Online

Pašreiz BMWPower skatās 135 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Tick
19. Aug 2016, 21:56 #21141

Kopš: 07. Sep 2014

No: Jūrmala

Ziņojumi: 505

Braucu ar: visu ko dod

Man mašīna ir gadu...ieguldijumu.. Nu ap 3000€ ir.
Bet tiek taisīts arī tas,kas kkad nobirs un pie viena var nomainīt. Lielākie izdevumi bija motoram kap.remonts.. Tur jau detaļās aizgāja labs cipars visas blīves,ķēdes,mierinātāji, termostats, ūdens sūkbis u.c sūdi...
Ieguldīt var arī vairāk..
Tas cipars katram savādāks,jo viens neko nedara kamēr izjūk vai ta iziet nevar.. Cits katru s... Maina ,taisa,krāso

[ Šo ziņu laboja Tick, 19 Aug 2016, 21:58:02 ]

Offline
RmaxLV
19. Aug 2016, 23:03 #21142

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: Thirsty 9

Nu ja reiz visi.
Mazāk par gadu īpašumā
Ieguldīts— smilšstr7kla, sliekšņa maiņa un pus mašīmas krāsošana 800 eur
Priekšējie amortizatori, atbalsti, gultnis 250 eur
Disku pulverkrāsošana, riepas 500
Visādi sīki sūdi~ 200
Tagad ziemenes jaunas jānopērk, iespējams kārba palidos nu kaut kā tā pagaidām
Offline
mato
19. Aug 2016, 23:18 #21143

Kopš: 21. Jan 2009

Ziņojumi: 28

Braucu ar:

525d 2003. gads
Problēma sekojoša - silts lec sliktāk, nekā auksts. Ilgāk jāpagriež, lai gan arī auksts nelec uz sitienu. Pieslēdzu kompim:
- sprauslas OK (viena nedaudz sagurusi, bet normas robežās), spiediens "maģistrālē" arī nelēkā;
- kompis rāda kļūdu, ka kvēlsveču relejs čakarējas (relejs - 12V). Protams, relejs ir OK, bet caur releju "izzvanīja", ka 3 kvēlsveces beigtas. Ja tā būtu kvēlsveču vaina, tad taču viņš nelektu auksts, ne tā?
Ir kādam pieredze ar līdzīgām problēmām, vai arī kādas idejas?
Offline
RmaxLV
19. Aug 2016, 23:32 #21144

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: Thirsty 9

Kvēlsvecēm vasarā vispār nevajadzētu darboties
Offline
Asch
19. Aug 2016, 23:38 #21145

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4414

Braucu ar:

ko nozime slikti lec? ilgi jagriezh vai nelec vispar?
Offline
mato
19. Aug 2016, 23:54 #21146

Kopš: 21. Jan 2009

Ziņojumi: 28

Braucu ar:


19 Aug 2016, 23:38:02 @Asch rakstīja:
ko nozime slikti lec? ilgi jagriezh vai nelec vispar?


Lec, bet ilgāk jāpagriež - nu kādas sek. 3-5
Offline
funkyasshit
19. Aug 2016, 23:59 #21147

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


19 Aug 2016, 17:52:01 @rekeds rakstīja:

19 Aug 2016, 17:28:54 @Mare rakstīja:
Sveiki! Kāds var pateikt,kāpēc dodot virsū e39 turbīne dīvaini "svilpo"?


nav jau zināms, ko nozīmē dīvainā svilpošana, man svilpoja/šņāca/putekļsūcēja, kad turbīna izskatījās šādi




Jobanva rod, tur asīte normāli atspiedusies.
Offline
RmaxLV
20. Aug 2016, 00:02 #21148

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: Thirsty 9

A man likās tur hamuts uz melnās trubas trūkst
Offline
rekeds
20. Aug 2016, 00:57 #21149

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

pēc servisa



^__^
Offline
-Edm-
20. Aug 2016, 08:18 #21150

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18124

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.

nopirkšu oem gumijas paklājus uz 39,melnus,
neiet lietus sensors ko skatīties pirmo,pašu devēju logā?ir varianti kad viņš atsaka?

-----------------
Offline
dzuris
20. Aug 2016, 08:45 #21151

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


20 Aug 2016, 08:18:51 @-tihijs- rakstīja:
nopirkšu oem gumijas paklājus uz 39,melnus,
neiet lietus sensors ko skatīties pirmo,pašu devēju logā?ir varianti kad viņš atsaka?


Vari sakt ar kalibraciju, kadreiz nostrada
Offline
Smic
20. Aug 2016, 09:08 #21152

Kopš: 28. Apr 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 426

Braucu ar: e39 530d individual

Man aizgāja pēc kļūdu nomešanas kompī
Offline
Digital
20. Aug 2016, 09:24 #21153

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3732

Braucu ar: Elektrību


19 Aug 2016, 23:18:49 @mato rakstīja:
525d 2003. gads
Problēma sekojoša - silts lec sliktāk, nekā auksts. Ilgāk jāpagriež, lai gan arī auksts nelec uz sitienu. Pieslēdzu kompim:
- sprauslas OK (viena nedaudz sagurusi, bet normas robežās), spiediens "maģistrālē" arī nelēkā;
- kompis rāda kļūdu, ka kvēlsveču relejs čakarējas (relejs - 12V). Protams, relejs ir OK, bet caur releju "izzvanīja", ka 3 kvēlsveces beigtas. Ja tā būtu kvēlsveču vaina, tad taču viņš nelektu auksts, ne tā?
Ir kādam pieredze ar līdzīgām problēmām, vai arī kādas idejas?

Kā sprauslas pārbaudīji? Ja tikai pie pc korekcijas tad neredzēsi ka kāda laiž abratkā vai kko ne tā!
100% var tikai uz stenda, bet mājas apstākļos 80% precizitāte ir korekcijas+mērtrauciņi uz atplūdēm! Pats tikai tā testēju un kļūdījies vēl neesu!
Offline
Asch
20. Aug 2016, 09:58 #21154

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4414

Braucu ar:

+1, visdrizak vaina ir kkur tur, stipri saubos, ka magistralais suknis ir tik izdilis, ka siltu solki nespej aizsuknet
Offline
Peecis
20. Aug 2016, 11:03 #21155

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2314

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Grozies kā gribi- labs e39 pāris gadu griezumā kopā ar iegādi ir 10+ eur. Tas, ja gribas braukt ar labu auto.
E60 ir vismaz 15+ eur
Offline
Czars
20. Aug 2016, 11:03 #21156

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


19 Aug 2016, 12:32:32 @RmaxLV rakstīja:
E39 problēma tagad ir bomžpaket kas sēž iekšā, un brauc kamēr nolūzt kaut kas un paliek uz ielas tad satin ar makgaivereni un brauc vēl kādu laiku. Man gan pašam kuru katru brīdi uzturēšanai atveltītie gandrīz 2k izbeigsies, bet pagaidām izskatās ka viss būs sataisīts, rūsas ar daudz nav palicis "#Dieselproblems" . Bet ja noklāsies kārba, tad džeki es būšu jūsu bariņā visticamāk. Starp tiem diviem, kas te atsperes lika un kaut kur verneram pa virsu vienīgi es kaunēšos un savas modifikācijas nepostošu.


ko tu te uzpuut ziloni noklasies karba, kap autobusa un brauc pie marihuana pec nakamās
Offline
Czars
20. Aug 2016, 11:05 #21157

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


20 Aug 2016, 11:03:33 @Peecis rakstīja:
Grozies kā gribi- labs e39 pāris gadu griezumā kopā ar iegādi ir 10+ eur. Tas, ja gribas braukt ar labu auto.
E60 ir vismaz 15+ eur


pāris ir 2 - busi nopircis chista "labu" eksemplaru kā verners ja tev 10+(iegade max 5, uztureshana 5k divos gados? )

[ Šo ziņu laboja Czars, 20 Aug 2016, 11:05:42 ]

Offline
RmaxLV
20. Aug 2016, 11:15 #21158

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: Thirsty 9

Cik tad kārba pie viņa?
Offline
edzhaans
20. Aug 2016, 12:15 #21159

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


20 Aug 2016, 11:03:33 @Peecis rakstīja:
Grozies kā gribi- labs e39 pāris gadu griezumā kopā ar iegādi ir 10+ eur. Tas, ja gribas braukt ar labu auto.
E60 ir vismaz 15+ eur

Ja gribās braukt ar labu tad ir jāmeklē labs. Ja tur ir miljons tāfelē un viņš ir nokgriezts nav ko brīnīties. Dažreiz tā ir taisnība ka nobraukums nav butisks bet jūs tiešām domājat ka labu auto ar kuru kāds bbraucis 700k visu laiku taisījis atdos pa lēto un labā stadijā? Un tad rodas visi šitie ai man tīts bet nu tur labs auto zin kā notīts bet pirms tam viss ir bijis ļoti labi. Lēti un labi nekad nebūs, ar tādiem auto nevarētu nopelnīt.
Un par to cik manam auto reāli ir tāfelē esmu pārliecinājies. 300k un tikai tagad sāk padoties kaut kādas OEM piekares daļas. Intereses pēc noņemiet kaut kādu sviru vai devēju un paskatieties kas pa gadu virsū. Varbūt jums taps skaidrs, ka esat nopirkuši musurņiku ar šrota kārbām blokiem detaļām, jo Lietuvā tos auto citādi netaisa.
Offline
ilmars4998
20. Aug 2016, 12:22 #21160

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1469

Braucu ar: XY-28

Bišku atslodzei... atradu garažā 2008. Gadā pirkts e-39

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo