Online

Pašreiz BMWPower skatās 145 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
RVR
02. Nov 2011, 23:23 #1432

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22720

Braucu ar: RVR

Te var izlasīt pilno izmeklēšanas slēdzienu par YAK-42

Materiāli

Pašā lapas apakšā ir .avi fails ar lidojuma rekonstrukciju

Offline
krishus_1
02. Nov 2011, 23:36 #1433

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's


02 Nov 2011, 23:06:52 lucky3 rakstīja:
Tā sēdējām šovakar, skatamies hoķi un malkojam alu.
Nonāk līdz diskusijai par aviāciju.
Lieta sekojoša- pastāstiet,lūdzu, avio spečuki, kāpec Ryanair ir tāda zema cena un ar ko šī kompānija gūst peļnu?
Tā interses pēc , jo domas atšķiras. Paldies

Nu man reiz sanāca mēneša laikā 2x lidot maršrutā Rīga- Stokholma. 1x ar Rayanair, 1x ar AB. Tad nu Rainim lidmašīna likās apm 80%, kamēr AB mauca ar kādiem 40% (neko neskaitīju uz aci tā likās ) Pie kam Rayanair un AB Boeing 737 ir dažādu modifikāciju/modeļu (rainim krietni garāks ar vairāk sēdvietām) konkrētus modeļus gan jau zinātāji nosauks
Un vēl kas- Rayanair izmanto mazās lidostas, kas izmaksā x reiz lētāk, nekā lielajās. Tā pati Stokholma- AB sēžas Arlandā, kas varētu būt RIX x 6, kamēr Rayanair Skavskā, kura ir Liepājas autoostas izmērā.......

Domāju, ka te arī ir skaidrojums
Offline
labaiss
03. Nov 2011, 00:03 #1434

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2793

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


02 Nov 2011, 23:36:38 krishus_1 rakstīja:

02 Nov 2011, 23:06:52 lucky3 rakstīja:
Tā sēdējām šovakar, skatamies hoķi un malkojam alu.
Nonāk līdz diskusijai par aviāciju.
Lieta sekojoša- pastāstiet,lūdzu, avio spečuki, kāpec Ryanair ir tāda zema cena un ar ko šī kompānija gūst peļnu?
Tā interses pēc , jo domas atšķiras. Paldies

Nu man reiz sanāca mēneša laikā 2x lidot maršrutā Rīga- Stokholma. 1x ar Rayanair, 1x ar AB. Tad nu Rainim lidmašīna likās apm 80%, kamēr AB mauca ar kādiem 40% (neko neskaitīju uz aci tā likās ) Pie kam Rayanair un AB Boeing 737 ir dažādu modifikāciju/modeļu (rainim krietni garāks ar vairāk sēdvietām) konkrētus modeļus gan jau zinātāji nosauks
Un vēl kas- Rayanair izmanto mazās lidostas, kas izmaksā x reiz lētāk, nekā lielajās. Tā pati Stokholma- AB sēžas Arlandā, kas varētu būt RIX x 6, kamēr Rayanair Skavskā, kura ir Liepājas autoostas izmērā.......

Domāju, ka te arī ir skaidrojums

Nu paga,paga, tu gribi teikt,ka visa biznesa pamatā ir ,izmantot lidostas ,kurās ir mazākas nodevas?
Degviela ta visiem vienādi maksā..
Paskaiti ,cik liela flote ir rynairam+ tās lidmašīnas ir salīdzinoši jaunas. (ja nekļūdos, tad kkad nesen viņi iepirka )
Neticu,ka visa pamatā ir izdevīga līguma noslēgšana ar konkētajām lidostām.
Cik zinu, tad viņi diezgan akurāti apkopj savus lidaparātus.
Offline
krishus_1
03. Nov 2011, 00:26 #1435

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's


03 Nov 2011, 00:03:25 labaiss rakstīja:

02 Nov 2011, 23:36:38 krishus_1 rakstīja:

02 Nov 2011, 23:06:52 lucky3 rakstīja:
Tā sēdējām šovakar, skatamies hoķi un malkojam alu.
Nonāk līdz diskusijai par aviāciju.
Lieta sekojoša- pastāstiet,lūdzu, avio spečuki, kāpec Ryanair ir tāda zema cena un ar ko šī kompānija gūst peļnu?
Tā interses pēc , jo domas atšķiras. Paldies

Nu man reiz sanāca mēneša laikā 2x lidot maršrutā Rīga- Stokholma. 1x ar Rayanair, 1x ar AB. Tad nu Rainim lidmašīna likās apm 80%, kamēr AB mauca ar kādiem 40% (neko neskaitīju uz aci tā likās ) Pie kam Rayanair un AB Boeing 737 ir dažādu modifikāciju/modeļu (rainim krietni garāks ar vairāk sēdvietām) konkrētus modeļus gan jau zinātāji nosauks
Un vēl kas- Rayanair izmanto mazās lidostas, kas izmaksā x reiz lētāk, nekā lielajās. Tā pati Stokholma- AB sēžas Arlandā, kas varētu būt RIX x 6, kamēr Rayanair Skavskā, kura ir Liepājas autoostas izmērā.......

Domāju, ka te arī ir skaidrojums

Nu paga,paga, tu gribi teikt,ka visa biznesa pamatā ir ,izmantot lidostas ,kurās ir mazākas nodevas?




+ pasažieru apjoms.....

Es, protams, to nezinu Vnk izteicu minējumus, kuri pašam liekas ticami
Offline
Ch
03. Nov 2011, 00:32 #1436

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4363

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

izklausās prātīgi.

How do they keep costs so low? No, you don't haul your own luggage onto the tarmac. In fact, most of the savings are invisible to fliers. For one thing, discounters tend to have newer planes, which are more fuel efficient and require less maintenance. They also operate fewer kinds of planes, which means smaller spare-parts inventories and less flight-crew training. AirTran, for example, flies only Boeing 717s with an average age of three years; Northwest's 445-plane fleet consists of seven jet models with an average age of 18 years.

Traditional airlines are trying to follow suit--by retiring older planes, for instance--but their efficiency lags in several areas. They operate large hub-and-spoke networks, so their planes often have to wait for connecting passengers and thus don't get as much use as most discounter planes. Southwest, meanwhile, is famous for getting its planes unloaded, cleaned and reloaded in 25 minutes. That "turn time," the fastest in the industry, enables Southwest planes to fly an average of 11 hours a day (vs. an average of nine at the majors). A few discounters do operate hubs, such as AirTran's in Atlanta. But AirTran has found efficiencies elsewhere: By ripping out the galleys on its planes, it created more room for revenue-generating seats, and because it doesn't serve hot food, its cleanup time is shorter.

Many people seem to think discount airlines have a cost advantage because their employees aren't unionized. In fact, most of them are. The difference is that their work rules are more liberal than those governing traditional airlines, whose union contracts date back to the days before deregulation initiated price wars. That's why, for example, AirTran, JetBlue and Southwest can "crosstrain" their workers, so pilots can load bags and flight attendants can clean planes. Most employees of low-cost carriers don't earn as much as their counterparts at major carriers; those that do work more hours for that pay. The result is lower labor costs: 2.3¢ per seat per mile compared with 3.5¢ at the majors.
Offline
viez
03. Nov 2011, 00:33 #1437

Kopš: 07. Aug 2008

Ziņojumi: 511

Braucu ar: visu kas pagadās



tā bilde gan liekas pāris gadus veca, bet lietas būtību tas daudz nemaina

[ Šo ziņu laboja viez, 03 Nov 2011, 00:34:26 ]

Offline
arizah
03. Nov 2011, 01:02 #1438

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


03 Nov 2011, 00:59:00 user rakstīja:
ko AB apdrišat - tas tak ir mūsu pašu uzņēmums



tieši kādā ziņā vins ir mūsu pašu? tavējais?
Offline
martink
03. Nov 2011, 01:22 #1439

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)


03 Nov 2011, 00:14:56 ML rakstīja:
cik esmu ieveerojis, tad "nelaiciigi" peerkot taapat taas biljetes saaliitas... nu pret AB nejau piemeeram british airways... nesen pirku no bristoles uz riigu 2 meeneshus ieprieksh, trijaam personaam 330Ls. ir bijis ka ar AB uz gatwicku 3 personam dabuuju pa 130Ls 2 nedeeljas ieprieksh rezerveejot t.sk. bagaazhu un agjentuuras rezervaacijas maksu.

Reiz nācās pirkt biznesa klasi AB fokerī

Labi, ka darbs apmaksāja. Negribu atcerēties, cik maksāja biļete. Īsti nesapratu, kam tas viss vajadzīgs un kāpēc nevarēja lidot nākamajā dienā pa ekonomisko.

Vispār, pēc piektā komandējuma ilūzija par biežo lidojumu skaistumu neatgriezeniski sabruka.
Offline
martink
03. Nov 2011, 01:29 #1440

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)


03 Nov 2011, 01:24:59 ML rakstīja:
haha welcome to the club

atejas smaku saostiijies kaartiigi?

Māsa pirms tam jau brīdināja, ka tas ir ikaruss ar spārniem. Es nebiju domājis, ka tas ir tik tiešā nozīmē... vairāk gan saostījos to degvielas un izplūdes gāžu smaku (lidaparātiem to laikam nesauc par soļaru..)
Offline
martink
03. Nov 2011, 01:46 #1441

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)


03 Nov 2011, 01:26:34 user rakstīja:
nelido ar AB - kad palidoju ar šito - pa durvju šķirbu palūrēju šajā biznes klasē - paskaties vēl pirmo klasi

http://www.etihadairways.com/sites/Etihad/globa...s/ataglance.aspx

Man vēl tālu līdz tam, lai par ērtu krēslu gaisā maksātu tik, cik tur jāmaksā

Ar AB tur vēl bija ļoti nesmuki tas, ka galamērķos nekādas biznesa klases nebija - nebija VIP cafe, čekošanās bez rindas, utt... neteikšu, ka baigi pārdzīvoju, bet par AB tas kaut ko liecina.

Pareizi, tas taču bija AB, kuru apturēja uz taxiway, jo Gulbji seniors un juniors sacēla traci par to, ka salonā neatrodas solītā biznesa klase

Vēl, nezinu, kā pēdējā laikā, bet pašam radās iespaids, ka AB stjuarti/-es ir augstprātīgi un ne pārāk pieklājīgi.

[ Šo ziņu laboja martink, 03 Nov 2011, 01:58:02 ]

Offline
JurijsDr
03. Nov 2011, 13:44 #1442

Kopš: 03. Nov 2011

Ziņojumi: 1

Braucu ar:


02 Nov 2011, 12:51:43 zbmono rakstīja:

02 Nov 2011, 12:43:11 Lauris rakstīja:
Starpcitu, rādās interesants saits.
http://parlidmasinam.lv/news.php


Lapa forša, tikai es nesaprotu kā mūsdienās var uztaisīt ziņu lapu bez RSS.

Sveiki! Esmu lapas īpašnieks. Nejauši uzgāju jūsu sarunu. Paldies par labajiem vārdiem un arī par kritiku. RSS pievienots.
Offline
hronists
03. Nov 2011, 13:51 #1443

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


03 Nov 2011, 13:44:04 JurijsDr rakstīja:

02 Nov 2011, 12:51:43 zbmono rakstīja:

02 Nov 2011, 12:43:11 Lauris rakstīja:
Starpcitu, rādās interesants saits.
http://parlidmasinam.lv/news.php


Lapa forša, tikai es nesaprotu kā mūsdienās var uztaisīt ziņu lapu bez RSS.

Sveiki! Esmu lapas īpašnieks. Nejauši uzgāju jūsu sarunu. Paldies par labajiem vārdiem un arī par kritiku. RSS pievienots.


Super!
Offline
edmundo
03. Nov 2011, 14:17 #1444

Kopš: 17. May 2004

Ziņojumi: 584

Braucu ar: Forester XT


03 Nov 2011, 00:26:49 krishus_1 rakstīja:

03 Nov 2011, 00:03:25 labaiss rakstīja:

02 Nov 2011, 23:36:38 krishus_1 rakstīja:

02 Nov 2011, 23:06:52 lucky3 rakstīja:
Tā sēdējām šovakar, skatamies hoķi un malkojam alu.
Nonāk līdz diskusijai par aviāciju.
Lieta sekojoša- pastāstiet,lūdzu, avio spečuki, kāpec Ryanair ir tāda zema cena un ar ko šī kompānija gūst peļnu?
Tā interses pēc , jo domas atšķiras. Paldies

Nu man reiz sanāca mēneša laikā 2x lidot maršrutā Rīga- Stokholma. 1x ar Rayanair, 1x ar AB. Tad nu Rainim lidmašīna likās apm 80%, kamēr AB mauca ar kādiem 40% (neko neskaitīju uz aci tā likās ) Pie kam Rayanair un AB Boeing 737 ir dažādu modifikāciju/modeļu (rainim krietni garāks ar vairāk sēdvietām) konkrētus modeļus gan jau zinātāji nosauks
Un vēl kas- Rayanair izmanto mazās lidostas, kas izmaksā x reiz lētāk, nekā lielajās. Tā pati Stokholma- AB sēžas Arlandā, kas varētu būt RIX x 6, kamēr Rayanair Skavskā, kura ir Liepājas autoostas izmērā.......

Domāju, ka te arī ir skaidrojums

Nu paga,paga, tu gribi teikt,ka visa biznesa pamatā ir ,izmantot lidostas ,kurās ir mazākas nodevas?




+ pasažieru apjoms.....

Es, protams, to nezinu Vnk izteicu minējumus, kuri pašam liekas ticami

Citi pelna tā, citi savādāk. Wizzair, piemēram, ir Airbus dīleris

Wizzair
Offline
arizah
03. Nov 2011, 14:25 #1445

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


03 Nov 2011, 13:51:34 zbmono rakstīja:

03 Nov 2011, 13:44:04 JurijsDr rakstīja:

02 Nov 2011, 12:51:43 zbmono rakstīja:

02 Nov 2011, 12:43:11 Lauris rakstīja:
Starpcitu, rādās interesants saits.
http://parlidmasinam.lv/news.php


Lapa forša, tikai es nesaprotu kā mūsdienās var uztaisīt ziņu lapu bez RSS.

Sveiki! Esmu lapas īpašnieks. Nejauši uzgāju jūsu sarunu. Paldies par labajiem vārdiem un arī par kritiku. RSS pievienots.


Super!


malacis. RSS gan ir vēsture
Offline
arizah
03. Nov 2011, 14:26 #1446

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


03 Nov 2011, 01:46:40 martink rakstīja:
Vēl, nezinu, kā pēdējā laikā, bet pašam radās iespaids, ka AB stjuarti/-es ir augstprātīgi un ne pārāk pieklājīgi.



vispār AB ir vissmukākās stjuartes. nevienā aviokompānijā nav redzēts šāds stjuartu policy
Offline
BonyF
03. Nov 2011, 14:36 #1447

Kopš: 19. Sep 2011

Ziņojumi: 30

Braucu ar: sti

īpaši smukas tad, kad par atnesto tēju sāk prasīt naudu, labi ka es jau biju apsēdies
Offline
Didzis
03. Nov 2011, 14:39 #1448

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7248

Braucu ar: Prāmi B-)


03 Nov 2011, 14:26:47 arizah rakstīja:

03 Nov 2011, 01:46:40 martink rakstīja:
Vēl, nezinu, kā pēdējā laikā, bet pašam radās iespaids, ka AB stjuarti/-es ir augstprātīgi un ne pārāk pieklājīgi.



vispār AB ir vissmukākās stjuartes. nevienā aviokompānijā nav redzēts šāds stjuartu policy


Amen!
Offline
Jancuks
03. Nov 2011, 15:01 #1449

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2287

Braucu ar:


03 Nov 2011, 01:46:40 martink rakstīja:

03 Nov 2011, 01:26:34 user rakstīja:
nelido ar AB - kad palidoju ar šito - pa durvju šķirbu palūrēju šajā biznes klasē - paskaties vēl pirmo klasi

http://www.etihadairways.com/sites/Etihad/globa...s/ataglance.aspx

Man vēl tālu līdz tam, lai par ērtu krēslu gaisā maksātu tik, cik tur jāmaksā

Ar AB tur vēl bija ļoti nesmuki tas, ka galamērķos nekādas biznesa klases nebija - nebija VIP cafe, čekošanās bez rindas, utt... neteikšu, ka baigi pārdzīvoju, bet par AB tas kaut ko liecina.

Pareizi, tas taču bija AB, kuru apturēja uz taxiway, jo Gulbji seniors un juniors sacēla traci par to, ka salonā neatrodas solītā biznesa klase

Vēl, nezinu, kā pēdējā laikā, bet pašam radās iespaids, ka AB stjuarti/-es ir augstprātīgi un ne pārāk pieklājīgi.

Es teikšu tā. Ir tādi lauķi kas lido reizi gadā un tad kad lido tad iedomājas ka visiem vajag uz galvas stāvēt lai viņiem izdabātu. Tādiem tad arī liekas ka visi stjuarti/es ir augstprātīgi


P.S Neesmu stjuarts
Offline
Jancuks
03. Nov 2011, 15:04 #1450

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2287

Braucu ar:


03 Nov 2011, 14:36:46 BonyF rakstīja:
īpaši smukas tad, kad par atnesto tēju sāk prasīt naudu, labi ka es jau biju apsēdies

un kapec tev teja butu jasanem par velti? Tev tas tika soliits kad pirki bileti? Per biznesa klases bileti bus tev ne tikai teja bet ari silts dvieliits utt.
Offline
shmurger
03. Nov 2011, 15:15 #1451

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12778

Braucu ar: xc40


03 Nov 2011, 14:26:47 arizah rakstīja:

03 Nov 2011, 01:46:40 martink rakstīja:
Vēl, nezinu, kā pēdējā laikā, bet pašam radās iespaids, ka AB stjuarti/-es ir augstprātīgi un ne pārāk pieklājīgi.



vispār AB ir vissmukākās stjuartes. nevienā aviokompānijā nav redzēts šāds stjuartu policy
kas tur tāds īpašs. kas par speciālu policy? parastas stjuartes.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo