Online

Pašreiz BMWPower skatās 134 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
Driver
23. Jun 2015, 00:29 #2986

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Es tad labak eju kajam, nevis braucu ar sudu, kam ieksha diesel! Vasara jau nu noteikti...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
koni4jo
23. Jun 2015, 08:02 #2987

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


23 Jun 2015, 00:26:09 edzhaans rakstīja:
Tu zini, ja mēs pārkāpjam TDI līmenī, tad es brīnos kapēc cilvēki apdirš TDS. Tas ir TDS, nu labi, tas tika iebāzts arī 7tajā sērijā, slavenais 725tds. Tad tagad audi fanāti man izskaidros laikam, kapēc 725tds ir megasūds, bet A8 ar 2.5tdi nekad netiek apdirsts vai pieminēts. Es domāju, ka daudzi no jums nopirktu limuzīnu ar to 1.9 provinces dvēseli, ja tāda būtu

Varbūt vēleis apspriest remontu cenas tam slavenajam 1.9 ? Beidziet lobēt vecus dīzeļus, tie sen jau grab, tarkšk un klab.


Remontos 1.9TDI saskrien labi, tas gan , bet atkal, ja ņem beņu tajā nevar liet kas pagadās pa rokai un to ko padirs remontā uz TDI tu tāpat salej benzīnā
Te gan tā situācija katram noteikti atšķiras pēc darba specifikas, atrašanās vietas n shit :šļauka pāri RUS robežai:

braukšanas komfortu nepieminēt, E36/46 man nešķiet neko labāks par VAGu. Iet vienādi, ja ņemt dīzeļ46to un detaļās VAG lētāks
Offline
spriditis
23. Jun 2015, 08:02 #2988

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4096

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

nesen iegadajos e46,pirms tam bija b4 avants,baigais grabulis,kauns bezmaz ar tadu braukt,bet nesen izbraucot,likas ka vieglak braukt ka ar e46.
Offline
qa
23. Jun 2015, 08:24 #2989

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1434

Braucu ar:


23 Jun 2015, 00:26:09 edzhaans rakstīja:
Tu zini, ja mēs pārkāpjam TDI līmenī, tad es brīnos kapēc cilvēki apdirš TDS. Tas ir TDS, nu labi, tas tika iebāzts arī 7tajā sērijā, slavenais 725tds. Tad tagad audi fanāti man izskaidros laikam, kapēc 725tds ir megasūds, bet A8 ar 2.5tdi nekad netiek apdirsts vai pieminēts. Es domāju, ka daudzi no jums nopirktu limuzīnu ar to 1.9 provinces dvēseli, ja tāda būtu

Varbūt vēleis apspriest remontu cenas tam slavenajam 1.9 ? Beidziet lobēt vecus dīzeļus, tie sen jau grab, tarkšk un klab.

Grab,tarks bet ruc.
Atkartosos n-to reizi,jebkuram auto razotajam ir kads neizdevies modelis,motors un nemeginu ieskaidrot,ka tikai viens zimols ir super un parejie sudi.
Savadak izskatas tvnet stila,visi bembisti ir atsaldeni,tikai seit tiek praktizets,kuri brauc ar vag ir laukki .
Offline
kars
23. Jun 2015, 20:18 #2990

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
Anc1rejs
23. Jun 2015, 20:33 #2991

Kopš: 07. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 348

Braucu ar: e28


23 Jun 2015, 00:20:24 qa rakstīja:

22 Jun 2015, 23:49:08 Driver rakstīja:
B4 drosinataju kaste ir vienk dirsaa!
Salona kresli ir vienk dirsa!
Motora vadiba ir vienk psc, arhajiska un pats motors sens!
auto vadamiba dirsa!
Ja tas auto ir automats, tad vispar psc, no tadiem ari rodas sterotipi, ka auto suuc!
Labakaja gadijuma ir abs, bet asc vai dsc nekad nav bijis tadan!

Viens pluss, taa kjerra ir cinkota

Cik tu remonte 1.9tdi un cik 2.5tds? Cik ar vanosiem necakarejies?
Prieksas un aizmugures piedzinas jebkura gadijuma vadibas zina atskirsies,katrai ir savi plusi,minusi.
Benki -tiri gaumes jautajums,vienam patik divans,vienam taburete.
Lielakajai dalai jauno auto gruti pat lampinu nomainit,akumulatoru un citas elementaras lietas,bet tapec nesaucam uzreiz visi jaunie auto sudi.



attiecībā uz piekari: b4 piekare ir primitīva, braukšanas komforts sūdīgs, toties lēta un tas nav deļ tā ka FWD ,piemēram b5 audi braukšana ir ļoti ok, tikai visi raud par 8 svirām priekšā. motori ir arhajiski (izņemot v6) priekš tā laika (tie 1.8 4 cil motoru konstrukcijas ir vēl no 60 gadiem laikam).
Offline
edzulis
24. Jun 2015, 19:41 #2992

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Tipa E30 M3 konkurents. Auto kam daudzi mezgli no 911 un kas vadās ne sliktāk vai pat labāk kā 911, toties ir 4-5x lētāks gan par e30, gan 911 Pēc nedēļas būs galerija

[ Šo ziņu laboja edzulis, 24 Jun 2015, 19:41:31 ]

Offline
justes
24. Jun 2015, 19:49 #2993

Kopš: 17. Feb 2013

Ziņojumi: 375

Braucu ar: baltu RR Godfathers Gang uz 22"

Izskatās,ka varam Zedu apsveikt ar jaunu porku.

Cieti
Offline
kars
24. Jun 2015, 20:09 #2994

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

944 tik tie diski un vnz paliknīts
Offline
smudo
24. Jun 2015, 21:08 #2995

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3997

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix

Izskatās labi!

944tajam no 911 nav īpaši daudz detaļu. Ātrumā varu iedomāties pāris salona detaļas (stūres, priekšējie krēsli un dažādi sīkumi). Vēl dažiem modeļiem bremžu suporti bija vienādi un kārbas uz vienas bāzes - viss pārējais ir atšķirīgs (ja neskata tādas standarta lietas kā sūkņus utml.). Stock turbo S ar 250 ZS trasē testos 80tajos bija ātrāks kā to laiku 930 (911 turbo) ar nepilniem 300. Sver viņi abi gandrīz vienādi. Tas pateicoties svara sadalījumam tuvu 50/50, dēļ tā, ka kārba 944taiem ir aizmugurē.
Offline
smudo
24. Jun 2015, 21:10 #2996

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3997

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix

Jā, un 944to ir projektējis trimdas latvietis Anatolijs Lapiņš. Viņš bija Porsche galvenais dizaineris tajā laikā.
Offline
Muxa
24. Jun 2015, 22:19 #2997

Kopš: 03. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 283

Braucu ar: B4Tquattro, E60, 5xRX8, C3Corvette, 968M


23 Jun 2015, 20:33:59 Anc1rejs rakstīja:

23 Jun 2015, 00:20:24 qa rakstīja:

22 Jun 2015, 23:49:08 Driver rakstīja:
B4 drosinataju kaste ir vienk dirsaa!
Salona kresli ir vienk dirsa!
Motora vadiba ir vienk psc, arhajiska un pats motors sens!
auto vadamiba dirsa!
Ja tas auto ir automats, tad vispar psc, no tadiem ari rodas sterotipi, ka auto suuc!
Labakaja gadijuma ir abs, bet asc vai dsc nekad nav bijis tadan!

Viens pluss, taa kjerra ir cinkota

Cik tu remonte 1.9tdi un cik 2.5tds? Cik ar vanosiem necakarejies?
Prieksas un aizmugures piedzinas jebkura gadijuma vadibas zina atskirsies,katrai ir savi plusi,minusi.
Benki -tiri gaumes jautajums,vienam patik divans,vienam taburete.
Lielakajai dalai jauno auto gruti pat lampinu nomainit,akumulatoru un citas elementaras lietas,bet tapec nesaucam uzreiz visi jaunie auto sudi.



attiecībā uz piekari: b4 piekare ir primitīva, braukšanas komforts sūdīgs, toties lēta un tas nav deļ tā ka FWD ,piemēram b5 audi braukšana ir ļoti ok, tikai visi raud par 8 svirām priekšā. motori ir arhajiski (izņemot v6) priekš tā laika (tie 1.8 4 cil motoru konstrukcijas ir vēl no 60 gadiem laikam).


B4 ir daudz plusu, upgrade ziņā.
Pats pārtaisīju 2.0 FWD uz 1.8T quattro








Offline
Janis_no_Rigas
24. Jun 2015, 22:30 #2998

Kopš: 15. Jan 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: BMW X5 4,0D XDRIVE

no kā tie pr krēsli ir?

-----------------
Mūsu pilsēta ir Jūsu galvaspilsēta!

Man uz burtnīcas vāka ir Lauris Reiniks.
Offline
HS
24. Jun 2015, 22:35 #2999

Kopš: 24. Apr 2014

No: Mazsalaca

Ziņojumi: 1103

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@


24 Jun 2015, 22:30:23 Janis_no_Rigas rakstīja:
no kā tie pr krēsli ir?


no auduma
Offline
Maa
24. Jun 2015, 23:23 #3000

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"

Tev naudu nebij kur likt shitaja mesla nedrikst ielikt vairak kā3€ par buksi
Offline
edzulis
24. Jun 2015, 23:34 #3001

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


24 Jun 2015, 21:08:31 smudo rakstīja:
Izskatās labi!

944tajam no 911 nav īpaši daudz detaļu. Ātrumā varu iedomāties pāris salona detaļas (stūres, priekšējie krēsli un dažādi sīkumi). Vēl dažiem modeļiem bremžu suporti bija vienādi un kārbas uz vienas bāzes - viss pārējais ir atšķirīgs (ja neskata tādas standarta lietas kā sūkņus utml.). Stock turbo S ar 250 ZS trasē testos 80tajos bija ātrāks kā to laiku 930 (911 turbo) ar nepilniem 300. Sver viņi abi gandrīz vienādi. Tas pateicoties svara sadalījumam tuvu 50/50, dēļ tā, ka kārba 944taiem ir aizmugurē.


beņķi, panelis, stūre, bremzes brembo 4cyl priekšā / pakaļā. BMW M5 2003 gadā nāca čuguna viencilindra suporti izsvarojums labs. Neesmu braucis ar vecajiem 911, bet vismaz apskatos 944 s2/turbo novērtēja ļoti augstu Porsche hierarhijā
Offline
AV
24. Jun 2015, 23:42 #3002

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17409

Braucu ar: 500

Manas acis galvenais 944 trukums ir 4-cyl dzineji, attiecigi skana/darbibas gludums 'nu taa' pa vienkarso.
Offline
edzulis
25. Jun 2015, 00:25 #3003

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Tu droši vien neesi braucis ar S2. 3.0, 211zs, laba grieze. E30 M3 atpūšas, nemaz nerunājot par sēdpozīciju. Turbo pēc 1988 apmēram tas pats. Tūninga iespējas turbo lielākas, bet stockā viņi līdzī. Aizvakar rullēju uz laukiem apmēram šitā


[ Šo ziņu laboja edzulis, 25 Jun 2015, 00:26:40 ]

Offline
AV
25. Jun 2015, 00:58 #3004

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17409

Braucu ar: 500

Es jau neteicu, ka nav grieze - drizak par to, ka tikai 4 cilindri...
Choms tagad nesteidzigi liek kopa 944 turbo, jacer, ka uz gada beigam vares notestet.
Offline
Muxa
25. Jun 2015, 06:44 #3005

Kopš: 03. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 283

Braucu ar: B4Tquattro, E60, 5xRX8, C3Corvette, 968M


24 Jun 2015, 22:30:23 Janis_no_Rigas rakstīja:
no kā tie pr krēsli ir?


Googlā ir daudz info pēc "Recaro Classic C".
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo