Online
Pašreiz BMWPower skatās 144 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ziemas auto izvēle par Ls 500
Autors | Ziņojums |
Machida | |  Kopš: 28. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3405
Braucu ar:
| pārraksīšana ir ~20 nevis 10 LVL 
es arī pārdodu ziemas auto- opel corsa 1.4 benz. TA 30.01.2013. uz priekšu iet, atpakaļ arī. 280LVL nav runājami. | Offline | | |
Laoshi | |  Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Tas golfs pat ir normāls vissezonas auto, ja vien stāv tukšgaita un priekšējais motora spilvens turās vietā un nav sadedzis pečkas bloks. Sliekšņi maksā 10Ls Renoksā un pērmetināt 30Ls pa abiem. Tad varēs teikt, ka E36 ir "ekskluzīvs auto īsiem svētdienas izbraukumiem" | Offline | | |
Moe  | |  Kopš: 06. Aug 2008
No: Salaspils
Ziņojumi: 2932
Braucu ar:
| MIP cik maksā pārrasktīšana , ja klūdījos, tad starpību segšu pats, jo neesmu pimpis 
Par sliekšņime ir tā, ka ar šo golfu kādreiz tika pierakstīta trase un vinīgais variants bija maukt pa virsu tā ka šim golpam ir dubultie slikšni un dubultā grīda Tāpēc es nezinu ko V un P meistari ir slīpējuši Esmu braucis ar tādiem pašiem golfiem, bet viņi tā negāja Ļoti atsaucīgs pedālis.
Kaud uzmetināju dubulto slieksni autiņam pat glāžu savilcējus neprasās 
edit: nesaprotu ko Laoshi grib tekt, bet motora spilveni ir nomainīti 
[ Šo ziņu laboja Moe, 27 Dec 2012, 00:14:24 ]
-----------------
| Offline | | |
Laoshi | |  Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Priekšējais motora spilvens ātri izģērbjas, var redzēt, ar roku tā sirsnīgi paraustot dzinēju. Varbūt meistari kkādā veidā nahrenizējuši gmm ar to tizlo metāla klapi, dēļ kā viņš ir tāds tups parasti. Es saku, foršs drots pa pieci soti | Offline | | |
Moe  | |  Kopš: 06. Aug 2008
No: Salaspils
Ziņojumi: 2932
Braucu ar:
|
27 Dec 2012, 00:18:09 Laoshi rakstīja:
Priekšējais motora spilvens ātri izģērbjas, var redzēt, ar roku tā sirsnīgi paraustot dzinēju. Varbūt meistari kkādā veidā nahrenizējuši gmm ar to tizlo metāla klapi, dēļ kā viņš ir tāds tups parasti. Es saku, foršs drots pa pieci soti
Es tāpēc arī to spilvenu nomainīju, jo motors ļurinājās joprojām nepatika tāpēc apgreidoju No vecā nogriezu 2cm un paliku apakšā.
Par 500 neko un nekad labāku laikam neatrast 
Čomi bēdīgi, ka esmu biki ielicis un tagad taisos pārdot par pēdējas teniskās apskates izmaksām 
Bet man kā vienmēr P 
-----------------
| Offline | | |
Kidd | |  Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8292
Braucu ar: 400Zs
| Labs drots arī ikdienai. Detaļas užasā lētas. Pats nobraukāju ar šitādu nepilnu gadu. Tik beņķi cieti un ne pārāk ērti. Bet to atsver patēriņš un detaļu cenas  | Offline | | |
Papakarlo | |  Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
| Tas ir 8v gti Neko dizi ekonomisks jau vinjsh arii nav, ~10l | Offline | | |
Laoshi | |  Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
27 Dec 2012, 08:02:05 Papakarlo rakstīja:
Tas ir 8v gti Neko dizi ekonomisks jau vinjsh arii nav, ~10l
Pilsētā 11, šosejā 6 uz sotaku. Ja nevar iekļauties, tad pa 20Ls jaunas sveces, vadi, sadalītāja vāks un rotoris, tad būs Lai ātrāk uzsilst, vajag nedaudz sataisīt siltā/aukstā gaisa padevi filtra kastē. Motors bezmaz vai mūžīgs  | Offline | | |
|
Moe  | |  Kopš: 06. Aug 2008
No: Salaspils
Ziņojumi: 2932
Braucu ar:
|
26 Dec 2012, 23:50:55 Moe rakstīja:
Cena 499 un nekas netiek maīts, sēdies un "sturē" taisni.
SSā 572 skatījumi, neviena zvana 
p.s. tikko izgāzu, veras lopā 
-----------------
| Offline | | |
kars  | |  Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/325/exlpb.html
šitais 500Ls brīnums atkal uzpeldējis 
[ Šo ziņu laboja kars, 27 Dec 2012, 21:29:48 ] | Offline | | |
peecise28 | |  Kopš: 19. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3590
Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto
| jāieklabina kas šrotu tēmā 
Dāma ar srotsportfordu rudenī aizbrauca uz Franciju, tagad kopā atbraucām atpakaļ. Auto tika izmantots tā, ka tajā pusē piedienas izmantot šrotus - parkots bezmaksas stāvvietā pilsētas nomalē, kur lidojot atstāts mistiskās bezmaksas stāvvietās lidostu tuvumā, izmantots iepirkšanās braucieniem uz Vāciju), nobraukti ~8500 km un pielieti 300 ml eļļas, kas, manuprāt, braukājot pa maģistrālēm, ir pilnīgi normāli. Ja pavisam precīzi, tad 8500 km posmā arī kaut kur mazliet iebumsīts bampers (tājā pusē tā esot pieņemts ) un slovākiete pakaļdurvīm salauzusi iekšējo rokturi.
Pārsteidzošākais bija 1.6 eskorta degvielas patēriņš, kaut arī brīžiem tikai braukts uz 170 (ātrāk neiet), tērēja zem 7, braucot 110-130, ~6.3 Man dīzeļmegāne 1.5 2006. 5 robi braucot uz 130 6.5 rija, kaut uz 90 iespringstot zem 4 varēja palīst.
nav tie Ls 500 vērtie auto tik briesmīgi kā tos mālē! | Offline | | |
Lauva | |  Kopš: 19. Apr 2005
Ziņojumi: 686
Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.
| Atvainojos, ka no aizmirstības "izraku" pasenu foruma tēmu, taču nevēlējos veidot jaunu par līdzīgu tematu.
Piespiedu kārtā esmu kļuvis par gājēju, jo šorīt iedarbināt savu veco Astriņu nespēju. Tosols jau kārtējo reizi bija pazudis no izplešanās tvertnes; piepildīju to, griezu starteri vairākas reizes, taču iedarbināt dzinēju tā arī neizdevās.
Rodas iespaids, ka veikt turpmākus konkrētās automašīnas remontus, lai nodrošinātu iespēju to ekspluatēt, ir kļuvis ekonomiski neizdevīgi - dzinēju vēl varot salabot, taču diemžēl visas riteņu arkas, grīda, bagāžnieka vāks u.c. virsbūves detaļas ir sarūsējušas.
Izmantojot izdevību, vēlētos vērsties pie kompetentiem un pieredzējušiem autobraucējiem ar lūgumu izteikt savu viedokli, kādus markas un modeļa automašīnu lai iegādājos kā savu nākamo. Uzsvēršu, ka šim pirkumam varu atvēlēt vien 1 500 eiro, tādēļ jāizvēlas rūpīgi. Apzinos, ka ar tik ierobežotu budžetu būtu absurdi izvirzīt kādas prasības, taču ir noteikti vēlētos savā īpašumā tādu vieglo automašīnu, kurai būtu zemas kopējās uzturēšanas izmaksas, proti, ne tikai zems degvielas patēriņš, bet arī vienkārša, izturīga konstrukcija, rezerves daļu lētums un viegla pieejamība autokapsētās. Ideālā gadījumā šādu automašīnu varētu ekspluatēt visu šo ziemu, neveicot nekādus ieguldījumus, jo šobrīd manā rīcībā ir vien 1 500 eiro. Domāju, ka tas varētu būt dīzelis; pirmie uzreiz nāk prātā pagājušā gadsimta pēdējās desmitgades Opel Astra/Vectra, VW Lupo/Polo/Golf, Ford Fiesta, Mazda 323 utt.
Jūsuprāt, vai par 1 500 eiro maz iespējams savā īpašumā iegūt ekonomisku, lētu un braukšanas kārtībā esošu automašīnu, kurai nebūtu caurumu grīdā? Plānoju nākamo automašīnu ekspluatēt vismaz 5 gadus. | Offline | | |
ryder_e28 | |  Kopš: 12. Jul 2008
Ziņojumi: 1434
Braucu ar: E61/// A6
| Ņem!
E36 | Offline | | |
GirtsL | |  Kopš: 06. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 143
Braucu ar: LG-96
| Man pazina tirgo Opel Astra 2001g 1.7tdi 2000 edition modelis.
Sedans, kondicionieris strada, pilnigi jaunas ziemas riepas uzlika pagajusaja nedela, laba stavokli, realais paterins 5.5l-100km pilseta.
Tevis nosauktaja summma ieklaujas.
Ja interese zvani 29182847 Nauris.[ Šo ziņu laboja GirtsL, 29 Nov 2013, 17:05:56 ] | Offline | | |
GUGO | | Kopš: 28. Jun 2006
Ziņojumi: 604
Braucu ar: ratiem
| varbut uzmet aci kadam 318tds! ir gan sedani,kompakti un touringi! cenas ja no kadi 1200 einari par 96-97gada bmw! ekanomisks lets apkope! | Offline | | |
Reinis_m | |  Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
| Mazdu noteikti nē.
Iesaku kādus 400Ls atlikt gāzei un tad skatīties, kas tur sanāk. Ja vajag lētu ekspluatācijā, skaties tādu, kuru ir daudz un kuram, piemēram, nav problēmu nomainīt arī dzinēju un kārbu.
Faktiski jau nekādas mega izvēles nav - opeļi, varbūt kāds VW (lai gan tie visi maksā vairāk, nekā ir vērti), varbūt kāds forc. | Offline | | |
|
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8531
Braucu ar: e39 523
|
29 Nov 2013, 16:53:35 Lauva rakstīja:
Atvainojos, ka no aizmirstības "izraku" pasenu foruma tēmu, taču nevēlējos veidot jaunu par līdzīgu tematu.
Piespiedu kārtā esmu kļuvis par gājēju, jo šorīt iedarbināt savu veco Astriņu nespēju. Tosols jau kārtējo reizi bija pazudis no izplešanās tvertnes; piepildīju to, griezu starteri vairākas reizes, taču iedarbināt dzinēju tā arī neizdevās.
Rodas iespaids, ka veikt turpmākus konkrētās automašīnas remontus, lai nodrošinātu iespēju to ekspluatēt, ir kļuvis ekonomiski neizdevīgi - dzinēju vēl varot salabot, taču diemžēl visas riteņu arkas, grīda, bagāžnieka vāks u.c. virsbūves detaļas ir sarūsējušas.
Izmantojot izdevību, vēlētos vērsties pie kompetentiem un pieredzējušiem autobraucējiem ar lūgumu izteikt savu viedokli, kādus markas un modeļa automašīnu lai iegādājos kā savu nākamo. Uzsvēršu, ka šim pirkumam varu atvēlēt vien 1 500 eiro, tādēļ jāizvēlas rūpīgi. Apzinos, ka ar tik ierobežotu budžetu būtu absurdi izvirzīt kādas prasības, taču ir noteikti vēlētos savā īpašumā tādu vieglo automašīnu, kurai būtu zemas kopējās uzturēšanas izmaksas, proti, ne tikai zems degvielas patēriņš, bet arī vienkārša, izturīga konstrukcija, rezerves daļu lētums un viegla pieejamība autokapsētās. Ideālā gadījumā šādu automašīnu varētu ekspluatēt visu šo ziemu, neveicot nekādus ieguldījumus, jo šobrīd manā rīcībā ir vien 1 500 eiro. Domāju, ka tas varētu būt dīzelis; pirmie uzreiz nāk prātā pagājušā gadsimta pēdējās desmitgades Opel Astra/Vectra, VW Lupo/Polo/Golf, Ford Fiesta, Mazda 323 utt.
Jūsuprāt, vai par 1 500 eiro maz iespējams savā īpašumā iegūt ekonomisku, lētu un braukšanas kārtībā esošu automašīnu, kurai nebūtu caurumu grīdā? Plānoju nākamo automašīnu ekspluatēt vismaz 5 gadus.
Ammm, par dīzeli grūti komentēt, jo tos ir grūtāk dabūt labā stāvoklī, labāk meklēt bendzīnieku. Teiksim Honda Civic, http://www.whatcar.lv/auto-testi/lietoti/honda/...psavilkums/1484/ ss.lv var pa 600-700 ls dabūt, kur vismaz cik no aprakstiem un csdd apskates rezultātiem var spriest nav jāveic nekādi ieguldījumi. Sēdies un brauc vismaz šajā ziemā. Katrā ziņā dīzeli, labu dīzeli, būs grūti tajā cenu kategorija atrast. | Offline | | |
Laoshi | |  Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Lauva, iesaku golf mk4. Dīzelis nesanāks un būs tuvu izjukšanai, bet 1.4 16v benzīns būs pašā laikā. Šie golfi praktiski nerūsē, šroti pilni ar detaļām, no piekares būs jāmaina plauktu aizmugurējās bukses un stabilizatora stieņa bukses, vairāk tur neko nebūs jādara. Ja atļaus finanses, tad tās bukses ieliec strongflex un aizmirsti par viņām. Ar laiku iemetīsi gāzi. Arī meitenes labprātāk izvēlēsies praktisku čali ar nerūsējošu auto, kurš nekratās kopā ar motoru.
Japāņiem vairumā gadījumu ir labi un ilgmūžīgi motori, kuri pārdzīvo virsbūvi pat vairākas reizes.
Var ņemt arī bmw e36, bet pie meitenes tikt būs vēl grūtāk kā ar astru, varēsi cēlā vientulībā apdriftēt visus stabus Elkor Plaza stāvlaukumā. Turklāt bmw visas detaļas jāpērk oem, salonā pat bmw inženiera oem pirdienu tikai drīkst palaist. | Offline | | |
koni4jo | |  Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
| Tātā situācijā nav pat īsti jēgas domāt - Goļf III ar kādu 1.8 vai 2.0 benzīnu.
Hadeni var salabot pat idioti pašu spēkiem, motori nekad nav bijusi problēma, īpaši labs ir 1,8 monošprice, zobsiksnu mainīt nevajag mauc kamēr plīst, tad sagriez atpakaļ metkas uzmauc jaunu siksnu un atkal kamēr plīst, hz moš citiem arī ta ir 
Tērē daudz priekš tāda sūda, bet ar gāzi zbis 
Pēdējie gadi 95. un jaunaki maz rūsē 
P.S. Vēl ok ir fermeru sapnis C4 Audi 100 dīzelis, no visiem šrotiem, kas bijusi vismazāk jālabo Priekšas hadenes sviras jūk ārā laiku pa laikam, citādi tikai degvielu lej  [ Šo ziņu laboja koni4jo, 29 Nov 2013, 17:47:57 ] | Offline | | |
Laoshi | |  Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Trešo goļāru var ņemt, ja pats prot metināt un ir bedre/pacēlājs, rūsē viņi visi nejēgā. Zobeni mainīt nevajag, maina motoru, 1.8 mono maksā 30 lohi, no kuriem 20 var atsist veco nododot metālā. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|