Online

Pašreiz BMWPower skatās 139 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
em_dzhii
25. Dec 2016, 14:49 #25441

Kopš: 26. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 142

Braucu ar: MG-58

Kāds var pateikt kas par nahuj? Nomainu kārbu , automātu, pieleju eļļiņu piešķiļu,ne uz priekšu ne atpakaļ nebrauc, kārba arī ir GM bet tikai no nedaudz jaunāka, man 99 gada oktobris, tam auto bij lkm 2003 gads, kur problēma? Ko atkal nost jāņem? vai arī vadības bloks vajadzīgs cits?
Offline
dzuris
25. Dec 2016, 15:14 #25442

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Tur bija kautkadas kuras gaja preti un bija karbas kuras negaja pec kompja. Skaties kodus.



P.s

Kads ir lielajam bremzem mainijis virzulus ar gumijam? Nesaprotu isti ka vinas tur turas. Grib nedaudz kilet, tikko satiriju un sasmereju, pagaidam ies, bet jaieker jau laicigi rem kitu.
Offline
kriii
25. Dec 2016, 18:31 #25443

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia

Virzuļus neatradu, mainīju tikai gumijas. Kā jebkuram citam suportam.
Offline
em_dzhii
25. Dec 2016, 19:50 #25444

Kopš: 26. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 142

Braucu ar: MG-58

pačekota vecā jaunā kārba, viss čotka, kodi sakrīt utt, pie pc pieslēgts, kārbas ecu redz kā slēgalē robus un visus solenoīdus utt, pamaniju ka temperatūra eļļai nekāpj, tātad, dzinējs negriež kārbu kā tas fakin ir iespējams?
vai tas bij pareizi , ka sākumā pie sparata (cik nu to par spararatu var saukt) pieskrūveju to lielo bunduli, aizmirsu kā pareizi sauc, vai arī viņu vajadzēja krāmēt kopā ar visu kārbu un tad skrūvēt klāt?
Offline
oskars11
25. Dec 2016, 19:56 #25445

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3118

Braucu ar: bbrent.lv


25 Dec 2016, 14:19:21 @aleks-cer rakstīja:
Varbūt kāds ir saskāries. Nosprādzis webasto dzesēšanas šķidruma sūknis, nevaru atrast oem nr. E39 Webasto thermo top z/c

9002514B
Offline
RSAWorkshop
25. Dec 2016, 19:58 #25446

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7565

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


25 Dec 2016, 19:50:33 @em_dzhii rakstīja:
pačekota vecā jaunā kārba, viss čotka, kodi sakrīt utt, pie pc pieslēgts, kārbas ecu redz kā slēgalē robus un visus solenoīdus utt, pamaniju ka temperatūra eļļai nekāpj, tātad, dzinējs negriež kārbu kā tas fakin ir iespējams?
vai tas bij pareizi , ka sākumā pie sparata (cik nu to par spararatu var saukt) pieskrūveju to lielo bunduli, aizmirsu kā pareizi sauc, vai arī viņu vajadzēja krāmēt kopā ar visu kārbu un tad skrūvēt klāt?

Apsveicu, esi salauzis eļļas sūkni ātrumkārbai
Tā notiek kad lien tur kur sajēgas nav

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
dzuris
25. Dec 2016, 20:02 #25447

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


25 Dec 2016, 19:58:31 @RSAWorkshop rakstīja:

25 Dec 2016, 19:50:33 @em_dzhii rakstīja:
pačekota vecā jaunā kārba, viss čotka, kodi sakrīt utt, pie pc pieslēgts, kārbas ecu redz kā slēgalē robus un visus solenoīdus utt, pamaniju ka temperatūra eļļai nekāpj, tātad, dzinējs negriež kārbu kā tas fakin ir iespējams?
vai tas bij pareizi , ka sākumā pie sparata (cik nu to par spararatu var saukt) pieskrūveju to lielo bunduli, aizmirsu kā pareizi sauc, vai arī viņu vajadzēja krāmēt kopā ar visu kārbu un tad skrūvēt klāt?

Apsveicu, esi salauzis eļļas sūkni ātrumkārbai
Tā notiek kad lien tur kur sajēgas nav


+17

P.s
risinajums nemt no vecas karbas. Ja vajag ir literatura karbas pilnai razborkai
Offline
dzuris
25. Dec 2016, 20:03 #25448

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


25 Dec 2016, 19:50:33 @em_dzhii rakstīja:
pačekota vecā jaunā kārba, viss čotka, kodi sakrīt utt, pie pc pieslēgts, kārbas ecu redz kā slēgalē robus un visus solenoīdus utt, pamaniju ka temperatūra eļļai nekāpj, tātad, dzinējs negriež kārbu kā tas fakin ir iespējams?
vai tas bij pareizi , ka sākumā pie sparata (cik nu to par spararatu var saukt) pieskrūveju to lielo bunduli, aizmirsu kā pareizi sauc, vai arī viņu vajadzēja krāmēt kopā ar visu kārbu un tad skrūvēt klāt?



Tas nebija pareizi ka dariji. Lielais bundulis ir mufte
Offline
dzuris
25. Dec 2016, 20:03 #25449

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


25 Dec 2016, 18:31:48 @kriii rakstīja:
Virzuļus neatradu, mainīju tikai gumijas. Kā jebkuram citam suportam.


Hujova
Offline
RSAWorkshop
25. Dec 2016, 20:17 #25450

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7565

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


25 Dec 2016, 20:02:05 @dzuris rakstīja:

25 Dec 2016, 19:58:31 @RSAWorkshop rakstīja:

25 Dec 2016, 19:50:33 @em_dzhii rakstīja:
pačekota vecā jaunā kārba, viss čotka, kodi sakrīt utt, pie pc pieslēgts, kārbas ecu redz kā slēgalē robus un visus solenoīdus utt, pamaniju ka temperatūra eļļai nekāpj, tātad, dzinējs negriež kārbu kā tas fakin ir iespējams?
vai tas bij pareizi , ka sākumā pie sparata (cik nu to par spararatu var saukt) pieskrūveju to lielo bunduli, aizmirsu kā pareizi sauc, vai arī viņu vajadzēja krāmēt kopā ar visu kārbu un tad skrūvēt klāt?

Apsveicu, esi salauzis eļļas sūkni ātrumkārbai
Tā notiek kad lien tur kur sajēgas nav


+17

P.s
risinajums nemt no vecas karbas. Ja vajag ir literatura karbas pilnai razborkai
Sūkņa nomaiņai nevajag literatūru, viņš ir pašā priekšā, bet ja jau uzliekot pamanās salauzt, tad nevajag dot nekādu literatūru, bet lai ved tur, kur zina ko dara

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
wanksta
25. Dec 2016, 20:27 #25451

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7626

Braucu ar:

Ir vel iespeeja, ka nav galiigi sajaats, bet nu jebkura gadijumaa ir jaņem nost un jamacaas mainit automatkaarbu
Offline
dzuris
25. Dec 2016, 20:32 #25452

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


25 Dec 2016, 20:17:57 @RSAWorkshop rakstīja:

25 Dec 2016, 20:02:05 @dzuris rakstīja:

25 Dec 2016, 19:58:31 @RSAWorkshop rakstīja:

25 Dec 2016, 19:50:33 @em_dzhii rakstīja:
pačekota vecā jaunā kārba, viss čotka, kodi sakrīt utt, pie pc pieslēgts, kārbas ecu redz kā slēgalē robus un visus solenoīdus utt, pamaniju ka temperatūra eļļai nekāpj, tātad, dzinējs negriež kārbu kā tas fakin ir iespējams?
vai tas bij pareizi , ka sākumā pie sparata (cik nu to par spararatu var saukt) pieskrūveju to lielo bunduli, aizmirsu kā pareizi sauc, vai arī viņu vajadzēja krāmēt kopā ar visu kārbu un tad skrūvēt klāt?

Apsveicu, esi salauzis eļļas sūkni ātrumkārbai
Tā notiek kad lien tur kur sajēgas nav


+17

P.s
risinajums nemt no vecas karbas. Ja vajag ir literatura karbas pilnai razborkai
Sūkņa nomaiņai nevajag literatūru, viņš ir pašā priekšā, bet ja jau uzliekot pamanās salauzt, tad nevajag dot nekādu literatūru, bet lai ved tur, kur zina ko dara


Kautkads knifs gan tur bija uz iznemsanu. LLP var redzet ka chalis no zelejas ar rucku parsedies
Offline
dzuris
25. Dec 2016, 20:33 #25453

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


25 Dec 2016, 20:27:03 @wanksta rakstīja:
Ir vel iespeeja, ka nav galiigi sajaats, bet nu jebkura gadijumaa ir jaņem nost un jamacaas mainit automatkaarbu


Ja nedzirdeja krikski un rucinaja jau tad viss pizda
Offline
em_dzhii
25. Dec 2016, 20:39 #25454

Kopš: 26. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 142

Braucu ar: MG-58


25 Dec 2016, 20:32:42 @dzuris rakstīja:

25 Dec 2016, 20:17:57 @RSAWorkshop rakstīja:

25 Dec 2016, 20:02:05 @dzuris rakstīja:

25 Dec 2016, 19:58:31 @RSAWorkshop rakstīja:

25 Dec 2016, 19:50:33 @em_dzhii rakstīja:
pačekota vecā jaunā kārba, viss čotka, kodi sakrīt utt, pie pc pieslēgts, kārbas ecu redz kā slēgalē robus un visus solenoīdus utt, pamaniju ka temperatūra eļļai nekāpj, tātad, dzinējs negriež kārbu kā tas fakin ir iespējams?
vai tas bij pareizi , ka sākumā pie sparata (cik nu to par spararatu var saukt) pieskrūveju to lielo bunduli, aizmirsu kā pareizi sauc, vai arī viņu vajadzēja krāmēt kopā ar visu kārbu un tad skrūvēt klāt?

Apsveicu, esi salauzis eļļas sūkni ātrumkārbai
Tā notiek kad lien tur kur sajēgas nav


+17

P.s
risinajums nemt no vecas karbas. Ja vajag ir literatura karbas pilnai razborkai
Sūkņa nomaiņai nevajag literatūru, viņš ir pašā priekšā, bet ja jau uzliekot pamanās salauzt, tad nevajag dot nekādu literatūru, bet lai ved tur, kur zina ko dara


Kautkads knifs gan tur bija uz iznemsanu. LLP var redzet ka chalis no zelejas ar rucku parsedies

savas jelības vari paturēt pie sevis, jā to dariju pirmo reizi, nākamreiz zināšu
Vecā kārba ir pie rokas, samainīs, nav baigā problēma
literatūru nevajag, ieies tis'ā un sameklēs, žēl ka no sākuma pirms liku nepačekoju , bet nu no kļūdām mācās

[ Šo ziņu laboja em_dzhii, 25 Dec 2016, 20:41:02 ]

Offline
dzuris
25. Dec 2016, 20:43 #25455

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


25 Dec 2016, 20:39:15 @em_dzhii rakstīja:

25 Dec 2016, 20:32:42 @dzuris rakstīja:

25 Dec 2016, 20:17:57 @RSAWorkshop rakstīja:

25 Dec 2016, 20:02:05 @dzuris rakstīja:

25 Dec 2016, 19:58:31 @RSAWorkshop rakstīja:

25 Dec 2016, 19:50:33 @em_dzhii rakstīja:
pačekota vecā jaunā kārba, viss čotka, kodi sakrīt utt, pie pc pieslēgts, kārbas ecu redz kā slēgalē robus un visus solenoīdus utt, pamaniju ka temperatūra eļļai nekāpj, tātad, dzinējs negriež kārbu kā tas fakin ir iespējams?
vai tas bij pareizi , ka sākumā pie sparata (cik nu to par spararatu var saukt) pieskrūveju to lielo bunduli, aizmirsu kā pareizi sauc, vai arī viņu vajadzēja krāmēt kopā ar visu kārbu un tad skrūvēt klāt?

Apsveicu, esi salauzis eļļas sūkni ātrumkārbai
Tā notiek kad lien tur kur sajēgas nav


+17

P.s
risinajums nemt no vecas karbas. Ja vajag ir literatura karbas pilnai razborkai
Sūkņa nomaiņai nevajag literatūru, viņš ir pašā priekšā, bet ja jau uzliekot pamanās salauzt, tad nevajag dot nekādu literatūru, bet lai ved tur, kur zina ko dara


Kautkads knifs gan tur bija uz iznemsanu. LLP var redzet ka chalis no zelejas ar rucku parsedies

savas jelības vari paturēt pie sevis, jā to dariju pirmo reizi, nākamreiz zināšu
Vecā kārba ir pie rokas, samainīs, nav baigā problēma
literatūru nevajag, ieies tis'ā un sameklēs, žēl ka no sākuma pirms liku nepačekoju , bet nu no kļūdām mācās


Sapis velreiz un papis 300eur

P.s tur tadas infas nav

[ Šo ziņu laboja dzuris, 25 Dec 2016, 20:44:30 ]

Offline
em_dzhii
25. Dec 2016, 21:04 #25456

Kopš: 26. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 142

Braucu ar: MG-58

zin kā, ne visi piedzimst mehāniķi kā tu , ja gribi uzdirst, droši to vari darīt uz AB , man vienalga, sev vajadzīgo info uzzināju, paldies
Offline
dzuris
25. Dec 2016, 21:07 #25457

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Parasti cilveki painteresejas pirms sapisanas bet tu otradi divaina pieeja
Offline
rekeds
25. Dec 2016, 23:27 #25458

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

https://www.facebook.com/907253646047633/videos...?hc_ref=NEWSFEED
Offline
kjuris
26. Dec 2016, 07:58 #25459

Kopš: 06. Jun 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 346

Braucu ar: Dzelzi

Labrit.
Masīnai paneli deg lampina, ka nestrada pneima. Vainigs bija kreisas puses limena dačiks. Nomainiju.
Itka pazuda, bet ik pa laikam iedegas( kompresosrs nepumpeja).
Aizbraucu pie PC un kludu meta par kkadu regulesanu.
Karoc pisinaja tik talu, ka tagad ir ta, ka paneli lampina deg bet kludu nerada. Nomainiju kompresoru, jo pa taisno pieliekot vadus vins man neruca(ruca tikai tad kad uzzsavu pa vinu, aiz dusmam)
Tagad ieliku citu pumpiti, bet nihuja.
Varbut kadam ir bijis lidzigi?
Offline
kjuris
26. Dec 2016, 08:54 #25460

Kopš: 06. Jun 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 346

Braucu ar: Dzelzi


26 Dec 2016, 08:35:12 @AB1304 rakstīja:
Kāda lampiņa ? No kura laika pneimo deg lampiņas kaut kādas ? Nomainīji devēju, visam vajadzēja iet. Ir vēl tāda lieta kā drošinātāji.

Man panelis ir vecais, ar masiniti kreisaja puse.
Droseklis vesels.
Hvz.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo