Online
Pašreiz BMWPower skatās 93 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II
Autors | Ziņojums |
Arturiks  | |  Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9250
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| Driver, tas nav auto man, bet Tev ari jāsaprot, ka tādēl, ka viņi spēj būt elastīgi un radīt to, ko pircējs prasa ir ļāvis viņiem iekarot/noturēt savu tirgus daļu, nevis palikt aukstā garāžā skrūvējot gaikas.  | Offline | | |
Driver  | |  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| arturik, baltrociti ej ka tu nahuj!
agrak auto markas bija tiesham individualas un atskiras viena no otras, tagad viss paliek jau gandriz vienads un lidzigs. es tik gaidu to bridi, kad bus kaa ar androida telefoniem - razotaji dazadi, bet viss ieksha visiem vienads 
tapat kaa aplle apdirsas ar nabagu telefonu 5c, taa ari savualaik autorazotaji palenam apdirsas katrs meginot apgut visus tirgus segmentus.
un tad notika tad, kad shie nolema razot nevis labus auto, kas tiesham neplist, bet sudus ar kuru palidzibu pelnit vel vairak ar taa remontiem.
bet tu jau bikses vel mizi, kad tadi auto pa ielu brauca, to jau mes noskaidrojam...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Arturiks  | |  Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9250
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| Nepadiršoties pie kaut kā nekad neiemacīsies. Pašam jau tas būtu jāzin, nepiedzimi zinot visu gaiku izmērus un vadu krāsas. 
Ir 2 problēmas ražojot auto kā kādreiz, kas neplīst. Nav iespējams viņos sapičkāt visus jaunos sūdus un izspies tno viņiem 400 hp no 3.0d nevis 90hp + nav iespējams arī normāli nopelnīt.
Un vēl ir tā tendence, ka visus grib novirzīt uz max jauniem auto, lai tie nobrauc kkādu noteiktu gadu skiatu un tad cilvēki ņem jaunus, nevis kā Tu turi garāžā vecas lamatas, piedrazo pasauli ar izmešiem un pārējo kas no tiem nāk.  [ Šo ziņu laboja Arturiks, 28 Oct 2014, 12:55:55 ] | Offline | | |
Driver  | |  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| nevis nav iespejams, bet taa nedara.
jo inzenieri detaljas resursu aprekinajusi ir tik, lai taa izvilktu garantijas laiku, nevis teoretikso auto expluatacijas laiku.
ari musdienu auto teoretiski varetu uztaisit tadus, kas servisa neiebrauc gadiem, tik maini ellju, filtrus un gaz benzu.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Arturiks  | |  Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9250
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| Un tagad piemet uz papīra cik ir viņu pašizmaksa uztaisīt tādu auto, kas neplīst.  | Offline | | |
R_S | |  Kopš: 08. Jul 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 799
Braucu ar: nākotnes klasiku
| Nu jau atkal aizgaja offtopics. Tatad labak uz e61 neskatities un labak meklet e60 ?  | Offline | | |
zhuupa | |  Kopš: 28. Sep 2010
No: Viļāni
Ziņojumi: 2296
Braucu ar: Fiat Multipla
| Ja dzīve liekas garlaicīga, pelēka un vienmuļa, tad vajag nopirkt, ikdienas vajadzībām, lētāko no ss.lv e60 vai e61 ļurbodīzeli un visa rutīna būs kā ar roku atņemta.  | Offline | | |
Driver  | |  Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
28 Oct 2014, 13:22:59 Arturiks rakstīja:
Un tagad piemet uz papīra cik ir viņu pašizmaksa uztaisīt tādu auto, kas neplīst. 
problema nav tada, cik izmaksa, bet pasha fakta, ka tadus auto vairs vienk nerazo.
un patiesiba uzrazot auto izmkaksa loti leeti, lauvas tiesa taa cenas ir "rupnicas varka"
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
Arturiks  | |  Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9250
Braucu ar: 26 & 26 & 11
|
28 Oct 2014, 13:42:08 zhuupa rakstīja:
Ja dzīve liekas garlaicīga, pelēka un vienmuļa, tad vajag nopirkt, ikdienas vajadzībām, lētāko no ss.lv e60 vai e61 ļurbodīzeli un visa rutīna būs kā ar roku atņemta. 
Te var zvanīt un uzreiz piedāvāt 7k eur, tad var ņemt. Vairāk nav vērts. 
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/535/defgx.html | Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8573
Braucu ar: e39 523
| https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/535/cehje.html
Pēdējā rindiņa  | Offline | | |
Laoshi | |  Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Saprotiet, kādreiz auto bija metāla kaste ar motoru, ķebļiem un riteņiem. Tad arī auto taisīja tādus, ka daži labi brauc vēl šodien, jo toreiz nebija līzinga, auto pirka uz mūžu. Tagad pasaule ar viņiem ir piebāzta, katrs students par stipendiju var nopirkt drotu, kaut kā pircējs jāpievelk. Mūsdienās neviens nepirks jaunu auto ar airiem, manuāli, bez radio/navi, ar kāju pumpējamu logu šķidrumu. Navaroti maksā + eko normas, tāpēc kopsummā ņemot auto paliek arvien sūdīgāki un tagad ir jāiekārdina pircējs, lai viņš atdotu šrotā savu veco Jaguāru un ņemtu jaunu. Tiek darīts tā, lai auto pats prasītos uz šrotu pēc pāris gadiem. Lielas rūpnīcas un jaudas uzturēt ir dārgi, nevar pārdot pa gadu 100 drotus ar navarotiem un jaudām un palikt plusos, ne velti superauto ražotāji ir pārdevušies kādam lielākam koncernam, kuri taisa lētus auto visiem. Nav tālu brīdis, kad 7er būs universālis ar mazu dīzeli un ručku, bet čupu ar citiem navarotiem, cilvēki atdos savu nieri līzinga pirmajai iemaksai par tādu.
Jūs redzat, ka 80to gadu auto joprojām braukā pa ielām, bet e60 pa servisiem vien dzīvojas, merši un rūsa ir ideāla saderība. Protams, visi grib F10, jo pačotu vēl neviens nav atcēlis  | Offline | | |
Arsmens | |  Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
|
28 Oct 2014, 14:41:27 Laoshi rakstīja:
Saprotiet, kādreiz auto bija metāla kaste ar motoru, ķebļiem un riteņiem. Tad arī auto taisīja tādus, ka daži labi brauc vēl šodien, jo toreiz nebija līzinga, auto pirka uz mūžu. Tagad pasaule ar viņiem ir piebāzta, katrs students par stipendiju var nopirkt drotu, kaut kā pircējs jāpievelk. Mūsdienās neviens nepirks jaunu auto ar airiem, manuāli, bez radio/navi, ar kāju pumpējamu logu šķidrumu. Navaroti maksā + eko normas, tāpēc kopsummā ņemot auto paliek arvien sūdīgāki un tagad ir jāiekārdina pircējs, lai viņš atdotu šrotā savu veco Jaguāru un ņemtu jaunu. Tiek darīts tā, lai auto pats prasītos uz šrotu pēc pāris gadiem. Lielas rūpnīcas un jaudas uzturēt ir dārgi, nevar pārdot pa gadu 100 drotus ar navarotiem un jaudām un palikt plusos, ne velti superauto ražotāji ir pārdevušies kādam lielākam koncernam, kuri taisa lētus auto visiem. Nav tālu brīdis, kad 7er būs universālis ar mazu dīzeli un ručku, bet čupu ar citiem navarotiem, cilvēki atdos savu nieri līzinga pirmajai iemaksai par tādu.
Jūs redzat, ka 80to gadu auto joprojām braukā pa ielām, bet e60 pa servisiem vien dzīvojas, merši un rūsa ir ideāla saderība. Protams, visi grib F10, jo pačotu vēl neviens nav atcēlis 
Precīzi!
Šeit pat atpakaļ pieminētais citroen cactus ir visspilgtākais piemērs (tuvākās)nākotnes auto-
-kautkas krosoverisks
-mazs 3-cilindru turbomotors, kurš iekļaujas visos labākajos eco/ekonomijas rādītājos un normās
-visa vadība no "android" tačskrīna 
-radīts, lai pēc ~6gadi uztilizētu
-max vienkārš pēc būtības un arī ražošanā.
Ar tādiem tuvākā nākotnē arī brauksim, patīk vai nē. Protams lux/premium nekur nezudīs, bet tendence būs tāda.
Ja vēl elektro uzņems apgriezienus, tad izskats novienādosies visām markām un modeļiem, jo kā viens japoška, kas tam max tuvu stāv teica- vēja tunelī mēģinot iegūt labāko formu, visi nonāk pie prius silueta. Tāpēc arī itkā konkurenti prius un insight ir tik vienādi.
V8 sedanisti griež vēnas  | Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8573
Braucu ar: e39 523
|
28 Oct 2014, 15:48:12 Arsmens rakstīja:
28 Oct 2014, 14:41:27 Laoshi rakstīja:
Saprotiet, kādreiz auto bija metāla kaste ar motoru, ķebļiem un riteņiem. Tad arī auto taisīja tādus, ka daži labi brauc vēl šodien, jo toreiz nebija līzinga, auto pirka uz mūžu. Tagad pasaule ar viņiem ir piebāzta, katrs students par stipendiju var nopirkt drotu, kaut kā pircējs jāpievelk. Mūsdienās neviens nepirks jaunu auto ar airiem, manuāli, bez radio/navi, ar kāju pumpējamu logu šķidrumu. Navaroti maksā + eko normas, tāpēc kopsummā ņemot auto paliek arvien sūdīgāki un tagad ir jāiekārdina pircējs, lai viņš atdotu šrotā savu veco Jaguāru un ņemtu jaunu. Tiek darīts tā, lai auto pats prasītos uz šrotu pēc pāris gadiem. Lielas rūpnīcas un jaudas uzturēt ir dārgi, nevar pārdot pa gadu 100 drotus ar navarotiem un jaudām un palikt plusos, ne velti superauto ražotāji ir pārdevušies kādam lielākam koncernam, kuri taisa lētus auto visiem. Nav tālu brīdis, kad 7er būs universālis ar mazu dīzeli un ručku, bet čupu ar citiem navarotiem, cilvēki atdos savu nieri līzinga pirmajai iemaksai par tādu.
Jūs redzat, ka 80to gadu auto joprojām braukā pa ielām, bet e60 pa servisiem vien dzīvojas, merši un rūsa ir ideāla saderība. Protams, visi grib F10, jo pačotu vēl neviens nav atcēlis 
Precīzi!
Šeit pat atpakaļ pieminētais citroen cactus ir visspilgtākais piemērs (tuvākās)nākotnes auto-
-kautkas krosoverisks
-mazs 3-cilindru turbomotors, kurš iekļaujas visos labākajos eco/ekonomijas rādītājos un normās
-visa vadība no "android" tačskrīna 
-radīts, lai pēc ~6gadi uztilizētu
-max vienkārš pēc būtības un arī ražošanā.
Ar tādiem tuvākā nākotnē arī brauksim, patīk vai nē. Protams lux/premium nekur nezudīs, bet tendence būs tāda.
Ja vēl elektro uzņems apgriezienus, tad izskats novienādosies visām markām un modeļiem, jo kā viens japoška, kas tam max tuvu stāv teica- vēja tunelī mēģinot iegūt labāko formu, visi nonāk pie prius silueta. Tāpēc arī itkā konkurenti prius un insight ir tik vienādi.
V8 sedanisti griež vēnas 
Pat V8 sedanistiem vajadzētu šim patikt. Diez vai ejot pa pilsētu būtu liels prieks ilgāk pa 5 min. klausīties v8 big block ar taisno trubu, kad katram tāda ir. Tagad vidējais braucējs, kurš tāpat neko daudz nejēdz braukās ar klusu, taupīgu, mazu prius, kamēr tie, kuri gribēs joprojām varēs braukt ar 750 il, vai arī Charger SRT. | Offline | | |
subjekts | |  Kopš: 27. Mar 2013
Ziņojumi: 89
Braucu ar: pirkstu pa touchpadu
| Noderētu jebkāda lietderīga informācija vai komentāri par šiem eksemplāriem. Ja ir iespēja tad izceļat no šiem "labāko".
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/beifle.html
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/akicb.html
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/behpk.html
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/goeli.html
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/cmifc.html
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/bdnpb.html
| Offline | | |
Arturiks  | |  Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9250
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| Pirmajam šķiet, ka šūts salons, jo nez vai sarkanie nāca un jau izsēdēts. Gribēto zināt cik tur K km ir. 
Par otro šeit viens useris izteicās, ka esot labs un ņemams. | Offline | | |
rihardsv | |  Kopš: 20. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1854
Braucu ar: Veseliem spoguļiem
| Pēdējam TA rezultāti labi 
Eļļas noplūde, kas gan novērsta un tilta sijas neatļauts remonts  | Offline | | |
|
BeumeeN | |  Kopš: 07. Nov 2007
Ziņojumi: 711
Braucu ar:
| Iespējams ka metināta tā tilta sija (Nedrīkst) | Offline | | |
Edgars_J | |  Kopš: 22. Feb 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 846
Braucu ar: e39 530D
|
28 Oct 2014, 10:06:56 wanksta rakstīja:
Neviens nekur nav minējis jaunas sprauslas par 70eiro, iemācies acis 
Ok, pieņemsim, ka smidzinātāji!
Pieņemsim, ka tu pats dabūsi ārā sprauslu, bet samainīt smidzinātājus ttāpat būs jādod spečukiem atkal izmaksas + lai saliktu atpakļ blīvītes utt., nu katrā ziņā gribu pateikt to, ja grib kvalitatīvi (priekš sevis) nesanāk lēti  | Offline | | |
JURCX  | |  Kopš: 02. Feb 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2690
Braucu ar: ///M
|
26 Oct 2014, 19:59:37 eddy21 rakstīja:
Jurcx, ir vērts ņemt?
WBAAP71090PJ49616
Paldies!
4 atslēgas, remonti nav, tik 2 apkopes.
16.03.2009 pie 136384km
18.03.2008 pie 116736km
 [ Šo ziņu laboja JURCX, 28 Oct 2014, 17:09:44 ]
----------------- BMW GROUP VIN Info and History Reports also for MINI and ALPINA cars:
Now also we support Mercedes Benz cars produced after 2010+
http://www.auto-records.com/?discount=premium
:) | Offline | | |
subjekts | |  Kopš: 27. Mar 2013
Ziņojumi: 89
Braucu ar: pirkstu pa touchpadu
| kā ar šo: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/cmifc.html
It kā pēc gada jaunāks, tikai nedaudz atstumj tas ka slēpts VN. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo
|