Online
Pašreiz BMWPower skatās 140 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
shmurger | |  Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12779
Braucu ar: xc40
| Kā sauc nēģeri pie lidmašīnas stūres?? | Offline | | |
RVR  | |  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22732
Braucu ar: RVR
|
18 Apr 2010, 23:16:24 shmurger rakstīja:
Kā sauc nēģeri pie lidmašīnas stūres??
Pilots, Tu, rasist!  | Offline | | |
Norchx  | |  Kopš: 19. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 11373
Braucu ar:
|
18 Apr 2010, 23:16:24 shmurger rakstīja:
Kā sauc nēģeri pie lidmašīnas stūres??
Krāvējs, jo kurš dos nēģerim pilotēt lidmašīnu ?  | Offline | | |
VV | | Kopš: 31. Oct 2007
Ziņojumi: 228
Braucu ar:
| nav gan nekaads jaunums, bet interesanta intervija ar ryanaira Michael O'leary.
http://www.flightglobal.com/articles/2009/12/22...hael-oleary.html
+ airbaltica flotes atjaunoshanas plaani http://www.atwonline.com/news/story.html?storyID=20039
a to te 15 lapas ar bazaru par maakoni un varkas mekleetaaju sludinajumi  | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
18 Apr 2010, 22:47:00 Norchx rakstīja:
18 Apr 2010, 22:40:08 91 rakstīja:
18 Apr 2010, 22:34:36 Norchx rakstīja:
18 Apr 2010, 22:32:29 91 rakstīja:
pēc VFR var lidot joprojām, mazie tak lidinās
Mums te viens pilsonis cenšas apgalvot pretējo 
nu nez, es redzēju vismaz vienu mazo lidojam, gan vakar, gan šodien
Nu lūk, bet pilsonis saka, ka labi ja kautkas no RIX pacelsies pēc nedēļas, vnk ņihuja nezinot un izpļaujot kautkādus minējumus ko padzirdējis pieturā.
Jaaievies neliela skaidriiba sitajaa. Tas ka EVRR ir slegts, noziimee to ka slegts ir viss, kas ir kontroleta gaisa telpa. Tatad viss iznemot G Class Airspace. Mineesu chartaa neluuros ka te ap Rigu, ari Liepaju un Ventspili G ir 1000ft, tatad 300m, kas mazajaam uteem pilnigi pietiek. Kaut kur pa sturiem G class airspace ir lidz pat FL95 (9500ft) Tur ari vinas lidinas. Virs Rigas Lidostas (ICAO - EVRA, IATA - RIX, kaa nu kuram patiik) uzreiz saakas C Class airspace un TMA un tur automatiski ir skaidrs ka tagad viss ir ciet, neskatoties uz to ka mazajiem biezi ir nepietiekams ekipejums, lai vispar tur raditos. Katrai gaisa telpai ir 3D izmeri.
Tatad sikajiem ar VFR del sitiem aizliegumiem nekas nemainas. Lido kaa lidojusi. Vini ganas pa Spilvi un Adaziem. [ Šo ziņu laboja JIHAD, 19 Apr 2010, 00:41:44 ] | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
THE LIST OF NOTAMs IN FORCE FOR TODAY
CREATED ON Sun Apr 18 20:35:00 GMT 2010
- NOTAM related chart
A0029/10
EVLA(LIEPAJA)
B)2010/02/26 10:06 C)2010/04/30 22:00
E)FUEL JET A1 NOT AVAILABLE.
 | Offline | | |
viesulis | |  Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16796
Braucu ar: Volvo un Volvo
|
18 Apr 2010, 23:16:24 shmurger rakstīja:
Kā sauc nēģeri pie lidmašīnas stūres??
nigers  | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Ja angliski lasam, tad ar so itka visam jabut skaidram.
