Online
Pašreiz BMWPower skatās 179 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.  
 
		 
 | 		
Tēma: 318is/323/328 - kuru E36 ņemt?
| Autors | Ziņojums |  
| labaiss |  |  Kopš: 03. Jan 2008 
No: Rīga 
Ziņojumi: 2793 
Braucu ar:  A220, 135iS, X5, Z4 
 |  
13 Oct 2009, 23:46:49 kars rakstīja: 
 
13 Oct 2009, 23:43:19 Staris rakstīja: 
nēnu es nezinu par kāda veida motora bremzēšanu jūs runājat. Ja es ieraugu sarkano (aiz muguras nav citu auto vai arī pats pārsniedzu atļauto pilsētā   ), tad es atmetos un ripoju (ātrumā ielikts) līdz brīdim, kad tuvojos priekšējam auto vai stop līnijai. Tad attiecīgi spiežu arī bremzes un beigās izņemu no ātruma. Man kaut kā liekas nevajadzīgi braukt ar konstantu ātrumu līdz pēdējam brīdim un tad mest pa bremzēm. Tāpat ieraugot sarkano es neņemu no ātruma ārā un nebremzēju tikai ar bremzēm, lai saudzētu motoru   
Pareizi vai nepareizi, bet man motoram nekas nav noticis 
  
 
tas ir pareizi   atstāt 1 robā un ripot   nepareizi ir bremzēt slēdzoties caur katru robu tādejādi ātrāk samazinot ātrumu nelietojot bremzes 
  
ka tu to domaji, atstat 1.aja roba un ripot?    |    Offline |  |   |  
| labaiss |  |  Kopš: 03. Jan 2008 
No: Rīga 
Ziņojumi: 2793 
Braucu ar:  A220, 135iS, X5, Z4 
 |  
13 Oct 2009, 23:47:34 Staris rakstīja: 
Starp citu - kā bremzē mašīnas ar automātisko kārbu?   
  
Nospiež bremžu pedāli un bremzē!    |    Offline |  |   |  
Staris   |  |   Kopš: 24. Apr 2006 
No: Ventspils 
Ziņojumi: 30548 
Braucu ar: ra ucuarB 
 |  
13 Oct 2009, 23:48:05 labaiss rakstīja: 
 
13 Oct 2009, 23:46:49 kars rakstīja: 
 
13 Oct 2009, 23:43:19 Staris rakstīja: 
nēnu es nezinu par kāda veida motora bremzēšanu jūs runājat. Ja es ieraugu sarkano (aiz muguras nav citu auto vai arī pats pārsniedzu atļauto pilsētā   ), tad es atmetos un ripoju (ātrumā ielikts) līdz brīdim, kad tuvojos priekšējam auto vai stop līnijai. Tad attiecīgi spiežu arī bremzes un beigās izņemu no ātruma. Man kaut kā liekas nevajadzīgi braukt ar konstantu ātrumu līdz pēdējam brīdim un tad mest pa bremzēm. Tāpat ieraugot sarkano es neņemu no ātruma ārā un nebremzēju tikai ar bremzēm, lai saudzētu motoru   
Pareizi vai nepareizi, bet man motoram nekas nav noticis 
  
 
tas ir pareizi   atstāt 1 robā un ripot   nepareizi ir bremzēt slēdzoties caur katru robu tādejādi ātrāk samazinot ātrumu nelietojot bremzes 
  
ka tu to domaji, atstat 1.aja roba un ripot?    
  
1 robā = vienā robā 
1. robā = pirmajā robā 
 
gramatika tā mums skolā nepatika   |    Offline |  |   |  
Staris   |  |   Kopš: 24. Apr 2006 
No: Ventspils 
Ziņojumi: 30548 
Braucu ar: ra ucuarB 
 |  
13 Oct 2009, 23:48:27 labaiss rakstīja: 
 
13 Oct 2009, 23:47:34 Staris rakstīja: 
Starp citu - kā bremzē mašīnas ar automātisko kārbu?   
  
Nospiež bremžu pedāli un bremzē!    
  
un ko dara ātrumkārba? Ja braucu ar piekto ātrumu un domāju bremzēt līdz nullēm   Neslēdz no piektā uz ceturto, tad trešo otro pirmo? Vai arī tur kaut kā sajūgs paralēli darbojas |    Offline |  |   |  
| labaiss |  |  Kopš: 03. Jan 2008 
No: Rīga 
Ziņojumi: 2793 
Braucu ar:  A220, 135iS, X5, Z4 
 |  
13 Oct 2009, 23:49:11 Staris rakstīja: 
 
13 Oct 2009, 23:48:05 labaiss rakstīja: 
 
13 Oct 2009, 23:46:49 kars rakstīja: 
 
13 Oct 2009, 23:43:19 Staris rakstīja: 
nēnu es nezinu par kāda veida motora bremzēšanu jūs runājat. Ja es ieraugu sarkano (aiz muguras nav citu auto vai arī pats pārsniedzu atļauto pilsētā   ), tad es atmetos un ripoju (ātrumā ielikts) līdz brīdim, kad tuvojos priekšējam auto vai stop līnijai. Tad attiecīgi spiežu arī bremzes un beigās izņemu no ātruma. Man kaut kā liekas nevajadzīgi braukt ar konstantu ātrumu līdz pēdējam brīdim un tad mest pa bremzēm. Tāpat ieraugot sarkano es neņemu no ātruma ārā un nebremzēju tikai ar bremzēm, lai saudzētu motoru   
Pareizi vai nepareizi, bet man motoram nekas nav noticis 
  
 
tas ir pareizi   atstāt 1 robā un ripot   nepareizi ir bremzēt slēdzoties caur katru robu tādejādi ātrāk samazinot ātrumu nelietojot bremzes 
  
ka tu to domaji, atstat 1.aja roba un ripot?    
  
1 robā = vienā robā 
1. robā = pirmajā robā 
 
gramatika tā mums skolā nepatika   
  
ja ventspils gimnazija slikti izglitojusi mani   |    Offline |  |   |  
| labaiss |  |  Kopš: 03. Jan 2008 
No: Rīga 
Ziņojumi: 2793 
Braucu ar:  A220, 135iS, X5, Z4 
 |  
13 Oct 2009, 23:50:24 Staris rakstīja: 
 
13 Oct 2009, 23:48:27 labaiss rakstīja: 
 
13 Oct 2009, 23:47:34 Staris rakstīja: 
Starp citu - kā bremzē mašīnas ar automātisko kārbu?   
  
Nospiež bremžu pedāli un bremzē!    
  
un ko dara ātrumkārba? Ja braucu ar piekto ātrumu un domāju bremzēt līdz nullēm   Neslēdz no piektā uz ceturto, tad trešo otro pirmo? Vai arī tur kaut kā sajūgs paralēli darbojas 
  
nē! 
ja brauksi,teiksim uz 100km/h un atmeties uz kadiem 30,tad automats ieliek attiecigaja roba, piemeram, 2. vai 3.[ Šo ziņu laboja labaiss, 13 Oct 2009, 23:52:55 ]  |    Offline |  |   |  
kars   |  |   Kopš: 13. May 2006 
No: Rīga 
Ziņojumi: 7661 
Braucu ar: velo 
 |  
13 Oct 2009, 23:47:34 Staris rakstīja: 
Starp citu - kā bremzē mašīnas ar automātisko kārbu?   
  
 
ar tomātiem ir savādāk, tie plūdeni pārmet uz zemāku robu 
 
bet kāpēc piem m3 SMG slēdzoties uz leju tiek uzdota pretī gāze (autoblip)      |    Offline |  |   |  
Staris   |  |   Kopš: 24. Apr 2006 
No: Ventspils 
Ziņojumi: 30548 
Braucu ar: ra ucuarB 
 | Ladna. Liekas, ka mēs te pamatīgu offtopic esam uztaisījuši. Šī saruna neatbilst topika nosaukumam   |    Offline |  |   |  
| 
 |  
kars   |  |   Kopš: 13. May 2006 
No: Rīga 
Ziņojumi: 7661 
Braucu ar: velo 
 | iesaku 328   |    Offline |  |   |  
| buncix |  |   Kopš: 31. Dec 2005 
Ziņojumi: 1160 
Braucu ar: Ioniq 5 
 |  
13 Oct 2009, 23:47:34 Staris rakstīja: 
Starp citu - kā bremzē mašīnas ar automātisko kārbu?   
  
Kad man bija 735tais E38 automāts, tad šat tad paprovēju bremzēt arī ar kārbu manuālajā režīmā. Galīgi garām, tā pārslēgšanās ir ar tādiem spēcīgākiem grūdieniem-ravieniem dzinējam, lai gan te eksperti Autobild saka, ka tā var darīt. Nu varbūt ar jaunajiem bembjiem tā lieta ir ok.[ Šo ziņu laboja buncix, 14 Oct 2009, 00:30:24 ]  |    Offline |  |   |  
xtreme21   |  |   Kopš: 24. Jan 2005 
No: Jelgava 
Ziņojumi: 2552 
Braucu ar: Bobiku 
 | ņem manu M3 par 3000Ls    |    Offline |  |   |  
| rupucis85 |  |   Kopš: 06. Jul 2009 
No: Rīga 
Ziņojumi: 712 
Braucu ar: zviedru neitronu paatrinataju 
 | kapeec nepareizi taa bremzeet? formulaa taa bremzee! 
 
13 Oct 2009, 23:46:49 kars rakstīja: 
 
13 Oct 2009, 23:43:19 Staris rakstīja: 
nēnu es nezinu par kāda veida motora bremzēšanu jūs runājat. Ja es ieraugu sarkano (aiz muguras nav citu auto vai arī pats pārsniedzu atļauto pilsētā   ), tad es atmetos un ripoju (ātrumā ielikts) līdz brīdim, kad tuvojos priekšējam auto vai stop līnijai. Tad attiecīgi spiežu arī bremzes un beigās izņemu no ātruma. Man kaut kā liekas nevajadzīgi braukt ar konstantu ātrumu līdz pēdējam brīdim un tad mest pa bremzēm. Tāpat ieraugot sarkano es neņemu no ātruma ārā un nebremzēju tikai ar bremzēm, lai saudzētu motoru   
Pareizi vai nepareizi, bet man motoram nekas nav noticis 
  
 
tas ir pareizi   atstāt 1 robā un ripot   nepareizi ir bremzēt slēdzoties caur katru robu uz leju, tādejādi ātrāk samazinot ātrumu. nelietojot bremzes 
  |    Offline |  |   |  
| TwinTurbo |  |   Kopš: 25. Jan 2009 
No: Rīga 
Ziņojumi: 214 
Braucu ar: E91 204hp 
 | Ja gribi ekonomeet tad njem - 318is, bet iet ar neslikti. 
Bet ieteiktu njemt 328!    |    Offline |  |   |  
| Ritigais |  |   Kopš: 20. Jul 2008 
No: Jelgava 
Ziņojumi: 185 
Braucu ar: E46 
 | Ko tur varat bakstīties gribi braukt, tad ņem lielmotoru, ja taupīt, tad dīzeli!!!! Bet vēl labāk pabrauc ar vienu otru trešo un ņem to kas labākā stāvoklīi un par pieņemamāku naudu, jo tik milzīga izvēle ar normāliem autiņiem tik plašā motoru izvēlē jau nav sastopami!!! |    Offline |  |   |  
| helkama |  |   Kopš: 14. Feb 2009 
No: Brocēni 
Ziņojumi: 867 
Braucu ar: Astra-G 
 | Bet vai kads var adbildet uz zinkarigu jautajumu.Kapec bremzejot straujak ar bremzem motors vairak patere benzinu   |    Offline |  |   |  
kars   |  |   Kopš: 13. May 2006 
No: Rīga 
Ziņojumi: 7661 
Braucu ar: velo 
 |  
14 Oct 2009, 03:19:57 rupucis85 rakstīja: 
 
kapeec nepareizi taa bremzeet? formulaa taa bremzee! 
 
  
 
kā   ar motoru   
 
"Deceleration 
 
The carbon brakes in combination with the aerodynamics produces truly remarkable braking forces. The deceleration force under braking is usually 4 g (39 m/s²), and can be as high as 5-6 g when braking from extreme speeds, for instance at the Gilles Villeneuve circuit or at Indianapolis. In 2007, Martin Brundle, a former Grand Prix driver, tested the Williams Toyota FW29 Formula 1 car, and stated that under heavy braking he felt like his lungs were hitting the inside of his ribcage, forcing him to exhale involuntarily. Here the aerodynamic drag actually helps, and can contribute as much as 1.0 g of braking force, which is the equivalent of the brakes on most sports cars. In other words, if the throttle is let go, the F1 car will slow down under drag at the same rate as most sports cars do with braking, at least at speeds above 150 km/h (93 mph). The drivers do not utilise engine or compression braking, although it may seem this way. The only reason they change down gears prior to entering the corner is to be in the correct gear for maximum acceleration on the exit of the corner. 
 
There are three companies who manufacture brakes for Formula One. They are Hitco, (based in the US, part of the SGL Carbon Group), Brembo in Italy and Carbone Industrie of France. Whilst Hitco manufacture their own carbon/carbon, Brembo sources theirs from Honeywell, and Carbone Industrie purchases their carbon from Messier Bugatti. 
 
Carbon/Carbon is a short name for carbon fibre reinforced carbon. This means carbon fibres strengthening a matrix of carbon, which is added to the fibres by way of matrix deposition (CVI or CVD) or by pyrolosis of a resin binder. 
 
F1 brakes are 278 mm (10.9 in) in diameter and a maximum of 28 mm (1.1 in) thick. The carbon/carbon brake pads are actuated by 6-piston opposed calipers provided by Akebono, AP Racing or Brembo. The calipers are aluminium alloy bodied with titanium pistons. The regulation limits the modulus of the caliper material to 80GPa in order to prevent teams using exotic, high specific stiffness materials for example Beryllium. Titanium pistons save weight, but also have a low thermal conductivity, reducing the heat flow into the brake fluid."(c)wiki[ Šo ziņu laboja kars, 14 Oct 2009, 17:20:58 ]  |    Offline |  |   |  
| 
 |  
| Locis |  |   Kopš: 14. Aug 2008 
No: Dobele 
Ziņojumi: 11592 
Braucu ar: X5  , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu 
 |  
29 Sep 2009, 12:49:41 Bozulis rakstīja: 
Vēl vari 325 tds, ekanomijas kaungalis un kaut ko kustas uz priekšu ar!! Labāks ir par 323.    
  
Ko Tu pīpē? Nopietni,kas tur labāks tieši par 323? TDS driftam  	    |    Offline |  |   |  
| seatbelt |  |   Kopš: 11. Aug 2006 
No: Rīga 
Ziņojumi: 391 
Braucu ar: CP2266 
 |  
14 Oct 2009, 18:12:53 Locis rakstīja: 
 
29 Sep 2009, 12:49:41 Bozulis rakstīja: 
Vēl vari 325 tds, ekanomijas kaungalis un kaut ko kustas uz priekšu ar!! Labāks ir par 323.    
  
Ko Tu pīpē? Nopietni,kas tur labāks tieši par 323? TDS driftam  	    
  
taa tu saki, jo pasham 323?  |    Offline |  |   |  
| Locis |  |   Kopš: 14. Aug 2008 
No: Dobele 
Ziņojumi: 11592 
Braucu ar: X5  , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu 
 | Ko saku? Es vienkārši pajautāju,kas sliktākajam  BMW dīzelim var būt labāks par R6 benzīnieku,kas ir viena no tā lietām,kas BMW labi padevusies?  |    Offline |  |   |  
| Locis |  |   Kopš: 14. Aug 2008 
No: Dobele 
Ziņojumi: 11592 
Braucu ar: X5  , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu 
 | Un,jā,tāpēc,ka pašam ir un zinu,ka nekā slikta tur nav    Esmu pat brīžiem nedaudz pārsteigts.. |    Offline |  |   |  
  |  
  
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo 
		 
 |