Online
Pašreiz BMWPower skatās 214 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Banānrepublika III
Autors | Ziņojums |
hronists | 07. Apr 2011, 16:09 |
#2681
|
|  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
07 Apr 2011, 16:05:59 kkas rakstīja:
tak nelasiet to tvnetu, tur atkal viss sagrozīts.
kokneses posms ir vienīgais, kurš reāli notiek, tur vispār cik zinu 4 joslas plānotas nav.
tas pārejais tik ir idejas līmenī un ir realizējams tikai labi, ja pēc 10-20 gadiem. neviens nezin, kas te būs pēc gada... 
diena.lv stāv rakstīts, ka pabeigšot 2018. gadā un būšot 4 joslas.
un kas tad būs ar vilcienu? to taču arī taisījās uz galvaspilsētu būvēt. | Offline | | |
Erx | 07. Apr 2011, 16:09 |
#2682
|
|  Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2261
Braucu ar: Subaru Spec-B
|
07 Apr 2011, 15:54:14 zbmono rakstīja:
es varu tikai pajautāt - nahuj? ja tranzīts uz Eiropu tad ko viņi visi sabraukuši Rīgā darīs, jo uz Lietuvu aiziet divas joslas. ja tranzīts uz ostu, tad tam ir domāts vilciena megaprojekts??? to tak arī taisās būvēt.
nerunājot par to, ka pašreizējie ceļi tranzītu paņem bez problēmām, problēma ir robeža kur visi ietusē.
es goda vārds neiebraucu, kāpēc mēs par valsts līdzekļiem būvēsim maģistrāli, par kuru būs skaidrs, ka tūristi tādos daudzumos iekšā nebrauks, bet tranzīts jau nu toč baros tikai uz roku pirkstiem saskaitāmus ļaužus.
nemaz nerunājot par to, ka no āzijas uz eiropu ir daudz taisnāki ceļi.
Man izlasot šo tavu postu, radās iespaids, ka tu esi ar samērā šauru redzes loku.
Protams, ka pa to ceļu nebrauks tūristi no maskavas. BET Latvijai tas ceļš ir vajadzīgs! Vispārīgi runājot, jebkurš infrastruktūras objekts ir jāuztver pozitīvi. Tu zini, cik noslogota ikdienā ir šī šoseja? Un kādi transporta līdzekļi tur pārvietojas? Ja iedziļinamies sīkumos, tad cik bieži tu esi bijis Daugavpilī?
Tā nav nekāda mazā pilsēta, un lai arī tur ir vairāk krievu, viss ir nolaistāks utt, tai ir nozīmīga vieta Latvijā. Daugavpilī arī ir samērā labi attīstīta rūpniecība pret pārējo LV līmeni un manuprāt ir tikai pozitīvi, ka izbūvēs labāku savienojumu ar nākamo Latvijas malu. Tas arī palīdzēs satuvināt Latvijas reģionus ne tikai ekonomiski, bet arī sociāli.
Via Baltica jau ir pabeigta. Tas, ka tā 1,5 josla ir kļūda, to jau sen ir atzinuši, bet tapēc tak neies jaukt nost. Tā pat praksē nevarēja pārbaudīt kā tas ir kamēr neizbūvēja.
Ja šādu projektu izbīdīs, ceļu Latvijā būvēs tik un tā pa ES naudu, un krievi lai savus 600km taisa paši.
Un varbūt tev liekas, ka četrjoslu ceļš līdz Ogrei arī nav vajadzīgs un to var jaukt nost, jo tas taču iet Krievijas virzienā?
Un arī loģistikas jautājumos, tu laikam neesi pārāk izglītots, jo neizproti fundamentālas lietas par to, kādas kravas ar ko un kapēc transportē, ja reiz piesauc, ka būs taču dzelzceļš.
Īsumā - tipiskais latvietis. | Offline | | |
hronists | 07. Apr 2011, 16:21 |
#2683
|
|  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
07 Apr 2011, 16:09:21 Erx rakstīja:
07 Apr 2011, 15:54:14 zbmono rakstīja:
es varu tikai pajautāt - nahuj? ja tranzīts uz Eiropu tad ko viņi visi sabraukuši Rīgā darīs, jo uz Lietuvu aiziet divas joslas. ja tranzīts uz ostu, tad tam ir domāts vilciena megaprojekts??? to tak arī taisās būvēt.
nerunājot par to, ka pašreizējie ceļi tranzītu paņem bez problēmām, problēma ir robeža kur visi ietusē.
es goda vārds neiebraucu, kāpēc mēs par valsts līdzekļiem būvēsim maģistrāli, par kuru būs skaidrs, ka tūristi tādos daudzumos iekšā nebrauks, bet tranzīts jau nu toč baros tikai uz roku pirkstiem saskaitāmus ļaužus.
nemaz nerunājot par to, ka no āzijas uz eiropu ir daudz taisnāki ceļi.
Man izlasot šo tavu postu, radās iespaids, ka tu esi ar samērā šauru redzes loku.
Protams, ka pa to ceļu nebrauks tūristi no maskavas. BET Latvijai tas ceļš ir vajadzīgs! Vispārīgi runājot, jebkurš infrastruktūras objekts ir jāuztver pozitīvi. Tu zini, cik noslogota ikdienā ir šī šoseja? Un kādi transporta līdzekļi tur pārvietojas? Ja iedziļinamies sīkumos, tad cik bieži tu esi bijis Daugavpilī?
Tā nav nekāda mazā pilsēta, un lai arī tur ir vairāk krievu, viss ir nolaistāks utt, tai ir nozīmīga vieta Latvijā. Daugavpilī arī ir samērā labi attīstīta rūpniecība pret pārējo LV līmeni un manuprāt ir tikai pozitīvi, ka izbūvēs labāku savienojumu ar nākamo Latvijas malu. Tas arī palīdzēs satuvināt Latvijas reģionus ne tikai ekonomiski, bet arī sociāli.
Via Baltica jau ir pabeigta. Tas, ka tā 1,5 josla ir kļūda, to jau sen ir atzinuši, bet tapēc tak neies jaukt nost. Tā pat praksē nevarēja pārbaudīt kā tas ir kamēr neizbūvēja.
Ja šādu projektu izbīdīs, ceļu Latvijā būvēs tik un tā pa ES naudu, un krievi lai savus 600km taisa paši.
Un varbūt tev liekas, ka četrjoslu ceļš līdz Ogrei arī nav vajadzīgs un to var jaukt nost, jo tas taču iet Krievijas virzienā?
Un arī loģistikas jautājumos, tu laikam neesi pārāk izglītots, jo neizproti fundamentālas lietas par to, kādas kravas ar ko un kapēc transportē, ja reiz piesauc, ka būs taču dzelzceļš.
Īsumā - tipiskais latvietis.
ei nu nevajag, labi 
uz Daugavpils pusi pašlaik pirms Jēkabpils tiek taisīta jauna šoseja, kas atslogos kreiso krastu. Protams, pirms Jaunjelgavas vēl ir nāves smaka, bet tur nekas nav jābūvē no jauna, pietiek 20-30 km paplašināt ceļu. No Jēkabpils uz Rēzekni, ja nemaldos arī ceļš ir uztaisīts, pirms Līvāniem arī kruta uztaisīts. Kāpēc tad pēkšņi ir jābūvē jauna četru joslu maģistrāle paralēli pēdējos trīs gados atjaunotām šosejām? Lai būtu skaidrs - runa ir nevis par to posmu ko būvē līdz koknesei, bet par to ko nupat paziņoja - lidz robežai, tb paralēli jau izremontētajiem ceļiem uz Rēzekni un tālāk uz Zilupi vai Grebņevu. Nekāda Daugavpils tur pat tuvumā nebūs šim ceļam.
ja jau būvē infrastruktūru tad lūgtum - ķekava. kāpēc tur vēl nav četru joslu es nesaprotu. un pa to ceļu brauc ļoti daudz vairāk auto nekā posmā Rēzekne-Grebņeva.
p.s un kas notiek ar Sigulda autobāni? kāds vēl par tādu atminās? | Offline | | |
Erx | 07. Apr 2011, 16:30 |
#2684
|
|  Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2261
Braucu ar: Subaru Spec-B
|
07 Apr 2011, 16:21:35 zbmono rakstīja:
ei nu nevajag, labi 
uz Daugavpils pusi pašlaik pirms Jēkabpils tiek taisīta jauna šoseja, kas atslogos kreiso krastu. Protams, pirms Jaunjelgavas vēl ir nāves smaka, bet tur nekas nav jābūvē no jauna, pietiek 20-30 km paplašināt ceļu. No Jēkabpils uz Rēzekni, ja nemaldos arī ceļš ir uztaisīts, pirms Līvāniem arī kruta uztaisīts. Kāpēc tad pēkšņi ir jābūvē jauna četru joslu maģistrāle paralēli pēdējos trīs gados atjaunotām šosejām? Lai būtu skaidrs - runa ir nevis par to posmu ko būvē līdz koknesei, bet par to ko nupat paziņoja - lidz robežai, tb paralēli jau izremontētajiem ceļiem uz Rēzekni un tālāk uz Zilupi vai Grebņevu. Nekāda Daugavpils tur pat tuvumā nebūs šim ceļam.
ja jau būvē infrastruktūru tad lūgtum - ķekava. kāpēc tur vēl nav četru joslu es nesaprotu. un pa to ceļu brauc ļoti daudz vairāk auto nekā posmā Rēzekne-Grebņeva.
p.s un kas notiek ar Sigulda autobāni? kāds vēl par tādu atminās?
Īstenībā, kaut kas līdzīgs tak jau no 80mitajiem tak jau bija paredzēts. Man bieži sanāk braukt līdz Aizkrauklei, un es patiešam izmantotu ceļu, kas iet apkārt visām tām apdzīvotajām vietām.
Zinu, ka Latgalē ir šoseja fragmentāri pārbūvēta, un tas manuprāt arī ir pozitīvi, noteikti ne velti izdarīts, pat ja būvē jaunu. Un praktiski, es gan šaubos, ka patiešam būvēs no nulles, jaunu. Noteikti izmantotu daudzus fragmentus no jau esoša ceļa.
Par to, kuri ceļi prioritārāki gan nestrīdēšos. Katram savs viedoklis un argumentācija, un nevar pateikt, ka kādam nav taisnība.
Par kreiso krastu neko neteikšu. Man pašam tas ceļš nepatīk, un liekas problemātisks. Turklāt galīgi neesmu informēts, kas ar to notiek pēc Aizkraukles hesa. | Offline | | |
Erx | 07. Apr 2011, 16:36 |
#2685
|
|  Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2261
Braucu ar: Subaru Spec-B
| vēl nedaudz par tiem dublējošajiem ceļiem. Es esmu daudz braukājis pa Vāciju, un man viņu ceļu tīkls liekas fantastisks. Ir lielie bāņi, kuri neiet cauri nevienai pilsētai. Būvēti sen atpakaļ, bet praktiski no nulles, atstājot visus tā laika esošos ceļus kā dublierus un vietējas nozīmes.
Ar ātrumu 130 (reāli 140-150), varētu nokļūt jebkur zem divām stundām.
Bet nu ši laikam ir fantazēšana, jo diez vai jebkādā eknomiskajā analīze pierādītu, ka šādi ceļi nestu Latvijai labumu attiecīgu izmaksām. | Offline | | |
hronists | 07. Apr 2011, 16:36 |
#2686
|
|  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
07 Apr 2011, 16:30:10 Erx rakstīja:
Īstenībā, kaut kas līdzīgs tak jau no 80mitajiem tak jau bija paredzēts. Man bieži sanāk braukt līdz Aizkrauklei, un es patiešam izmantotu ceļu, kas iet apkārt visām tām apdzīvotajām vietām.
Zinu, ka Latgalē ir šoseja fragmentāri pārbūvēta, un tas manuprāt arī ir pozitīvi, noteikti ne velti izdarīts, pat ja būvē jaunu. Un praktiski, es gan šaubos, ka patiešam būvēs no nulles, jaunu. Noteikti izmantotu daudzus fragmentus no jau esoša ceļa.
Par to, kuri ceļi prioritārāki gan nestrīdēšos. Katram savs viedoklis un argumentācija, un nevar pateikt, ka kādam nav taisnība.
Par kreiso krastu neko neteikšu. Man pašam tas ceļš nepatīk, un liekas problemātisks. Turklāt galīgi neesmu informēts, kas ar to notiek pēc Aizkraukles hesa.
vēreiz - es tak neko nesaku par to kas jau tiek buvēts uz koknesi. to vajag. mani ieinteresēja argumentācija (tūristi no āzijas, bļīn ).
no aizkraukles hes uz jēkabpili būs asfalta ceļš, pabeigs laikam šogad, neesmu interesējies detaļās. tas nozīmē, ka līdz jēkabpilij varēs tikt pa trim ceļiem, un tas atslogos visu ko vien var atslogot, jo aiz jēkabpils plūsma ir niecīga salīdzinot ar to, kas notiek līdz aizkrauklei.
tie kas ir braukuši uz krieviju varētu pakomentēt vai gadījumā pleskavene nav ātrāks ceļš uz maskavu. [ Šo ziņu laboja zbmono, 07 Apr 2011, 16:40:32 ] | Offline | | |
hronists | 07. Apr 2011, 16:40 |
#2687
|
|  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
07 Apr 2011, 16:36:03 Erx rakstīja:
vēl nedaudz par tiem dublējošajiem ceļiem. Es esmu daudz braukājis pa Vāciju, un man viņu ceļu tīkls liekas fantastisks. Ir lielie bāņi, kuri neiet cauri nevienai pilsētai. Būvēti sen atpakaļ, bet praktiski no nulles, atstājot visus tā laika esošos ceļus kā dublierus un vietējas nozīmes.
Ar ātrumu 130 (reāli 140-150), varētu nokļūt jebkur zem divām stundām.
Bet nu ši laikam ir fantazēšana, jo diez vai jebkādā eknomiskajā analīze pierādītu, ka šādi ceļi nestu Latvijai labumu attiecīgu izmaksām.
es baidos, ka vienīgā automaģistrāle, kas mums varētu būt reāli vajadzīga būtu via baltica, kas savienotu visas galvaspilsētas. no maģistrāles ir jēga, ja tā ir garāka par 100km, bet 100km no rīgas satiksmes plūsmas ir tik niecīgas, ka nebūtu jēgas starp varakļāniem un rēzekni būvēt četru joslu maģistrāli, kuras uzturēšana maksātu oij-oij cik daudz. | Offline | | |
Riho | 07. Apr 2011, 16:41 |
#2688
|
| Kopš: 25. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar:
| Kapec TVnets raksta, ka buus 4 joslu cels, ja reali no ogres uz koknesi taisa vnk celu, vini tad pec tam veel paplasinas vinu?  | Offline | | |
|
hronists | 07. Apr 2011, 16:43 |
#2689
|
|  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
07 Apr 2011, 16:41:17 Riho rakstīja:
Kapec TVnets raksta, ka buus 4 joslu cels, ja reali no ogres uz koknesi taisa vnk celu, vini tad pec tam veel paplasinas vinu? 
no rīgas uz koknesi būs pavisam cits, paralēls ceļš. | Offline | | |
Staris  | 07. Apr 2011, 16:44 |
#2690
|
|  Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30535
Braucu ar: ra ucuarB
| Es atbalstu. Šobrīd uz Rīgu ar savu E36 nevēlos braukt. Daudzos posmos es varētu ar 50km/h maksimums braukt  | Offline | | |
RVR  | 07. Apr 2011, 16:47 |
#2691
|
|  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22718
Braucu ar: RVR
|
07 Apr 2011, 16:36:03 Erx rakstīja:
vēl nedaudz par tiem dublējošajiem ceļiem. Es esmu daudz braukājis pa Vāciju, un man viņu ceļu tīkls liekas fantastisks. Ir lielie bāņi, kuri neiet cauri nevienai pilsētai. Būvēti sen atpakaļ, bet praktiski no nulles, atstājot visus tā laika esošos ceļus kā dublierus un vietējas nozīmes.
Ar ātrumu 130 (reāli 140-150), varētu nokļūt jebkur zem divām stundām.
Bet nu ši laikam ir fantazēšana, jo diez vai jebkādā eknomiskajā analīze pierādītu, ka šādi ceļi nestu Latvijai labumu attiecīgu izmaksām.
Nezin kāpēc, piemēram, Horvātijā 10 gadu laikā pēc kara (reāla kara, nevis puķu revolūcijām) beigām ir sabūvējuši tādus autobāņus krustām šķērsām savai valstij, kamēr mēs 20 neatkarības gados vēl neesam paspējuši neko tamlīdzīgu uzbūvēt kaut vai vienā eksemplārā un lielākais sasniegums ir Saulkrastu apvedceļš... | Offline | | |
raivisp | 07. Apr 2011, 16:47 |
#2692
|
|  Kopš: 22. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 8619
Braucu ar: to kas pagalmā mētājas
|
07 Apr 2011, 16:44:40 Staris rakstīja:
Es atbalstu. Šobrīd uz Rīgu ar savu E36 nevēlos braukt. Daudzos posmos es varētu ar 50km/h maksimums braukt 
Varēsi turpināt tādā pašā ātrumā, jo pie Tevis tik lembis dzīvo, ne putins  | Offline | | |
raivisp | 07. Apr 2011, 16:48 |
#2693
|
|  Kopš: 22. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 8619
Braucu ar: to kas pagalmā mētājas
|
07 Apr 2011, 16:47:21 91 rakstīja:
Nezin kāpēc, piemēram, Horvātijā 10 gadu laikā pēc kara (reāla kara, nevis puķu revolūcijām) beigām ir sabūvējuši tādus autobāņus krustām šķērsām savai valstij, kamēr mēs 20 neatkarības gados vēl neesam paspējuši neko tamlīdzīgu uzbūvēt kaut vai vienā eksemplārā un lielākais sasniegums ir Saulkrastu apvedceļš...
jā un galvenais, ka mums jau te īzī. ņem un cel. a tur pa tiem kalniem  | Offline | | |
Markss | 07. Apr 2011, 17:13 |
#2694
|
|  Kopš: 08. Dec 2009
Ziņojumi: 1641
Braucu ar: Rūsas modeli.
|
07 Apr 2011, 16:36:37 zbmono rakstīja:
tie kas ir braukuši uz krieviju varētu pakomentēt vai gadījumā pleskavene nav ātrāks ceļš uz maskavu.
Uz šo dienu ir pleskavene ātrāka 70 km līkums sanāk, bet tas visu atsver. Jo vienīgo peļņas iespēju vietējie uz mūsu robežām izmanto pilnībā, ar vieglo 8-12h vismaz jāpavada uz robežas 
| Offline | | |
tomick | 07. Apr 2011, 17:23 |
#2695
|
|  Kopš: 31. Oct 2003
Ziņojumi: 3959
Braucu ar: 530i wrx :D
|
07 Apr 2011, 16:40:09 zbmono rakstīja:
07 Apr 2011, 16:36:03 Erx rakstīja:
vēl nedaudz par tiem dublējošajiem ceļiem. Es esmu daudz braukājis pa Vāciju, un man viņu ceļu tīkls liekas fantastisks. Ir lielie bāņi, kuri neiet cauri nevienai pilsētai. Būvēti sen atpakaļ, bet praktiski no nulles, atstājot visus tā laika esošos ceļus kā dublierus un vietējas nozīmes.
Ar ātrumu 130 (reāli 140-150), varētu nokļūt jebkur zem divām stundām.
Bet nu ši laikam ir fantazēšana, jo diez vai jebkādā eknomiskajā analīze pierādītu, ka šādi ceļi nestu Latvijai labumu attiecīgu izmaksām.
es baidos, ka vienīgā automaģistrāle, kas mums varētu būt reāli vajadzīga būtu via baltica, kas savienotu visas galvaspilsētas. no maģistrāles ir jēga, ja tā ir garāka par 100km, bet 100km no rīgas satiksmes plūsmas ir tik niecīgas, ka nebūtu jēgas starp varakļāniem un rēzekni būvēt četru joslu maģistrāli, kuras uzturēšana maksātu oij-oij cik daudz.
Kas mums no Igauņiem ir vajadzīgs? Kravu plūsma tomer notiek virzienā eiropa-āzija un pretējā virzienā.
Galvenais reģionu attīstības nosacījums ir infrastruktūra (ceļi, sakari, energoresursi), tapēc ceļi ir jābūvē. Nu nav normāli, ka 200 km jābrauc 3 stundas.
