Online
Pašreiz BMWPower skatās 152 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: B58 dzinejs
| Autors | Ziņojums |
| sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5223
Braucu ar: F20 R1200RT
|
27 Nov 2025, 11:09:38 @Elna rakstīja:
27 Nov 2025, 10:46:40 @abyss rakstīja:
Vienmēr licies, ka LSPI ir slikts braucējs + manuālā kārba. Kad no 1000 rpm nospied max pedāli 
Nesadegusī degviela tiek saspiesta un aizdegas pirms dzirksteles.
Gadījumā PCV vārsts nesūta uz ieplūdi mēslus, kur ir nedaudz eļļa un tas visvairāk ietekmē tieši 6to cilindru? Dzesēšana jau sākas no 1 un tad 6ais pats par sevi ir karstāks
P.s pieņemu, ka vag EA888 ir visas tās pašas problēmas tikai x2. Lielāks boost, mazāk metāla, kur karstumam izplatities.
Pie reizes pajautāšu. Vasarā karstā laikā 110°c ir vēl ok, vai pat turbo dzinējam tas jau ir nedaudz pa daudz?
shiis paaudzes dzineejiem degviela tiek iesmidzinaata tikai/mirkli pirms pirms aizdedzinaashanas. Tb., nevis degviela, bet ellja aizdegas.
par PCV - nee, PCV atliekas/atkritumi tiek ievadiiti iepluudee dzineeja priekshpusee, tuvu 1.majam cilindram. Shii bija arii mana viena no versijaam laiku atapakalj. Paarbaudiiju - nee, te viss korekti.
Un par RPM - kaa jau Smudo min, ja vien nemauc kickdown, arii automaats uztur ljoti zemus RPM [pat 1000 RPM skaitaas norm. shiem dzineejiem].
kapēc eļļai būtu jāaizdegas? | Offline | | |
| Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 196
Braucu ar:
| shiis sadaljas, iespeejams, skarbaakais posts:
6.tais cilindrs. Veel viena probleema? | Offline | | |
karro  | |  Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4873
Braucu ar: studentu variantu
|
27 Nov 2025, 11:09:03 @abyss rakstīja:
Saku domāt par PCV maiņu un uzmest aci vai zem oglekļa vēl var redzēt ieplūdes vārstus. 130k nobraukums
Pie tādiem nobraukumiem jādomā, ka tas ir ea888 gen3, un tur vajadzētu būt arī port injection, kas strādā mazas slodzes apstākļos. Kaut kāds apaugums būs, bet nevajadzētu būt katastrofālam. Ja PCV ir nokauts, tad būs vairāk, bet tur arī simptomu ir jūra: eļļas smaciņa no ventilācijas, eļļa ieplūdē => dūmu aizsegs pie dažiem manevriem, var būt kļūdas par gaisa apjomu, var būt svilpjoša skaņa gar saplēsto membrānu, HC paaugstināts.. Bet nomainīt var, var arī paša spēkiem.
Scusi par offtopic. | Offline | | |
| Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 196
Braucu ar:
|
28 Nov 2025, 11:12:16 @karro rakstīja:
27 Nov 2025, 11:09:03 @abyss rakstīja:
Saku domāt par PCV maiņu un uzmest aci vai zem oglekļa vēl var redzēt ieplūdes vārstus. 130k nobraukums
Pie tādiem nobraukumiem jādomā, ka tas ir ea888 gen3, un tur vajadzētu būt arī port injection, kas strādā mazas slodzes apstākļos. Kaut kāds apaugums būs, bet nevajadzētu būt katastrofālam. Ja PCV ir nokauts, tad būs vairāk, bet tur arī simptomu ir jūra: eļļas smaciņa no ventilācijas, eļļa ieplūdē => dūmu aizsegs pie dažiem manevriem, var būt kļūdas par gaisa apjomu, var būt svilpjoša skaņa gar saplēsto membrānu, HC paaugstināts.. Bet nomainīt var, var arī paša spēkiem.
Scusi par offtopic.
o, jaa, PCV mainja pie pirmaas iespeejas ir katra ''speca'' sapnis
karro, arii gandriiz visaa nebuus taisniiba  | Offline | | |
| Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 196
Braucu ar:
| nu, un peedejais salminjsh: teorija par sprauslas paarkarshanu 6.tajam cilindram:
6.cilindrs. Paarkarst sprausla? | Offline | | |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 4071
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
28 Nov 2025, 11:12:01 @Elna rakstīja:
shiis sadaljas, iespeejams, skarbaakais posts:
6.tais cilindrs. Veel viena probleema?
Neesmu zinošs diagnostikas jomā - ko praksē nozīmē 6. cilindra slikošana? Vai nav tā, ka tas kaut kādu iemeslu dēļ, piemēram, dēļ sliktākas dzešēšanas, (kaut gan B58 ir ļoti advancēta dzesēšanas sistēma), tas ir apzināti šā saprogramēts, lai to "saudzētu". Vai tā kļuda ir gan Gen1, gan Gen2 dzinējiem?
Gen3 ir samērā svaigi un diez vai tos būsi diagnosticējis. Starp citu, Gen3 pirmajām partijām it kā bija problēmas ar jauno elektrisko Vārstu vadības sistēmu (tika pat mainīti dzinēji par garantiju - pamātā ASV gadījumi, kur šo auto ir daudz), bet it kā pēdējā laikā tas vairs nav novērots. | Offline | | |
| Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 196
Braucu ar:
|
28 Nov 2025, 11:32:34 @smudo rakstīja:
28 Nov 2025, 11:12:01 @Elna rakstīja:
shiis sadaljas, iespeejams, skarbaakais posts:
6.tais cilindrs. Veel viena probleema?
Neesmu zinošs diagnostikas jomā - ko praksē nozīmē 6. cilindra slikošana? Vai nav tā, ka tas kaut kādu iemeslu dēļ, piemēram, dēļ sliktākas dzešēšanas, (kaut gan B58 ir ļoti advancēta dzesēšanas sistēma), tas ir apzināti šā saprogramēts, lai to "saudzētu". Vai tā kļuda ir gan Gen1, gan Gen2 dzinējiem?
Gen3 ir samērā svaigi un diez vai tos būsi diagnosticējis. Starp citu, Gen3 pirmajām partijām it kā bija problēmas ar jauno elektrisko Vārstu vadības sistēmu (tika pat mainīti dzinēji par garantiju - pamātā ASV gadījumi, kur šo auto ir daudz), bet it kā pēdējā laikā tas vairs nav novērots.
aa, ok, paldies par teemu naakoshajam ierakstam 
jaa, shoreiz par gen1/2
jaunie jau brauc tikai pie diilera.[ Šo ziņu laboja Elna, 28 Nov 2025, 11:47:36 ] | Offline | | |
| abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8699
Braucu ar: e39 523
|
28 Nov 2025, 11:12:16 @karro rakstīja:
27 Nov 2025, 11:09:03 @abyss rakstīja:
Saku domāt par PCV maiņu un uzmest aci vai zem oglekļa vēl var redzēt ieplūdes vārstus. 130k nobraukums
Pie tādiem nobraukumiem jādomā, ka tas ir ea888 gen3, un tur vajadzētu būt arī port injection, kas strādā mazas slodzes apstākļos. Kaut kāds apaugums būs, bet nevajadzētu būt katastrofālam. Ja PCV ir nokauts, tad būs vairāk, bet tur arī simptomu ir jūra: eļļas smaciņa no ventilācijas, eļļa ieplūdē => dūmu aizsegs pie dažiem manevriem, var būt kļūdas par gaisa apjomu, var būt svilpjoša skaņa gar saplēsto membrānu, HC paaugstināts.. Bet nomainīt var, var arī paša spēkiem.
Scusi par offtopic.
Laikam vajadzēja precizēt. Man ir Gen 3b (DNUA), nāk klāt OPF, un ieplūdes vārstu skalošana vairs nav. Es jau tomēr gribētu nomainīt pirms pilnībā nobeidzas. VAG komūnā populārs viedoklis, ka vairāk pa 150k km tāpat viņi nekalpo  | Offline | | |
|
|
| Negantelis | |  Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1494
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
| Ir wagner kolektors/interkūlers ja nu interesē. | Offline | | |
radari.lv  | | Kopš: 12. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 413
Braucu ar: interesantiem auto
| LSPI ir fundamentali motoreļļas sastāva problēma, kuru vācu ražotāji atrisināja jau 15 gadus atpakaļ veicot noteiktu elemente proporciju izmaiņas aizvietojot tos ar citiem. Process gan ir komplekss, jo nomainot vienu elementu, piemeram kalciju pret kautko citu veidojas citi elementi un tie atkal ir jākompensē ar kautko citu.
Dēļ USA pompozitātes šī tēma tagad ir pacelta pēdējos gados.
Par cik ķīmija eļļām mums ir būtiska tēma esam eksperimentējuši un zinot ko meklēt ieguvumu ir daudz un vērā ņemami.
Ko liet pēc pielietojuma, zinām.
----------------- == Kesel Motorsport ==
brauc ātrāk - www.radari.lv
| Offline | | |
| Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 196
Braucu ar:
|
28 Nov 2025, 14:09:29 @radari.lv rakstīja:
LSPI ir fundamentali motoreļļas sastāva problēma, kuru vācu ražotāji atrisināja jau 15 gadus atpakaļ veicot noteiktu elemente proporciju izmaiņas aizvietojot tos ar citiem. Process gan ir komplekss, jo nomainot vienu elementu, piemeram kalciju pret kautko citu veidojas citi elementi un tie atkal ir jākompensē ar kautko citu.
Dēļ USA pompozitātes šī tēma tagad ir pacelta pēdējos gados.
Par cik ķīmija eļļām mums ir būtiska tēma esam eksperimentējuši un zinot ko meklēt ieguvumu ir daudz un vērā ņemami.
Ko liet pēc pielietojuma, zinām.
diemzheel, pat krutaakaas elljas/piedevas neliidz pret dziivniekiem.
Piem., shodien pat - Meta kaarteejais no tuukstoshiem tjerpilu: piestarteejis aukstu dzineeju. Dzineejs uzreiz peec starta nokjeeris misfires, klab uz 5 cilindriem.
Taa vietaa, lai vnk paarstarteetu to klaburkasti, alnis spiezh pedaali griidaa ar tekstu - skat, kaadi duumi.
Nu, i naakoshais solis [bez iluuzijaam] buus PCV mainja, sprauslu mainja, i, nedod Dievs, samociita virzuljgrupa.
Te liidz tikai tiizeris vai 8mm. | Offline | | |
| V.I.P. | |  Kopš: 18. May 2005
Ziņojumi: 17391
Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]
|
26 Nov 2025, 17:41:01 @Elna rakstīja:
Popkorns un CO katalizators
Rakstīts, ka uzstādīji kaut kādu mistisku performance and sound kit pa 5-6k.
Nekur nav minēts, cik tad hp ir stock vs pēc upgrade Tavam 440i? Ja jau nenožēloji 5k izplūdei, tad vismaz nomērīji arī jaudu pirms un pēc šīm manipulācijām?
Piemēram, MHD downpaipus iesaka tikai ar stage 2.
Stock s55 ir ~431-450hp. GTS ir 500hp.
Ar stage 1 ir up to 530hp (jeb up to > +20% jaudas) un bez nepieciešamības mainīt kaut ko izplūdē.
Tātad nav tā, ka visi tuneri iesaka uzreiz ņemt nost katalizatorus.
Jautājums, par cik ļoti paceltu jaudu mēs runājam.  [ Šo ziņu laboja V.I.P., 28 Nov 2025, 15:58:40 ] | Offline | | |
radari.lv  | | Kopš: 12. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 413
Braucu ar: interesantiem auto
|
28 Nov 2025, 14:35:43 @Elna rakstīja:
28 Nov 2025, 14:09:29 @radari.lv rakstīja:
LSPI ir fundamentali motoreļļas sastāva problēma, kuru vācu ražotāji atrisināja jau 15 gadus atpakaļ veicot noteiktu elemente proporciju izmaiņas aizvietojot tos ar citiem. Process gan ir komplekss, jo nomainot vienu elementu, piemeram kalciju pret kautko citu veidojas citi elementi un tie atkal ir jākompensē ar kautko citu.
Dēļ USA pompozitātes šī tēma tagad ir pacelta pēdējos gados.
Par cik ķīmija eļļām mums ir būtiska tēma esam eksperimentējuši un zinot ko meklēt ieguvumu ir daudz un vērā ņemami.
Ko liet pēc pielietojuma, zinām.
diemzheel, pat krutaakaas elljas/piedevas neliidz pret dziivniekiem.
Piem., shodien pat - Meta kaarteejais no tuukstoshiem tjerpilu: piestarteejis aukstu dzineeju. Dzineejs uzreiz peec starta nokjeeris misfires, klab uz 5 cilindriem.
Taa vietaa, lai vnk paarstarteetu to klaburkasti, alnis spiezh pedaali griidaa ar tekstu - skat, kaadi duumi.
Nu, i naakoshais solis [bez iluuzijaam] buus PCV mainja, sprauslu mainja, i, nedod Dievs, samociita virzuljgrupa.
Te liidz tikai tiizeris vai 8mm.
Izlaisti cikli nebus lspi / ellas problema. Ja ir tadas problemas ir jagriezas pie auto meistariem.
----------------- == Kesel Motorsport ==
brauc ātrāk - www.radari.lv
| Offline | | |
| Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 196
Braucu ar:
|
28 Nov 2025, 15:56:40 @V.I.P. rakstīja:
26 Nov 2025, 17:41:01 @Elna rakstīja:
Popkorns un CO katalizators
Rakstīts, ka uzstādīji kaut kādu mistisku performance and sound kit pa 5-6k.
Nekur nav minēts, cik tad hp ir stock vs pēc upgrade Tavam 440i? Ja jau nenožēloji 5k izplūdei, tad vismaz nomērīji arī jaudu pirms un pēc šīm manipulācijām?
Piemēram, MHD downpaipus iesaka tikai ar stage 2.
Stock s55 ir ~431-450hp. GTS ir 500hp.
Ar stage 1 ir up to 530hp (jeb up to > +20% jaudas) un bez nepieciešamības mainīt kaut ko izplūdē.
Tātad nav tā, ka visi tuneri iesaka uzreiz ņemt nost katalizatorus.
Jautājums, par cik ļoti paceltu jaudu mēs runājam. 
nu, njemot veeraa, ka tava izpratne par manis piemineeto kitu ir ''mistisks'' liimenii, nedomaaju, ka mums te baigi profesionaalaa saruna sanaaks.
bet nu ko varu ieteikt:
a. google
b. var arii sheit Search pameegjinaat
veel es ieteiktu palasiit/ja interesee manis rakstiito, ko es domaaju par shiem nsimts hp ''chipsotaaju'' izpildiijumaa. Bet atkal - nu, tur zinaashanas vajag, interesi bisku.. Jaa, iistajiem MHD faniem laiku shim teereet, protams, nevajag. | Offline | | |
| Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 196
Braucu ar:
|
28 Nov 2025, 16:17:25 @radari.lv rakstīja:
28 Nov 2025, 14:35:43 @Elna rakstīja:
28 Nov 2025, 14:09:29 @radari.lv rakstīja:
LSPI ir fundamentali motoreļļas sastāva problēma, kuru vācu ražotāji atrisināja jau 15 gadus atpakaļ veicot noteiktu elemente proporciju izmaiņas aizvietojot tos ar citiem. Process gan ir komplekss, jo nomainot vienu elementu, piemeram kalciju pret kautko citu veidojas citi elementi un tie atkal ir jākompensē ar kautko citu.
Dēļ USA pompozitātes šī tēma tagad ir pacelta pēdējos gados.
Par cik ķīmija eļļām mums ir būtiska tēma esam eksperimentējuši un zinot ko meklēt ieguvumu ir daudz un vērā ņemami.
Ko liet pēc pielietojuma, zinām.
diemzheel, pat krutaakaas elljas/piedevas neliidz pret dziivniekiem.
Piem., shodien pat - Meta kaarteejais no tuukstoshiem tjerpilu: piestarteejis aukstu dzineeju. Dzineejs uzreiz peec starta nokjeeris misfires, klab uz 5 cilindriem.
Taa vietaa, lai vnk paarstarteetu to klaburkasti, alnis spiezh pedaali griidaa ar tekstu - skat, kaadi duumi.
Nu, i naakoshais solis [bez iluuzijaam] buus PCV mainja, sprauslu mainja, i, nedod Dievs, samociita virzuljgrupa.
Te liidz tikai tiizeris vai 8mm.
Izlaisti cikli nebus lspi / ellas problema. Ja ir tadas problemas ir jagriezas pie auto meistariem.
es arii nesaku, ka taa ir lspi problema. | Offline | | |
| V.I.P. | |  Kopš: 18. May 2005
Ziņojumi: 17391
Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]
|
28 Nov 2025, 16:46:03 @Elna rakstīja:
28 Nov 2025, 15:56:40 @V.I.P. rakstīja:
26 Nov 2025, 17:41:01 @Elna rakstīja:
Popkorns un CO katalizators
Rakstīts, ka uzstādīji kaut kādu mistisku performance and sound kit pa 5-6k.
Nekur nav minēts, cik tad hp ir stock vs pēc upgrade Tavam 440i? Ja jau nenožēloji 5k izplūdei, tad vismaz nomērīji arī jaudu pirms un pēc šīm manipulācijām?
Piemēram, MHD downpaipus iesaka tikai ar stage 2.
Stock s55 ir ~431-450hp. GTS ir 500hp.
Ar stage 1 ir up to 530hp (jeb up to > +20% jaudas) un bez nepieciešamības mainīt kaut ko izplūdē.
Tātad nav tā, ka visi tuneri iesaka uzreiz ņemt nost katalizatorus.
Jautājums, par cik ļoti paceltu jaudu mēs runājam. 
nu, njemot veeraa, ka tava izpratne par manis piemineeto kitu ir ''mistisks'' liimenii, nedomaaju, ka mums te baigi profesionaalaa saruna sanaaks.
bet nu ko varu ieteikt:
a. google
b. var arii sheit Search pameegjinaat
veel es ieteiktu palasiit/ja interesee manis rakstiito, ko es domaaju par shiem nsimts hp ''chipsotaaju'' izpildiijumaa. Bet atkal - nu, tur zinaashanas vajag, interesi bisku.. Jaa, iistajiem MHD faniem laiku shim teereet, protams, nevajag.
Tik daudz teksta, bet atbildes joprojām nav. Cik hp/nm pēc tavām manipulācijām? Nerunājam tukšu, talk some numbers.
Ironiju arī neuztvēri, jo ar izplūdes izmaksām nepakautrējies pazīmēties, kaut arī tās neviens neprasīja, bet reāli performances ciparus neredzēju tajā rakstā. Tad cik hp/nm?[ Šo ziņu laboja V.I.P., 28 Nov 2025, 21:57:19 ] | Offline | | |
|
|
| abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8699
Braucu ar: e39 523
|
28 Nov 2025, 21:51:47 @V.I.P. rakstīja:
28 Nov 2025, 16:46:03 @Elna rakstīja:
28 Nov 2025, 15:56:40 @V.I.P. rakstīja:
26 Nov 2025, 17:41:01 @Elna rakstīja:
Popkorns un CO katalizators
Rakstīts, ka uzstādīji kaut kādu mistisku performance and sound kit pa 5-6k.
Nekur nav minēts, cik tad hp ir stock vs pēc upgrade Tavam 440i? Ja jau nenožēloji 5k izplūdei, tad vismaz nomērīji arī jaudu pirms un pēc šīm manipulācijām?
Piemēram, MHD downpaipus iesaka tikai ar stage 2.
Stock s55 ir ~431-450hp. GTS ir 500hp.
Ar stage 1 ir up to 530hp (jeb up to > +20% jaudas) un bez nepieciešamības mainīt kaut ko izplūdē.
Tātad nav tā, ka visi tuneri iesaka uzreiz ņemt nost katalizatorus.
Jautājums, par cik ļoti paceltu jaudu mēs runājam. 
nu, njemot veeraa, ka tava izpratne par manis piemineeto kitu ir ''mistisks'' liimenii, nedomaaju, ka mums te baigi profesionaalaa saruna sanaaks.
bet nu ko varu ieteikt:
a. google
b. var arii sheit Search pameegjinaat
veel es ieteiktu palasiit/ja interesee manis rakstiito, ko es domaaju par shiem nsimts hp ''chipsotaaju'' izpildiijumaa. Bet atkal - nu, tur zinaashanas vajag, interesi bisku.. Jaa, iistajiem MHD faniem laiku shim teereet, protams, nevajag.
Tik daudz teksta, bet atbildes joprojām nav. Cik hp/nm pēc tavām manipulācijām? Nerunājam tukšu, talk some numbers.
Ironiju arī neuztvēri, jo ar izplūdes izmaksām nepakautrējies pazīmēties, kaut arī tās neviens neprasīja, bet reāli performances ciparus neredzēju tajā rakstā. Tad cik hp/nm?
10%, bet izlasi otru rakstu . Sportisks regulējums bieži vien sniegs daudz vairāk prieka nekā tie 20% chiperu jaudas. | Offline | | |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 4071
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
28 Nov 2025, 21:51:47 @V.I.P. rakstīja:
28 Nov 2025, 16:46:03 @Elna rakstīja:
28 Nov 2025, 15:56:40 @V.I.P. rakstīja:
26 Nov 2025, 17:41:01 @Elna rakstīja:
Popkorns un CO katalizators
Rakstīts, ka uzstādīji kaut kādu mistisku performance and sound kit pa 5-6k.
Nekur nav minēts, cik tad hp ir stock vs pēc upgrade Tavam 440i? Ja jau nenožēloji 5k izplūdei, tad vismaz nomērīji arī jaudu pirms un pēc šīm manipulācijām?
Piemēram, MHD downpaipus iesaka tikai ar stage 2.
Stock s55 ir ~431-450hp. GTS ir 500hp.
Ar stage 1 ir up to 530hp (jeb up to > +20% jaudas) un bez nepieciešamības mainīt kaut ko izplūdē.
Tātad nav tā, ka visi tuneri iesaka uzreiz ņemt nost katalizatorus.
Jautājums, par cik ļoti paceltu jaudu mēs runājam. 
nu, njemot veeraa, ka tava izpratne par manis piemineeto kitu ir ''mistisks'' liimenii, nedomaaju, ka mums te baigi profesionaalaa saruna sanaaks.
bet nu ko varu ieteikt:
a. google
b. var arii sheit Search pameegjinaat
veel es ieteiktu palasiit/ja interesee manis rakstiito, ko es domaaju par shiem nsimts hp ''chipsotaaju'' izpildiijumaa. Bet atkal - nu, tur zinaashanas vajag, interesi bisku.. Jaa, iistajiem MHD faniem laiku shim teereet, protams, nevajag.
Tik daudz teksta, bet atbildes joprojām nav. Cik hp/nm pēc tavām manipulācijām? Nerunājam tukšu, talk some numbers.
Ironiju arī neuztvēri, jo ar izplūdes izmaksām nepakautrējies pazīmēties, kaut arī tās neviens neprasīja, bet reāli performances ciparus neredzēju tajā rakstā. Tad cik hp/nm?
Ap 40zs un 50nm (manuālim laikam nedaudz mazāks griezes pieaugums - ap 35Nm).
Par čipošanu runājot - šogad parādijās 992.2 facilfts, kuram jau spēkā jaunās EU atgāzu normas, saskaņā ar kurām esot jānodrošina lamda faktiski 1 jebkurā dzinēja darbības diapazonā. Rezultātā tagad Base Un S modelis nāk ar turbīnām, kas pre-FL 992.1 bija GTS un S modeļiem (GTS gadījumā 480zs, bet labos apstākļos un RON98 kalibrēti stendi rādīja 500+ zs. Tas nozīmē, ka tagad nase modelis ar 394zs ar Stage 1 regulējumu sasniedz 600+zs Protams, tiek "upurēta" lamda viens degmaisījuma proporcija pie pilnas pieprasītās slodzes. Kad manam nu jau gandrīz 40 gadīgajam 944 turbo vietējais VEMS guru Gints regulēja dzinēju, tad mērķa AFR attiecība slodzē skaitījās 11,5 (ar tādu arī braucu jau daudzus gadus, tai skaitā trasē) un 12,0 - 12,5 jau tika uzskatīta par spēlēšanos ar uguni. Tas, ko tagad ražotāji panāk ar moderno elektroniku un dzinēja "apkari" ir neiedomājami vēl kādu laiku atpakaļ. | Offline | | |
Kaross  | |  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4496
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Rēcīgs topiks. Piešaušu nedaudz uguni, jo tik klaju diršanu nevar neņemt vērā. B58 man ir ļoti tuva tēma gan tūninga ziņā, gan tāpēc, ka pats ar tādu braucu. Citēju pašu bloga "expertu": Šis ir mans visu laiku visnejēdzīgākais pirkums gan price/performance izpratnē, gan price absolūtajos skaitļos. Bet, ko darīt, ja vecums apsteidz saprātu... 
Vienmēr tev patīk izpušķot ciparus, jo patīk taču palielīties. Tas nekas, ka te tavuprāt tikai lohi apgrozās, bet paspīdēt taču vajag.
5K īstenībā ir tikai 4K un reāli 3K. Starp citu, pie dīlera ir vēl lētāk kā Sensonā.
Labi, sūds ar visu kompleksu apmierināšanu. Labāk iztirzāsim tos melus, kas sarakstīti blogā...
1. c. 5000 .. 7000 RPM diapazonā wastegate ir aizvērts, turboagregāts griežas ar max apriezieniem, griezes pieaugums (ap 10%) tiek nodrošināts, pateicoties jaunajai izplūdei.
MELI! un 2x vienā teikumā. Pirmkārt nopērc vai uztaisi normālu logeri, nevis izmanto to apsmieklu, ko ISTA piedāvā. Un sāc varbūt pārbaudīt to info, ko pats raksti. 5000-7000rpm diapazonā wastegate pat ne tuvu nav aizvērts ar +100zs jaudas pieaugumu, kur nu vēl tiem smieklīgajiem 25Zs. Es to varu pierādīt gan ar logiem, kas man ir saglabāti, gan reālajā dzīvē uz sava auto.
Otrkārt jaunajai izplūdei nav nekāda sakara ar 10% griezes pieaugumu.
Pievienoju jaudas stenda izdruku no mana auto. +100zs un +100Nm klāt pie standarta jaudas nemainot automašīnai nevienu elementu izplūdē un tas arī nav jādara. To ir pierādījusi puse Pasaules tūnējot šos auto. BMW šo izplūdes kitu jeb lohu ķērāju piedāvā tikai un vienīgi skaņas uzlabošanai. Jaudas pacelšanai izplūde nav jāaiztiek.
Starp citu esmu uztaisījis arī savu logeri B58 S58, N63, S63 dzinējiem, kas spēj logot 10x ātrāk datus kā ISTA un pie tam vairāk kā 1000 dažādus parametrus, kas ISTA nav nemaz pieejami. Tikai BMW inženieriem. Plāns kaut kad nopublicēt savā mājaslapā. Bet gan jau Kaspiča kunga augstprātība neļaus izmantot kaut ko tādu, ko radījuši nejēgas čiptūneri. Vismaz nebūtu tādas muļķības savā blogā jāraksta.
secinājums ir vienkāršs - bez izplūdes maiņas nav iespējama nekāda griezes palielināšana 5000+ RPM diapazonā (tieši tur, kur benzīna dzinējs galvenokārt tiek izmantots ''sportojot'').
Paskatamies uz mana auto jaudas stenda izdruku. Wow, atkal secinājums kaķim zem astes. PRotams, tulīt būs komentārs, ka tas jaudas stends, kas ir viens no labākajiem Pasaulē, ir nekam nederīgs, nav veikta sertifikācija, kalibrācija, adaptācija un vēl hujācija. LAbi, man apnika rakstīt, lai šis nosēžas. Tad būs otrā daļa. 
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|