Online

Pašreiz BMWPower skatās 149 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
funkyasshit
15. Dec 2014, 08:41 #24321

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


15 Dec 2014, 08:19:48 IngusSeflers rakstīja:

15 Dec 2014, 00:14:16 Driver rakstīja:

15 Dec 2014, 00:07:16 djeirst rakstīja:

14 Dec 2014, 23:52:07 Driver rakstīja:

14 Dec 2014, 23:44:16 djeirst rakstīja:
Help!
vakar bija noģībis aķis (55ah) pa nakti uzlādēju ieliku no rīta bembī ( 528, 2000g) viss okey tik bija pamaz benziina aizbraucu uz zapravku uzpildiities.. darbinot uzmetās "Engine Failsafe prog" pabraucu 30m raustoties un noslāpēju.. darbinu atkal tas pats "Engine Failsafe prog" kkur ar 4 reizi pazuda un viss okey... pabraukāju kādu laiku un noslāpēju bladac atkal tas "Engine Failsafe prog"? bija iedegusies check engin lampiņa bet tgd izdevās noņemt.. kur varētu būt vaina?

Akja mainja nav celonis

vai ir iespēja ka ABS bloks ir pie vainas?


Parasti nee, bet kaa es to varu zinat
55ah ir viennozīmīgi par īsu... 90ah būs optimāls aķis, atkarīgs no komplektācijas,bet nekādi ne 55nieks


75ah jau ir okay.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 15 Dec 2014, 08:57:31 ]

Offline
Nello
15. Dec 2014, 09:06 #24322

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Ir atlicis pēdējais vilciens 2.5 TDSa galvas skrūvēm 90 grādi,viss darīc pēc instrukcijas,skrūves jau krakšķēja.. Ko un kā darīt,ja skrūves (viktor reinz) padodās,izstiepjās? Jāsāk viss no jauna ar jaunām skrūvēm un citu blīvi?
Offline
funkyasshit
15. Dec 2014, 09:14 #24323

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


15 Dec 2014, 09:06:54 Nello rakstīja:
Ir atlicis pēdējais vilciens 2.5 TDSa galvas skrūvēm 90 grādi,viss darīc pēc instrukcijas,skrūves jau krakšķēja.. Ko un kā darīt,ja skrūves (viktor reinz) padodās,izstiepjās? Jāsāk viss no jauna ar jaunām skrūvēm un citu blīvi?


Ja jaunas skrūves un visu dari kā rakstīts, velc tikai un nemīz. Reinz produkti man vispār nepatīk, sev motora pilnīgi visu Elring saliku.
Offline
Digital
15. Dec 2014, 09:17 #24324

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3732

Braucu ar: Elektrību

Nuu, dīzelim ņemot nost galvu un nemainot skrūves ir diezgan kaskadieriski, itīpaši td un tds, kuriem viņas var lūzt!!
Bet nu tāpat, tie pēdējie 90 grādi ir pamatigi javelk!
Offline
funkyasshit
15. Dec 2014, 09:27 #24325

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


15 Dec 2014, 09:17:54 Digital rakstīja:
Nuu, dīzelim ņemot nost galvu un nemainot skrūves ir diezgan kaskadieriski, itīpaši td un tds, kuriem viņas var lūzt!!
Bet nu tāpat, tie pēdējie 90 grādi ir pamatigi javelk!


Ir arī, kuriem ražotājs neparedz jaunas slrūves. Jeep Cherokee tā bija, ja nemaldos, bet tā drīzāk ir kapeikas pišana, nevis kaskatierisms. Man liekas, ka OEM skrūves bija 150€, kad interesējos, bet Elring pa 60€ sanāca paņemt, neatceros vairs precīzi.
Offline
Nello
15. Dec 2014, 09:33 #24326

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


15 Dec 2014, 09:27:35 funkyasshit rakstīja:

15 Dec 2014, 09:17:54 Digital rakstīja:
Nuu, dīzelim ņemot nost galvu un nemainot skrūves ir diezgan kaskadieriski, itīpaši td un tds, kuriem viņas var lūzt!!
Bet nu tāpat, tie pēdējie 90 grādi ir pamatigi javelk!


Ir arī, kuriem ražotājs neparedz jaunas slrūves. Jeep Cherokee tā bija, ja nemaldos, bet tā drīzāk ir kapeikas pišana, nevis kaskatierisms. Man liekas, ka OEM skrūves bija 150€, kad interesējos, bet Elring pa 60€ sanāca paņemt, neatceros vairs precīzi.

Tad sakat,ka tie 90 grādi obligāti jāvelk,vajadzētu būt ok ar skrūvēm?
Pēdējais vilciens jāvelk siltam,vai aukstam dzinējam? Bmw grāmatā nav rakstīc...

[ Šo ziņu laboja Nello, 15 Dec 2014, 09:50:13 ]

Offline
Nello
15. Dec 2014, 09:34 #24327

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


15 Dec 2014, 09:17:54 Digital rakstīja:
Nuu, dīzelim ņemot nost galvu un nemainot skrūves ir diezgan kaskadieriski, itīpaši td un tds, kuriem viņas var lūzt!!
Bet nu tāpat, tie pēdējie 90 grādi ir pamatigi javelk!

Skrūves jaunas!
Offline
Kidd
15. Dec 2014, 10:01 #24328

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8289

Braucu ar: 400Zs

Ir mums kāds, kurš te tirgojas ar OEM bmw detaļām? Vajag Valvetronic ekscentriskās vārpstas...
Offline
funkyasshit
15. Dec 2014, 10:08 #24329

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


15 Dec 2014, 09:33:31 Nello rakstīja:

15 Dec 2014, 09:27:35 funkyasshit rakstīja:

15 Dec 2014, 09:17:54 Digital rakstīja:
Nuu, dīzelim ņemot nost galvu un nemainot skrūves ir diezgan kaskadieriski, itīpaši td un tds, kuriem viņas var lūzt!!
Bet nu tāpat, tie pēdējie 90 grādi ir pamatigi javelk!


Ir arī, kuriem ražotājs neparedz jaunas slrūves. Jeep Cherokee tā bija, ja nemaldos, bet tā drīzāk ir kapeikas pišana, nevis kaskatierisms. Man liekas, ka OEM skrūves bija 150€, kad interesējos, bet Elring pa 60€ sanāca paņemt, neatceros vairs precīzi.

Tad sakat,ka tie 90 grādi obligāti jāvelk,vajadzētu būt ok ar skrūvēm?
Pēdējais vilciens jāvelk siltam,vai aukstam dzinējam? Bmw grāmatā nav rakstīc...


Tur visam jābūt uzrakstītam. Gan secībai, gan Nm un grādi, tas parasti nāk līdzi galvas blīvei. OEM blīve atšķirās un vari neskatīties grāmatā. Skrūves arī nav jāpārvelk pēc grieziena, kā citi mēdz darīt. Protams, ka pie auksta.
Kā var iedomāties iedarbināt un uzsildīt motoru ar nepievilktu galvu.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 15 Dec 2014, 10:09:54 ]

Offline
Aleens330
15. Dec 2014, 10:10 #24330

Kopš: 07. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 41

Braucu ar: plēvi uz acīm

Var kāds pateikt cik maksā auto pārbaudīt uz ģeometrijas stenda un kur to labāk darīt
Rīga/Tukums
Offline
OX
15. Dec 2014, 10:22 #24331

Kopš: 25. Jan 2008

Ziņojumi: 7

Braucu ar:


15 Dec 2014, 10:01:12 kiddLV rakstīja:
Ir mums kāds, kurš te tirgojas ar OEM bmw detaļām? Vajag Valvetronic ekscentriskās vārpstas...

kosmoss kapitāls...
Offline
funkyasshit
15. Dec 2014, 10:24 #24332

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


15 Dec 2014, 10:22:44 OX rakstīja:

15 Dec 2014, 10:01:12 kiddLV rakstīja:
Ir mums kāds, kurš te tirgojas ar OEM bmw detaļām? Vajag Valvetronic ekscentriskās vārpstas...

kosmoss kapitāls...


Tikai intereses pēc..cik cena bija eparts vai tāda tipa adresē?
Offline
funkyasshit
15. Dec 2014, 10:33 #24333

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


15 Dec 2014, 10:27:45 djeirst rakstīja:
Kas var būt par iemeslu "Engine Failsafe prog" kļūdai?
vāciski - Motornotprogramm ang.- Engine Failsafe prog latviski - Dzinēja avarijas programma

Varbūt kādam ir bijusi šāda problēma... Ko labojāt kas bija salūzis?
Tad kad ar trešo reizi izdodas palaist dzinēju bez šīs kļūdas viss strādā superīgi.. ko līdz pastāv dzinējs izslēgts un darbinot viss raustās mirgo.. panelī rūc kkāds kompis un knapi griež starteri..


Skops ar informāciju esi. Kāda mašīna, motors?
Offline
-JUREVICH-
15. Dec 2014, 10:46 #24334

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


15 Dec 2014, 10:08:37 funkyasshit rakstīja:

15 Dec 2014, 09:33:31 Nello rakstīja:

15 Dec 2014, 09:27:35 funkyasshit rakstīja:

15 Dec 2014, 09:17:54 Digital rakstīja:
Nuu, dīzelim ņemot nost galvu un nemainot skrūves ir diezgan kaskadieriski, itīpaši td un tds, kuriem viņas var lūzt!!
Bet nu tāpat, tie pēdējie 90 grādi ir pamatigi javelk!


Ir arī, kuriem ražotājs neparedz jaunas slrūves. Jeep Cherokee tā bija, ja nemaldos, bet tā drīzāk ir kapeikas pišana, nevis kaskatierisms. Man liekas, ka OEM skrūves bija 150€, kad interesējos, bet Elring pa 60€ sanāca paņemt, neatceros vairs precīzi.

Tad sakat,ka tie 90 grādi obligāti jāvelk,vajadzētu būt ok ar skrūvēm?
Pēdējais vilciens jāvelk siltam,vai aukstam dzinējam? Bmw grāmatā nav rakstīc...


Tur visam jābūt uzrakstītam. Gan secībai, gan Nm un grādi, tas parasti nāk līdzi galvas blīvei. OEM blīve atšķirās un vari neskatīties grāmatā. Skrūves arī nav jāpārvelk pēc grieziena, kā citi mēdz darīt. Protams, ka pie auksta.
Kā var iedomāties iedarbināt un uzsildīt motoru ar nepievilktu galvu.
Links
Offline
Kidd
15. Dec 2014, 10:52 #24335

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8289

Braucu ar: 400Zs


15 Dec 2014, 10:22:44 OX rakstīja:

15 Dec 2014, 10:01:12 kiddLV rakstīja:
Ir mums kāds, kurš te tirgojas ar OEM bmw detaļām? Vajag Valvetronic ekscentriskās vārpstas...

kosmoss kapitāls...


zinu, tapēc meklēju kādu, kurš ar to ņemas
Offline
funkyasshit
15. Dec 2014, 10:53 #24336

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


15 Dec 2014, 10:46:05 -JUREVICH- rakstīja:

15 Dec 2014, 10:08:37 funkyasshit rakstīja:

15 Dec 2014, 09:33:31 Nello rakstīja:

15 Dec 2014, 09:27:35 funkyasshit rakstīja:

15 Dec 2014, 09:17:54 Digital rakstīja:
Nuu, dīzelim ņemot nost galvu un nemainot skrūves ir diezgan kaskadieriski, itīpaši td un tds, kuriem viņas var lūzt!!
Bet nu tāpat, tie pēdējie 90 grādi ir pamatigi javelk!


Ir arī, kuriem ražotājs neparedz jaunas slrūves. Jeep Cherokee tā bija, ja nemaldos, bet tā drīzāk ir kapeikas pišana, nevis kaskatierisms. Man liekas, ka OEM skrūves bija 150€, kad interesējos, bet Elring pa 60€ sanāca paņemt, neatceros vairs precīzi.

Tad sakat,ka tie 90 grādi obligāti jāvelk,vajadzētu būt ok ar skrūvēm?
Pēdējais vilciens jāvelk siltam,vai aukstam dzinējam? Bmw grāmatā nav rakstīc...


Tur visam jābūt uzrakstītam. Gan secībai, gan Nm un grādi, tas parasti nāk līdzi galvas blīvei. OEM blīve atšķirās un vari neskatīties grāmatā. Skrūves arī nav jāpārvelk pēc grieziena, kā citi mēdz darīt. Protams, ka pie auksta.
Kā var iedomāties iedarbināt un uzsildīt motoru ar nepievilktu galvu.
Links


Es esmu uz dirsas, bet neskatoties uz gramatas info, tas neattiecas uz aftermarket blīvi. Skaties, kāda instrukcija nāk līdzi. Aftermarket blīvēm var atšķirties gan piegājieni, gan grādi, gan sākuma Nm. Bet jā, esmu šokā, nebiju nekur dzirdējis un redzējis praksē, ka pēdējais grieziens ir sītam motoram.
Offline
funkyasshit
15. Dec 2014, 11:00 #24337

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


15 Dec 2014, 10:44:57 djeirst rakstīja:

15 Dec 2014, 10:33:50 funkyasshit rakstīja:

15 Dec 2014, 10:27:45 djeirst rakstīja:
Kas var būt par iemeslu "Engine Failsafe prog" kļūdai?
vāciski - Motornotprogramm ang.- Engine Failsafe prog latviski - Dzinēja avarijas programma

Varbūt kādam ir bijusi šāda problēma... Ko labojāt kas bija salūzis?
Tad kad ar trešo reizi izdodas palaist dzinēju bez šīs kļūdas viss strādā superīgi.. ko līdz pastāv dzinējs izslēgts un darbinot viss raustās mirgo.. panelī rūc kkāds kompis un knapi griež starteri..


Skops ar informāciju esi. Kāda mašīna, motors?

BMW 528 2000.g sedans



Ģeneratoru esi baudījis?
Offline
Nello
15. Dec 2014, 11:04 #24338

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


15 Dec 2014, 10:53:35 funkyasshit rakstīja:

15 Dec 2014, 10:46:05 -JUREVICH- rakstīja:

15 Dec 2014, 10:08:37 funkyasshit rakstīja:

15 Dec 2014, 09:33:31 Nello rakstīja:

15 Dec 2014, 09:27:35 funkyasshit rakstīja:

15 Dec 2014, 09:17:54 Digital rakstīja:
Nuu, dīzelim ņemot nost galvu un nemainot skrūves ir diezgan kaskadieriski, itīpaši td un tds, kuriem viņas var lūzt!!
Bet nu tāpat, tie pēdējie 90 grādi ir pamatigi javelk!


Ir arī, kuriem ražotājs neparedz jaunas slrūves. Jeep Cherokee tā bija, ja nemaldos, bet tā drīzāk ir kapeikas pišana, nevis kaskatierisms. Man liekas, ka OEM skrūves bija 150€, kad interesējos, bet Elring pa 60€ sanāca paņemt, neatceros vairs precīzi.

Tad sakat,ka tie 90 grādi obligāti jāvelk,vajadzētu būt ok ar skrūvēm?
Pēdējais vilciens jāvelk siltam,vai aukstam dzinējam? Bmw grāmatā nav rakstīc...


Tur visam jābūt uzrakstītam. Gan secībai, gan Nm un grādi, tas parasti nāk līdzi galvas blīvei. OEM blīve atšķirās un vari neskatīties grāmatā. Skrūves arī nav jāpārvelk pēc grieziena, kā citi mēdz darīt. Protams, ka pie auksta.
Kā var iedomāties iedarbināt un uzsildīt motoru ar nepievilktu galvu.
Links


Es esmu uz dirsas, bet neskatoties uz gramatas info, tas neattiecas uz aftermarket blīvi. Skaties, kāda instrukcija nāk līdzi. Aftermarket blīvēm var atšķirties gan piegājieni, gan grādi, gan sākuma Nm. Bet jā, esmu šokā, nebiju nekur dzirdējis un redzējis praksē, ka pēdējais grieziens ir sītam motoram.

Tikai mieru,neesu mehs,tāpēc jautāju...
Paldies par info!

[ Šo ziņu laboja Nello, 15 Dec 2014, 11:05:53 ]

Offline
Driver
15. Dec 2014, 11:58 #24339

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


15 Dec 2014, 11:00:11 funkyasshit rakstīja:

15 Dec 2014, 10:44:57 djeirst rakstīja:

15 Dec 2014, 10:33:50 funkyasshit rakstīja:

15 Dec 2014, 10:27:45 djeirst rakstīja:
Kas var būt par iemeslu "Engine Failsafe prog" kļūdai?
vāciski - Motornotprogramm ang.- Engine Failsafe prog latviski - Dzinēja avarijas programma

Varbūt kādam ir bijusi šāda problēma... Ko labojāt kas bija salūzis?
Tad kad ar trešo reizi izdodas palaist dzinēju bez šīs kļūdas viss strādā superīgi.. ko līdz pastāv dzinējs izslēgts un darbinot viss raustās mirgo.. panelī rūc kkāds kompis un knapi griež starteri..


Skops ar informāciju esi. Kāda mašīna, motors?

BMW 528 2000.g sedans



Ģeneratoru esi baudījis?

Pag, pag tas ir tas auto, kam ielika pusspragushu 55ah akji, nevis vismaz jaunu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Ri
15. Dec 2014, 12:02 #24340

Kopš: 08. Sep 2009

No: Preiļi

Ziņojumi: 1081

Braucu ar: acajno un miatu

Kāda eļļa pēc grāmatiņas ir paredzēta m54 dzinējiem? 5w40 ll04 der?
325xi 2001.g
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo