Autors | Ziņojums |
Tick | |
 Kopš: 07. Sep 2014
No: Jūrmala
Ziņojumi: 505
Braucu ar: visu ko dod
| Man mašīna ir gadu...ieguldijumu.. Nu ap 3000€ ir.
Bet tiek taisīts arī tas,kas kkad nobirs un pie viena var nomainīt. Lielākie izdevumi bija motoram kap.remonts.. Tur jau detaļās aizgāja labs cipars visas blīves,ķēdes,mierinātāji, termostats, ūdens sūkbis u.c sūdi...
Ieguldīt var arī vairāk..
Tas cipars katram savādāks,jo viens neko nedara kamēr izjūk vai ta iziet nevar.. Cits katru s... Maina ,taisa,krāso[ Šo ziņu laboja Tick, 19 Aug 2016, 21:58:02 ] |
Offline | |
|
RmaxLV | |
 Kopš: 19. Apr 2016
No: Ogre
Ziņojumi: 1008
Braucu ar: Thirsty 9
| Nu ja reiz visi.
Mazāk par gadu īpašumā
Ieguldīts— smilšstr7kla, sliekšņa maiņa un pus mašīmas krāsošana 800 eur
Priekšējie amortizatori, atbalsti, gultnis 250 eur
Disku pulverkrāsošana, riepas 500
Visādi sīki sūdi~ 200
Tagad ziemenes jaunas jānopērk, iespējams kārba palidos nu kaut kā tā pagaidām |
Offline | |
|
mato | |
Kopš: 21. Jan 2009
Ziņojumi: 28
Braucu ar:
| 525d 2003. gads
Problēma sekojoša - silts lec sliktāk, nekā auksts. Ilgāk jāpagriež, lai gan arī auksts nelec uz sitienu. Pieslēdzu kompim:
- sprauslas OK (viena nedaudz sagurusi, bet normas robežās), spiediens "maģistrālē" arī nelēkā;
- kompis rāda kļūdu, ka kvēlsveču relejs čakarējas (relejs - 12V). Protams, relejs ir OK, bet caur releju "izzvanīja", ka 3 kvēlsveces beigtas. Ja tā būtu kvēlsveču vaina, tad taču viņš nelektu auksts, ne tā?
Ir kādam pieredze ar līdzīgām problēmām, vai arī kādas idejas?  |
Offline | |
|
RmaxLV | |
 Kopš: 19. Apr 2016
No: Ogre
Ziņojumi: 1008
Braucu ar: Thirsty 9
| Kvēlsvecēm vasarā vispār nevajadzētu darboties |
Offline | |
|
Asch | |
Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4414
Braucu ar:
| ko nozime slikti lec? ilgi jagriezh vai nelec vispar? |
Offline | |
|
mato | |
Kopš: 21. Jan 2009
Ziņojumi: 28
Braucu ar:
|
19 Aug 2016, 23:38:02 @Asch rakstīja:
ko nozime slikti lec? ilgi jagriezh vai nelec vispar?
Lec, bet ilgāk jāpagriež - nu kādas sek. 3-5 |
Offline | |
|
funkyasshit | |
 Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
19 Aug 2016, 17:52:01 @rekeds rakstīja:
19 Aug 2016, 17:28:54 @Mare rakstīja:
Sveiki! Kāds var pateikt,kāpēc dodot virsū e39 turbīne dīvaini "svilpo"?
nav jau zināms, ko nozīmē dīvainā svilpošana, man svilpoja/šņāca/putekļsūcēja, kad turbīna izskatījās šādi 
Jobanva rod, tur asīte normāli atspiedusies.  |
Offline | |
|
RmaxLV | |
 Kopš: 19. Apr 2016
No: Ogre
Ziņojumi: 1008
Braucu ar: Thirsty 9
| A man likās tur hamuts uz melnās trubas trūkst |
Offline | |
|
|
rekeds | |
 Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| pēc servisa
^__^ |
Offline | |
|
-Edm-  | |
 Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18124
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
| nopirkšu oem gumijas paklājus uz 39,melnus,
neiet lietus sensors ko skatīties pirmo,pašu devēju logā?ir varianti kad viņš atsaka?
-----------------
|
Offline | |
|
dzuris | |
 Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
20 Aug 2016, 08:18:51 @-tihijs- rakstīja:
nopirkšu oem gumijas paklājus uz 39,melnus,
neiet lietus sensors ko skatīties pirmo,pašu devēju logā?ir varianti kad viņš atsaka?
Vari sakt ar kalibraciju, kadreiz nostrada  |
Offline | |
|
Smic | |
Kopš: 28. Apr 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 426
Braucu ar: e39 530d individual
| Man aizgāja pēc kļūdu nomešanas kompī |
Offline | |
|
Digital  | |
 Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3732
Braucu ar: Elektrību
|
19 Aug 2016, 23:18:49 @mato rakstīja:
525d 2003. gads
Problēma sekojoša - silts lec sliktāk, nekā auksts. Ilgāk jāpagriež, lai gan arī auksts nelec uz sitienu. Pieslēdzu kompim:
- sprauslas OK (viena nedaudz sagurusi, bet normas robežās), spiediens "maģistrālē" arī nelēkā;
- kompis rāda kļūdu, ka kvēlsveču relejs čakarējas (relejs - 12V). Protams, relejs ir OK, bet caur releju "izzvanīja", ka 3 kvēlsveces beigtas. Ja tā būtu kvēlsveču vaina, tad taču viņš nelektu auksts, ne tā?
Ir kādam pieredze ar līdzīgām problēmām, vai arī kādas idejas? 
Kā sprauslas pārbaudīji? Ja tikai pie pc korekcijas tad neredzēsi ka kāda laiž abratkā vai kko ne tā!
100% var tikai uz stenda, bet mājas apstākļos 80% precizitāte ir korekcijas+mērtrauciņi uz atplūdēm! Pats tikai tā testēju un kļūdījies vēl neesu! |
Offline | |
|
Asch | |
Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4414
Braucu ar:
| +1, visdrizak vaina ir kkur tur, stipri saubos, ka magistralais suknis ir tik izdilis, ka siltu solki nespej aizsuknet |
Offline | |
|
Peecis | |
 Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2314
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
| Grozies kā gribi- labs e39 pāris gadu griezumā kopā ar iegādi ir 10+ eur. Tas, ja gribas braukt ar labu auto.
E60 ir vismaz 15+ eur |
Offline | |
|
Czars  | |
 Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
|
19 Aug 2016, 12:32:32 @RmaxLV rakstīja:
E39 problēma tagad ir bomžpaket kas sēž iekšā, un brauc kamēr nolūzt kaut kas un paliek uz ielas tad satin ar makgaivereni un brauc vēl kādu laiku. Man gan pašam kuru katru brīdi uzturēšanai atveltītie gandrīz 2k izbeigsies, bet pagaidām izskatās ka viss būs sataisīts, rūsas ar daudz nav palicis "#Dieselproblems" . Bet ja noklāsies kārba, tad džeki es būšu jūsu bariņā visticamāk. Starp tiem diviem, kas te atsperes lika un kaut kur verneram pa virsu vienīgi es kaunēšos un savas modifikācijas nepostošu. 
ko tu te uzpuut ziloni noklasies karba, kap autobusa un brauc pie marihuana pec nakamās |
Offline | |
|
|
Czars  | |
 Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
|
20 Aug 2016, 11:03:33 @Peecis rakstīja:
Grozies kā gribi- labs e39 pāris gadu griezumā kopā ar iegādi ir 10+ eur. Tas, ja gribas braukt ar labu auto.
E60 ir vismaz 15+ eur
pāris ir 2 - busi nopircis chista "labu" eksemplaru kā verners ja tev 10+(iegade max 5, uztureshana 5k divos gados? )[ Šo ziņu laboja Czars, 20 Aug 2016, 11:05:42 ] |
Offline | |
|
RmaxLV | |
 Kopš: 19. Apr 2016
No: Ogre
Ziņojumi: 1008
Braucu ar: Thirsty 9
| Cik tad kārba pie viņa? |
Offline | |
|
edzhaans | |
 Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
20 Aug 2016, 11:03:33 @Peecis rakstīja:
Grozies kā gribi- labs e39 pāris gadu griezumā kopā ar iegādi ir 10+ eur. Tas, ja gribas braukt ar labu auto.
E60 ir vismaz 15+ eur
Ja gribās braukt ar labu tad ir jāmeklē labs. Ja tur ir miljons tāfelē un viņš ir nokgriezts nav ko brīnīties. Dažreiz tā ir taisnība ka nobraukums nav butisks bet jūs tiešām domājat ka labu auto ar kuru kāds bbraucis 700k visu laiku taisījis atdos pa lēto un labā stadijā? Un tad rodas visi šitie ai man tīts bet nu tur labs auto zin kā notīts bet pirms tam viss ir bijis ļoti labi. Lēti un labi nekad nebūs, ar tādiem auto nevarētu nopelnīt.
Un par to cik manam auto reāli ir tāfelē esmu pārliecinājies. 300k un tikai tagad sāk padoties kaut kādas OEM piekares daļas. Intereses pēc noņemiet kaut kādu sviru vai devēju un paskatieties kas pa gadu virsū. Varbūt jums taps skaidrs, ka esat nopirkuši musurņiku ar šrota kārbām blokiem detaļām, jo Lietuvā tos auto citādi netaisa. |
Offline | |
|
ilmars4998 | |
 Kopš: 28. Nov 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 1469
Braucu ar: XY-28
| Bišku atslodzei... atradu garažā 2008. Gadā pirkts e-39
|
Offline | |
|