Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 43 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
-Edm-
30. Aug 2016, 07:39 #21401

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18124

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


30 Aug 2016, 07:36:35 @AB1304 rakstīja:
Nopirku slotas par 29 eur ziemā. RUSH B KURWA, ŠAHS UN MATS.
nopirku slotas pagajusho nedelj,pa 15eiram grafita boshu,
iemacies citu galda speeli,shahs naff tef
jawku dienu mcaa mcaa

-----------------
Offline
Bemka
30. Aug 2016, 09:29 #21402

Kopš: 14. Mar 2014

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

Tātad problēma sekojoša, vakar braucu un kad iespiedu pedali līdz galam, izleca fuel injection system uz paņeļa un mašīnai tāka nedaudz samazinājās jauda un mainijās skaņa, skanēja kā traktors. Un kad noslāpēju un piešķilu pajaunam vis lec ļoti labi un motors strādā kā pulkstens un kļūda pazuda. Ko vaidzētu pachekot? Degviela bāka ir vairāk par pusi, līdz ar to bākas suknis itka atkrīt. Degvielas filtrs arī nesen mainīts (Mahles). Ko Jūs varētu ieteikti? E39 530d 2002g.
Offline
rekeds
30. Aug 2016, 09:31 #21403

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku


30 Aug 2016, 07:39:17 @-tihijs- rakstīja:

30 Aug 2016, 07:36:35 @AB1304 rakstīja:
Nopirku slotas par 29 eur ziemā. RUSH B KURWA, ŠAHS UN MATS.
nopirku slotas pagajusho nedelj,pa 15eiram grafita boshu,
iemacies citu galda speeli,shahs naff tef
jawku dienu mcaa mcaa


garas? kur?
Offline
Driver
30. Aug 2016, 09:36 #21404

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


30 Aug 2016, 09:29:20 @Bemka rakstīja:
Tātad problēma sekojoša, vakar braucu un kad iespiedu pedali līdz galam, izleca fuel injection system uz paņeļa un mašīnai tāka nedaudz samazinājās jauda un mainijās skaņa, skanēja kā traktors. Un kad noslāpēju un piešķilu pajaunam vis lec ļoti labi un motors strādā kā pulkstens un kļūda pazuda. Ko vaidzētu pachekot? Degviela bāka ir vairāk par pusi, līdz ar to bākas suknis itka atkrīt. Degvielas filtrs arī nesen mainīts (Mahles). Ko Jūs varētu ieteikti? E39 530d 2002g.

Augstspiedieana dalju visdrizak, ja izmainas pat skanja dzinejam.

P.s. nejau ar acim tur pateiksi kas un kaa tur

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
rekeds
30. Aug 2016, 09:37 #21405

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku


30 Aug 2016, 00:23:52 @Driver rakstīja:

30 Aug 2016, 00:17:55 @Wolfe rakstīja:
@Driver Ja vienreizēja manuāla ātruma uzņemšana līdz kruīza ieslēgšanai uz šosejas ir uzskatāms par kaut ko problemātisku, tad tas jau sāk izklausīties diezgan skumji.

Es vel neesmu redzejis auto, kas spetu ar pirmo lidz 100 uzvilkt.
Pats sledzos 1 2 5 vai 1 2 3 5, atkariba kads auto un lidz cik vajag.

Ja butu auto ar pirmo lidz 100 un resume pogu uz atrumklokja (kaa veciem volvo 5 robs), tad kruizs uz manualja butu daudz baudamaks


australijas topgear korvete, austtaliesi nevareja 2.5sec dabut 1oo, izradijas, ka manualis saka,ka nevajag spraust cita roba.
automobile bija mustangs ar 6xx hp, koenigsegam
"1st gear: 156 km/h
2nd gear: 204 km/h
3rd gear: 278 km/h
4th gear: 328 km/h
5th gear: 366 km/h
6th gear: 394 km/h
Reverse gear: 165 km/h"

[ Šo ziņu laboja rekeds, 30 Aug 2016, 09:40:23 ]

Offline
Bemka
30. Aug 2016, 09:43 #21406

Kopš: 14. Mar 2014

Ziņojumi: 12

Braucu ar:


30 Aug 2016, 09:36:24 @Driver rakstīja:

30 Aug 2016, 09:29:20 @Bemka rakstīja:
Tātad problēma sekojoša, vakar braucu un kad iespiedu pedali līdz galam, izleca fuel injection system uz paņeļa un mašīnai tāka nedaudz samazinājās jauda un mainijās skaņa, skanēja kā traktors. Un kad noslāpēju un piešķilu pajaunam vis lec ļoti labi un motors strādā kā pulkstens un kļūda pazuda. Ko vaidzētu pachekot? Degviela bāka ir vairāk par pusi, līdz ar to bākas suknis itka atkrīt. Degvielas filtrs arī nesen mainīts (Mahles). Ko Jūs varētu ieteikti? E39 530d 2002g.

Augstspiedieana dalju visdrizak, ja izmainas pat skanja dzinejam.

P.s. nejau ar acim tur pateiksi kas un kaa tur


Viena no idejām bija augstspiedien suknis. Principā gribēju pārliecināties, vai tās nevarētu būt sprauslas, vnk nav bijušas nekad problemas ar sprauslam?
Offline
edzhaans
30. Aug 2016, 10:41 #21407

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


30 Aug 2016, 09:37:17 @rekeds rakstīja:
australijas topgear korvete, austtaliesi nevareja 2.5sec dabut 1oo, izradijas, ka manualis saka,ka nevajag spraust cita roba.
automobile bija mustangs ar 6xx hp, koenigsegam
"1st gear: 156 km/h
2nd gear: 204 km/h
3rd gear: 278 km/h
4th gear: 328 km/h
5th gear: 366 km/h
6th gear: 394 km/h
Reverse gear: 165 km/h"

Korvete var 1majā 100. Un vēl daudzi jaudīgi muskuļauto. Ja nemaldos Ford GT arī var.
Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 30 Aug 2016, 10:45:28 ]

Offline
Driver
30. Aug 2016, 10:45 #21408

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


30 Aug 2016, 10:41:47 @edzhaans rakstīja:

30 Aug 2016, 09:37:17 @rekeds rakstīja:
australijas topgear korvete, austtaliesi nevareja 2.5sec dabut 1oo, izradijas, ka manualis saka,ka nevajag spraust cita roba.
automobile bija mustangs ar 6xx hp, koenigsegam
"1st gear: 156 km/h
2nd gear: 204 km/h
3rd gear: 278 km/h
4th gear: 328 km/h
5th gear: 366 km/h
6th gear: 394 km/h
Reverse gear: 165 km/h"

Korvete var 1majā 100. Un vēl daudzi jaudīgi muskuļauto. Ja nemaldos Ford GT arī var.

Un tie auto noteikti raud pec kruiza, jo kruizs daudzuprat palidz daudz ekAnomiskak braukt.

Bet vispar tas ir miits, ka kruizs padara auto ekonomiskaku uz garajiem gabaliem kaa laba kaaja

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
edzhaans
30. Aug 2016, 10:47 #21409

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Nu hz. Es vienreiz skatījos kaut kādu blogu tur 6 tajā ir knapi 1k apgriezienu uz 50km/h tākā tam auto griezes pietiek savā ziņā sanāk ekonomiski
Par kruīzu domas dalās, lai gan ar kāju citi pat ir teikuši ka labāk. Neesmu pats mērījis tie attālumi te Latvijā nav tik lieli lai sajustu atšķirību.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 30 Aug 2016, 10:48:36 ]

Offline
edzhaans
30. Aug 2016, 10:52 #21410

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Turpinot 0-100 pirmajā. Ar nepareizo reduktoru e34 ir redzēts līdz 0-80
Offline
rekeds
30. Aug 2016, 10:53 #21411

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku


30 Aug 2016, 10:49:34 @AB1304 rakstīja:
Kāds mīts ? Braucot bez kruīza kāja raustās un ekonomika nesanāk.


man patīk, ka kruīzā kādu apdzen ar pedāli, pēc tam ripinoties, auto nostājas kruīza ātrumā

rīga - rēzekne, tīri feini ar kruīzu.
nepatīk, ka citi braucēji to uzceļ, to ripinās, to uzceļ, to ripinās

[ Šo ziņu laboja rekeds, 30 Aug 2016, 10:59:32 ]

Offline
edzhaans
30. Aug 2016, 11:45 #21412

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Braucot kalnos tu saprastu, ka nav gan. Cilvēkam kritums 5 km/h nav nekas būtisks, bet kruīzs uzreiz spiež grīdā un nekas ekonomisks tur nesanāk ja skatamies to tā. Pa taisno protams, ērtāk ieslēgt 100 un dročīt.
Offline
rekeds
30. Aug 2016, 12:01 #21413

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

cik bieži brauc kalnos?
ja brauc kalnos, uztrauc ekonomiskie rādītāji?
Offline
Czars
30. Aug 2016, 12:40 #21414

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Ienaca padiskuteet
No serijas: neesmu ginekologs, bet paskatīties varu
Offline
Driver
30. Aug 2016, 12:42 #21415

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


30 Aug 2016, 11:25:50 @Wolfe rakstīja:
Tīri loģiski domājot, kāpēc lai kruīzs nebūtu ekonomiskāks par labo kāju? Tas elektroniski uztur konkrētu ātrumu un veic precīzas korekcijas apgriezienos atbilstoši ceļa reljefam. Cilvēkam ir jāvadās pēc izjūtām un tas negarantē identisku precizitāti.

Tizlenji jus esat vai kaja kaa zirgam.
Taa sanacis, ka gandriz visiem auto man bijis kruizs un ar visiem ekonomiskak ir sanacis pasham spaidit, neka ljaut to darit pasham auto.

Bet jaa kruizs ir labs pa bani, kad apdzen kadu ar kaaju un auto pats atkal brauc kaa agrak.

P.s. kruiza darbibas algoritmu zinu un daudz dziljak kaa daudzi no jums. Tam ir gan noteiktas pielaides uz atrumiem un sava zinja loti minimala mirusi zona, kaa ari cik stipri tas uzgaze atkariba no esosha atruma un vajadziga. Tapec ari ar kaju braucot var dabut labakus rezultatus

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
30. Aug 2016, 12:48 #21416

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Un kolonna labs ir adaptivais kruizs, parastais ir iesakums prieksh "brauceji bljin", jo

Kaa gan iestatisi identisku atrumu kaa tam, kas pirms Tevis?
Kaa zini ka (kolonnai) prieksha nebrauc rausteklis ar kaaju?
Gribot negribot vainu spaidisi visu laiku, vai vismaz iesakuma + un -, lai visu laiku netuvotos klat prieksha brauceja dirsai vai visu laiku neattalinatos.

Kruizs ir baudams uz vairaku joslu celjiem, kur brauceji ievero, ka tas kas brauc lenak, brauc un vacas prom pa labi. Tad ari ir forshi ir pietuvoties kruiza, iespiest ar kaaju, apsteigt,iekartoties atpakal un neko nedarit

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Smic
30. Aug 2016, 13:15 #21417

Kopš: 28. Apr 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 426

Braucu ar: e39 530d individual

Kruīzs ir baudāms, ja vadības pogas atrodas kreisajā pusē, nevis, kā bembim, labajā.

Tīri mans, subjektīvais viedoklis. Omegai, kam vadība bija uz pagrieziena, izmantoju kruīzu daudz vairāk un likās ērtāk, jo labā roka brīva. Tb, lai ieslēgtu kruīzu, labā roka no ātrumkloķa nav jānoņem.

Bet tā, enīvei, varu sevi saukt par biežu lietotāju. Palīdz izvairīties no skriešanas vietās, kur var uzrauties uz CP. uzliec +19 un ripo. Intensīva satiksme kruīzam manā gadījumā netraucē. Tikko paredzams garāks posms bez vajadzības stāties, kruīzs ir on.

[ Šo ziņu laboja Smic, 30 Aug 2016, 13:24:05 ]

Offline
RmaxLV
30. Aug 2016, 15:02 #21418

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: Thirsty 9


30 Aug 2016, 11:45:44 @edzhaans rakstīja:
Braucot kalnos tu saprastu, ka nav gan. Cilvēkam kritums 5 km/h nav nekas būtisks, bet kruīzs uzreiz spiež grīdā un nekas ekonomisks tur nesanāk ja skatamies to tā. Pa taisno protams, ērtāk ieslēgt 100 un dročīt.

Un kad brauc no kalna, viņš bremzē, bet mēs paši vienkārši atlaižam gāzi. Nu nevar ar kruizu braukt ekonomiskak, ja vien nav teicams baanis bez izteiktiem kapumiem un kritumiem.
Offline
anarchy
30. Aug 2016, 15:07 #21419

Kopš: 23. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1432

Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU

cik nu atļauj pa liepājeni, ja nav tur baigais trafiks, iekruķī to pašu 110+- un mauc, redzi kādu lēnāku, nu uzspied bisku un atgriezies atpakalj. nu hvz, labi, ja tur kalni lejas visu laiku, varbuut arii kruiiz tur to droseli vai ko tur ģorgā vairāk kā kāja....
A pa ko tad te vispār ir runa? vai ar kruīzu var ietaupīt uz deģi? Es teikšu var - braucot pa puslīdz nekalnainu augšā, lejā ceļu.
Offline
kkas
30. Aug 2016, 15:10 #21420

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9875

Braucu ar: Alfu

es esmu kruīza whore. arī dzīvojamā zonā mēdzu uzlikt. vispār esmu slinks un besī visi, kas raustās pa priekšu un pašam besī turēt gāzes pedāli, tāpat kā nevaru iedomāties ikdienas auto ar manuāli
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo