Autors | Ziņojums |
viesulis | 04. Mar 2011, 15:38 |
#2381
|
|
 Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16796
Braucu ar: Volvo un Volvo
|
04 Mar 2011, 15:04:15 Raicha rakstīja:
bet pazust negribās, gribās dzīvot dzimtenē un elpot priežu mežu smaržu, klapēt pižiku normālai latgales mačkai un kurīt dullo svētdienās ar eolikas vecajām dziesmām fonā. tas tāds riktīgs latviešu redneka nacionālisms
Stulbs neesi, pēc tekstiem izklaušies kā sakarīgs čalis, kur problēma dzimtenē klapēt pižikus?  |
Offline | |
|
Srakans | 04. Mar 2011, 15:44 |
#2382
|
|
 Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
| Tā dīvaini sanāk, jo SVF ir tā pati daļa no Latvijas, vismaz pirms treknajiem mēs arī bijām donori. Ja jau met, tad arī ES  |
Offline | |
|
anno | 04. Mar 2011, 15:51 |
#2383
|
|
 Kopš: 13. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 407
Braucu ar: platajām slēpēm
|
04 Mar 2011, 15:29:18 artis83 rakstīja:
Nu Tu neuztveeri manu domu. es tiesji gribeeju kliedeet visaadas sazveerestiibas teorijas.
Gadās |
Offline | |
|
Erx | 05. Mar 2011, 21:07 |
#2384
|
|
 Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2261
Braucu ar: Subaru Spec-B
| Ieliksim šeit arī kādu labu ziņu
Baltijas valstis šobrīd ir eiropā pievilcīgā vieta, kur veidot biznesu vai outsource'ot pakalpojumus. |
Offline | |
|
viesulis | 06. Mar 2011, 11:54 |
#2385
|
|
 Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16796
Braucu ar: Volvo un Volvo
| Ozo prāta vētra par prezidenta vēlēšanām un esošo situāciju koalīcijā-
http://www.ir.lv/2011/3/4/sarkanais-kvadrats-otrreiz |
Offline | |
|
artis83 | 06. Mar 2011, 13:18 |
#2386
|
|
 Kopš: 24. Jul 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 6255
Braucu ar: audi
| siciilija;
http://www.apollo.lv/portal/news/articles/231491 |
Offline | |
|
karlsonss | 06. Mar 2011, 14:21 |
#2387
|
|
Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
06 Mar 2011, 13:18:20 artis83 rakstīja:
siciilija;
http://www.apollo.lv/portal/news/articles/231491
un?
lai shaujās... |
Offline | |
|
karlsonss | 06. Mar 2011, 18:33 |
#2388
|
|
Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| omg.
LNT.
demagogu shovs...
vai tieshaam jaunam cilveekam nauda ir galvenais?  |
Offline | |
|
|
Staris  | 07. Mar 2011, 11:06 |
#2389
|
|
 Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30535
Braucu ar: ra ucuarB
| bled jobanā valdība ar saviem likumiem. KUR IR PRIKOLS VALSTIJ ĪRĒT MAŠĪNAS NEVIS PIRKT?
Tagad atkal mums atņem mašīnu un tā vietā dos HUJDAJ mazu pirdienu kā mentiem. Pie tam 250ls mēnesī jāmaksā par to valstij. Kāds labums valstij maksāt ntos gadus 250ls mēnesī un pēc termiņa beigām atdot mašīnu firmai + pakāst naudu.
Izdevīgi? KUR?
Nu bled, valsts ir tik daudz tūkstošus jaunu mašīnu nopirkušas ar lielu pārmaksu un tad pa velti atdevušas atpakaļ firmām.
pisec  |
Offline | |
|
Staris  | 07. Mar 2011, 11:12 |
#2390
|
|
 Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30535
Braucu ar: ra ucuarB
| aizbraukt līdz blakus pilsētai 2x mēnesī un pārējā laikā pa pilsētu objektos, ja ir vajadzība.
Varētu padomāt, ka 4 gadus vecs auto skaitās šrots, kuru neatmaksājas remontēt.
|
Offline | |
|
Markss | 07. Mar 2011, 11:16 |
#2391
|
|
 Kopš: 08. Dec 2009
Ziņojumi: 1641
Braucu ar: Rūsas modeli.
| 250Ls droši vien ir iekļauts viss Kasko;OCTA, apkopes utt. Kas nav iekļauts nopērkot līzē  |
Offline | |
|
hronists | 07. Mar 2011, 11:17 |
#2392
|
|
 Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
| Tautas skaitīšanas "cauruma" analīze
Piekrītu katram vārdam. |
Offline | |
|
Staris  | 07. Mar 2011, 11:20 |
#2393
|
|
 Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30535
Braucu ar: ra ucuarB
| Joprojām tas ir nemērā neizdevīgi.
Kāpēc tā nedarīt mums parastajiem cilvēkiem?
Ladna, maksāšu 300ls mēnesī nevis 250ls. Pēc 4 gadiem esmu nomaksājis auto un tas ir mans. Varu pēc tam par tūkstošiem pārdot.
Šajā gadījumā to auto pa tūkstošiem pārdos tā pati firma + vēl nopelnījusi naudu ar uzviju par īrēšanu.
Kāpēc 4gadīgus auto valsts atdod par velti?
Ka es saku - nekas tur nav izdevīgi. Tā ir naudas šķērdēšana. Mums darbā vēl ir senos laikos pirkti auto (vecs 940tais Volvo, vecs Nissans). Kāda vaina mašīnām? Sēdies un brauc, remonti lēti un OCTA arī. Uz tām mašīnām tiek apkopēs un apdrošināšanās iztērēts mazāk nekā par līzinga mašīnu mēnesī 
Un tā tīri informācijai par šo mašīnu īrēšanu.
Iedod kaut kādu džipveidīgo mašīnu mums. Riepas tā kā tuksnesim paredzētas vai kam. Cietas un nekam vairāk par vasaru neder. KO saka kompānija ziemā? Ar šīm riepām var braukt pa ziemu. Ko daram mēs? Kā pīle pa ledu slidinās un jābremzē ar roceni, jo parastajām bremzēm abs sit atpakaļ un mašīna tik slīd uz priekšu.
Bija Renaulti nesen topā valsts iestādēm. Kad bija jāatdod atpakaļ, tad auto bija top zustand, bet drēbes salonā vadītāja benķim bij bik iedilusi viena vieta pie kreisās kājas.
Ko kompānija? Jāmaina drēbe, jo mašīna jāatdod top zustand atpakaļ. Remonta izmaksas tuvu 200ls 
Tātad samaksājam daudz vairāk nekā jauna auto vērtība. Auto jāatdod top zustand (piekare, motors, salons). Ko mēs ieguvām? Neko
Ko ieguva firma? Valsts no viņiem nopirka jaunu auto ar lielu uzcenojumu un tad ļoti labā stāvoklī atdeva atpakaļ.
Tagad firma notirgo to auto kā mazlietotu un uzvārās nemērā daudz.
respekt 
Un tam pa vidu nav naudas iestādes ēkas apsildīšanai ziemā un rēķinu apmaksai. Nav jau brīnums, ka nav naudas nekam, ja ar nepiepirstiem auto vajag braukāt pa dārgo.
[ Šo ziņu laboja Staris, 07 Mar 2011, 11:34:28 ] |
Offline | |
|
sasha_belijs | 07. Mar 2011, 11:35 |
#2394
|
|
 Kopš: 05. Sep 2006
Ziņojumi: 20315
Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā
|
07 Mar 2011, 11:17:22 zbmono rakstīja:
Tautas skaitīšanas "cauruma" analīze
Piekrītu katram vārdam.
labs 
p.s. tas viss tracis ar pases datiem skaitīšanā kaut kāds šovs kārtējais es varu iedomāties vēl daudzas citas interneta vietnes, kur var tā ''ļaunprātīgi izmantojot datus'', sagrozīt info utt. Pie tam dažas ir mūsu lielo brāļu ''lielvalstu'' vietnes, ko nu? 
varbūt pašiem dažreiz nevajag pārāk svaidīties apkārt ar savām pases kopijām datiem utt.  |
Offline | |
|
hronists | 07. Mar 2011, 11:37 |
#2395
|
|
 Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
07 Mar 2011, 11:22:39 BMW530 rakstīja:
Ja reiz piekriiti, tad kartejo reizi apstiprinas fakts, ka straadaa valsts sektoraa.
nesākšu nemaz apspriest ko nozīmē tava vēlme vizualizēt oponentu.
pirms apspriest konspirāciju teorijas, es ceru, tu vismaz pats saprati par ko ir runa DVI un tautas skaitīšanas sakarā? |
Offline | |
|
Instigater | 07. Mar 2011, 11:38 |
#2396
|
|
 Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Es jau tehnikas listē ieteicu konkrētu un vienkāršu risinājumu. Vari logoties iekšā arī ar pasi, pildi tur visu lēnā garā, krājas dati pagaidu datu bāzē. Kā nospiedi "Pabeigts", tā dati no pagaidu datu bāzes tiek nogrūzti ilglaicīgajai glabāšanai citā DB, kurai no neta klāt netiec un attiecīgi arī, ja esi tajā DB, tad ieiet pa jaunam vairs nevarēsi. Īzī kā divus pirkstus apmīzt, papildus izmaksas labi, ja daži simti latu (tas ar visām kafijas izmaksām projekta vadītājam, speciem un citām huiņām) un ieguvums ir datu aizsardzība. |
Offline | |
|
|
hronists | 07. Mar 2011, 11:44 |
#2397
|
|
 Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
07 Mar 2011, 11:35:14 Amaru rakstīja:
labs 
p.s. tas viss tracis ar pases datiem skaitīšanā kaut kāds šovs kārtējais es varu iedomāties vēl daudzas citas interneta vietnes, kur var tā ''ļaunprātīgi izmantojot datus'', sagrozīt info utt. Pie tam dažas ir mūsu lielo brāļu ''lielvalstu'' vietnes, ko nu? 
varbūt pašiem dažreiz nevajag pārāk svaidīties apkārt ar savām pases kopijām datiem utt. 
principā jau tas viss ir pārcentīgo žurnaļugu uzpūsts burbulis. Autentificēšanās tautas skaitīšanai bija izdomāta tā lai tajā reģistrētos pēc iespējas vairāk cilvēku. Jo vairāk cilvēku reģistrējas internetā, jo mazāk darba ir tautas skaitītājiem, jo viņiem mazāk darba, jo mazāk jāmaksā. secinājums - izveidojot sakarīgu autentifikācijas sistēmu var ietaupīt naudu. Jā, bija kasjaks, varēja apskatīt datus pēc to ievadīšanas, bet to aiztaisīja ciet. Nu tad kāpēc nevarēja turpināt kā bija, kāpēc bija jāver ciet iespēja reģistrēties ar pases numuru/personas kodu?
pēc idejas DVI ir jāuztraucās par to, ka ārkārtīgi sensitīvie personas kodi tiek publicēti pilnīgi oficiāli un ir pieejami visiem, kas atver likumi.lv vai lv.lv lapas. tas viņiem nezin kāpēc nešķiet slikti.
p.s Lietuvā tautas skaitīšanai var autentificēties tieši tāpat kā Latvijā - ar pases numuru un personas kodu. un tur neviens nekliedz, ka tas ir kaut kāds pārkāpums. tikai pie mums tā ir preses izpūst problēma. ja sunim nav ko darīt viņš laiza olas, ja žurnālistam nav ko darīt viņš meklē kur atrast daejbkādu hujņu lai radīt haosu uz līdzenas vietas. |
Offline | |
|
hronists | 07. Mar 2011, 11:46 |
#2398
|
|
 Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
07 Mar 2011, 11:38:42 Instigater rakstīja:
Es jau tehnikas listē ieteicu konkrētu un vienkāršu risinājumu. Vari logoties iekšā arī ar pasi, pildi tur visu lēnā garā, krājas dati pagaidu datu bāzē. Kā nospiedi "Pabeigts", tā dati no pagaidu datu bāzes tiek nogrūzti ilglaicīgajai glabāšanai citā DB, kurai no neta klāt netiec un attiecīgi arī, ja esi tajā DB, tad ieiet pa jaunam vairs nevarēsi. Īzī kā divus pirkstus apmīzt, papildus izmaksas labi, ja daži simti latu (tas ar visām kafijas izmaksām projekta vadītājam, speciem un citām huiņām) un ieguvums ir datu aizsardzība.
es saprotu, ka tas jau arī tika izdarīts. tikai DVI ar to bija par maz, viņiem likās, ka ar tik sensitīviem datiem kā personas kods vispār nevar autentificēties nekur  |
Offline | |
|
Tiguan | 07. Mar 2011, 16:08 |
#2399
|
|
Kopš: 26. Aug 2010
No: Valmiera
Ziņojumi: 179
Braucu ar: Honda CR-V diizelis, 2008.g. janvaaris
| Kaa Jums shkjiet - vai tas, ka janvaari, saliidzinot ar decembrii, Igaunijaa apstraades ruupnieciibas apjoms pieauga par 6,2%, bet Latvijaa samazinaajaas par 3,9%, liecina par Latvijas stagnaaciju un Igaunijas uzplaukumu? Turklaat saliidzinaajumaa ar 2010.gada janvaari igaunjiem ir pieaugums 42,0%, bet mums tikai 6,5%... |
Offline | |
|
divkosigais | 07. Mar 2011, 16:26 |
#2400
|
|
 Kopš: 15. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 6562
Braucu ar:
|
07 Mar 2011, 16:08:37 Tiguan rakstīja:
Kaa Jums shkjiet - vai tas, ka janvaari, saliidzinot ar decembrii, Igaunijaa apstraades ruupnieciibas apjoms pieauga par 6,2%, bet Latvijaa samazinaajaas par 3,9%, liecina par Latvijas stagnaaciju un Igaunijas uzplaukumu? Turklaat saliidzinaajumaa ar 2010.gada janvaari igaunjiem ir pieaugums 42,0%, bet mums tikai 6,5%...
man sskkiet ,ka ar tiem statistikas datiem var speeleeties kaa gribaas...it sevisskki,ja jaaieguust nevis konkreeti miljoni naudas vieniibu..bet gan kaut kaadi mistiski procenti.
|
Online | |
|