Online

Pašreiz BMWPower skatās 214 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Jurchixx
09. Jun 2016, 10:06 #19521

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8299

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1


09 Jun 2016, 09:43:56 @dzuris rakstīja:

09 Jun 2016, 09:16:49 @Jurchixx rakstīja:

09 Jun 2016, 06:33:13 @dzuris rakstīja:
9,2 sekundes ir uber alles..


Daudz jau neatpaliek no 3.0d, varētu pat uzskrieties, jo tas hujdajs ir vieglāks.


Vairak ka sekunde tomer un griezes moments..


Nu, nu...touringam ir 8.4s lidz sotakam pēc datiem, cik vēl tur palicis no tās jaudas pēc vairāk kā 10. gadiem
Offline
Tick
09. Jun 2016, 10:11 #19522

Kopš: 07. Sep 2014

No: Jūrmala

Ziņojumi: 505

Braucu ar: visu ko dod

Ar noķīlētu termomufti braukt galīgi nav ieteicams.. Slikta pieredze. Nācās mainīt radiatoru,visas šlaukas ap to,tosola bačoku un haubi joprojām neesmu nomainijis
Offline
Rolizze
09. Jun 2016, 10:12 #19523

Kopš: 16. Nov 2015

No: Viļāni

Ziņojumi: 745

Braucu ar: A4


09 Jun 2016, 06:21:49 @vernersb rakstīja:

08 Jun 2016, 23:40:55 @JDS rakstīja:

08 Jun 2016, 23:33:05 @vernersb rakstīja:
Vinjsh ir mans elks!!
136zs NEjaudu

Teica superjaudiiga traktora ar izouusto galvas bliivi iipashnieks

136zs saukt par sporta auto pasham mazliet neliekas smiekligi?

pag pag VAZ tussam ladas ari ir sporta auto bet dveselite praktiski stock.
un tur pat max 80 hp
Offline
Rolizze
09. Jun 2016, 10:14 #19524

Kopš: 16. Nov 2015

No: Viļāni

Ziņojumi: 745

Braucu ar: A4


09 Jun 2016, 10:11:38 @Tick rakstīja:
Ar noķīlētu termomufti braukt galīgi nav ieteicams.. Slikta pieredze. Nācās mainīt radiatoru,visas šlaukas ap to,tosola bačoku un haubi joprojām neesmu nomainijis

kas ar tewi notika?
tavu auto
Offline
kristapszs
09. Jun 2016, 10:25 #19525

Kopš: 21. Aug 2012

Ziņojumi: 282

Braucu ar: kawasaki , e36, benz

2002.g 525 ar GM auto kārbu - nomainīja eļļu , iespiežot pedāli, apgriezieni uzkāpj un tad tikai takā "saslēdzās" kārba un sāk celt ātrumu. Respketīvi sajūta, takā slīd sajūgs. Tas ir ok vai tomēr nē? Džeki teica, ka "GM kārbām tā ir" . Pirmo reizi mūžā automāts tapēc hz Tas vadības bloks tika noresetots, līdz ar to viņa jāiebrauc vēl ir, bet nu savi 500km jau rinķī.

[ Šo ziņu laboja kristapszs, 09 Jun 2016, 10:26:38 ]

Offline
Araajz
09. Jun 2016, 10:31 #19526

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28439

Braucu ar: E39


09 Jun 2016, 10:25:14 @kristapszs rakstīja:
2002.g 525 ar GM auto kārbu - nomainīja eļļu , iespiežot pedāli, apgriezieni uzkāpj un tad tikai takā "saslēdzās" kārba un sāk celt ātrumu. Respketīvi sajūta, takā slīd sajūgs. Tas ir ok vai tomēr nē? Džeki teica, ka "GM kārbām tā ir" . Pirmo reizi mūžā automāts tapēc hz Tas vadības bloks tika noresetots, līdz ar to viņa jāiebrauc vēl ir, bet nu savi 500km jau rinķī.

Nebūtu mainījis eļļu - būtu vēl braucis, tagad sāc jau atlikt recro
Online
dzuris
09. Jun 2016, 10:44 #19527

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Nemizat, es ari mainu un viss ir kule..
Offline
kristapszs
09. Jun 2016, 10:52 #19528

Kopš: 21. Aug 2012

Ziņojumi: 282

Braucu ar: kawasaki , e36, benz


09 Jun 2016, 10:36:25 @AB1304 rakstīja:
Man viens mehs ieraudzīja, ka eļļa kārbā nav mainīta un sāka stāstīt, ka eļļa tulīt pat jāmaina , citādi kārbai pizdoken. Kārbai būs pizdoken, ja ķersies klāt kamēr nevajag.


aij nu beidziet, to tēmu nevajag celt augša. Katrs domā kā grib. Man liekas absurdi nemainīt eļļu- šķidrumu, kurš tiek vislaik malts apkārt un ar laiku nolietojas. Nešķiet izdevīgāk gaidīt kamēr vnk visa kārba nojūk.

Karoči tad, nevienam tā nav, un man tātad ir problēma , nevis normāla kārbas uzvedība .

[ Šo ziņu laboja kristapszs, 09 Jun 2016, 10:56:23 ]

Offline
Driver
09. Jun 2016, 10:56 #19529

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


09 Jun 2016, 10:25:14 @kristapszs rakstīja:
2002.g 525 ar GM auto kārbu - nomainīja eļļu , iespiežot pedāli, apgriezieni uzkāpj un tad tikai takā "saslēdzās" kārba un sāk celt ātrumu. Respketīvi sajūta, takā slīd sajūgs. Tas ir ok vai tomēr nē? Džeki teica, ka "GM kārbām tā ir" . Pirmo reizi mūžā automāts tapēc hz Tas vadības bloks tika noresetots, līdz ar to viņa jāiebrauc vēl ir, bet nu savi 500km jau rinķī.

Tu labak pastasti, ko ieleja vai ieliec trauka foto

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Araajz
09. Jun 2016, 10:56 #19530

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28439

Braucu ar: E39


09 Jun 2016, 10:52:14 @kristapszs rakstīja:
Karoči tad, nevienam tā nav, un man tātad ir problēma , nevis normāla kārbas uzvedība .

Tieši tā
Online
dzuris
09. Jun 2016, 10:57 #19531

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


09 Jun 2016, 10:56:21 @Driver rakstīja:

09 Jun 2016, 10:25:14 @kristapszs rakstīja:
2002.g 525 ar GM auto kārbu - nomainīja eļļu , iespiežot pedāli, apgriezieni uzkāpj un tad tikai takā "saslēdzās" kārba un sāk celt ātrumu. Respketīvi sajūta, takā slīd sajūgs. Tas ir ok vai tomēr nē? Džeki teica, ka "GM kārbām tā ir" . Pirmo reizi mūžā automāts tapēc hz Tas vadības bloks tika noresetots, līdz ar to viņa jāiebrauc vēl ir, bet nu savi 500km jau rinķī.

Tu labak pastasti, ko ieleja vai ieliec trauka foto


Castrol sakas no 5,5eur litra pec specenes..
Offline
kriii
09. Jun 2016, 11:18 #19532

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia


09 Jun 2016, 10:25:14 @kristapszs rakstīja:
2002.g 525 ar GM auto kārbu - nomainīja eļļu , iespiežot pedāli, apgriezieni uzkāpj un tad tikai takā "saslēdzās" kārba un sāk celt ātrumu. Respketīvi sajūta, takā slīd sajūgs. Tas ir ok vai tomēr nē? Džeki teica, ka "GM kārbām tā ir" . Pirmo reizi mūžā automāts tapēc hz Tas vadības bloks tika noresetots, līdz ar to viņa jāiebrauc vēl ir, bet nu savi 500km jau rinķī.


Pirms maiņas kārba strādāja normāli?
Offline
kristapszs
09. Jun 2016, 11:23 #19533

Kopš: 21. Aug 2012

Ziņojumi: 282

Braucu ar: kawasaki , e36, benz


09 Jun 2016, 11:18:05 @kriii rakstīja:

09 Jun 2016, 10:25:14 @kristapszs rakstīja:
2002.g 525 ar GM auto kārbu - nomainīja eļļu , iespiežot pedāli, apgriezieni uzkāpj un tad tikai takā "saslēdzās" kārba un sāk celt ātrumu. Respketīvi sajūta, takā slīd sajūgs. Tas ir ok vai tomēr nē? Džeki teica, ka "GM kārbām tā ir" . Pirmo reizi mūžā automāts tapēc hz Tas vadības bloks tika noresetots, līdz ar to viņa jāiebrauc vēl ir, bet nu savi 500km jau rinķī.


Pirms maiņas kārba strādāja normāli?


Zini, tur tā problēma, īsti neatceros, jo auto nesen tika dabūts īpašumā. Bet man liekas, ka bija vis ok. Es visticamāk būtu piefiksējis to pirmstam. Laikam jāsāk ar eļļas līmeņa pastīšanos. Pārējais kārbai viss labi.
Offline
Smic
09. Jun 2016, 11:23 #19534

Kopš: 28. Apr 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 426

Braucu ar: e39 530d individual

Pastāstiet, ir vērts no laba 2001 530D manual apgreidoties uz FL E53 ar 3.0iA?
Offline
Driver
09. Jun 2016, 11:24 #19535

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


09 Jun 2016, 11:23:17 @kristapszs rakstīja:

09 Jun 2016, 11:18:05 @kriii rakstīja:

09 Jun 2016, 10:25:14 @kristapszs rakstīja:
2002.g 525 ar GM auto kārbu - nomainīja eļļu , iespiežot pedāli, apgriezieni uzkāpj un tad tikai takā "saslēdzās" kārba un sāk celt ātrumu. Respketīvi sajūta, takā slīd sajūgs. Tas ir ok vai tomēr nē? Džeki teica, ka "GM kārbām tā ir" . Pirmo reizi mūžā automāts tapēc hz Tas vadības bloks tika noresetots, līdz ar to viņa jāiebrauc vēl ir, bet nu savi 500km jau rinķī.


Pirms maiņas kārba strādāja normāli?


Zini, tur tā problēma, īsti neatceros, jo auto nesen tika dabūts īpašumā. Bet man liekas, ka bija vis ok. Es visticamāk būtu piefiksējis to pirmstam. Laikam jāsāk ar eļļas līmeņa pastīšanos. Pārējais kārbai viss labi.

Ko ieleji? Pudeles foto!

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kristapszs
09. Jun 2016, 11:28 #19536

Kopš: 21. Aug 2012

Ziņojumi: 282

Braucu ar: kawasaki , e36, benz


09 Jun 2016, 11:24:06 @Driver rakstīja:

09 Jun 2016, 11:23:17 @kristapszs rakstīja:

09 Jun 2016, 11:18:05 @kriii rakstīja:

09 Jun 2016, 10:25:14 @kristapszs rakstīja:
2002.g 525 ar GM auto kārbu - nomainīja eļļu , iespiežot pedāli, apgriezieni uzkāpj un tad tikai takā "saslēdzās" kārba un sāk celt ātrumu. Respketīvi sajūta, takā slīd sajūgs. Tas ir ok vai tomēr nē? Džeki teica, ka "GM kārbām tā ir" . Pirmo reizi mūžā automāts tapēc hz Tas vadības bloks tika noresetots, līdz ar to viņa jāiebrauc vēl ir, bet nu savi 500km jau rinķī.


Pirms maiņas kārba strādāja normāli?


Zini, tur tā problēma, īsti neatceros, jo auto nesen tika dabūts īpašumā. Bet man liekas, ka bija vis ok. Es visticamāk būtu piefiksējis to pirmstam. Laikam jāsāk ar eļļas līmeņa pastīšanos. Pārējais kārbai viss labi.

Ko ieleji? Pudeles foto!


Pagaidi, vakarā nav tagad papīri pie rokas. Maiņu uzticēju servisam
Offline
vernersb
09. Jun 2016, 11:37 #19537

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA

Mufta uz beigaam iet! Antifriizs suka kad motors silts ir liimenii, liidz augsheejam tam pipsikam, kad auksts, tad ir mazaak pa kaadu 1cm skatoties tajaa traukaa. Bet bljauj par liimeni tieshi tad, kad ir silts! Hmm...
Offline
Driver
09. Jun 2016, 11:40 #19538

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


09 Jun 2016, 11:37:04 @vernersb rakstīja:
Mufta uz beigaam iet! Antifriizs suka kad motors silts ir liimenii, liidz augsheejam tam pipsikam, kad auksts, tad ir mazaak pa kaadu 1cm skatoties tajaa traukaa. Bet bljauj par liimeni tieshi tad, kad ir silts! Hmm...

Visiem lietotiem bmw taa mufta ir beigta, jo to parasti neviens nemaina.
Bet limenja devejs gluko, ari jamaina, bet iespejams ari trauks, kura peldas tas magnets

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Jurchixx
09. Jun 2016, 11:46 #19539

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8299

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1


09 Jun 2016, 11:23:26 @Smic rakstīja:
Pastāstiet, ir vērts no laba 2001 530D manual apgreidoties uz FL E53 ar 3.0iA?


Offline
vernersb
09. Jun 2016, 11:47 #19540

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA


09 Jun 2016, 11:40:25 @Driver rakstīja:

09 Jun 2016, 11:37:04 @vernersb rakstīja:
Mufta uz beigaam iet! Antifriizs suka kad motors silts ir liimenii, liidz augsheejam tam pipsikam, kad auksts, tad ir mazaak pa kaadu 1cm skatoties tajaa traukaa. Bet bljauj par liimeni tieshi tad, kad ir silts! Hmm...

Visiem lietotiem bmw taa mufta ir beigta, jo to parasti neviens nemaina.
Bet limenja devejs gluko, ari jamaina, bet iespejams ari trauks, kura peldas tas magnets
oook! Paldies, pieveersiishu uzmaniibu!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo