Online

Pašreiz BMWPower skatās 142 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Velosipēdu topiks

AutorsZiņojums
kkkkk
06. Jun 2017, 08:41 #11781

Kopš: 28. Jan 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 554

Braucu ar: e91xd


06 Jun 2017, 01:48:18 @MartinsL rakstīja:
Nedaudz kauns publiski atzīt savu laiku skatoties kādos laikos citi iebraukuši , no otras puses lepojos, ka vispār vienā elpas vilcienā nekur nepiebremzējot paveicu šo distanci iepriekš tikai 3 nedēļas lēnā garā vizinoties apkārt. 5 gadus esot tikai sēdošā darbā un rijot "maķīti"
Izbraucu abus apļus 1h25min Nekas, apņēmība ir liela, Nākamgad iemīšu 1h limitā Varat pieseivot šo postu un pēc gada ierēkt vēlreiz

tad jau labi , es ar karbonu 1:08 bet gan jaatzist , ka abus aplus stradaju uz draudzenes vilksanu uz max atru finisesanu tik zemu sen nebiju rigas gonkas biju, bet galigi engribejas ar mtb ri4uku braukt taja bara, tadelj nepardzivoju,

un tagad domaju braukt Plavinas garo vai tomer iso
Offline
kkkkk
06. Jun 2017, 08:43 #11782

Kopš: 28. Jan 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 554

Braucu ar: e91xd


05 Jun 2017, 23:15:34 @sergis15 rakstīja:
es principā tautā esmu eņģelītis
drīz jau sezonas vidus, un man vēl nav 800km sabraukti



nu ja visi 800 pa bikernieku mezu, tad jau cita kategorija kaa teikt, nav jau butiski km , bet gan kaa to dara, un tu jau zini, kaa isaa laika max rezultatu izspiest
Offline
NorX
06. Jun 2017, 09:18 #11783

Kopš: 20. Jan 2003

Ziņojumi: 52

Braucu ar: 330xd


06 Jun 2017, 00:47:50 @wheelie rakstīja:

06 Jun 2017, 00:34:49 @MartinsL rakstīja:
Ja kas , kur vispār meklēt nākamos braucienus Latvijā ?


https://teamup.com/ksfd5aa16bf6e674a3

Kalendārs
Offline
sais
06. Jun 2017, 10:45 #11784

Kopš: 18. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 357

Braucu ar: F10

Ir LV kāds kantoris vai privātais, kurš izīrē labus fullīšus? Uz Beskidiem gribētos paprovēt kā ir ar tādu kapāt.
Pašreiz braucu ar cieto karbona dakšu un uz vienu gonku speciāli pirkt kaut kādu sakarīgu mīksto ar gaisu negribās, vēl jo vairāk, zinot ka pēc Beskidiem viņu vairs LV neizmantošu

varbūt kāds kam te ir serviss vai veikals var iedot patestēt dakšu (pret samaksu protams), ja ir kādam kas piedāvājams PM (29er, disku bremzes).
Offline
Araajz
06. Jun 2017, 10:56 #11785

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28474

Braucu ar: E39

mheh, iedot patestēt, bet tāpat nepirks un vēl uz nedēļu beskidos Varēji vismaz sadirst, ka pa biķeru mežu vizināsies
Offline
sergis15
06. Jun 2017, 11:09 #11786

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12125

Braucu ar: pikapu


06 Jun 2017, 08:43:24 @kkkkk rakstīja:

05 Jun 2017, 23:15:34 @sergis15 rakstīja:
es principā tautā esmu eņģelītis
drīz jau sezonas vidus, un man vēl nav 800km sabraukti



nu ja visi 800 pa bikernieku mezu, tad jau cita kategorija kaa teikt, nav jau butiski km , bet gan kaa to dara, un tu jau zini, kaa isaa laika max rezultatu izspiest

sacensības jau arī ir tai skaitā
sākumā braukājos xc režīmā, tad sāku vairāk pa stigām, mierīgākā pulsā.

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
barney
06. Jun 2017, 11:26 #11787

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 519

Braucu ar: i3 & Subaru


05 Jun 2017, 21:44:58 @sasha_belijs rakstīja:

05 Jun 2017, 20:11:20 @user rakstīja:

huiņa tā visa. kurā brīdī, tad pieņemt lēmumu - esmu gatavs elitei ? ir sacensības, kurās spora klase nav interesanta, jo vienkārši maz dalībnieku un mazāka konkurence, ka tas tautas/sporta vairāk ir kā distances garuma apzīmējums, nevis dalībnieku grupēšana.


jo stulbi, ja tautas klasē varētu braukt tikai, ja ir vismaz 20kg liekā svara

nepareizs jautajums, tiem klauniem vajg saprast kura bridi mest mieru , ja ir tadi neveiksminieki, ka nespej progreset un/vai uzvaret un pariet uz pro/sporta whatever, pie tam, aj vinjiem ir tads nodrosinajums/atbalsts, kadu esmu redzejis ieprieks

tadelj jau citur tajas sport klases nav daudz dalibnieku, jo visi wanna be winneri sezh tautas klase, kur vinji jutas kruti.

vel viens alternativs piemers: ja tu esi pro atlets sprinteris, tad sanjemies un noskrien pilno maratonu, nevis tur 5k vai 10k, jo maratons bus lielaks izaicinajums, bet neskatoties uz to pro atletam IR JAVAR noskriet labi ari maratonu, un katrs to var, kursh ir tiesham pro. Ne jau 1-10. vietas, bet pirmaja 1-50-100 noteikti, ja pagatavojas.

p.s. tikai navajg atmazkas dzit, ka pro sprinterim nav laika tadiem treninjiem, sapisis formu sprintam utt., tas viss ir mulkibas, par ko netiek runats tagad


Konkrēti SEB seriālā par skādi nenāktu sezonas kopvērtējuma pirmo Tautas simtnieku automātiski pārcelt uz garo distanci nākamajā sezonā. Tāpat nākošajā sezonā garās distances 100+ kopvērtējumā var brīvprātīgi atgriezties Tautas distancē. Tautas spice tad varētu pierādīt, uz ko patiešām ir spējīgi + weekend warriori no tautas varētu pacīnīties par spici.

Garajā distancē tad tiešām sacenstos visi spēcīgākie un Tautā nejauktu gaisu..

Protam, tā ir utopija un tas nekad nenotiks
Offline
sergis15
06. Jun 2017, 11:33 #11788

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12125

Braucu ar: pikapu

kādus 100?
tur max pirmos 30.
visgodīgāk būtu top 6

es pagaidām esmu kopiķī 139, pirmā gonka galīgs atsos, bet līdz simtniekam vajadzētu tikt.
plānoju to izdarīt ar kilometrāžu līdz 2k
siguldā 115vieta.

tu iedomājies, cik reizes es nomirtu garajā trasē?

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
toolis
06. Jun 2017, 11:36 #11789

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1869

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr

kad sencis brauca lamsf padsmit gadus atpakaļ, tad tur bija līdzīgi. tas beidzās ar stulbu rēķināšanu, braukšanu noteiktos punktos/pozīcijā vai nestartēšanu atsevišķos posmos, lai tikai nepārmestu uz citu klasi dēļ kopvērtējuma. Beigās laikam izveidoja vilciņa līgu jo amatieriem nepatika doma, ka lamsf grib taisīt profus un amatieriem kam tas ir hobijs sacensības ir reāli par smagu.

sebs pats par sevi ir sportive ar ļoti zemu skila nepieciešamību, tur pat ap 150. vietu cilvēki nejēdz ne caur dubļiem izbraukt.

[ Šo ziņu laboja toolis, 06 Jun 2017, 11:38:45 ]

Offline
barney
06. Jun 2017, 11:42 #11790

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 519

Braucu ar: i3 & Subaru


06 Jun 2017, 11:33:36 @sergis15 rakstīja:
kādus 100?
tur max pirmos 30.
visgodīgāk būtu top 6

es pagaidām esmu kopiķī 139, pirmā gonka galīgs atsos, bet līdz simtniekam vajadzētu tikt.
plānoju to izdarīt ar kilometrāžu līdz 2k
siguldā 115vieta.

tu iedomājies, cik reizes es nomirtu garajā trasē?


Nu par cipariem un pašu mehānismu var spriest daudz un dikti, bet ideja kā tāda - kaut kāds mehānisms, kas pašu spici, kas baigi nemainās gadiem, pārvietotu pie atbilstošiem pretiniekiem
Offline
sergis15
06. Jun 2017, 11:48 #11791

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12125

Braucu ar: pikapu


06 Jun 2017, 11:42:53 @barney rakstīja:

06 Jun 2017, 11:33:36 @sergis15 rakstīja:
kādus 100?
tur max pirmos 30.
visgodīgāk būtu top 6

es pagaidām esmu kopiķī 139, pirmā gonka galīgs atsos, bet līdz simtniekam vajadzētu tikt.
plānoju to izdarīt ar kilometrāžu līdz 2k
siguldā 115vieta.

tu iedomājies, cik reizes es nomirtu garajā trasē?


Nu par cipariem un pašu mehānismu var spriest daudz un dikti, bet ideja kā tāda - kaut kāds mehānisms, kas pašu spici, kas baigi nemainās gadiem, pārvietotu pie atbilstošiem pretiniekiem

nu pa manam prātīgāk būtu piemēram, tos top 30 no tautas, kuri katru dienu hujārī treniņus, aizmest uz sportu.
lai viss būtu daudz maz godīgi, varētu sadalīt sportu 2 divīzijās.
Pro un Pro amatieri.
jo ja viņus aizmestu tur, jamie arī nebūtu sajusmā, ka 40gadīgam purnam, kurš izdomājis darīt to, ko nedarīja jaunībā, būs jāsacenšas ar delfīnu.
vnk labākie tautas braucējie, skrietos ar Pro, būtu iespēja izcelt tur, ja ir monstrs, bet tai pat laikā, cīnoties galvenais savā pro am klasē.
un pēc tam, nākamajā gadā, no tautas top10 met uz priekšu. kad tur piemēram ir savākušies 100 pro am, tad pēdējos 10 met atpakaļ uz tautu, un no tautas 10 uz augšu

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
barney
06. Jun 2017, 11:52 #11792

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 519

Braucu ar: i3 & Subaru


06 Jun 2017, 11:36:07 @toolis rakstīja:
kad sencis brauca lamsf padsmit gadus atpakaļ, tad tur bija līdzīgi. tas beidzās ar stulbu rēķināšanu, braukšanu noteiktos punktos/pozīcijā vai nestartēšanu atsevišķos posmos, lai tikai nepārmestu uz citu klasi dēļ kopvērtējuma. Beigās laikam izveidoja vilciņa līgu jo amatieriem nepatika doma, ka lamsf grib taisīt profus un amatieriem kam tas ir hobijs sacensības ir reāli par smagu.

sebs pats par sevi ir sportive ar ļoti zemu skila nepieciešamību, tur pat ap 150. vietu cilvēki nejēdz ne caur dubļiem izbraukt.


Par to rēķināšanu īsti nevaru iedomāties.. Teiksmi, cut-off ir pirmie 20. Tad tur sanāk, ka rēķināšana būs par to, lai mūžīgi neiebrauktu augstāk, kā 20niekā? Tad censoņi, kas par katru cenu gribēs palikt tautā par uzvaru tāpat necīnīsies - vienmēr turēsies aiz 20nieka. Kaut kā šķiet, ka tur varētu būt nedaudz cita motivācija, bet varbūt kļūdos
Offline
barney
06. Jun 2017, 11:56 #11793

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 519

Braucu ar: i3 & Subaru


06 Jun 2017, 11:48:01 @sergis15 rakstīja:

06 Jun 2017, 11:42:53 @barney rakstīja:

06 Jun 2017, 11:33:36 @sergis15 rakstīja:
kādus 100?
tur max pirmos 30.
visgodīgāk būtu top 6

es pagaidām esmu kopiķī 139, pirmā gonka galīgs atsos, bet līdz simtniekam vajadzētu tikt.
plānoju to izdarīt ar kilometrāžu līdz 2k
siguldā 115vieta.

tu iedomājies, cik reizes es nomirtu garajā trasē?


Nu par cipariem un pašu mehānismu var spriest daudz un dikti, bet ideja kā tāda - kaut kāds mehānisms, kas pašu spici, kas baigi nemainās gadiem, pārvietotu pie atbilstošiem pretiniekiem

nu pa manam prātīgāk būtu piemēram, tos top 30 no tautas, kuri katru dienu hujārī treniņus, aizmest uz sportu.
lai viss būtu daudz maz godīgi, varētu sadalīt sportu 2 divīzijās.
Pro un Pro amatieri.
jo ja viņus aizmestu tur, jamie arī nebūtu sajusmā, ka 40gadīgam purnam, kurš izdomājis darīt to, ko nedarīja jaunībā, būs jāsacenšas ar delfīnu.
vnk labākie tautas braucējie, skrietos ar Pro, būtu iespēja izcelt tur, ja ir monstrs, bet tai pat laikā, cīnoties galvenais savā pro am klasē.
un pēc tam, nākamajā gadā, no tautas top10 met uz priekšu. kad tur piemēram ir savākušies 100 pro am, tad pēdējos 10 met atpakaļ uz tautu, un no tautas 10 uz augšu


Nu jā, kaut kāda tāda sistēma galīgi nenāktu par skādi. Tad tur garajā distancē vienkārši divas ieskaites. Vienīgi šķiet, ka ieinteresēto šādā reformā būtu gauži maz
Offline
sergis15
06. Jun 2017, 12:01 #11794

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12125

Braucu ar: pikapu


06 Jun 2017, 11:56:13 @barney rakstīja:

06 Jun 2017, 11:48:01 @sergis15 rakstīja:

06 Jun 2017, 11:42:53 @barney rakstīja:

06 Jun 2017, 11:33:36 @sergis15 rakstīja:



Nu jā, kaut kāda tāda sistēma galīgi nenāktu par skādi. Tad tur garajā distancē vienkārši divas ieskaites. Vienīgi šķiet, ka ieinteresēto šādā reformā būtu gauži maz

hvz, tautas spice neko jau nezaudētu, tikai tas ka garāka distance.
bet ja viņi dienā brauc ap 100km, tad nu neredzu ko viņiem sūdzēties
tas es, reti kad izbraucu garāku treniņu par seb tuatas distanci

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
toolis
06. Jun 2017, 12:02 #11795

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1869

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr


06 Jun 2017, 11:52:27 @barney rakstīja:

06 Jun 2017, 11:36:07 @toolis rakstīja:
kad sencis brauca lamsf padsmit gadus atpakaļ, tad tur bija līdzīgi. tas beidzās ar stulbu rēķināšanu, braukšanu noteiktos punktos/pozīcijā vai nestartēšanu atsevišķos posmos, lai tikai nepārmestu uz citu klasi dēļ kopvērtējuma. Beigās laikam izveidoja vilciņa līgu jo amatieriem nepatika doma, ka lamsf grib taisīt profus un amatieriem kam tas ir hobijs sacensības ir reāli par smagu.

sebs pats par sevi ir sportive ar ļoti zemu skila nepieciešamību, tur pat ap 150. vietu cilvēki nejēdz ne caur dubļiem izbraukt.