A0075/10
EVRR(RIGA FIR)
SFC TO UNL
B)2010/04/16 13:12 C)2010/04/19 13:00 EST
E)DUE TO VOLCANIC ASH FROM VOLCANO EYJAFJOLL/ICELAND, VFR FLIGHTS
ARE STRONGLY ADVISED TO MONITOR SIGMETS AND NOTAM WITH REFERENCE TO
VOLCANIC ASH. IT HAS TO BE NOTED THAT CONTAMINATED AREA MUST NOT BE
NECESSARILY VISIBLE. THE RESPONSIBILITY TO CONDUCT A FLIGHT RESTS
WITH THE PILOT-IN -COMMAND.
A0089/10
EVRR(RIGA FIR)
SFC TO UNL
B)2010/04/17 16:08 C)2010/04/18 04:31
E)EVRR AOR WILL NOT ISSUE ANY IFR CLEARANCES DUE TO VOLCANIC ASH
FROM VOLCANO EYJAFJOLL/ICELAND. OPERATORS ARE ADVISED TO MONITOR
EVRR SIGMET WITH REFERENCE TO VOLCANIC ASH FOR THE DURATION OF
THE ERUPTION
VFR = Visual Flight Rules
IFR = Instrument Flight Rules
IFR Celarance = mekleet google, ja interesee. [ Šo ziņu laboja JIHAD, 19 Apr 2010, 00:28:10 ] | Offline | | |
|
VV | | Kopš: 31. Oct 2007
Ziņojumi: 228
Braucu ar:
|
19 Apr 2010, 00:15:36 JIHAD rakstīja:
18 Apr 2010, 22:47:00 Norchx rakstīja:
18 Apr 2010, 22:40:08 91 rakstīja:
18 Apr 2010, 22:34:36 Norchx rakstīja:
18 Apr 2010, 22:32:29 91 rakstīja:
pēc VFR var lidot joprojām, mazie tak lidinās
Mums te viens pilsonis cenšas apgalvot pretējo 
nu nez, es redzēju vismaz vienu mazo lidojam, gan vakar, gan šodien
Nu lūk, bet pilsonis saka, ka labi ja kautkas no RIX pacelsies pēc nedēļas, vnk ņihuja nezinot un izpļaujot kautkādus minējumus ko padzirdējis pieturā.
Jaaievies neliela skaidriiba sitajaa. Tas ka EVRR ir slegts, noziimee to ka slegts ir viss, kas ir kontroleta gaisa telpa. Tatad viss iznemot G Class Airspace. Mineesu chartaa neluuros ka te ap Rigu, ari Liepaju un Ventspili G ir 1000ft, tatad 300m, kas mazajaam uteem pilnigi pietiek. Kaut kur pa sturiem G class airspace ir lidz pat FL95 (9500ft) Tur ari vinas lidinas. Virs Rigas Lidostas (ICAO - EVRA, IATA - RIX, kaa nu kuram patiik) uzreiz saakas C Class airspace un TMA un tur automatiski ir skaidrs ka tagad viss ir ciet, neskatoties uz to ka mazajiem biezi ir nepietiekams ekipejums, lai vispar tur raditos. Katrai gaisa telpai ir 3D izmeri.
Tata sikajiem ar VFR del sitiem aizliegumiem nekas nemainas. Lido kaa lidojusi.
charts mega neforsh, bet luuk varam teikto ielikt bildee
http://www.lv-vacc.org/CHARTS/EVRA/EVRA%20VISUALAPP%20A0110.pdf
p.s. - shoriit gar imantu ~ kur iet 18 long final, 1 SE props lidoja. ko un kaa vinsh tur nav ne jausmas  | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Iespejams, ka vnk zinot, ka tapat nekas nenotiek, ieliida tur kur normali nedrixt paostiit gaisu 
Mums tie FIXi labie. ARNIS un VISTA (Paluuriet VV ielikto chartu)
No Maskavas pa celam uz Sociem ir FIX MIMRA taa kaa no tas filmas par dienesta romaanu![ Šo ziņu laboja JIHAD, 19 Apr 2010, 01:05:30 ] | Offline | | |
VV | | Kopš: 31. Oct 2007
Ziņojumi: 228
Braucu ar:
| juu, fixi labu labie redzeeti. US arii bija VISTA tieshi pie baazes lidlauka, un blakus SARGS vel atceros, ka tur bija arii kkadi paaris tiiri rupji skanoshi fixi.
shii vakara favoriits - nice CATIIIB landing ar A320 -
http://www.youtube.com/watch?v=TXJCHUmuUyw&...deos=12r9CevDn_8 | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
19 Apr 2010, 01:38:58 VV rakstīja:
juu, fixi labu labie redzeeti. US arii bija VISTA tieshi pie baazes lidlauka, un blakus SARGS vel atceros, ka tur bija arii kkadi paaris tiiri rupji skanoshi fixi.
shii vakara favoriits - nice CATIIIB landing ar A320 -
http://www.youtube.com/watch?v=TXJCHUmuUyw&...deos=12r9CevDn_8
Labais. Izskatas ka tur DH20 tad jau vairs nav starpibas starp CAT III C.
Taa jau no malas viegli spriedelet, bet tomer jau nav tik traki tur viss taja video. Viniem ir ILS CAT III B + nakts dod savu plusu, ka, es domaju, vini pat vareja vertet, ka RWY in sight pirms CAT III B MINIMA. Nu un, ja QHN pareizs, tad tipa nekadi parsteigumi but nevar. Tipa...  [ Šo ziņu laboja JIHAD, 19 Apr 2010, 01:48:03 ] | Offline | | |
VV | | Kopš: 31. Oct 2007
Ziņojumi: 228
Braucu ar:
| shitas komentaars vnk iespaarda 
dude, the autopilot just called you a retard, i would slap him in the face! | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Esi macijies USA? (tas par to FIX komentaru no tavas puses) | Offline | | |
Mikelis  | |  Kopš: 13. May 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 2439
Braucu ar: Bayerische Motoren Werke
| Tikko radarā redzēju trakos norvēģus lidojam pār norvēģiju, kas bija vienīgā lidmašīna Eiropas ziemeļos, no Itālijas uz augšu 
----------------- Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac: | Offline | | |
Mikelis  | |  Kopš: 13. May 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 2439
Braucu ar: Bayerische Motoren Werke
| Kautkur pazuda 
edit: Atradās!!! Atkal Norvēģi vienīgie lidotāji radarā  [ Šo ziņu laboja Mikelis, 19 Apr 2010, 01:59:21 ]
----------------- Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac: | Offline | | |
|
VV | | Kopš: 31. Oct 2007
Ziņojumi: 228
Braucu ar:
|
19 Apr 2010, 01:43:48 JIHAD rakstīja:
Labais. Izskatas ka tur DH20 tad jau vairs nav starpibas starp CAT III C.
Taa jau no malas viegli spriedelet, bet tomer jau nav tik traki tur viss taja video. Viniem ir ILS CAT III B + nakts dod savu plusu, ka, es domaju, vini pat vareja vertet, ka RWY in sight pirms CAT III B MINIMA. Nu un, ja QHN pareizs, tad tipa nekadi parsteigumi but nevar. Tipa... 
nu jaa, ja reiz vinjiem ir sertifikacija uz CAT III B, tad esmu parliecinats, ka vinji tur mieriigi un ar veesu praatu. tas mums taa 
jaa sanaaca bish palidot ieksh US. par to, ja kas, tad siikaak caur pm  | Offline | | |
Instigater | |  Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Lidotāju radarā ir daudz vairāk, tikai saits gļučī. | Offline | | |
Most99 | |  Kopš: 04. Apr 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 108
Braucu ar: ...Trisriteni
| mjaa uzspiezhot uz to vienigo lideni Z eiropaa, var redzeet ka met mazu loku pa valsti | Offline | | |
shmurger | |  Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12779
Braucu ar: xc40
| debesis vēl joprojām kā sentēvu laikos,tīras | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|