Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 135 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
dzuris
19. Jan 2017, 11:00 #26461

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Bez tabu piezvani vai ptac

Tevi vienkarsi atsuj, pienaks februaris un attta

[ Šo ziņu laboja dzuris, 19 Jan 2017, 11:05:13 ]

Offline
ritvarsox
19. Jan 2017, 11:05 #26462

Kopš: 28. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2026

Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu


19 Jan 2017, 11:00:48 @dzuris rakstīja:
Bez tabu piezvani vai ptac

Mēģināšu pats. Pirmdien dzīšu autiņu atrādīt. Varbūt izdosies atrast risinājumu. Līdz tam ceru šeit iegūt kādu ideju. Bez tabu neder. Neesmu no zvanītāju komandas.
Offline
ritvarsox
19. Jan 2017, 11:07 #26463

Kopš: 28. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2026

Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu

Arī iedomājos, ka atšuj jo februāris jau pie durvīm.
Offline
rekeds
19. Jan 2017, 11:17 #26464

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

ko nozīmē sulo?

tek vai minimāli pirksta galā ir kaut kas?
Offline
ritvarsox
19. Jan 2017, 11:25 #26465

Kopš: 28. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2026

Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu


19 Jan 2017, 11:17:25 @rekeds rakstīja:
ko nozīmē sulo?

tek vai minimāli pirksta galā ir kaut kas?

Pirksta galā bija pirms ziemas. Tagad sulo/tek.
Offline
gintis
19. Jan 2017, 12:04 #26466

Kopš: 12. Apr 2013

No: Aloja

Ziņojumi: 5

Braucu ar: 523i E39

vai e39 523i 1996gads 2,5 bendzina motors ar vienu vanosu, nāk jau virsū divmastnieks sajūgs?
Offline
H1tman
19. Jan 2017, 12:06 #26467

Kopš: 12. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 885

Braucu ar: 9911

vajadzētu būd dubultmasas spararatam.
Offline
funkyasshit
19. Jan 2017, 12:10 #26468

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Ar tām turbīnām ir dirsā. Ir izmēģināti dahuja kantori, nekad ar nevienu nekas nav bijis labi. Vai nu pēc tam mašīna ne sūda neiet vai strādā dīvaini, kāsis ar pašu turbīnu vai vainīgs ir mehāniķis. Labāk šrotā paņemt kā ņemties ar tiem lohiem.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 19 Jan 2017, 12:10:46 ]

Offline
RSAWorkshop
19. Jan 2017, 12:13 #26469

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7558

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


19 Jan 2017, 12:04:59 @gintis rakstīja:
vai e39 523i 1996gads 2,5 bendzina motors ar vienu vanosu, nāk jau virsū divmastnieks sajūgs?

P.S. Divmastnieks ir buru kugis

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Driver
19. Jan 2017, 13:11 #26470

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 Jan 2017, 07:33:41 @kriii rakstīja:

18 Jan 2017, 23:26:41 @ilmars4998 rakstīja:
Mainot kartera ventilāciju uz M52, ieplūdnieku ņemat nost? Vai var tā pat samainīt?


nav jāņem nost kolektors.

M52 nenjemot
M52tu/m54 silti iesaku nonjemot kolektoru

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kriii
19. Jan 2017, 13:34 #26471

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia

Kāpēc uz m52tu jāņem nost kolektors? Ir mainīts uz E46, nekādu problēmu nenoņemot kolektoru.

[ Šo ziņu laboja kriii, 19 Jan 2017, 13:35:12 ]

Offline
Driver
19. Jan 2017, 13:38 #26472

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 Jan 2017, 13:34:31 @kriii rakstīja:
Kāpēc uz m52tu jāņem nost kolektors? Ir mainīts uz E46, nekādu problēmu nenoņemot kolektoru.

Tapec, ka ir dazadas pieejas.
Viena ir paremontet auto un tikai to, ko paprasija.
Otra ir saremontet uz max ilgu laiku

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kriii
19. Jan 2017, 13:44 #26473

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia


19 Jan 2017, 13:38:40 @Driver rakstīja:

19 Jan 2017, 13:34:31 @kriii rakstīja:
Kāpēc uz m52tu jāņem nost kolektors? Ir mainīts uz E46, nekādu problēmu nenoņemot kolektoru.

Tapec, ka ir dazadas pieejas.
Viena ir paremontet auto un tikai to, ko paprasija.
Otra ir saremontet uz max ilgu laiku


Uz m52tu kartera ventilācija ar pilnīgi visām trubām mainās elementāri, nenoņemot kolektoru. Tad jau pie reizes var nocelt vārstu vāku un galvu, lai būtu ļoti labi saremontēc

[ Šo ziņu laboja kriii, 19 Jan 2017, 13:44:39 ]

Offline
rekeds
19. Jan 2017, 13:44 #26474

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku


19 Jan 2017, 12:10:24 @funkyasshit rakstīja:
Ar tām turbīnām ir dirsā. Ir izmēģināti dahuja kantori, nekad ar nevienu nekas nav bijis labi. Vai nu pēc tam mašīna ne sūda neiet vai strādā dīvaini, kāsis ar pašu turbīnu vai vainīgs ir mehāniķis. Labāk šrotā paņemt kā ņemties ar tiem lohiem.


brackam pec pusgada no sensona palidoja velreiz.

man jau gads kops kkada dizlata kantora. japaskatas bus kaut kad vai knapi vai vairak manai.
Offline
RSAWorkshop
19. Jan 2017, 13:45 #26475

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7558

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


19 Jan 2017, 09:46:20 @dzuris rakstīja:

18 Jan 2017, 23:19:59 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Jan 2017, 22:11:26 @Mahars rakstīja:

18 Jan 2017, 17:50:47 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Jan 2017, 17:43:28 @Ernesto rakstīja:
Aizmirsu piebilst ka gultni nemaz neaiztiku, servisā saka ar to viss ir ok.

Gan jau, ka sabojāja gultņa grdzenu
no sērijas ja nevar piedarbināt jāmaina motors.no visiem iespejamajiem variantiem izveleties vistrakāko .Tas ir mazohisms vai stulbums?A varbut viņam tikai vadiņs sapuvis.Varbut viņsm tas sensors iznaca āra bez urbšanas ,un normals urbejs nekad nepieskarsies gredzenam.
A varbūt uz mežu aizjājuši? Tie normālie urbēji pilna Rīga kuri saka, ka izurbs neaizskarot gredzenu un finālā tiek mainīts gultnis, ja cilvēks saka, ka mainīja ABS devēju aizmugurē, tad ļoti liela iespēja, ka veco bija jāurbj un ļoti liela iespēja, ka aizķer ABS gredzenu, bet kā jau noskaidrojās, tad auto viss ok


Es gan iebildusu ka pats sevi cel saulite., bet citi lohi,likrochi n'shit

Veljoprojam skaidrojums par plaisu galva nav sanemts, bet problema atrisinajas mainot termostatu un viss ir normali.

Neesmu pie tevis skruvejies un domaju ka neskruvesos jo iespaids rodas slikts. Ka iestastisi potencialajam klientam bedigako variantu un vins ari notices. Paldies par uzmanibu, kompetenci redzu 50/50 varianta.


P.s
Spectula bildes ari neredzu. Variants ja gribi perc nederes jo gribu redzet kada atskiriba starp "spectooli" un universaliem izstradajumiem

Gribi skaidrojumus, brauc klātienē un pastāstīšu kāpēc pirmā doma par plaisu galvā un jā labāk izstāstu cilvēkam sliktāko iespējamo variantu un vēlāk iepriecinu, ka nebija tik traki, nevis sākumā maina vienu, pēc tam citu, tad atrod vēl kko un cena tikai aug
Gribi redzēt instrumentus? Neslinko, brauc un skaties
Un jā, līkroči ir pilns un vairāk nekā normāli speciālisti, man lielākā darba daļa ir remontēt kaut ko pēc citur veikta remonta, vai tā būtu nolauzta kvēlsvece, kuru jau mēģināja izņemt, vai tas būtu motors ''pēc kapitālā'', kuram eļļa tek pa visām malām, vai tas būtu gultnis, kuram urbjot ABS devēju ieurbj gredzenā vai vēl sazin kas

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mikus188
19. Jan 2017, 13:58 #26476

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 712

Braucu ar: E60 530xD


19 Jan 2017, 13:44:08 @kriii rakstīja:

19 Jan 2017, 13:38:40 @Driver rakstīja:

19 Jan 2017, 13:34:31 @kriii rakstīja:
Kāpēc uz m52tu jāņem nost kolektors? Ir mainīts uz E46, nekādu problēmu nenoņemot kolektoru.

Tapec, ka ir dazadas pieejas.
Viena ir paremontet auto un tikai to, ko paprasija.
Otra ir saremontet uz max ilgu laiku


Uz m52tu kartera ventilācija ar pilnīgi visām trubām mainās elementāri, nenoņemot kolektoru. Tad jau pie reizes var nocelt vārstu vāku un galvu, lai būtu ļoti labi saremontēc
Protams var , tikai pēc kāda laika iespējams jānorauj ieplūdnieku un jāsamaina blīves tpc labāk noraut uzreiz un visu smuki sadarīt .
Offline
Driver
19. Jan 2017, 14:06 #26477

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 Jan 2017, 13:44:08 @kriii rakstīja:

19 Jan 2017, 13:38:40 @Driver rakstīja:

19 Jan 2017, 13:34:31 @kriii rakstīja:
Kāpēc uz m52tu jāņem nost kolektors? Ir mainīts uz E46, nekādu problēmu nenoņemot kolektoru.

Tapec, ka ir dazadas pieejas.
Viena ir paremontet auto un tikai to, ko paprasija.
Otra ir saremontet uz max ilgu laiku


Uz m52tu kartera ventilācija ar pilnīgi visām trubām mainās elementāri, nenoņemot kolektoru. Tad jau pie reizes var nocelt vārstu vāku un galvu, lai būtu ļoti labi saremontēc

Un ari varstu vaku nenaktu par ljaunu nocelt, lai sveces nepeldas ellja

Kaa ari iepludes blives nomainit nebus par skadi + vizuali var apskatit visu parejo vai nav kadi bojajumi.

Bet Tu ganjau mainot tapat, ari noteces trubu uz ellas taustu atstasi vel veco, javien njemot nost nepaskjidis rokas.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kriii
19. Jan 2017, 14:11 #26478

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia

Es vēlreiz saku, ar visām trubām Es vienkārši auto remontēju sev nevis klientiem, zinu kas ir dzīvs, kas ir beigts. Man nav svarīgi pavilkt laiku noskrūvējot visu iespējamo
Offline
Driver
19. Jan 2017, 14:14 #26479

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 Jan 2017, 14:11:42 @kriii rakstīja:
Es vēlreiz saku, ar visām trubām Es vienkārši auto remontēju sev nevis klientiem, zinu kas ir dzīvs, kas ir beigts. Man nav svarīgi pavilkt laiku noskrūvējot visu iespējamo

Un tad tev noteikti patik nakti nevis gulet, bet domat, jaa labak ir, bet kapec reizem motors tapat tirinas, adaptacijas ir sliktas. Mosh tomer piesuc gaisu gar kolektoru, a mosh tas ir kautkas cits. Interesanti vai ir vel kada vieta, kur varetu piesukt gaisu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kriii
19. Jan 2017, 14:17 #26480

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia

Nop, vieglāk pa dienu ar "dūmu mašīnu" pārbaudīt.

[ Šo ziņu laboja kriii, 19 Jan 2017, 14:17:59 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo