Online
Pašreiz BMWPower skatās 149 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
funkyasshit | |  Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
15 Dec 2014, 08:19:48 IngusSeflers rakstīja:
15 Dec 2014, 00:14:16 Driver rakstīja:
15 Dec 2014, 00:07:16 djeirst rakstīja:
14 Dec 2014, 23:52:07 Driver rakstīja:
14 Dec 2014, 23:44:16 djeirst rakstīja:
Help!
vakar bija noģībis aķis (55ah) pa nakti uzlādēju ieliku no rīta bembī ( 528, 2000g) viss okey tik bija pamaz benziina aizbraucu uz zapravku uzpildiities.. darbinot uzmetās "Engine Failsafe prog" pabraucu 30m raustoties un noslāpēju.. darbinu atkal tas pats "Engine Failsafe prog" kkur ar 4 reizi pazuda un viss okey... pabraukāju kādu laiku un noslāpēju bladac atkal tas "Engine Failsafe prog"? bija iedegusies check engin lampiņa bet tgd izdevās noņemt.. kur varētu būt vaina?
Akja mainja nav celonis
vai ir iespēja ka ABS bloks ir pie vainas?
Parasti nee, bet kaa es to varu zinat 
55ah ir viennozīmīgi par īsu... 90ah būs optimāls aķis, atkarīgs no komplektācijas,bet nekādi ne 55nieks 
75ah jau ir okay.[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 15 Dec 2014, 08:57:31 ] | Offline | | |
Nello | |  Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2544
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
| Ir atlicis pēdējais vilciens 2.5 TDSa galvas skrūvēm 90 grādi,viss darīc pēc instrukcijas,skrūves jau krakšķēja.. Ko un kā darīt,ja skrūves (viktor reinz) padodās,izstiepjās? Jāsāk viss no jauna ar jaunām skrūvēm un citu blīvi? | Offline | | |
funkyasshit | |  Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
15 Dec 2014, 09:06:54 Nello rakstīja:
Ir atlicis pēdējais vilciens 2.5 TDSa galvas skrūvēm 90 grādi,viss darīc pēc instrukcijas,skrūves jau krakšķēja.. Ko un kā darīt,ja skrūves (viktor reinz) padodās,izstiepjās? Jāsāk viss no jauna ar jaunām skrūvēm un citu blīvi?
Ja jaunas skrūves un visu dari kā rakstīts, velc tikai un nemīz. Reinz produkti man vispār nepatīk, sev motora pilnīgi visu Elring saliku. | Offline | | |
Digital  | |  Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3732
Braucu ar: Elektrību
| Nuu, dīzelim ņemot nost galvu un nemainot skrūves ir diezgan kaskadieriski, itīpaši td un tds, kuriem viņas var lūzt!!
Bet nu tāpat, tie pēdējie 90 grādi ir pamatigi javelk! | Offline | | |
funkyasshit | |  Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
15 Dec 2014, 09:17:54 Digital rakstīja:
Nuu, dīzelim ņemot nost galvu un nemainot skrūves ir diezgan kaskadieriski, itīpaši td un tds, kuriem viņas var lūzt!!
Bet nu tāpat, tie pēdējie 90 grādi ir pamatigi javelk!
Ir arī, kuriem ražotājs neparedz jaunas slrūves. Jeep Cherokee tā bija, ja nemaldos, bet tā drīzāk ir kapeikas pišana, nevis kaskatierisms. Man liekas, ka OEM skrūves bija 150€, kad interesējos, bet Elring pa 60€ sanāca paņemt, neatceros vairs precīzi. | Offline | | |
Nello | |  Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2544
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
15 Dec 2014, 09:27:35 funkyasshit rakstīja:
15 Dec 2014, 09:17:54 Digital rakstīja:
Nuu, dīzelim ņemot nost galvu un nemainot skrūves ir diezgan kaskadieriski, itīpaši td un tds, kuriem viņas var lūzt!!
Bet nu tāpat, tie pēdējie 90 grādi ir pamatigi javelk!
Ir arī, kuriem ražotājs neparedz jaunas slrūves. Jeep Cherokee tā bija, ja nemaldos, bet tā drīzāk ir kapeikas pišana, nevis kaskatierisms. Man liekas, ka OEM skrūves bija 150€, kad interesējos, bet Elring pa 60€ sanāca paņemt, neatceros vairs precīzi.
Tad sakat,ka tie 90 grādi obligāti jāvelk,vajadzētu būt ok ar skrūvēm?
Pēdējais vilciens jāvelk siltam,vai aukstam dzinējam? Bmw grāmatā nav rakstīc...[ Šo ziņu laboja Nello, 15 Dec 2014, 09:50:13 ] | Offline | | |
Nello | |  Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2544
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
15 Dec 2014, 09:17:54 Digital rakstīja:
Nuu, dīzelim ņemot nost galvu un nemainot skrūves ir diezgan kaskadieriski, itīpaši td un tds, kuriem viņas var lūzt!!
Bet nu tāpat, tie pēdējie 90 grādi ir pamatigi javelk!
Skrūves jaunas! | Offline | | |
Kidd | |  Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8289
Braucu ar: 400Zs
| Ir mums kāds, kurš te tirgojas ar OEM bmw detaļām? Vajag Valvetronic ekscentriskās vārpstas... | Offline | | |
|
funkyasshit | |  Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
15 Dec 2014, 09:33:31 Nello rakstīja:
15 Dec 2014, 09:27:35 funkyasshit rakstīja:
15 Dec 2014, 09:17:54 Digital rakstīja:
Nuu, dīzelim ņemot nost galvu un nemainot skrūves ir diezgan kaskadieriski, itīpaši td un tds, kuriem viņas var lūzt!!
Bet nu tāpat, tie pēdējie 90 grādi ir pamatigi javelk!
Ir arī, kuriem ražotājs neparedz jaunas slrūves. Jeep Cherokee tā bija, ja nemaldos, bet tā drīzāk ir kapeikas pišana, nevis kaskatierisms. Man liekas, ka OEM skrūves bija 150€, kad interesējos, bet Elring pa 60€ sanāca paņemt, neatceros vairs precīzi.
Tad sakat,ka tie 90 grādi obligāti jāvelk,vajadzētu būt ok ar skrūvēm?
Pēdējais vilciens jāvelk siltam,vai aukstam dzinējam? Bmw grāmatā nav rakstīc...
Tur visam jābūt uzrakstītam. Gan secībai, gan Nm un grādi, tas parasti nāk līdzi galvas blīvei. OEM blīve atšķirās un vari neskatīties grāmatā. Skrūves arī nav jāpārvelk pēc grieziena, kā citi mēdz darīt. Protams, ka pie auksta. 
Kā var iedomāties iedarbināt un uzsildīt motoru ar nepievilktu galvu.  [ Šo ziņu laboja funkyasshit, 15 Dec 2014, 10:09:54 ] | Offline | | |
Aleens330 | |  Kopš: 07. Jul 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 41
Braucu ar: plēvi uz acīm
| Var kāds pateikt cik maksā auto pārbaudīt uz ģeometrijas stenda un kur to labāk darīt
Rīga/Tukums | Offline | | |
OX  | |  Kopš: 25. Jan 2008
Ziņojumi: 7
Braucu ar:
|
15 Dec 2014, 10:01:12 kiddLV rakstīja:
Ir mums kāds, kurš te tirgojas ar OEM bmw detaļām? Vajag Valvetronic ekscentriskās vārpstas...
kosmoss kapitāls... | Offline | | |
funkyasshit | |  Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
15 Dec 2014, 10:22:44 OX rakstīja:
15 Dec 2014, 10:01:12 kiddLV rakstīja:
Ir mums kāds, kurš te tirgojas ar OEM bmw detaļām? Vajag Valvetronic ekscentriskās vārpstas...
kosmoss kapitāls...
Tikai intereses pēc..cik cena bija eparts vai tāda tipa adresē?  | Offline | | |
funkyasshit | |  Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
15 Dec 2014, 10:27:45 djeirst rakstīja:
Kas var būt par iemeslu "Engine Failsafe prog" kļūdai?
vāciski - Motornotprogramm ang.- Engine Failsafe prog latviski - Dzinēja avarijas programma
Varbūt kādam ir bijusi šāda problēma... Ko labojāt kas bija salūzis?
Tad kad ar trešo reizi izdodas palaist dzinēju bez šīs kļūdas viss strādā superīgi.. ko līdz pastāv dzinējs izslēgts un darbinot viss raustās mirgo.. panelī rūc kkāds kompis un knapi griež starteri..
Skops ar informāciju esi. Kāda mašīna, motors? | Offline | | |
-JUREVICH- | |  Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
15 Dec 2014, 10:08:37 funkyasshit rakstīja:
15 Dec 2014, 09:33:31 Nello rakstīja:
15 Dec 2014, 09:27:35 funkyasshit rakstīja:
15 Dec 2014, 09:17:54 Digital rakstīja:
Nuu, dīzelim ņemot nost galvu un nemainot skrūves ir diezgan kaskadieriski, itīpaši td un tds, kuriem viņas var lūzt!!
Bet nu tāpat, tie pēdējie 90 grādi ir pamatigi javelk!
Ir arī, kuriem ražotājs neparedz jaunas slrūves. Jeep Cherokee tā bija, ja nemaldos, bet tā drīzāk ir kapeikas pišana, nevis kaskatierisms. Man liekas, ka OEM skrūves bija 150€, kad interesējos, bet Elring pa 60€ sanāca paņemt, neatceros vairs precīzi.
Tad sakat,ka tie 90 grādi obligāti jāvelk,vajadzētu būt ok ar skrūvēm?
Pēdējais vilciens jāvelk siltam,vai aukstam dzinējam? Bmw grāmatā nav rakstīc...
Tur visam jābūt uzrakstītam. Gan secībai, gan Nm un grādi, tas parasti nāk līdzi galvas blīvei. OEM blīve atšķirās un vari neskatīties grāmatā. Skrūves arī nav jāpārvelk pēc grieziena, kā citi mēdz darīt. Protams, ka pie auksta. 
Kā var iedomāties iedarbināt un uzsildīt motoru ar nepievilktu galvu. 
Links | Offline | | |
Kidd | |  Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8289
Braucu ar: 400Zs
|
15 Dec 2014, 10:22:44 OX rakstīja:
15 Dec 2014, 10:01:12 kiddLV rakstīja:
Ir mums kāds, kurš te tirgojas ar OEM bmw detaļām? Vajag Valvetronic ekscentriskās vārpstas...
kosmoss kapitāls...
zinu, tapēc meklēju kādu, kurš ar to ņemas | Offline | | |
funkyasshit | |  Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
15 Dec 2014, 10:46:05 -JUREVICH- rakstīja:
15 Dec 2014, 10:08:37 funkyasshit rakstīja:
15 Dec 2014, 09:33:31 Nello rakstīja:
15 Dec 2014, 09:27:35 funkyasshit rakstīja:
15 Dec 2014, 09:17:54 Digital rakstīja:
Nuu, dīzelim ņemot nost galvu un nemainot skrūves ir diezgan kaskadieriski, itīpaši td un tds, kuriem viņas var lūzt!!
Bet nu tāpat, tie pēdējie 90 grādi ir pamatigi javelk!
Ir arī, kuriem ražotājs neparedz jaunas slrūves. Jeep Cherokee tā bija, ja nemaldos, bet tā drīzāk ir kapeikas pišana, nevis kaskatierisms. Man liekas, ka OEM skrūves bija 150€, kad interesējos, bet Elring pa 60€ sanāca paņemt, neatceros vairs precīzi.
Tad sakat,ka tie 90 grādi obligāti jāvelk,vajadzētu būt ok ar skrūvēm?
Pēdējais vilciens jāvelk siltam,vai aukstam dzinējam? Bmw grāmatā nav rakstīc...
Tur visam jābūt uzrakstītam. Gan secībai, gan Nm un grādi, tas parasti nāk līdzi galvas blīvei. OEM blīve atšķirās un vari neskatīties grāmatā. Skrūves arī nav jāpārvelk pēc grieziena, kā citi mēdz darīt. Protams, ka pie auksta. 
Kā var iedomāties iedarbināt un uzsildīt motoru ar nepievilktu galvu. 
Links

Es esmu uz dirsas, bet neskatoties uz gramatas info, tas neattiecas uz aftermarket blīvi. Skaties, kāda instrukcija nāk līdzi. Aftermarket blīvēm var atšķirties gan piegājieni, gan grādi, gan sākuma Nm. Bet jā, esmu šokā, nebiju nekur dzirdējis un redzējis praksē, ka pēdējais grieziens ir sītam motoram.  | Offline | | |
|
funkyasshit | |  Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
15 Dec 2014, 10:44:57 djeirst rakstīja:
15 Dec 2014, 10:33:50 funkyasshit rakstīja:
15 Dec 2014, 10:27:45 djeirst rakstīja:
Kas var būt par iemeslu "Engine Failsafe prog" kļūdai?
vāciski - Motornotprogramm ang.- Engine Failsafe prog latviski - Dzinēja avarijas programma
Varbūt kādam ir bijusi šāda problēma... Ko labojāt kas bija salūzis?
Tad kad ar trešo reizi izdodas palaist dzinēju bez šīs kļūdas viss strādā superīgi.. ko līdz pastāv dzinējs izslēgts un darbinot viss raustās mirgo.. panelī rūc kkāds kompis un knapi griež starteri..
Skops ar informāciju esi. Kāda mašīna, motors?
BMW 528 2000.g sedans
Ģeneratoru esi baudījis? | Offline | | |
Nello | |  Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2544
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
15 Dec 2014, 10:53:35 funkyasshit rakstīja:
15 Dec 2014, 10:46:05 -JUREVICH- rakstīja:
15 Dec 2014, 10:08:37 funkyasshit rakstīja:
15 Dec 2014, 09:33:31 Nello rakstīja:
15 Dec 2014, 09:27:35 funkyasshit rakstīja:
15 Dec 2014, 09:17:54 Digital rakstīja:
Nuu, dīzelim ņemot nost galvu un nemainot skrūves ir diezgan kaskadieriski, itīpaši td un tds, kuriem viņas var lūzt!!
Bet nu tāpat, tie pēdējie 90 grādi ir pamatigi javelk!
Ir arī, kuriem ražotājs neparedz jaunas slrūves. Jeep Cherokee tā bija, ja nemaldos, bet tā drīzāk ir kapeikas pišana, nevis kaskatierisms. Man liekas, ka OEM skrūves bija 150€, kad interesējos, bet Elring pa 60€ sanāca paņemt, neatceros vairs precīzi.
Tad sakat,ka tie 90 grādi obligāti jāvelk,vajadzētu būt ok ar skrūvēm?
Pēdējais vilciens jāvelk siltam,vai aukstam dzinējam? Bmw grāmatā nav rakstīc...
Tur visam jābūt uzrakstītam. Gan secībai, gan Nm un grādi, tas parasti nāk līdzi galvas blīvei. OEM blīve atšķirās un vari neskatīties grāmatā. Skrūves arī nav jāpārvelk pēc grieziena, kā citi mēdz darīt. Protams, ka pie auksta. 
Kā var iedomāties iedarbināt un uzsildīt motoru ar nepievilktu galvu. 
Links

Es esmu uz dirsas, bet neskatoties uz gramatas info, tas neattiecas uz aftermarket blīvi. Skaties, kāda instrukcija nāk līdzi. Aftermarket blīvēm var atšķirties gan piegājieni, gan grādi, gan sākuma Nm. Bet jā, esmu šokā, nebiju nekur dzirdējis un redzējis praksē, ka pēdējais grieziens ir sītam motoram. 
Tikai mieru,neesu mehs,tāpēc jautāju...
Paldies par info!  [ Šo ziņu laboja Nello, 15 Dec 2014, 11:05:53 ] | Offline | | |
Driver  | |  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
15 Dec 2014, 11:00:11 funkyasshit rakstīja:
15 Dec 2014, 10:44:57 djeirst rakstīja:
15 Dec 2014, 10:33:50 funkyasshit rakstīja:
15 Dec 2014, 10:27:45 djeirst rakstīja:
Kas var būt par iemeslu "Engine Failsafe prog" kļūdai?
vāciski - Motornotprogramm ang.- Engine Failsafe prog latviski - Dzinēja avarijas programma
Varbūt kādam ir bijusi šāda problēma... Ko labojāt kas bija salūzis?
Tad kad ar trešo reizi izdodas palaist dzinēju bez šīs kļūdas viss strādā superīgi.. ko līdz pastāv dzinējs izslēgts un darbinot viss raustās mirgo.. panelī rūc kkāds kompis un knapi griež starteri..
Skops ar informāciju esi. Kāda mašīna, motors?
BMW 528 2000.g sedans
Ģeneratoru esi baudījis?
Pag, pag tas ir tas auto, kam ielika pusspragushu 55ah akji, nevis vismaz jaunu 
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Ri | |  Kopš: 08. Sep 2009
No: Preiļi
Ziņojumi: 1081
Braucu ar: acajno un miatu
| Kāda eļļa pēc grāmatiņas ir paredzēta m54 dzinējiem? 5w40 ll04 der?
325xi 2001.g | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|