Autors | Ziņojums |
sergis15  | |
 Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12125
Braucu ar: pikapu
| ar tomātu N jau nemetīs 
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
|
Offline | |
|
edzhaans | |
 Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
12 Sep 2014, 22:59:08 sergis15 rakstīja:
ar tomātu N jau nemetīs 
Var. Bet vai tas ir vajadzīgs, vai to var ar BMW to gan nezinu  |
Offline | |
|
Driver  | |
 Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| ja cilveks brauc ar tomatu un regulati liek N, ari stavot krustojumos, tad tas ir laikjis un lohs viena persona 
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
968-jk | |
 Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13917
Braucu ar: 30niekiem
|
12 Sep 2014, 22:59:08 sergis15 rakstīja:
ar tomātu N jau nemetīs 
Un pie sarkanā stāvot ar vajag mest P, būs ekonomja, uz degvielu. |
Offline | |
|
edzhaans | |
 Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
12 Sep 2014, 23:10:03 968-jk rakstīja:
12 Sep 2014, 22:59:08 sergis15 rakstīja:
ar tomātu N jau nemetīs 
Un pie sarkanā stāvot ar vajag mest P, būs ekonomja, uz degvielu.
Pie sarkanā vispār nevajag stāvēt |
Offline | |
|
968-jk | |
 Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13917
Braucu ar: 30niekiem
|
12 Sep 2014, 23:11:12 edzhaans rakstīja:
12 Sep 2014, 23:10:03 968-jk rakstīja:
12 Sep 2014, 22:59:08 sergis15 rakstīja:
ar tomātu N jau nemetīs 
Un pie sarkanā stāvot ar vajag mest P, būs ekonomja, uz degvielu.
Pie sarkanā vispār nevajag stāvēt
Vainīgs- sajuka.  |
Offline | |
|
edzhaans | |
 Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Nēm par labu vetsīt : powers:  [ Šo ziņu laboja edzhaans, 12 Sep 2014, 23:14:20 ] |
Offline | |
|
koni4jo | |
 Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
|
12 Sep 2014, 23:09:14 Driver rakstīja:
ja cilveks brauc ar tomatu un regulati liek N, ari stavot krustojumos, tad tas ir laikjis un lohs viena persona 
Turot bremzi stāvam tomātam iekš D viņam nekas tur nekurās? :stilistiski laikam viens no veiksmīgākajiem teikumiem ever:  [ Šo ziņu laboja koni4jo, 12 Sep 2014, 23:18:32 ] |
Offline | |
|
|
Driver  | |
 Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
12 Sep 2014, 23:17:46 koni4jo rakstīja:
12 Sep 2014, 23:09:14 Driver rakstīja:
ja cilveks brauc ar tomatu un regulati liek N, ari stavot krustojumos, tad tas ir laikjis un lohs viena persona 
Turot bremzi stāvam tomātam iekš D viņam nekas tur nekurās? :stilistiski laikam viens no veiksmīgākajiem teikumiem ever: 
nu normali turot nee.
bet vel ir opcija uz dzelteno iepist ar labo kaaju gaazi un pie zalja atlaist bremzi.
efektivak ir tad, kad aizmugurejas bremzes ir atvienotas
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
kars  | |
 Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
|
12 Sep 2014, 22:49:04 edzhaans rakstīja:
A cik poweristi met N un bremzē uz klučiem un kuri ir tie kuri tur pārnesumā un jēdz kā pārslēgt kārbu 
un cik ir tādi kas starp katru pārslēgšanos uz leju vēl uzgāzē lai sakrīt motora un kārbas apgriezieni 
spriežot pēc 'ziemas zābaku topika' reti kurais [ Šo ziņu laboja kars, 12 Sep 2014, 23:44:31 ] |
Offline | |
|
Driver  | |
 Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
12 Sep 2014, 23:34:27 kars rakstīja:
12 Sep 2014, 22:49:04 edzhaans rakstīja:
A cik poweristi met N un bremzē uz klučiem un kuri ir tie kuri tur pārnesumā un jēdz kā pārslēgt kārbu 
un cik ir tādi kas starp katru pārslēgšanos uz leju vēl uzgāzē lai sakrīt motora un kārbas apgriezieni 
bezjedzigi, iemacies karbas uzbuvi.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
kars  | |
 Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
|
12 Sep 2014, 23:35:20 Driver rakstīja:
12 Sep 2014, 23:34:27 kars rakstīja:
12 Sep 2014, 22:49:04 edzhaans rakstīja:
A cik poweristi met N un bremzē uz klučiem un kuri ir tie kuri tur pārnesumā un jēdz kā pārslēgt kārbu 
un cik ir tādi kas starp katru pārslēgšanos uz leju vēl uzgāzē lai sakrīt motora un kārbas apgriezieni 
bezjedzigi, iemacies karbas uzbuvi.
Nu sinhronizātorus jau izgudroja priekš neprašām un slinķiem  |
Offline | |
|
edzhaans | |
 Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| bezjēdzīgi varbūt ir, bet patīkamāk, kad pasažieri pie 5->3 neielido stiklā un benkos 
Pašam arī patīkami, kad auto nenoraustās |
Offline | |
|
kars  | |
 Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| piem bmw SMG robots arī pie katras pārslēgšanās uz leju uzgāzē automātiski gribi tu to vai nē, ne jau par velti bmw inženieri to fīču izgudroja to pašu var darīt arī ar manuālo kārbu, bet ļoti reti kurš grib veikt vēl kaut kādas ekstra darbības ar pedāļiem[ Šo ziņu laboja kars, 12 Sep 2014, 23:43:35 ] |
Offline | |
|
ralfiks | |
 Kopš: 01. Sep 2013
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3160
Braucu ar: MB;f15;LC
|
12 Sep 2014, 23:36:42 kars rakstīja:
12 Sep 2014, 23:35:20 Driver rakstīja:
12 Sep 2014, 23:34:27 kars rakstīja:
12 Sep 2014, 22:49:04 edzhaans rakstīja:
A cik poweristi met N un bremzē uz klučiem un kuri ir tie kuri tur pārnesumā un jēdz kā pārslēgt kārbu 
un cik ir tādi kas starp katru pārslēgšanos uz leju vēl uzgāzē lai sakrīt motora un kārbas apgriezieni 
bezjedzigi, iemacies karbas uzbuvi.
Nu sinhronizātorus jau izgudroja priekš neprašām un slinķiem 
Tiesa.man sencis jau 14 g vecumaa iemaaciija ar gaz-53 paarsleegties ar starpgaazi vai kaa tur pareizi saukt.  |
Offline | |
|
Driver  | |
 Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
12 Sep 2014, 23:43:00 ralfiks rakstīja:
12 Sep 2014, 23:36:42 kars rakstīja:
12 Sep 2014, 23:35:20 Driver rakstīja:
12 Sep 2014, 23:34:27 kars rakstīja:
12 Sep 2014, 22:49:04 edzhaans rakstīja:
A cik poweristi met N un bremzē uz klučiem un kuri ir tie kuri tur pārnesumā un jēdz kā pārslēgt kārbu 
un cik ir tādi kas starp katru pārslēgšanos uz leju vēl uzgāzē lai sakrīt motora un kārbas apgriezieni 
bezjedzigi, iemacies karbas uzbuvi.
Nu sinhronizātorus jau izgudroja priekš neprašām un slinķiem 
Tiesa.man sencis jau 14 g vecumaa iemaaciija ar gaz-53 paarsleegties ar starpgaazi vai kaa tur pareizi saukt. 
es biju savulaik iemacijies uzsakt ar sajugu, bet parlegties gan uz augshu, gan leju neizmantojot sajugu
protams bez skanjam trrr un citiem sudiem
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
|
PASSATizhi | |
 Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
12 Sep 2014, 23:34:27 kars rakstīja:
12 Sep 2014, 22:49:04 edzhaans rakstīja:
A cik poweristi met N un bremzē uz klučiem un kuri ir tie kuri tur pārnesumā un jēdz kā pārslēgt kārbu 
un cik ir tādi kas starp katru pārslēgšanos uz leju vēl uzgāzē lai sakrīt motora un kārbas apgriezieni 
es. kvatrai beigta kārba, otrajam var teikt sinhru vairs nav kaut rezervē ir divas veselas kārbas, mainīt nesteidzos, kkā tas defekts patīk. liek sajusties ka vadi automobīli, nevis brauc simulātorā  |
Offline | |
|
cipargalva | |
 Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6712
Braucu ar: quattro
| Sajūgs ar divreiz jāspiež! |
Offline | |
|
968-jk | |
 Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13917
Braucu ar: 30niekiem
| Skatos, te liela daļa ar gazikiem, volgām u.c. hlamiem ikdienā pārvietojas. Nav brīnums, ka sēnes uz ceļa traucē.  |
Offline | |
|
ralfiks | |
 Kopš: 01. Sep 2013
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3160
Braucu ar: MB;f15;LC
| Tikko nobraucot no Deglava tilta Peernavas virzienaa,viens e46 HF9886 meegjinaaja man ielikt saanu durviis. 
Tas brauc aiz trolejbusa vai autobusa,hvz,nepiefikseeju,un neskatoties nekaados spoguljos,mauc tik garaam,kad buss piebremzee pieturaa.labi,ka es nebakstiiju telefonaa un paspeeju preteejaa joslaa kaadu metru ieliist,taa kaa taa bija tuksha tanii momentaa.
Kam negadaas...viss o.k....  |
Offline | |
|