Online

Pašreiz BMWPower skatās 192 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E65/E66 (2001-2008)

Tēma: E65 brīnumi un kļūdas

AutorsZiņojums
SA
18. Oct 2013, 09:48 #181

Kopš: 07. Apr 2011

No: Jūrmala

Ziņojumi: 424

Braucu ar: G un X


18 Oct 2013, 09:38:17 Hel4a rakstīja:
Varbuut kaads zin, vai e65 740d ir iespejams nomainit, vai salabot to elektrisko turbinas regulatoru, vienai turbinai strada perfekti, otrai brizham neiet. vakar biju pie Mastera un taa vinjs man paskaidroja, ka 730tiem daljai nak mehaniskie, bet 740d naakot elektriskie, un atseviskji laikam nepardodas.karo4 gribas,lai pastajanna ir vislaik jauda, ne kaut kaaadaa briidii, kad ej uz apdziishanu pazuud.Paldies jau ieprieksh

Kā tev izpaužas tas jaudas zudums un kurā brīdi tas notiek?
Offline
Hel4a
18. Oct 2013, 09:54 #182

Kopš: 09. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 105

Braucu ar: Igauņu Begimotu


18 Oct 2013, 09:48:41 SA rakstīja:

18 Oct 2013, 09:38:17 Hel4a rakstīja:
Varbuut kaads zin, vai e65 740d ir iespejams nomainit, vai salabot to elektrisko turbinas regulatoru, vienai turbinai strada perfekti, otrai brizham neiet. vakar biju pie Mastera un taa vinjs man paskaidroja, ka 730tiem daljai nak mehaniskie, bet 740d naakot elektriskie, un atseviskji laikam nepardodas.karo4 gribas,lai pastajanna ir vislaik jauda, ne kaut kaaadaa briidii, kad ej uz apdziishanu pazuud.Paldies jau ieprieksh

Kā tev izpaužas tas jaudas zudums un kurā brīdi tas notiek?

Kad dod virsuu piem kick down apgrizieni ir piem liidz 4 un neiet uz priekshu ar jaudu, bet tada sajuta, ka ar 2.5diizeli brauktu, taajaa pashaa briidii peec kaada briizha atlaizhot pedaali kaadu briidi pagaidot un negaazeejot, atkal pa jaunam uzspiezhot aiziet ka kreeslaa liimee. 70% vislaik iet labi, bet tie 30% taa notiek, ka nevelk.
Offline
Arturiks
18. Oct 2013, 09:57 #183

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9011

Braucu ar: 26 & 26 & 11


18 Oct 2013, 09:42:42 Kaross rakstīja:
Varbūt vest tāpēc, ka citos servisos strādā profesionālāki cilvēki, kas automašīnu reizēm pārzin labāk nekā dīlera cilvēki.
Desmitiem piemēru, ka dīleris nevar atrast elementāras problēmas, kuras atrod profesionālis, kas specializējas uz konkrēto auto marku.
Tiesa ir gan vēl tāda grupa, kas mēmi tic un uzticās dīlerim, nezinot to kas tur patiesībā notiek.
Vienmēr jau jābūt aitām uz kurām pelnīt.

Tik pat labi var runāt par gadījumiem, kad šis pats meistars kaut ko neatrod vai neizdara pilnvērtīgi vai kas cits. Tie visi tomēr ir cilvēki, kas tādās vietās strādā. Piemēram BM auto ir tikai viens motorists, kas ņemas ar nopietniem motora remontiem un, ja vienai no kādām 10-20 mašīnām viņam tomēr neizdodas kaut ko izdarīt perfekti, tad vismaz ir normāla attieksme un auto paņem atpakaļ bez rindas un izdaru visu kā nākas.

Es nesaku, ka dīlera serviss ir pilnvērtīgs un perfekts, bet tomēr uzskatu, ka auto kurš maksā 20k eur var nomainīt vienu detaļu pilnā komplektā uz jaunu par kādiem 500 latiem, nevis kādā citā kaktu servisā izjaukt šo pašu detaļu reizinātājos, atrast mazo problēmas izraisītāju, to kaut kā ielikt jaunu, un tad mēģināt to detaļu salikt un likt atpakaļ iekšā mašīnā... Katram savs.

[ Šo ziņu laboja Arturiks, 18 Oct 2013, 10:04:13 ]

Offline
Luciferz
18. Oct 2013, 10:05 #184

Kopš: 26. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2333

Braucu ar: G63 | S63 | 8er | Vespa

nekad neaizmirsiishu, kad tikko pec E66 iepirkshanas no BMauto, pec nedeljas man paradas gljuks, aizvedu, chomi pieliek pi ekompja un atbilde gatava - jaamaina drosele - Ls500. V12 taadas ir 2gb, taatad 1kLs.
Aizbraucu pie BlacK_Russian un pa Ls26 (!) man viss tika sataisiits.

nenolieku nevienu, BET izveele, kur braukt remonteeties ir skaidra

-----------------
nekāda zobupasta neaizsargā zobus tik labi, kā laikā apmaksāti rēķini
Offline
Montana
18. Oct 2013, 10:08 #185

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10701

Braucu ar: Šahs un mats !


18 Oct 2013, 09:42:42 Kaross rakstīja:
Varbūt vest tāpēc, ka citos servisos strādā profesionālāki cilvēki, kas automašīnu reizēm pārzin labāk nekā dīlera cilvēki.
Desmitiem piemēru, ka dīleris nevar atrast elementāras problēmas, kuras atrod profesionālis, kas specializējas uz konkrēto auto marku.
Tiesa ir gan vēl tāda grupa, kas mēmi tic un uzticās dīlerim, nezinot to kas tur patiesībā notiek.
Vienmēr jau jābūt aitām uz kurām pelnīt.
Un protams tu būtu tas specs. tikai nevajag stāstīt, ka dīleri nevar atrisināt prektiski jebkuru problēmu kas saistīta ar auto...
Offline
Laoshi
18. Oct 2013, 10:18 #186

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


18 Oct 2013, 10:08:05 Montana rakstīja:
dīleri nevar atrisināt prektiski jebkuru problēmu kas saistīta ar auto...


Viņi var. Nomaina uzreiz visu mezglu, maksā tikai.
Offline
markelis
18. Oct 2013, 10:19 #187

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12861

Braucu ar: eFku


18 Oct 2013, 10:08:05 Montana rakstīja:

18 Oct 2013, 09:42:42 Kaross rakstīja:
Varbūt vest tāpēc, ka citos servisos strādā profesionālāki cilvēki, kas automašīnu reizēm pārzin labāk nekā dīlera cilvēki.
Desmitiem piemēru, ka dīleris nevar atrast elementāras problēmas, kuras atrod profesionālis, kas specializējas uz konkrēto auto marku.
Tiesa ir gan vēl tāda grupa, kas mēmi tic un uzticās dīlerim, nezinot to kas tur patiesībā notiek.
Vienmēr jau jābūt aitām uz kurām pelnīt.
Un protams tu būtu tas specs. tikai nevajag stāstīt, ka dīleri nevar atrisināt prektiski jebkuru problēmu kas saistīta ar auto...


protams. ar detaljas/ju mainjas paliidziibu var atrisinaat jebkuru problemu. ja finansiaalais aspekts po, tad jau diileris ir
Offline
Kaross
21. Oct 2013, 00:00 #188

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4333

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

+1. mainīt visu pēc kārtas māk katrā otrajā servisā. Pat kaktu servisos uz "čuju" varētu jebkuru problēmu atrisināt.
Luciferz ideālu, piemēru, pateica.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
SpOrcMeN
21. Jan 2014, 23:07 #189

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33950

Braucu ar: banderautomobili

sen nebija braukts, gribeju iedot izpirsties 333 kumeljiem bet she tev lidz sotakam laikam ar 3 robu taka normali vilka a pec tma neparsledzas 4 un abaroti ari neiet talak tipo ta ka korkjis iemeties ne uz priekshu ne atpakalj, pameginaju manuali parslegt neljauj parsledzu vispar manuali vrode ari kaut kas jocigs, bet nekadus errorus nemet, maut gan pec ilgas staveshans kaut kadu riteniti iemeta tipo karbas erroru bet parstartejot pazuda, vai var but ka tur elektronisks feils vajag nevajag patirit atminju - tas varetu palidzet ???

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
PowerBMW
21. Jan 2014, 23:26 #190

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5796

Braucu ar:


21 Jan 2014, 23:07:11 SpOrcMeN rakstīja:
sen nebija braukts, gribeju iedot izpirsties 333 kumeljiem bet she tev lidz sotakam laikam ar 3 robu taka normali vilka a pec tma neparsledzas 4 un abaroti ari neiet talak tipo ta ka korkjis iemeties ne uz priekshu ne atpakalj, pameginaju manuali parslegt neljauj parsledzu vispar manuali vrode ari kaut kas jocigs, bet nekadus errorus nemet, maut gan pec ilgas staveshans kaut kadu riteniti iemeta tipo karbas erroru bet parstartejot pazuda, vai var but ka tur elektronisks feils vajag nevajag patirit atminju - tas varetu palidzet ???

UZ diagnostiku nebija ideja aizbraukt lai gan te jau katram 3 uzerim ir E65/66
Offline
LINIS
21. Jan 2014, 23:39 #191

Kopš: 10. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2172

Braucu ar:

RECRO!
Offline
Resnis
22. Jan 2014, 08:42 #192

Kopš: 06. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 214

Braucu ar: BMW e65 4 ever

Gribēju uzjautāt vai ir kādam info par aktīvās stūres remontu ?
Problēma = grab reika
Serviss saka , ka nevarot restaurēt , jo tā ir aktīvā reika ...
Vai tad tiešām mehānisms nav izjaucams un nevar to restaurēt ?
Paldies par info jau iepriekš
Offline
janchikz
22. Jan 2014, 08:43 #193

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


21 Jan 2014, 23:07:11 SpOrcMeN rakstīja:
sen nebija braukts, gribeju iedot izpirsties 333 kumeljiem bet she tev lidz sotakam laikam ar 3 robu taka normali vilka a pec tma neparsledzas 4 un abaroti ari neiet talak tipo ta ka korkjis iemeties ne uz priekshu ne atpakalj, pameginaju manuali parslegt neljauj parsledzu vispar manuali vrode ari kaut kas jocigs, bet nekadus errorus nemet, maut gan pec ilgas staveshans kaut kadu riteniti iemeta tipo karbas erroru bet parstartejot pazuda, vai var but ka tur elektronisks feils vajag nevajag patirit atminju - tas varetu palidzet ???
Autiņš stāv garāžā vai āra temperatūrā? Cik ilgi nobrauci ar autiņu un gļuks nepazuda?
Offline
janchikz
22. Jan 2014, 08:44 #194

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


22 Jan 2014, 08:42:18 Resnis rakstīja:
Gribēju uzjautāt vai ir kādam info par aktīvās stūres remontu ?
Problēma = grab reika
Serviss saka , ka nevarot restaurēt , jo tā ir aktīvā reika ...
Vai tad tiešām mehānisms nav izjaucams un nevar to restaurēt ?
Paldies par info jau iepriekš
Gadus ~ 5 atpakaļ uz e63 reiku mainiju, kā tgd ir ar restaurēšanu, hvz...
Offline
protams
22. Jan 2014, 09:47 #195

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5464

Braucu ar: null ziiben


21 Jan 2014, 23:07:11 SpOrcMeN rakstīja:
sen nebija braukts, gribeju iedot izpirsties 333 kumeljiem bet she tev lidz sotakam laikam ar 3 robu taka normali vilka a pec tma neparsledzas 4 un abaroti ari neiet talak tipo ta ka korkjis iemeties ne uz priekshu ne atpakalj, pameginaju manuali parslegt neljauj parsledzu vispar manuali vrode ari kaut kas jocigs, bet nekadus errorus nemet, maut gan pec ilgas staveshans kaut kadu riteniti iemeta tipo karbas erroru bet parstartejot pazuda, vai var but ka tur elektronisks feils vajag nevajag patirit atminju - tas varetu palidzet ???

Ja kļūda vairāk neatkārtojas tad po. Skaidrs, ka ilgi stāvošs autiņš un pie tam -15` dos kādu gļuku.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
voveens
22. Jan 2014, 20:29 #196

Kopš: 22. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 5

Braucu ar: 730d

Iedarbināju, nobraucu kādu kilometru.. iedegās viss iespējamais panelī... Noslāpēju... Iedarbināt vairs nebija iespējams... Pat aizslēgt mašīnu vairs nebija jaudas... Aķis bija gadu atpakaļ jaudīgs ielikts. Ar treili aizvedu uz servisu, esot pie vainas ģenerātora relejs... Lādējot pa daudz, kas arī kompim nepatīk, drošības apsverumu dēļ atslēdz visu... Tikko iegādājos. Palasīju šeit sarakstes... hmmm, kas vēl gaidāms
Offline
janchikz
22. Jan 2014, 20:37 #197

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


22 Jan 2014, 20:29:39 voveens rakstīja:
Iedarbināju, nobraucu kādu kilometru.. iedegās viss iespējamais panelī... Noslāpēju... Iedarbināt vairs nebija iespējams... Pat aizslēgt mašīnu vairs nebija jaudas... Aķis bija gadu atpakaļ jaudīgs ielikts. Ar treili aizvedu uz servisu, esot pie vainas ģenerātora relejs... Lādējot pa daudz, kas arī kompim nepatīk, drošības apsverumu dēļ atslēdz visu... Tikko iegādājos. Palasīju šeit sarakstes... hmmm, kas vēl gaidāms
Identiski gļuki bija ar e65 kādus ~ 5 gadus atpakaļ. Arī teica, ka kkāds bloks ģeneratoram un tml. pei vainas esot, ieliku uz pārbaudi no cita autiņa aķi ~ 75 ah un nobraucu nedēļu bez gļukiem, tad sapratu, ka pie vainas aķis un ieliku jaunu aķi
Offline
protams
22. Jan 2014, 20:40 #198

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5464

Braucu ar: null ziiben


22 Jan 2014, 20:29:39 voveens rakstīja:
Iedarbināju, nobraucu kādu kilometru.. iedegās viss iespējamais panelī... Noslāpēju... Iedarbināt vairs nebija iespējams... Pat aizslēgt mašīnu vairs nebija jaudas... Aķis bija gadu atpakaļ jaudīgs ielikts. Ar treili aizvedu uz servisu, esot pie vainas ģenerātora relejs... Lādējot pa daudz, kas arī kompim nepatīk, drošības apsverumu dēļ atslēdz visu... Tikko iegādājos. Palasīju šeit sarakstes... hmmm, kas vēl gaidāms

Nenopirki taču jaunu auto, pirms pirki taču aprunājies ar lietotājiem, ievāci visu info par iespējamām problēmām jeb nopirki tikai tapēc, ka bija par ko un čomi teica, ka būs kruta
Vienreiz mūžā to ģeneratoru vajag mainīt un nevis tikai releju, dilstošas daļas vienmēr nodilst

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
voveens
22. Jan 2014, 20:43 #199

Kopš: 22. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 5

Braucu ar: 730d

Jā, man teica, ka var ielikt jaunu aķi, bet pēc laika būšot identiska problēma, ka janoverš ir problēma, kas ir ģenģī... man arī tas likās jocīgi... Bet nu...

22 Jan 2014, 20:37:55 janchikz rakstīja:

22 Jan 2014, 20:29:39 voveens rakstīja:
Iedarbināju, nobraucu kādu kilometru.. iedegās viss iespējamais panelī... Noslāpēju... Iedarbināt vairs nebija iespējams... Pat aizslēgt mašīnu vairs nebija jaudas... Aķis bija gadu atpakaļ jaudīgs ielikts. Ar treili aizvedu uz servisu, esot pie vainas ģenerātora relejs... Lādējot pa daudz, kas arī kompim nepatīk, drošības apsverumu dēļ atslēdz visu... Tikko iegādājos. Palasīju šeit sarakstes... hmmm, kas vēl gaidāms
Identiski gļuki bija ar e65 kādus ~ 5 gadus atpakaļ. Arī teica, ka kkāds bloks ģeneratoram un tml. pei vainas esot, ieliku uz pārbaudi no cita autiņa aķi ~ 75 ah un nobraucu nedēļu bez gļukiem, tad sapratu, ka pie vainas aķis un ieliku jaunu aķi
Offline
janchikz
22. Jan 2014, 20:44 #200

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

Man nebija nekādu problēmu ar jauno aķi Protams, Tev lemt kas un kā, bet nu man bija tā Labāk jau samainīt to ko kompis tur raksta
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo