Online
Pašreiz BMWPower skatās 144 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Chiptuning
| Autors | Ziņojums |
Cumpars  | | 27. Nov 2025, 15:35 |
#1461
|
|  Kopš: 25. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6998
Braucu ar: KK-555
|
27 Nov 2025, 15:24:19 @smudo rakstīja:
27 Nov 2025, 14:53:14 @Staris rakstīja:
smudo: kā tu piedarbināji MHD savam LCI? Sūtīji vadības bloku uz ārvalstīm vai to varēja izdarīt tepat LV?
Sūtījām uz Somiju - pēdējam auto pavisam ātri viss notika - pirmdienas pēcpusdienā bloks tika atdots kurjeram un trešdien vakarā jau tas pats kurjers to atveda atpakaļ Bet tagad ir lētāka alternatīva jau kādas pāris nedēļas Luksemburgā (sākumā viņi prasīja izjaukt to DME, kas daudzu atturēja, bet tagad saprotu, ka klientam tas vairs nav jādara) - gan jau tas arī Femto liks pārskatīt cenu politiku.
Papildus vajag nopirkt MHD licenci (tā ir individuāla uz VIN un lietotāju + MHD OBD ierīce + ieteicams lādēšana, kad pirmo reizi pārraksta, jo tas aizņem 3 minūtes - jebkura nākamā soft pārrakstīšana notiek 10-20 sekundēs.
Es neveicu individuālu regulāciju uz stenda, kā Elena minēja savā pēdējā bloga ierakstā, bet arī izvēlējos tikai Stage 1 Off the shelf (OTS RON9 programmu. G31 un G30 (abi 540ix) gadījumā abiem auto paātrinājums pamainījās no 4,9- 5,0 sekundēm uz 4,1 - 4,2 sekundi. 100-200 nav sanācis pirms&pēc mērīt - LV nav tam piemērotu vietu.
Vēl esmu atslēdzis cold start, jo at MPSE tas auto bija mega skaļš kamēr tika sildīti kati. Bet tas performance neietekmē - tas, manā ipratnē pat padara cold star procedūru saudzīgāku dzinējam un katiem kopā ar klusāku skaņu. Bet ja kļūdos, lūdzu labojiet.
Pārnesu no B58 topika, lai nav 
Te interesants info par šo tēmu. Izklausās pēc baigā karteļa šajā vadības bloku unlock nišā...visādas sazvērestības teorijas 
https://youtu.be/menREJGwTGg?si=jOFs9lUe-2nhu0Ez | Offline | | |
| Elna | | 27. Nov 2025, 16:01 |
#1462
|
| Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 196
Braucu ar:
|
27 Nov 2025, 15:35:02 @Cumpars rakstīja:
27 Nov 2025, 15:24:19 @smudo rakstīja:
27 Nov 2025, 14:53:14 @Staris rakstīja:
smudo: kā tu piedarbināji MHD savam LCI? Sūtīji vadības bloku uz ārvalstīm vai to varēja izdarīt tepat LV?
Sūtījām uz Somiju - pēdējam auto pavisam ātri viss notika - pirmdienas pēcpusdienā bloks tika atdots kurjeram un trešdien vakarā jau tas pats kurjers to atveda atpakaļ Bet tagad ir lētāka alternatīva jau kādas pāris nedēļas Luksemburgā (sākumā viņi prasīja izjaukt to DME, kas daudzu atturēja, bet tagad saprotu, ka klientam tas vairs nav jādara) - gan jau tas arī Femto liks pārskatīt cenu politiku.
Papildus vajag nopirkt MHD licenci (tā ir individuāla uz VIN un lietotāju + MHD OBD ierīce + ieteicams lādēšana, kad pirmo reizi pārraksta, jo tas aizņem 3 minūtes - jebkura nākamā soft pārrakstīšana notiek 10-20 sekundēs.
Es neveicu individuālu regulāciju uz stenda, kā Elena minēja savā pēdējā bloga ierakstā, bet arī izvēlējos tikai Stage 1 Off the shelf (OTS RON9 programmu. G31 un G30 (abi 540ix) gadījumā abiem auto paātrinājums pamainījās no 4,9- 5,0 sekundēm uz 4,1 - 4,2 sekundi. 100-200 nav sanācis pirms&pēc mērīt - LV nav tam piemērotu vietu.
Vēl esmu atslēdzis cold start, jo at MPSE tas auto bija mega skaļš kamēr tika sildīti kati. Bet tas performance neietekmē - tas, manā ipratnē pat padara cold star procedūru saudzīgāku dzinējam un katiem kopā ar klusāku skaņu. Bet ja kļūdos, lūdzu labojiet.
Pārnesu no B58 topika, lai nav 
Te interesants info par šo tēmu. Izklausās pēc baigā karteļa šajā vadības bloku unlock nišā...visādas sazvērestības teorijas 
https://youtu.be/menREJGwTGg?si=jOFs9lUe-2nhu0Ez
man, savukaart, tas izklausaas peec bomaaru gaudaam.
Peerc/lieto G seeriju, bet nevari aljauties 1800 naudas par unlock? Nopietni? 2K par S58. Daudz? Nopietni?
Tiem bomaariem/tiinjiem/liizinga izmantotaaju nav ne mazaakaas nojausmas, kaadus resursus prasa shaada darba paveikshana.
Piem., man peedeejais projekts [ar kaartu vienkaarshaaks] izmaksaaja virs 100 pakaam, daudzas lietas darot pasham. Neguleetas naktis pusgada garumaa, liidz pirmajam ienaakushajam EUR - gads.
Taads projekts izmaksaa vairaak. Es bi teiktu - bez mil USD kabataa un pieredzes, galiem, paaris jaudiigiem developeriem - nav ko saakt.
Un tad, kaa idejiski teica visu zinaamais Driver [kad vinjam piedaavaaja, sak - veido savus projektus, nevis chiiksti po zizinji]: danunah. tur tak var nesanaakt. Kaads var nokopet. Veel savs pikjis jaaiegulda. Tikai idiots ko taadu dara.
Attieciigi, manaa veerteejumaa: chalji malachi. Te NAV jaadempingo. Bet bomzhu ''sociums'' var atljekaat alnim. | Offline | | |
janeks7  | | 27. Nov 2025, 16:44 |
#1463
|
|  Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3539
Braucu ar:
|
Vai F30 8hp kārbas arī pārprogramē tāpat kā VW DSG kārbas,lai tās nepārslēgtos pie tik zemiem apgriezieniem?
| Offline | | |
smudo  | | 27. Nov 2025, 17:08 |
#1464
|
|  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 4071
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
27 Nov 2025, 16:44:27 @janeks7 rakstīja:
Vai F30 8hp kārbas arī pārprogramē tāpat kā VW DSG kārbas,lai tās nepārslēgtos pie tik zemiem apgriezieniem?
Ir dažādu tunning appi - ZF8sp lietotāju vidū populārākais laikam būs XHP. Bet alternatīvi lielai daļai BMW modeļi var individuālajos settingos saregulāt, ka kārba ir sport vai pat sport+ režīmā, kuros visu laiku tiks turēti augstāki rpm. | Offline | | |
Kaross  | | 27. Nov 2025, 17:26 |
#1465
|
|  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4496
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
27 Nov 2025, 16:44:27 @janeks7 rakstīja:
Vai F30 8hp kārbas arī pārprogramē tāpat kā VW DSG kārbas,lai tās nepārslēgtos pie tik zemiem apgriezieniem?
Jā, protams. Kā jau minēts, xHP ir variants. Arī es tās kārbas regulēju, bet pirmo reizi dzirdu, ka kāds sūdzētos par to, ka pārāk ātri pārslēdzas. 8HP ir ļoti labi atstrādāta pārslēgšanās stratēģija. To ne tuvu nevar salīdzināt ar DSG problēmām. Kur ir problēma? Pat benzīna dzinējiem apgriezieni ir pietiekoši augsti, lai tas būtu dinamisks.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross  | | 27. Nov 2025, 17:30 |
#1466
|
|  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4496
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
27 Nov 2025, 15:35:02 @Cumpars rakstīja:
27 Nov 2025, 15:24:19 @smudo rakstīja:
27 Nov 2025, 14:53:14 @Staris rakstīja:
smudo: kā tu piedarbināji MHD savam LCI? Sūtīji vadības bloku uz ārvalstīm vai to varēja izdarīt tepat LV?
Sūtījām uz Somiju - pēdējam auto pavisam ātri viss notika - pirmdienas pēcpusdienā bloks tika atdots kurjeram un trešdien vakarā jau tas pats kurjers to atveda atpakaļ Bet tagad ir lētāka alternatīva jau kādas pāris nedēļas Luksemburgā (sākumā viņi prasīja izjaukt to DME, kas daudzu atturēja, bet tagad saprotu, ka klientam tas vairs nav jādara) - gan jau tas arī Femto liks pārskatīt cenu politiku.
Papildus vajag nopirkt MHD licenci (tā ir individuāla uz VIN un lietotāju + MHD OBD ierīce + ieteicams lādēšana, kad pirmo reizi pārraksta, jo tas aizņem 3 minūtes - jebkura nākamā soft pārrakstīšana notiek 10-20 sekundēs.
Es neveicu individuālu regulāciju uz stenda, kā Elena minēja savā pēdējā bloga ierakstā, bet arī izvēlējos tikai Stage 1 Off the shelf (OTS RON9 programmu. G31 un G30 (abi 540ix) gadījumā abiem auto paātrinājums pamainījās no 4,9- 5,0 sekundēm uz 4,1 - 4,2 sekundi. 100-200 nav sanācis pirms&pēc mērīt - LV nav tam piemērotu vietu.
Vēl esmu atslēdzis cold start, jo at MPSE tas auto bija mega skaļš kamēr tika sildīti kati. Bet tas performance neietekmē - tas, manā ipratnē pat padara cold star procedūru saudzīgāku dzinējam un katiem kopā ar klusāku skaņu. Bet ja kļūdos, lūdzu labojiet.
Pārnesu no B58 topika, lai nav 
Te interesants info par šo tēmu. Izklausās pēc baigā karteļa šajā vadības bloku unlock nišā...visādas sazvērestības teorijas 
https://youtu.be/menREJGwTGg?si=jOFs9lUe-2nhu0Ez
Bizness elementārts. Kurš pirmais nāk, tas pirmais maļ un noslauc "lielo" piķi. Pēc būtības tas "unlock" ir diezgan "elementārs" pasākums. FEMTO un jebkurā citā versijā tas aizņem max 10 minūtes, bet maksā tik cik maksā. Nu jau maisam ir gals vaļā un FEMTO bizness ir beidzies. To dara par 250e un drīz tas būs vēl lētāk.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
janeks7  | | 27. Nov 2025, 17:31 |
#1467
|
|  Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3539
Braucu ar:
|
27 Nov 2025, 17:26:53 @Kaross rakstīja:
27 Nov 2025, 16:44:27 @janeks7 rakstīja:
Vai F30 8hp kārbas arī pārprogramē tāpat kā VW DSG kārbas,lai tās nepārslēgtos pie tik zemiem apgriezieniem?
Jā, protams. Kā jau minēts, xHP ir variants. Arī es tās kārbas regulēju, bet pirmo reizi dzirdu, ka kāds sūdzētos par to, ka pārāk ātri pārslēdzas. 8HP ir ļoti labi atstrādāta pārslēgšanās stratēģija. To ne tuvu nevar salīdzināt ar DSG problēmām. Kur ir problēma? Pat benzīna dzinējiem apgriezieni ir pietiekoši augsti, lai tas būtu dinamisks.
Es nesūdzos,vnk ir doma uzčipot dzinēju un tāpēc pajautāju par kārbu,tīri intereses pēc  | Offline | | |
Staris  | | 27. Nov 2025, 18:16 |
#1468
|
|  Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30557
Braucu ar: ra ucuarB
|
27 Nov 2025, 17:30:39 @Kaross rakstīja:
27 Nov 2025, 15:35:02 @Cumpars rakstīja:
27 Nov 2025, 15:24:19 @smudo rakstīja:
27 Nov 2025, 14:53:14 @Staris rakstīja:
smudo: kā tu piedarbināji MHD savam LCI? Sūtīji vadības bloku uz ārvalstīm vai to varēja izdarīt tepat LV?
Sūtījām uz Somiju - pēdējam auto pavisam ātri viss notika - pirmdienas pēcpusdienā bloks tika atdots kurjeram un trešdien vakarā jau tas pats kurjers to atveda atpakaļ Bet tagad ir lētāka alternatīva jau kādas pāris nedēļas Luksemburgā (sākumā viņi prasīja izjaukt to DME, kas daudzu atturēja, bet tagad saprotu, ka klientam tas vairs nav jādara) - gan jau tas arī Femto liks pārskatīt cenu politiku.
Papildus vajag nopirkt MHD licenci (tā ir individuāla uz VIN un lietotāju + MHD OBD ierīce + ieteicams lādēšana, kad pirmo reizi pārraksta, jo tas aizņem 3 minūtes - jebkura nākamā soft pārrakstīšana notiek 10-20 sekundēs.
Es neveicu individuālu regulāciju uz stenda, kā Elena minēja savā pēdējā bloga ierakstā, bet arī izvēlējos tikai Stage 1 Off the shelf (OTS RON9 programmu. G31 un G30 (abi 540ix) gadījumā abiem auto paātrinājums pamainījās no 4,9- 5,0 sekundēm uz 4,1 - 4,2 sekundi. 100-200 nav sanācis pirms&pēc mērīt - LV nav tam piemērotu vietu.
Vēl esmu atslēdzis cold start, jo at MPSE tas auto bija mega skaļš kamēr tika sildīti kati. Bet tas performance neietekmē - tas, manā ipratnē pat padara cold star procedūru saudzīgāku dzinējam un katiem kopā ar klusāku skaņu. Bet ja kļūdos, lūdzu labojiet.
Pārnesu no B58 topika, lai nav 
Te interesants info par šo tēmu. Izklausās pēc baigā karteļa šajā vadības bloku unlock nišā...visādas sazvērestības teorijas 
https://youtu.be/menREJGwTGg?si=jOFs9lUe-2nhu0Ez
Bizness elementārts. Kurš pirmais nāk, tas pirmais maļ un noslauc "lielo" piķi. Pēc būtības tas "unlock" ir diezgan "elementārs" pasākums. FEMTO un jebkurā citā versijā tas aizņem max 10 minūtes, bet maksā tik cik maksā. Nu jau maisam ir gals vaļā un FEMTO bizness ir beidzies. To dara par 250e un drīz tas būs vēl lētāk.
Tu piedāvā šādu pakalpojumu? | Offline | | |
|
|
Kaross  | | 27. Nov 2025, 18:52 |
#1469
|
|  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4496
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
27 Nov 2025, 17:31:45 @janeks7 rakstīja:
27 Nov 2025, 17:26:53 @Kaross rakstīja:
27 Nov 2025, 16:44:27 @janeks7 rakstīja:
Vai F30 8hp kārbas arī pārprogramē tāpat kā VW DSG kārbas,lai tās nepārslēgtos pie tik zemiem apgriezieniem?
Jā, protams. Kā jau minēts, xHP ir variants. Arī es tās kārbas regulēju, bet pirmo reizi dzirdu, ka kāds sūdzētos par to, ka pārāk ātri pārslēdzas. 8HP ir ļoti labi atstrādāta pārslēgšanās stratēģija. To ne tuvu nevar salīdzināt ar DSG problēmām. Kur ir problēma? Pat benzīna dzinējiem apgriezieni ir pietiekoši augsti, lai tas būtu dinamisks.
Es nesūdzos,vnk ir doma uzčipot dzinēju un tāpēc pajautāju par kārbu,tīri intereses pēc 
8HP kārbām parasti izmaina pārslēgšanas laiku/ātrumu, lai tā būtu vēl atsaucīgāka. Var uzlikt displejā blakus D, lai rāda konkrētu pārnesumu, kurā atrodas kārba. Manuālo režīmu uztaisīt pilnībā manuālu, lai nenotiek pārslēgšanās sasniedzot redline. 0-100 laiku var manāmi samazināt tikai ar ātrumkāras tūningu.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
| V.I.P. | |  Kopš: 18. May 2005
Ziņojumi: 17391
Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]
| yep, FEMTO monopols beidzies.
KIES motorsport pirms aptuveni nedēļas izsludināja, ka piedāvā šādu pakalpojumu pa 2k (un nauda paliek domestic market, nav jāsūta ārpus US, turklāt same day visu varēja sakārtot), pāris dienas vēlāk autotuner to piedāvāja jau pa 250eur.
Gala patērētājs tikai iegūst no veselīgas konkurences.[ Šo ziņu laboja V.I.P., 28 Nov 2025, 15:27:34 ] | Offline | | |
Kaross  | |  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4496
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Lielākais mīnuss ir tas, ka tāpat jāsūta projām vadības bloks. Tas gan tuvākajā laikā nemainīsies un izskatas, ka arvien vairāk un vairāk būs ierasta prakse ar pēdējās paaudzes vadības blokiem. Iemesls tam visam ir vēlme noturēt savu "unlock" risinājumu pie sevis. Ja to izlaidīs Autotuner, Flex vai jebkura cita instrumenta softā kā protokolu, lai jebkurš lietotājs to var darīt darbmīcā uz vietas, tad mēnešiem un pat gadiem veltītais laiks ir vējā. Nozagt to darbu, protokolu ir pāris stundu jautājums. Uzreiz risinājums ir praktiski visiem. Paralēli pieslēdzoties pie CAN es varu nolasīt visas diagnostikas ziņas un nokopēt risinājumu.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|