Autors | Ziņojums |
dzuris | |
 Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Bez tabu piezvani vai ptac 
Tevi vienkarsi atsuj, pienaks februaris un attta  [ Šo ziņu laboja dzuris, 19 Jan 2017, 11:05:13 ] |
Offline | |
|
ritvarsox | |
 Kopš: 28. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2026
Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu
|
19 Jan 2017, 11:00:48 @dzuris rakstīja:
Bez tabu piezvani vai ptac 
Mēģināšu pats. Pirmdien dzīšu autiņu atrādīt. Varbūt izdosies atrast risinājumu. Līdz tam ceru šeit iegūt kādu ideju. Bez tabu neder. Neesmu no zvanītāju komandas. |
Offline | |
|
ritvarsox | |
 Kopš: 28. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2026
Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu
| Arī iedomājos, ka atšuj jo februāris jau pie durvīm. |
Offline | |
|
rekeds | |
 Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| ko nozīmē sulo?
tek vai minimāli pirksta galā ir kaut kas?  |
Offline | |
|
ritvarsox | |
 Kopš: 28. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2026
Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu
|
19 Jan 2017, 11:17:25 @rekeds rakstīja:
ko nozīmē sulo?
tek vai minimāli pirksta galā ir kaut kas? 
Pirksta galā bija pirms ziemas. Tagad sulo/tek. |
Offline | |
|
gintis | |
 Kopš: 12. Apr 2013
No: Aloja
Ziņojumi: 5
Braucu ar: 523i E39
| vai e39 523i 1996gads 2,5 bendzina motors ar vienu vanosu, nāk jau virsū divmastnieks sajūgs? |
Offline | |
|
H1tman | |
 Kopš: 12. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 885
Braucu ar: 9911
| vajadzētu būd dubultmasas spararatam. |
Offline | |
|
funkyasshit | |
 Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Ar tām turbīnām ir dirsā. Ir izmēģināti dahuja kantori, nekad ar nevienu nekas nav bijis labi. Vai nu pēc tam mašīna ne sūda neiet vai strādā dīvaini, kāsis ar pašu turbīnu vai vainīgs ir mehāniķis. Labāk šrotā paņemt kā ņemties ar tiem lohiem. [ Šo ziņu laboja funkyasshit, 19 Jan 2017, 12:10:46 ] |
Offline | |
|
|
RSAWorkshop  | |
 Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7558
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
19 Jan 2017, 12:04:59 @gintis rakstīja:
vai e39 523i 1996gads 2,5 bendzina motors ar vienu vanosu, nāk jau virsū divmastnieks sajūgs?
Jā
P.S. Divmastnieks ir buru kugis 
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
Driver  | |
 Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
19 Jan 2017, 07:33:41 @kriii rakstīja:
18 Jan 2017, 23:26:41 @ilmars4998 rakstīja:
Mainot kartera ventilāciju uz M52, ieplūdnieku ņemat nost? Vai var tā pat samainīt?
nav jāņem nost kolektors.
M52 nenjemot
M52tu/m54 silti iesaku nonjemot kolektoru
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
kriii | |
Kopš: 20. Sep 2013
Ziņojumi: 830
Braucu ar: F02, Insignia
| Kāpēc uz m52tu jāņem nost kolektors? Ir mainīts uz E46, nekādu problēmu nenoņemot kolektoru. [ Šo ziņu laboja kriii, 19 Jan 2017, 13:35:12 ] |
Offline | |
|
Driver  | |
 Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
19 Jan 2017, 13:34:31 @kriii rakstīja:
Kāpēc uz m52tu jāņem nost kolektors? Ir mainīts uz E46, nekādu problēmu nenoņemot kolektoru.
Tapec, ka ir dazadas pieejas.
Viena ir paremontet auto un tikai to, ko paprasija.
Otra ir saremontet uz max ilgu laiku
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
kriii | |
Kopš: 20. Sep 2013
Ziņojumi: 830
Braucu ar: F02, Insignia
|
19 Jan 2017, 13:38:40 @Driver rakstīja:
19 Jan 2017, 13:34:31 @kriii rakstīja:
Kāpēc uz m52tu jāņem nost kolektors? Ir mainīts uz E46, nekādu problēmu nenoņemot kolektoru.
Tapec, ka ir dazadas pieejas.
Viena ir paremontet auto un tikai to, ko paprasija.
Otra ir saremontet uz max ilgu laiku
Uz m52tu kartera ventilācija ar pilnīgi visām trubām mainās elementāri, nenoņemot kolektoru. Tad jau pie reizes var nocelt vārstu vāku un galvu, lai būtu ļoti labi saremontēc  [ Šo ziņu laboja kriii, 19 Jan 2017, 13:44:39 ] |
Offline | |
|
rekeds | |
 Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
|
19 Jan 2017, 12:10:24 @funkyasshit rakstīja:
Ar tām turbīnām ir dirsā. Ir izmēģināti dahuja kantori, nekad ar nevienu nekas nav bijis labi. Vai nu pēc tam mašīna ne sūda neiet vai strādā dīvaini, kāsis ar pašu turbīnu vai vainīgs ir mehāniķis. Labāk šrotā paņemt kā ņemties ar tiem lohiem.
brackam pec pusgada no sensona palidoja velreiz.
man jau gads kops kkada dizlata kantora. japaskatas bus kaut kad vai knapi vai vairak manai. |
Offline | |
|
RSAWorkshop  | |
 Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7558
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
19 Jan 2017, 09:46:20 @dzuris rakstīja:
18 Jan 2017, 23:19:59 @RSAWorkshop rakstīja:
18 Jan 2017, 22:11:26 @Mahars rakstīja:
18 Jan 2017, 17:50:47 @RSAWorkshop rakstīja:
18 Jan 2017, 17:43:28 @Ernesto rakstīja:
Aizmirsu piebilst ka gultni nemaz neaiztiku, servisā saka ar to viss ir ok.
Gan jau, ka sabojāja gultņa grdzenu
no sērijas ja nevar piedarbināt jāmaina motors.no visiem iespejamajiem variantiem izveleties vistrakāko .Tas ir mazohisms vai stulbums?A varbut viņam tikai vadiņs sapuvis.Varbut viņsm tas sensors iznaca āra bez urbšanas ,un normals urbejs nekad nepieskarsies gredzenam.
A varbūt uz mežu aizjājuši? Tie normālie urbēji pilna Rīga kuri saka, ka izurbs neaizskarot gredzenu un finālā tiek mainīts gultnis, ja cilvēks saka, ka mainīja ABS devēju aizmugurē, tad ļoti liela iespēja, ka veco bija jāurbj un ļoti liela iespēja, ka aizķer ABS gredzenu, bet kā jau noskaidrojās, tad auto viss ok
Es gan iebildusu ka pats sevi cel saulite., bet citi lohi,likrochi n'shit 
Veljoprojam skaidrojums par plaisu galva nav sanemts, bet problema atrisinajas mainot termostatu un viss ir normali. 
Neesmu pie tevis skruvejies un domaju ka neskruvesos jo iespaids rodas slikts. Ka iestastisi potencialajam klientam bedigako variantu un vins ari notices. Paldies par uzmanibu, kompetenci redzu 50/50 varianta.
P.s
Spectula bildes ari neredzu. Variants ja gribi perc nederes jo gribu redzet kada atskiriba starp "spectooli" un universaliem izstradajumiem 
Gribi skaidrojumus, brauc klātienē un pastāstīšu kāpēc pirmā doma par plaisu galvā un jā labāk izstāstu cilvēkam sliktāko iespējamo variantu un vēlāk iepriecinu, ka nebija tik traki, nevis sākumā maina vienu, pēc tam citu, tad atrod vēl kko un cena tikai aug
Gribi redzēt instrumentus? Neslinko, brauc un skaties
Un jā, līkroči ir pilns un vairāk nekā normāli speciālisti, man lielākā darba daļa ir remontēt kaut ko pēc citur veikta remonta, vai tā būtu nolauzta kvēlsvece, kuru jau mēģināja izņemt, vai tas būtu motors ''pēc kapitālā'', kuram eļļa tek pa visām malām, vai tas būtu gultnis, kuram urbjot ABS devēju ieurbj gredzenā vai vēl sazin kas
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
Mikus188 | |
 Kopš: 04. May 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 712
Braucu ar: E60 530xD
|
19 Jan 2017, 13:44:08 @kriii rakstīja:
19 Jan 2017, 13:38:40 @Driver rakstīja:
19 Jan 2017, 13:34:31 @kriii rakstīja:
Kāpēc uz m52tu jāņem nost kolektors? Ir mainīts uz E46, nekādu problēmu nenoņemot kolektoru.
Tapec, ka ir dazadas pieejas.
Viena ir paremontet auto un tikai to, ko paprasija.
Otra ir saremontet uz max ilgu laiku
Uz m52tu kartera ventilācija ar pilnīgi visām trubām mainās elementāri, nenoņemot kolektoru. Tad jau pie reizes var nocelt vārstu vāku un galvu, lai būtu ļoti labi saremontēc 
Protams var , tikai pēc kāda laika iespējams jānorauj ieplūdnieku un jāsamaina blīves tpc labāk noraut uzreiz un visu smuki sadarīt . |
Offline | |
|
|
Driver  | |
 Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
19 Jan 2017, 13:44:08 @kriii rakstīja:
19 Jan 2017, 13:38:40 @Driver rakstīja:
19 Jan 2017, 13:34:31 @kriii rakstīja:
Kāpēc uz m52tu jāņem nost kolektors? Ir mainīts uz E46, nekādu problēmu nenoņemot kolektoru.
Tapec, ka ir dazadas pieejas.
Viena ir paremontet auto un tikai to, ko paprasija.
Otra ir saremontet uz max ilgu laiku
Uz m52tu kartera ventilācija ar pilnīgi visām trubām mainās elementāri, nenoņemot kolektoru. Tad jau pie reizes var nocelt vārstu vāku un galvu, lai būtu ļoti labi saremontēc 
Un ari varstu vaku nenaktu par ljaunu nocelt, lai sveces nepeldas ellja
Kaa ari iepludes blives nomainit nebus par skadi + vizuali var apskatit visu parejo vai nav kadi bojajumi.
Bet Tu ganjau mainot tapat, ari noteces trubu uz ellas taustu atstasi vel veco, javien njemot nost nepaskjidis rokas.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
kriii | |
Kopš: 20. Sep 2013
Ziņojumi: 830
Braucu ar: F02, Insignia
| Es vēlreiz saku, ar visām trubām Es vienkārši auto remontēju sev nevis klientiem, zinu kas ir dzīvs, kas ir beigts. Man nav svarīgi pavilkt laiku noskrūvējot visu iespējamo  |
Offline | |
|
Driver  | |
 Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
19 Jan 2017, 14:11:42 @kriii rakstīja:
Es vēlreiz saku, ar visām trubām Es vienkārši auto remontēju sev nevis klientiem, zinu kas ir dzīvs, kas ir beigts. Man nav svarīgi pavilkt laiku noskrūvējot visu iespējamo 
Un tad tev noteikti patik nakti nevis gulet, bet domat, jaa labak ir, bet kapec reizem motors tapat tirinas, adaptacijas ir sliktas. Mosh tomer piesuc gaisu gar kolektoru, a mosh tas ir kautkas cits. Interesanti vai ir vel kada vieta, kur varetu piesukt gaisu
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
kriii | |
Kopš: 20. Sep 2013
Ziņojumi: 830
Braucu ar: F02, Insignia
| Nop, vieglāk pa dienu ar "dūmu mašīnu" pārbaudīt. [ Šo ziņu laboja kriii, 19 Jan 2017, 14:17:59 ] |
Offline | |
|