Online

Pašreiz BMWPower skatās 154 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: 530D

AutorsZiņojums
Marex_FF6
21. Apr 2004, 16:40 #21

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5319

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6

Jautājums - kapēc vajag lai OBC rādītu cik litru palicis bākā?? Vai tad tam auto nav degvielas daudzuma datčika uz paneļa???
Vai arī ja bākā būs 33.2 litri, tankā liesi tikai 36.8 litrus???

Tiešām nesaprotu, paskaidrojiet lūdzu!!!
Offline
AV
21. Apr 2004, 16:46 #22

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17401

Braucu ar: 500


2004-04-21 16:37, JanisPuu rakstīja:
AV - apraksts tai linkaa labs - You have to hold one button in, think, 12 seconds, I think, the ..., I think, ... I think ...

Neenu ir jau biki recigi
bet es meginaju un tas stradaa, tik praktisko pielietojumu tam gan gruti izdomat...
janu vienigi draugam ar opel kadett pazimeties
Offline
paipals
21. Apr 2004, 17:04 #23

Kopš: 26. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7

Braucu ar: 03’ X5

Ari nesen iepirku diesel, lai gan ar veco motoru vel. Vai kads spechuks neparekomendees ieteicamo laiku cik ilgi to ir jasilda pirms uzsakt braukt? Kaut kaa nekur neatradu shadu infu.
Offline
AV
21. Apr 2004, 17:12 #24

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17401

Braucu ar: 500

IMHO speciali nav jasilda, iznemot, ja auto ar automatisko karbu (un ari tad tikai ziema jasilda)
neenu skaidrs, ka aukstu uzreiz nevajadzetu griezt virs kadi 2.5krpm un pec lielas sportosanas vajag biki nogaidit pirms slegts ara dzineju, lai turbinai nav termoshoks no straujas atdzisanas (vispariga turbomotoru rekomendacija)[ This message was edited by: AV on 2004-04-21 17:12 ]
Offline
paipals
21. Apr 2004, 17:15 #25

Kopš: 26. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7

Braucu ar: 03’ X5

ir gan automatiskaa kaarba ... butiba jau uztrauc vairak tadelj jautajums, ka no ritiem javeic brauciens no Ikshkjiles lidz Rigai un zem simtinja jau gruuti ar vinju nociesties un vilkties ... parak labi jau peld pa celju ... tapec labpratak jau kadas 5 minutes pasezhu stavvietaa ja tas nepiecieshams
Offline
GA3
21. Apr 2004, 17:38 #26

Kopš: 29. Jun 2003

Ziņojumi: 1401

Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi

Paipals: Man ir vecais diizelis ar veco motoru un parasto kaarbu. Es pirms braukshanas sildu gan ziemaa gan vasaraa - attieciigi 5 liidz 7 min un 3-5 min. Nezinu, kaa Tev, bet man vecajaa instrumentu panelii tikko iedarbinot gaidiiju liidz temp. bultinja no pilniigas nulles paceljas liidz pirmajai baltajai stiipinjai. Taas manis ieprieksh mineetaas minuutes arii salasaas. Vispaar tas atkariigs no veeja un aara temperatuuras. Un arii tad braucot liidz normaalai darba temperatuurai neljauju motoram uzgriezt vairaak par 2k RPM.

Viileejot pa shosi kaadu stundu ar 100-120km/h es dzeseeju 5 min. Mazaaku laiku/leenaak braucot, attieciigi arii mazaak dzeseeju.

Offline
Beetee1
21. Apr 2004, 17:39 #27

Kopš: 06. Aug 2003

No: Strenči

Ziņojumi: 381

Braucu ar: nav nekaa


2004-04-21 16:26, Marex_FF6 rakstīja:
Mans silts ieteikums tev - nelej savā 3,0d kreiso dīzeli!!! Savādāk būs skarbi!


Nu, es gan veicu zinātnisko eksperimentu jau kādu laiciņu. Pāris ’00, pārējie pacienti vecāki. Pagaidām par veselību nesūdzās. Kas ta ir dzirdēts?
Offline
GA3
21. Apr 2004, 18:36 #28

Kopš: 29. Jun 2003

Ziņojumi: 1401

Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi


2004-04-21 17:39, Beetee1 rakstīja:

Nu, es gan veicu zinātnisko eksperimentu jau kādu laiciņu. Pāris ’00, pārējie pacienti vecāki. Pagaidām par veselību nesūdzās. Kas ta ir dzirdēts?



Kas ir dzirdeets? Nekaa nav jaadzird - ir jaajuut! Neiet, duumo sliktaak lec, skaljaaks motors, biezhaaka degvielas filtra mainja u.c. labumi.
Offline
Puce
21. Apr 2004, 18:49 #29

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

vispār jau smird pēc kārtējā aivara...
kā jūs domājat???

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
316
21. Apr 2004, 19:59 #30

Kopš: 10. Jul 2002

Ziņojumi: 630

Braucu ar:

Vai tad pie prognozētajām dīzeļa cenām ir jēga pirkt tik dārgus dīzeļauto? Vai tas ir citu apsvērumu vārdā? IMHO ja grib ekonomēt tad gāze, bet uz vienkārša auto, ja braukt, tad bendza. Jo dīzelītim tomēr potenciālās remonta izmaksas ir lielākas, un par lietota auto kvalitāti 100% neko zināt nevar.Ja u vienīgi dikti daudz vīlē un gāzi nīst kā sugu.
Offline
diesel
21. Apr 2004, 22:28 #31

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9



... lai arii cik tas paradoksaali neizklausaas, bet ja patiik taalu un aatri braukt, tad noteikti ir jeega no dizelja.
Offline
martinsz
21. Apr 2004, 22:40 #32

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5899

Braucu ar: miseni

Es teikšu tā ja jūs varat dabūt kreiso dīzeli pa lēto, tad ir jēga pirkt mašīnu ar dīzeļa dzinēju

-----------------
...
Offline
316
21. Apr 2004, 22:55 #33

Kopš: 10. Jul 2002

Ziņojumi: 630

Braucu ar:


2004-04-21 22:40, martinsz rakstīja:
Es teikšu tā ja jūs varat dabūt kreiso dīzeli pa lēto, tad ir jēga pirkt mašīnu ar dīzeļa dzinēju


jaunie dīzeļi var arī nepanest trubas degvielu, un remontinji ir padārgi.
Offline
AV
22. Apr 2004, 12:11 #34

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17401

Braucu ar: 500


2004-04-21 22:55, 316 rakstīja:

jaunie dīzeļi var arī nepanest trubas degvielu, un remontinji ir padārgi.

Nuu..kreisais dizelis var nakt no daudz dazadiem avotiem...nereti tas ir tas pats DUSa dizelis... gadijumi ir dazadi.
Offline
diesel
22. Apr 2004, 12:20 #35

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9



... ir jeega riskeet . Manupraaat adrenaliinu var kjert arii savaadaak, nekaa ielidosi vai nee uz motora remontu
Offline
Yanny
22. Apr 2004, 12:24 #36

Kopš: 19. Jul 2002

Ziņojumi: 18643

Braucu ar: 18

Atkala -

-----------------
No matter how big your house is,how recent your car is,or how big your bank account is. Our graves will always be the same size. Stay humble.
Offline
Marex_FF6
22. Apr 2004, 12:26 #37

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5319

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


2004-04-21 17:39, Beetee1 rakstīja:

2004-04-21 16:26, Marex_FF6 rakstīja:
Mans silts ieteikums tev - nelej savā 3,0d kreiso dīzeli!!! Savādāk būs skarbi!


Nu, es gan veicu zinātnisko eksperimentu jau kādu laiciņu. Pāris ’00, pārējie pacienti vecāki. Pagaidām par veselību nesūdzās. Kas ta ir dzirdēts?


Ir dzirdēts par sūkņa noklāšanos (ap 600Ls) vai arī sprauslu noklāšanos, parasti noklājas abi, sūknis un sprauslas (remonts 1500Ls min.)
Nezinu vai ir vērts riskēt, ja vien ir 100% pārliecība, ka tas ir tas pats kas DUS!
Offline
Beetee1
22. Apr 2004, 12:44 #38

Kopš: 06. Aug 2003

No: Strenči

Ziņojumi: 381

Braucu ar: nav nekaa

Paldies par informāciju. Kā jau latvietis mācos tikai no savām kļūdām, kamēr sūdi nesanāks, eksperiments turpināsies. Ekonomija jau tomēr ir pārliecinoša.
Offline
GA3
22. Apr 2004, 12:47 #39

Kopš: 29. Jun 2003

Ziņojumi: 1401

Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi


2004-04-21 19:59, 316 rakstīja:
Vai tad pie prognozētajām dīzeļa cenām ir jēga pirkt tik dārgus dīzeļauto? Vai tas ir citu apsvērumu vārdā? IMHO ja grib ekonomēt tad gāze, bet uz vienkārša auto, ja braukt, tad bendza. Jo dīzelītim tomēr potenciālās remonta izmaksas ir lielākas, un par lietota auto kvalitāti 100% neko zināt nevar.Ja u vienīgi dikti daudz vīlē un gāzi nīst kā sugu.



Ja dīzelīti regulāri eļļo, tīši nekauj un lej normālu degvielu, tad vinam dzineeja remonti nav nepieciešami! Tāpat kā jebkuram citam dzinējam.
Offline
AV
22. Apr 2004, 13:12 #40

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17401

Braucu ar: 500


2004-04-22 12:23, ATKALA rakstīja:
pizdec - noperk biznesa klases sedanu un meklee kur ieliet kreiso diizeli...

Nubet dizela ieagades primarais iemesls tomer ir taupisana...
Beztam ir dzirdeti varianti, kad nelojali darbinieki no savam darba degvielas kartem tirgo degvielu citiem..faktiski tas nozime, ka cilveki satiekas DUSaa un klients tiek pie normalas DUS degvielas pa zemaku cenu...

Betnu kaa jau teicu - gadijumi ir dazadi...un neviens no tiem neattiecas no manim, jo dizeli nelietoju
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo