Autors | Ziņojums |
aep_det | |
 Kopš: 12. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2325
Braucu ar: Grand Scenic
| Ja sadalījums pa joslām krustojumā nav norādīts ar ceļazīmēm, tik vien kā padilis ceļa krāsojums, tam ir kāda nozīme? [ Šo ziņu laboja aep_det, 03 Feb 2015, 11:09:48 ] |
Offline | |
|
innanna | |
 Kopš: 24. Jan 2013
Ziņojumi: 121
Braucu ar:
| Joslu skaits tiek noteikts:
Pirmkārt) Pēc ceļa apzīmējumiem
2) Pēc ceļa zīmēm
3) Vadītāji paši, skatoties pēc apstākļiem |
Offline | |
|
aep_det | |
 Kopš: 12. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2325
Braucu ar: Grand Scenic
| Tātad - izriet pap8ldjosla, kur ir paredzēts nogriezties pa kreisi, bet aiz krustojuma šī papildjosla turpinās kādus 50m. Ir tikai padilis ceļa apzīmējums. Tad drīkst šķērsot krustojumu taisni pa šo joslu? Ceļa apzīmējums tikpat kā nav redzams ziemā. :demagogs: [ Šo ziņu laboja aep_det, 03 Feb 2015, 11:26:25 ] |
Offline | |
|
inferno-ex | |
Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
| Tu runā par Ulmaņa gatvi?  |
Offline | |
|
Driver  | |
 Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
03 Feb 2015, 11:22:26 aep_det rakstīja:
Tātad - izriet pap8ldjosla, kur ir paredzēts nogriezties pa kreisi, bet aiz krustojuma šī papildjosla turpinās kādus 50m. Ir tikai padilis ceļa apzīmējums. Tad drīkst šķērsot krustojumu taisni pa šo joslu? Ceļa apzīmējums tikpat kā nav redzams ziemā. :demagogs:
ari sniega laika, vari braukt kaa gribi pa linijam, jo likumaa ir atrunats, ka sniega laika "drikst neredzet" celja apzimejumus 
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
aep_det | |
 Kopš: 12. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2325
Braucu ar: Grand Scenic
|
03 Feb 2015, 11:59:07 inferno-ex rakstīja:
Tu runā par Ulmaņa gatvi? 
Aha |
Offline | |
|
inferno-ex | |
Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
|
03 Feb 2015, 12:05:57 aep_det rakstīja:
03 Feb 2015, 11:59:07 inferno-ex rakstīja:
Tu runā par Ulmaņa gatvi? 
Aha
Principā tas ir tāds kā apendicīts. It kā ir, bet jēgas nekādas. Var droši maukt taisni. |
Offline | |
|
subaru | |
 Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10381
Braucu ar: rokām uz stūres
|
03 Feb 2015, 14:08:11 user rakstīja:
03 Feb 2015, 09:31:51 abyss rakstīja:
Kas sakāms par šādu brīnumlīdzekli? 
[yutube]C_iwOYEPevU[/youtube]
nu tas īsti nav domāts braukšanai, bet drīzāk, ka nevar kaut kur izbraukt - ķēdes tad labākas un arī kompaktas ļoti.
vienīgi šis salīdzinājums ar labām ziemenēm ir.. ja ir sūdīgas ziemenes vai jau vasarenes un pēkšņi uznāk sniegs marta vidū, bet jātiek uz laukiem pa sasnigušu gruntaču - tad gan laba ģēla varētu būt..
es pat teiktu, ka Latvijā tādām zeķēm praktiski nav pielietojuma. Ja nu tiešām uzsalst kaut kad aprīlī, kad jau ir vasarenes uzkrautas.
latvijā prakstiski nav tādu ceļu, kur pa ledu nevarētu izbraukt ... jo vienmēr var lēnāk.
Bet kaut kur alpos gan var gadīties, jo tur ir stāvumi un kritumi. kur ļoti slidenos apstākļos ar parastu ziemas riepu cauri netiksi ... (vācijā, piemēram, radzes ir aizliegtas ... moš austrijā arī ) |
Offline | |
|
|
abyss | |
 Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8620
Braucu ar: e39 523
|
03 Feb 2015, 14:08:11 user rakstīja:
03 Feb 2015, 09:31:51 abyss rakstīja:
Kas sakāms par šādu brīnumlīdzekli? 
[yutube]C_iwOYEPevU[/youtube]
nu tas īsti nav domāts braukšanai, bet drīzāk, ka nevar kaut kur izbraukt - ķēdes tad labākas un arī kompaktas ļoti.
vienīgi šis salīdzinājums ar labām ziemenēm ir.. ja ir sūdīgas ziemenes vai jau vasarenes un pēkšņi uznāk sniegs marta vidū, bet jātiek uz laukiem pa sasnigušu gruntaču - tad gan laba ģēla varētu būt..
Nu man arī likās, ka noderīgs, ka ja kalnā nevar uzbraukt vai kaut kā tā. Bet ar vieglo jau parasti to var atrisināt vairāk ieskrienoties. Vienīgi, ja sanāk palikt kupenā un velkošie rati vēl uz ceļa tad gan varētu kādrei palīdzēt. |
Offline | |
|
hronists | |
 Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
| parunāsim par braukšanu vietās kur no divām joslām paliek viena?
http://ottenki-serogo.livejournal.com/346781.html
|
Offline | |
|
Czars  | |
 Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
| Jo vairak gajeju parbrauktuves uzreiz pie apļu nobrauktuvēm, jo mazak gajeju!
Ģeniāls dabiskās atlases plānojums !
|
Offline | |
|
subaru | |
 Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10381
Braucu ar: rokām uz stūres
|
04 Feb 2015, 08:57:36 hronists rakstīja:
parunāsim par braukšanu vietās kur no divām joslām paliek viena?
http://ottenki-serogo.livejournal.com/346781.html
runā cik gribi. linkā nav aprakstīts gadījums, kad 1 rindas aste iestiepjas nākamajā krustojumā liedzot jebkam nogriezties uz to virzienu un attiecīgi krājot auto rindu citā ielā. Un tā pa ķēdīti nosprūst vesels rajons.
šitais te var darboties uz kādas šosejas, kur uz remonta laiku uzstādīts luksofors.
Pilsētā tur, kur ir paredzētas 2 joslas, tur tām arī jābūt.
Jautājums hronistam: Cik tālu no Lāčplēša ielas uz Jūrmalas pusi būtu jāsāk stāvēt 1 rindā? (uz lāčplēša ielas 1 josla ir kaut kur ap barona ielu). |
Offline | |
|
subaru | |
 Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10381
Braucu ar: rokām uz stūres
|
04 Feb 2015, 09:17:41 Czars rakstīja:
Jo vairak gajeju parbrauktuves uzreiz pie apļu nobrauktuvēm, jo mazak gajeju!
Ģeniāls dabiskās atlases plānojums !
pēc csn tur nemaz nav jābūt pārejām 
tāpat tur jālaiž gājēji
138. Nogriežoties pa labi vai pa kreisi, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem, kas šķērso to brauktuvi, kurā viņš nogriežas, un velosipēdu vadītājiem, kuru ceļu viņš šķērso. |
Offline | |
|
volceens | |
 Kopš: 07. Oct 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 274
Braucu ar: tavu divriteni
| pirms pāris gādiem CSDD eksaminators, eksāmena laikā, Mūkusalas apļa nobrauktuvē uz Salu tilta arī nometa pa bremzēm, jo stāvēja gājējs, aizmugurē fūre,protams, to nebija gaidījusi 
04 Feb 2015, 09:32:07 subaru rakstīja:
04 Feb 2015, 09:17:41 Czars rakstīja:
Jo vairak gajeju parbrauktuves uzreiz pie apļu nobrauktuvēm, jo mazak gajeju!
Ģeniāls dabiskās atlases plānojums !
pēc csn tur nemaz nav jābūt pārejām 
tāpat tur jālaiž gājēji
138. Nogriežoties pa labi vai pa kreisi, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem, kas šķērso to brauktuvi, kurā viņš nogriežas, un velosipēdu vadītājiem, kuru ceļu viņš šķērso.
|
Offline | |
|
deadalive  | |
 Kopš: 21. Sep 2008
Ziņojumi: 1547
Braucu ar: fiat panda 0,7tdi
|
04 Feb 2015, 09:32:07 subaru rakstīja:
pēc csn tur nemaz nav jābūt pārejām 
tāpat tur jālaiž gājēji
138. Nogriežoties pa labi vai pa kreisi, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem, kas šķērso to brauktuvi, kurā viņš nogriežas, un velosipēdu vadītājiem, kuru ceļu viņš šķērso.
Šo punktu man liekas ir aizmirsuši vismaz 90% autovadītāji.
----------------- crapwork
JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI
Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline |
Offline | |
|
abyss | |
 Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8620
Braucu ar: e39 523
|
04 Feb 2015, 09:54:13 deadalive rakstīja:
04 Feb 2015, 09:32:07 subaru rakstīja:
pēc csn tur nemaz nav jābūt pārejām 
tāpat tur jālaiž gājēji
138. Nogriežoties pa labi vai pa kreisi, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem, kas šķērso to brauktuvi, kurā viņš nogriežas, un velosipēdu vadītājiem, kuru ceļu viņš šķērso.
Šo punktu man liekas ir aizmirsuši vismaz 90% autovadītāji.
tapēc, ka gājējiem ir mīziens iet pāri ielai, kuru tūlīt šķērsos kāds uz 60-70. Tas vienkārši nav iegājies sabiedrība ir likumi, kuri daudz ātrāk tiek pieņemti ir tādi, kuri tā arī nekad īsti netiek izmantoti, ne paši gājēji izmanto, ne arī autovadītāji. Ja arī kāds gribētu ko mainīt un rādīt citiem piemēru domāju, ka pēc 3 reizes viņu jau kāds notrieks. |
Offline | |
|
|
hronists | |
 Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
04 Feb 2015, 09:28:37 subaru rakstīja:
runā cik gribi. linkā nav aprakstīts gadījums
kognitīvā disonanse - brīžos, kad objektīvā realitāte (šajā gadījumā - sastrēgums pazūd, kad satiksmi saliek vienā joslā) nesaskan ar pieņēmumiem (ka braukšana 2 joslās uzlabo ceļu caurlaides spēju) cilvēki spītīgi atsakās pieņemt realitāti.
Rīgā ir dažas vietas kur es apbrīnoju šitos pa "brīvo joslu" piļītājus, kas domā, ka samazina sastrēgumu pabraucot garām n auto kolonnai pirms krustojuma vai ceļa sašaurinājuma. nē, vienīgais ko viņi izdara - aizbrauc ātrāk paši, tajā pat laikā sapišot satiksmi desmitiem citu autovadītāju. |
Offline | |
|
kamposss | |
 Kopš: 28. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 353
Braucu ar: Semeru , niknu 1.9 sdi motorīti un Pord Transit
|
04 Feb 2015, 10:01:42 hronists rakstīja:
04 Feb 2015, 09:28:37 subaru rakstīja:
runā cik gribi. linkā nav aprakstīts gadījums
kognitīvā disonanse - brīžos, kad objektīvā realitāte (šajā gadījumā - sastrēgums pazūd, kad satiksmi saliek vienā joslā) nesaskan ar pieņēmumiem (ka braukšana 2 joslās uzlabo ceļu caurlaides spēju) cilvēki spītīgi atsakās pieņemt realitāti.
Rīgā ir dažas vietas kur es apbrīnoju šitos pa "brīvo joslu" piļītājus, kas domā, ka samazina sastrēgumu pabraucot garām n auto kolonnai pirms krustojuma vai ceļa sašaurinājuma. nē, vienīgais ko viņi izdara - aizbrauc ātrāk paši, tajā pat laikā sapišot satiksmi desmitiem citu autovadītāju.
piemērs Valmieras iela virzienā no centra, katru dienu pēc darba tur ir sastrēgums pirms bruņinieku ielas. braucu visiem garām un nevienam netraucējot ielienu iekšā starp tiem , kas nespēj laicīgi uzsākt. Tur parasti tā var izdarīt.Satiksmi nekavēju tikai uzlaboju un man taču dziļi vienalga pēc tam ir par tiem ,kas tur paliek aizmugurē.
Tie kas stāsta ka jābrauc pa vienu joslu droši vien ir tie paši kas brauc visu apli pa pirmo joslu. |
Offline | |
|
hronists | |
 Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
04 Feb 2015, 10:16:53 kamposss rakstīja:
braucu visiem garām un nevienam netraucējot ielienu iekšā starp tiem , kas nespēj laicīgi uzsākt. Tur parasti tā var izdarīt.Satiksmi nekavēju tikai uzlaboju un man taču dziļi vienalga pēc tam ir par tiem ,kas tur paliek aizmugurē.
man patīk cilvēki, kas man nepiekrīt un paši pēcāk apstiprina manis teikto |
Offline | |
|
ciinja | |
 Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 1070
Braucu ar:
| man taču dziļi vienalga pēc tam ir par tiem ,kas tur paliek aizmugurē.
Tie kas stāsta ka jābrauc pa vienu joslu droši vien ir tie paši kas brauc visu apli pa pirmo joslu.
Tiem kas brauc apli pa pirmo joslu vienkārši ir dziļi vienalga par tiem, kas nevar iebraukt aplī. |
Offline | |
|