Online
Pašreiz BMWPower skatās 171 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
Araajz  | |  Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28446
Braucu ar: E39
|
23 Jan 2017, 21:53:38 @uldzaa rakstīja:
23 Jan 2017, 21:46:09 @Araajz rakstīja:
Man jau liekas, ja kārba apstājas, tad zvans Marihuānam un liekam lietotu, griežot laimes ratu visa tā restaurēšana/remontēšana izklausās pēc zāļu iekikšanas sāpošā zobā, bet plombi neieliekot 
Tas pie nosacījuma, ja tas vāgens +/- ok, bet tā zvans Marihuānam un lai savāc to ļerkatu
Nu un cik ta tas izmaksā? Izgāju šitam šrota variantam ar volvo tomātu cauri...tieši 10 000 šrota kārba noripoja... Protams nākošā šrota kārba,un cipars jau tāds pats kā pilna restaurācija... Tā ka 
Nu un tu domā, ka ar restaurēto nebūs laimes spēle?
Es nez, man paziņu lolā ir tik daudz tās pieredzes i ar vienu, i ar otru variantu, ka es teiktu, ka jāmet uz svariem pēc šitās šaizes, bet jūs jau to negribas ne dzirdēt...  | Offline | | |
rekeds | |  Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
|
23 Jan 2017, 21:58:54 @Ridlihs rakstīja:
135 pa iztīrīšanu ķip un regulēšanu? ko ta tur jāregulē? 
nē, es pārlasījos, smadzene izlasīja sprauslas. | Offline | | |
Ridlihs | |  Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
23 Jan 2017, 22:01:01 @Araajz rakstīja:
23 Jan 2017, 21:53:38 @uldzaa rakstīja:
23 Jan 2017, 21:46:09 @Araajz rakstīja:
Man jau liekas, ja kārba apstājas, tad zvans Marihuānam un liekam lietotu, griežot laimes ratu visa tā restaurēšana/remontēšana izklausās pēc zāļu iekikšanas sāpošā zobā, bet plombi neieliekot 
Tas pie nosacījuma, ja tas vāgens +/- ok, bet tā zvans Marihuānam un lai savāc to ļerkatu
Nu un cik ta tas izmaksā? Izgāju šitam šrota variantam ar volvo tomātu cauri...tieši 10 000 šrota kārba noripoja... Protams nākošā šrota kārba,un cipars jau tāds pats kā pilna restaurācija... Tā ka 
Nu un tu domā, ka ar restaurēto nebūs laimes spēle?
Es nez, man paziņu lolā ir tik daudz tās pieredzes i ar vienu, i ar otru variantu, ka es teiktu, ka jāmet uz svariem pēc šitās šaizes, bet jūs jau to negribas ne dzirdēt... 
vittransā , piemēram, restaurējot dod garantiju, un , ja pēc tam ir kaut mazākās problēmas, tad brauc atpakaļ un ņemas kamēr ir čotka viss vai paši meklē citu kārbu. Sandis no e53 topika var padalīties pieredzē šajā pasākumā.[ Šo ziņu laboja Ridlihs, 23 Jan 2017, 22:06:36 ] | Offline | | |
Ridlihs | |  Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
23 Jan 2017, 22:01:56 @rekeds rakstīja:
23 Jan 2017, 21:58:54 @Ridlihs rakstīja:
135 pa iztīrīšanu ķip un regulēšanu? ko ta tur jāregulē? 
nē, es pārlasījos, smadzene izlasīja sprauslas.
man pirmā doma - jepaaaaal kas pa metienu , ja jauna kvēlsnece bez atlaides bošiniece 16 eiras +- | Offline | | |
edzhaans | |  Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
23 Jan 2017, 22:01:01 @Araajz rakstīja:
23 Jan 2017, 21:53:38 @uldzaa rakstīja:
23 Jan 2017, 21:46:09 @Araajz rakstīja:
Man jau liekas, ja kārba apstājas, tad zvans Marihuānam un liekam lietotu, griežot laimes ratu visa tā restaurēšana/remontēšana izklausās pēc zāļu iekikšanas sāpošā zobā, bet plombi neieliekot 
Tas pie nosacījuma, ja tas vāgens +/- ok, bet tā zvans Marihuānam un lai savāc to ļerkatu
Nu un cik ta tas izmaksā? Izgāju šitam šrota variantam ar volvo tomātu cauri...tieši 10 000 šrota kārba noripoja... Protams nākošā šrota kārba,un cipars jau tāds pats kā pilna restaurācija... Tā ka 
Nu un tu domā, ka ar restaurēto nebūs laimes spēle?
Es nez, man paziņu lolā ir tik daudz tās pieredzes i ar vienu, i ar otru variantu, ka es teiktu, ka jāmet uz svariem pēc šitās šaizes, bet jūs jau to negribas ne dzirdēt... 
es tomēr atļaušos iepostēt par tām naudām...
Pirms tam negribēju, bet kā reiz Araajz iepostēja, ja auto ir labs. Bet ja nav... Vittrans tev remontu sola pa 800e. Pa 800e sanāk sūdīgs E39 ar skati, normāls auto tas ir 800 x2. Parēķini, es tikai izsaku viedokli, bet tev ir vairāki varianti. Nesaku, ka automāti nav uzticami, bet tev pat tāds variants kā manuāļa swaps būtu sviestmaize... | Offline | | |
Ridlihs | |  Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
| pa 1600 normāls e39?
nu nu, cik manuāļa swaps nostājas viss kopā? | Offline | | |
edzhaans | |  Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
23 Jan 2017, 22:04:07 @Ridlihs rakstīja:
23 Jan 2017, 22:01:01 @Araajz rakstīja:
23 Jan 2017, 21:53:38 @uldzaa rakstīja:
23 Jan 2017, 21:46:09 @Araajz rakstīja:
Man jau liekas, ja kārba apstājas, tad zvans Marihuānam un liekam lietotu, griežot laimes ratu visa tā restaurēšana/remontēšana izklausās pēc zāļu iekikšanas sāpošā zobā, bet plombi neieliekot 
Tas pie nosacījuma, ja tas vāgens +/- ok, bet tā zvans Marihuānam un lai savāc to ļerkatu
Nu un cik ta tas izmaksā? Izgāju šitam šrota variantam ar volvo tomātu cauri...tieši 10 000 šrota kārba noripoja... Protams nākošā šrota kārba,un cipars jau tāds pats kā pilna restaurācija... Tā ka 
Nu un tu domā, ka ar restaurēto nebūs laimes spēle?
Es nez, man paziņu lolā ir tik daudz tās pieredzes i ar vienu, i ar otru variantu, ka es teiktu, ka jāmet uz svariem pēc šitās šaizes, bet jūs jau to negribas ne dzirdēt... 
vittransā , piemēram, restaurējot dod garantiju, un , ja pēc tam ir kaut mazākās problēmas, tad brauc atpakaļ un ņemas kamēr ir čotka viss vai paši meklē citu kārbu. Sandis no e53 topika var padalīties pieredzē šajā pasākumā.
Varu personīgi tev atbildēt par servisniekiem, krāsotājiem un garantijām. Tas viss ir līdz sētai. Mutiski tev viņi dod to garnatiju, bet padomā reāli, tās garantijas ir gads, max 2. Palasot powerā par recro tur vispār nekas garantijai neatbilst, kārba veca, izjāta, tas ko mēs samainījām ir ok, tev kārba vecīt veca, un garantija to nesedz, sitieni utt. ir normāli. Par tekošām reikām es tev noticētu, ka pēc 3 mēnešiem tu brauc atpakaļ reika tek, pieņēmējs ņem meistaru uz desas, bet citos variantos, nu grūti man noticēt, ka dos kāds garantiju. Bet varbūt tas ir mans pesimistiskais viedoklis. Vienkārši, pieredze vēsta, ka parasti tu pats visu sanāk saplēs un serviss nav pie vainas. | Offline | | |
RSAWorkshop  | |  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7558
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
23 Jan 2017, 21:43:42 @kriii rakstīja:
23 Jan 2017, 20:30:44 @Ridlihs rakstīja:
ja neliksi citu kārbu, tad labāk nebrauc ar šo vairāk. kad tam e39 norāvu kārbu, tad visa eļļa bija ar metāla skaidām un maziem metāla gabaliem + mufta bija plēsta jau vaļā un metināta ciet izskatījas tā nesmuki.
kāds pašam bija rīcības plāns ko tagad darīt?
Par lietotas kārbas likšanu hvz. Man jau liekas, labāks ieguldījums būs ar tiem 300, 400 eur aiziet uz Fēniksu vienroci paraustīt 
Nav tā, ka daudz varianti. Ja restaurēju, tad gribu pa smuko, pilnībā kapitālo, ieskaitot transformatoru. Otrs variants ir manuālis, bet tas pa smuko tāpat diez vai būs diži lētāk par restaurāciju. Es neko daudz nezinu par automātu uzbūvi, bet liekas dīvaini, ka nopisās uzreiz 4,5 ātrumam frikcijas vai kas tur. Moš pie vienais kāds solenoīds vai kā, bet tāpat jau droši vien visos kantoros teiks tikai kapitalku.
Pagaidām tēlošu Bertonu un braukšu ar Juke 
nolej eļļu un būs skaidrs ir deguši frikcioni vai nē
Un frikcioni tāpat vien nenodeg, sākumā spiedienu sāk laist garām teflona redzeni
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
martinshhhh | | Kopš: 01. Dec 2016
Ziņojumi: 37
Braucu ar:
| Varbūt kāds var palīdzēt ar kādu ieteikumi? vai arī var pateikt kas pie vainas?
Braucu, piestāju uz 10min , atnācu atpakaļ , laidu klāt un izmeta kļūdu, griež bet nelec klāt vairs.
Iepriekš 1x arī tā bija gadijies,bet ar vairākiem piegājieniem un pieliekot pie krokšiem pieleca un kļūdas no paneļa pazuda. (Bmw e34 2.5tds)
klūdu attēls | Offline | | |
edzhaans | |  Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
23 Jan 2017, 22:08:11 @Ridlihs rakstīja:
pa 1600 normāls e39?
nu nu, cik manuāļa swaps nostājas viss kopā?
Manuāli, skatoties, kas taisa. Ja tu visu sadabuj, tev būs būs zem 800e, jo es tagad netaisos meklēt šrotu izcenojumus, bet padomā reāli, manuālim jūs eļļas neviens nemaina tun uz BMW viņi ir praktiski bulletproof, ja vien neesi idiots un vismaz reizi mūžā neesi mainījis pat manuālim eļļu.
Pa 1600 sanāk labs auto, esmu pa 500e redzējis E39, tici man, ne ar ko neatšķirās, un pie tam tam auto bija skate uz gadu. Bet piemestu M paku un uztaisītu drēbes salonam ķīmisko aizietu pa 5k kā vairums smirdīgo dīzeļu  | Offline | | |
Ridlihs | |  Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
23 Jan 2017, 22:11:41 @edzhaans rakstīja:
23 Jan 2017, 22:04:07 @Ridlihs rakstīja:
23 Jan 2017, 22:01:01 @Araajz rakstīja:
23 Jan 2017, 21:53:38 @uldzaa rakstīja:
23 Jan 2017, 21:46:09 @Araajz rakstīja:
Man jau liekas, ja kārba apstājas, tad zvans Marihuānam un liekam lietotu, griežot laimes ratu visa tā restaurēšana/remontēšana izklausās pēc zāļu iekikšanas sāpošā zobā, bet plombi neieliekot 
Tas pie nosacījuma, ja tas vāgens +/- ok, bet tā zvans Marihuānam un lai savāc to ļerkatu
Nu un cik ta tas izmaksā? Izgāju šitam šrota variantam ar volvo tomātu cauri...tieši 10 000 šrota kārba noripoja... Protams nākošā šrota kārba,un cipars jau tāds pats kā pilna restaurācija... Tā ka 
Nu un tu domā, ka ar restaurēto nebūs laimes spēle?
Es nez, man paziņu lolā ir tik daudz tās pieredzes i ar vienu, i ar otru variantu, ka es teiktu, ka jāmet uz svariem pēc šitās šaizes, bet jūs jau to negribas ne dzirdēt... 
vittransā , piemēram, restaurējot dod garantiju, un , ja pēc tam ir kaut mazākās problēmas, tad brauc atpakaļ un ņemas kamēr ir čotka viss vai paši meklē citu kārbu. Sandis no e53 topika var padalīties pieredzē šajā pasākumā.
Varu personīgi tev atbildēt par servisniekiem, krāsotājiem un garantijām. Tas viss ir līdz sētai. Mutiski tev viņi dod to garnatiju, bet padomā reāli, tās garantijas ir gads, max 2. Palasot powerā par recro tur vispār nekas garantijai neatbilst, kārba veca, izjāta, tas ko mēs samainījām ir ok, tev kārba vecīt veca, un garantija to nesedz, sitieni utt. ir normāli. Par tekošām reikām es tev noticētu, ka pēc 3 mēnešiem tu brauc atpakaļ reika tek, pieņēmējs ņem meistaru uz desas, bet citos variantos, nu grūti man noticēt, ka dos kāds garantiju. Bet varbūt tas ir mans pesimistiskais viedoklis. Vienkārši, pieredze vēsta, ka parasti tu pats visu sanāk saplēs un serviss nav pie vainas.
tepat powerā ir reāls cilvēks ar pieredzi par kuru rakstīju, liekas, ka ar vitranss tas bija, citu uz tās ielas nezinu. nebūs slinkums pameklēšu vecos viņa komentus. liekas ar to arī beidzās, ka kārbu nevarēja savest kārtībā un paši ņēma citu, pārlasija un lika virsū. | Offline | | |
Ridlihs | |  Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
| nu ja pats kārbu restaurē, tad arī var pa lēto izbraukt | Offline | | |
edzhaans | |  Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Nu labi, bet par velti tak viņito nedarīja. Jeb sanāk, klients atbrauca, kārbu salaboja, kārba izjuka, viņi paņēma citu kārbu no miskastes, atrestaurēja un ielika ? | Offline | | |
Ridlihs | |  Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
| precīzi !!! par ko būtu interesanti vēl pašam jāmaksā? | Offline | | |
edzhaans | |  Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Nu varbūt servisi iet uz labo pusi. 
Pašam tāda problēma ar kārbu vnk nav bijusi, bet pa lielam mums te attieksme tāda, pats vainīgs.  | Offline | | |
uldzaa | | Kopš: 14. Jan 2015
Ziņojumi: 37
Braucu ar:
|
23 Jan 2017, 22:21:26 @Ridlihs rakstīja:
precīzi !!! par ko būtu interesanti vēl pašam jāmaksā?
Vot tā ir attieksme! Tā visiem būtu jāstrādā nevis jājāj smadzenes. | Offline | | |
|
Ridlihs | |  Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
23 Jan 2017, 22:22:39 @edzhaans rakstīja:
Nu varbūt servisi iet uz labo pusi. 
Pašam tāda problēma ar kārbu vnk nav bijusi, bet pa lielam mums te attieksme tāda, pats vainīgs. 
Tev vnk parunāties gribējās? | Offline | | |
edzhaans | |  Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
23 Jan 2017, 22:31:27 @Ridlihs rakstīja:
23 Jan 2017, 22:22:39 @edzhaans rakstīja:
Nu varbūt servisi iet uz labo pusi. 
Pašam tāda problēma ar kārbu vnk nav bijusi, bet pa lielam mums te attieksme tāda, pats vainīgs. 
Tev vnk parunāties gribējās?
Nē, nu saproti, cik ir bijusi darīšana ar šitām garantijām, ir, pats sapisi, mēs veiksim expertīzi. Par krāsotājiem un rūsu nemaz nesākšu. 
Un palasot powerā Laftera pieredzi ar Recro, tur čista liekās, ka viss ir norm, gan grūdieni, gan vibrācijas un to garantijas nesedz.[ Šo ziņu laboja edzhaans, 23 Jan 2017, 22:33:59 ] | Offline | | |
Ridlihs | |  Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
23 Jan 2017, 22:23:52 @uldzaa rakstīja:
23 Jan 2017, 22:21:26 @Ridlihs rakstīja:
precīzi !!! par ko būtu interesanti vēl pašam jāmaksā?
Vot tā ir attieksme! Tā visiem būtu jāstrādā nevis jājāj smadzenes.
nu mošk būs vēl viena vieta uz kurieni varēs droši vest remontēt kārbu un rekomendēt citiem. pagaidām nevienas sliktas atsauksmes neesmu uzracis pats, arī mana auto mehs saka, ka labs meistars. vienīgais kurš te vaidēja uz baumu pamata par to meistaru ir kolorado vato gatis. | Offline | | |
Driver  | |  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Zinot tomata uzbuvi, zinot cik tupi ir ljaudis, zinot, ka karbas darbibu ietekme dzineja korekta darbiba, zinot, ka dzineja darbibu ietekme chiposhana (caur dirsu), LPG iekarta...
Garantijas vienk nav. Pec remonta paradi, ka viss shance perfekti un esi brivs. Ja garantija, tad summa reiz divi un miers.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|