Aiz Pleskavas ceļš aiz Latvijas robežas "beidzas". Uz Pīteru ir jābrauc caur Tartu un Narvu un tad var braukt uz Maskavu. | Offline | | |
tomick | 07. Apr 2011, 17:27 |
#2696
|
|  Kopš: 31. Oct 2003
Ziņojumi: 3959
Braucu ar: 530i wrx :D
|
07 Apr 2011, 17:13:11 Markss rakstīja:
07 Apr 2011, 16:36:37 zbmono rakstīja:
tie kas ir braukuši uz krieviju varētu pakomentēt vai gadījumā pleskavene nav ātrāks ceļš uz maskavu.
Uz šo dienu ir pleskavene ātrāka 70 km līkums sanāk, bet tas visu atsver. Jo vienīgo peļņas iespēju vietējie uz mūsu robežām izmanto pilnībā, ar vieglo 8-12h vismaz jāpavada uz robežas 
Tālāk pēc Veclaicenes caur Pleskavu brauc vai arī caur Tartu-Narva- Pīters? | Offline | | |
|
Edmundins | 07. Apr 2011, 17:45 |
#2697
|
|  Kopš: 05. Mar 2010
Ziņojumi: 78
Braucu ar: old e 34
| Via Baltica jau ir pabeigta. Tas, ka tā 1,5 josla ir kļūda, to jau sen ir atzinuši, bet tapēc tak neies jaukt nost. Tā pat praksē nevarēja pārbaudīt kā tas ir kamēr neizbūvēja.
Balticai paņēma 70to gadu gatavu projektu,lai nav par lielu $ jātaisa jauns!Jo tajos gados ar 1,5 joslām pilnīgi pietika 
4joslu ceļs ir satiksmes drošībai vajadzīgs un eu normām atbilstošs. | Offline | | |
rosigais  | 07. Apr 2011, 17:49 |
#2698
|
|  Kopš: 05. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4512
Braucu ar: nekārtību
|
07 Apr 2011, 16:48:40 raivisp rakstīja:
07 Apr 2011, 16:47:21 91 rakstīja:
Nezin kāpēc, piemēram, Horvātijā 10 gadu laikā pēc kara (reāla kara, nevis puķu revolūcijām) beigām ir sabūvējuši tādus autobāņus krustām šķērsām savai valstij, kamēr mēs 20 neatkarības gados vēl neesam paspējuši neko tamlīdzīgu uzbūvēt kaut vai vienā eksemplārā un lielākais sasniegums ir Saulkrastu apvedceļš...
jā un galvenais, ka mums jau te īzī. ņem un cel. a tur pa tiem kalniem 
kalnos vieglāk, segums nav purvs mums jau tā grunts ir sūdīga un ceļi izmaksa dahujāja taisa pareizi | Offline | | |
kvatra | 07. Apr 2011, 18:03 |
#2699
|
|  Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1177
Braucu ar: Audi Quattro
|
07 Apr 2011, 17:45:00 Edmundins rakstīja:
Via Baltica jau ir pabeigta. Tas, ka tā 1,5 josla ir kļūda, to jau sen ir atzinuši, bet tapēc tak neies jaukt nost. Tā pat praksē nevarēja pārbaudīt kā tas ir kamēr neizbūvēja.
Balticai paņēma 70to gadu gatavu projektu,lai nav par lielu $ jātaisa jauns!Jo tajos gados ar 1,5 joslām pilnīgi pietika 
4joslu ceļs ir satiksmes drošībai vajadzīgs un eu normām atbilstošs.
Vecmutere par 70-gadu projektu stāstīja?  | Offline | | |
Edmundins | 07. Apr 2011, 18:16 |
#2700
|
|  Kopš: 05. Mar 2010
Ziņojumi: 78
Braucu ar: old e 34
|
07 Apr 2011, 18:03:29 kvatra rakstīja:
07 Apr 2011, 17:45:00 Edmundins rakstīja:
Via Baltica jau ir pabeigta. Tas, ka tā 1,5 josla ir kļūda, to jau sen ir atzinuši, bet tapēc tak neies jaukt nost. Tā pat praksē nevarēja pārbaudīt kā tas ir kamēr neizbūvēja.
Balticai paņēma 70to gadu gatavu projektu,lai nav par lielu $ jātaisa jauns!Jo tajos gados ar 1,5 joslām pilnīgi pietika 
4joslu ceļs ir satiksmes drošībai vajadzīgs un eu normām atbilstošs.
Vecmutere par 70-gadu projektu stāstīja? 
Vecmutere izstrādāja 
bet vispār strādāju tajā objektā  | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|