķu darba kvalitāte utt, tad iesaku tev ar savu galvu labāk nedomāt, jo tā tam īsti nav piemērota. 
Kā jau teicu, lidmašīnas krīt, tas ir normāli. Tehnika visur vienāda, viss mēdz atteikt, nenostrādāt. Tak reāli pietiek kādam skrūvi mazliet pa švaku ieskrūvēt, lai tas izvērstos par katastrofu. Same shit ar radariem, pozicionēšanas iekārtām.
Nevajag tēlot superaģentus ar debīlām un abstraktām teorijām. Pat, ja tā būtu kkāda sazvērestība, diez vai krievu ūber specdienesti to izdarītu tā, ka katram vidējā sabiedrības slāņa jefiņam ir skaidra viņu slepenā afēra.  | Offline | | |
arizah | |  Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
10 Apr 2010, 13:49:09 paranormal rakstīja:
jus domajiet ka liela migla lidmasinu sedina tikai piltos, jeb ari autopilots? viss notiek pec merinstrumentiem. un nebija jau nekada cessna, bet labs tupolevs kuru var nosedinat vispar bez pilota, un uzliekot kaut ko kas nolasa nepareizi merijumus ari var nosesties atrak neka uz skrejcela HVZ!
+1
nesmu lidotaajs, bet cik zinu, tad muusdienaas lidmashinu seedina autopilots.
cik liela loma ir pasham pilotam, to vareetu kaads zinosh pakomenteet. | Offline | | |
Ch | |  Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4358
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
10 Apr 2010, 13:43:02 Rufus rakstīja:
tur nebija tikai krievi un es personīgi uzinaju to no nrk1 kanala, kur zviedrs teica, ka tur esot bijusi tada migla, ka vispār jābrīnās ka mēģināja tur nolaisties, kur nu vēl 4 reizes
piloti neskatās pa logu.
jautājums kādam fizikas spečukam - kādā elektromagnētisku viļņu diapazonā migla ietekmē to izplatīšanos?  | Offline | | |
LAKSHMI | |  Kopš: 22. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1692
Braucu ar: LAKSHMI
| Lidmašīna cik noprotu bija TU-154 tātad Krievijas ražojums.  | Offline | | |
LAKSHMI | |  Kopš: 22. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1692
Braucu ar: LAKSHMI
|
10 Apr 2010, 13:54:51 paranormal rakstīja:
JES SER!
Tātad Krievijas sabotāža pret Eiropu 
| Offline | | |
paranormal | |  Kopš: 02. Apr 2010
Ziņojumi: 221
Braucu ar: 530
| Es saprastu, ja mes te gudri tirstu par parastu avio katastrofu, bet ne jau tad kad vinai lidzi nokrita viss Polijas krejums saldais  | Offline | | |
Belluuns | |  Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9700
Braucu ar: quattro
| ljoteni seedina pilots, pie normaala augstuma driftee kompis, pilots noteikt bij peec banjas ar 4 promileem | Offline | | |
paranormal | |  Kopš: 02. Apr 2010
Ziņojumi: 221
Braucu ar: 530
| un autopilots sakurijies | Offline | | |
|
mc  | |  Kopš: 11. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 48015
Braucu ar: lēnu žurciņu
| Krievijas prezidents Dmitrijs Medvedevs izveidojis speciālu komisiju lidmašīnas katastrofas apstākļu izmeklēšanai, un par tās vadītāju iecelts premjerministrs Vladimirs Putins.

Vladjiks visu noskaidros 
-----------------
| Offline | | |
Rufus  | |  Kopš: 18. Feb 2010
Ziņojumi: 547
Braucu ar: MERIDA-Matts TFS XC 500-D 09 :yo:
| forši ka no poweristiem katrs otrais ir lidotājs ar 2000 stundu stāžu, katrs trešais ir lidmašīnu sistēmu indzenieris, katrs ceturtais ir pretizlūkošanas darbinieks
   | Offline | | |
LAKSHMI | |  Kopš: 22. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1692
Braucu ar: LAKSHMI
|
10 Apr 2010, 14:00:01 Rufus rakstīja:
forši ka no poweristiem katrs otrais ir lidotājs ar 2000 stundu stāžu, katrs trešais ir lidmašīnu sistēmu indzenieris, katrs ceturtais ir pretizlūkošanas darbinieks
  
Izradās ka pie mums tātad nav tik liela pakaļa kā izskatās  | Offline | | |
Ch | |  Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4358
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
10 Apr 2010, 13:59:00 Belluuns rakstīja:
ljoteni seedina pilots, pie normaala augstuma driftee kompis, pilots noteikt bij peec banjas ar 4 promileem
wrong, nesēdina vis.
nosēšanās no rokas tiek veikta tikai uz vienīgi gadījumā, kad kāds no rādītājiem pieviļ, un ir, piemēram, pārak liels (vai mazs) augstums vai ātrums nolaišanās posma sākuma pozīcijā, jeb notiek kāda cita tehniska kļūme. | Offline | | |
Belluuns | |  Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9700
Braucu ar: quattro
| paranormal noteikti ir spiegs kuram pakulaa ir diktafons  | Offline | | |
martink  | |  Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
|
10 Apr 2010, 13:50:23 arizah rakstīja:
10 Apr 2010, 13:49:09 paranormal rakstīja:
jus domajiet ka liela migla lidmasinu sedina tikai piltos, jeb ari autopilots? viss notiek pec merinstrumentiem. un nebija jau nekada cessna, bet labs tupolevs kuru var nosedinat vispar bez pilota, un uzliekot kaut ko kas nolasa nepareizi merijumus ari var nosesties atrak neka uz skrejcela HVZ!
+1
nesmu lidotaajs, bet cik zinu, tad muusdienaas lidmashinu seedina autopilots.
cik liela loma ir pasham pilotam, to vareetu kaads zinosh pakomenteet.
Kāpēc tad mēģināja 4 reizes, ja sēdina autopilots? 
Te vēl jāņem vērā, ka tā ir prezidenta lidmašīna, pilotiem ir pamatīgs stress, kā arī apziņa 'mēs jau krutie lidotāji, nosēdināsim'..
ja kas, turcijas boeings nomaucās šarla de gollā 500m pirms skrejceļa dēļ autopilota kļūdainā iestatījuma - nebija koriģēts augstums v.j.l., un autopilots atrubīja dzinējus, jo domāja, ka lidmašīna ir uz zemes, lai gan patiesībā bija 400 m virs tās.. tā ar tiem autopilotiem.
vēsturē ir gadījums, kad piepakots 747 (tiem, kas nezin - tas ir lielais boeings, kuram priekšdaļā otrais stāvs) miglas laikā nostājās uz remontējama skrejceļa un pilnā šusē ieskrēja ceļaruļļos un ģenerātoros.. piloti nepareizi saskaitīja pagriezienus līdz īstajam.
arī vislielākais crash pēc upura skaita vēsturē ir bijis miglas laikā, un to izdarīja... KLM pilots nr.1, vadošais instruktors utt.
tāpēc, sazvērestības teoriju cienītāji, savas bērnu fantāzijas varētu pietaupīt šīs nakts sapnīšiem.[ Šo ziņu laboja martink, 10 Apr 2010, 14:06:10 ] | Offline | | |
Norchx  | |  Kopš: 19. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 11373
Braucu ar:
|
10 Apr 2010, 14:00:01 Rufus rakstīja:
forši ka no poweristiem katrs otrais ir lidotājs ar 2000 stundu stāžu, katrs trešais ir lidmašīnu sistēmu indzenieris, katrs ceturtais ir pretizlūkošanas darbinieks
  
Aizej palasi Jautājumi Spečukiem/Juridiskos jautājumus un da what ever kādus citus. Te mierīgi var izveidot 10. Saeimu un būs plaša profila speciālisti  | Offline | | |
Ch | |  Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4358
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| Daudziem te problēma ir tāda, ka šķiet ka gaisa kuģi, un to vadīšana ir tikpat vienkārša un primitīva, kā braukšana ar otro golfu.  | Offline | | |
|
Belluuns | |  Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9700
Braucu ar: quattro
|
10 Apr 2010, 14:01:24 Ch rakstīja:
10 Apr 2010, 13:59:00 Belluuns rakstīja:
ljoteni seedina pilots, pie normaala augstuma driftee kompis, pilots noteikt bij peec banjas ar 4 promileem
wrong, nesēdina vis.
nosēšanās no rokas tiek veikta tikai uz vienīgi gadījumā, kad kāds no rādītājiem pieviļ, un ir, piemēram, pārak liels (vai mazs) augstums vai ātrums nolaišanās posma sākuma pozīcijā, jeb notiek kāda cita tehniska kļūme.
tad sanaak stjuartes teik pistas liidz pat izkaapshanas briidim? jaapagaida JIHAD kad pakomentees, shis kaut ko tur driftee pa gaisu laikam | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| vai vai vai... tikko kāreiz sāku šito visu lasīt. Jāiepazīstas vispār sākumā ar notikušo  | Offline | | |
Ch | |  Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4358
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
10 Apr 2010, 14:04:55 Belluuns rakstīja:
10 Apr 2010, 14:01:24 Ch rakstīja:
10 Apr 2010, 13:59:00 Belluuns rakstīja:
ljoteni seedina pilots, pie normaala augstuma driftee kompis, pilots noteikt bij peec banjas ar 4 promileem
wrong, nesēdina vis.
nosēšanās no rokas tiek veikta tikai uz vienīgi gadījumā, kad kāds no rādītājiem pieviļ, un ir, piemēram, pārak liels (vai mazs) augstums vai ātrums nolaišanās posma sākuma pozīcijā, jeb notiek kāda cita tehniska kļūme.
tad sanaak stjuartes teik pistas liidz pat izkaapshanas briidim? jaapagaida JIHAD kad pakomentees, shis kaut ko tur driftee pa gaisu laikam
nu bez stjuartēm vēel ir visādas štelles, kam jāseko līdzi. Pareiza iekārtu darbība, sakari ar zemi, gaisa apmaiņa un spiediens fizelāžas iekšpuše utt. | Offline | | |
edzulis  | |  Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| neko uzjautrinošu te nesaskatu | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|