Online
Pašreiz BMWPower skatās 67 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Darba tirgus
Autors | Ziņojums |
sonx33 | |  Kopš: 08. Sep 2008
Ziņojumi: 2104
Braucu ar: 320d
|
11 Dec 2015, 07:28:48 ixers rakstīja:
10 Dec 2015, 22:41:12 dzuris rakstīja:
10 Dec 2015, 22:24:17 sonx33 rakstīja:
10 Dec 2015, 21:52:20 dzuris rakstīja:
10 Dec 2015, 21:07:30 qa rakstīja:
10 Dec 2015, 20:05:12 uudensputns rakstīja:
Sagribējās kko iekakāt-reāli piloti,kuri ar klientu bez matj prot runāt,zin pieskatīt auto un kravu sakraut ne tikai tā,ka uzņēmumā turas,bet tāpat arī Zilupē vesela,ir uz izķeršanu.Tādi darbavietas nemaina,kaut reizēm šefam uz astes smagi uzkāpj(pamatoti),saņem no 1,2 kilo uz augšu.Runa par tiem,kuriem vismaz BCE burti vākos un kāds ļimons km aiz muguras... 
P.s.Man ir gan burti,gan ļimons vismaz... 
nu nu, sper vala kura firma sodien ucinas ar soferiem?
Ja staipam kraninus,tad ari man ir miljons km un visi burtini.
Tirgus situacija pedeja gada stipri izmainijusies, kuri stradaja uz krieviju un bij maksatspejigi, sodien vairs ne tuvu nav. Uz eiropu konkurence liela, tresa alternativa 'apliem'.
Un protams katra sofera sapnis ar B kat. par kurjeru , katru nakti majas naksnot ,4 dienas stradat un 1.5t uz rokas pec nodokliem. 
Padomajiet pasi, pirms uzstadiet savas mistiskas prasibas.
Nosauksu tev paris firmas. Busterz,altreks,lars prim,ab treileri. Tur nav aplu, viens soferis un viss uz skandinaviju. Visur algas 900-1800 cik zinams. Reiss +/- 5-7 dienas un tad 2-3 brivas. Te iet runa par tentiniekiem ar megam. Pedejie nosauktie ir negabariti/Lielgabariti.
Par balkvedejiem runajot. Algas ari ap to 1k grozas. Bet es pis tadu suna darbu.
Busterz- šoferi dzivo cepuri kuldami, es pat teiktu baigi naglie, izlutinati, ab treileros pirms pusgada kkas mainijas vadiba, šoferi raudāja!
Esmu pats ar ļoti daudz šoferiem esmu runajis, tie kuri nesudzas ( neviens neteica ka iet ahūna) ta ari laga algas nepateica, cik zinu bustera zem k nepelna plus fures jaunas! Strādāju ar gps izsekošanam, ja gribas pelnit labi, jāliek tiesibas un jāiet uz karvestera meža, tiem tiešām laba dzive algu ziņa, zinu vienu firmu pie gulbenes kura neviens traktorists zem 1,5 k nepelna, viss oficiali ar nodokļiem!
Treileros viss ir nostabilizejies un viss gerai, ka jau visur nevar pienemt parmainas utt. Busteram viens vecs meseris bija, bet vajadzetu but jau 0 klat.
Par harvasteriem runajot 1,5-2+ uz rokas (griezat venas) par to firmu ko saki no gulbenes es zinu birokratiju ka vini dabu pabus ligumus ar VAS(pilsetnieki neiebrauks) un izcel lielaku piki neka ligumos. Viri uz parasta izvedejtraktora var mierigi sakasit 900-1,2k uz forvardera attiecigi ap 1,5 grozas cipari.
tiem kas sapņo par forwarderiem un harvesterim.
Tie džeki vnk dzīvo mežā, un viss notiek režīmā 24/7. Maksā par kubiem. un ja kaut kas plīst vai nevar izvest, tad :griezvenas:
Tik traki jau ari nav, bet nu jastrādā ja gribi pelnit, čīkstuli jebkura kolektiva var atrast! | Offline | | |
Kidd | |  Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8355
Braucu ar: 400Zs
|
11 Dec 2015, 07:29:58 ixers rakstīja:
10 Dec 2015, 17:30:21 520i rakstīja:
dodat patstāvīgu darbu. Ir pieredze stūrēšanā izvadājot preces veikaliem visā LV teritorijā. No tā darba aizgāju jo salauzu kāju un divus mēnešus biju ģipsī. Paldies
tak kidd it kā meklēja bubļika grozītāji.
Ja pareizi saprotams, tad fasijs meklē ko citu.
es nemeklēju neko uz doto brīdi. Fashion tiek galā ar darbu ok, tā kā pretenziju nav. Tas ir pirmkārt. Otrkārt - ja arī mums bija/ir/būs domstarpības, tad tas nav ar mani, bet ar citu kolēģi. Cik ir manās iespējās, tik es šos jautājumus paceļu un atrisinu. Treškārt - cik es redzu, tad Fashion's tikai pajautāja vai ir kāds pazīstams @ DHL, bet foruma iemītnieki jau ir nosprieduši, ka viss ir slikti un cilvēks jau meklē citu darbu. Beigās šī epopeja jau ir nomaldījusies no tēmas tik tālu, ka tiek spriests par neērtiem busiem un pakāstiem haribo lācīšiem 
P.S - Che - ko nozīmē = nāksi pie manis? Par kurjeru, vai? | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7023
Braucu ar:
|
10 Dec 2015, 23:05:12 JDS rakstīja:
Par ko jaatlaizh? Par to, ka shoferis gadiem straadaajot ir taa pieshaavies visu izdariit uz perfekto, saplaanot marshrutu, zin jau kur un kad labaak braukt, zin pienjeemeejus veikalos, speej nokaartot lietas lai nav jaapiesaista agjenti, lai nav prechu nepienjemshanas skandaalu u.t.t. un to visu izdara aatraak nekaa tie kas tikko paaris meeneshi tiesiibas dabuujushi un saakushi braukaat un grib tuukstoshus
Par to, ka darba laiks ir darba laiks un maksā par darba laiku. Par to, lai piegādes tiek veiktas laikā un nepārsniedzot atļauto braukšanas ātrumu, nepārkāpjot dažādus citus nosacījumus. Tāpēc ir šefi, lai palīdzētu maršruta plānošanā, maršruts nedrīkst būt 100% šofera atbildība. Savukārt ja ir 100% piegāžu atbilstība pasūtītajam, tad nav nekādu diskusiju un kavēšanos veikalos, nekādu formalitāšu pildīšanas, bet tas no šofera nav atkarīgs. Tātad, ja šoferis visu izdara 5-6 stundās no 8, šefam ir jāpārplāno viņu dienas un pienākumi. Par sēdēšanu mājās nemaksā. Un par neprecīzām piegādēm, čakarēšanos ar tām nav jāmaksā. Tātad, tādās noliktavās, kā apraksti, vēl miljons lietu darāmas darbības uzlabošanā. Un algas par tik sliktu darbu arī nepienākas lielas. | Offline | | |
viesulis | |  Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16796
Braucu ar: Volvo un Volvo
| Pārplānojot dienu alga arī tiek paaugstināta?
Tas tik tā- garām ejot 
Pohuj kā dari, ber galvenais esi no zvana līdz zvanam mans vergs (puskokalēcēja sapnis kādu dienu būt par lielu priekšnieku ) | Offline | | |
markelis | |  Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 13002
Braucu ar: eFku
| un peec tam raud, ka nevar atrast normaalus darbiniekus. | Offline | | |
Kidd | |  Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8355
Braucu ar: 400Zs
|
11 Dec 2015, 10:50:15 viesulis rakstīja:
Pārplānojot dienu alga arī tiek paaugstināta?
Tas tik tā- garām ejot 
Pohuj kā dari, ber galvenais esi no zvana līdz zvanam mans vergs (puskokalēcēja sapnis kādu dienu būt par lielu priekšnieku )
nu ir tādi priekšnieki, kuriem vajag, lai darbinieks būtu darba vietā no zvana līdz zvanam. Samērā muļķīgi. Man arī ir tā, ka ir dienas, kad darbus saslēdzu pareizi un viss ir padarīts līdz 15.00, nekad nav bijusi problēma tad notīties agrāk. protams, ja mēnesis ir slēdzies sūdīgi, tad kur Tu vari tīties?. | Offline | | |
peecise28 | |  Kopš: 19. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3605
Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto
|
11 Dec 2015, 07:28:48 ixers rakstīja:
tiem kas sapņo par forwarderiem un harvesterim.
Tie džeki vnk dzīvo mežā, un viss notiek režīmā 24/7. Maksā par kubiem. un ja kaut kas plīst vai nevar izvest, tad :griezvenas:
Vasarā sanāca braukāt pa Latvijas ZA, AZA, apsekot zemes un padzīvoties pa mežiem - forvarderisti tiešām rukā visu nakti, pēcāk vēl kaut ko pieremontē, turpat vagoniņā parubās un agri no rīta turpina rukāt. | Offline | | |
RVR  | |  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22720
Braucu ar: RVR
|
11 Dec 2015, 11:01:37 kiddLV rakstīja:
11 Dec 2015, 10:50:15 viesulis rakstīja:
Pārplānojot dienu alga arī tiek paaugstināta?
Tas tik tā- garām ejot 
Pohuj kā dari, ber galvenais esi no zvana līdz zvanam mans vergs (puskokalēcēja sapnis kādu dienu būt par lielu priekšnieku )
nu ir tādi priekšnieki, kuriem vajag, lai darbinieks būtu darba vietā no zvana līdz zvanam. Samērā muļķīgi. Man arī ir tā, ka ir dienas, kad darbus saslēdzu pareizi un viss ir padarīts līdz 15.00, nekad nav bijusi problēma tad notīties agrāk. protams, ja mēnesis ir slēdzies sūdīgi, tad kur Tu vari tīties?.
Tas ir tāds mantojums no padomju laikiem - находиться на рабочем месте 
Tam nav sakara ar reāli padarīto darbu 
Protams, ir amati, kuros savādāk nevar (visādi dežuranti, operatīvie darbinieki, utt.), bet tas jau ir cits stāsts. | Offline | | |
|
JDS | |  Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 11114
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
11 Dec 2015, 10:41:30 Mizx rakstīja:
10 Dec 2015, 23:05:12 JDS rakstīja:
Par ko jaatlaizh? Par to, ka shoferis gadiem straadaajot ir taa pieshaavies visu izdariit uz perfekto, saplaanot marshrutu, zin jau kur un kad labaak braukt, zin pienjeemeejus veikalos, speej nokaartot lietas lai nav jaapiesaista agjenti, lai nav prechu nepienjemshanas skandaalu u.t.t. un to visu izdara aatraak nekaa tie kas tikko paaris meeneshi tiesiibas dabuujushi un saakushi braukaat un grib tuukstoshus
Par to, ka darba laiks ir darba laiks un maksā par darba laiku. Par to, lai piegādes tiek veiktas laikā un nepārsniedzot atļauto braukšanas ātrumu, nepārkāpjot dažādus citus nosacījumus. Tāpēc ir šefi, lai palīdzētu maršruta plānošanā, maršruts nedrīkst būt 100% šofera atbildība. Savukārt ja ir 100% piegāžu atbilstība pasūtītajam, tad nav nekādu diskusiju un kavēšanos veikalos, nekādu formalitāšu pildīšanas, bet tas no šofera nav atkarīgs. Tātad, ja šoferis visu izdara 5-6 stundās no 8, šefam ir jāpārplāno viņu dienas un pienākumi. Par sēdēšanu mājās nemaksā. Un par neprecīzām piegādēm, čakarēšanos ar tām nav jāmaksā. Tātad, tādās noliktavās, kā apraksti, vēl miljons lietu darāmas darbības uzlabošanā. Un algas par tik sliktu darbu arī nepienākas lielas.
To Tu vari praktizeet savaa mazajaa noliktavinjaa kur dienaa ir 2 busi un 5 piegaades vietas ar paaris kastiiteem katraa vietaa. Te runa par noliktavu no kuras diena aizved vairaak preci kaa jums pa gadu optimizeetaaj, viss tur ir kaartiibaa, vienkaarshi nevajag salidzinaat skjuuniiti ar noliktavaam. Bet principaa viss bij skaidrs kad mineeji, ka 100% atbilstii a un veikalos nepaarbauda par to stradashanu no zvana lidz zvanam ne suuda nemaksaa un veel grib lai seezh liidz pedejai sekundei bezjedziigi ja cilveeks speej savu darbu izdariit aatraak, tas ir tikai apsveicami un lai atpuushas.
Neviens shefs nesaplaanos marshrutu tik labi kaa pats shoferis. Jo tikai shoferis zinaas aktuaalaas situaacijas veikalos, celju remontus, pienjemeju untumus, un kaudzi citu lietu. Tas ja runaajam par piegadem Ar busiem. [ Šo ziņu laboja JDS, 11 Dec 2015, 11:16:43 ] | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7023
Braucu ar:
|
11 Dec 2015, 11:12:34 JDS rakstīja:
To Tu vari praktizeet savaa mazajaa noliktavinjaa kur dienaa ir 2 busi un 5 piegaades vietas ar paaris kastiiteem katraa vietaa. Te runa par noliktavu no kuras diena aizved vairaak preci kaa jums pa gadu optimizeetaaj, viss tur ir kaartiibaa, vienkaarshi nevajag salidzinaat skjuuniiti ar noliktavaam. Bet principaa viss bij skaidrs kad mineeji, ka 100% atbilstii a un veikalos nepaarbauda par to stradashanu no zvana lidz zvanam ne suuda nemaksaa un veel grib lai seezh liidz pedejai sekundei bezjedziigi ja cilveeks speej savu darbu izdariit aatraak, tas ir tikai apsveicami un lai atpuushas.
Neviens shefs nesaplaanos marshrutu tik labi kaa pats shoferis. Jo tikai shoferis zinaas aktuaalaas situaacijas veikalos, celju remontus, pienjemeju untumus, un kaudzi citu lietu. Tas ja runaajam par piegadem Ar busiem.
Tā nu nebūs. Man mācības un prakse par noliktavu darba organizāciju bija Eiropā lielākajā autodetaļu noliktavā — Ford OEM detaļas. Tolaik tur 30000 palešvietas apkalpoja roboti. Par piegāžu precizitāti arī nevar būt ne runas, jo citādi konveijers apstāsies, tas nav kaut kāds Depo, kam vienalga, vai plauktā viena kastīte vairāk vai mazāk. Esmu pieradis pie kļūdu aprēķina PPM t.i. Parts Per Million — ir kritērijs, cik kļūdas drīkst būt no miljons vienībām. Atkarīgs no pasūtītāja, bet teiktu, ka virs 600 kļūdām no miljons preču vienībām diez vai kāds uzskatīs par OK rezultātu. Tāpēc arī saku, ka ir vēl kur augt un augt līdz normālam līmenim.
Un nerunāju par atsēdēšanu no-līdz, bet par to, ka šefam maksā algu par to, ka viņš zina, cik un ko, kad jebkurš šoferis spēj piegādāt. Tāpēc vēlreiz pārlasi par kritēriju — pārvietošanās bez CSN pārkāpumiem, piegāde laikā un darbs bez virsstundām. Šoferiem nav jāiespringst par to, ko virs viņiem saplānojuši un tā ir šefa atbildība nodrošināt padotajam normālu 8h darba režīmu — ne vairāk un ne mazāk. | Offline | | |
kkas | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9889
Braucu ar: Alfu
|
11 Dec 2015, 11:26:18 Mizx rakstīja:
11 Dec 2015, 11:12:34 JDS rakstīja:
To Tu vari praktizeet savaa mazajaa noliktavinjaa kur dienaa ir 2 busi un 5 piegaades vietas ar paaris kastiiteem katraa vietaa. Te runa par noliktavu no kuras diena aizved vairaak preci kaa jums pa gadu optimizeetaaj, viss tur ir kaartiibaa, vienkaarshi nevajag salidzinaat skjuuniiti ar noliktavaam. Bet principaa viss bij skaidrs kad mineeji, ka 100% atbilstii a un veikalos nepaarbauda par to stradashanu no zvana lidz zvanam ne suuda nemaksaa un veel grib lai seezh liidz pedejai sekundei bezjedziigi ja cilveeks speej savu darbu izdariit aatraak, tas ir tikai apsveicami un lai atpuushas.
Neviens shefs nesaplaanos marshrutu tik labi kaa pats shoferis. Jo tikai shoferis zinaas aktuaalaas situaacijas veikalos, celju remontus, pienjemeju untumus, un kaudzi citu lietu. Tas ja runaajam par piegadem Ar busiem.
Tā nu nebūs. Man mācības un prakse par noliktavu darba organizāciju bija Eiropā lielākajā autodetaļu noliktavā — Ford OEM detaļas. Tolaik tur 30000 palešvietas apkalpoja roboti. Par piegāžu precizitāti arī nevar būt ne runas, jo citādi konveijers apstāsies, tas nav kaut kāds Depo, kam vienalga, vai plauktā viena kastīte vairāk vai mazāk. Esmu pieradis pie kļūdu aprēķina PPM t.i. Parts Per Million — ir kritērijs, cik kļūdas drīkst būt no miljons vienībām. Atkarīgs no pasūtītāja, bet teiktu, ka virs 600 kļūdām no miljons preču vienībām diez vai kāds uzskatīs par OK rezultātu. Tāpēc arī saku, ka ir vēl kur augt un augt līdz normālam līmenim.
Un nerunāju par atsēdēšanu no-līdz, bet par to, ka šefam maksā algu par to, ka viņš zina, cik un ko, kad jebkurš šoferis spēj piegādāt. Tāpēc vēlreiz pārlasi par kritēriju — pārvietošanās bez CSN pārkāpumiem, piegāde laikā un darbs bez virsstundām. Šoferiem nav jāiespringst par to, ko virs viņiem saplānojuši un tā ir šefa atbildība nodrošināt padotajam normālu 8h darba režīmu — ne vairāk un ne mazāk.
Nu LV pa lielos uzņēmumos mēdz būt tādi lauki ka 
ne tur kāds rēķina kļūdas ne arī saprot kko no darba organizācijas. beigās šoferis ir Dieva vietā.
[ Šo ziņu laboja kkas, 11 Dec 2015, 11:35:11 ] | Offline | | |
JDS | |  Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 11114
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
| Nu redz, sheit arii ir ap 30k palesh vietu. Tapeec nevajag salidzinaat ar savu mazo skjuuniiti ko mineeji augstaak.
Par to, ka shoferis izdara darbu aatraak, nu tak beidz drukaat mulkiibas un ja iisti nezini kaa tas viss notiek, tad labaak paklausies nevis tikai drukaa. Shoferim nav jaapaarkaapj csn lai to izdariitu aatraak, vinsh saplaano savu marshritu perfekto (ko neizdariis neviens shefs kas seezh ofisaa, jo tikai shoferis ikdienaa braukaajot, zin, ka pienjemsim tur un tur rok celju, tajaa un tajaa veikalaa ir taada pienjemshanas kaartiiba, citaa atkal konkreetaas dienaas brauc kaads lielais un buus jaagaida, vinsh zin pusdienlaikus, vinsh zin pienjemejus un zin kir varees atstat preci un beigas iebraukt peec parakstiitaam pavadziimeem u.t.t. Neviens shefs to nezinaas, un tapeec arii nesaplaanos marshrutu labaak. Tak tikpat labi samet navigaacija/jsbaltija piegaades vietas un baig saplaanots marshruts. Un tie kas straadaa gadiem jau to visu zin, un tieshi tapeec vinjiem sanaak izdariit darbu aatraak, bet tas nenoziime, ka ja vinsh izdara aatraak kaa jauninjais, ka vajag vinjam tagad iedot veel 10 piegaades. Protams taa dariit var, bet tad nevajag raudaat, ka nav darbinieku kas grib naakt straadaat.
Par to, ka shefam jaazin kursh shoferis koncik speej izvest, es tev veelreiz saku, mees sheit nerunaajam par skjuuni ar diviem busiem  [ Šo ziņu laboja JDS, 11 Dec 2015, 11:40:25 ] | Offline | | |
viesulis | |  Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16796
Braucu ar: Volvo un Volvo
| Pārkāpjot CSN nevar noliet saekonomēto soļķi!!!  | Offline | | |
JDS | |  Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 11114
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
11 Dec 2015, 11:43:00 viesulis rakstīja:
Pārkāpjot CSN nevar noliet saekonomēto soļķi!!! 
 | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7023
Braucu ar:
| JDS, tak tikko uzrakstīja, ka šoferis nav Dieva vietā! Bardaks ir tāpēc, ka ir n šoferi, kas "visi gudri" un izdomā miljons argumentu, kāpēc brauc pa vienu vai citu ceļu. Man ir pat teikuši, ka "ainava skaistāka"! Šoferis normāli ir mazkvalificēts darbaspēks, šoferim nav jāmaksā liela alga par to, ka viņš dara šefu darbu t.i. plāno piegādes pilnībā, ne tikai sagatavo sarakstu ar to, kur kas jāaizved. Šefam ir jāzina par remontiem, slēgtiem ceļiem, ierobežojumiem, pieņemšanas laikiem — tas VISS ir jāzina šefiem, šoferis saņem uzdevumu un brauc. Šoferis pārbraucot var dot atsauksmes par to, kur viss OK, kur problēmas, lai nākamajā reizē šefam top labāks plāns. Bet ir tāds Latvijas absurds, ka visu uzgrūž uz pēdējo ķēdītē — pakotājam pēkšņi jāatbild par produkcijas kvalitāti un jāšķiro nost brāķis, kaut reāli to vajadzēja izdarīt jau procesā, bet pakotājs varētu strādāt aizsietām acīm, par piegāžu izpildes veiksmīgumu un optimālo maršrutu atbildību mēģina uzkraut šoferim... Tas nav normāli, jo beigās sanāk, ka tādā uzņēmumā visi atbild par gandrīz visu, jo savstarpēja sadarbība darbu dalīšanā izrādās, ka nedarbojas — katrs cīnās par sevi, par saviem individuālajiem rezultātiem, nevis komandas darbu. | Offline | | |
JDS | |  Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 11114
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
| Tu veel saac reklameet kantori saveejo 
Klau, nu var uut tieshaam nestaasti sheit stulbiibas? Pastastiisi, kaa Tu to iedomaajies, ka shefs zinaas pilniigi visu par Situaaciju Lv veikalos plus baltija? pastastisi, kaa Tu to iedomaajies ka 100+ shoferi naaks katru dienu un staastiis vinjam par situaaciju tak beidz rakstiit murgus.
Absurds ir kad uzrodas visaadi optimizetaju kantoru paarstaavji un tad tik sakaas lielaa optimizeeshana, lai gan dziivee pat redzeejushi nav kaa tas notiek  [ Šo ziņu laboja JDS, 11 Dec 2015, 11:52:31 ] | Offline | | |
|
OskarsArE39 | | Kopš: 10. Jul 2015
Ziņojumi: 315
Braucu ar:
| Ir kāds kas strādā par smart home? | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7023
Braucu ar:
|
11 Dec 2015, 11:50:34 JDS rakstīja:
Tu veel saac reklameet kantori saveejo 
Klau, nu var uut tieshaam nestaasti sheit stulbiibas? Pastastiisi, kaa Tu to iedomaajies, ka shefs zinaas pilniigi visu par Situaaciju Lv veikalos plus baltija? pastastisi, kaa Tu to iedomaajies ka 100+ shoferi naaks katru dienu un staastiis vinjam par situaaciju tak beidz rakstiit murgus.
Absurds ir kad uzrodas visaadi optimizetaju kantoru paarstaavji un tad tik sakaas lielaa optimizeeshana, lai gan dziivee pat redzeejushi nav kaa tas notiek 
Lasi, ko uzrakstīju. Ja kāds šefs nespēj, tad lai staigā! Noņem 200 šoferiem no algas pa 10 EUR, piemaksā šefam, kas spēj izpildīt savu darbu, piemaksā mazāk kā tos 2000 EUR un pēkšņi izrādīsies, ka viss iet uz augšu! Saku tikai no personīgā piemēra. | Offline | | |
JDS | |  Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 11114
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
11 Dec 2015, 12:00:07 Mizx rakstīja:
11 Dec 2015, 11:50:34 JDS rakstīja:
Tu veel saac reklameet kantori saveejo 
Klau, nu var uut tieshaam nestaasti sheit stulbiibas? Pastastiisi, kaa Tu to iedomaajies, ka shefs zinaas pilniigi visu par Situaaciju Lv veikalos plus baltija? pastastisi, kaa Tu to iedomaajies ka 100+ shoferi naaks katru dienu un staastiis vinjam par situaaciju tak beidz rakstiit murgus.
Absurds ir kad uzrodas visaadi optimizetaju kantoru paarstaavji un tad tik sakaas lielaa optimizeeshana, lai gan dziivee pat redzeejushi nav kaa tas notiek 
Lasi, ko uzrakstīju. Ja kāds šefs nespēj, tad lai staigā! Noņem 200 šoferiem no algas pa 10 EUR, piemaksā šefam, kas spēj izpildīt savu darbu, piemaksā mazāk kā tos 2000 EUR un pēkšņi izrādīsies, ka viss iet uz augšu! Saku tikai no personīgā piemēra.
Klau, varbuut atbildeesi uz jautaajumiem nevis stumsi savu demagogjiju? Nu tak beidz sevi par klaunu pataisiit, Bet tev laikam tas ir pierasts, darba aizsardziibas speciaalists, investiciju tirgus speciaalists u.t.t. 
tu esi ljooooti taalu no saprashanas kas un kaa notiek noliktavaas, kaa tiek plaanoti marshruti un kaa to visu izdariit labaak. Bet protams, Tu esi visgudraakais un visos lielajos LV kantoros straadaa idioti kas to darbu uztic shoferiem jo tas ir gadiem paarbaudiots, ka taa ir labaak.
Un kaads uznjeemumam buus labums, ka shoferis straadaas tieshi liidz pieciem, nevis na speej, izdariis savu darbu aatraak? Postpadomju domaashana kaa jau te mineeja, ot zvonka do zvonka galvenais buut darbaa, po ka nelietderiigi, plus kas shodien bonus riit norma  [ Šo ziņu laboja JDS, 11 Dec 2015, 12:12:31 ] | Offline | | |
Laoshi | |  Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Tad kā tur īsti ir. Es varēšu noliktavā samest pāris kastes uz paletes, uz noliktavas kompja kapāt wowu un izcelt divi štuki?
Ok, tad es gribu izvadāt dzēšgumijas ar B kategoriju pa 4 vietām max, auto lai būtu drūmākais bumers, var braukāt kur grib, alga štukās, lai normāli var dzīvot Justā. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|