Autors | Ziņojums |
LAKSHMI | |
 Kopš: 22. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1692
Braucu ar: LAKSHMI
| Bet beigās rusaki pateiks ka pie visa ir vainīgi piloti un ar to tas viss arī beigsies.....kā jau vienmēr kad notiek avārijas pie vainas ir piloti nevis tas ka tas sūds mosh nemaz nevarēja lidot,vai bija sūdīga degviela.  |
Offline | |
|
starlit | |
 Kopš: 11. Aug 2008
Ziņojumi: 2020
Braucu ar: BMW
|
08 Sep 2011, 13:22:55 niky5 rakstīja:
Bet beigās rusaki pateiks ka pie visa ir vainīgi piloti un ar to tas viss arī beigsies.....kā jau vienmēr kad notiek avārijas pie vainas ir piloti nevis tas ka tas sūds mosh nemaz nevarēja lidot,vai bija sūdīga degviela. 
tas sūds - un citi krievu sūdi lido ok kara aviācija tam ir piemērs
BET.... vot degviela.... tehniskā apkope utt. ...es lieku uz degvielu  |
Offline | |
|
hronists | |
 Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
08 Sep 2011, 13:22:55 niky5 rakstīja:
Bet beigās rusaki pateiks ka pie visa ir vainīgi piloti un ar to tas viss arī beigsies.....kā jau vienmēr kad notiek avārijas pie vainas ir piloti nevis tas ka tas sūds mosh nemaz nevarēja lidot,vai bija sūdīga degviela. 
nubet, pat ja arī bija sūdīga soļarka vai pārkrauts ļotaks, pilotu ziņā ir nepacelties, ja nespēj noteiktā ceļa posmā sasniegt pacelšanās ātrumu.
|
Offline | |
|
hronists | |
 Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
08 Sep 2011, 13:28:08 starlit rakstīja:
tas sūds - un citi krievu sūdi lido ok kara aviācija tam ir piemērs
jā, nupat viens MIG atkal aizgāja pa pipeļiem un visi pārējie nolikti stāvēt.
kara aviācija mļin... |
Offline | |
|
MatissC | |
Kopš: 04. Jul 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 1304
Braucu ar:
| a kaa ir pienemsim, pilots katru dienu lido ar citu lidmasinu, vai visu laiku ar vienu un to pashu? un kada pilotam ir atbildiba par pasas lidmasinas stavokli? kkadas parbaudes utt, vai ari vins tikai kapj ieksa un mauc un visu parejo citi dara?
es tik taa[ Šo ziņu laboja MatissC, 08 Sep 2011, 13:33:13 ] |
Offline | |
|
janchikz | |
 Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
| šofera stāsts kā viņš pēc traģēdijas veda uz lidostu Skrastiņa ģimeni |
Offline | |
|
dainiiz | |
 Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
08 Sep 2011, 13:32:58 MatissC rakstīja:
a kaa ir pienemsim, pilots katru dienu lido ar citu lidmasinu, vai visu laiku ar vienu un to pashu? un kada pilotam ir atbildiba par pasas lidmasinas stavokli? kkadas parbaudes utt, vai ari vins tikai kapj ieksa un mauc un visu parejo citi dara?
es tik taa
nee pilots skruuvee visu nakti iekapaa snabi tad no riita nomazgaajas dazreiz arii nee. Iziet čeklisti un dod pa pedaaliem un klokiem.
prieks tam ir mehaaniki,
neesi redzeejis air baltic reklaamu, kameer visi čuč lidmasiinas skruuvee .... daaaaa  |
Offline | |
|
MatissC | |
Kopš: 04. Jul 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 1304
Braucu ar:
| sorry, bet nebiju iedzilinajies tajaas lietas, bet nu taa ari domaju ka varetu but  |
Offline | |
|
|
Puuchuks  | |
 Kopš: 03. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24359
Braucu ar: BMW
|
08 Sep 2011, 13:32:58 MatissC rakstīja:
a kaa ir pienemsim, pilots katru dienu lido ar citu lidmasinu, vai visu laiku ar vienu un to pashu?
man viens AB pilots stāstija, ka katrreiz ar citu ļoteni un arī ar citu komandu, tb., nav tāds "pāris" pirmais un otrais pilots, kuri regulāri lido kopā |
Offline | |
|
romizz | |
 Kopš: 27. Jan 2008
No: Madona
Ziņojumi: 4305
Braucu ar: VAG
|
08 Sep 2011, 13:10:38 zbmono rakstīja:
08 Sep 2011, 12:44:26 user rakstīja:
08 Sep 2011, 12:34:10 niky5 rakstīja:
Es gan nesaprotu ,tāda komanda ar tādām zvaigznēm lido tādā sūdā kā AN nafig izmantot tos krievu sūdus ja tie krīt no debesīm paši no sevis.Par to budžetu šie varēja nopirkt paši savu ļoteni. 
tipiska krievu domāšana - pelnam miljonos, tērējam miljonus, maksājam spēlētājiem algās nnormālos miljonus sezonā, bet pārējais viss - dirsā.. lidmašīna dirsā, treniņu zāle dirsā un arēnā ledus pat notiekti dirsā.. kas viss uz algu miljonu fona nav nemaz tik dārgi..
es godīgi sakot nesaprotu top klases sportistu motivāciju spēlēt krievijā. vai tiešām lielais piķis atsver totālu infrastruktūras neesamību, sadirsto sadzīvi? kāds rezons cilvim no usa, can vai fin dzīvot kaut kādā dieva aizmirstā čeļābinskā vai vēl kādā tikpat nolaistā miestā?
to, ka viņus pērk lai celtu khl prestižu es zinu. ja tā nebūtu no šīs līgas nebūtu lielākas jēgas kā LV amatieru čempionāta.
Lokomotīvei, SKA , Kazaņai , Ufai un citiem KHL grandiem bāzes ir labākā līmenī nekā dažiem labiem NHL klubiem, tā kā nevajag liet par to, ka ASV viss ir kruta , bet KHL viss ir slikti... Vidējais līmenis protams ir zemāks, bet Lokomotīvei viss bija līmenī, Arēna uz 10 000 līdzjutējiem, treniņu bāze, internātskolas jaunajiem hokejistiem, diezgan moderna un sakārtota pilsēta utt.. ne katra NHL komanda ar to var palielīties.. Ja salīdzināsi Amur un RedWings, tad protams, ka viss būs slikti, bet tāpēc jau tā līga ir jauna un attīstās. un nav tā, ka Rietumos viss ir kruta, bet Austrumos viss ir dirsā...
Par to ,ka krievijā ar civilo aviāciju viss ir dirsā, par to nestrīdos, jo par šo jautājumu es neko daudz nezinu, ''grāmatu lasījis neesmu''... |
Offline | |
|
starlit | |
 Kopš: 11. Aug 2008
Ziņojumi: 2020
Braucu ar: BMW
|
08 Sep 2011, 13:31:27 zbmono rakstīja:
08 Sep 2011, 13:28:08 starlit rakstīja:
tas sūds - un citi krievu sūdi lido ok kara aviācija tam ir piemērs
jā, nupat viens MIG atkal aizgāja pa pipeļiem un visi pārējie nolikti stāvēt.
kara aviācija mļin...
Kāzusi ir visiem, jo īpaši slavenajiem raptoriem īsti neatceros cik, bet man liekas ka no visiem vairāk kā 50% nav tehniskā stāvoklī-birst kā fords a ražot sāka ta kad? a migi un sushkas jau no 70 gadu beigām jau kalpo
Godīgi sakot man po-nestrīdēšos. galvenais lai mazāk krīt  |
Offline | |
|
Driver  | |
 Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
08 Sep 2011, 13:32:58 MatissC rakstīja:
a kaa ir pienemsim, pilots katru dienu lido ar citu lidmasinu, vai visu laiku ar vienu un to pashu? un kada pilotam ir atbildiba par pasas lidmasinas stavokli? kkadas parbaudes utt, vai ari vins tikai kapj ieksa un mauc un visu parejo citi dara?
es tik taa
tu memee uz to, ka lidmashinas ir tada pasha stavokli kaa taxshi un marsutnieki, jo kas pirmais ierodas darba, tad ar vinju todien mauc 
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
sasha_belijs | |
 Kopš: 05. Sep 2006
Ziņojumi: 20315
Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā
|
08 Sep 2011, 13:36:50 janchikz rakstīja:
šofera stāsts kā viņš pēc traģēdijas veda uz lidostu Skrastiņa ģimeni
shit'ie sirdi plosošie stāsti gan ir crap, nah. tas vajadzīgs? vēl viens ģēnijs bija vienu uzcepis, kā Skrastiņš ar Žoltoku ''tusē debesīs''  |
Offline | |
|
Ch | |
 Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4357
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| es tik vienu nesaprotu - ja tam lidaparātam bija aizliegts lidot ES teritorijā, tad kāda x-sa pēc viņš *esot* nofočēts Latvijā pirms 2 nedēļām?
http://www.aviofoto.lv/?c=bilde&id=10484 |
Offline | |
|
hronists | |
 Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
08 Sep 2011, 13:39:28 starlit rakstīja:
Kāzusi ir visiem, jo īpaši slavenajiem raptoriem īsti neatceros cik, bet man liekas ka no visiem vairāk kā 50% nav tehniskā stāvoklī-birst kā fords a ražot sāka ta kad? a migi un sushkas jau no 70 gadu beigām jau kalpo
zini kas būtu baigi forši?
ja mēs par migiem un suškām varētu iegūt tikpat daudz info kā par raptoriem un pārējiem
par raptor ir izlasāms cik % no visiem ir darbaspējīgi (70%), cik maksā maintenace utt utjpr. par krieva brīnumiem mēs uzzinām tikai tad kad kāds nogāžas pietiekami apdzīvotā vietā, jo to vairs nevar noslēpt.
|
Offline | |
|
Kakjene  | |
 Kopš: 13. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 13560
Braucu ar: taxi
| In memoriam
http://parsportu.lv/articles/1/53846/
----------------- lightlab.lv
mocap.lv |
Offline | |
|
|
Yanny  | |
 Kopš: 19. Jul 2002
Ziņojumi: 18643
Braucu ar: 18
|
08 Sep 2011, 13:36:50 janchikz rakstīja:
šofera stāsts kā viņš pēc traģēdijas veda uz lidostu Skrastiņa ģimeni
izlasiet. un beidziet aplikt krievu bardaku, kurš, bež šaubām , ir mega, bet ir mazsvarīgs salīdzinājumā ar šīm emocijām....
[ Šo ziņu laboja Yanny, 08 Sep 2011, 13:54:03 ]
----------------- No matter how big your house is,how recent your car is,or how big your bank account is. Our graves will always be the same size. Stay humble. |
Offline | |
|
viagris | |
 Kopš: 06. Jul 2004
Ziņojumi: 4744
Braucu ar:
|
08 Sep 2011, 13:44:37 Ch rakstīja:
es tik vienu nesaprotu - ja tam lidaparātam bija aizliegts lidot ES teritorijā, tad kāda x-sa pēc viņš *esot* nofočēts Latvijā pirms 2 nedēļām?
http://www.aviofoto.lv/?c=bilde&id=10484
Gan jau, ka lidoja ar šo arī uz Dzelzceļnieka kausu. Bet nu LV nav ES, tas jau katram bērnam skaidrs.. |
Offline | |
|
hronists | |
 Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
08 Sep 2011, 13:38:52 romizz rakstīja:
Lokomotīvei, SKA , Kazaņai , Ufai un citiem KHL grandiem bāzes ir labākā līmenī nekā dažiem labiem NHL klubiem
es ne jau par viņu bāzēm, bet par to kas sportistu un viņa ģimeni sagaida, kad ir beigusies spēle vai treniņš un viņš dodas kaut vai nopirkt pienu. |
Offline | |
|
romizz | |
 Kopš: 27. Jan 2008
No: Madona
Ziņojumi: 4305
Braucu ar: VAG
|
08 Sep 2011, 14:06:22 zbmono rakstīja:
08 Sep 2011, 13:38:52 romizz rakstīja:
Lokomotīvei, SKA , Kazaņai , Ufai un citiem KHL grandiem bāzes ir labākā līmenī nekā dažiem labiem NHL klubiem
es ne jau par viņu bāzēm, bet par to kas sportistu un viņa ģimeni sagaida, kad ir beigusies spēle vai treniņš un viņš dodas kaut vai nopirkt pienu.
Kad pēdējo reizi biji krievijā?
Čeļabinskā , Haborvskā un Novokuzņeckā un vēl pāris Hokeja pilsētās ir černis, tāpēc uz turieni neviens negrib braukt , dažreiz pat par dubultu algu, bet nu ir pilsētas, kas ir pietiekami, nebaidīšos teikt, Eiropeiskas, tāda, kā Kazaņa, Jaroslavļa, Pēterburga. tur viss ir līmenī... bik ne pa tēmu jau aizgāja  |
Offline | |
|