Online

Pašreiz BMWPower skatās 91 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: BWE 325 vs 328 (E36)

AutorsZiņojums
Schwins
01. Aug 2007, 08:30 #161

Kopš: 02. Apr 2006

Ziņojumi: 5480

Braucu ar: s13

hmmm, 3.0d ieliek 330 benziinu ja abi cipoti ?!
Offline
Arach
01. Aug 2007, 08:31 #162

Kopš: 26. Feb 2003

Ziņojumi: 1903

Braucu ar: E36 328


2007-07-31 23:13, ROLEXX rakstīja:
Nezinu - man tagad 328 - un braucis dafiga esmu ar 325 - 328 iet diezgan labaak, var normaali salikt vismaz visaadus 3000gt mitsu un taadus tuudus!


vot kā reiz 3000gt es ar savu bijusho 325 saliku

īstenībā man šķiet, ka tā mana vecā kaste gāja labāk nekā paredzēts.

Izskatās, ka ņemšu to 328, būs pie tā diezgan jāpiestrādā, jo viss ir stock, bet neko darīt, emkas trasē lauzt man būs par dārgu.
Offline
CP17
01. Aug 2007, 08:39 #163

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


2007-08-01 08:30, Schwins rakstīja:
hmmm, 3.0d ieliek 330 benziinu ja abi cipoti ?!

Jā, salīdzini NM...
Offline
Schwins
01. Aug 2007, 08:42 #164

Kopš: 02. Apr 2006

Ziņojumi: 5480

Braucu ar: s13

neviens draga ar 330d cipotu nav maucis, ka gaajis
Offline
GirtzB
01. Aug 2007, 08:59 #165

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22210

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


2007-08-01 08:31, Arach rakstīja:

2007-07-31 23:13, ROLEXX rakstīja:
Nezinu - man tagad 328 - un braucis dafiga esmu ar 325 - 328 iet diezgan labaak, var normaali salikt vismaz visaadus 3000gt mitsu un taadus tuudus!


vot kā reiz 3000gt es ar savu bijusho 325 saliku

īstenībā man šķiet, ka tā mana vecā kaste gāja labāk nekā paredzēts.

Izskatās, ka ņemšu to 328, būs pie tā diezgan jāpiestrādā, jo viss ir stock, bet neko darīt, emkas trasē lauzt man būs par dārgu.

ņem e36 m3 3.0, trases laužšanas izmaksas tādas pašas kā e36 328, nus protams motors dārgāks

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Arach
01. Aug 2007, 09:25 #166

Kopš: 26. Feb 2003

Ziņojumi: 1903

Braucu ar: E36 328


2007-08-01 08:59, GirtzB rakstīja:

2007-08-01 08:31, Arach rakstīja:

2007-07-31 23:13, ROLEXX rakstīja:
Nezinu - man tagad 328 - un braucis dafiga esmu ar 325 - 328 iet diezgan labaak, var normaali salikt vismaz visaadus 3000gt mitsu un taadus tuudus!


vot kā reiz 3000gt es ar savu bijusho 325 saliku

īstenībā man šķiet, ka tā mana vecā kaste gāja labāk nekā paredzēts.

Izskatās, ka ņemšu to 328, būs pie tā diezgan jāpiestrādā, jo viss ir stock, bet neko darīt, emkas trasē lauzt man būs par dārgu.

ņem e36 m3 3.0, trases laužšanas izmaksas tādas pašas kā e36 328, nus protams motors dārgāks


lai paņemtu m3 3.0 jāpiemet vēl 5 stabi... nu ja jau runa ir par 10 stabiem, tad var vēl 2 piemest un paņemt jau m3 3.2... nu kas tad tur vairs palicis, piemetam vēl 3 stabus un ņemam roļa m5! aaaaaa
Offline
GirtzB
01. Aug 2007, 09:26 #167

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22210

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

m3 3.2 ir ievērojamo dārgāka uzturēšana, e39 m5 vēl pakāpi uz augšu, tā kā ierobežosimies ar m3 3.0

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Didzis
01. Aug 2007, 09:40 #168

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7248

Braucu ar: Prāmi B-)

ietiepīgs tas pircējs

saka tač, ka 3.0 m3 ir optimāls variants ielai/trasei. Vadāmība Remonta izmaksas vienīgi kretinē, ka motortelpā tik pat kā nekas neder no 32x, patēriņš priekš 290zs un galu galā price/performance( + zināms komforts) attiecību labāku būtu vēl grūti atrast.

Un tas, ka tur pieliec vēl 2k un pieliec vēl 3k un nopērc MiG-29 ir pilnīgs idiotisms. Paskaiti sākumā cik tev līdzekļi pieejami un tad sapņo tālāk.
Offline
Didzis
01. Aug 2007, 09:44 #169

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7248

Braucu ar: Prāmi B-)

2500 - 4000k EUR e36 325
4000 - 5500k EUR e36 328
5500 - 8000k EUR e46 320 ()
8000 - 10000k EUR e36 M3 3.0
10000 - 13000k EUR e36 M3 3.2 e46 325/328/330d

palabojiet ja kļūdos
Offline
GirtzB
01. Aug 2007, 09:50 #170

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22210

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

3500 - 5000k EUR e36 325
5000 - 7500k EUR e36 328
5500 - 8000k EUR e46 320 ()
7500 - 11000k EUR e36 M3 3.0, e34 M5
12000 - 15000k EUR e36 M3 3.2
15000 - 19000k EUR e46 325/330/330d
19000 - 28000k EUR e39 M5, e46 M3

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Ekimons
01. Aug 2007, 10:14 #171

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:

kamooon 2000-6000 e30 325
Offline
Arach
01. Aug 2007, 12:10 #172

Kopš: 26. Feb 2003

Ziņojumi: 1903

Braucu ar: E36 328


2007-08-01 09:40, Didzis85 rakstīja:
ietiepīgs tas pircējs

saka tač, ka 3.0 m3 ir optimāls variants ielai/trasei. Vadāmība Remonta izmaksas vienīgi kretinē, ka motortelpā tik pat kā nekas neder no 32x, patēriņš priekš 290zs un galu galā price/performance( + zināms komforts) attiecību labāku būtu vēl grūti atrast.

Un tas, ka tur pieliec vēl 2k un pieliec vēl 3k un nopērc MiG-29 ir pilnīgs idiotisms. Paskaiti sākumā cik tev līdzekļi pieejami un tad sapņo tālāk.



Nopirkt līzingā nav nekāda māksla, da tur var paņemt da jebko!
Ņemot vērā Ģirta ieteikumu, secinu, ka E39 M5 izmaksas pēc laušanas pa trasi ir kosmiskas , tāpēc izvēlēšos pirkt 328 bez nekādiem līzingiem. Tikko vienu skatījos, tīri sakarīgs pa 5k.
Paldies par uzmanību, varat šeit vairs nespamot
Offline
Didzis
01. Aug 2007, 12:51 #173

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7248

Braucu ar: Prāmi B-)


2007-08-01 12:10, Arach rakstīja:

2007-08-01 09:40, Didzis85 rakstīja:
ietiepīgs tas pircējs

saka tač, ka 3.0 m3 ir optimāls variants ielai/trasei. Vadāmība Remonta izmaksas vienīgi kretinē, ka motortelpā tik pat kā nekas neder no 32x, patēriņš priekš 290zs un galu galā price/performance( + zināms komforts) attiecību labāku būtu vēl grūti atrast.

Un tas, ka tur pieliec vēl 2k un pieliec vēl 3k un nopērc MiG-29 ir pilnīgs idiotisms. Paskaiti sākumā cik tev līdzekļi pieejami un tad sapņo tālāk.



Nopirkt līzingā nav nekāda māksla, da tur var paņemt da jebko!
Ņemot vērā Ģirta ieteikumu, secinu, ka E39 M5 izmaksas pēc laušanas pa trasi ir kosmiskas , tāpēc izvēlēšos pirkt 328 bez nekādiem līzingiem. Tikko vienu skatījos, tīri sakarīgs pa 5k.
Paldies par uzmanību, varat šeit vairs nespamot


Nu re, tullamors katram power lietotājam no Tevis (šo darījumu gan nāksies kārtot līzingā)
Offline
noris
06. Aug 2007, 21:01 #174

Kopš: 01. May 2007

No: Viļaka

Ziņojumi: 465

Braucu ar: e34 M50B28, e39 528, e30 (vēl pārtop)

Ar ko īsti atšķirās 2,5 no 2,8? Jauda a praktiski neatšķirās, bet grieze lielāka-ar ko tas izkaidrojams ar lielāku motora tilpumu , bet kāpēc tad zirgi tie paši (+1 )?
Offline
Schwins
06. Aug 2007, 22:03 #175

Kopš: 02. Apr 2006

Ziņojumi: 5480

Braucu ar: s13

izbrauc ar vienu ar otru.. ja neko nejutsi tad perc 2.5
2.8 vienmerigak celj, un atrak, ts. jau pie zemakiem apgriezieniem. Degvielas paterinja starpibu nemanisi praktiski.
Offline
noris
09. Aug 2007, 10:17 #176

Kopš: 01. May 2007

No: Viļaka

Ziņojumi: 465

Braucu ar: e34 M50B28, e39 528, e30 (vēl pārtop)


2007-08-06 22:03, Schwins rakstīja:
izbrauc ar vienu ar otru.. ja neko nejutsi tad perc 2.5
2.8 vienmerigak celj, un atrak, ts. jau pie zemakiem apgriezieniem. Degvielas paterinja starpibu nemanisi praktiski.


To ka 2,8 iet labāk es sapratu, arī dragreisā jua ir izprovēts 525 pret 528, mani (525) ielika par kādu trešdaļkorpusu. Es gribēju uzzināt tieši no tehniskās puses (ar ko vēl atšķirās, ja neskaita to vanosu)
Offline
Archuks
09. Aug 2007, 10:19 #177

Kopš: 31. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7947

Braucu ar: EVO


2007-08-09 10:17, noris rakstīja:

2007-08-06 22:03, Schwins rakstīja:
izbrauc ar vienu ar otru.. ja neko nejutsi tad perc 2.5
2.8 vienmerigak celj, un atrak, ts. jau pie zemakiem apgriezieniem. Degvielas paterinja starpibu nemanisi praktiski.


To ka 2,8 iet labāk es sapratu, arī dragreisā jua ir izprovēts 525 pret 528, mani (525) ielika par kādu trešdaļkorpusu. Es gribēju uzzināt tieši no tehniskās puses (ar ko vēl atšķirās, ja neskaita to vanosu)

Vanos ir arī 325 no 92. gada laikam..
Offline
Mar4ello
09. Aug 2007, 10:20 #178

Kopš: 13. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5711

Braucu ar: Bmw un Vag

Mans ir 92. gada beigas un ar Vanosu
Offline
GirtzB
09. Aug 2007, 10:20 #179

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22210

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

ieplūdes kolektors, bloks, vadība.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
noris
09. Aug 2007, 10:24 #180

Kopš: 01. May 2007

No: Viļaka

Ziņojumi: 465

Braucu ar: e34 M50B28, e39 528, e30 (vēl pārtop)

Esmu dzirdējis ka 2,5 litru motoā varot ielikt lielākus virzuļu, tas ir reāli vai pasakas?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo