Online

Pašreiz BMWPower skatās 40 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Jautājumi celtniekiem

AutorsZiņojums
mareksb
07. May 2010, 19:06 #2641

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 15296

Braucu ar: ar itaļu mini ferari


07 May 2010, 18:37:08 Aigis rakstīja:

07 May 2010, 14:15:54 Zoo rakstīja:

07 May 2010, 12:02:02 GirtzB rakstīja:
mdf nē, liec mitrumziturīgo finieri.
Dēli locīt pēc noturēšanas karstā ūdenī.

cik ilgi tureet? pavaariit vai pietiek ar pameerceešanu?
finieris izklausaas labaak.

finieris toč nederēs, poh ka mitrumizturīgais, lobīsies tāpat vaļā, meklē apses dēļus, 15mm biezumā, un izlocīsi kā vajag, tici man, entās laivas jaunībā esu uztaisijis
aigi neruna mulkibas latvijas finieris garante
Offline
qa
07. May 2010, 21:02 #2642

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1426

Braucu ar:


07 May 2010, 16:20:06 IELEJAM rakstīja:

smaidu parāva,ar ko labāka ekovate par akmensvati un saplāksnis par reģipsi? Ir vietas kur saplāksnis labāks,bet ne šajā gadījumā,tas no tās pašas sērijas,kad visi bļauj ka reģipsis ir sūds,piespiedies un uzreiz caurums,bet kad pasaka ka pēc tenoloģijas jāliek 2 kārtās/pamīšus tad visi bļauj ,ka dārgāk tā taču sanāk.

Neredzu tavai ironijai pamatu. Protams, ir cilvēki kas labrātīgi izvēlas SAVU māju apšūt ar plastmasas vagonku, ielikt plastikāta logus un lētu grabošu bleķa jumtu.
Jā, ekovatei ir līdzīgas siltumnoturības, skaņas izolācijas īpašības un cena. Manā izpratnē galvenās priekšrocības ir:
- "elpo";
- nerodas atgriezumi;
- ļoti vienkārša vadu, trubu utt. instalēšana, tik iemet iekšā un ekovati appūš rinķī;
- ekoloģiski draudzīga (papīrs + borskābe + boraks, lai nedeg un nav grauzēji).
Te viens citāts par to "elpošanu":
ekovates priekšrocība ir higroskopiskums jeb kapilārā mitrumvade, kas kopā ar atbilstošiem iekšējās un ārējās apdares materiāliem ļauj iegūt vai saglabāt tādu nozīmīgu sienas īpašību kā "elpošana" (nejaukt ar caurvēju jeb gaisa infiltrāciju).
Minerālvates hidrofobiju sargā LBN 002-01 25.punkts, turklāt nepamatoti to vispārinot uz jebkuru izolācijas materiālu. Karkasenēm un siltinot no iekšpuses tas praktiski nozīmē 100% tvaika barjeru (plēvi) sienas iekšpusē. Ja kāds Tev saka, ka arī ekovates gadījumā jāliek tvaika barjera, piekrītoši pamāj ar galvu un ej uz citu kantori.

Spplāksnis savukārt ir KOKS, izturīgāks, vizuāli pievilcīgāks (mans neobjektīvais skatījums), vieglāk montējams un to var skrūvēt klāt un ņemt nost kaut 100x.

patreiz esmu procesā un pirms kaut ko pasāku, visu rūpīgi izvērtēju un tiem, kam interesē varu izstāstīt "savas metodes":
- Sienas no ārpuses 25mm koka dēļu apšuvums (pinotex base + pinotex doors&windows), tad 25mm latas (veidojas gaisa sprauga), tad seko 25mm izoplate, tad 150mm ekovate, tad ~8mm saplāksnis;
- Grīda (māja stāv gaisā uz stabiņiem), izoplate 25mm, papīrs blīvumam, ekovate 200mm, papīrs pa virsu, grīdas dēļi 45mm eļļota priede (vai nu lineļļa, vai nu kāda cita dabiskas izcelsmes eļļa).
- Jumts (plakanais) bitumena klājums 2 kārtas, zemas kvalitātes 8mm saplāksnis (gruntēts ar kautkādu tur piķi), latas 25mm (gaisa sprauga priekš ventilēšanās), armēts papīrs, ekovate 220mm, armēts papīrs, latas 25mm, saplāksnis ~8mm.

Protams ka KOKA pakešu logi ar kautkādu tur saules aizsardzību.

Foto http://fotki.lv/lv/IELEJAM/comments-30592101/



http://www.ss.lv/msg/lv/construction/civil-work/frames/jggje.html
šeit ir pēdējais darbs ar ko es nodarbojos,nesaku ,ka ekovate ir sūds un akmensvate super(stiklinieci neapskatu,izraisa man alerģisku reakciju) ,bet parasti tie kas tirgo ekovati arī raksta tās slavu dziesmas tas pats ir par citiem materiāliem katrs būvinženieris to "segu" velk uz savu pusi,bieži tam apkašā stāv kaut kādas kompānijas ekonomiskās intereses,piemēram tas viss blefs,ekoloģiska,viegli izolēt gar kabeļiem u.t.t.,nav nekādas problēmas arī citiem materiāliem,kaut vai sienās viņi iestrādā ar slapjo metodi,tāpat esmu skeptisks pret sēšanos,nemaz nerunājot plaknēs kur vienkārši iepūš,degt viņa arī labāk deg par akmensvati,protams ja cilvēks negrib čakarēties labāk viņam pazvanīt brigādei,atbrauc ,iepūš un lieta darīta.Tas ir gaumes jautājums,bet iekšpusē noteikti labāk reģipsi,jo materiāls ir laikam saucās hidroskopisks(uzņem/atdod mitrumu) tas pats ,kas dabīgais koks(bet ne jau finieris kur līme vairāk kā koka plēksnes un vēl pie tam ne velna neelpo),tikai reakcija notiek ātrāk.Vēl par vatēm var pieminēt,ka cilvēki pērk lētāko-ruļos,kura paredzēta horizontālu virsmu izolēšanai un tad domā ,kā viņu iekšā dabūt.

[ Šo ziņu laboja qa, 07 May 2010, 21:07:55 ]

Offline
nick147
08. May 2010, 09:26 #2643

Kopš: 30. Jun 2005

Ziņojumi: 242

Braucu ar: auto


07 May 2010, 19:05:25 mareksb rakstīja:

07 May 2010, 17:54:52 nick147 rakstīja:

06 May 2010, 11:02:15 nick147 rakstīja:
Man vajadzētu pielabot tehnisko projektu (ieraku pagalmā aku) vai kāds bez kosmosa var to izdarīt?

cik saprotu kaut kāda summa vēl jāmaksā būs tam kas uzliks zīmigu



uz komisijas atnakshanu uzliec vaku un aizroc to ak ciet un iestadi zali
ja vispar atnaks /letak sanaks /


nu tādi padomi man jau tika doti , bet es esmu uzrakstījis iesniegumu par akas rakšanu un arhitekts it kā zin, ka tā aka tika izrakta.

vairāk jau laikam neko es nereģistrēšu.
Offline
Zoo
08. May 2010, 10:11 #2644

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7815

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger

Labi, pilnai skaidrībai:
dots- paštaisīta alumīnija laiva-plakandibenes un kanoe hibrids. 6m gara, abi gali smaili vidū apmēram 1.50 plata. domāta pīļu slaktēšanai purvos. koka detaļas piecas, 3 no tām nopuvušas. Ķilis un brangas jāmaina. ar ķīli viss skaidrs, to var taisit no kā velies un pielocīt arī nav sarežģīti pat man.
ar brangām (dēlis gar borta augšmalu pie kā duļļi stiprinās un dod papildu stingrību bortiem ir savādāk- vajag 7 metrus garus pirksta biezuma kokus pie tam izlocit visai dūšīgi galvenokārt galos.
galvenais kokmaterialu avots-šāļu malka 7metriigus dēļus sen vairs neviens netaisa, max 5metriigus. ok, vareetu taisiit no 2 kokiem uz " atslēgu" un vēl salīmēt un saskruuveet ar kaut kādu būvkalumu.
jautājumi
vai jālieto obligati zaļi koki, vai var mērcēt arī jau izkaltētus?kā " atdzīvinat" vairakus gadus kaltušu koku?
vai karsēšanu var izpildīt izmērcejot koku un tad sildot ar lodlampu/propāna degli, jebšu obligati jātaisa sile?
vai ir atkal jataisa stāpeli lai koki kalstot nedeformetu pašu laivu?
kā rikoties ar aluminija kniedēm? tās kniedē aukstas vai ari jasilda?
diemžēl tas kurš to laivu taisija ir jau pie Tēviem un no viņa konsultaciju izspiest neizdosies.
Offline
JZ
08. May 2010, 11:17 #2645

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

pareizākais jau, laikam, būtu tvaicēt tos dēļus, likt formā, un pēc tam līmēt kopā, par tvaicējamo trauku var izmantot palielāka diametra cauruli, moš pat kaut kādu plastmasas, ka tik iztur temperatūru, tvaiks no katla ar ūdeni uz ugunskura ar piespiežamu vāku un cauruli uz tvaicējamo kameru (ar nelielu caurumu otrā galā), jātvaicē bija samērā ilgi, 30min uz ~1cm materiāla biezumu +/-

Vai arī, ņemt poliuretāna līmes (ir speciālas, mitrumizturībai), zāģēt plānākas līstes, un taisīt laminātu - tb paštaisītu finieri, no tāda biezuma sloksnēm, kas vēl pietiekami viegli locās vajadzīgajā rādiusā. Kad līme būs sakaltusi, izņemsi detaļu no formas un tā saglabās izliekumu - tas ir - bez jebkādas pirmslocīšanas ūdeni/tvaikā, šādu paņēmienu izmanto ļoti daudz kur galdniecībā

abos gadījumos gan vajadzēs kaut kādu formu kur kokam izžūt/atdzist/izreaģēt līmei

reku piemērs tvaika locīšanai click
Offline
karlsonss
08. May 2010, 22:58 #2646

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

pēdējaisstāvs, vasarā jumts uzkarst un zem taajumta kaa siltumniicaa. likshu regipshagriestus, ko iesakiet ielikt starpa,laivasaraaaiztureetu siltumu un ziemaa to neatdotu?
Offline
monza
08. May 2010, 23:38 #2647

Kopš: 07. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 403

Braucu ar: stikli visa veida transportam 26354733

vati.
Offline
karlsonss
09. May 2010, 00:45 #2648

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

pofig kaadu?
Offline
Zoo
09. May 2010, 11:02 #2649

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7815

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger


08 May 2010, 11:17:38 JZ rakstīja:
pareizākais jau, laikam, būtu tvaicēt tos dēļus, likt formā, un pēc tam līmēt kopā, par tvaicējamo trauku var izmantot palielāka diametra cauruli, moš pat kaut kādu plastmasas, ka tik iztur temperatūru, tvaiks no katla ar ūdeni uz ugunskura ar piespiežamu vāku un cauruli uz tvaicējamo kameru (ar nelielu caurumu otrā galā), jātvaicē bija samērā ilgi, 30min uz ~1cm materiāla biezumu +/-

Vai arī, ņemt poliuretāna līmes (ir speciālas, mitrumizturībai), zāģēt plānākas līstes, un taisīt laminātu - tb paštaisītu finieri, no tāda biezuma sloksnēm, kas vēl pietiekami viegli locās vajadzīgajā rādiusā. Kad līme būs sakaltusi, izņemsi detaļu no formas un tā saglabās izliekumu - tas ir - bez jebkādas pirmslocīšanas ūdeni/tvaikā, šādu paņēmienu izmanto ļoti daudz kur galdniecībā

abos gadījumos gan vajadzēs kaut kādu formu kur kokam izžūt/atdzist/izreaģēt līmei

reku piemērs tvaika locīšanai click



nu, laikam ka buus jaaliime taapeec ka vajadziigo garumu var tikai pasūtīt, forma buus pati laiva.
Offline
nick147
09. May 2010, 12:48 #2650

Kopš: 30. Jun 2005

Ziņojumi: 242

Braucu ar: auto

Man te celtniecības veikalā izstāstīja, ka bērnistabai laba krāsa būšot Caparol - maz ķīmijas klāt utt.
Vai var ticēt šādam apgalvojumam?
Offline
marina
09. May 2010, 13:38 #2651

Kopš: 17. Mar 2008

Ziņojumi: 373

Braucu ar: symetrisko Spaini


09 May 2010, 12:48:49 nick147 rakstīja:
Man te celtniecības veikalā izstāstīja, ka bērnistabai laba krāsa būšot Caparol - maz ķīmijas klāt utt.
Vai var ticēt šādam apgalvojumam?



krāso zaļi
Offline
nick147
09. May 2010, 14:59 #2652

Kopš: 30. Jun 2005

Ziņojumi: 242

Braucu ar: auto


09 May 2010, 13:38:53 marina rakstīja:

09 May 2010, 12:48:49 nick147 rakstīja:
Man te celtniecības veikalā izstāstīja, ka bērnistabai laba krāsa būšot Caparol - maz ķīmijas klāt utt.
Vai var ticēt šādam apgalvojumam?



krāso zaļi



kādas cenas ir šādām krāsām?

[ Šo ziņu laboja nick147, 09 May 2010, 16:01:17 ]

Offline
markelis
10. May 2010, 10:00 #2653

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12998

Braucu ar: eFku

taisos bliezt augshaa terasi. terases deelji ~ 38 mm biezumaa sijas uz kaa likshu 50x100 mm

Jautaajumi:
1. kaa pareizi viņi jāliek viens pie otra vai ar kautkaadu nelielu skjirbu (veselais sapraats it kaa saka ka ar skjirbu)?
2. cik liels laidums starp sijaam uz kaa vinji liksies?
3. ar ko vinjus pareizi skruuveet/naglot klaat?
Offline
walder
10. May 2010, 10:24 #2654

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8644

Braucu ar: 7 seat MPV

Par terasi palasi te
Offline
markelis
10. May 2010, 10:37 #2655

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12998

Braucu ar: eFku


10 May 2010, 10:24:32 walder rakstīja:
Par terasi palasi te


paldies, bet to jau izlasiiju, tachu man risinaajums cits (ar jumtu) i materiaali citi. bet par skjirbaam skaidrs.

P.S. kas ir franchu koka skruuves
Offline
walder
10. May 2010, 10:41 #2656

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8644

Braucu ar: 7 seat MPV

Galvenais jau ko es ar to gribēju teikt, tad tur bija tevis interesējošais par brusu atstarpēm un dēļu šķirbām.
P.S. Dēļus vajag skrūvēt, jo naglošana piedien citam gadsimtam
Offline
GirtzB
10. May 2010, 10:47 #2657

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22220

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


09 May 2010, 11:02:57 Zoo rakstīja:

08 May 2010, 11:17:38 JZ rakstīja:
pareizākais jau, laikam, būtu tvaicēt tos dēļus, likt formā, un pēc tam līmēt kopā, par tvaicējamo trauku var izmantot palielāka diametra cauruli, moš pat kaut kādu plastmasas, ka tik iztur temperatūru, tvaiks no katla ar ūdeni uz ugunskura ar piespiežamu vāku un cauruli uz tvaicējamo kameru (ar nelielu caurumu otrā galā), jātvaicē bija samērā ilgi, 30min uz ~1cm materiāla biezumu +/-

Vai arī, ņemt poliuretāna līmes (ir speciālas, mitrumizturībai), zāģēt plānākas līstes, un taisīt laminātu - tb paštaisītu finieri, no tāda biezuma sloksnēm, kas vēl pietiekami viegli locās vajadzīgajā rādiusā. Kad līme būs sakaltusi, izņemsi detaļu no formas un tā saglabās izliekumu - tas ir - bez jebkādas pirmslocīšanas ūdeni/tvaikā, šādu paņēmienu izmanto ļoti daudz kur galdniecībā

abos gadījumos gan vajadzēs kaut kādu formu kur kokam izžūt/atdzist/izreaģēt līmei

reku piemērs tvaika locīšanai click



nu, laikam ka buus jaaliime taapeec ka vajadziigo garumu var tikai pasūtīt, forma buus pati laiva.

+1 JZ
Es biju sapratis ka tā finiera detaļa ķīlim vairs nebūs jāliec.

Jebkurā gadījumā jalieto "miris" koks, jo tev nevajag jamo atdzīvināt/uzbriedināt tev vajag padarīt materiālu plastisku(temperatūra + mitrums) lai var izliekt formā un lai pēc izšūšanas nebūtu būtisku izmēru izmaiņu.
Pati laiva var kalpot par formu, ja dēļi līdz to izzūšanai/līmes izšūšanai tiek papildus nostiprināti un nosaitēti.
7m vari iegūt vai nu saskrūvējot ar būvkalumu(tm) vai arī salīmējot galus ar zobveida saduri.
Var mēģināt taisīt bortus no nažfiniera(~3mm sloksnes)pavārīt lai plastiskas, sasūcināt tās ar pareizajiem formaldehīdsveķiem un salīmēt uz laivas, tikai ļoti jauzmana lai būtu kārtīgi viss saspiests kopā - pirms detaļas galīgās pieliekšanas tā jāzlaiž starp veltņiem vai jāliek presformā.

par terasi uz 38mm dēli nesošās sijas ~1000mm soli, ja sija 50x100, pie tam liec siju uz augstumu tad laidums ~2000mm, starp dēļu galiem sķirbu ~5mm, savukārt dēļus vēlams likt retināti ar kādiem 20mm starp dēļiem, lai uz terases mitrums nekrājas.
Deļus pie sijām brīvi vari naglot ar naglām parastājām ~4mm diamterā, ja liski naglas 6-un vairāk tad jāurbj.
50-niekā platumā naglai jābūt ~3d no sijas malas attiecīgi dēlī jamo sanāk likt ļoti tuvu galam(diemžēl).

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Zoo
10. May 2010, 11:42 #2658

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7815

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger


10 May 2010, 10:41:29 walder rakstīja:
Galvenais jau ko es ar to gribēju teikt, tad tur bija tevis interesējošais par brusu atstarpēm un dēļu šķirbām.
P.S. Dēļus vajag skrūvēt, jo naglošana piedien citam gadsimtam


kā to ņem. dzenot naglu slīpi nevis taisni var būtiski pastiprinaat konstrukciju (sasiet). Var jau izmantot "vītņnaglas".galvenais mīnuss naglošanai ir iespēja aizsist garām. pluss- neplēš koku kā skrūve- mazākas iespējas ka dēlis plaisās.
Offline
ROLEXX
10. May 2010, 11:43 #2659

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s

Kāds nepārdod ūdens sūkni ar to resīveru? Vienalga – lietotu vai jaunu. Vajag dārzam

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
Kidd
10. May 2010, 11:48 #2660

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8330

Braucu ar: 400Zs

Man atkal ir jautājums - cik varētu izmaksāt Elektrības, gāzes un kanalizācijas pievilkšana Privātmājai. Visas komunikācijas turpat blakus..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo