Online

Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
rupucis85
10. May 2012, 09:48 #1612

Kopš: 06. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 712

Braucu ar: zviedru neitronu paatrinataju


09 Feb 2012, 14:33:23 hronists rakstīja:
Vēl


Iranian Air Defense Radar: "Unknown aircraft you are in Iranian airspace. Identify yourself."

Aircraft: "This is a United States aircraft. I am in Iraqi airspace."

Air Defense Radar: "You are in Iranian airspace. If you do not depart our airspace we will launch interceptor aircraft!"

Aircraft: "This is a United States Marine Corps FA-18 fighter. Send 'em up, I'll wait!"

Air Defense Radar: (no response ..... total silence)

The original, supposed to be an actual radio conversation between a US naval ship and Canadian authorities

Americans: Please divert your course 15 degrees to the North to avoid a collision.

Canadians: Recommend you divert YOUR course 15 degrees to the South to avoid a collision.

Americans: This is the Captain of a US Navy ship. I say again, divert YOUR course.

Canadians: No. I say again, you divert YOUR course.

Americans: This is the aircraft carrier USS Lincoln, the 2nd largest ship in the US fleet. Change your course or counter measures will be taken to ensure the safety of this ship!

Canadians: This is a lighthouse. Your call.



TAA NOREECOS!
Offline
snap
10. May 2012, 10:00 #1613

Kopš: 02. Feb 2009

Ziņojumi: 549

Braucu ar:


10 May 2012, 09:09:35 Schutzstaffel rakstīja:
crash site.

Es jau vakar pa dienu izteicu minējumu ka viņi vienkārši ir iepisuši kalnā.

Neesmu kļūdījies. Domāju ka tikai un vienīgi pilotu vaina. Controlled flight into terrain.

Visur kur ir krievu ekipāžas tur visur ir problēmas ar ft vs m un ASL AGL. Viņi šito nespēj pārvārīt laikam.

Nu vai arī gribējuši low pass virus tās klints pēc vizuālā un burtiski pusminūtes laikā laikapstākļi no labas redzamības ir nomainījušies uz OVERCAST.

Tikuntā idioti.

Laikam jau visas šitās "ļoti pieredzējušās ekipāžas" nevar veikt elementāru aprēķinus, normāli sekot līdzi intrumentu rādījumiem un lasīt aviācijas kartes. Paņem un nosit nevainīgus cilvēkus.

OK, pārliecināji- Tu esi lasījis kautkādas grāmatas angļu valodā par aviāciju. Varbūt kāds var iztulkot, ko "eksperts" pateica?
P.s.shutz, ar kādu boingu pats lido?
Offline
Schutzstaffel
10. May 2012, 10:02 #1614

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Par time terminiem un saīsinājumiem jau te ir bijusi runa. Nav iespējams kko uzrakstīt tā, lai visi bez gūglēšanas varētu saprast. Jebkuri saīsinājumi vai izteicieni, kurus parasti aviācijā netulko ir atšifrējami ar nelielu pagūglēšanu. Pašam arī būs interesantāk un vairāk sapratīsi, ja mazliet izdziļināsies.
Offline
snap
10. May 2012, 10:13 #1615

Kopš: 02. Feb 2009

Ziņojumi: 549

Braucu ar:

Protams, ka ir daļa cilvēku, kas jebkuru tēmu vai tā būtu kulinārija, sievietes, auto, moto, bankas, makroekonomikas, elektrības vai jebkura cita sfēru spēj citiem pasniegt pilnu ar specifiskiem terminiem, kuri nespeciālistam neizsaka pilnīgi neko un nebūs saprotama bez mazākas vai lielākas guglēšanas. Iespējams, ka kāds no tā ķer kaifu, es kaifu ķeru, kad dzirdu kādu no jomas ekspertiem izsakāmies valodā, kas ir saprotama jebkuram. Tā, patiesībā, ir liela māksla pateikt sarežģītas, specifiskas lietas vienkāršā valodā! Pamēģini, sapratīsi!
P.s.man pašam savā jomā ne vienmēr izdodas, bet es tomēr cenšos. Agrāk laidu pilnīgi specifiskā slengā un brīnījos, kāpēc apkārtējie neskuja nesaprot no tā un nepiedalās tirdziņā
Offline
dainiiz
10. May 2012, 10:47 #1616

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


10 May 2012, 10:13:56 snap rakstīja:
Protams, ka ir daļa cilvēku, kas jebkuru tēmu vai tā būtu kulinārija, sievietes, auto, moto, bankas, makroekonomikas, elektrības vai jebkura cita sfēru spēj citiem pasniegt pilnu ar specifiskiem terminiem, kuri nespeciālistam neizsaka pilnīgi neko un nebūs saprotama bez mazākas vai lielākas guglēšanas. Iespējams, ka kāds no tā ķer kaifu, es kaifu ķeru, kad dzirdu kādu no jomas ekspertiem izsakāmies valodā, kas ir saprotama jebkuram. Tā, patiesībā, ir liela māksla pateikt sarežģītas, specifiskas lietas vienkāršā valodā! Pamēģini, sapratīsi!
P.s.man pašam savā jomā ne vienmēr izdodas, bet es tomēr cenšos. Agrāk laidu pilnīgi specifiskā slengā un brīnījos, kāpēc apkārtējie neskuja nesaprot no tā un nepiedalās tirdziņā



tu runaa par to "Es pis kaa tas nabaggs ir nolocits"
Offline
HaL
10. May 2012, 10:54 #1617

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23635

Braucu ar: Turbo

demostrējot lidaparāta spējas konkrētā reģionā, noteikti tiek veikta lidojuma maršruta izpēte.. it īpaši kalnainā apvidū kāda ir Indonēzija un Java kalni!

turklāt cik var lasīt - piloti ir lūguši atļauju samazināt augstumu no 10kft uz 6kft un ietriekušies kalnā, kas ir augstāks par prasīto samazināto lidošanas augstumu.. vai tiešām dodot atļauju lidmašīnai samazināt augstumu netiek nočekots, ka tur priekšā kalns un tur migla un smogs kā tāds tak nav jaunums nekāds!?

piloti tiešām gribēja parādīt kādi asi ir lidojot gar kalnu smailēm?

-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
arizah
10. May 2012, 12:33 #1618

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

šito tēmu jau 2 gadus atpakaļ šeit pacēlu. nevienam nebija vēlmes sadarboties. ir daži useri, kas uzskata, ka šajā topikā sarunājas 3 piloti savā starpā, bet nav skaidrs, kāpēc viņi nevar izmantot epastu, piemēram.
Offline
xn3x
10. May 2012, 12:37 #1619

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: sieviešu auto


10 May 2012, 10:58:43 S_2 rakstīja:
Tiek piebilsts, ka krievu ekipāžas bieži kļūdoties dēļ atsķirīgas pieejas augstuma mērīšanā Krievijā un pārējā pasaulē
Es gan domāju, ka tas šoreiz nebūs katastrofas cēlonis, lidmašīna bija ar rietumu iekārtām un piloti arī visdrīzāk ne tādi, kas tikai pa Krieviju lido.

vot hz pa kurieni tie piloti lidoja

The aircraft was operated by a Russian crew: senior test-pilot Aleksandr Yablontsev and co-pilot Aleksandr Kochetkov.

pagooglējam Aleksandr Kochetkov:
izrādās, viņš bija test pilots un ... fakin kosmonauts!
http://www.spacefacts.de/bios/cosmonauts/english/yablontsev_aleksandr.htm

gan jau tam čalim bailes no riska nebija izteiktākā īpašība
bet nu ... RIP.

[ Šo ziņu laboja xn3x, 10 May 2012, 12:41:34 ]

Offline
hronists
10. May 2012, 12:42 #1620

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


10 May 2012, 12:14:59 user rakstīja:

ja nemāk cilvēks vienkāršiem vārdiem paskaidrot terminus tad visticiamāk viņš pats tos līdz galam neizprot


pilnīgas muļķības un nē, es nevēlos šo tematu turpināt.
Offline
snap
10. May 2012, 13:12 #1621

Kopš: 02. Feb 2009

Ziņojumi: 549

Braucu ar:

Kautkā neticās, ka tie lidotāji, kas ir patiešām pieredzējuši un saprot, ko dara, ir tik tupi, ka savos krāsainajos priboros nesaprata, kas ir pēdas un kas metri virs jūras vai zemes līmeņa.
Tāpat negribas ticēt, ka viņu pēdējie vārdi pirms "bļ..", bija "I will show what I can", vai "še paturi alu". Nu viss jau var būt, bet neticās. Tas, ka šiem atļāva kalnos samazināt augstumu zem virsotnes līmeņa, - pieļauju, ka tā ir krievu versija par tēmu "ka tik mūs nevaino, vainīgi citi".
Kāds eksperts varētu pakomentēt tos bildēs apskatāmos kokpitus - ir tie normāliem čaļiem lietojami vai nē
BILDES BILDES no lidmašīnas prezentācijas
P.s.šiem jau nakts, 350 glābēju kāpj tajā klinškalnā, bet ticamākais, ka notikuma vietā nonāks tikai rītdien, jo vēl 1.5km jākāpjot: http://twitter.com/#!/dolyasergey" target="_blank" class="postlink">Links uz Sergeja Dolya twitteri

[ Šo ziņu laboja snap, 10 May 2012, 13:15:35 ]

Offline
xn3x
10. May 2012, 13:28 #1622

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: sieviešu auto


10 May 2012, 13:22:19 user rakstīja:
bet nu vispār krievi ir reāli lauķi.. nu kā tā var? jauna lidene, grib iekarot Eiropu?

labāk būtu paziņojuši visai pasaulei, ka teroristi uzspridzināja to lidmašīnu! es toč nekāpšu tajā krievu sūdā iekšā

ja tur bija tehniska problēma (kas galīgi nav izslēgts), tad gan jau, ka tā arī mēģinās pavērst - human error vai terorisms vai hvz kas. kā bija patiesībā, to droši vien tā arī neuzzināsim.
Offline
dainiiz
10. May 2012, 13:29 #1623

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

cik noprotu taas dailaas meichas piloti un dala no tiem cilveekiem kuri liiksmo par jauno avio aparaatu ir citos mediibu laukos. Laikam visaas sfeeraas ir tiesi taads pats bardaks kaa valstii.

un par to kaapsanu vai tad nevar pielidot ar heliiti kaut 5 cilveeki un pateikt kas notiek, ir nav dziivie utt. nav takss nekaads eversts kur glaabsana nav iespeejama.
Offline
arizah
10. May 2012, 13:39 #1624

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


10 May 2012, 13:22:19 user rakstīja:
bet nu vispār krievi ir reāli lauķi.. nu kā tā var? jauna lidene, grib iekarot Eiropu?

labāk būtu paziņojuši visai pasaulei, ka teroristi uzspridzināja to lidmašīnu! es toč nekāpšu tajā krievu sūdā iekšā


viņi jau arī mēģināja, bet sukas indonēzieši nopublicēja kalna bildi. huli bija jāpaziņo uzreiz, ka avārijas radars neesot ieslēdzies un tipa tāpēc nolaupīta? atgādina psrs laikus. tātad tas arī vēl nestrādā
Offline
JDS
10. May 2012, 13:41 #1625

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


10 May 2012, 13:29:56 dainiiz rakstīja:
cik noprotu taas dailaas meichas piloti un dala no tiem cilveekiem kuri liiksmo par jauno avio aparaatu ir citos mediibu laukos. Laikam visaas sfeeraas ir tiesi taads pats bardaks kaa valstii.

un par to kaapsanu vai tad nevar pielidot ar heliiti kaut 5 cilveeki un pateikt kas notiek, ir nav dziivie utt. nav takss nekaads eversts kur glaabsana nav iespeejama.


Tur ir 80 graadu sliipums tajaa vietaa kur ietriecaas lidmashiina. Dolya savaa twitterii raksta ka visu dienu glabeji ir gaajushi 1,5km un veel tik pat jaaiet. Desantnieki deelj laikapstaakljiem nav vareejushi ar troseem nolaisties no heliisha tur.

Reku var palasiities par to kaa tapa sukhoi superjet un ka taa principaa ir kormushka kur baroties augstiem amatiem un nekas vairaak.
Superjet
Par katastrofu jaunaakais un par ljoteni kaa taadu
Offline
JDS
10. May 2012, 13:46 #1626

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Tur vispaar baigi interesanti viss notiek.
Atrashanaas vietu noteica peec taa, kad saakA zvaniities tiem kas ir ljotenee un tad peec signaala, ko arii izdariija krievi, jo indoneezieshu kompanijas nemaaceeja. Bilains paliidzeeja
Katras desmit minuutes savaadaaka info. Tas blogeris dolya tagat ir tur uz vietas dzhakartaa, tajaa emergency centraa.

Пытаются строить лестницы. Спать будут прямо на вертикальной стене. Осталось 1,5 км, но предыдущие 1,5 идут уже с утра ©dolya

Срочно: Как определить высоту местности по координате? ©dolya
shito vinsh prasiija twitterii, jo no glaabeejiem neviens nezinaaja

kaads veel bij uztaisiijis fake twitter acc un itkaa posteejis no lidmashiinas.
kaa paveicaas taam piecaam stjuarteem kas nepaspeeja uz ljoteni...

[ Šo ziņu laboja JDS, 10 May 2012, 13:47:45 ]

Offline
elbruss
10. May 2012, 13:50 #1627

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 1098

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes

Ja lidmašīna ieblieza ar 800 km/h vertikālā kalna nogāzē, tad kāds vēl avārijas radars? Labi, ja no tā saucamās melnās kastes kaut kas būs palicis pāri. Te var redzēt, kas aptuveni notiek ar lidmašīnu pie šādas sadursmes:
http://www.youtube.com/watch?v=niAxSupDiMY

Kur pazūd lidmašīna?
Offline
Araajz
10. May 2012, 13:51 #1628

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28475

Braucu ar: E39

9 no viņām zem zemes, lūk briesmu lieta

Offline
JDS
10. May 2012, 13:53 #1629

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

palikushi paarsimts metri liidz vietai, bet taalaak vinji netiek, patrauc operaciju lidz ritam.
Offline
dainiiz
10. May 2012, 13:59 #1630

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

es piemetu:
tiesa taa pat kaa tas plikais staigaaja pa lidmasiinu un visu iepricinaaja, tiesi taa pat kaads no "gudrajiem" kompaanijas biidiitaajiem vai cita ranga paarstaavjiem, paluudza palaisties zemaak, lai smuki kalnus vareetu redzeet.
Piloti uzjautaaja vai driikstam samazinaat augstumu, tajaa briidii kalnam bija prieksaa makonis, peec karteem augstumus kalniem un apkaartnei nepaskatiijaas ne piloti ne atlaujas deveeji, samazinot augstumu sanaca saads Čee peee, buutu traki ja tas buutu tik gauzaam stulbi.

[ Šo ziņu laboja dainiiz, 10 May 2012, 14:00:48 ]

Offline
xn3x
10. May 2012, 14:11 #1631

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: sieviešu auto

Btw, tam superjetam fizelāžu un vēl šo to Rīgā testēja, un testēs vēl. Ja netiks atcelti turpmākie plāni

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo