Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 61 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Jautājumi celtniekiem

AutorsZiņojums
Tikai_lasu
23. Nov 2015, 10:56 #12741

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

Nu vecam Kamazam ar sprauslas ir no metāla un mehāniskas, tādēļ viņš iet pat uz otrabotkas...
Ar to jau tie katli atšķiras, ka vienam ir 0,5kW, elektrību rijošs un precīzu devu nenodrošinošs reduktors, (jo pieejams un lēts) kam viss po, citam ekonomiskāks, precīzāks, bet jūtīgāks un ar elektronisku aizsardzību.
Vienam granulas izstumj pelnu čupā un lētākais ventilators pūš gausu lai degtu, citam granulas uzber uz ārdiem, tieši tādā devā lai pilnībā sadegtu u.t.t.
Tu savā Kamazā vari bērt ko gribi, citiem nav Kamazi...
Offline
KM
23. Nov 2015, 11:06 #12742

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7361

Braucu ar: ///M

vajag uzlikt regipsi griestiem, griestu agustums 3m, apmetums jau nodauzits, saskruvet profilus un regipsi. kopa kadi 50m2
ar cenam PM
Offline
Sandis_UR
25. Nov 2015, 20:48 #12743

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3977

Braucu ar: BITURBO

Mazliet par garažu vārtiem:

Ir vajadzīgi vārti izmērā 4000x2300, cik biezam būtu jābūt vārtu panelim (vai 42 mm ir pietiekami), kādu automātiku izvēlēties (Somfy, BFT), doma ir par paceļamajiem vārtiem.
Garāža plānota daļēji apsildāmā, līdz ar to vajadzīgi vārti ir ar mazāku siltuma zudumu.
Offline
janisar330d
26. Nov 2015, 12:57 #12744

Kopš: 04. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 89

Braucu ar: e46 330d, honda vfr 750


19 Nov 2015, 12:19:30 janisar330d rakstīja:

18 Nov 2015, 13:33:40 janisar330d rakstīja:
kaadam vajag armatuuru 8mm,12mm ir 1-1,5m garumaa. kopaa ir plus miinus 1,5 tonnas. Nav sarūsējusi. cena d12=0,25 eur/m, d8=0,12 eur/m, atrodas tepat centraa varu noorganizeet transportu.


ir veel palikushi 156gb. 12mm 1 metra garas. par visu 45 eur.
vēl ir 8mm armatūra. Par visu kas bildē gribu 30 eur. t. 28381983

[ Šo ziņu laboja janisar330d, 26 Nov 2015, 12:58:51 ]

Offline
kasparitto
26. Nov 2015, 14:05 #12745

Kopš: 11. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 762

Braucu ar:

Sveiki , speciālisti!
Joprojām risinu problēmu, ka dzīvoklī pastiprināti noraso logi (logi ir garie līdz grīdai, zem viņiem nav radiators, tas atrodas blakus pie sienas).
Saprotu, ka problēma ir ventilācijā un tagad šķiet, ka būšu noķēris momentu, kad šī problēma tieši sākās.
Viesistaba ir studio tipa, pagājušajā ziemā vēl nebija iegādāts tvaika nosūcējs un pati virtuve arī nebija. Vasarā ieliku virtuvi un tvaika nosūcēju. Manuprāt, problēma ir tajā, ka laikā, kad nebija tvaika nosūcēja, gaiss brīvi plūda prom pa ventilācijas eju (atceros, ka vēl liku roku klāt un domāju, ka ļoti laba vilkme). Tagad, kad ir pielikts tvaiku nosūcējs, tā eja ir ciet (laikā, kad viņš nestrādā).

Manuprāt, tur arī slēpjas problēma, jo tagad gaisa apmaiņa dzīvoklī ir stipri sūdīgāka. Tā varētu būt? Ko darīt lietas labā? Ir doma, ka pie tā paša izvada kaut kādā McGyver veidā pievienot vēl vienu trubu, lai laikā, kad nestrādā nosūcējs, to gaisu vilme rautu ārā.

Ir kāds, kas ar šo var un grib palīdzēt? ZB logus katru vakaru slaucīt.
Offline
PASSATizhi
26. Nov 2015, 14:29 #12746

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

lai nosūcējs darbotos, ir vajadzīga arī pieplūde. mūdsienās tā ir problēma, kad saliek hermetiskas durvis un logus.
Offline
Burkaans
27. Nov 2015, 08:18 #12747

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


26 Nov 2015, 14:05:28 kasparitto rakstīja:
Sveiki , speciālisti!
Joprojām risinu problēmu, ka dzīvoklī pastiprināti noraso logi (logi ir garie līdz grīdai, zem viņiem nav radiators, tas atrodas blakus pie sienas).
Saprotu, ka problēma ir ventilācijā un tagad šķiet, ka būšu noķēris momentu, kad šī problēma tieši sākās.
Viesistaba ir studio tipa, pagājušajā ziemā vēl nebija iegādāts tvaika nosūcējs un pati virtuve arī nebija. Vasarā ieliku virtuvi un tvaika nosūcēju. Manuprāt, problēma ir tajā, ka laikā, kad nebija tvaika nosūcēja, gaiss brīvi plūda prom pa ventilācijas eju (atceros, ka vēl liku roku klāt un domāju, ka ļoti laba vilkme). Tagad, kad ir pielikts tvaiku nosūcējs, tā eja ir ciet (laikā, kad viņš nestrādā).

Manuprāt, tur arī slēpjas problēma, jo tagad gaisa apmaiņa dzīvoklī ir stipri sūdīgāka. Tā varētu būt? Ko darīt lietas labā? Ir doma, ka pie tā paša izvada kaut kādā McGyver veidā pievienot vēl vienu trubu, lai laikā, kad nestrādā nosūcējs, to gaisu vilme rautu ārā.

Ir kāds, kas ar šo var un grib palīdzēt? ZB logus katru vakaru slaucīt.

Pats savu problēmu esi diezgan pareizi izpratis, bet ir vēl fizika, un kondensāts rodas noteiktos apstākļos, kurus reglamentē temperatūra un gaisa mitrums, takā tev telpā relatīvais mitrums ir augsts, tad vajag to pazemināt, jo stikla temperatūru īpaši neietekmēsi, tātad samazināt problēmu var vēdinot, bet vēdināt vajag pareizi, tas ir nomainīt telpā gaisu, atver logus uz 10 min. un izvēdini telpu, vietā būs gaiss ar ar augstu relatīvo, bet zemāku absolūto mitrumu un auksts, sasilstot relatīvais pazemināsies un logi nesvīdīs kad saniegs apmēram 30% relatīvo, ja tagad tev pludo, tad relatīvais droši ka ap 60%
Ziemas vēdināšana, šķirbas utt. ir neekonomisks stulbums, nu tā vienkāršoti un uzskatāmi, no tā ka mašīnai pieliesi svaigu eļļu un pa bišķim tecināsi nost veco, no tā eļļa nebūs nomainīta, vai lai panāktu nomainītas rezultātu nāksies iztērēt vismaz 10 reiz vairak eļļas.
Var arī nopirkt mitruma savācēju, un tā pazemināt mitruma %
Offline
Tikai_lasu
27. Nov 2015, 09:01 #12748

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

Ko pirkt?
Viņām jau ir viens mitruma savācējs- logs!
Fiziku neapjāsi- kamēr nepaaugstinās stikla temperatūru, tikmēr viņš rasos. Pareizais risinājums- radiators zem stikla.
Offline
kasparitto
27. Nov 2015, 09:19 #12749

Kopš: 11. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 762

Braucu ar:

Paldies par viedokļiem!
Offline
strazdi
27. Nov 2015, 23:15 #12750

Kopš: 23. Jan 2015

Ziņojumi: 241

Braucu ar:

ir vajadziba redzet, kas ir zem gridas...
ieprieksejais dzivokla ipasnieks mainot gridu esot uzduries uz aizmureta pagraba, kipa kopeja platiba varetu but kkas nedaudz zem 30m2
gribejis esot pirti taisit, bet apdirsies un neuztaisijis
so es pielauju ka ir kkadas brusas, java( pec vina teikta) un atkal deli.
kads varetu but risinajums, lai ielukotos, kas lacitim vedera..
urbsana+ kkada zonde ?cik tas varetu nostaties?

Offline
Mizx
27. Nov 2015, 23:28 #12751

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6948

Braucu ar:


27 Nov 2015, 23:15:38 strazdi rakstīja:
ir vajadziba redzet, kas ir zem gridas...
ieprieksejais dzivokla ipasnieks mainot gridu esot uzduries uz aizmureta pagraba, kipa kopeja platiba varetu but kkas nedaudz zem 30m2
gribejis esot pirti taisit, bet apdirsies un neuztaisijis
so es pielauju ka ir kkadas brusas, java( pec vina teikta) un atkal deli.
kads varetu but risinajums, lai ielukotos, kas lacitim vedera..
urbsana+ kkada zonde ?cik tas varetu nostaties?


Man bija tāda aizmūrēta pagraba telpa. Bija aizdomas, ka aizbērta ar būvgružiem. Tā arī bija, bet atklājās vēl daudz dažādu pārsteigumu. Principā kamēr neizlauzīsi caurumu, pa kuru palūrēt iekšā, neko nesapratīsi. Un arī izlauzis caurumu nesapratīsi, ja tur arī pilns ar nez ko. Tikai prātīgāk gan caurumu taisīt sienā, nevis grīdā...
Offline
strazdi
27. Nov 2015, 23:34 #12752

Kopš: 23. Jan 2015

Ziņojumi: 241

Braucu ar:


27 Nov 2015, 23:28:36 Mizx rakstīja:

27 Nov 2015, 23:15:38 strazdi rakstīja:
ir vajadziba redzet, kas ir zem gridas...
ieprieksejais dzivokla ipasnieks mainot gridu esot uzduries uz aizmureta pagraba, kipa kopeja platiba varetu but kkas nedaudz zem 30m2
gribejis esot pirti taisit, bet apdirsies un neuztaisijis
so es pielauju ka ir kkadas brusas, java( pec vina teikta) un atkal deli.
kads varetu but risinajums, lai ielukotos, kas lacitim vedera..
urbsana+ kkada zonde ?cik tas varetu nostaties?


Man bija tāda aizmūrēta pagraba telpa. Bija aizdomas, ka aizbērta ar būvgružiem. Tā arī bija, bet atklājās vēl daudz dažādu pārsteigumu. Principā kamēr neizlauzīsi caurumu, pa kuru palūrēt iekšā, neko nesapratīsi. Un arī izlauzis caurumu nesapratīsi, ja tur arī pilns ar nez ko. Tikai prātīgāk gan caurumu taisīt sienā, nevis grīdā...

tur ir pzc laukakmeni apkart, izsisties nav iespejami un nedomaju ka kamini bus lepni par tadu izgajienu
maja ir celta 1906 gada.
un protams, ka nelegali tas viss iecerets
Offline
Mizx
27. Nov 2015, 23:55 #12753

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6948

Braucu ar:

Man arī laukakmeņi. Atrodi, kur bijušas durvis un uz priekšu! Bet nelegāli tālu netiksi, rēķinies, ka visdrīzāk tur iekšā ir ļoti daudz problēmu, ko pa kluso neatrisināsi.
Offline
Mizx
27. Nov 2015, 23:57 #12754

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6948

Braucu ar:

Patiesībā iespējams, ka vairāk jābaidās mēģināt tikt iekšā no augšas. Ko var zināt, tur sapuvuši koka pārsegumi vai mūrētas velves. Nevari zināt, kādā tās stāvoklī, attiecīgi neveiksmīgs mēģinājums var beigties ar pāris telpas kvadrātmetru iebrukšanu pagrabā.
Offline
Horacijs_Keins
28. Nov 2015, 00:02 #12755

Kopš: 14. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2481

Braucu ar:


27 Nov 2015, 09:01:02 Tikai_lasu rakstīja:
Ko pirkt?
Viņām jau ir viens mitruma savācējs- logs!
Fiziku neapjāsi- kamēr nepaaugstinās stikla temperatūru, tikmēr viņš rasos. Pareizais risinājums- radiators zem stikla.

ja ir apmierinošas kvalitātes pakete, tad viņa nebūs tik auksta, lai norasotu. Tas 100% ir mitruma kondensāts no telpas nepietiekamas ventilācijas. Ieliec logos piespiedu ventilācijas kasetnes, piemēram šādas
Offline
Murskulis
28. Nov 2015, 01:12 #12756

Kopš: 08. Nov 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 107

Braucu ar:


26 Nov 2015, 14:05:28 kasparitto rakstīja:
Sveiki , speciālisti!
Joprojām risinu problēmu, ka dzīvoklī pastiprināti noraso logi (logi ir garie līdz grīdai, zem viņiem nav radiators, tas atrodas blakus pie sienas).
Saprotu, ka problēma ir ventilācijā un tagad šķiet, ka būšu noķēris momentu, kad šī problēma tieši sākās.
Viesistaba ir studio tipa, pagājušajā ziemā vēl nebija iegādāts tvaika nosūcējs un pati virtuve arī nebija. Vasarā ieliku virtuvi un tvaika nosūcēju. Manuprāt, problēma ir tajā, ka laikā, kad nebija tvaika nosūcēja, gaiss brīvi plūda prom pa ventilācijas eju (atceros, ka vēl liku roku klāt un domāju, ka ļoti laba vilkme). Tagad, kad ir pielikts tvaiku nosūcējs, tā eja ir ciet (laikā, kad viņš nestrādā).

Manuprāt, tur arī slēpjas problēma, jo tagad gaisa apmaiņa dzīvoklī ir stipri sūdīgāka. Tā varētu būt? Ko darīt lietas labā? Ir doma, ka pie tā paša izvada kaut kādā McGyver veidā pievienot vēl vienu trubu, lai laikā, kad nestrādā nosūcējs, to gaisu vilme rautu ārā.

Ir kāds, kas ar šo var un grib palīdzēt? ZB logus katru vakaru slaucīt.


neesmu speciālists, bet pēc manām domām papildus ventilācija ir prātīgākais risinājums, jo papildus norasatiem logiem var parādīties nopelējušas sienas..
pietiek ar nelielu āra gaisa plūsmu lai problēma pazustu.
Offline
Sandis_UR
28. Nov 2015, 18:48 #12757

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3977

Braucu ar: BITURBO

Kāds irieliecis mājās šitāda tipa gaisa rekuperatoru, negribās iztērēt 10pakas par ūber krutu mašīnu, jo netaisu pilnīgu pasīvo māju, tomēr svaigs gaiss guļamistabā un dzīvojamā noderētu.
Šitāds
Offline
Sandis_UR
28. Nov 2015, 18:52 #12758

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3977

Braucu ar: BITURBO


25 Nov 2015, 20:48:47 Sandis_UR rakstīja:
Mazliet par garažu vārtiem:

Ir vajadzīgi vārti izmērā 4000x2300, cik biezam būtu jābūt vārtu panelim (vai 42 mm ir pietiekami), kādu automātiku izvēlēties (Somfy, BFT), doma ir par paceļamajiem vārtiem.
Garāža plānota daļēji apsildāmā, līdz ar to vajadzīgi vārti ir ar mazāku siltuma zudumu.


Var kāds pakomentēt?
Offline
32cm
28. Nov 2015, 19:07 #12759

Kopš: 14. Apr 2008

Ziņojumi: 2242

Braucu ar: EK

Varu pakomentēt, senāk strādāju saistībā ar garāžu vārtiem.

Par paneļiem, derēs tev 42 mm, jo, ja gribēsi 80 mm, tas maksās apmēram x2 un tādus praksē izmanto tikai visādos ledusskapjos (RYTERNA un Hormann piedāvā šādus paneļus). Jāņem vērā, ka viņi nāk tikai standartā vienā krāsā, kas nozīmē krāsošana būs kosmoss. Lai samazinātu siltuma zudumu, pasūtot Hormann (reālais piegādes laiks 4-6 nedēļas) iesaku pasūtīt THERMOFRAME, kas nozīmē, ka starp metāla vadotni un sienu ir plastmasas starplika. īstenībā no šīs vadotes arī ir lielākais siltuma zudums, jo pašam panelim ir ļoti maza siltumcaurlaidība.

No automātikas ieteiktu izvēlēties BFT, Marantec vai oriģinālo Hormann. Tur viss atkarīgs no vārtu noslodzes, cikliem dienā.

Ja bieži caur vāŗtiem jāstaigā, iesaku ielikt personāldurvis vārtos (izmaksas 300-400 EUR), taču salīdzinot ar vārtu virināšanu siltuma zudums būs mazāks, jo necelsi visu palagu augšā.

Ja vajag sakontaktēt ar vārtiniekiem, dod ziņu PM iedošu tiešos kontaktus ar cilvēku.


28 Nov 2015, 18:52:48 Sandis_UR rakstīja:

25 Nov 2015, 20:48:47 Sandis_UR rakstīja:
Mazliet par garažu vārtiem:

Ir vajadzīgi vārti izmērā 4000x2300, cik biezam būtu jābūt vārtu panelim (vai 42 mm ir pietiekami), kādu automātiku izvēlēties (Somfy, BFT), doma ir par paceļamajiem vārtiem.
Garāža plānota daļēji apsildāmā, līdz ar to vajadzīgi vārti ir ar mazāku siltuma zudumu.


Var kāds pakomentēt?
Offline
streetlife
29. Nov 2015, 12:07 #12760

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er

Pirms 2 gadiem tika ielieta betona grida apmeram 30 kvadratmetri. Tagat tika izlemts par labu siltajam gridam. Kads butu labakais risinajums saja situacija? Lauzam aaraa un lejam pa jaunu,vai dzenam strobes?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo