Autors | Ziņojums |
uldens1 | |
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16693
Braucu ar:
|
09 Dec 2011, 14:59:49 rucha rakstīja:
kā ir labāk un ieteicamāk...skalot dzinēju ar ķimijām ko piedāvā,vai labāk biežāk mainīt eļlu?? 
ieleit ķimiju pabraukt mazliet tad samainit eļļu un pec paris štukam velreiz samainit |
Offline | |
|
uldens1 | |
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16693
Braucu ar:
|
09 Dec 2011, 14:35:16 MaarcisM rakstīja:
Autiņam pārtūrka zobsiksna, vajag servisu, kas var saremontēt un iedot lielāku rēķnu nekā kopā sanāk, remonts ap 1k eur, ja kaads var paliidzeet PM !
un kas maksas PVN  |
Offline | |
|
Peecis | |
 Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2313
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
09 Dec 2011, 15:02:05 oskars11 rakstīja:
09 Dec 2011, 01:20:27 Delerium rakstīja:
09 Dec 2011, 00:21:27 Peecis rakstīja:
Jautājums par e39 priekšas bamperi:
gribu uzlikt facelifta, kas ir vajadzīgs? Tikai pati miza vai arī kaut kādi plastmasi arkās atšķiras vai vēl kaut kas?
arkaas plastmasus domaju ka nevajag mainīt. Citi miglinieki un iespejams ari bampera reste gan.
tikai bampers un miglas, parejais der no vecā. nu vel protams moldingi .
Paldies kungi! Sanāca vēl pirms sniega apskādēt bamperu- vismaz ātrāk tikšu pie faceliftētā!  |
Offline | |
|
rttrp | |
 Kopš: 22. Nov 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 77
Braucu ar: 120d, i3, TT 3.2Q,
| Ir vajadzība pēc signalizācijas un tās uzstādīšanas, varbūt šeit ir kāds kas ar to nodarbojās, vai var kādu ieteikt? Lūdzu PM! Jau iepriekš Pateicos... [ Šo ziņu laboja rttrp, 09 Dec 2011, 17:24:01 ] |
Offline | |
|
Driver  | |
 Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
09 Dec 2011, 10:07:14 Automaniaks rakstīja:
08 Dec 2011, 16:04:09 Driver rakstīja:
08 Dec 2011, 13:39:13 Tune-L rakstīja:
08 Dec 2011, 11:16:12 psychosocial rakstīja:
Kungi, iesakiet kur var noregulēt Audi 200Q 2.1T šprici?
Ko gan shpricei var reguleet 
Nomainiit sprauslas un miers, taa vinjiem ir slimiiba, ka paarlej dzineeju startaa 
tur drizak regulet nav neko jegas delj cita iemesla 
virsu stav KE-jetronic mehaniska sprice un vairuma gadijumu ir pizda gan dozatoram (350ls), gan ari visam sprauslam (80ls/gab).
laigan sprice ir ar elektroniski vadibu, tapat sakuma iestatijumi ir jaieregulee, "gramatu esmu lasijis" un nevienu vien, tapec ari viedoklis ir.
ko tu te dzejo, nevienam turbo nav ke jetroniks
20V turbo motroniks
10V turbo KE-jetronic (mehaniska ar elektrnisku vadibu)
ja nezini, tad pats nedirs 
motora kodus slinkums meklet, bet taa ir
edit:
skaties pikceru un brinies
audi 10V 5cyl dzinejs ar mehanisko iesprici[ Šo ziņu laboja Driver, 09 Dec 2011, 17:42:49 ]
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
BADMANS  | |
 Kopš: 08. Feb 2004
No: Cēsis
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower
| Karoč problēma!
6speed manual 97g sūdīgi(smagi) slēdzas robi, nekādas skaņas no kārbas nenāk. Vai tas ir karbas defekts, kulises vai sajūga! Kulise neļurkājā!
Auto nesen iegādāts ar šamo problēmu.
Tātad, VARIANTI??????? |
Offline | |
|
uldens1 | |
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16693
Braucu ar:
| Driver bilde manuprat ir K-jetronic nevis KE |
Offline | |
|
PowerBMW  | |
 Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5804
Braucu ar:
|
09 Dec 2011, 18:43:17 uldens1 rakstīja:
Driver bilde manuprat ir K-jetronic nevis KE
baiga mega atskiriba nav-bet galvenais ka Tune-l ir lo-s un kartejo reizi pieradija  |
Offline | |
|
|
uldens1 | |
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16693
Braucu ar:
|
09 Dec 2011, 18:49:59 PowerBMW rakstīja:
09 Dec 2011, 18:43:17 uldens1 rakstīja:
Driver bilde manuprat ir K-jetronic nevis KE
baiga mega atskiriba nav-bet galvenais ka Tune-l ir lo-s un kartejo reizi pieradija 
tieši ir mega atskiriba  |
Offline | |
|
Driver  | |
 Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
09 Dec 2011, 18:43:17 uldens1 rakstīja:
Driver bilde manuprat ir K-jetronic nevis KE
nav lielas starpibas vai K vai KE bildee, bet ir sastopamas abas sistemas.
bet ja tas nebutu KE, tad nebutu iepludes temp sesnors redzams kolektora...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
uldens1 | |
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16693
Braucu ar:
|
09 Dec 2011, 18:51:48 Driver rakstīja:
09 Dec 2011, 18:43:17 uldens1 rakstīja:
Driver bilde manuprat ir K-jetronic nevis KE
nav lielas starpibas vai K vai KE bildee, bet ir sastopamas abas sistemas.
bet ja tas nebutu KE, tad nebutu iepludes temp sesnors redzams kolektora...
Ja butu KE tad nebutu pie bloka spiediena regulators.Ta ka bilde ir K-jetronic.Un KE 200turbo neesmu daba sastapis varbut tomer ir nezinu,slinkums meklet |
Offline | |
|
Driver  | |
 Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| ja neaizmirsishu, tad rit pateikshu kadam motora kodam ir KE + turbo 
par konkreto bildi iedzilinaties negribu, jo fakts bija tads, ka viens te izdomaja, ka turbo ir tikai ar elektronisko iesmidzinasahanu...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
uldens1 | |
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16693
Braucu ar:
|
09 Dec 2011, 19:00:28 Driver rakstīja:
ja neaizmirsishu, tad rit pateikshu kadam motora kodam ir KE + turbo 
par konkreto bildi iedzilinaties negribu, jo fakts bija tads, ka viens te izdomaja, ka turbo ir tikai ar elektronisko iesmidzinasahanu...
turbo ir ari ar karburatoru  |
Offline | |
|
Driver  | |
 Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
09 Dec 2011, 19:02:05 uldens1 rakstīja:
09 Dec 2011, 19:00:28 Driver rakstīja:
ja neaizmirsishu, tad rit pateikshu kadam motora kodam ir KE + turbo 
par konkreto bildi iedzilinaties negribu, jo fakts bija tads, ka viens te izdomaja, ka turbo ir tikai ar elektronisko iesmidzinasahanu...
turbo ir ari ar karburatoru 
esmu ari tadu itaali redzejis 
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
uldens1 | |
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16693
Braucu ar:
| sen atpakal kaut kadam renim redzeju,1,4 motors laikam bij |
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
 Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
| ieliet ķīmiju, lai visi sūdi atmiekšķējas, piedirš pilnas šāles un visus mazos kanāliņus un tad 
09 Dec 2011, 16:41:02 uldens1 rakstīja:
09 Dec 2011, 14:59:49 rucha rakstīja:
kā ir labāk un ieteicamāk...skalot dzinēju ar ķimijām ko piedāvā,vai labāk biežāk mainīt eļlu?? 
ieleit ķimiju pabraukt mazliet tad samainit eļļu un pec paris štukam velreiz samainit
|
Offline | |
|
|
Driver  | |
 Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
09 Dec 2011, 19:10:10 uldens1 rakstīja:
sen atpakal kaut kadam renim redzeju,1,4 motors laikam bij
tadu ari esmu redzejis un ari uz lancias esmu tadu manijis.
bija ari kautkads turbofiats, kura turboostelle dereja klat pie VAZ motora, tadu tik ar aizvertu haubi esmu manijis sportistam vienam
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
uldens1 | |
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16693
Braucu ar:
|
09 Dec 2011, 19:10:45 BMW-Valcha rakstīja:
ieliet ķīmiju, lai visi sūdi atmiekšķējas, piedirš pilnas šāles un visus mazos kanāliņus un tad 
09 Dec 2011, 16:41:02 uldens1 rakstīja:
09 Dec 2011, 14:59:49 rucha rakstīja:
kā ir labāk un ieteicamāk...skalot dzinēju ar ķimijām ko piedāvā,vai labāk biežāk mainīt eļlu?? 
ieleit ķimiju pabraukt mazliet tad samainit eļļu un pec paris štukam velreiz samainit
pameģini uzlikt filtru. |
Offline | |
|
PowerBMW  | |
 Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5804
Braucu ar:
| ta liekam pa plauktiem: KE-Jetronik
un K-Jetronic:
ta meklejam atskiribas  |
Offline | |
|
PowerBMW  | |
 Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5804
Braucu ar:
| nu labi ir atskiribas  |
Offline | |
|