Autors | Ziņojums |
depo  | |
 Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20972
Braucu ar: Zirgu
| Loads:
- Dead load roof: 350 N/m²
- Dead load ceiling: 200 N/m²
- Snow load: 1500 N/m²
- Wind load, (velocity pressure): 971 N/m²
- Live load: 500 N/m² |
Offline | |
|
dsks | |
 Kopš: 12. Nov 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1364
Braucu ar:
|
09 Jun 2020, 15:57:47 @depo rakstīja:
Varu nelikt Eternit, bet, piemēram Onduline vai bitumena šindeļus.
Uz Onduline vai tad sniegs nekrīt virsū?
Manuprāt tiešām loģiskāk būtu kādu dubult T profilu un to `noslēpt` pēc tam. |
Offline | |
|
Amakatanav | |
 Kopš: 06. Jul 2009
Ziņojumi: 1794
Braucu ar: muti pa ausīm.
| pēc aprēķinātā, 1m2 jānotur 350kg, tātad 5x8= 14 tonnas.
Par 8m koka siju esošā izpildījumā vari aizmirst.
|
Offline | |
|
depo  | |
 Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20972
Braucu ar: Zirgu
| Eternit vs Onduline tomēr ir liela atšķirība svarā, ap 18 kg/m2 pret ap 3.2 kg/m2. |
Offline | |
|
depo  | |
 Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20972
Braucu ar: Zirgu
|
09 Jun 2020, 16:04:25 @Amakatanav rakstīja:
pēc aprēķinātā, 1m2 jānotur 350kg, tātad 5x8= 14 tonnas.
Par 8m koka siju esošā izpildījumā vari aizmirst.
Ok, tad prasu Freimanim, lai iesaka citu risinājumu. |
Offline | |
|
Amakatanav | |
 Kopš: 06. Jul 2009
Ziņojumi: 1794
Braucu ar: muti pa ausīm.
| pie pakaļas, kaut dakstiņi,
sniegs 150kg
vējs 100kg
m2
Jeb pārfrāzējot BMW power terminos.
Ja tev ir 1.6l BMW žurka, tu neapsteigsi M3 izņemot žurkai sēdekļus un ieliekot 1 recaro beņki, tāpat zaudēsi. |
Offline | |
|
wanksta | |
 Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7650
Braucu ar:
| P.s. Onduline ir riktīga sūdloksne, nekam labākam kā suņubūdai vai vecam šķūnim kaut ko tādu neliktu |
Offline | |
|
depo  | |
 Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20972
Braucu ar: Zirgu
| Nevar nepiekrist, mēsls ir. Tapēc man visas ēkas ar Eternit. Nākošās būves arī gribu ar Eternit, lai vienā stilā viss. |
Offline | |
|
|
wanksta | |
 Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7650
Braucu ar:
| Nu a kur tev problēma metāla siju ielikt, apšūsi no ārpuses un būs tev koks |
Offline | |
|
depo  | |
 Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20972
Braucu ar: Zirgu
| Galīgi "nestāv" uz metāla siju tajā pasākumā. Redzēs ko teiks Freimans, tad domāšu. Ja galīgi nebūs variantu, nāksies likt siju un apšūt ar koku. |
Offline | |
|
MPBK | |
 Kopš: 24. Feb 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1955
Braucu ar: 500 un 800
| ar atgāžņiem no katras puses var samazināt sijas laidumu un līdzarto arī aprēķina šķērsgriezumu. plus dubultā likt siju tikai no malām zem atgāžņiem piem 2m no katras puses. vidū sijas laidums atliek tikai 4m. neizskatīsies arī tik smagnēji.
tas protams der tikai ar nosacījumu ka netraucē tie atgāžņi  [ Šo ziņu laboja MPBK, 09 Jun 2020, 19:41:08 ] |
Offline | |
|
GirtzB  | |
 Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22239
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
09 Jun 2020, 16:01:17 @depo rakstīja:
UZ 8,0m - 150x600 GL24h vai IPE360 S355
UZ 12,5m - 200x900 GL24h vai IPE550 S355 vai HEA450
Pie šīm slodzēm ja liksi atgāžņus samazināt laidumu, būs jāliek ļoti spēcigi stabi.
Atgāžņiem pie tam labs leņķis ir 45 grādi, ja grībi noķer 2m no katras puses tad 2m no augšas būs stūris ciet...[ Šo ziņu laboja GirtzB, 09 Jun 2020, 20:43:16 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
depo  | |
 Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20972
Braucu ar: Zirgu
|
09 Jun 2020, 19:30:06 @MPBK rakstīja:
tas protams der tikai ar nosacījumu ka netraucē tie atgāžņi 
Atgāžņi var būt minimāli - attiecīgi - traucē. |
Offline | |
|
depo  | |
 Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20972
Braucu ar: Zirgu
|
09 Jun 2020, 20:37:30 @GirtzB rakstīja:
UZ 12,5m - 200x900 GL24h vai IPE550 S355 vai HEA450
 |
Offline | |
|
GirtzB  | |
 Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22239
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
09 Jun 2020, 21:39:54 @depo rakstīja:
09 Jun 2020, 20:37:30 @GirtzB rakstīja:
UZ 12,5m - 200x900 GL24h vai IPE550 S355 vai HEA450

Ja gribas 12,5m starp kolonnām tad tā sanāk.
8m bij jēdzīgāks laidums.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
Instigater | |
 Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Vai es viens idiots, kuram liekas, ka pašai plānākajai vainaga daļai mēģina uzkrāmēt max slodzi?
Kāpēc neizmantot iekšējo vainaga-kores centrālo augstumu un tur neveidot nesošo fermu, kuru, savukārt, lieliski varēs uzņemt īsākās gala vainaga sijas? |
Offline | |
|
|
depo  | |
 Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20972
Braucu ar: Zirgu
|
09 Jun 2020, 21:59:14 @GirtzB rakstīja:
Ja gribas 12,5m starp kolonnām tad tā sanāk.
8m bij jēdzīgāks laidums.
Nevaru 8m. Man kopējais malas garums vajadzīgs 12.5 - 12.8m, bet 8m no 12.5m jābūt bez stabiem.
[ Šo ziņu laboja depo, 09 Jun 2020, 23:44:57 ] |
Offline | |
|
GirtzB  | |
 Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22239
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Laidums - attālums starp balstiem.
Malā tev 4m+8m ar 3 150x150 kolonnām. un 12m garu 150x600 siju viss sanāk.[ Šo ziņu laboja GirtzB, 09 Jun 2020, 23:50:56 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
GirtzB  | |
 Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22239
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
09 Jun 2020, 22:46:11 @Instigater rakstīja:
Vai es viens idiots, kuram liekas, ka pašai plānākajai vainaga daļai mēģina uzkrāmēt max slodzi?
Kāpēc neizmantot iekšējo vainaga-kores centrālo augstumu un tur neveidot nesošo fermu, kuru, savukārt, lieliski varēs uzņemt īsākās gala vainaga sijas?
Tā gluži nesanāk. tā kores ferma-sija galos prasa apakšā kolonnas attiecīgi būs 6 kolonnas un malējās sijas tāpat būs lielas, tas nekas ka slodze 2x mazāka bet pie garuma 12m tāpat izliece nosaka nestspēju. Vienīgais būtiskai + ka nevajag tās daudzās 10m kopnes, pietiek ar parastām spārēm 45x245 slīpumā.[ Šo ziņu laboja GirtzB, 09 Jun 2020, 23:56:09 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
Lafter  | |
 Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| KL , vai LVL tipa sijas labāk nebūtu ielikt?? Pec pieredzes parastās uz to gabalu, jau no sava svara ieliecas.
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
|
Offline | |
|