Par to rēķināšanu īsti nevaru iedomāties.. Teiksmi, cut-off ir pirmie 20. Tad tur sanāk, ka rēķināšana būs par to, lai mūžīgi neiebrauktu augstāk, kā 20niekā? Tad censoņi, kas par katru cenu gribēs palikt tautā par uzvaru tāpat necīnīsies - vienmēr turēsies aiz 20nieka. Kaut kā šķiet, ka tur varētu būt nedaudz cita motivācija, bet varbūt kļūdos


sebā kopvērtējumā tiek ņemti 5 posmi no 7. uzvari 4, pārējos 3 vai nu nebrauc, vai brauc lēni, vai brauc vispār citā distancē. rezultātā tu esi uzvarējis 4 no 7 posmiem, bet kopvērtējumā neesi pat top 100. pa lielam nekas nemainās. tapēc tas īsti nestrādā. un beigās kāds kas kuļas pa 50-100nieku ir spiests pāriet uz garāku distanci, jo dēļ veiksmīgiem shēmotājiem kopvērtējums ir labs

[ Šo ziņu laboja toolis, 06 Jun 2017, 12:04:35 ]

Offline
kkkkk
06. Jun 2017, 12:05 #11796

Kopš: 28. Jan 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 554

Braucu ar: e91xd


06 Jun 2017, 11:48:01 @sergis15 rakstīja:

06 Jun 2017, 11:42:53 @barney rakstīja:

06 Jun 2017, 11:33:36 @sergis15 rakstīja:
kādus 100?
tur max pirmos 30.
visgodīgāk būtu top 6

es pagaidām esmu kopiķī 139, pirmā gonka galīgs atsos, bet līdz simtniekam vajadzētu tikt.
plānoju to izdarīt ar kilometrāžu līdz 2k
siguldā 115vieta.

tu iedomājies, cik reizes es nomirtu garajā trasē?


Nu par cipariem un pašu mehānismu var spriest daudz un dikti, bet ideja kā tāda - kaut kāds mehānisms, kas pašu spici, kas baigi nemainās gadiem, pārvietotu pie atbilstošiem pretiniekiem

nu pa manam prātīgāk būtu piemēram, tos top 30 no tautas, kuri katru dienu hujārī treniņus, aizmest uz sportu.
lai viss būtu daudz maz godīgi, varētu sadalīt sportu 2 divīzijās.
Pro un Pro amatieri.
jo ja viņus aizmestu tur, jamie arī nebūtu sajusmā, ka 40gadīgam purnam, kurš izdomājis darīt to, ko nedarīja jaunībā, būs jāsacenšas ar delfīnu.
vnk labākie tautas braucējie, skrietos ar Pro, būtu iespēja izcelt tur, ja ir monstrs, bet tai pat laikā, cīnoties galvenais savā pro am klasē.
un pēc tam, nākamajā gadā, no tautas top10 met uz priekšu. kad tur piemēram ir savākušies 100 pro am, tad pēdējos 10 met atpakaļ uz tautu, un no tautas 10 uz augšu

busim godigi, seb 10+km tevi nenogalinatu,

vienigais , tad Japinam jaaiziet no Federacijas, savdak ar savu licenzesanu nodzen velmi, amatierim man ,braukt garo distanci pie vina

VIVUS tas ir cits stasts, bet mirsana ir jautra

[ Šo ziņu laboja kkkkk, 06 Jun 2017, 12:06:13 ]

Offline
barney
06. Jun 2017, 12:20 #11797

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 519

Braucu ar: i3 & Subaru


06 Jun 2017, 12:02:41 @toolis rakstīja:

06 Jun 2017, 11:52:27 @barney rakstīja:

06 Jun 2017, 11:36:07 @toolis rakstīja:
kad sencis brauca lamsf padsmit gadus atpakaļ, tad tur bija līdzīgi. tas beidzās ar stulbu rēķināšanu, braukšanu noteiktos punktos/pozīcijā vai nestartēšanu atsevišķos posmos, lai tikai nepārmestu uz citu klasi dēļ kopvērtējuma. Beigās laikam izveidoja vilciņa līgu jo amatieriem nepatika doma, ka lamsf grib taisīt profus un amatieriem kam tas ir hobijs sacensības ir reāli par smagu.

sebs pats par sevi ir sportive ar ļoti zemu skila nepieciešamību, tur pat ap 150. vietu cilvēki nejēdz ne caur dubļiem izbraukt.


Par to rēķināšanu īsti nevaru iedomāties.. Teiksmi, cut-off ir pirmie 20. Tad tur sanāk, ka rēķināšana būs par to, lai mūžīgi neiebrauktu augstāk, kā 20niekā? Tad censoņi, kas par katru cenu gribēs palikt tautā par uzvaru tāpat necīnīsies - vienmēr turēsies aiz 20nieka. Kaut kā šķiet, ka tur varētu būt nedaudz cita motivācija, bet varbūt kļūdos


sebā kopvērtējumā tiek ņemti 5 posmi no 7. uzvari 4, pārējos 3 vai nu nebrauc, vai brauc lēni, vai brauc vispār citā distancē. rezultātā tu esi uzvarējis 4 no 7 posmiem, bet kopvērtējumā neesi pat top 100. pa lielam nekas nemainās. tapēc tas īsti nestrādā. un beigās kāds kas kuļas pa 50-100nieku ir spiests pāriet uz garāku distanci, jo dēļ veiksmīgiem shēmotājiem kopvērtējums ir labs


Es vairāk biju domājis par to, ka ja čalis var uzvarēt 4 posmus, tad viņam droši vien ir pietiekošas ambīcijas, lai cīnītos par uzvaru arī kopvērtējumā, nevis samierinātos ar 20+ pleķi.
Es gan nezinu, kāda tur ir motivācija spicē, varbūt smagi kļūdos.
Offline
toolis
06. Jun 2017, 12:56 #11798

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1869

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr

ja jāizvēlas uzlikt mīksto kopvērtējumam ar pāris kausiņiem vai nākamgad ar grūtībām braukt top10, jo pretī ir zzk un rbr, tad motivāciju viegli atrast uzlikt mīksto kopvērtējumam. siguldā distances garums jau bija daudz jūtamāks, līderiem starpība 40 minūtes, cēsīs tik 20.

ar to gribu pateikt, ka nav tādas sistēmas kas kādu piespiestu braukt, kur viņš negrib. ja negribēs atradīs veidu kā palikt tautā.

[ Šo ziņu laboja toolis, 06 Jun 2017, 12:59:14 ]

Offline
MartinsL
06. Jun 2017, 12:57 #11799

Kopš: 16. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 872

Braucu ar: Nebraucu!

Izskaidrojiet kāds - lūk nolikumā skaidri rakstīts ka nevar braukt ar šosejniekiem , citēju: " individuālo braucienu šosejas sporta velosipēdiem un velosipēdiem, kas aprīkoti ar guļ stūrēm" Šis par jūrmalas sestdienas braucienu. Bet tur tak atkal būs pilns ar šosejniekiem Nesaprotu tad kas ir sporta šosejnieks un šosejnieks un ar ko viņi atšķiras ?

-----------------
Garāžu sekcijveida vārti un sētas! Poweram -7% no pasūtījuma summas 2018. gada sezonā!

https://www.facebook.com/vartumontaza
Offline
barney
06. Jun 2017, 13:00 #11800

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 519

Braucu ar: i3 & Subaru


06 Jun 2017, 12:57:57 @MartinsL rakstīja:
Izskaidrojiet kāds - lūk nolikumā skaidri rakstīts ka nevar braukt ar šosejniekiem , citēju: " individuālo braucienu šosejas sporta velosipēdiem un velosipēdiem, kas aprīkoti ar guļ stūrēm" Šis par jūrmalas sestdienas braucienu. Bet tur tak atkal būs pilns ar šosejniekiem Nesaprotu tad kas ir sporta šosejnieks un šosejnieks un ar ko viņi atšķiras ?

Ar šādu pačkā nevarēsi braukt


Ar šādu varēsi:
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo