Online

Pašreiz BMWPower skatās 136 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Driver
23. Jan 2017, 12:00 #26621

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


23 Jan 2017, 11:44:13 @ritvarsox rakstīja:
525d. Pēc nakts aukstu grūti piedarbināt. Griež labi, bet nepielec. Pēc vairākiem mēģinājumiem piedarbināt pielec un noslāpst. Šitā vēl reizes trīs tad sāk strādāt normāli. Siltam autiņam lec ar pirmo. Kur meklēt vainu? Kompis neko nerāda.

Tu melo.
Jaskatas nevis kludas bet faktiskie lielumi

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Lew
23. Jan 2017, 12:08 #26622

Kopš: 01. Aug 2011

Ziņojumi: 412

Braucu ar: 1.1bar


23 Jan 2017, 11:59:07 @Driver rakstīja:

23 Jan 2017, 11:08:06 @Lew rakstīja:

23 Jan 2017, 10:36:40 @Rolizze rakstīja:

23 Jan 2017, 09:50:57 @Lew rakstīja:
Kā tad ir ar to gāzēšanu uz vietas ar automātu?
tikai N vai P?? vai vispār tikai D ?

Uz vietas labak ar D.


Nezinu ar kādu nobraukteni tu brauc, ja TA tev var nopist kārbu, pirms 5 gadiem ar e39 ar automātiem, mes iemetam N burtā gazi pilna un tad D burtā, ta karba nebija nokaujama, uz kkadi 90km/h metam R burtā, 0 reakcija taka N burtā butu iemests, P burta diemžēl nevareja ielikt, tikai stāvot, a tu nabadziņš TA nokava kārbu, tam jau tā TA domāta lai pārbaudītu tavu auto, protams ka viņus tur moca un pissh, bet ja nevar izturēt tad šrots. nesaportu par ko jūs te raudat.

Lohs tu esi un punkc! Ja sagaze un met D.
Kaa ari gaita nesanaca ielikt R, jo razotajs paredzejis specialu aizsaedzibu pret tadiem kaa Tu


Ev tu lašhara, es lauzu auto speciāli aiz prieka, un es zinu kad ražotajs visu tur ir paredzējis, bet mes centāmies nokaut kārbu pec iespējas ātŗak, a te vienam TA nokauj gāzējot uz vietas
Offline
edzhaans
23. Jan 2017, 12:59 #26623

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Būtu pie reizes kaut kas nogājis greizi būtu ne tikai kārbu sapisuši. Tad zinātu, ka nav ko jāt. Transmisija nesastāv no kārbas vien
Ja tas bija tds cepuri nost.
Offline
ritvarsox
23. Jan 2017, 13:52 #26624

Kopš: 28. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2026

Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu


23 Jan 2017, 12:00:10 @Driver rakstīja:

23 Jan 2017, 11:44:13 @ritvarsox rakstīja:
525d. Pēc nakts aukstu grūti piedarbināt. Griež labi, bet nepielec. Pēc vairākiem mēģinājumiem piedarbināt pielec un noslāpst. Šitā vēl reizes trīs tad sāk strādāt normāli. Siltam autiņam lec ar pirmo. Kur meklēt vainu? Kompis neko nerāda.

Tu melo.
Jaskatas nevis kludas bet faktiskie lielumi

Kuram faktiskajam lielulam jāpieverš uzmanība? Piemēram ar Inpu.
Offline
RenegadeX
23. Jan 2017, 13:55 #26625

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3445

Braucu ar: e39, pc34


23 Jan 2017, 13:52:31 @ritvarsox rakstīja:

23 Jan 2017, 12:00:10 @Driver rakstīja:

23 Jan 2017, 11:44:13 @ritvarsox rakstīja:
525d. Pēc nakts aukstu grūti piedarbināt. Griež labi, bet nepielec. Pēc vairākiem mēģinājumiem piedarbināt pielec un noslāpst. Šitā vēl reizes trīs tad sāk strādāt normāli. Siltam autiņam lec ar pirmo. Kur meklēt vainu? Kompis neko nerāda.

Tu melo.
Jaskatas nevis kludas bet faktiskie lielumi

Kuram faktiskajam lielulam jāpieverš uzmanība? Piemēram ar Inpu.

varbūt kļūdos, bet nu kautvai degvielas spiedienam pirms pec augstspiediena sūkņa.
Offline
Driver
23. Jan 2017, 14:05 #26626

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


23 Jan 2017, 13:55:40 @RenegadeX rakstīja:

23 Jan 2017, 13:52:31 @ritvarsox rakstīja:

23 Jan 2017, 12:00:10 @Driver rakstīja:

23 Jan 2017, 11:44:13 @ritvarsox rakstīja:
525d. Pēc nakts aukstu grūti piedarbināt. Griež labi, bet nepielec. Pēc vairākiem mēģinājumiem piedarbināt pielec un noslāpst. Šitā vēl reizes trīs tad sāk strādāt normāli. Siltam autiņam lec ar pirmo. Kur meklēt vainu? Kompis neko nerāda.

Tu melo.
Jaskatas nevis kludas bet faktiskie lielumi

Kuram faktiskajam lielulam jāpieverš uzmanība? Piemēram ar Inpu.

varbūt kļūdos, bet nu kautvai degvielas spiedienam pirms pec augstspiediena sūkņa.

Tieshi taa, abiem spiedieniem.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
rekeds
23. Jan 2017, 14:59 #26627

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku


23 Jan 2017, 09:50:45 @dzuris rakstīja:

23 Jan 2017, 09:37:31 @RenegadeX rakstīja:

23 Jan 2017, 07:47:01 @kartons12345 rakstīja:
Kaut kad nesen sāka motors kratīties. Domāju, ka padushka kāda beigta. Nedēļu nobraucu, šorīt piesitu dūmā un vairs nekratās. Paduškas tās noteikti, ka tad nav. Ir kādi varianti? Autiņš 2.5D 2001.

Principā, ja ticēt, ka spilveni ok, tad var būt sprauslas. bet bez diagnostikas pie kompja arī es varu piedalīties prognožu spēlē - uzmini kaiti e39


Es lieku likme demferi vai sprauslas


par cik dūms, tad es uz sprauslām
Offline
rekeds
23. Jan 2017, 15:04 #26628

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku


23 Jan 2017, 11:44:13 @ritvarsox rakstīja:
525d. Pēc nakts aukstu grūti piedarbināt. Griež labi, bet nepielec. Pēc vairākiem mēģinājumiem piedarbināt pielec un noslāpst. Šitā vēl reizes trīs tad sāk strādāt normāli. Siltam autiņam lec ar pirmo. Kur meklēt vainu? Kompis neko nerāda.


http://www.remap.lv/lv/blog/nelec/
Offline
rekeds
23. Jan 2017, 15:08 #26629

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku


23 Jan 2017, 12:00:06 @Ridlihs rakstīja:
Bijušā TA darbinieka vārdi: P kategoriski nedrīkstēja bùt.


ir šķirba starp P un N? :/

ja neskaita, ka P "nobloķē". vakar gūglējot kkādu servisinga manuāli atradu, tur par emisijām ķiķīgi uzskricelētes.

ieliek P, izslēdz uz 30 sec, ieslēdz, uzdzen 2k. done
ja neiziet tad atkal, izslēdz uz 30sec, neaiztiekot kloķi, atstāj P un testē vēlreiz. nekāda dročīšana kā pie mums.
Offline
RenegadeX
23. Jan 2017, 15:14 #26630

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3445

Braucu ar: e39, pc34


23 Jan 2017, 15:08:02 @rekeds rakstīja:

23 Jan 2017, 12:00:06 @Ridlihs rakstīja:
Bijušā TA darbinieka vārdi: P kategoriski nedrīkstēja bùt.


ir šķirba starp P un N? :/

ja neskaita, ka P "nobloķē". vakar gūglējot kkādu servisinga manuāli atradu, tur par emisijām ķiķīgi uzskricelētes.

ieliek P, izslēdz uz 30 sec, ieslēdz, uzdzen 2k. done
ja neiziet tad atkal, izslēdz uz 30sec, neaiztiekot kloķi, atstāj P un testē vēlreiz. nekāda dročīšana kā pie mums.

otro daļu nesapratu, tā kāda instrukcija atgāzes mērīt?

A atšķirība nevar būt tāda ka ar nopistu kārbu N pozīcijā teiksim ir D un auto izskrien cauru kvēpu kambarim? uz P vismaz pats sevi salauž pirms nodara kaitējumu valsts AS.
Offline
ritvarsox
23. Jan 2017, 16:26 #26631

Kopš: 28. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2026

Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu


23 Jan 2017, 14:05:22 @Driver rakstīja:

23 Jan 2017, 13:55:40 @RenegadeX rakstīja:

23 Jan 2017, 13:52:31 @ritvarsox rakstīja:

23 Jan 2017, 12:00:10 @Driver rakstīja:

23 Jan 2017, 11:44:13 @ritvarsox rakstīja:
525d. Pēc nakts aukstu grūti piedarbināt. Griež labi, bet nepielec. Pēc vairākiem mēģinājumiem piedarbināt pielec un noslāpst. Šitā vēl reizes trīs tad sāk strādāt normāli. Siltam autiņam lec ar pirmo. Kur meklēt vainu? Kompis neko nerāda.

Tu melo.
Jaskatas nevis kludas bet faktiskie lielumi

Kuram faktiskajam lielulam jāpieverš uzmanība? Piemēram ar Inpu.

varbūt kļūdos, bet nu kautvai degvielas spiedienam pirms pec augstspiediena sūkņa.

Tieshi taa, abiem spiedieniem.

Sapratu. Paskatīšos.
Offline
kriii
23. Jan 2017, 18:13 #26632

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia

Kungi, uzņemiet mani beigto automāta kārbu klubiņā. Pat nebija uz CSDD jābrauc. Plašāka informācija sekos
Offline
Rolizze
23. Jan 2017, 18:58 #26633

Kopš: 16. Nov 2015

No: Viļāni

Ziņojumi: 745

Braucu ar: A4

klaaj valaa.
kadi simptomi. ka izpaudas.
Ps. barinaa uznemts

[ Šo ziņu laboja Rolizze, 23 Jan 2017, 18:59:13 ]

Offline
Driver
23. Jan 2017, 19:05 #26634

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


23 Jan 2017, 18:13:15 @kriii rakstīja:
Kungi, uzņemiet mani beigto automāta kārbu klubiņā. Pat nebija uz CSDD jābrauc. Plašāka informācija sekos

Dariji pec lew ieteikuma, N > pedalis lidz redline > D

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Ridlihs
23. Jan 2017, 19:27 #26635

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4669

Braucu ar: gandrīz geļiku


23 Jan 2017, 15:08:02 @rekeds rakstīja:

23 Jan 2017, 12:00:06 @Ridlihs rakstīja:
Bijušā TA darbinieka vārdi: P kategoriski nedrīkstēja bùt.


ir šķirba starp P un N? :/

ja neskaita, ka P "nobloķē". vakar gūglējot kkādu servisinga manuāli atradu, tur par emisijām ķiķīgi uzskricelētes.

ieliek P, izslēdz uz 30 sec, ieslēdz, uzdzen 2k. done
ja neiziet tad atkal, izslēdz uz 30sec, neaiztiekot kloķi, atstāj P un testē vēlreiz. nekāda dročīšana kā pie mums.


Pēc BMW tehniskās info - atšķirība nekāda kad gāzē - N vai P, svarīgi ir cik ilgi gāzē un pie kādiem apgriezieniem. kārbas džoistiks aiztikts netiek.
Offline
Ridlihs
23. Jan 2017, 19:28 #26636

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4669

Braucu ar: gandrīz geļiku


23 Jan 2017, 18:13:15 @kriii rakstīja:
Kungi, uzņemiet mani beigto automāta kārbu klubiņā. Pat nebija uz CSDD jābrauc. Plašāka informācija sekos


aiziet, stāsti!
Offline
Driver
23. Jan 2017, 19:32 #26637

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


23 Jan 2017, 15:08:02 @rekeds rakstīja:

23 Jan 2017, 12:00:06 @Ridlihs rakstīja:
Bijušā TA darbinieka vārdi: P kategoriski nedrīkstēja bùt.


ir šķirba starp P un N? :/

ja neskaita, ka P "nobloķē". vakar gūglējot kkādu servisinga manuāli atradu, tur par emisijām ķiķīgi uzskricelētes.

ieliek P, izslēdz uz 30 sec, ieslēdz, uzdzen 2k. done
ja neiziet tad atkal, izslēdz uz 30sec, neaiztiekot kloķi, atstāj P un testē vēlreiz. nekāda dročīšana kā pie mums.

Tapec butu jauki, ja TA ietu pie dileriem un pec dileru normativiem. Nevis viena maisa baztu e30 524 un 46 330d pec vienota valsts standarta

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
abyss
23. Jan 2017, 19:32 #26638

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8616

Braucu ar: e39 523

manas startera problēmas beidzās ar nopuvušu + vadu
Offline
Driver
23. Jan 2017, 19:35 #26639

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


23 Jan 2017, 19:32:44 @abyss rakstīja:
manas startera problēmas beidzās ar nopuvušu + vadu

Un tagad tik nesaki, ka auto nav puveklis, ja pat resnie vadi ir nopuvushi.

Ja slieksnjos ir metals vai makrofleksis?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kriii
23. Jan 2017, 19:40 #26640

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia


23 Jan 2017, 19:28:59 @Ridlihs rakstīja:

23 Jan 2017, 18:13:15 @kriii rakstīja:
Kungi, uzņemiet mani beigto automāta kārbu klubiņā. Pat nebija uz CSDD jābrauc. Plašāka informācija sekos


aiziet, stāsti!


Kopš nopirku auto bija klasiskā problēma, kas ir TISā, nostāvot nakti, ieliekot D kādu brīdi jāpagaida vai bik jāuzgāzē, lai auto sāktu kustēties.

Pēdējos 3 mēnešus pie lielākas slodzes brīžiem neforši slēdzās, tā kā neilgi padomāja, paslīdēja, tad ar mikro grūdienu. Šodien no rīta pamanīju it kā muftes gļukus, brīžiem uzgāzējot apgriezieni kāpa, bet ātrāk nekustējās. Tas jau mani morāli sagatavoja izdevumiem, iespējams, uz 4 cipariem

Vakarā mājās braucot slēdzās brīžiem tāpat kā no rīta, līdz uz šosejas izmeta maģisko paziņojumu par trains.failsafe mode. Atpakaļgaita vēl ir Pielaižot vakarā vēl ievēroju uz pāris sekundēm tādu skaņu it kā kaut kas pa sauso grieztos.

Man bija cerības uz mufti, bet pēc error kodiem ir 4 un 5 ātruma monitorings. Jāved vien pie zinošiem cilvēkiem. Ko ieteiksiet?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo