Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 120 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Driver
25. Sep 2015, 00:11 #29961

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Nu es nebrinisos, ja ir ari dumi uztaisiti braucamie, taa ka auto kontrole pilnigi visu, ko vien var, kamer nav aizmidzis. Tadam sabazot ledus visur varetu ari viss raustities un midzinaties.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
25. Sep 2015, 00:13 #29962

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


25 Sep 2015, 00:11:01 968-jk rakstīja:
Uzraksti argumentētu vēstuli ražotājam, ka Tu kā ilgpieredzējušs autobūves inženieris šādu skenēšanas sistēmu neuzskati par vajadzīgu, tā pat kā elektrisko logu atvēršanu u.c.lietas, tāpēc atņem viņiem visiem licenzes un ieliec melnajā sarakstā.

Neizmirsti, ka muljki ari kautkur strada. Pec macibu programmas beigam audzeknjus ar vajam zinashanam uz gazes kameram tak nesuta.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
968-jk
25. Sep 2015, 00:16 #29963

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13917

Braucu ar: 30niekiem


25 Sep 2015, 00:13:13 Driver rakstīja:

25 Sep 2015, 00:11:01 968-jk rakstīja:
Uzraksti argumentētu vēstuli ražotājam, ka Tu kā ilgpieredzējušs autobūves inženieris šādu skenēšanas sistēmu neuzskati par vajadzīgu, tā pat kā elektrisko logu atvēršanu u.c.lietas, tāpēc atņem viņiem visiem licenzes un ieliec melnajā sarakstā.

Neizmirsti, ka muljki ari kautkur strada. Pec macibu programmas beigam audzeknjus ar vajam zinashanam uz gazes kameram tak nesuta.

To sauc par atstrādāšanu.
Cik VAGus jau esi salabojis tur?
Offline
martinssirants
25. Sep 2015, 00:23 #29964

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām

jaa tapec jaizvelas pagajusa gadsimta auto buves shedevri. tiem ir paaris plusi.

pirmais.
garaazhas Ivars var saremonteet (tajas retajaas reizees kad tieshaam vajag, tas ir apmeram 1X gada par 45 eiro) pljek pljek un gatavs.
otrais.
iet lopaa un teere 5 litri.
treshais.
mazinjaas reaali ciena kreklus kuri tere naudu uz bigmac lielajiem komplektiem nevis uz degvielu
Offline
JZ
25. Sep 2015, 00:35 #29965

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


25 Sep 2015, 00:11:01 968-jk rakstīja:
Uzraksti argumentētu vēstuli ražotājam, ka Tu kā ilgpieredzējušs autobūves inženieris šādu skenēšanas sistēmu neuzskati par vajadzīgu, tā pat kā elektrisko logu atvēršanu u.c.lietas, tāpēc atņem viņiem visiem licenzes un ieliec melnajā sarakstā.


nu, nu viedais, pastāsti kādēļ auto būtu jākontrolē spuldžu stāvoklis auto kas stāv izslēgts/aizslēgts? un var pat negaidīt aizmigšanu, bet uzreiz to kontroli izbeigt, jo kurš bez vadītāja vēl spēs to kontroli novērtēt

un līdz ko atslēdz durvis/iedarbini/ieslūdz lukturus, vari atkal sākt kontrolēt, jo kādam beidzot būs iespējams arī pavēstīt ka kāda spuldze nestrādā kā vajag, un tā kontrole visām spuldzēm aizņem sekundes daļas

autobūves inženieris neesmu, bet pieredze ar elektroniku, mikrokontrolieriem un softa rakstīšanu ir lai varētu spriest par tēmu labāk kā tu
Offline
Driver
25. Sep 2015, 01:27 #29966

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Nu vel var ar "pareizu zaagji" energotaupishanas nolukos chekot visas spuldzes un citas kjedes (spoguljus) pie ieslegtas sigas un par to visu laiku atskaitities DWA/ZKE blokam. Un tadu kodejumu nosaukt par austrumeiropas kodejumu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
IngusSeflers
25. Sep 2015, 15:02 #29967

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


25 Sep 2015, 00:11:38 Driver rakstīja:
Nu es nebrinisos, ja ir ari dumi uztaisiti braucamie, taa ka auto kontrole pilnigi visu, ko vien var, kamer nav aizmidzis. Tadam sabazot ledus visur varetu ari viss raustities un midzinaties.
Škoda 'gulēt' vispār neiet... visu laiku kaut ko čeko,gaismu,lietus piles utt...
Offline
funkyasshit
25. Sep 2015, 15:04 #29968

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Škoda arī visu laiku čeko vai viņai nemēra atgāzes.
Offline
IngusSeflers
25. Sep 2015, 15:10 #29969

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


25 Sep 2015, 15:04:16 funkyasshit rakstīja:
Škoda arī visu laiku čeko vai viņai nemēra atgāzes.

BMW zināja,ka sekos tāds jautajums arī viņu virzienā un sagatavoja atbildi
MB vispār viss pohuj,jo nekad nav atbildējis par vārdiem!
Offline
uldens1
25. Sep 2015, 20:26 #29970

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16768

Braucu ar:


25 Sep 2015, 20:16:36 SMOT rakstīja:

20 Sep 2015, 14:06:09 SMOT rakstīja:
Vajag palīdzību ar e46 m43tub19 dzinēja problēmu.
Problēma bija tāda, ka dzesēšanas sistēmā pārāk liels spiediens. Sāka arī spiest antifrīzu pa radiatoru.
Nomainīju radiatoru, termostatu, ūdenssūkni izplešanās trauka korķi, bet problēma tā pati.
Noņēmu pārbaudīju galvu, tā bija laba. Sastellēju bet tā pati problēma. Skatos, ka augšējais patruboks ir karsts, bet apakšējais auksts. Domāju, ka vaina termostatā. Izņēmu termostatu, bet problēma tā pati. Izņēmu paskatījos ūdenssūkni tur itkā viss kārtībā. Problēma tajā, ka nenotiek cirkulācija un tāpēc rodas spiediens un karst dzinējs.
Pārāk gari sanāca, bet varbūt kādas ir kādas idejas?

Temperatūra kāpj augšā, bet radtors uz apakšējais patruboks ir auksts.
Ir vēl kādam idejas kas varētu būt pie vainas.
radiators ciet
Offline
Kidd
25. Sep 2015, 20:38 #29971

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8352

Braucu ar: 400Zs

tecēt tak var arī pa augšu, neveicot pilnu cirkulāciju, kas nepieciešama dzesēšanai
Offline
uldens1
25. Sep 2015, 21:45 #29972

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16768

Braucu ar:


25 Sep 2015, 20:36:04 SMOT rakstīja:

25 Sep 2015, 20:26:08 uldens1 rakstīja:

25 Sep 2015, 20:16:36 SMOT rakstīja:

20 Sep 2015, 14:06:09 SMOT rakstīja:
Vajag palīdzību ar e46 m43tub19 dzinēja problēmu.
Problēma bija tāda, ka dzesēšanas sistēmā pārāk liels spiediens. Sāka arī spiest antifrīzu pa radiatoru.
Nomainīju radiatoru, termostatu, ūdenssūkni izplešanās trauka korķi, bet problēma tā pati.
Noņēmu pārbaudīju galvu, tā bija laba. Sastellēju bet tā pati problēma. Skatos, ka augšējais patruboks ir karsts, bet apakšējais auksts. Domāju, ka vaina termostatā. Izņēmu termostatu, bet problēma tā pati. Izņēmu paskatījos ūdenssūkni tur itkā viss kārtībā. Problēma tajā, ka nenotiek cirkulācija un tāpēc rodas spiediens un karst dzinējs.
Pārāk gari sanāca, bet varbūt kādas ir kādas idejas?

Temperatūra kāpj augšā, bet radtors uz apakšējais patruboks ir auksts.
Ir vēl kādam idejas kas varētu būt pie vainas.
radiators ciet

Pirms liku virsū skaloju ar šļūteni un normāli tecēja caur ūdens.
teces cauri ja bus 2 trubas no visam vaļā,ieteiktu ieliet radiatora karstu udeni un pataustit vai viņš paliek viss silts
Offline
Kalnz
26. Sep 2015, 09:50 #29973

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14350

Braucu ar:

Kas var dabūt rezerves daļas lētāk kā veikalā - ŠODIEN!!!

PM
Offline
ritvarsox
26. Sep 2015, 10:22 #29974

Kopš: 28. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2026

Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu


21 Sep 2015, 16:17:26 ritvarsox rakstīja:
Auto E39 528a. Caur DISu rāda, ka kārbai ir divas programmas versijas. Vai tam tā jābūt? Viena v8.60 otra v8.70. Domāju, ka viņas konfliktē savā starpā un tāpēc kārbai nepatīk, ka brauc tā kā kruīzā uz 50km/h, viņa sāk pārslēgt ātrumu uz mazāku tad atkal atpakaļ. Pie citiem ātrumiem viss kārtíbā. Tāpat ir viss kārtībā ja tiek gāzēts. Parādās tāds joks tikai kad pedālis nospiests un tiek turēts vienā pozīcijā un ap 50km/h.
Ceru, ka problēmu var saprast. Varbūt problēma nemaz nav saistīta ar to, ka uzrādās kārbai divas programu versijas...


DIS rāda divas kārbas programmas versijas.


Rheingold rāda šitā.


Nav ne jausmas kur meklēt problēmu...
Offline
zutis_slidens
26. Sep 2015, 11:01 #29975

Kopš: 15. Jul 2008

No: Aknīste

Ziņojumi: 1050

Braucu ar: roku pa kokli

nezināju kur citur pajautāt, bet lieta sekojoša: ir garāža ar vecu, sagrieztu automašīnu, kurai nav dokumentu.mašīnai nogriezts jumts un virsbūve sagriezta uz pusēm. ja es visas tās daļas sakrāmēju piekabē un vedu nodot, man neprasīs tās mašīnas dokumentus?

[ Šo ziņu laboja zutis_slidens, 26 Sep 2015, 11:02:38 ]

Offline
streetlife
26. Sep 2015, 21:42 #29976

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er

varbūt kāds var ieteikt kur ar lāzeri, vai ar kāda cita veida paņēmienu varētu izgriezt apļa veida formu no 10-15mm biezas loksnes. 50 un 70 mm diametrā un 21mm urbumu centrā. labi būtu ja materiāls būtu nopērkams uz vietas.

Offline
BigBear
26. Sep 2015, 23:19 #29977

Kopš: 09. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1883

Braucu ar: Glanci

Kas varētu būt par šaizi, ka autiņam braucot pēkšņi pazūd tuvās gaismas ar pagriezieniem? Restartējot auto viss deg.

[ Šo ziņu laboja BigBear, 26 Sep 2015, 23:19:35 ]

Offline
IngusSeflers
27. Sep 2015, 11:40 #29978

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


26 Sep 2015, 23:19:13 BigBear rakstīja:
Kas varētu būt par šaizi, ka autiņam braucot pēkšņi pazūd tuvās gaismas ar pagriezieniem? Restartējot auto viss deg.
Kaut kas ar to,kas atbild autiņam par gaismām...
Offline
ritmanis
27. Sep 2015, 13:10 #29979

Kopš: 12. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 790

Braucu ar: w202, e39

Kā ir, ja vēlos auto norakstīt un izpārdot detaļās? Vai vēl ir iespēja auto norakstīt bez apstrādes uzņēmumu (t.i. Tolmets utt.) starpniecības? Un kāds process ir vēlāk nododot aplasīto norakstīto auto bundžu metāllūžņos?
Offline
trupo
27. Sep 2015, 16:52 #29980

Kopš: 27. Apr 2015

No: Ogre

Ziņojumi: 40

Braucu ar: E39 525i

Kurš ir mainījis vārstu gumijas, nenoņemot galvu M54 ar diviem vanosiem ? Cik maksā un kur to dara ?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo