Online
Pašreiz BMWPower skatās 75 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
kjuris | |  Kopš: 06. Jun 2008
No: Sigulda
Ziņojumi: 346
Braucu ar: Dzelzi
|
18 Aug 2016, 22:27:22 @dzuris rakstīja:
18 Aug 2016, 22:08:15 @kjuris rakstīja:
18 Aug 2016, 22:02:39 @dzuris rakstīja:
Kondensats? Mazi gabali? Sudiga ella?
Nav nemaz tik mazi gabali. Dienaa nobraucu 60-70km.
Ella nebij suudiiga.
Es ar lieku uz kondensaatu, bet nakuj vins tur rodaas?? Es jau neko mega tur neizdariju vnk ieliku filtru kura nebija. Jo kad mainiju, man likas jocigi ka vina tur nav. Tatad kkada kuinja ir bijusi?
Bet ja tas ir kondensats, kapec vins neelpo jo bez ta filtra viss cotka.
Negribu biedet, bet pamegini jaunu filtru ielikt un kas tad notiek. Plastmasinu kartigi ieliki? Un filtrs bija pareizi nostajies vietas? Principa pastiprinata motora elposana ir saistita ar gredzeniem, varstiem. Respektivi ar motora dilumu kuram par iemeslu var but savu reizi nobiris turbo. Nu tas ka piemers 
Nu bija viss salikts kartigi un pa vietam. nuu paldies, nemsu vera. Vnk kad ieraudziju to ellu es gandriz aizgaju ar sirdi  | Offline | | |
dzuris | |  Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
18 Aug 2016, 22:38:22 @kjuris rakstīja:
18 Aug 2016, 22:27:22 @dzuris rakstīja:
18 Aug 2016, 22:08:15 @kjuris rakstīja:
18 Aug 2016, 22:02:39 @dzuris rakstīja:
Kondensats? Mazi gabali? Sudiga ella?
Nav nemaz tik mazi gabali. Dienaa nobraucu 60-70km.
Ella nebij suudiiga.
Es ar lieku uz kondensaatu, bet nakuj vins tur rodaas?? Es jau neko mega tur neizdariju vnk ieliku filtru kura nebija. Jo kad mainiju, man likas jocigi ka vina tur nav. Tatad kkada kuinja ir bijusi?
Bet ja tas ir kondensats, kapec vins neelpo jo bez ta filtra viss cotka.
Negribu biedet, bet pamegini jaunu filtru ielikt un kas tad notiek. Plastmasinu kartigi ieliki? Un filtrs bija pareizi nostajies vietas? Principa pastiprinata motora elposana ir saistita ar gredzeniem, varstiem. Respektivi ar motora dilumu kuram par iemeslu var but savu reizi nobiris turbo. Nu tas ka piemers 
Nu bija viss salikts kartigi un pa vietam. nuu paldies, nemsu vera. Vnk kad ieraudziju to ellu es gandriz aizgaju ar sirdi 
Pamegini filtru un toc kads brakveidigais  | Offline | | |
Ernesto | |  Kopš: 23. Aug 2014
Ziņojumi: 337
Braucu ar:
| Ko darīt ja svīst ciet priekšējais fl lukturis? Jājauc ārā, jālīmē? Kāds var padalīties pieredzē?  | Offline | | |
Smic | | Kopš: 28. Apr 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 426
Braucu ar: e39 530d individual
|
19 Aug 2016, 04:39:07 @Ernesto rakstīja:
Ko darīt ja svīst ciet priekšējais fl lukturis? Jājauc ārā, jālīmē? Kāds var padalīties pieredzē? 
Noņem, izžāvē un pārbaudi visus gumijas blīvējumus tuvajiem / tālajiem / pagriezieniem / gabarītiem... paskaties, vai tie vāciņi, kas augšā, ir vietā.
[ Šo ziņu laboja Smic, 19 Aug 2016, 10:59:50 ] | Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8607
Braucu ar: e39 523
| kapēc jūs nopirkāt e39... pirms tam bija palicis viens no pēdējiem normālajiem tehniskajiem topikiem. | Online | | |
edzhaans | |  Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
19 Aug 2016, 11:00:17 @abyss rakstīja:
kapēc jūs nopirkāt e39... pirms tam bija palicis viens no pēdējiem normālajiem tehniskajiem topikiem.
Gadi dara savu. Dīzels dara savu. #dieselproblems 
Nav jāpārdzīvo 70% vai cik tur Latvijā ir auto ar diesel dzinēju. Tas ir tikai normāli, ka te visu laiku ir rosība.[ Šo ziņu laboja edzhaans, 19 Aug 2016, 11:05:06 ] | Offline | | |
rekeds | |  Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| nesanāk sameklēt powera forumā , kāds kādreiz te bija iemetis, ka ir veicis, kur nopirkt garās grafīta slotiņas?
| Offline | | |
Driver  | |  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
19 Aug 2016, 11:00:17 @abyss rakstīja:
kapēc jūs nopirkāt e39... pirms tam bija palicis viens no pēdējiem normālajiem tehniskajiem topikiem.
Nu pag, e28 topiks ari ir tehnisks sobrid.
Japaglaba savi e39 kadu laiku un pec gadiem atkal bus normalu cilveku auto tas
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
dzuris | |  Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
19 Aug 2016, 11:28:12 @rekeds rakstīja:
nesanāk sameklēt powera forumā , kāds kādreiz te bija iemetis, ka ir veicis, kur nopirkt garās grafīta slotiņas?
Kadreiz visi slaveja vienibas gatves autobodi mosk tur ir  | Offline | | |
RmaxLV | |  Kopš: 19. Apr 2016
No: Ogre
Ziņojumi: 1008
Braucu ar: Thirsty 9
| E39 problēma tagad ir bomžpaket kas sēž iekšā, un brauc kamēr nolūzt kaut kas un paliek uz ielas tad satin ar makgaivereni un brauc vēl kādu laiku. Man gan pašam kuru katru brīdi uzturēšanai atveltītie gandrīz 2k izbeigsies, bet pagaidām izskatās ka viss būs sataisīts, rūsas ar daudz nav palicis "#Dieselproblems" . Bet ja noklāsies kārba, tad džeki es būšu jūsu bariņā visticamāk. Starp tiem diviem, kas te atsperes lika un kaut kur verneram pa virsu vienīgi es kaunēšos un savas modifikācijas nepostošu.  [ Šo ziņu laboja RmaxLV, 19 Aug 2016, 12:40:32 ] | Offline | | |
Tick | |  Kopš: 07. Sep 2014
No: Jūrmala
Ziņojumi: 505
Braucu ar: visu ko dod
| Problēmas var atrast visām mašīnām ;D vajag tikai vēlmi viņas meklēt. Gan benzīnam ,gan dīzelim.
| Offline | | |
vernersb | | Kopš: 02. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1028
Braucu ar: E61 530DA
|
19 Aug 2016, 12:32:32 @RmaxLV rakstīja:
E39 problēma tagad ir bomžpaket kas sēž iekšā, un brauc kamēr nolūzt kaut kas un paliek uz ielas tad satin ar makgaivereni un brauc vēl kādu laiku. Man gan pašam kuru katru brīdi uzturēšanai atveltītie gandrīz 2k izbeigsies, bet pagaidām izskatās ka viss būs sataisīts, rūsas ar daudz nav palicis "#Dieselproblems" . Bet ja noklāsies kārba, tad džeki es būšu jūsu bariņā visticamāk. Starp tiem diviem, kas te atsperes lika un kaut kur verneram pa virsu vienīgi es kaunēšos un savas modifikācijas nepostošu. 
2k atveeleetas? Man bija tas pats, bet reaali liidz shim ir aizgaajis daudz vairaak. Pie 3.5k man jau apnika skaitiit!  | Offline | | |
Smic | | Kopš: 28. Apr 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 426
Braucu ar: e39 530d individual
| Kungi. Ko jūs gribiet. Jauns e39 2000.gadā maksāja mierīgi savus 50 - 60 000 eiro, ja ne vairāk. Atkarībā no aprīkojuma, motora un pakas tas cipars mierīgi varēja būt arī visi 85 000+ par 540i.
Mans auto jauns maksāja 55 000 eiro plus 1800 par individual krāsu, 1000 par xenoniem, 500 par reliņiem un vēl kaut kas par športpiekari, pneimu, emstūri un citiem sūdiem, bez ādas, bez navi, bez sildāmiem beņķiem un ar parasto ručku.
http://www.cars-data.com/en/bmw-530d-touring-specs/7635
Tas ir dārgs un sarežģīts auto. Tur ir dahuja visa kā gan piekarē, gan motorā, gan elektronikā.
Līdz ar to detaļas, ja runājam par jaunām, maksā tik cik maksā. Un darbs maksā tik cik maksā, jo ir vairāk jāzina un vairāk arī jājauc nost, ja gribās ko nomainīt.
Apkopju izmaksas ir tādas, kādas viņas ir, neraugoties uz to, ka to auto var nopirkt arī par salīdzinošām kapeikām, kas ir tie aktuālie 3000 - 4000 eiro par adekvātiem eksemplāriem.
Labās ziņas ir tās, ka tie, kas izturēs un tuvākajos 5 gados nenopisīs savus e39 līdz kliņķim, tiks atalgoti ar lēnu bet stabilu auto vērtības kāpumu.
P.S. Šonedēļ izvizinājos pa Poliju un Slovākiju. BMW uz ceļiem tur nav gandrīz nemaz. No sastaptajiem ~padsmin gabaliem tikai divi bija e39, no kuriem 1 ar itāļu numuriem. Tas viss nobraucot 2700 km. Visi vecie BMW ir Latvijā.[ Šo ziņu laboja Smic, 19 Aug 2016, 14:21:09 ] | Offline | | |
RmaxLV | |  Kopš: 19. Apr 2016
No: Ogre
Ziņojumi: 1008
Braucu ar: Thirsty 9
|
Kurš ir vējstiklam, kurš ksenonam? Un aizmugurei? Vai var samainīt sūkņus vietām? Ja man uz doto brīdi nestrādā vējstiklam, bet bagažniekam strādā? Pagaidu variantam | Offline | | |
Smic | | Kopš: 28. Apr 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 426
Braucu ar: e39 530d individual
| Paskaties šo bildi.
http://www.bimmerfest.com/forums/attachment.php...amp;d=1304948139
No kreisās - vispirms lukturiem, tad priekšējam un tad aizmugurējam stiklam.
Manuprāt vējstiklam un pakaļstiklam viņi ir vienādi.[ Šo ziņu laboja Smic, 19 Aug 2016, 14:43:48 ] | Offline | | |
RmaxLV | |  Kopš: 19. Apr 2016
No: Ogre
Ziņojumi: 1008
Braucu ar: Thirsty 9
| Aa, lieliski.. Abi pumpji strādā.. Jo samainot štekerus aizmuguri taa pat smidzina, bet
1) vidēja pumpja štekerī pat pie izņemtas atslēgas rāda 8.8volti
2) lukturu mazgātāji arī neko nesmidzina, bet tur viss pa 0 un tas pats ar ceturto pumpi jeb tā saucamo koncentrāta mazās bāciņas pumpi, kas ir pie labās glāzes, tas arī klusē, ir idejas? [ Šo ziņu laboja RmaxLV, 19 Aug 2016, 14:48:55 ] | Offline | | |
|
Smic | | Kopš: 28. Apr 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 426
Braucu ar: e39 530d individual
| Pieslēgt pie kompja, nolasīt kļūdas un nodzēst tās. Man pēc šādas manipulācijas sāka i lietus sensors i logu aizvēršana no pults strādāt. | Offline | | |
Driver  | |  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
19 Aug 2016, 13:52:03 @Smic rakstīja:
Kungi. Ko jūs gribiet. Jauns e39 2000.gadā maksāja mierīgi savus 50 - 60 000 eiro, ja ne vairāk. Atkarībā no aprīkojuma, motora un pakas tas cipars mierīgi varēja būt arī visi 85 000+ par 540i.
Mans auto jauns maksāja 55 000 eiro plus 1800 par individual krāsu, 1000 par xenoniem, 500 par reliņiem un vēl kaut kas par športpiekari, pneimu, emstūri un citiem sūdiem, bez ādas, bez navi, bez sildāmiem beņķiem un ar parasto ručku.
http://www.cars-data.com/en/bmw-530d-touring-specs/7635
Tas ir dārgs un sarežģīts auto. Tur ir dahuja visa kā gan piekarē, gan motorā, gan elektronikā.
Līdz ar to detaļas, ja runājam par jaunām, maksā tik cik maksā. Un darbs maksā tik cik maksā, jo ir vairāk jāzina un vairāk arī jājauc nost, ja gribās ko nomainīt.
Apkopju izmaksas ir tādas, kādas viņas ir, neraugoties uz to, ka to auto var nopirkt arī par salīdzinošām kapeikām, kas ir tie aktuālie 3000 - 4000 eiro par adekvātiem eksemplāriem.
Labās ziņas ir tās, ka tie, kas izturēs un tuvākajos 5 gados nenopisīs savus e39 līdz kliņķim, tiks atalgoti ar lēnu bet stabilu auto vērtības kāpumu.
P.S. Šonedēļ izvizinājos pa Poliju un Slovākiju. BMW uz ceļiem tur nav gandrīz nemaz. No sastaptajiem ~padsmin gabaliem tikai divi bija e39, no kuriem 1 ar itāļu numuriem. Tas viss nobraucot 2700 km. Visi vecie BMW ir Latvijā.
Pohuj, ka 2000 taja auto maksaja 50k, pohuj, ka 2004 par taa remontu 2k samaksatu bez tekstiem "blja dargi".
Tagad jau ir gandriz 2017 (vadoties pec laikapstakljiem) un auto jau dabunams par 1500e, tapec remonts pat par 150e ir "vaikudargi, vaikudargi"
Laikam esi viens no tiem retajiem, kas saprot un apzinas, ka expluatacijas un remontu izmakasas nav atkarigas ar kadu gadu brauc, bet ar kada limenja auto > 5er, 7er vai vw lupo
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
edzhaans | |  Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Es gribēju jau sen rakstīt ka startā jau tas auto maksā diezgan. Nu blya. Tomēr sadūšojās, jo man likās ka visi mani par lohu nosauks, jo redz auto tak ir 15 gadi.
Dieselproblems jūs vēl neesat redzējuši. Pienāks tāda kārtīga ziema un tad sajutīsiet. Benzinam ir savi minusi, bet nu loģiski kurš tad ies nodirst savu dīzeli 7litri pa pilsētu huļe. Benzīnam iesākumam nav turbīnas un leks ar pat pasūdīgu aķi. Man vēl kāds mēģinās ieskaidrot ka dīzelis tas ir druscīt dārgāks prieks. Aha. Lasot te viena otra ieguldījumus un budžetu man nekas nav tapis skaidrs. Pa 3.5k var visu piekari pārlasīt un pāri paliks krāsai un vēl. Es nesaprotu kurš te dirš un ko kā te skaita. Ieguldījumi pa 10gadi?
Lai iztiktu bez uguns un dīzeļa. Nobraukumu un izdevumus lūdzu. Ja maucat gadā tā ka pa visurieni un auto logi aš birst pa bedrēm ārā es neko nesaku.[ Šo ziņu laboja edzhaans, 19 Aug 2016, 16:35:42 ] | Offline | | |
janexz | |  Kopš: 09. Dec 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 8060
Braucu ar: Euro 4
|
19 Aug 2016, 16:33:49 @edzhaans rakstīja:
Pa 3.5k var visu piekari pārlasīt un pāri paliks krāsai un vēl. Es nesaprotu kurš te dirš un ko kā te skaita. Ieguldījumi pa 10gadi?
+39
pa 3.5k jau jābūt kā jaunai ko tur tādu var mainīt  | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|