Online

Pašreiz BMWPower skatās 138 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
maarchav
14. Dec 2010, 19:41 #21

Kopš: 03. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 160

Braucu ar: 29


14 Dec 2010, 19:19:26 jurrus rakstīja:

14 Dec 2010, 18:30:54 oose rakstīja:
Salona apdarē arī parsvarā izmantota lētā plastmasa kura jau ap 50k sāk grabēt.

salīdzinoši ar BMW, MB un Audi grab. Salīdzinoši ar tā paša gada japāņiem, ievērojami klusāks! vispār pat kauns teikt, ka grab- man nekas negrab, tādā izpratnē kā es saprotu vārdu grab.

man ir divi šādi auto, viens dīzlesi ar 140hp un otrs benzīnieks. NEKAS tur negrab-pilnīgas muļķibas te viens runā. Ir nācies mainīt gultņus un lielas plaukta bukses, kas nebija lēti, bet šobrīd ir arī tam risinājums, kas nemaksā daudz. Ik viens auto izmaksā dārgi, ja ar to brauc līdz pēdējam kliņķim. B6 dīzlis ar dsg kārbu ir vnk sex priekš braukšanas
Offline
MatissC
14. Dec 2010, 19:43 #22

Kopš: 04. Jul 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1304

Braucu ar:

VW Touran 2.0TDI ar DSG pa strasi braucot rij kkadi 5.5 - 6.0l, pilsetaa mazaakais 7l.
Offline
jurrus
14. Dec 2010, 19:51 #23

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000


re kur citāts no foruma.
"+ tiko aizgāja 1 sprauslas sūknis (esot slimība), ir kas brauc ilgi, ir kam niķojas... Remonts- 511 Ls. Ceru, ka pārējās neko nedarīs, mašīnu iegādājos tikai janv.beigās, noskrieti ~15 000."
p.s tas ir pumpe duse, katra sprausla ir maziņš mini sūknis, tāpēc arī cena tāda.
cik zinu tad bmw nav pumpe duse bet gan comon rail

tās nav tās pašas sprauslas, kas palido, ja nelieto PD paredzēto (505.01) eļļu? ja kas, ir daudz lētaki varianti kā salabot, restaurēt, nomainīt sprauslas, ne tikai vw centrā, auto īlē vai autofavorītā.
Offline
jurrus
14. Dec 2010, 20:03 #24

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000


14 Dec 2010, 19:58:42 Sancix rakstīja:
nu par tām cenām, protams ka var atrast lētāk utml. es vnk to teicu ka tas tiešām ir diezgan populāri par tām sprauslām, un cena nav no lētākajām.
p.s nezinu vai dēļ eļļas, bet problēma ir diezgan aktuāla, hvz vai visi lej savos 05-08 vw un raudi eļļu pa 1.90 lirtrā Vnk motori nokalpo ap 200k un tad ir jāieguldās bik

Pie 200K ieguldīties ir absolūti normāli. Manuprāt, runāt par defekta nopietnību, ja tas notiek ne biežāk par vienu reizi 100K km, ir nepieklājīgi- normālam latviešu braucējam, tas ir 1x četros gados.
Offline
TDS_96
14. Dec 2010, 20:28 #25

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu

oktavija~lidz 200k pārsvarā ir divas lietas sajūgs un turbīna pārejais atkarīgs no paša lietotāja.sajugam parasti nobeidzas demferspararats kurš kopā ar sajugu maksā bet ir alternatīva benzinnieka spararats ar sajugu cena lidz 150ls uz cela starpibu nejutu.turbina oem hvz kas par firmu bet uzliku garretpar 100ls dargaku 350ls.sūdīga eļļa/degviela nobeidz sprauslas cenas ir līdz 500ls ja nav atlaižu.
piekare vienkarša nav daudzsviru kā b5 passatam daudzsviru. skodai,golf5,passat b6, vienkarša piekare a4 a6 daudzsviru.leta plastmasa ir parasti skodam golfiem vienigi passatam klat nak elektrorocene kas ar laiku varbut problema

p.s oose b6 passatu laikam redzeji garambraucot.
Offline
oose
14. Dec 2010, 20:31 #26

Kopš: 16. Dec 2006

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:


14 Dec 2010, 20:28:45 TDS_96 rakstīja:
oktavija~lidz 200k pārsvarā ir divas lietas sajūgs un turbīna pārejais atkarīgs no paša lietotāja.sajugam parasti nobeidzas demferspararats kurš kopā ar sajugu maksā bet ir alternatīva benzinnieka spararats ar sajugu cena lidz 150ls uz cela starpibu nejutu.turbina oem hvz kas par firmu bet uzliku garretpar 100ls dargaku 350ls.sūdīga eļļa/degviela nobeidz sprauslas cenas ir līdz 500ls ja nav atlaižu.
piekare vienkarša nav daudzsviru kā b5 passatam daudzsviru. skodai,golf5,passat b6, vienkarša piekare a4 a6 daudzsviru.leta plastmasa ir parasti skodam golfiem vienigi passatam klat nak elektrorocene kas ar laiku varbut problema

p.s oose b6 passatu laikam redzeji garambraucot.

kur es kļūdījos ? neesi kādreiz aizdomājies ka arī dažādi iepriekšējie saimnieki gadās un pa dažādiem ceļiem braukā ? ja nē , tad izmēģini.
Offline
JohnyB
14. Dec 2010, 20:36 #27

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1548

Braucu ar:

pēc autobild testiem Touaran pateicoties šim motoram , bija paša pēdējā vietā, tipiski ir motora galvas un turbīnas problēma
autobild tests

[ Šo ziņu laboja JohnyB, 14 Dec 2010, 20:36:30 ]

Offline
TDS_96
14. Dec 2010, 20:39 #28

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu


14 Dec 2010, 20:31:39 oose rakstīja:

14 Dec 2010, 20:28:45 TDS_96 rakstīja:
oktavija~lidz 200k pārsvarā ir divas lietas sajūgs un turbīna pārejais atkarīgs no paša lietotāja.sajugam parasti nobeidzas demferspararats kurš kopā ar sajugu maksā bet ir alternatīva benzinnieka spararats ar sajugu cena lidz 150ls uz cela starpibu nejutu.turbina oem hvz kas par firmu bet uzliku garretpar 100ls dargaku 350ls.sūdīga eļļa/degviela nobeidz sprauslas cenas ir līdz 500ls ja nav atlaižu.
piekare vienkarša nav daudzsviru kā b5 passatam daudzsviru. skodai,golf5,passat b6, vienkarša piekare a4 a6 daudzsviru.leta plastmasa ir parasti skodam golfiem vienigi passatam klat nak elektrorocene kas ar laiku varbut problema

p.s oose b6 passatu laikam redzeji garambraucot.

kur es kļūdījos ? neesi kādreiz aizdomājies ka arī dažādi iepriekšējie saimnieki gadās un pa dažādiem ceļiem braukā ? ja nē , tad izmēģini.
kaiminam darba auto b6 odo pāri 250k brauc pa laukiem daudz un patstavigi ne salons grab nav elektronikas/sprauslu problemas
Offline
charbis
14. Dec 2010, 20:50 #29

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06

izgaazu ar golf V 2,0tdi ar dsg un chipotu, nu veraas lupataas. tipa peec chipa esot 190zs. gaAJAA LJOTI OK.
Offline
al13n
14. Dec 2010, 21:42 #30

Kopš: 04. Sep 2008

Ziņojumi: 641

Braucu ar:

ļoti īsi par motoriem:
vwmotion
Offline
Peecis
14. Dec 2010, 22:23 #31

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2306

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


14 Dec 2010, 18:42:16 konussib rakstīja:

14 Dec 2010, 18:30:01 Peecis rakstīja:

14 Dec 2010, 17:57:31 konussib rakstīja:
Radusies interese par sekojoši dzinēju - kādas atsauksmes? Esmu lasījis, ka veras labi, priekš dīzeļa, vienīgais paskaļš.
Kā ar uzticamību? Kādam ir bijusi pieredze?

Vienam paziņam ir Passats ar šito motoru un DSG. Noskrējiens ap 200k un motors cimperlīgs- panelī visu laiku kaut kādas kļūdas deg, bija arī sūkņsprausla (PD) nobeigusies, bet to atrada lietotu laikam pa 150Ls.
Man pēc 2,8 likās, ka galīgi neiet. Un tas DSG ar tāds patizls.
Ā un skaļš jau nejēgā tas traktors.


Ko domā ar vārdu "Cimperlīgs"? Daudz ieguldījumi? Atsakās startēt? Raustās?
Sprauslu nomainīt nav forši, bet, ja kopumā ieguldījumi nemaz nav tik traki...

Ieguldījumi tiešām daudz, bieži nepielec, braucot ieslēdzas dzinēja avārijas režīms un iet kā 1,0d bez turbīnas. DSG kārba arī pārjaukta. Spararats grab. Čalis teica, ka būtu laimīgs, ja viņam to autiņu nospertu kāds.
P.S. Passats 2004. gada beigas, noskrējis ap 200k un sēdēkļi (ādas) jau saplēsti, izdiluši, salons manāmi nolietots.
Konkrētais autiņš ir labi aprīkots, bet problēmu ir daudz.
Offline
jurrus
14. Dec 2010, 23:00 #32

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000

tas draugs ir mēģinājis savest mašīnu kārtībā, nevis pist kapeiciņu ar vārdiem, ka mašīna sūdīga? neticās, ka ir tādi eksemplāri pie normāla īpašnieka. un varbūt nobraukums ir 300-400K nevis 200?

[ Šo ziņu laboja jurrus, 14 Dec 2010, 23:01:41 ]

Offline
viesulis
14. Dec 2010, 23:06 #33

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

zobenes rem. kompl 110Ls, tikai jāskatās kāda tā zobene tajā komplektā, jo vienā komplektā bija ielikta tāda cieta un pretīga, gandrīz kā plastmasa, otrā normāla
piekare ir vienkāršāka kā vecajam modelim

jāskatās aimugurējie gultņi, to nomaiņa ir dārga, ja tie mainās kopā ar visu stupicu.

[ Šo ziņu laboja viesulis, 14 Dec 2010, 23:14:10 ]

Offline
Peecis
14. Dec 2010, 23:20 #34

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2306

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


14 Dec 2010, 23:00:57 jurrus rakstīja:
tas draugs ir mēģinājis savest mašīnu kārtībā, nevis pist kapeiciņu ar vārdiem, ka mašīna sūdīga? neticās, ka ir tādi eksemplāri pie normāla īpašnieka. un varbūt nobraukums ir 300-400K nevis 200?

Par nobraukumu nezinu, uz šiltes ir 200k+. Naudu autiņam tiešām nežēlo, bet kad paklausās tās summas, kas ir iegrūstas tajā pasūdā, tad paliek jocīgi. E39 ir tikai ziediņi+ n reizes komfortablāks un labāk vadāms un kvalitatīvāks.
Offline
-ATAMAH-
14. Dec 2010, 23:38 #35

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu


14 Dec 2010, 18:16:33 konussib rakstīja:
Varbūt kādam ir personiska pieredze (vēlams pēc 100k+), jo tas pats ir Seat'os, Škodās, rAudi & VW.
Iet viņš labi, ekonomija arī super, tikai gribētos gūt skaidrāku ieskatu uzturēšanā.
Kā vispār viņam ir ar to mīlzīgo apkopi - Zobsiksna & co?

Par visiem dizeļ automašinam un viņas zobsiksņas un tt! Uzreiz pēc pirkuma jamaiņa zobsiksņi, elju, gaisa/eljas un diegvielas filtru un nekadas problemas ar dzineju nevajadzetu but!
Offline
andreiko
17. Jan 2011, 16:08 #36

Kopš: 02. Apr 2009

No: Zilupe

Ziņojumi: 102

Braucu ar: dodge avenger

nu es nopirku auto ar šādu motoru nullīti no salona (ne vw), pie 4 k aizvedu nočipot uz 170 zs, kopā ar 6 gang manuāli iet ļoti ok, tagad ir 65 k. Viss labi. Kautgan, braucu vienreiz pa vācu bāni ta 150, vajadzēja apdzīt, un pēkšņi motors ierubījās avārijas mode - jauda pazuda un knapi turēja 130. Noslāpēju, pielaidu, viss kārtībā. Palasījos forumus, pie vainas esot kautkāda VTG turbīnas ģeometrijas maiņas sistēma - tur vienkārši kautkāds vārsts ar roku manuāli 200 reizes jāparausta, jo viņš mēdzot ķīlēt Nu redzēs, ja atkārtosies, nāksies raustīt to mēslu Ja braukšu uz darbnīcu, gan jau "gudrinieki" liks mainīt visu turbīnu
Offline
jakobsons
18. Jan 2011, 10:26 #37

Kopš: 18. Jan 2011

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

labprāt diskusijas autoram nopārdotu savu 2006. gada 2.0tdi pesteli. individuāls ādas salons, gaiši brūns, pati kaste melna, variants . nobraukums 98 tk.km.
pa garantiju samainīts:
1. abu priekšējo durvju elektr. atslēgas,
2. aizm. durvju loga pacēlājs,
3.labā priekšējā optika,
pats dabūju taisīt:
1. priekšā amīši,
2. pie 95tkkm- sūkņsprausla ( 480 lvl - krasta ielā, tiem kas piedāvā pa 200 lvl, paprasiet vai dod 2 gadu garantiju)
3. šodien nobira atkal, izskatās , ka jāmaina uzreiz pārējās 3 sūkņsprauslas- bail no mājām braukt tālāk par 100km )
4. iztaisīta antikorozijas apstrāde- vāģim no rūpnicas zem apakšējiem plastmasas paneļiem un arku lupatām antikorozijas apstrādes praktiski nav. cinks uzklāts kā japāņiem, lec nost lēkšķerēm. )
komforts labs, piekare pietiekami izturīga, salons šur tur piegrab, bet tā bija arī b5.
īsāk sakot , ja ir pircējs ,nomainu sprauslu un laižu vāģi tautās.
Offline
Tiguan
07. Mar 2011, 18:29 #38

Kopš: 26. Aug 2010

No: Valmiera

Ziņojumi: 179

Braucu ar: Honda CR-V diizelis, 2008.g. janvaaris

Man ljoti patiik jaunaa VW-Jetta. Iesaku iegaadaaties taadu ar 1,2 litru 105 zirgu benziina turbomotoru par 11551 latu.
Offline
dreimanis_lv
07. Mar 2011, 18:31 #39

Kopš: 28. Mar 2008

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: two turbo on board

man sodien viens bmw cienitajs teica ka ar Audi braucot tik gredzenu paveelnieki
Offline
crime
07. Mar 2011, 18:54 #40

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8501

Braucu ar: m635csi


07 Mar 2011, 18:29:24 Tiguan rakstīja:
Man ljoti patiik jaunaa VW-Jetta. Iesaku iegaadaaties taadu ar 1,2 litru 105 zirgu benziina turbomotoru par 11551 latu.


VWfans atpuushas
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo