| 
Online
Pašreiz BMWPower skatās 222 viesi un 0 reģistrēti lietotāji. | 
Tēma: Velosipēdu topiks
| 
| Autors | Ziņojums | 
|---|
 | smudo  |  |  |  Kopš: 18. Jan 2015 Ziņojumi: 4045 Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix | Ar čomiem atbraucām uz 3 dienu sačiem Mouflon Tracks - nākamnedēl, kad būšu atpakaļ, padalīšos vairāk ar iespaidiem, bet kopum sači ir superīgi! 
 
 
 
 
 
 
 |  |  Offline |  |  |  |  | Locis |  |  |  Kopš: 14. Aug 2008 No: Dobele Ziņojumi: 11578 Braucu ar: X5  , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu | Labs  |  |  Offline |  |  |  |  | SpOrcMeN  |  |  |  Kopš: 14. May 2002 Ziņojumi: 34090 Braucu ar:  banderautomobili  | ka saucas tada tipa sacensibas , tur nav lecieni par aizam u.tm. downhill shtellas ??? 
 -----------------
 ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
 Нехай подохне суче плем’я!!!!
 
 
 
 |  |  Offline |  |  |  |  | Locis |  |  |  Kopš: 14. Aug 2008 No: Dobele Ziņojumi: 11578 Braucu ar: X5  , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu | Domāju tas pats MTB  ir(kaut vai tāpēc ka pašam jaminas augšā ) ,ja vien nav iekšā sekcijas no kādas zilās DH trases ,bet tāpat tā paliek tikai sekcija. 
 Te piemēram ,bija DH zilā trase(lai palabo Serģis vai Edgars,ja kļudos ). Mierīgi varēja braukt ar MTB ricuku ,kaut gan tajā pašā laikā iebraucam xco pasaules čempionāta trasē Čehija bija tādi dropi uz leju pa sienu ka es pat nemēģināju.
 https://youtu.be/Lpbcl6lRh0s
 https://youtu.be/rEGdYxVf0Nk
 [ Šo ziņu laboja Locis, 28 May 2023, 10:18:43 ] |  |  Offline |  |  |  |  | Domeniks |  |  |  Kopš: 14. Jun 2004 No: Rīga Ziņojumi: 2975 Braucu ar: Toyota | Smudo ko saki par skorpionam? Ir labas? |  |  Offline |  |  |  |  | smudo  |  |  |  Kopš: 18. Jan 2015 Ziņojumi: 4045 Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix | 28 May 2023, 20:16:48 @Domeniks rakstīja:
 Smudo ko saki par skorpionam? Ir labas?
 
 
 Līdz šim braucu ar Maxxis Reckon Race (gan 2,25 gan 2,4" izmērā), gan Maxxis Aspen. Visas trīs ir XCO sausa laika trail riepas. Man ir 2,4" versija ar Lite bortu. Riepa ripo super labi un ir ļoti ātra sausos apstākļos (subjektīvi šķiet ātrāka par Maxxis un līkumos turas līdzīgi). Neskatoties uz plāno bortu, nebija nekādu problēmu arī kalnos, kur nobraucienos vairākas reizes sasniedzu 68 kmh pa akmeņainiem kalnu ceļiem. Akmeņainos līkumos jāuzmanās, jo protektors nav dziļš. Uz slapjām saknēm neturas, bet tas arī nav šis riepas uzdevums. redzēju daudz braucējus šeit, kas brauca ar šo riepu - daži tikai aizmugurē un priekšā bija kas niknāks. Latvijas XCO riepa arī ir laba, ja nav dubļaina trase.
 
 Reālais svars vienai riepai bija 626 gr un otrai nepilni 650gr. Vienīgā vilšanās bija, ka real life pat uz 30mm ID diska reālais riepas platums sanāca 2,32", nevis solītie 2,4" (kaut gan YT review daži samēra arī 2,4"
  . Maxxis Reckon Race ir reāls 2,4" platums, bet svars 874gr. |  |  Offline |  |  |  |  | smudo  |  |  |  Kopš: 18. Jan 2015 Ziņojumi: 4045 Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix | 28 May 2023, 10:11:08 @Locis rakstīja:
 Domāju tas pats MTB  ir(kaut vai tāpēc ka pašam jaminas augšā ) ,ja vien nav iekšā sekcijas no kādas zilās DH trases ,bet tāpat tā paliek tikai sekcija.
 
 Te piemēram ,bija DH zilā trase(lai palabo Serģis vai Edgars,ja kļudos ). Mierīgi varēja braukt ar MTB ricuku ,kaut gan tajā pašā laikā iebraucam xco pasaules čempionāta trasē Čehija bija tādi dropi uz leju pa sienu ka es pat nemēģināju.
 https://youtu.be/Lpbcl6lRh0s
 https://youtu.be/rEGdYxVf0Nk
 
 
 Šīs bija Mouflon Tracks MTB 3 dienu sacensības. Vidēji dienā 36-43km un 900 līdz 1050 augstuma metri. Pirmajā dienā laida pa 5 braucējiem ar 5min atstarpi un pēc tam 70 cilvēku grupas ar 10min atstarpi. Tiem, kas tas ir par traku, pieejama arī Adventure klase, kur otrajā un trešajā dienā ir mazākas distances. Divas dienas bija iekļautas arī vieglākas DH trases vai to posmi, bet pamatā bija kalnu ceļi un single tacks pa Mouflon parku.
 
 Tramplīni bija, bet 80% varēja izkopēt un to, ko nevarēja un bail no lēcieniem, viss bija tāpat izbraucams, jo nebija dropu. OZK XCO trasē, piemēram, ir daudz vairāk un lielāki lēcieni, bet jebkādā citā ziņā LV trases nespēj līdzināties kalnu trasēm. 20% braucēju braucas ar hard tail - trase to atļāva.
 
 Maksimālais augstums trasē bija ap 1200m (līdz ar to to īpaši nemaz nejūt pat Latvijas braucēji). Kalni ir pārklāti ar mežiem (līdz ar to man saule un karstums vispār netraucēja - brīžiem uzbraucot augšā pat bija vēsi arī race pace režīmā) un ir daudz gleznainu skatu.
 
 Katrā gadījumā sacensības ļoti patika. Šī bija manas pirmās sacensības kalnos (LV pēdējā laikā braucu XCO un nedaudz VIVUS) - braucu ap pirmo trešdaļu un biju ātrāks nobraucienos un treilos par 90% braucēju no "manas grupas", līdz ar to ja LV labi padodas XCO, tad tur arī ies labi. Bet bija no LV braucēji, kam XCO nesokas, bet kas arī tika galā ar trasi (brauca gan pa beigu galu). Bet 80% tāpat izšķir tas, kam ir lielāki w/kg.
 
 Ar katru dienu arī varēju manīt, kā nedaudz uzlabojas tehniskās prasmes un laiks nobraucienos. Pirmajā dienā bija šoks, ka mazāk piekusu uzbraucot 500m kāpumu, nekā pēc tam pa DH trasi braucot lejā
  Bet Serģis pamācīja, ka jāmaina atbalsta kājas un nākamajās dienās jau bija vieglāk un ātrāk. |  |  Offline |  |  |  |  | sergis15  |  |  |  Kopš: 05. Apr 2010 No: Rīga Ziņojumi: 12125 Braucu ar: pikapu | nu lejā braucot arī jāseko elpošanai līdz, jo kad komats biksēs par to aizmirstas  [ Šo ziņu laboja sergis15, 29 May 2023, 15:08:17 ] 
 -----------------
 Brīvības iela 117, Rīga.
 GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
 PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
 
 |  |  Offline |  |  |  |  |  |  | AAE |  |  |  Kopš: 01. Jul 2011 No: Rīga Ziņojumi: 2355 Braucu ar: pirkstu pa rasējumu | Varbūt kādam jaunais censonis ir izaudzis no sava 20" velo un ir gatavs to nodot nākamajam braucējam? 
 Meklējam nenolietotu, sakarīgu velo priekš sava 6gadnieka.
 |  |  Offline |  |  |  |  | piradzinjsh |  |  | Kopš: 29. Aug 2012 No: Liepāja Ziņojumi: 2442 Braucu ar: vienu radzi | 28 May 2023, 09:59:11 @SpOrcMeN rakstīja:
 ka saucas tada tipa sacensibas , tur nav lecieni par aizam u.tm. downhill shtellas ???
 
 wrong turn 7
 |  |  Offline |  |  |  |  | barney |  |  |  Kopš: 20. Oct 2011 No: Rīga Ziņojumi: 523 Braucu ar: i3 & Subaru | 29 May 2023, 00:08:08 @smudo rakstīja:
 
 28 May 2023, 10:11:08 @Locis rakstīja:
 Domāju tas pats MTB  ir(kaut vai tāpēc ka pašam jaminas augšā ) ,ja vien nav iekšā sekcijas no kādas zilās DH trases ,bet tāpat tā paliek tikai sekcija.
 
 Te piemēram ,bija DH zilā trase(lai palabo Serģis vai Edgars,ja kļudos ). Mierīgi varēja braukt ar MTB ricuku ,kaut gan tajā pašā laikā iebraucam xco pasaules čempionāta trasē Čehija bija tādi dropi uz leju pa sienu ka es pat nemēģināju.
 https://youtu.be/Lpbcl6lRh0s
 https://youtu.be/rEGdYxVf0Nk
 
 
 Šīs bija Mouflon Tracks MTB 3 dienu sacensības. Vidēji dienā 36-43km un 900 līdz 1050 augstuma metri. Pirmajā dienā laida pa 5 braucējiem ar 5min atstarpi un pēc tam 70 cilvēku grupas ar 10min atstarpi. Tiem, kas tas ir par traku, pieejama arī Adventure klase, kur otrajā un trešajā dienā ir mazākas distances. Divas dienas bija iekļautas arī vieglākas DH trases vai to posmi, bet pamatā bija kalnu ceļi un single tacks pa Mouflon parku.
 
 Tramplīni bija, bet 80% varēja izkopēt un to, ko nevarēja un bail no lēcieniem, viss bija tāpat izbraucams, jo nebija dropu. OZK XCO trasē, piemēram, ir daudz vairāk un lielāki lēcieni, bet jebkādā citā ziņā LV trases nespēj līdzināties kalnu trasēm. 20% braucēju braucas ar hard tail - trase to atļāva.
 
 Maksimālais augstums trasē bija ap 1200m (līdz ar to to īpaši nemaz nejūt pat Latvijas braucēji). Kalni ir pārklāti ar mežiem (līdz ar to man saule un karstums vispār netraucēja - brīžiem uzbraucot augšā pat bija vēsi arī race pace režīmā) un ir daudz gleznainu skatu.
 
 Katrā gadījumā sacensības ļoti patika. Šī bija manas pirmās sacensības kalnos (LV pēdējā laikā braucu XCO un nedaudz VIVUS) - braucu ap pirmo trešdaļu un biju ātrāks nobraucienos un treilos par 90% braucēju no "manas grupas", līdz ar to ja LV labi padodas XCO, tad tur arī ies labi. Bet bija no LV braucēji, kam XCO nesokas, bet kas arī tika galā ar trasi (brauca gan pa beigu galu). Bet 80% tāpat izšķir tas, kam ir lielāki w/kg.
 
 Ar katru dienu arī varēju manīt, kā nedaudz uzlabojas tehniskās prasmes un laiks nobraucienos. Pirmajā dienā bija šoks, ka mazāk piekusu uzbraucot 500m kāpumu, nekā pēc tam pa DH trasi braucot lejā
  Bet Serģis pamācīja, ka jāmaina atbalsta kājas un nākamajās dienās jau bija vieglāk un ātrāk. 
 
 Paldies par review, šis pasākums izskatās ļoti labi. Kādā no nākošajām sezonām būs jāaizbrauc.
 Mani pieci centi par Polijas MTB stage racing. Divus gadus braucu Beskidy un ar to laikam pietika. Četras dienas, distances nedaudz īsākas Adventure, bet kāpuma metri nedaudz vairāk (1300-1600m). Tad nu sanāk, ka stundu brauc kalnā, 20 min pletē lejā un tās takas un ātrumi tur tādi, ka ja sašujās, tad tevi var arī neatrast
  Priekš manis par stāvu jābrauc augšā, vietām tiešām tā, ka griez 350-400w un stāvi uz vietas  Tas pats uz leju, dažās vietās ir sajūta, ka poļi tos segmentus ielikuši ar domu, tipa, paskatīsimies kas būs, ja xc gonku pa šo krauju palaidīs lejā  Viss kustīgos akmeņos, kas lido uz visām pusēm. Man abus gadus bija sauss laiks. Hvz, kas tur notiek, kad uzlīst  Bez FS ričuks tur nav ko darīt. Es neesmu super tehnisks braucējs, bet nu tur lielai daļai poļu ir stipri kur pielikt. Četrās dienās tur var iemācīties vairāk tehniskos skills, kā pāris sezonas vivus drillējot.
 Domāju, viegliem un jaudīgiem braucējiem ar labiem tehniskiem skills šis ir ļoti piemērots pasākums.
 |  |  Offline |  |  |  |  | Araajz  |  |  |  Kopš: 30. Aug 2008 No: Rīga Ziņojumi: 28516 Braucu ar: E39 | To Beskidy gribētos ar elektro fūli noripināt - nav vairs tie gadi, kad gribas mīties stikla kalnā  |  |  Offline |  |  |  |  | sergis15  |  |  |  Kopš: 05. Apr 2010 No: Rīga Ziņojumi: 12125 Braucu ar: pikapu | 30 May 2023, 10:55:11 @Araajz rakstīja:
 To Beskidy gribētos ar elektro fūli noripināt - nav vairs tie gadi, kad gribas mīties stikla kalnā
  
 beskidos ir giant trek nomanas, gan giant nomas, gan škiet ns.
 visur ir elektro.
 tā kā pietiek atrunāties, paņēmi vairāk naudas un ceļā uz kalniem
  
 -----------------
 Brīvības iela 117, Rīga.
 GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
 PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
 
 |  |  Offline |  |  |  |  | ///Meija |  |  |  Kopš: 08. Jan 2013 No: Jelgava Ziņojumi: 1032 Braucu ar:  | 30 May 2023, 11:26:20 @sergis15 rakstīja:
 
 30 May 2023, 10:55:11 @Araajz rakstīja:
 To Beskidy gribētos ar elektro fūli noripināt - nav vairs tie gadi, kad gribas mīties stikla kalnā
  
 beskidos ir giant trek nomanas, gan giant nomas, gan škiet ns.
 visur ir elektro.
 tā kā pietiek atrunāties, paņēmi vairāk naudas un ceļā uz kalniem
  
 +!
 Uz katra stūra bija noma ar elektro feļļiem!  Baukšanas vaina! Vienīgi bikeparki gan pārsvarā 6 dien un 7 dien strādā bet darba dienās ir mierā. Pirms gionkas gribējām pateisnot rokas bikeparkā bet pacēlāji tik brīvdienās tike ieslēgti.
 |  |  Offline |  |  |  |  | 0xFFFF  |  |  |  Kopš: 14. Jun 2014 No: Rīga Ziņojumi: 395 Braucu ar: e30 320i, e92m3, RRS | Man ar Polijas/Slovākijas trases ļoti patīk. Daba un augstuma metri nav kā alpos, bet trases ļoti foršas visisem braucēju līmeņiem. Cenas ar demokrātiskas. Serģis, vai kāds ,kurš biežāk bijis, varētu sīkāk uzrakstīt par bikeparkiem un kur labāk iesācējiem.
 Vasaras sezonā pacēlāji strādā arī darbadienās. Daži "sportisti" ņaud, ka jāminās pašam augšā, bet tās 20min braukt lejā arī nav viegli + tas ir kautkas, ko Latvijā nevar atkārtot.
 Pēc divām nedēļām brauks uz šejieni rokas pataisnot https://endurotrails.pl/en
  |  |  Offline |  |  |  |  | Locis |  |  |  Kopš: 14. Aug 2008 No: Dobele Ziņojumi: 11578 Braucu ar: X5  , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu | Mēs aizbraucām uz trasi vismaz 30km no mītnes,kalna augšā apmēram 45 min ,tad lejā ,atkala augšā un tad uz hatonu.  |  |  Offline |  |  |  |  |  |  | 0xFFFF  |  |  |  Kopš: 14. Jun 2014 No: Rīga Ziņojumi: 395 Braucu ar: e30 320i, e92m3, RRS | 30 May 2023, 12:58:39 @Locis rakstīja:
 Mēs aizbraucām uz trasi vismaz 30km no mītnes,kalna augšā apmēram 45 min ,tad lejā ,atkala augšā un tad uz hatonu.
  
 Šitais bija labs, kautkādus 2vus aliņus un picu apēdām un minām mājās tos 30km, kas ar nebija pa plakni
    |  |  Offline |  |  |  |  | sergis15  |  |  |  Kopš: 05. Apr 2010 No: Rīga Ziņojumi: 12125 Braucu ar: pikapu | pacēlāji Eiropā pamatā darba dienās strādā pēc Jāņiem. agrā pavasarī daudz kur ir vēl sniegs. pat ne agrā, maija sākumā vēl pat širkā un čarna gora bija sniegs.
 katram bikepark vajag skatīties līdz feisbukā pavasara sezonā.
 širks, gora žar, bielska biala ir pusstundas attālumā
 čarna gora 3h un dolny morava līdzīgi
 čarna gora ir lielākais Hardcore
 širkā zilā un enduro trase ļoti nice iesācējiem
 
 -----------------
 Brīvības iela 117, Rīga.
 GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
 PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
 
 |  |  Offline |  |  |  |  | smudo  |  |  |  Kopš: 18. Jan 2015 Ziņojumi: 4045 Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix | 29 May 2023, 22:44:12 @barney rakstīja:
 
 29 May 2023, 00:08:08 @smudo rakstīja:
 
 28 May 2023, 10:11:08 @Locis rakstīja:
 Domāju tas pats MTB  ir(kaut vai tāpēc ka pašam jaminas augšā ) ,ja vien nav iekšā sekcijas no kādas zilās DH trases ,bet tāpat tā paliek tikai sekcija.
 
 Te piemēram ,bija DH zilā trase(lai palabo Serģis vai Edgars,ja kļudos ). Mierīgi varēja braukt ar MTB ricuku ,kaut gan tajā pašā laikā iebraucam xco pasaules čempionāta trasē Čehija bija tādi dropi uz leju pa sienu ka es pat nemēģināju.
 https://youtu.be/Lpbcl6lRh0s
 https://youtu.be/rEGdYxVf0Nk
 
 
 Šīs bija Mouflon Tracks MTB 3 dienu sacensības. Vidēji dienā 36-43km un 900 līdz 1050 augstuma metri. Pirmajā dienā laida pa 5 braucējiem ar 5min atstarpi un pēc tam 70 cilvēku grupas ar 10min atstarpi. Tiem, kas tas ir par traku, pieejama arī Adventure klase, kur otrajā un trešajā dienā ir mazākas distances. Divas dienas bija iekļautas arī vieglākas DH trases vai to posmi, bet pamatā bija kalnu ceļi un single tacks pa Mouflon parku.
 
 Tramplīni bija, bet 80% varēja izkopēt un to, ko nevarēja un bail no lēcieniem, viss bija tāpat izbraucams, jo nebija dropu. OZK XCO trasē, piemēram, ir daudz vairāk un lielāki lēcieni, bet jebkādā citā ziņā LV trases nespēj līdzināties kalnu trasēm. 20% braucēju braucas ar hard tail - trase to atļāva.
 
 Maksimālais augstums trasē bija ap 1200m (līdz ar to to īpaši nemaz nejūt pat Latvijas braucēji). Kalni ir pārklāti ar mežiem (līdz ar to man saule un karstums vispār netraucēja - brīžiem uzbraucot augšā pat bija vēsi arī race pace režīmā) un ir daudz gleznainu skatu.
 
 Katrā gadījumā sacensības ļoti patika. Šī bija manas pirmās sacensības kalnos (LV pēdējā laikā braucu XCO un nedaudz VIVUS) - braucu ap pirmo trešdaļu un biju ātrāks nobraucienos un treilos par 90% braucēju no "manas grupas", līdz ar to ja LV labi padodas XCO, tad tur arī ies labi. Bet bija no LV braucēji, kam XCO nesokas, bet kas arī tika galā ar trasi (brauca gan pa beigu galu). Bet 80% tāpat izšķir tas, kam ir lielāki w/kg.
 
 Ar katru dienu arī varēju manīt, kā nedaudz uzlabojas tehniskās prasmes un laiks nobraucienos. Pirmajā dienā bija šoks, ka mazāk piekusu uzbraucot 500m kāpumu, nekā pēc tam pa DH trasi braucot lejā
  Bet Serģis pamācīja, ka jāmaina atbalsta kājas un nākamajās dienās jau bija vieglāk un ātrāk. 
 
 Paldies par review, šis pasākums izskatās ļoti labi. Kādā no nākošajām sezonām būs jāaizbrauc.
 Mani pieci centi par Polijas MTB stage racing. Divus gadus braucu Beskidy un ar to laikam pietika. Četras dienas, distances nedaudz īsākas Adventure, bet kāpuma metri nedaudz vairāk (1300-1600m). Tad nu sanāk, ka stundu brauc kalnā, 20 min pletē lejā un tās takas un ātrumi tur tādi, ka ja sašujās, tad tevi var arī neatrast
  Priekš manis par stāvu jābrauc augšā, vietām tiešām tā, ka griez 350-400w un stāvi uz vietas  Tas pats uz leju, dažās vietās ir sajūta, ka poļi tos segmentus ielikuši ar domu, tipa, paskatīsimies kas būs, ja xc gonku pa šo krauju palaidīs lejā  Viss kustīgos akmeņos, kas lido uz visām pusēm. Man abus gadus bija sauss laiks. Hvz, kas tur notiek, kad uzlīst  Bez FS ričuks tur nav ko darīt. Es neesmu super tehnisks braucējs, bet nu tur lielai daļai poļu ir stipri kur pielikt. Četrās dienās tur var iemācīties vairāk tehniskos skills, kā pāris sezonas vivus drillējot.
 Domāju, viegliem un jaudīgiem braucējiem ar labiem tehniskiem skills šis ir ļoti piemērots pasākums.
 
 
 Meija ir ari Beskyd garo distanci braucis un teica, ka Mouflon ir  pakapi vieglaks pasakums. Atskiriba no Beskyd, so pat var izbaudit, jo trase pamata (ar iznemumiem) ir pa gludiem single track un kalnu celiem. So lenam var izbraukt ari ar basic MTB prasmem (fizisko gan vajadzes jebkura gadijuma). Beskyd vairak ir cina ar sevi, lai vispar finishetu - Mouflon jau cinies pa rezultatu un citiem braucejiem.
 |  |  Offline |  |  |  |  | edzzzy |  |  | Kopš: 11. Nov 2009 Ziņojumi: 113 Braucu ar: 330ci | 30 May 2023, 13:06:49 @sergis15 rakstīja:
 pacēlāji Eiropā pamatā darba dienās strādā pēc Jāņiem.
 agrā pavasarī daudz kur ir vēl sniegs. pat ne agrā, maija sākumā vēl pat širkā un čarna gora bija sniegs.
 katram bikepark vajag skatīties līdz feisbukā pavasara sezonā.
 širks, gora žar, bielska biala ir pusstundas attālumā
 čarna gora 3h un dolny morava līdzīgi
 čarna gora ir lielākais Hardcore
 širkā zilā un enduro trase ļoti nice iesācējiem
 
 
 Vari lūdzu padalīties kas ir tas “Širks”?
 Mani 2 centi par Czarno Gora un Dolny Morava ir ka noteikti jāskatās līdzi Favebook ka Tu saki jo mēs noticējām mājas lapai un protams pacēlājs strādāja tikai brīvdienas, bija jāmaksā vietējam lai ved augšā.
 Czarno gora mums likas baigais cernis un varējām nobraukt tikai Milky Way, pārejie lai paliek uz nākamo gadu. Dolny Morava likas labāk sakārtota vieta un vairāk trases prieks iesācējiem ka mums.
 Poliem ar angļu valodu ir švaki un dažreiz neko no viņiem nevar saprast. Bet pieredze forša un iesaku visiem braukt, izmaksas mazas, vienīgi 14h auto ir diezgan nogurdinoši.
 |  |  Offline |  |  |  |  | 
 Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo |