Online

Pašreiz BMWPower skatās 196 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika III

AutorsZiņojums
viesulis
04. Mar 2011, 15:38 #2381

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16796

Braucu ar: Volvo un Volvo


04 Mar 2011, 15:04:15 Raicha rakstīja:
bet pazust negribās, gribās dzīvot dzimtenē un elpot priežu mežu smaržu, klapēt pižiku normālai latgales mačkai un kurīt dullo svētdienās ar eolikas vecajām dziesmām fonā. tas tāds riktīgs latviešu redneka nacionālisms

Stulbs neesi, pēc tekstiem izklaušies kā sakarīgs čalis, kur problēma dzimtenē klapēt pižikus?
Offline
Srakans
04. Mar 2011, 15:44 #2382

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Tā dīvaini sanāk, jo SVF ir tā pati daļa no Latvijas, vismaz pirms treknajiem mēs arī bijām donori. Ja jau met, tad arī ES
Offline
anno
04. Mar 2011, 15:51 #2383

Kopš: 13. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 407

Braucu ar: platajām slēpēm


04 Mar 2011, 15:29:18 artis83 rakstīja:
Nu Tu neuztveeri manu domu. es tiesji gribeeju kliedeet visaadas sazveerestiibas teorijas.
Gadās
Offline
Erx
05. Mar 2011, 21:07 #2384

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2261

Braucu ar: Subaru Spec-B

Ieliksim šeit arī kādu labu ziņu

Baltijas valstis šobrīd ir eiropā pievilcīgā vieta, kur veidot biznesu vai outsource'ot pakalpojumus.
Offline
viesulis
06. Mar 2011, 11:54 #2385

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16796

Braucu ar: Volvo un Volvo

Ozo prāta vētra par prezidenta vēlēšanām un esošo situāciju koalīcijā-
http://www.ir.lv/2011/3/4/sarkanais-kvadrats-otrreiz
Offline
artis83
06. Mar 2011, 13:18 #2386

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

siciilija;
http://www.apollo.lv/portal/news/articles/231491
Offline
karlsonss
06. Mar 2011, 14:21 #2387

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


06 Mar 2011, 13:18:20 artis83 rakstīja:
siciilija;
http://www.apollo.lv/portal/news/articles/231491

un?

lai shaujās...
Offline
karlsonss
06. Mar 2011, 18:33 #2388

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

omg.
LNT.

demagogu shovs...


vai tieshaam jaunam cilveekam nauda ir galvenais?
Offline
Staris
07. Mar 2011, 11:06 #2389

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30535

Braucu ar: ra ucuarB

bled jobanā valdība ar saviem likumiem. KUR IR PRIKOLS VALSTIJ ĪRĒT MAŠĪNAS NEVIS PIRKT?
Tagad atkal mums atņem mašīnu un tā vietā dos HUJDAJ mazu pirdienu kā mentiem. Pie tam 250ls mēnesī jāmaksā par to valstij. Kāds labums valstij maksāt ntos gadus 250ls mēnesī un pēc termiņa beigām atdot mašīnu firmai + pakāst naudu.
Izdevīgi? KUR?
Nu bled, valsts ir tik daudz tūkstošus jaunu mašīnu nopirkušas ar lielu pārmaksu un tad pa velti atdevušas atpakaļ firmām.
pisec
Offline
Staris
07. Mar 2011, 11:12 #2390

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30535

Braucu ar: ra ucuarB

aizbraukt līdz blakus pilsētai 2x mēnesī un pārējā laikā pa pilsētu objektos, ja ir vajadzība.
Varētu padomāt, ka 4 gadus vecs auto skaitās šrots, kuru neatmaksājas remontēt.
Offline
Markss
07. Mar 2011, 11:16 #2391

Kopš: 08. Dec 2009

Ziņojumi: 1641

Braucu ar: Rūsas modeli.

250Ls droši vien ir iekļauts viss Kasko;OCTA, apkopes utt. Kas nav iekļauts nopērkot līzē
Offline
hronists
07. Mar 2011, 11:17 #2392

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul

Tautas skaitīšanas "cauruma" analīze

Piekrītu katram vārdam.
Offline
Staris
07. Mar 2011, 11:20 #2393

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30535

Braucu ar: ra ucuarB

Joprojām tas ir nemērā neizdevīgi.
Kāpēc tā nedarīt mums parastajiem cilvēkiem?
Ladna, maksāšu 300ls mēnesī nevis 250ls. Pēc 4 gadiem esmu nomaksājis auto un tas ir mans. Varu pēc tam par tūkstošiem pārdot.
Šajā gadījumā to auto pa tūkstošiem pārdos tā pati firma + vēl nopelnījusi naudu ar uzviju par īrēšanu.
Kāpēc 4gadīgus auto valsts atdod par velti?
Ka es saku - nekas tur nav izdevīgi. Tā ir naudas šķērdēšana. Mums darbā vēl ir senos laikos pirkti auto (vecs 940tais Volvo, vecs Nissans). Kāda vaina mašīnām? Sēdies un brauc, remonti lēti un OCTA arī. Uz tām mašīnām tiek apkopēs un apdrošināšanās iztērēts mazāk nekā par līzinga mašīnu mēnesī


Un tā tīri informācijai par šo mašīnu īrēšanu.
Iedod kaut kādu džipveidīgo mašīnu mums. Riepas tā kā tuksnesim paredzētas vai kam. Cietas un nekam vairāk par vasaru neder. KO saka kompānija ziemā? Ar šīm riepām var braukt pa ziemu. Ko daram mēs? Kā pīle pa ledu slidinās un jābremzē ar roceni, jo parastajām bremzēm abs sit atpakaļ un mašīna tik slīd uz priekšu.
Bija Renaulti nesen topā valsts iestādēm. Kad bija jāatdod atpakaļ, tad auto bija top zustand, bet drēbes salonā vadītāja benķim bij bik iedilusi viena vieta pie kreisās kājas.
Ko kompānija? Jāmaina drēbe, jo mašīna jāatdod top zustand atpakaļ. Remonta izmaksas tuvu 200ls
Tātad samaksājam daudz vairāk nekā jauna auto vērtība. Auto jāatdod top zustand (piekare, motors, salons). Ko mēs ieguvām? Neko
Ko ieguva firma? Valsts no viņiem nopirka jaunu auto ar lielu uzcenojumu un tad ļoti labā stāvoklī atdeva atpakaļ.
Tagad firma notirgo to auto kā mazlietotu un uzvārās nemērā daudz.
respekt

Un tam pa vidu nav naudas iestādes ēkas apsildīšanai ziemā un rēķinu apmaksai. Nav jau brīnums, ka nav naudas nekam, ja ar nepiepirstiem auto vajag braukāt pa dārgo.

[ Šo ziņu laboja Staris, 07 Mar 2011, 11:34:28 ]

Offline
sasha_belijs
07. Mar 2011, 11:35 #2394

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


07 Mar 2011, 11:17:22 zbmono rakstīja:
Tautas skaitīšanas "cauruma" analīze

Piekrītu katram vārdam.
labs

p.s. tas viss tracis ar pases datiem skaitīšanā kaut kāds šovs kārtējais es varu iedomāties vēl daudzas citas interneta vietnes, kur var tā ''ļaunprātīgi izmantojot datus'', sagrozīt info utt. Pie tam dažas ir mūsu lielo brāļu ''lielvalstu'' vietnes, ko nu?
varbūt pašiem dažreiz nevajag pārāk svaidīties apkārt ar savām pases kopijām datiem utt.
Offline
hronists
07. Mar 2011, 11:37 #2395

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


07 Mar 2011, 11:22:39 BMW530 rakstīja:
Ja reiz piekriiti, tad kartejo reizi apstiprinas fakts, ka straadaa valsts sektoraa.


nesākšu nemaz apspriest ko nozīmē tava vēlme vizualizēt oponentu.

pirms apspriest konspirāciju teorijas, es ceru, tu vismaz pats saprati par ko ir runa DVI un tautas skaitīšanas sakarā?
Offline
Instigater
07. Mar 2011, 11:38 #2396

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Es jau tehnikas listē ieteicu konkrētu un vienkāršu risinājumu. Vari logoties iekšā arī ar pasi, pildi tur visu lēnā garā, krājas dati pagaidu datu bāzē. Kā nospiedi "Pabeigts", tā dati no pagaidu datu bāzes tiek nogrūzti ilglaicīgajai glabāšanai citā DB, kurai no neta klāt netiec un attiecīgi arī, ja esi tajā DB, tad ieiet pa jaunam vairs nevarēsi. Īzī kā divus pirkstus apmīzt, papildus izmaksas labi, ja daži simti latu (tas ar visām kafijas izmaksām projekta vadītājam, speciem un citām huiņām) un ieguvums ir datu aizsardzība.
Offline
hronists
07. Mar 2011, 11:44 #2397

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


07 Mar 2011, 11:35:14 Amaru rakstīja:
labs

p.s. tas viss tracis ar pases datiem skaitīšanā kaut kāds šovs kārtējais es varu iedomāties vēl daudzas citas interneta vietnes, kur var tā ''ļaunprātīgi izmantojot datus'', sagrozīt info utt. Pie tam dažas ir mūsu lielo brāļu ''lielvalstu'' vietnes, ko nu?
varbūt pašiem dažreiz nevajag pārāk svaidīties apkārt ar savām pases kopijām datiem utt.


principā jau tas viss ir pārcentīgo žurnaļugu uzpūsts burbulis. Autentificēšanās tautas skaitīšanai bija izdomāta tā lai tajā reģistrētos pēc iespējas vairāk cilvēku. Jo vairāk cilvēku reģistrējas internetā, jo mazāk darba ir tautas skaitītājiem, jo viņiem mazāk darba, jo mazāk jāmaksā. secinājums - izveidojot sakarīgu autentifikācijas sistēmu var ietaupīt naudu. Jā, bija kasjaks, varēja apskatīt datus pēc to ievadīšanas, bet to aiztaisīja ciet. Nu tad kāpēc nevarēja turpināt kā bija, kāpēc bija jāver ciet iespēja reģistrēties ar pases numuru/personas kodu?

pēc idejas DVI ir jāuztraucās par to, ka ārkārtīgi sensitīvie personas kodi tiek publicēti pilnīgi oficiāli un ir pieejami visiem, kas atver likumi.lv vai lv.lv lapas. tas viņiem nezin kāpēc nešķiet slikti.

p.s Lietuvā tautas skaitīšanai var autentificēties tieši tāpat kā Latvijā - ar pases numuru un personas kodu. un tur neviens nekliedz, ka tas ir kaut kāds pārkāpums. tikai pie mums tā ir preses izpūst problēma. ja sunim nav ko darīt viņš laiza olas, ja žurnālistam nav ko darīt viņš meklē kur atrast daejbkādu hujņu lai radīt haosu uz līdzenas vietas.
Offline
hronists
07. Mar 2011, 11:46 #2398

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


07 Mar 2011, 11:38:42 Instigater rakstīja:
Es jau tehnikas listē ieteicu konkrētu un vienkāršu risinājumu. Vari logoties iekšā arī ar pasi, pildi tur visu lēnā garā, krājas dati pagaidu datu bāzē. Kā nospiedi "Pabeigts", tā dati no pagaidu datu bāzes tiek nogrūzti ilglaicīgajai glabāšanai citā DB, kurai no neta klāt netiec un attiecīgi arī, ja esi tajā DB, tad ieiet pa jaunam vairs nevarēsi. Īzī kā divus pirkstus apmīzt, papildus izmaksas labi, ja daži simti latu (tas ar visām kafijas izmaksām projekta vadītājam, speciem un citām huiņām) un ieguvums ir datu aizsardzība.


es saprotu, ka tas jau arī tika izdarīts. tikai DVI ar to bija par maz, viņiem likās, ka ar tik sensitīviem datiem kā personas kods vispār nevar autentificēties nekur
Offline
Tiguan
07. Mar 2011, 16:08 #2399

Kopš: 26. Aug 2010

No: Valmiera

Ziņojumi: 179

Braucu ar: Honda CR-V diizelis, 2008.g. janvaaris

Kaa Jums shkjiet - vai tas, ka janvaari, saliidzinot ar decembrii, Igaunijaa apstraades ruupnieciibas apjoms pieauga par 6,2%, bet Latvijaa samazinaajaas par 3,9%, liecina par Latvijas stagnaaciju un Igaunijas uzplaukumu? Turklaat saliidzinaajumaa ar 2010.gada janvaari igaunjiem ir pieaugums 42,0%, bet mums tikai 6,5%...
Offline
divkosigais
07. Mar 2011, 16:26 #2400

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6562

Braucu ar:


07 Mar 2011, 16:08:37 Tiguan rakstīja:
Kaa Jums shkjiet - vai tas, ka janvaari, saliidzinot ar decembrii, Igaunijaa apstraades ruupnieciibas apjoms pieauga par 6,2%, bet Latvijaa samazinaajaas par 3,9%, liecina par Latvijas stagnaaciju un Igaunijas uzplaukumu? Turklaat saliidzinaajumaa ar 2010.gada janvaari igaunjiem ir pieaugums 42,0%, bet mums tikai 6,5%...

man sskkiet ,ka ar tiem statistikas datiem var speeleeties kaa gribaas...it sevisskki,ja jaaieguust nevis konkreeti miljoni naudas vieniibu..bet gan kaut kaadi mistiski procenti.
Online

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4