Online

Pašreiz BMWPower skatās 152 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXXII

AutorsZiņojums
werto
Vakar, 12:08 #2221

Kopš: 30. Oct 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 2939

Braucu ar: Golfu

Neaizstāvu varmāku, bet nesen bija haips par to Dzelzs Vilka bundzinieku, kur sieva uzcepa rakstu FB un visi uzreiz čali noraka, beigās izrādijās sieva šmara dolbanā. Šie raksteļi ļooti bieži izpušķoti.
Offline
protams
Vakar, 12:09 #2222

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5861

Braucu ar: NS7

P.Brieža iela ir 500 metru gara, ta ta rādītājs
Plusus dabūs tie kas "domā" kaut cik sariktēt luksoforus lai korķu mazāk un cilvēkim laps prāc

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Lala
Vakar, 12:20 #2223

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3402

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.

Sastrēgumu nav tur, kur nebrauc ar auto. Līdzko būs "raitāka" autosatiksme tā tur būs arī vairak auto.
To sauc par izraisīto pieprasījumu. Google angliski - induced traffic demand. Pasaules klasiskākais piemērs ir Katy freeway ASV. Izauga līdz 26 joslām, un tāpat nekas neuzlabojās, pat palika sliktāk, daudz sliktāk.
Offline
Mizx
Vakar, 12:32 #2224

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6794

Braucu ar:


10 May 2025, 12:20:06 @Lala rakstīja:
Sastrēgumu nav tur, kur nebrauc ar auto. Līdzko būs "raitāka" autosatiksme tā tur būs arī vairak auto.
To sauc par izraisīto pieprasījumu. Google angliski - induced traffic demand. Pasaules klasiskākais piemērs ir Katy freeway ASV. Izauga līdz 26 joslām, un tāpat nekas neuzlabojās, pat palika sliktāk, daudz sliktāk.
Šitās muļķības var iestāstīt tikai tiem, kas neko par satiksmi un to izraisītā pieprasījuma likumu nejēdz. Sastrēgums būs jebkurās vietās, kur cilvēkiem ir vajadzība nonākt ar jebkādu transportu, ne tikai auto, tak kaut vai ar kājām. Gribi samazināt satiksmi — padari galamērķus tajā rajonā neinteresantus un satiksmes vairs nebūs! Ne ar auto, ne moci, ne velo un ne kājām. Punkts. Latvijā vēl pat reālu auto sastrēgumu nav, kamēr citur gadās, ka ar velo vairs izbraukt nevar. Gribi atrisināt satiksmi — izdomā kā nevienam tur vairs negribēt pārvietoties.


Edit: Ja gudri piesauc Katy freeway, tad vajadzētu zināt, ka tur ir tikai 16 joslas, nevis pārspīlēt piesaucot blakus ceļus un tehniskās joslas, kas satiksmei nav derīgas. Bet, ja gribas dramatizēt, tad lai būtu 26.

[ Šo ziņu laboja Mizx, 10 May 2025, 12:36:30 ]

Offline
protams
Vakar, 13:06 #2225

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5861

Braucu ar: NS7

Šādi vispārīgi apzīmējumi arī ir nemainīga problēma. Tas kurš pateiks, ka konkrēti Kalpaka Valdemāra Raiņa krustus saregulēs arī būs Čalis. Ja jau "visi" vakaros brauc ārā no Rīgas tad kapec nevar saregulēt lai līdz Jūrmalenei var aizbraukt 10 minūtēs no Lācplēša ielas pa Valdemāreni piemēram, palaižot tramvaju braucošu pa Slokas ielu?! Gaiss būs tīrāks centrā un nervi dzīvāki
Tas ir tikai 1 piemērs kuru tā var risināt..
Jo reāli korķi stāv no Brieža pa Kalpaka, No Bŗivības pa Kalpaka un pa Valdemāra no Stabu apmēram.
Labi, offT

[ Šo ziņu laboja protams, 10 May 2025, 13:06:53 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Mizx
Vakar, 13:35 #2226

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6794

Braucu ar:


