Online
Pašreiz BMWPower skatās 136 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
Driver  | |  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
23 Jan 2017, 11:44:13 @ritvarsox rakstīja:
525d. Pēc nakts aukstu grūti piedarbināt. Griež labi, bet nepielec. Pēc vairākiem mēģinājumiem piedarbināt pielec un noslāpst. Šitā vēl reizes trīs tad sāk strādāt normāli. Siltam autiņam lec ar pirmo. Kur meklēt vainu? Kompis neko nerāda.
Tu melo.
Jaskatas nevis kludas bet faktiskie lielumi
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Lew | |  Kopš: 01. Aug 2011
Ziņojumi: 412
Braucu ar: 1.1bar
|
23 Jan 2017, 11:59:07 @Driver rakstīja:
23 Jan 2017, 11:08:06 @Lew rakstīja:
23 Jan 2017, 10:36:40 @Rolizze rakstīja:
23 Jan 2017, 09:50:57 @Lew rakstīja:
Kā tad ir ar to gāzēšanu uz vietas ar automātu?
tikai N vai P?? vai vispār tikai D ? 
Uz vietas labak ar D.
Nezinu ar kādu nobraukteni tu brauc, ja TA tev var nopist kārbu, pirms 5 gadiem ar e39 ar automātiem, mes iemetam N burtā gazi pilna un tad D burtā, ta karba nebija nokaujama, uz kkadi 90km/h metam R burtā, 0 reakcija taka N burtā butu iemests, P burta diemžēl nevareja ielikt, tikai stāvot, a tu nabadziņš TA nokava kārbu, tam jau tā TA domāta lai pārbaudītu tavu auto, protams ka viņus tur moca un pissh, bet ja nevar izturēt tad šrots. nesaportu par ko jūs te raudat.
Lohs tu esi un punkc! Ja sagaze un met D.
Kaa ari gaita nesanaca ielikt R, jo razotajs paredzejis specialu aizsaedzibu pret tadiem kaa Tu
Ev tu lašhara, es lauzu auto speciāli aiz prieka, un es zinu kad ražotajs visu tur ir paredzējis, bet mes centāmies nokaut kārbu pec iespējas ātŗak, a te vienam TA nokauj gāzējot uz vietas | Offline | | |
edzhaans | |  Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Būtu pie reizes kaut kas nogājis greizi būtu ne tikai kārbu sapisuši. Tad zinātu, ka nav ko jāt. Transmisija nesastāv no kārbas vien 
Ja tas bija tds cepuri nost. | Offline | | |
ritvarsox | |  Kopš: 28. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2026
Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu
|
23 Jan 2017, 12:00:10 @Driver rakstīja:
23 Jan 2017, 11:44:13 @ritvarsox rakstīja:
525d. Pēc nakts aukstu grūti piedarbināt. Griež labi, bet nepielec. Pēc vairākiem mēģinājumiem piedarbināt pielec un noslāpst. Šitā vēl reizes trīs tad sāk strādāt normāli. Siltam autiņam lec ar pirmo. Kur meklēt vainu? Kompis neko nerāda.
Tu melo.
Jaskatas nevis kludas bet faktiskie lielumi
Kuram faktiskajam lielulam jāpieverš uzmanība? Piemēram ar Inpu. | Offline | | |
RenegadeX | |  Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3445
Braucu ar: e39, pc34
|
23 Jan 2017, 13:52:31 @ritvarsox rakstīja:
23 Jan 2017, 12:00:10 @Driver rakstīja:
23 Jan 2017, 11:44:13 @ritvarsox rakstīja:
525d. Pēc nakts aukstu grūti piedarbināt. Griež labi, bet nepielec. Pēc vairākiem mēģinājumiem piedarbināt pielec un noslāpst. Šitā vēl reizes trīs tad sāk strādāt normāli. Siltam autiņam lec ar pirmo. Kur meklēt vainu? Kompis neko nerāda.
Tu melo.
Jaskatas nevis kludas bet faktiskie lielumi
Kuram faktiskajam lielulam jāpieverš uzmanība? Piemēram ar Inpu.
varbūt kļūdos, bet nu kautvai degvielas spiedienam pirms pec augstspiediena sūkņa. | Offline | | |
Driver  | |  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
23 Jan 2017, 13:55:40 @RenegadeX rakstīja:
23 Jan 2017, 13:52:31 @ritvarsox rakstīja:
23 Jan 2017, 12:00:10 @Driver rakstīja:
23 Jan 2017, 11:44:13 @ritvarsox rakstīja:
525d. Pēc nakts aukstu grūti piedarbināt. Griež labi, bet nepielec. Pēc vairākiem mēģinājumiem piedarbināt pielec un noslāpst. Šitā vēl reizes trīs tad sāk strādāt normāli. Siltam autiņam lec ar pirmo. Kur meklēt vainu? Kompis neko nerāda.
Tu melo.
Jaskatas nevis kludas bet faktiskie lielumi
Kuram faktiskajam lielulam jāpieverš uzmanība? Piemēram ar Inpu.
varbūt kļūdos, bet nu kautvai degvielas spiedienam pirms pec augstspiediena sūkņa.
Tieshi taa, abiem spiedieniem.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
rekeds | |  Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
|
23 Jan 2017, 09:50:45 @dzuris rakstīja:
23 Jan 2017, 09:37:31 @RenegadeX rakstīja:
23 Jan 2017, 07:47:01 @kartons12345 rakstīja:
Kaut kad nesen sāka motors kratīties. Domāju, ka padushka kāda beigta. Nedēļu nobraucu, šorīt piesitu dūmā un vairs nekratās. Paduškas tās noteikti, ka tad nav. Ir kādi varianti? Autiņš 2.5D 2001.
Principā, ja ticēt, ka spilveni ok, tad var būt sprauslas. bet bez diagnostikas pie kompja arī es varu piedalīties prognožu spēlē - uzmini kaiti e39 
Es lieku likme demferi vai sprauslas 
par cik dūms, tad es uz sprauslām  | Offline | | |
rekeds | |  Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
|
23 Jan 2017, 11:44:13 @ritvarsox rakstīja:
525d. Pēc nakts aukstu grūti piedarbināt. Griež labi, bet nepielec. Pēc vairākiem mēģinājumiem piedarbināt pielec un noslāpst. Šitā vēl reizes trīs tad sāk strādāt normāli. Siltam autiņam lec ar pirmo. Kur meklēt vainu? Kompis neko nerāda.
http://www.remap.lv/lv/blog/nelec/ | Offline | | |
|
rekeds | |  Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
|
23 Jan 2017, 12:00:06 @Ridlihs rakstīja:
Bijušā TA darbinieka vārdi: P kategoriski nedrīkstēja bùt.
ir šķirba starp P un N? :/
ja neskaita, ka P "nobloķē". vakar gūglējot kkādu servisinga manuāli atradu, tur par emisijām ķiķīgi uzskricelētes.
ieliek P, izslēdz uz 30 sec, ieslēdz, uzdzen 2k. done
ja neiziet tad atkal, izslēdz uz 30sec, neaiztiekot kloķi, atstāj P un testē vēlreiz. nekāda dročīšana kā pie mums. | Offline | | |
RenegadeX | |  Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3445
Braucu ar: e39, pc34
|
23 Jan 2017, 15:08:02 @rekeds rakstīja:
23 Jan 2017, 12:00:06 @Ridlihs rakstīja:
Bijušā TA darbinieka vārdi: P kategoriski nedrīkstēja bùt.
ir šķirba starp P un N? :/
ja neskaita, ka P "nobloķē". vakar gūglējot kkādu servisinga manuāli atradu, tur par emisijām ķiķīgi uzskricelētes.
ieliek P, izslēdz uz 30 sec, ieslēdz, uzdzen 2k. done
ja neiziet tad atkal, izslēdz uz 30sec, neaiztiekot kloķi, atstāj P un testē vēlreiz. nekāda dročīšana kā pie mums.
otro daļu nesapratu, tā kāda instrukcija atgāzes mērīt?
A atšķirība nevar būt tāda ka ar nopistu kārbu N pozīcijā teiksim ir D un auto izskrien cauru kvēpu kambarim? uz P vismaz pats sevi salauž pirms nodara kaitējumu valsts AS. | Offline | | |
ritvarsox | |  Kopš: 28. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2026
Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu
|
23 Jan 2017, 14:05:22 @Driver rakstīja:
23 Jan 2017, 13:55:40 @RenegadeX rakstīja:
23 Jan 2017, 13:52:31 @ritvarsox rakstīja:
23 Jan 2017, 12:00:10 @Driver rakstīja:
23 Jan 2017, 11:44:13 @ritvarsox rakstīja:
525d. Pēc nakts aukstu grūti piedarbināt. Griež labi, bet nepielec. Pēc vairākiem mēģinājumiem piedarbināt pielec un noslāpst. Šitā vēl reizes trīs tad sāk strādāt normāli. Siltam autiņam lec ar pirmo. Kur meklēt vainu? Kompis neko nerāda.
Tu melo.
Jaskatas nevis kludas bet faktiskie lielumi
Kuram faktiskajam lielulam jāpieverš uzmanība? Piemēram ar Inpu.
varbūt kļūdos, bet nu kautvai degvielas spiedienam pirms pec augstspiediena sūkņa.
Tieshi taa, abiem spiedieniem.
Sapratu. Paskatīšos. | Offline | | |
kriii | | Kopš: 20. Sep 2013
Ziņojumi: 830
Braucu ar: F02, Insignia
| Kungi, uzņemiet mani beigto automāta kārbu klubiņā. Pat nebija uz CSDD jābrauc. Plašāka informācija sekos  | Offline | | |
Rolizze | |  Kopš: 16. Nov 2015
No: Viļāni
Ziņojumi: 745
Braucu ar: A4
| klaaj valaa.
kadi simptomi. ka izpaudas.
Ps. barinaa uznemts  [ Šo ziņu laboja Rolizze, 23 Jan 2017, 18:59:13 ] | Offline | | |
Driver  | |  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
23 Jan 2017, 18:13:15 @kriii rakstīja:
Kungi, uzņemiet mani beigto automāta kārbu klubiņā. Pat nebija uz CSDD jābrauc. Plašāka informācija sekos 
Dariji pec lew ieteikuma, N > pedalis lidz redline > D
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Ridlihs | |  Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4669
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
23 Jan 2017, 15:08:02 @rekeds rakstīja:
23 Jan 2017, 12:00:06 @Ridlihs rakstīja:
Bijušā TA darbinieka vārdi: P kategoriski nedrīkstēja bùt.
ir šķirba starp P un N? :/
ja neskaita, ka P "nobloķē". vakar gūglējot kkādu servisinga manuāli atradu, tur par emisijām ķiķīgi uzskricelētes.
ieliek P, izslēdz uz 30 sec, ieslēdz, uzdzen 2k. done
ja neiziet tad atkal, izslēdz uz 30sec, neaiztiekot kloķi, atstāj P un testē vēlreiz. nekāda dročīšana kā pie mums.
Pēc BMW tehniskās info - atšķirība nekāda kad gāzē - N vai P, svarīgi ir cik ilgi gāzē un pie kādiem apgriezieniem. kārbas džoistiks aiztikts netiek. | Offline | | |
Ridlihs | |  Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4669
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
23 Jan 2017, 18:13:15 @kriii rakstīja:
Kungi, uzņemiet mani beigto automāta kārbu klubiņā. Pat nebija uz CSDD jābrauc. Plašāka informācija sekos 
aiziet, stāsti! | Offline | | |
|
Driver  | |  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
23 Jan 2017, 15:08:02 @rekeds rakstīja:
23 Jan 2017, 12:00:06 @Ridlihs rakstīja:
Bijušā TA darbinieka vārdi: P kategoriski nedrīkstēja bùt.
ir šķirba starp P un N? :/
ja neskaita, ka P "nobloķē". vakar gūglējot kkādu servisinga manuāli atradu, tur par emisijām ķiķīgi uzskricelētes.
ieliek P, izslēdz uz 30 sec, ieslēdz, uzdzen 2k. done
ja neiziet tad atkal, izslēdz uz 30sec, neaiztiekot kloķi, atstāj P un testē vēlreiz. nekāda dročīšana kā pie mums.
Tapec butu jauki, ja TA ietu pie dileriem un pec dileru normativiem. Nevis viena maisa baztu e30 524 un 46 330d pec vienota valsts standarta
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8616
Braucu ar: e39 523
| manas startera problēmas beidzās ar nopuvušu + vadu  | Offline | | |
Driver  | |  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
23 Jan 2017, 19:32:44 @abyss rakstīja:
manas startera problēmas beidzās ar nopuvušu + vadu 
Un tagad tik nesaki, ka auto nav puveklis, ja pat resnie vadi ir nopuvushi.
Ja slieksnjos ir metals vai makrofleksis?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
kriii | | Kopš: 20. Sep 2013
Ziņojumi: 830
Braucu ar: F02, Insignia
|
23 Jan 2017, 19:28:59 @Ridlihs rakstīja:
23 Jan 2017, 18:13:15 @kriii rakstīja:
Kungi, uzņemiet mani beigto automāta kārbu klubiņā. Pat nebija uz CSDD jābrauc. Plašāka informācija sekos 
aiziet, stāsti!
Kopš nopirku auto bija klasiskā problēma, kas ir TISā, nostāvot nakti, ieliekot D kādu brīdi jāpagaida vai bik jāuzgāzē, lai auto sāktu kustēties.
Pēdējos 3 mēnešus pie lielākas slodzes brīžiem neforši slēdzās, tā kā neilgi padomāja, paslīdēja, tad ar mikro grūdienu. Šodien no rīta pamanīju it kā muftes gļukus, brīžiem uzgāzējot apgriezieni kāpa, bet ātrāk nekustējās. Tas jau mani morāli sagatavoja izdevumiem, iespējams, uz 4 cipariem 
Vakarā mājās braucot slēdzās brīžiem tāpat kā no rīta, līdz uz šosejas izmeta maģisko paziņojumu par trains.failsafe mode. Atpakaļgaita vēl ir Pielaižot vakarā vēl ievēroju uz pāris sekundēm tādu skaņu it kā kaut kas pa sauso grieztos.
Man bija cerības uz mufti, bet pēc error kodiem ir 4 un 5 ātruma monitorings. Jāved vien pie zinošiem cilvēkiem. Ko ieteiksiet? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|