Online

Pašreiz BMWPower skatās 199 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Darba tirgus

AutorsZiņojums
JDS
11. Dec 2015, 12:13 #16541

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


11 Dec 2015, 12:11:04 Laoshi rakstīja:
Tad kā tur īsti ir. Es varēšu noliktavā samest pāris kastes uz paletes, uz noliktavas kompja kapāt wowu un izcelt divi štuki?

Ok, tad es gribu izvadāt dzēšgumijas ar B kategoriju pa 4 vietām max, auto lai būtu drūmākais bumers, var braukāt kur grib, alga štukās, lai normāli var dzīvot Justā.

Jaa tikai tev obligati buus jaaseezh liidz pieciem

[ Šo ziņu laboja JDS, 11 Dec 2015, 12:13:58 ]

Offline
kkas
11. Dec 2015, 12:14 #16542

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9888

Braucu ar: Alfu

JDS tu ko domā ar plānošanu? Tipa šoferis iet un baksta pirms piegādes sarakstā cik piegādes un kādā secībā veiks no tā visa saraksta?
Offline
Laoshi
11. Dec 2015, 12:15 #16543

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


11 Dec 2015, 12:13:32 JDS rakstīja:

11 Dec 2015, 12:11:04 Laoshi rakstīja:
Tad kā tur īsti ir. Es varēšu noliktavā samest pāris kastes uz paletes, uz noliktavas kompja kapāt wowu un izcelt divi štuki?

Ok, tad es gribu izvadāt dzēšgumijas ar B kategoriju pa 4 vietām max, auto lai būtu drūmākais bumers, var braukāt kur grib, alga štukās, lai normāli var dzīvot Justā.

Jaa tikai tev obligati buus jaaseezh liidz pieciem


Easy. Es vakar tikai 3os naktī izslēdzu kompi.
Offline
JDS
11. Dec 2015, 12:16 #16544

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


11 Dec 2015, 12:14:30 kkas rakstīja:
JDS tu ko domā ar plānošanu? Tipa šoferis iet un baksta pirms piegādes sarakstā cik piegādes un kādā secībā veiks no tā visa saraksta?

Noliktavaa staav sakrautas marshrutu liinijas, pie vaartiem, atbrauc shoferis ar busu, panjem marshruta lapu no savas liinijas saprot kuri veikali ir (paarsvaraa jau zin jo atkaartojas un brauc tie pashi shoferi) kraujos vinsh jau pats izdomaa kur brauks saakumaa un kur peectam lai to visu izdariitu aatraak. Tb marshruti ir salikti, bet shoferis saplaano kaa vinjus vediis

[ Šo ziņu laboja JDS, 11 Dec 2015, 12:19:15 ]

Offline
kamikadzemk
11. Dec 2015, 12:19 #16545

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3432

Braucu ar:

Ir savā laikā plānoti maršruti un strādāts ar šoferiem. JDS daudz taisnību runā. Es saplānoju aptuvenus maršrutus...kādā kārtībā viņi brauc punktus mani neinteresē, ja grib savā starpā samainīties ar veikaliem arī to var darīt. Ja pabeidz ātrāk, tad super, citreiz iedodu kādu papildus darbiņu, kas jāizdara, citreiz, lai ir brīvs. Šoferi arī ir tikai cilvēki.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
Mizx
11. Dec 2015, 12:31 #16546

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7021

Braucu ar:

JDS, Tavā teorijā auzas ir vienā galvenajā punktā — visas zināšanas un atbildību nobīdi uz šoferiem. Tas, ko zina atsevišķs šoferis par savu darbu nav nekā vērts, ja šīs zināšanas nav kolektīvas, ja nevar tajās dalīties. Kāršu namiņš ar nestabiliem pamatiem, jo ne šefs zina, kā tieši jaunam šoferim pārņemt iepriekšējā darbu, ne kolēģi ar ilggadīgu pieredzi spēj ko darīt. Un tieši tā ir tā padomju domāšana! Jo vairāk lietu no šoferiem pārceļ uz iepriekšējiem posmiem, ko pilda citi darbinieki vai modernās tehnoloģijas, jo dzīve labāka, tiesa, pret šoferiem arvien mazākas prasības un attiecīgi mazākas algas. Bet nekas, sola tak robotus šoferu vietās relatīvi drīzā nākotnē. Šāda stila LV uzņēmumi uzkārsies, jo katram robotam būs jāpieliek šoferis par šefu, jo tie, kam kaut kas būtu jāzina, izrādās, ka neko nezina. Normāli uzņēmumiem būtu jāorientējas uz to, ka šoferu vietā strādā automātika bez uzdevuma aizrauties ar domāšanu.
Offline
JDS
11. Dec 2015, 12:37 #16547

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


11 Dec 2015, 12:31:22 Mizx rakstīja:
JDS, Tavā teorijā auzas ir vienā galvenajā punktā — visas zināšanas un atbildību nobīdi uz šoferiem. Tas, ko zina atsevišķs šoferis par savu darbu nav nekā vērts, ja šīs zināšanas nav kolektīvas, ja nevar tajās dalīties. Kāršu namiņš ar nestabiliem pamatiem, jo ne šefs zina, kā tieši jaunam šoferim pārņemt iepriekšējā darbu, ne kolēģi ar ilggadīgu pieredzi spēj ko darīt. Un tieši tā ir tā padomju domāšana! Jo vairāk lietu no šoferiem pārceļ uz iepriekšējiem posmiem, ko pilda citi darbinieki vai modernās tehnoloģijas, jo dzīve labāka, tiesa, pret šoferiem arvien mazākas prasības un attiecīgi mazākas algas. Bet nekas, sola tak robotus šoferu vietās relatīvi drīzā nākotnē. Šāda stila LV uzņēmumi uzkārsies, jo katram robotam būs jāpieliek šoferis par šefu, jo tie, kam kaut kas būtu jāzina, izrādās, ka neko nezina. Normāli uzņēmumiem būtu jāorientējas uz to, ka šoferu vietā strādā automātika bez uzdevuma aizrauties ar domāšanu.

Neidz vienreiz gudri pljuutiit visaas teemaas peec kaartas, visaas jau tev cilveeki ir noraadiijushi, ka esi zabaks un iisti neko no taa nesaproti. Redz Tu tikai turpini stumt savu demagogjiju, bet uz jautaajumiem taa arii nees atbildeejis nedz Tu saproti un zini, kaa notiek jauno apmaaciishanu, nedz tu saproti, ka shoferi komunicee savaa starpa, ne iisti Tu vispaar saproti, kaa notiek darbs milziigaas noliktavaas, jo tev tak redz ir pieredze ar skjuuniiti mazpisaanos kur ir 3 piegaades nedeeljaa un 100% bez kljuudam un veikalos pat nepaarbauda
Auzas sheit esi tikai un vieniigi Tu, jo karteejo reiz dzen demagogiju ar temu par kuru pat iisti dzirdeejis neesi. Shos savus tekstus vari biidiit mekleejot klientus savam kantorim, bet ne sheit
Nosauc tos normaalos uznjemumus

[ Šo ziņu laboja JDS, 11 Dec 2015, 12:38:35 ]

Offline
kamikadzemk
11. Dec 2015, 12:42 #16548

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3432

Braucu ar:

Jauno šoferu problēma tiek risināta tā, ka jaunais šoferis brauc kopā ar veco, skatās kā ir jāstrādā, iepazīstas ar preču pieņēmējiem, preču pieņēmēji iepazīstas ar viņu un arī iepazīst veikalu pieņemšanas īpatnības.

Tas viss ko Tu stāsti ir tikai plika teorija, kura attiecas uz robotiem, bet dzīvē ir jāstrādā gan ar cilvēkiem šoferiem, gan arī cilvēkiem pieņēmējiem. Esmu bijis gan šoferis, gan arī pēc tam, tas kas viņus uzrauga, plāno maršrutus utt. Zinu kā tas ir no abām pusēm.


-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
uudensputns
11. Dec 2015, 12:42 #16549

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku

Panesies te tagad...
Ir būts gan pilota lomā,turklāt tad,kad neviens neko nekontrolēja,t.i.varēja vicot līdz krīti(rekordus neminēšu),gan pēc tam plānotāja lomā.Lai kaut ko sakarīgu saplānotu,jābūt sajēgai,kā pasūtījums tiek saņemts,ko noluņo ofisā,kas notiek noliktavā,to vācot,ar visiem kāšiem,atgriezeniskā saite noliktavai ar ofisu,tad tālāk jau redzot gatavu pasūtījuma tilpumu/svaru vari kko plānot.BET(Godmanis ).Diemžēl šoferis ir dieva vietā,jo tikai viņš zin katra objekta/veikala pieņēmēja untumus,kāda objekta īpatnības(ceļš,vieta).Nevar viens menedžeris to zināt,ceļa remontus,kaut kādus vidējos ātrumus atkarībā no apstāšanos vietu skaita vēl var izrēķināt,taču,ja runa par augstākminēto,lūdzu,mizx,padalies,kā Tu zināsi,ka Ventspils veikalā pieņēmēja parastā šodien ir slima,vietā cits,ar kuru normāla saruna iespējama tikai dažiem šoferiem,tālāk objektā Talsos visi kodienā,salijis nejēgā,un šoferim jāprot pašam ar traktoru braukt,lai izvilktu savu auto,Daugavpilī saputināts,kaut solīts,ka būs ceļš iztīrīts,traktors un veči,realitātē nekā no tā visa nav,tiec galā,kā gribi...Saplāno,lūdzu...
Offline
Mizx
11. Dec 2015, 12:44 #16550

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7021

Braucu ar:

JDS, paldies par rūpēm, man nekādi klienti nav jāmeklē. Jautājumus redzējis neesmu un par to, ko te pēdējā reizē raksti neviens neko nav diskutējis. Nezināju, ka Ford detaļas glabā šķūņos, bet, jā, ar tām Latvijā maz esmu strādājis, vietējas pieredzes nav.
Offline
JDS
11. Dec 2015, 12:45 #16551

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Aaamen
Var redzeet kursh tikai kautko ir dzirdeejis pa ausi galam un meegjini gudri par to spriedeleet, bet kursh ir ar to saskaaries un saprot kaa tas straadaa
Offline
Araajz
11. Dec 2015, 12:48 #16552

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28475

Braucu ar: E39


11 Dec 2015, 12:45:22 JDS rakstīja:
Aaamen
Var redzeet kursh tikai kautko ir dzirdeejis pa ausi galam un meegjini gudri par to spriedeleet, bet kursh ir ar to saskaaries un saprot kaa tas straadaa

Tu krāmē ar rohlu vai haribo lācīšus?

[ Šo ziņu laboja Araajz, 11 Dec 2015, 12:48:59 ]

Online
JDS
11. Dec 2015, 12:49 #16553

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


11 Dec 2015, 12:44:25 Mizx rakstīja:
JDS, paldies par rūpēm, man nekādi klienti nav jāmeklē. Jautājumus redzējis neesmu un par to, ko te pēdējā reizē raksti neviens neko nav diskutējis. Nezināju, ka Ford detaļas glabā šķūņos, bet, jā, ar tām Latvijā maz esmu strādājis, vietējas pieredzes nav.

Ieprieksh pats mineeji par maz firminju ar dazham piegades vietaam kur vienmeer viss ideaali un veikalos nepaarbauda.
Jautaajumus arii uudenspitns tev augstaak uzdeva, mani bij kaa shefs var zinaat par situaacijaM visaa LV plus Baltija un kaa Tu iedomaajies ka shefs katru denu runaas ar 100+ shoferiem Tu laikam veeljoprojaam nesaproti par kaadiem apjomiem un cik lielaam noliktavaam runaajam
Offline
Mizx
11. Dec 2015, 12:50 #16554

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7021

Braucu ar:

Tikai Latvijā laikam var atļauties tādu greznību kā 2 šoferi vienā automašīnā "mācību laikā" — 3 pārbaudes mēnešus tā vizinās??? Pāris dienas nav temats, jāpaskatās, vai šoferis vispār braukt jēdz. Nja, te visi kaut kādi biezie, var šķiesties ar naudu... Vecā šofera pusotra tūkstoša alga un jaunā šofera tūkstoša alga uz vairākiem mēnešiem...
Offline
JDS
11. Dec 2015, 12:50 #16555

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


11 Dec 2015, 12:48:43 Araajz rakstīja:

11 Dec 2015, 12:45:22 JDS rakstīja:
Aaamen
Var redzeet kursh tikai kautko ir dzirdeejis pa ausi galam un meegjini gudri par to spriedeleet, bet kursh ir ar to saskaaries un saprot kaa tas straadaa

Tu krāmē ar rohlu vai haribo lācīšus?

Haribo laaciishus seedinu pie rohlas
Lielaas noliktavaas rohlas reti vairs kad izmanto

[ Šo ziņu laboja JDS, 11 Dec 2015, 12:53:08 ]

Offline
uudensputns
11. Dec 2015, 12:54 #16556

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku

Nuja.Eiropa(Vācija)laba lieta ar savu pedantismu,tur var kko plānot,taču LV vismaz ir interesanti kā minimums...
Tad kā ar algām pilotiem un konkurenci - ja pareizi sapratu,tad labu pilotu nav,jo tie sēž kantoros,kur maksā tā,lai jams nekur nekust vai vismaz apstākļus rada attiecīgus.Tie,kas nolec no apļiem,vēl var derēt,bet krievijas braucēji diemžēl ir īpaša suga,kurus ne visi kantori grib redzēt...
Offline
Mizx
11. Dec 2015, 12:54 #16557

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7021

Braucu ar:


11 Dec 2015, 12:49:10 JDS rakstīja:

11 Dec 2015, 12:44:25 Mizx rakstīja:
JDS, paldies par rūpēm, man nekādi klienti nav jāmeklē. Jautājumus redzējis neesmu un par to, ko te pēdējā reizē raksti neviens neko nav diskutējis. Nezināju, ka Ford detaļas glabā šķūņos, bet, jā, ar tām Latvijā maz esmu strādājis, vietējas pieredzes nav.

Ieprieksh pats mineeji par maz firminju ar dazham piegades vietaam kur vienmeer viss ideaali un veikalos nepaarbauda.
Jautaajumus arii uudenspitns tev augstaak uzdeva, mani bij kaa shefs var zinaat par situaacijaM visaa LV plus Baltija un kaa Tu iedomaajies ka shefs katru denu runaas ar 100+ shoferiem Tu laikam veeljoprojaam nesaproti par kaadiem apjomiem un cik lielaam noliktavaam runaajam
Es rakstīju, ka par noliktavu darbu mācījos un praktizējos lielākajā auto OEM detaļu noliktavā Eiropā. Un tieši par auto detaļām ar ļoti striktām piegāžu precizitātes prasībām, nevis šampūnu izvadāšanu Drogām. Pārcelt sistēmu primitivizējot uz mazu LV firmiņu pēc tam nav grūti, nav jauns divritenis jāizdomā. Vietējās loģistikas firmās parasti acis bola, kad sāk jautāt par viņu PPM. Tāpēc nemaz nemēģinu jautāt, kādi ir noteiktie parametri vietās, kurās strādājat / strādājāt.
Offline
kkas
11. Dec 2015, 13:00 #16558

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9888

Braucu ar: Alfu


11 Dec 2015, 12:54:38 Mizx rakstīja:

11 Dec 2015, 12:49:10 JDS rakstīja:

11 Dec 2015, 12:44:25 Mizx rakstīja:
JDS, paldies par rūpēm, man nekādi klienti nav jāmeklē. Jautājumus redzējis neesmu un par to, ko te pēdējā reizē raksti neviens neko nav diskutējis. Nezināju, ka Ford detaļas glabā šķūņos, bet, jā, ar tām Latvijā maz esmu strādājis, vietējas pieredzes nav.

Ieprieksh pats mineeji par maz firminju ar dazham piegades vietaam kur vienmeer viss ideaali un veikalos nepaarbauda.
Jautaajumus arii uudenspitns tev augstaak uzdeva, mani bij kaa shefs var zinaat par situaacijaM visaa LV plus Baltija un kaa Tu iedomaajies ka shefs katru denu runaas ar 100+ shoferiem Tu laikam veeljoprojaam nesaproti par kaadiem apjomiem un cik lielaam noliktavaam runaajam
Es rakstīju, ka par noliktavu darbu mācījos un praktizējos lielākajā auto OEM detaļu noliktavā Eiropā. Un tieši par auto detaļām ar ļoti striktām piegāžu precizitātes prasībām, nevis šampūnu izvadāšanu Drogām. Pārcelt sistēmu primitivizējot uz mazu LV firmiņu pēc tam nav grūti, nav jauns divritenis jāizdomā. Vietējās loģistikas firmās parasti acis bola, kad sāk jautāt par viņu PPM. Tāpēc nemaz nemēģinu jautāt, kādi ir noteiktie parametri vietās, kurās strādājat / strādājāt.


Mums vispār viss te ir mazs un provinciāls, arī JDS apjomi. Mizx pieminētie principi te nestrādā. Jūs te abi svimpi pret prikstu salīdzinat.

[ Šo ziņu laboja kkas, 11 Dec 2015, 13:02:17 ]

Offline
JDS
11. Dec 2015, 13:05 #16559

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


11 Dec 2015, 12:50:08 Mizx rakstīja:
Tikai Latvijā laikam var atļauties tādu greznību kā 2 šoferi vienā automašīnā "mācību laikā" — 3 pārbaudes mēnešus tā vizinās??? Pāris dienas nav temats, jāpaskatās, vai šoferis vispār braukt jēdz. Nja, te visi kaut kādi biezie, var šķiesties ar naudu... Vecā šofera pusotra tūkstoša alga un jaunā šofera tūkstoša alga uz vairākiem mēnešiem...

Tak beidz dziit demagogjiju un atbildi uz kaut vienu jautaajumu, pagaidaam Tu tikai aizvien vairaak vairaak pieraadi ka esi kautkur kautko dzirdeejis un tad tik dod valjaa.
no robotizeetas noliktavas vinsh kautko paarnesiis uz pienjemsim kaada videeja liela uznjeemuma noliktavu
Tu veeljoprojaam nesaproti par kaadiemapjomiem mees runaajam

[ Šo ziņu laboja JDS, 11 Dec 2015, 13:13:42 ]

Offline
abyss
11. Dec 2015, 13:07 #16560

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8620

Braucu ar: e39 523


11 Dec 2015, 13:05:17 JDS rakstīja:

11 Dec 2015, 12:50:08 Mizx rakstīja:
Tikai Latvijā laikam var atļauties tādu greznību kā 2 šoferi vienā automašīnā "mācību laikā" — 3 pārbaudes mēnešus tā vizinās??? Pāris dienas nav temats, jāpaskatās, vai šoferis vispār braukt jēdz. Nja, te visi kaut kādi biezie, var šķiesties ar naudu... Vecā šofera pusotra tūkstoša alga un jaunā šofera tūkstoša alga uz vairākiem mēnešiem...

Tak beidz dziit demagogjiju un atbildi uz kaut vienu jautaajumu, pagaidaam Tu tikai aizvien vairaak vairaak pieraadi ka esi kautkur kautko dzirdeejis un tad tik dod valjaa.
no robotizeetas noliktavas vinsh kautko paarnesiis uz pienjemsim kaada videeja liela uznjeemuma noliktavu
Tu veeljoprojaam nesaproti par kaadiemapjomiem mees runaajam

kkas, Tu zini par kaadiem apjomiem mees runaajam ?


Kakxima salātu vedējs nepārprotami ir vērienīgs apjoms Eiropas mērogā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo