Online
Pašreiz BMWPower skatās 53 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
Jurchixx  | |  Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8328
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| nesagrauj viņa sapņus,ka viņš brauc ar luksus auto  | Offline | | |
dzuris | |  Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Blac pat A100 audi tur ir  | Offline | | |
Ridlihs | |  Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4669
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
20 Nov 2016, 19:47:09 @Rolizze rakstīja:
bla. uzmeta trans failsafe.
braucot darba ieksa negribeja mesties tresaja roba.
bet pa celam uz darbu viss itka ok radijas failsafe bet blakusefektu itka nekadu. wtf ? 
man pēc pāris reizēm tādām izpūta visu kārbas eļļu nesoties uz 160 km/h tālāk jau marihuans cita kārba un turpinam | Offline | | |
Ridlihs | |  Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4669
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
20 Nov 2016, 20:46:07 @Driver rakstīja:
20 Nov 2016, 20:38:20 @AndrisB525 rakstīja:
20 Nov 2016, 20:27:19 @dzuris rakstīja:
Vienmer var lietotu gearboxu iekert pa 300 un gazt talak 
tas nemaina faktu, ka e39 ir vecs, lūztošs mēsls
Mesls tas ir tad, kad saucas 525tds, ar ~350kkm uz Odo, bet patiesiba vismaz 800kkm.
Visādi citādi pietiekami uzticams auto salīdzinot ar citiem brīnumiem uz celja
nekāda vaina tds, ja nav nolaists līdz klinķim. Tas , ka 99% LV tdsi ir no*isti, tas cits stāsts. | Offline | | |
Titans | |  Kopš: 28. Jun 2016
Ziņojumi: 180
Braucu ar: BMW
| nu manam ir 400k, un nesūdzos, ir visādas problēmas bijušas, ir un būs, bet nu nav jau tik dārgs auto galu galā
20 Nov 2016, 21:40:26 @Ridlihs rakstīja:
20 Nov 2016, 20:46:07 @Driver rakstīja:
20 Nov 2016, 20:38:20 @AndrisB525 rakstīja:
20 Nov 2016, 20:27:19 @dzuris rakstīja:
Vienmer var lietotu gearboxu iekert pa 300 un gazt talak 
tas nemaina faktu, ka e39 ir vecs, lūztošs mēsls
Mesls tas ir tad, kad saucas 525tds, ar ~350kkm uz Odo, bet patiesiba vismaz 800kkm.
Visādi citādi pietiekami uzticams auto salīdzinot ar citiem brīnumiem uz celja
nekāda vaina tds, ja nav nolaists līdz klinķim. Tas , ka 99% LV tdsi ir no*isti, tas cits stāsts.
| Offline | | |
rekeds | |  Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
|
20 Nov 2016, 21:36:03 @dzuris rakstīja:
Blac pat A100 audi tur ir 
ja lasa wiki klasei, tad a100
Entry-level luxury/compact executive cars
nav gluži mid, bet noteikti arī bija pārāks par tā laika alternatīviem golfiem.
ja Jūs salīdzinat 20 gadus vecus auto pret mūsdienu un spriežat par luksusiem, tad
20 Nov 2016, 21:09:45 @Driver rakstīja:
20 Nov 2016, 20:55:59 @vernersb rakstīja:
driizaak premium klase skaitaas, luksus ir bently, lambo utt
Premium, 7er ir luksus
7
High-end luxury/full-size luxury cars
bently
Ultra-luxury cars
nezinu, nemākat internetu vai kā 
golfa ta nav 
20 Nov 2016, 21:22:33 @dzuris rakstīja:
Ta reked ir videja klase jebkuram razotajam, tur oat ir avensis/a4/passat etc 
passarāti, avensis
Class Mid-size car
20 Nov 2016, 20:51:53 @dzuris rakstīja:
20 Nov 2016, 20:46:27 @rekeds rakstīja:
20 Nov 2016, 20:45:03 @vernersb rakstīja:
Sieva gan jau 
cik sieva prasa ieguldījumus? 
Tik cik padarbinat, darbu pati var atrast
tipo "pirmais tikšanās datums", valentīndiena, v/d, dz/d, ziemīši, bildināšanas, kāzu diena utt. utjp. - nav? laikam savu būšu izlaidis  [ Šo ziņu laboja rekeds, 20 Nov 2016, 23:46:04 ] | Offline | | |
Czars  | |  Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
|
20 Nov 2016, 20:44:13 @rekeds rakstīja:
ak nē, gribēji, lai 20 gadus vecs luksus auto būtu nelūztošs arī pēc 20 gadiem.
tev ir kāda manta, kuru tu vēl lieto pēc 20 gadiem?
jums vnk ir pilnigi nopistenji nopirkti. mans e39 bendzaks nesuda neluzt. | Offline | | |
Jurchixx  | |  Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8328
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| veci, nobraukti dīzeļi  | Offline | | |
|
Titans | |  Kopš: 28. Jun 2016
Ziņojumi: 180
Braucu ar: BMW
| piedod asumu dzīvei 
20 Nov 2016, 23:54:28 @Jurchixx rakstīja:
veci, nobraukti dīzeļi 
| Offline | | |
rekeds | |  Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| es jau nesaku citadak, butu kapis, ar nebrauktu ar vecu lamatu.
cibriks uzrakstija, ka 20 gadus vecs auto ir mesls. ironizeju, ka ko gan jams grib no 20 gadus veciem lodejumiem, gumijas, plastmasas, blekiem.
lab, es atmetos, gn
| Offline | | |
kriii | | Kopš: 20. Sep 2013
Ziņojumi: 830
Braucu ar: F02, Insignia
| Jurčik, tava lokomotīve ir jauna un nenobraukta? | Offline | | |
Rolizze | |  Kopš: 16. Nov 2015
No: Viļāni
Ziņojumi: 745
Braucu ar: A4
| Laikam jau man ta karbas problema ar failsafe. nebus tik traka,
jo sorit atbraucot lidz majai nekadu kludu,
bet sapratu vienu uzliekot paneli lai rada cik V dod ieksa, vislaik ir 13,8 vai 13,9
ka ataisa vai aiztaisa logu, vai ugunus parsledz tuvos talos, ta nostaiga apgrieziens, un nokrit uz 12,2 V | Offline | | |
rekeds | |  Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| dīzelisti, statoil miles + pret nestes pro dīzeli, kurš labāks? 
šodien darbā divi bīmeristi saka, ka lejot to miles + un ejot riktīgi labi, nekādu sūdzību.
pirms kāda laika, te ieteica tikai nesti.
tad jau laikam po kuru suslu liet.  [ Šo ziņu laboja rekeds, 21 Nov 2016, 10:18:22 ] | Offline | | |
Rolizze | |  Kopš: 16. Nov 2015
No: Viļāni
Ziņojumi: 745
Braucu ar: A4
| Pa solki pilnigi poh, galvenais lai nav no Vaļerkas drauga Saškas kuram pardeva Miša | Offline | | |
kriii | | Kopš: 20. Sep 2013
Ziņojumi: 830
Braucu ar: F02, Insignia
| hvz, neko citu kā Nesti neesmu lējis. Agrāk lēju parasto, tagad Pro. Ar Pro tik cik atšķirība, ka de-catots tik traki nesmird. | Offline | | |
Rolizze | |  Kopš: 16. Nov 2015
No: Viļāni
Ziņojumi: 745
Braucu ar: A4
| Man ar decatots, palicis tikai gala bundulis, kuru vajadzetu smukaku, (nepatik putejs uz leju,)
leju no piegadataja kas piegada nestei.. | Offline | | |
|
dzuris | |  Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
21 Nov 2016, 09:48:44 @Rolizze rakstīja:
Laikam jau man ta karbas problema ar failsafe. nebus tik traka,
jo sorit atbraucot lidz majai nekadu kludu,
bet sapratu vienu uzliekot paneli lai rada cik V dod ieksa, vislaik ir 13,8 vai 13,9
ka ataisa vai aiztaisa logu, vai ugunus parsledz tuvos talos, ta nostaiga apgrieziens, un nokrit uz 12,2 V
Tas ir viens no variantiem var but  | Offline | | |
Rolizze | |  Kopš: 16. Nov 2015
No: Viļāni
Ziņojumi: 745
Braucu ar: A4
|
21 Nov 2016, 10:32:43 @dzuris rakstīja:
21 Nov 2016, 09:48:44 @Rolizze rakstīja:
Laikam jau man ta karbas problema ar failsafe. nebus tik traka,
jo sorit atbraucot lidz majai nekadu kludu,
bet sapratu vienu uzliekot paneli lai rada cik V dod ieksa, vislaik ir 13,8 vai 13,9
ka ataisa vai aiztaisa logu, vai ugunus parsledz tuvos talos, ta nostaiga apgrieziens, un nokrit uz 12,2 V
Tas ir viens no variantiem var but 
tas varetu but pats genis pisohen vai kkas ap vinu , oglites vai kads regulators. | Offline | | |
Kasics | |  Kopš: 19. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2528
Braucu ar: kuģi pa bruģi.
| Ja bendzīnniekam amputē katalozatorus, tad TA nebūs problēmas ar atgāzēm? | Offline | | |
RenegadeX | |  Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3445
Braucu ar: e39, pc34
|
21 Nov 2016, 10:47:40 @Rolizze rakstīja:
21 Nov 2016, 10:32:43 @dzuris rakstīja:
21 Nov 2016, 09:48:44 @Rolizze rakstīja:
Laikam jau man ta karbas problema ar failsafe. nebus tik traka,
jo sorit atbraucot lidz majai nekadu kludu,
bet sapratu vienu uzliekot paneli lai rada cik V dod ieksa, vislaik ir 13,8 vai 13,9
ka ataisa vai aiztaisa logu, vai ugunus parsledz tuvos talos, ta nostaiga apgrieziens, un nokrit uz 12,2 V
Tas ir viens no variantiem var but 
tas varetu but pats genis pisohen vai kkas ap vinu , oglites vai kads regulators.
Man ar tomātu, kad ģenerators sprāga nost, kārbas kļūdu nemeta. ne pie nodilušām oglītēm, ne pie beigta "enkura". Regulators bija ok | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|