Online

Pašreiz BMWPower skatās 140 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
shmurger
18. Apr 2010, 23:16 #272

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12779

Braucu ar: xc40

Kā sauc nēģeri pie lidmašīnas stūres??
Offline
RVR
18. Apr 2010, 23:18 #273

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22732

Braucu ar: RVR


18 Apr 2010, 23:16:24 shmurger rakstīja:
Kā sauc nēģeri pie lidmašīnas stūres??


Pilots, Tu, rasist!
Offline
Norchx
18. Apr 2010, 23:19 #274

Kopš: 19. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11373

Braucu ar:


18 Apr 2010, 23:16:24 shmurger rakstīja:
Kā sauc nēģeri pie lidmašīnas stūres??
Krāvējs, jo kurš dos nēģerim pilotēt lidmašīnu ?
Offline
VV
18. Apr 2010, 23:41 #275

Kopš: 31. Oct 2007

Ziņojumi: 228

Braucu ar:

nav gan nekaads jaunums, bet interesanta intervija ar ryanaira Michael O'leary.
http://www.flightglobal.com/articles/2009/12/22...hael-oleary.html

+ airbaltica flotes atjaunoshanas plaani http://www.atwonline.com/news/story.html?storyID=20039

a to te 15 lapas ar bazaru par maakoni un varkas mekleetaaju sludinajumi
Offline
Schutzstaffel
19. Apr 2010, 00:15 #276

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


18 Apr 2010, 22:47:00 Norchx rakstīja:

18 Apr 2010, 22:40:08 91 rakstīja:

18 Apr 2010, 22:34:36 Norchx rakstīja:

18 Apr 2010, 22:32:29 91 rakstīja:

pēc VFR var lidot joprojām, mazie tak lidinās
Mums te viens pilsonis cenšas apgalvot pretējo


nu nez, es redzēju vismaz vienu mazo lidojam, gan vakar, gan šodien
Nu lūk, bet pilsonis saka, ka labi ja kautkas no RIX pacelsies pēc nedēļas, vnk ņihuja nezinot un izpļaujot kautkādus minējumus ko padzirdējis pieturā.


Jaaievies neliela skaidriiba sitajaa. Tas ka EVRR ir slegts, noziimee to ka slegts ir viss, kas ir kontroleta gaisa telpa. Tatad viss iznemot G Class Airspace. Mineesu chartaa neluuros ka te ap Rigu, ari Liepaju un Ventspili G ir 1000ft, tatad 300m, kas mazajaam uteem pilnigi pietiek. Kaut kur pa sturiem G class airspace ir lidz pat FL95 (9500ft) Tur ari vinas lidinas. Virs Rigas Lidostas (ICAO - EVRA, IATA - RIX, kaa nu kuram patiik) uzreiz saakas C Class airspace un TMA un tur automatiski ir skaidrs ka tagad viss ir ciet, neskatoties uz to ka mazajiem biezi ir nepietiekams ekipejums, lai vispar tur raditos. Katrai gaisa telpai ir 3D izmeri.

Tatad sikajiem ar VFR del sitiem aizliegumiem nekas nemainas. Lido kaa lidojusi. Vini ganas pa Spilvi un Adaziem.

[ Šo ziņu laboja JIHAD, 19 Apr 2010, 00:41:44 ]

Offline
Schutzstaffel
19. Apr 2010, 00:21 #277

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


THE LIST OF NOTAMs IN FORCE FOR TODAY
CREATED ON Sun Apr 18 20:35:00 GMT 2010

- NOTAM related chart

A0029/10
EVLA(LIEPAJA)
B)2010/02/26 10:06 C)2010/04/30 22:00
E)FUEL JET A1 NOT AVAILABLE.



Offline
viesulis
19. Apr 2010, 00:22 #278

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16796

Braucu ar: Volvo un Volvo


18 Apr 2010, 23:16:24 shmurger rakstīja:
Kā sauc nēģeri pie lidmašīnas stūres??
nigers
Offline
Schutzstaffel
19. Apr 2010, 00:25 #279

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Ja angliski lasam, tad ar so itka visam jabut skaidram.

A0075/10
EVRR(RIGA FIR)
SFC TO UNL
B)2010/04/16 13:12 C)2010/04/19 13:00 EST
E)DUE TO VOLCANIC ASH FROM VOLCANO EYJAFJOLL/ICELAND, VFR FLIGHTS
ARE STRONGLY ADVISED TO MONITOR SIGMETS AND NOTAM WITH REFERENCE TO
VOLCANIC ASH. IT HAS TO BE NOTED THAT CONTAMINATED AREA MUST NOT BE
NECESSARILY VISIBLE. THE RESPONSIBILITY TO CONDUCT A FLIGHT RESTS
WITH THE PILOT-IN -COMMAND.

A0089/10
EVRR(RIGA FIR)
SFC TO UNL
B)2010/04/17 16:08 C)2010/04/18 04:31
E)EVRR AOR WILL NOT ISSUE ANY IFR CLEARANCES DUE TO VOLCANIC ASH
FROM VOLCANO EYJAFJOLL/ICELAND. OPERATORS ARE ADVISED TO MONITOR
EVRR SIGMET WITH REFERENCE TO VOLCANIC ASH FOR THE DURATION OF
THE ERUPTION

VFR = Visual Flight Rules
IFR = Instrument Flight Rules
IFR Celarance = mekleet google, ja interesee.

[ Šo ziņu laboja JIHAD, 19 Apr 2010, 00:28:10 ]

Offline
VV
19. Apr 2010, 00:44 #280

Kopš: 31. Oct 2007

Ziņojumi: 228

Braucu ar:


19 Apr 2010, 00:15:36 JIHAD rakstīja:

18 Apr 2010, 22:47:00 Norchx rakstīja:

18 Apr 2010, 22:40:08 91 rakstīja:

18 Apr 2010, 22:34:36 Norchx rakstīja:

18 Apr 2010, 22:32:29 91 rakstīja:

pēc VFR var lidot joprojām, mazie tak lidinās
Mums te viens pilsonis cenšas apgalvot pretējo


nu nez, es redzēju vismaz vienu mazo lidojam, gan vakar, gan šodien
Nu lūk, bet pilsonis saka, ka labi ja kautkas no RIX pacelsies pēc nedēļas, vnk ņihuja nezinot un izpļaujot kautkādus minējumus ko padzirdējis pieturā.


Jaaievies neliela skaidriiba sitajaa. Tas ka EVRR ir slegts, noziimee to ka slegts ir viss, kas ir kontroleta gaisa telpa. Tatad viss iznemot G Class Airspace. Mineesu chartaa neluuros ka te ap Rigu, ari Liepaju un Ventspili G ir 1000ft, tatad 300m, kas mazajaam uteem pilnigi pietiek. Kaut kur pa sturiem G class airspace ir lidz pat FL95 (9500ft) Tur ari vinas lidinas. Virs Rigas Lidostas (ICAO - EVRA, IATA - RIX, kaa nu kuram patiik) uzreiz saakas C Class airspace un TMA un tur automatiski ir skaidrs ka tagad viss ir ciet, neskatoties uz to ka mazajiem biezi ir nepietiekams ekipejums, lai vispar tur raditos. Katrai gaisa telpai ir 3D izmeri.

Tata sikajiem ar VFR del sitiem aizliegumiem nekas nemainas. Lido kaa lidojusi.


charts mega neforsh, bet luuk varam teikto ielikt bildee
http://www.lv-vacc.org/CHARTS/EVRA/EVRA%20VISUALAPP%20A0110.pdf

p.s. - shoriit gar imantu ~ kur iet 18 long final, 1 SE props lidoja. ko un kaa vinsh tur nav ne jausmas
Offline
Schutzstaffel
19. Apr 2010, 00:50 #281

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Iespejams, ka vnk zinot, ka tapat nekas nenotiek, ieliida tur kur normali nedrixt paostiit gaisu

Mums tie FIXi labie. ARNIS un VISTA (Paluuriet VV ielikto chartu)

No Maskavas pa celam uz Sociem ir FIX MIMRA taa kaa no tas filmas par dienesta romaanu!

[ Šo ziņu laboja JIHAD, 19 Apr 2010, 01:05:30 ]

Offline
VV
19. Apr 2010, 01:38 #282

Kopš: 31. Oct 2007

Ziņojumi: 228

Braucu ar:

juu, fixi labu labie redzeeti. US arii bija VISTA tieshi pie baazes lidlauka, un blakus SARGS vel atceros, ka tur bija arii kkadi paaris tiiri rupji skanoshi fixi.

shii vakara favoriits - nice CATIIIB landing ar A320 -
http://www.youtube.com/watch?v=TXJCHUmuUyw&...deos=12r9CevDn_8
Offline
Schutzstaffel
19. Apr 2010, 01:43 #283

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


19 Apr 2010, 01:38:58 VV rakstīja:
juu, fixi labu labie redzeeti. US arii bija VISTA tieshi pie baazes lidlauka, un blakus SARGS vel atceros, ka tur bija arii kkadi paaris tiiri rupji skanoshi fixi.

shii vakara favoriits - nice CATIIIB landing ar A320 -
http://www.youtube.com/watch?v=TXJCHUmuUyw&...deos=12r9CevDn_8


Labais. Izskatas ka tur DH20 tad jau vairs nav starpibas starp CAT III C.

Taa jau no malas viegli spriedelet, bet tomer jau nav tik traki tur viss taja video. Viniem ir ILS CAT III B + nakts dod savu plusu, ka, es domaju, vini pat vareja vertet, ka RWY in sight pirms CAT III B MINIMA. Nu un, ja QHN pareizs, tad tipa nekadi parsteigumi but nevar. Tipa...

[ Šo ziņu laboja JIHAD, 19 Apr 2010, 01:48:03 ]

Offline
VV
19. Apr 2010, 01:47 #284

Kopš: 31. Oct 2007

Ziņojumi: 228

Braucu ar:

shitas komentaars vnk iespaarda

dude, the autopilot just called you a retard, i would slap him in the face!
Offline
Schutzstaffel
19. Apr 2010, 01:50 #285

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Esi macijies USA? (tas par to FIX komentaru no tavas puses)
Offline
Mikelis
19. Apr 2010, 01:54 #286

Kopš: 13. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2439

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke

Tikko radarā redzēju trakos norvēģus lidojam pār norvēģiju, kas bija vienīgā lidmašīna Eiropas ziemeļos, no Itālijas uz augšu

-----------------
Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac:
Offline
Mikelis
19. Apr 2010, 01:56 #287

Kopš: 13. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2439

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke

Kautkur pazuda


edit: Atradās!!! Atkal Norvēģi vienīgie lidotāji radarā

[ Šo ziņu laboja Mikelis, 19 Apr 2010, 01:59:21 ]



-----------------
Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac:
Offline
VV
19. Apr 2010, 01:59 #288

Kopš: 31. Oct 2007

Ziņojumi: 228

Braucu ar:


19 Apr 2010, 01:43:48 JIHAD rakstīja:

Labais. Izskatas ka tur DH20 tad jau vairs nav starpibas starp CAT III C.

Taa jau no malas viegli spriedelet, bet tomer jau nav tik traki tur viss taja video. Viniem ir ILS CAT III B + nakts dod savu plusu, ka, es domaju, vini pat vareja vertet, ka RWY in sight pirms CAT III B MINIMA. Nu un, ja QHN pareizs, tad tipa nekadi parsteigumi but nevar. Tipa...


nu jaa, ja reiz vinjiem ir sertifikacija uz CAT III B, tad esmu parliecinats, ka vinji tur mieriigi un ar veesu praatu. tas mums taa

jaa sanaaca bish palidot ieksh US. par to, ja kas, tad siikaak caur pm
Offline
Instigater
19. Apr 2010, 02:02 #289

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Lidotāju radarā ir daudz vairāk, tikai saits gļučī.
Offline
Most99
19. Apr 2010, 02:58 #290

Kopš: 04. Apr 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 108

Braucu ar: ...Trisriteni

mjaa uzspiezhot uz to vienigo lideni Z eiropaa, var redzeet ka met mazu loku pa valsti
Offline
shmurger
19. Apr 2010, 08:41 #291

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12779

Braucu ar: xc40

debesis vēl joprojām kā sentēvu laikos,tīras
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo