Online
Pašreiz BMWPower skatās 188 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Neverending story ar RECRO
Autors | Ziņojums |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
| Sanāk Vittrans pagaidām vienīgie, par kuriem vēl nav izskanējusi neviena sūdzība. | Offline | | |
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4003
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
12 Jun 2016, 18:52:48 @PowerBMW rakstīja:
pirms 1,5 gada recro x5 kārba pārlasīta pa 1,6K eur--- vēljoprojām besī kā slēdzas,5 mēneši atpakaļ citam x5 rapā pārlasija---ar trešo piegājienu un pazaudētu mēnesi kārba kustas-kkad nesen arī pie dienvidu tilta(katlakalna vai kāda tur iela) ar gari un jautri gāja-5 km uz uz krastenes eļļas paļķe
Vopšem darat ko kā gribat bet visur jāsipār ar viņiem
Tā pārslēgšanās besī dēļ klasiskā no otrā uz pirmo (ar grūdienu) vai arī citos pārnesumos? | Offline | | |
DrumB | | Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
| Recro pagājušajā gadā taisīja pēc pašu vārdiem kapitālo remontu A6 C6. 2k iztērēti un rezultātā no 3 uz 4 robu normāli varēja just pāreju (iepriekš viss čiki). Bet tam tā esot jābūt, garantija ir, kārba ejot, attā attā. Auto tika pārdots, jo sadzīvot ar tādu slēgāšanos ir grūti, ja zini, kā būtu jābūt īstenībā. | Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10954
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
| 3 gadi atpakalj recro taisiija kaarbu (caur basse) peec gada saaka sipties, pa garantiju aatri salaboja. Nekaadu probleemu vairs. Kaa kuram paveicas laikam | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
12 Jun 2016, 19:41:35 @e34 rakstīja:
12 Jun 2016, 18:52:48 @PowerBMW rakstīja:
pirms 1,5 gada recro x5 kārba pārlasīta pa 1,6K eur--- vēljoprojām besī kā slēdzas,5 mēneši atpakaļ citam x5 rapā pārlasija---ar trešo piegājienu un pazaudētu mēnesi kārba kustas-kkad nesen arī pie dienvidu tilta(katlakalna vai kāda tur iela) ar gari un jautri gāja-5 km uz uz krastenes eļļas paļķe
Vopšem darat ko kā gribat bet visur jāsipār ar viņiem
Tā pārslēgšanās besī dēļ klasiskā no otrā uz pirmo (ar grūdienu) vai arī citos pārnesumos?
Jap tieši tas ir kas BESĪIIII | Offline | | |
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4003
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
12 Jun 2016, 20:32:25 @PowerBMW rakstīja:
12 Jun 2016, 19:41:35 @e34 rakstīja:
12 Jun 2016, 18:52:48 @PowerBMW rakstīja:
pirms 1,5 gada recro x5 kārba pārlasīta pa 1,6K eur--- vēljoprojām besī kā slēdzas,5 mēneši atpakaļ citam x5 rapā pārlasija---ar trešo piegājienu un pazaudētu mēnesi kārba kustas-kkad nesen arī pie dienvidu tilta(katlakalna vai kāda tur iela) ar gari un jautri gāja-5 km uz uz krastenes eļļas paļķe
Vopšem darat ko kā gribat bet visur jāsipār ar viņiem
Tā pārslēgšanās besī dēļ klasiskā no otrā uz pirmo (ar grūdienu) vai arī citos pārnesumos?
Jap tieši tas ir kas BESĪIIII
Tas ir tipiski modeļiem ar 4.6is, tā ir prakstiski visiem.Citi risinot ar kārbas papildus dzesēšanu. Esmu ievērojis,ka sport režīmā vai slēdzot manuāli, kā arī pilnībā neuzsilušam motoram tā nav. | Offline | | |
development99 | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 889
Braucu ar:
|
12 Jun 2016, 20:32:25 @PowerBMW rakstīja:
12 Jun 2016, 19:41:35 @e34 rakstīja:
12 Jun 2016, 18:52:48 @PowerBMW rakstīja:
pirms 1,5 gada recro x5 kārba pārlasīta pa 1,6K eur--- vēljoprojām besī kā slēdzas,5 mēneši atpakaļ citam x5 rapā pārlasija---ar trešo piegājienu un pazaudētu mēnesi kārba kustas-kkad nesen arī pie dienvidu tilta(katlakalna vai kāda tur iela) ar gari un jautri gāja-5 km uz uz krastenes eļļas paļķe
Vopšem darat ko kā gribat bet visur jāsipār ar viņiem
Tā pārslēgšanās besī dēļ klasiskā no otrā uz pirmo (ar grūdienu) vai arī citos pārnesumos?
Jap tieši tas ir kas BESĪIIII
Tas sitiens jau ir pazīme, ka tur drīz būs beigas. | Offline | | |
RC | | Kopš: 14. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 225
Braucu ar: d5
| Njaa, pirms nedēļas izbeidzās Volvo s60 kārba... FML | Offline | | |
|
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4003
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
12 Jun 2016, 23:02:28 @development99 rakstīja:
12 Jun 2016, 20:32:25 @PowerBMW rakstīja:
12 Jun 2016, 19:41:35 @e34 rakstīja:
12 Jun 2016, 18:52:48 @PowerBMW rakstīja:
pirms 1,5 gada recro x5 kārba pārlasīta pa 1,6K eur--- vēljoprojām besī kā slēdzas,5 mēneši atpakaļ citam x5 rapā pārlasija---ar trešo piegājienu un pazaudētu mēnesi kārba kustas-kkad nesen arī pie dienvidu tilta(katlakalna vai kāda tur iela) ar gari un jautri gāja-5 km uz uz krastenes eļļas paļķe
Vopšem darat ko kā gribat bet visur jāsipār ar viņiem
Tā pārslēgšanās besī dēļ klasiskā no otrā uz pirmo (ar grūdienu) vai arī citos pārnesumos?
Jap tieši tas ir kas BESĪIIII
Tas sitiens jau ir pazīme, ka tur drīz būs beigas.
Nespried par lietām, par kurām ir maz sajēgas. | Offline | | |
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13329
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Tā ir Recro standarta atbilde? | Offline | | |
Kidd | | Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8216
Braucu ar: 400Zs
| Sitiens pa kārbu absolūti nenozīmē, ka tur būs kapi. Man Outbackam bija baigais pārsitiens no 2->3 ātrumu un vispār kārba bija igaunis. Pāršuva softu un viss bija afigenna. Čomam pārdevu auto , brauc jau otro gadu un nekādi gļuki ar kārbu vairs nav bijuši. Slēdzas arī ideāli | Offline | | |
development99 | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 889
Braucu ar:
|
13 Jun 2016, 07:19:06 @e34 rakstīja:
12 Jun 2016, 23:02:28 @development99 rakstīja:
12 Jun 2016, 20:32:25 @PowerBMW rakstīja:
12 Jun 2016, 19:41:35 @e34 rakstīja:
12 Jun 2016, 18:52:48 @PowerBMW rakstīja:
pirms 1,5 gada recro x5 kārba pārlasīta pa 1,6K eur--- vēljoprojām besī kā slēdzas,5 mēneši atpakaļ citam x5 rapā pārlasija---ar trešo piegājienu un pazaudētu mēnesi kārba kustas-kkad nesen arī pie dienvidu tilta(katlakalna vai kāda tur iela) ar gari un jautri gāja-5 km uz uz krastenes eļļas paļķe
Vopšem darat ko kā gribat bet visur jāsipār ar viņiem
Tā pārslēgšanās besī dēļ klasiskā no otrā uz pirmo (ar grūdienu) vai arī citos pārnesumos?
Jap tieši tas ir kas BESĪIIII
Tas sitiens jau ir pazīme, ka tur drīz būs beigas.
Nespried par lietām, par kurām ir maz sajēgas.
Sava pieredze. Sākās ar sitienu no 2.uz 1.
Sitiens progresēja un nāca klāt arī izslīdēšana.
Pēc ~10k km bija metama ārā.
2000. ZF5HP24[ Šo ziņu laboja development99, 13 Jun 2016, 08:25:51 ] | Offline | | |
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4003
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
13 Jun 2016, 08:25:37 @development99 rakstīja:
13 Jun 2016, 07:19:06 @e34 rakstīja:
12 Jun 2016, 23:02:28 @development99 rakstīja:
12 Jun 2016, 20:32:25 @PowerBMW rakstīja:
12 Jun 2016, 19:41:35 @e34 rakstīja:
12 Jun 2016, 18:52:48 @PowerBMW rakstīja:
pirms 1,5 gada recro x5 kārba pārlasīta pa 1,6K eur--- vēljoprojām besī kā slēdzas,5 mēneši atpakaļ citam x5 rapā pārlasija---ar trešo piegājienu un pazaudētu mēnesi kārba kustas-kkad nesen arī pie dienvidu tilta(katlakalna vai kāda tur iela) ar gari un jautri gāja-5 km uz uz krastenes eļļas paļķe
Vopšem darat ko kā gribat bet visur jāsipār ar viņiem
Tā pārslēgšanās besī dēļ klasiskā no otrā uz pirmo (ar grūdienu) vai arī citos pārnesumos?
Jap tieši tas ir kas BESĪIIII
Tas sitiens jau ir pazīme, ka tur drīz būs beigas.
Nespried par lietām, par kurām ir maz sajēgas.
Sava pieredze. Sākās ar sitienu no 2.uz 1.
Sitiens progresēja un nāca klāt arī izslīdēšana.
Pēc ~10k km bija metama ārā.
2000. ZF5HP24
Nu žēl, ka tā. Pamatā ar manis minētajām kārbām un pārsitienu no 2 uz 1, tā ir kaitinoša,bet neprogresējoša kaite, raksturīga e53 4.6is kārbām. Arī us un citos forumos tā tiek plaši apspriesta un personas ir saņēmušas automašīnas jau no salona vai ar ļoti mazu noskrējienu ar šo problēmu un turpinājušas braukt ļoti ilgi, pat realizējot auto tālāk, bez kārbu izjukšanas. | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9275
Braucu ar: Alfu
| imho, sitieni jāskatās kompleksi ar motora darbību vispār. kārbas pašas visu laiku adaptējās un lasa ntos parametrus no miljons datčikiem. kkādus gadus 2x nobraucu ar safistu lpg un maisījums lēkāja liesajā. visu to laiku nemaz nezināju. kārbai bija randomā mistiski nelieli sitieni, bet ne vienmēr. no 3 uz 2 vai ātri stājoties. norakstīju uz palielo nobraukumu un nepievērsu uzmanību. tagad, kad lpg ir sataisīts, sitieni ir pazuduši un kārba slēdzās pavisam savādāk. | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20365
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
13 Jun 2016, 00:55:18 @RC rakstīja:
Njaa, pirms nedēļas izbeidzās Volvo s60 kārba... FML
Ja tā ir DSG tipa kārba, tad viena no dārgāk remontējamajām kārbām!
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
RC | | Kopš: 14. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 225
Braucu ar: d5
|
13 Jun 2016, 09:50:00 @Tune-L rakstīja:
13 Jun 2016, 00:55:18 @RC rakstīja:
Njaa, pirms nedēļas izbeidzās Volvo s60 kārba... FML
Ja tā ir DSG tipa kārba, tad viena no dārgāk remontējamajām kārbām!
2007.g. 184hp d5 | Offline | | |
|
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20365
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
16 Jun 2016, 11:07:53 @RC rakstīja:
13 Jun 2016, 09:50:00 @Tune-L rakstīja:
13 Jun 2016, 00:55:18 @RC rakstīja:
Njaa, pirms nedēļas izbeidzās Volvo s60 kārba... FML
Ja tā ir DSG tipa kārba, tad viena no dārgāk remontējamajām kārbām!
2007.g. 184hp d5
5-speed Aisin AW55-50/51SN automatic
6-speed Aisin TF-80SC automatic (2006–2009 Volvo S60[6] (FWD & AWD) [nb 13])
Tā nav DSG tipa, tātad nebūs tik dārga remontā.
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20365
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Te trīs interesanti video automātu faniem:
https://www.youtube.com/watch?v=BrZb-CPOHQM
https://www.youtube.com/watch?v=2VMLF1GEZik
https://www.youtube.com/watch?v=VmWLfFPFEMU[ Šo ziņu laboja Tune-L, 16 Jun 2016, 12:12:40 ]
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
RC | | Kopš: 14. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 225
Braucu ar: d5
|
16 Jun 2016, 11:46:56 @Tune-L rakstīja:
16 Jun 2016, 11:07:53 @RC rakstīja:
13 Jun 2016, 09:50:00 @Tune-L rakstīja:
13 Jun 2016, 00:55:18 @RC rakstīja:
Njaa, pirms nedēļas izbeidzās Volvo s60 kārba... FML
Ja tā ir DSG tipa kārba, tad viena no dārgāk remontējamajām kārbām!
2007.g. 184hp d5
6-speed Aisin TF-80SC automatic (2006–2009 Volvo S60[6] (FWD & AWD) [nb 13])
Tā nav DSG tipa, tātad nebūs tik dārga remontā.
Pagaidām nav izlemts ko darīt.
Remontēt esošo/pirkt lietotu...
| Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9275
Braucu ar: Alfu
|
16 Jun 2016, 12:10:16 @Tune-L rakstīja:
Te trīs interesanti video automātu faniem:
https://www.youtube.com/watch?v=BrZb-CPOHQM
https://www.youtube.com/watch?v=2VMLF1GEZik
https://www.youtube.com/watch?v=VmWLfFPFEMU
kkā tehnikuma ablsolventi galīgi neiet kopā ar kārbu remontu imho tur viens no 100 ir derīgs šādam darbam. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|