10 May 2025, 12:20:06 @Lala rakstīja:
Sastrēgumu nav tur, kur nebrauc ar auto. Līdzko būs "raitāka" autosatiksme tā tur būs arī vairak auto.
To sauc par izraisīto pieprasījumu. Google angliski - induced traffic demand. Pasaules klasiskākais piemērs ir Katy freeway ASV. Izauga līdz 26 joslām, un tāpat nekas neuzlabojās, pat palika sliktāk, daudz sliktāk.
Saprotu, ka laikam jāuzraksta vēl viens komentārs par "induced traffic demand", ko nevietā piesauc kontekstā ar satiksmi, kaut runa ir par cilvēku vajadzībām. Ir aktivais pieprasījums pārvietoties, kas veido sastrēgumus, jo visiem reizē vajag braukt. Un tad ir vēl slēptais pieprasījums to, kas vai nu pacenšas izbraukt stundu ātrāk, vai gatavi pasēdēt kaut ko padarīt un braukt stundu vēlāk ar cerību, ka ceļi būs tukšāki. Pēdējos, kas var nebraukt konkrētā brīdī, ir ļoti grūti ja ne neiespējami ietvert satiksmes plūsmu aprēķinos, jo tas ir jautājums par cilvēku vēlmēm un vajadzībām. Tāpēc uz viena ceļa dubultojot joslu skaitu viss tāpat paliks slikti, jo ātrāk braucēji vai nogaidītāji secinās, ka pēc rekonstrukcijas nemaz nav tik slikti un var braukt tieši konkrētā laikā, nevis "pielāgoties", bet uz cita ceļa pēkšņi būs tukšums, jo nevienam to izrādās nevajadzēja. (Daugavpils šoseja Daugavpils galā ir tālu no noslogotas un tur var būvēt cik papildu joslas gribas, tās auto plūsma nepiepildīs, jo cilvēkiem nav vajadzību tur pārvietoties.) PSRS plāna ekonomika parāda, ka ne jau ceļu būvēšana rada pēc tiem pieprasījumu. Attiecīgi šo lietu piesaukt var tikai satiksmes jautājumos nekompetenti cilvēki. Ja Rīgas apvedceļu uzbūvētu ar 26 joslām, tās nepiepildītos, jo mums nav tik daudz cilvēku, kam vajadzētu tur pārvietoties nevienā laika momentā. Ir pietiekami daudz vietu, kur jau šobrīd viss ir optimāli un pietiekami daudz, kur ceļu vispār varētu likvidēt, jo 3 braucēju dienā dēļ tā uzturēšanas lietderība kļūst apšaubāma. Tā ka reāli ir tikai 2 iespējas satiksmes uzlabošanai — 1) Palielināt plūsmu, 2) Mainīt cilvēku vajadzības pārvietoties. Nē, neviena no iespējām nav cilvēkus uz kaut ko spiest, jo ja cilvēku spiež, viņš var izvēlēties aizvākties no turienes vispār. Vajag brīvu izvēli, nevis piespiedu izvēli. Un tam der Rīgas piemērs.
Offline
mrCage
Vakar, 13:57 #2227

Kopš: 03. Apr 2021

Ziņojumi: 2032

Braucu ar:


10 May 2025, 09:22:16 @treshaa_josla rakstīja:
Raksta beigās foto. Ja woke ir seja, tad tā ir šī



Tur jau visiem tiem ''ekspertiem ''ir woke sejas .

Visa ''ekspertu '' un sabiedriskā mēdija pretezija Helmanim ir ,ka Helmanis un Ogres muzejs nav izturējies pietiekami cienīgi pret uz Ukrainu izvarot un slepkavot aizbrukušā vates orka līķi ,''atņemot'' viņam žetonu un tagad orka radiem nebūšot iespējas ''cieņpilni viņu apglabāt''.

Un vispār latviešiem ar tādām izstādēm esot jābūt uzmanīgiem ,jo tas varot aizskart un izprovocēt vietējos putina mīlētājus un gaidītājus .
Offline
Samsasi
Vakar, 15:37 #2228

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 5083

Braucu ar:

skatoties, kāda vētra ir sacēlusies soctīklos, skaidrs kā diena, ka Helmanis visu dara pareizi.

interesantakais ir viņa uzruna Rinkevičam... es tā jūtu, ka no Rinkija drīz būs reakcija.

progresīvie lumpeni laikam taisa otro piegajienu pārņemt varu Ogrē
Offline
Samsasi
Vakar, 15:39 #2229

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 5083

Braucu ar:


10 May 2025, 09:22:16 @treshaa_josla rakstīja:
Egils spridzina

Raksteļa vidū tiek konkrēti pateikts - ukraiņu čomi iedeva asiņainas orka lupatas.
Bet 2 A4 izmēra lapas tiek aprakstītas apm tā, kā Egils būtu gājis pa gūstekņu nometni, izvēlējies lielāko nabadziņu, pārgriezis rīkli tam, noplēsis tos kankarus un ielicis aiz stikla


Raksta beigās foto. Ja woke ir seja, tad tā ir šī






flaberis ir dzīvs!!!
Offline
shirminieks
Vakar, 15:52 #2230

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1801

Braucu ar: 81


10 May 2025, 13:35:12 @Mizx rakstīja:

10 May 2025, 12:20:06 @Lala rakstīja:
Sastrēgumu nav tur, kur nebrauc ar auto. Līdzko būs "raitāka" autosatiksme tā tur būs arī vairak auto.
To sauc par izraisīto pieprasījumu. Google angliski - induced traffic demand. Pasaules klasiskākais piemērs ir Katy freeway ASV. Izauga līdz 26 joslām, un tāpat nekas neuzlabojās, pat palika sliktāk, daudz sliktāk.
Saprotu, ka laikam jāuzraksta vēl viens komentārs par "induced traffic demand", ko nevietā piesauc kontekstā ar satiksmi, kaut runa ir par cilvēku vajadzībām. Ir aktivais pieprasījums pārvietoties, kas veido sastrēgumus, jo visiem reizē vajag braukt. Un tad ir vēl slēptais pieprasījums to, kas vai nu pacenšas izbraukt stundu ātrāk, vai gatavi pasēdēt kaut ko padarīt un braukt stundu vēlāk ar cerību, ka ceļi būs tukšāki. Pēdējos, kas var nebraukt konkrētā brīdī, ir ļoti grūti ja ne neiespējami ietvert satiksmes plūsmu aprēķinos, jo tas ir jautājums par cilvēku vēlmēm un vajadzībām. Tāpēc uz viena ceļa dubultojot joslu skaitu viss tāpat paliks slikti, jo ātrāk braucēji vai nogaidītāji secinās, ka pēc rekonstrukcijas nemaz nav tik slikti un var braukt tieši konkrētā laikā, nevis "pielāgoties", bet uz cita ceļa pēkšņi būs tukšums, jo nevienam to izrādās nevajadzēja. (Daugavpils šoseja Daugavpils galā ir tālu no noslogotas un tur var būvēt cik papildu joslas gribas, tās auto plūsma nepiepildīs, jo cilvēkiem nav vajadzību tur pārvietoties.) PSRS plāna ekonomika parāda, ka ne jau ceļu būvēšana rada pēc tiem pieprasījumu. Attiecīgi šo lietu piesaukt var tikai satiksmes jautājumos nekompetenti cilvēki. Ja Rīgas apvedceļu uzbūvētu ar 26 joslām, tās nepiepildītos, jo mums nav tik daudz cilvēku, kam vajadzētu tur pārvietoties nevienā laika momentā. Ir pietiekami daudz vietu, kur jau šobrīd viss ir optimāli un pietiekami daudz, kur ceļu vispār varētu likvidēt, jo 3 braucēju dienā dēļ tā uzturēšanas lietderība kļūst apšaubāma. Tā ka reāli ir tikai 2 iespējas satiksmes uzlabošanai — 1) Palielināt plūsmu, 2) Mainīt cilvēku vajadzības pārvietoties. Nē, neviena no iespējām nav cilvēkus uz kaut ko spiest, jo ja cilvēku spiež, viņš var izvēlēties aizvākties no turienes vispār. Vajag brīvu izvēli, nevis piespiedu izvēli. Un tam der Rīgas piemērs.


Nevis padarīt vietas cilvēkiem neinteresantas, bet padarīt braukšanu ar auto neinteresantu, un un iešanu kājām, braukšanu ar velo/sabtrans interesantu.

Paskaties cik daudz vietas aizņem viens auto - gan uz ielas satiksmē, gan pēc tam stāvvietā - un salīdzini ar vietu, ko aizņem sabtrans/velo

Ja kāds no jums ir bijis ASV, tad redzēsiet, ka viņu pilsētas ir pretīgas - visi visur brauc ar auto, un iet ar kājām nekur nav iespējams; izņēmums ir pilsētu centri, kuri tāpat ir auto-centriski, un ir pretīgi gan auto, gan pārējiem. Pretstatam salīdzini ar Eiropas pilsētas, kur visu ērti var izstaigāt kājām vai izbraukt ar velo/sabtrans.

Ja radi ērtu vidi velo/kājāmgājējiem (platas ietves ar apstādījumiem, 30kmh atļautais ātrums centrā) un efektīvu sabtrans tīklu (prioritārs un ātrāks par auto, lēts, tīrs), tad cilvēki paši izvēlēsies pārkāpt prom no saviem auto; to funkcija tad saglabātos braukšanai ārpus pilsētas. Papildus arī pilsētas kļūtu klusākas un tīrākas.

Bet laikam vietējais postpadomju produkts labāk dusmīgs sastrēgumā sēdēs savā auto un lamās valdību/pašvaldību par sastrēgumiem, kurus pats rada
Offline
Mizx
Vakar, 16:45 #2231

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6794

Braucu ar:

@shirminiek, lūdzu sāc vienreiz lasīt par ko tiek runāts. Šajā gadījumā temats ir par "induced traffic demand", kas NAV attiecināms tikai uz autotransportu (bet nejēgas to tā dara), tas IR attiecināms uz JEBKURU pārvietošanos, arī ar riteni, kājām utt. kā arī automātiski neaizpildās viss kustībai atvēlētais, tās ir muļķības, ko pierāda musu pašu piemēri.
Offline
Output
Vakar, 17:59 #2232

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 626

Braucu ar: G20


10 May 2025, 15:52:34 @shirminieks rakstīja:

Ja kāds no jums ir bijis ASV, tad redzēsiet, ka viņu pilsētas ir pretīgas - visi visur brauc ar auto


Kaut kāds dīvains teikums... Kas tieši ir "pretīgs" visur braukt ar auto?
Neesi forumus sajaucis?


10 May 2025, 15:52:34 @shirminieks rakstīja:
Bet laikam vietējais postpadomju produkts labāk dusmīgs sastrēgumā sēdēs savā auto un lamās valdību/pašvaldību par sastrēgumiem, kurus pats rada



Nezinu kāds sakars ar postpadomju, bet savā auto pilnīgi noteikti ir ērtāk. Un vismaz manā auto nesmird pēc bomža atšķirībā no vidusmēra Rīgas sabiedriskā.

[ Šo ziņu laboja Output, 10 May 2025, 18:05:16 ]

Offline
Peppa_pig
Vakar, 19:08 #2233

Kopš: 01. Apr 2020

Ziņojumi: 526

Braucu ar: ⸸PE☿PA⸸

Mesla waxseri.

Nodzivoju ASV pusgadu, izbraukaju gandriz visu ASV. Sastregumi pilsetas - 0, izņemot avarijas, pilsetas suc - ja, nIgoru ar sarkanam acim rajoni.

Tagad galvena dilema, palikt balsot Ogre par Helmani, jo te lien sisidras lisais fantomas, vai deklareties Riga - slepers?
Offline
Elviss
Vakar, 19:27 #2234

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22627

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Uztaisam geju klubi ārpus centra vairs ar velo nevienam centrā nebūs ko darīt jn varēs domāt, kā ar auto tur vieglāk nokļūt.

Vēmiens no tās progresīvās domāšanas nāk.

Centru tā pat cilvēkiem ar vien mazāk vajag. Kad sataisīs tā, ka Rīgu varēs mierigi un ātrāk apbraukt, neiebraucot centrā, būs ievērojami labāk.

Progresīvajiem fašistiem, kam par skaļu un pārāk daudz mašīnas centrā, var droši mīt vai iet uz laukiem un netraucējiet cilvēkiem naudu pelnīt, un nodokļus maksāt.

-----------------

RT Translations
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4