Autors | Ziņojums |
Bender | |
Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 2066
Braucu ar: E91
|
18 Mar 2025, 17:06:09 @Janis_Janis rakstīja:
Var. Domāju, ka jebkurš to var izdarīt, kurš ņemās ar auto atslēgu kodēšanu, izgatavosanu utt. Pats pirms 4g mainīju atslēgai akumulatoru Vienības gatves maximā, tur ir stends pulksteņu remonts, atslēgu izgatavošana u.c. lietas. Pa 30min samainīja, ja nemaldos, 35 vai 40e tas maksāja. Viss strādā vēl šodien.
18 Mar 2025, 09:44:47 @SArtis rakstīja:
Vai var nomainit E90 atslēgas akumulatoru/batareju? Kur to izdarit? Vai jāmeklē jauna atslēga?
Un te vēl blakus topikā par flīzēšanas cenām čīkst. Nemāk pelnīt (apjāt) 
Minūtes darbs, 2,50€ par bačorku un 35€ kabatā  |
Offline | |
|
Jonjis  | |
 Kopš: 06. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1520
Braucu ar:
|
18 Mar 2025, 17:13:59 @Bender rakstīja:
Un te vēl blakus topikā par flīzēšanas cenām čīkst. Nemāk pelnīt (apjāt) 
Minūtes darbs, 2,50€ par bačorku un 35€ kabatā 
Jā, nomaini minūtes laikā akumulatoru, gribu redzēt.  [ Šo ziņu laboja Jonjis, 18 Mar 2025, 17:47:21 ]
----------------- BMW CCC,CIC,NBT,Evo (carplay aktivizācijas), navigācijas karšu atjaunošana un pārējās OEM multimēdijas remonts.
PM
|
Offline | |
|
Bender | |
Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 2066
Braucu ar: E91
|
18 Mar 2025, 17:46:42 @Jonjis rakstīja:
18 Mar 2025, 17:13:59 @Bender rakstīja:
Un te vēl blakus topikā par flīzēšanas cenām čīkst. Nemāk pelnīt (apjāt) 
Minūtes darbs, 2,50€ par bačorku un 35€ kabatā 
Jā, nomaini minūtes laikā akumulatoru, gribu redzēt. 
Piekrītu - tur tās atslēgas iedalās uz bačorkām ( keyless) un akku (parastiem), kas jāpārlodē.
10 minūtes?[ Šo ziņu laboja Bender, 19 Mar 2025, 07:55:15 ] |
Offline | |
|
Araajz  | |
 Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28454
Braucu ar: E39
| Arī bez keyless ir ar aķi un sākumā jāatgriež vaļā un ja pārlodē, tad vēl jāsalīmē atpakaļ - nu kādas 10 min? |
Offline | |
|
Brunooo | |
Kopš: 28. Dec 2021
Ziņojumi: 3
Braucu ar: E91
| Labdien, bmw e91 2011g,gandrīz kad jau apstājies , bremzējot dzirdami kaut kādi sitieni, kā arī pēc apstāšanās uzsākot, atkal tādi paši sitieni. Nomainīju bremžu klučus, bremžu diskiem itkā arī nekādu plaisu redzamu nav , liekas, ka skaņa no labās puses priekšā, kas tas varētu būt ?
Varbūt kaut kāda saistība ar karājošo gultni, bet kā jau teicu vairāk tas ir uz bremzēšanu, pirms gandrīz jau apstājies, tādi lieli sitieni, un arī uzsākot braukt ??? |
Offline | |
|
Araajz  | |
 Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28454
Braucu ar: E39
| Lieku uz kardānu |
Offline | |
|
naurisy92 | |
Kopš: 30. May 2025
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| Sveiki visiem! Vēlētos uzzināt kura gada E90 N52B25 benzīnieku labāk izvēleties, diapazonā no 2006-2008 gada? Vai arī nav baigā starpība? Doma ņemt 325i manuālo.
Paldies! |
Offline | |
|
bokens | |
Kopš: 07. Feb 2012
Ziņojumi: 534
Braucu ar: E84
|
30 May 2025, 00:21:23 @naurisy92 rakstīja:
Sveiki visiem! Vēlētos uzzināt kura gada E90 N52B25 benzīnieku labāk izvēleties, diapazonā no 2006-2008 gada? Vai arī nav baigā starpība? Doma ņemt 325i manuālo.
Paldies!
Nevienu! |
Offline | |
|
|
Mikels | |
 Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5193
Braucu ar: cieņu
|
30 May 2025, 07:28:04 @bokens rakstīja:
30 May 2025, 00:21:23 @naurisy92 rakstīja:
Sveiki visiem! Vēlētos uzzināt kura gada E90 N52B25 benzīnieku labāk izvēleties, diapazonā no 2006-2008 gada? Vai arī nav baigā starpība? Doma ņemt 325i manuālo.
Paldies!
Nevienu!
Jo?
Nobraucu 100k ar to dzinēju un no savas pieredzes varu teikt,ka viņš ir diezgan ložu drošs. Kamēr tas ir N52b25 tur nebūs nekādas starpības 2006 vai 2007 gads. No kaut kāda 2007/2008 gada N52 iekš e90 325i nomainīja N53, no kura gan es laikam izvairītos pēc Kaspicha aprakstītajām problēmām.[ Šo ziņu laboja Mikels, 30 May 2025, 07:52:21 ] |
Offline | |
|
Juraans | |
 Kopš: 17. Jul 2012
Ziņojumi: 347
Braucu ar:
| https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/325....html?1748584953 |
Offline | |
|
Nello | |
 Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2563
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
| E90/91 rezerves ritenis ir atkarīgs no komplektācijas jeb viņiem tas nav nemaz paredzēts? |
Offline | |
|
Asch | |
Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4403
Braucu ar:
| e9x skiet opcionali bija iespeja dabut rezerves riteni, e8x gan nav |
Offline | |
|
RSAWorkshop  | |
 Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7599
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
30 May 2025, 00:21:23 @naurisy92 rakstīja:
Sveiki visiem! Vēlētos uzzināt kura gada E90 N52B25 benzīnieku labāk izvēleties, diapazonā no 2006-2008 gada? Vai arī nav baigā starpība? Doma ņemt 325i manuālo.
Paldies!
Baigā starpība nav, N52 ir ļoti ok motors, vienīgi jau vecs un var prasīt tradicionāli 5k apkopi Kas gan ir stipri lētāk nekā N53 sakopt, tiesa gan N53 ir ļoti viegli pārtaisīt uz TOP versiju ar 200kw, bet N52 būs daudz daudz vienkāršāks apkopēs. Principā ja nav iecepušies eļļas seperatora gredzeni, tad pietiek samainīt šāles, eļļas sūkni, ķēdes, vārstu blīvslēgus un var mizot ilgi un laimīgi, kamēr nepieteiksies elektriskais ūdens sūknis
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
Bender | |
Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 2066
Braucu ar: E91
|
30 May 2025, 09:13:10 @Nello rakstīja:
E90/91 rezerves ritenis ir atkarīgs no komplektācijas jeb viņiem tas nav nemaz paredzēts?
Nav paredzēts. Tā niša pat cīsiņam ir par mazu, pat ja izvāc visu lieko apkari. |
Offline | |
|
Mikels | |
 Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5193
Braucu ar: cieņu
|
30 May 2025, 10:25:06 @RSAWorkshop rakstīja:
30 May 2025, 00:21:23 @naurisy92 rakstīja:
Sveiki visiem! Vēlētos uzzināt kura gada E90 N52B25 benzīnieku labāk izvēleties, diapazonā no 2006-2008 gada? Vai arī nav baigā starpība? Doma ņemt 325i manuālo.
Paldies!
Baigā starpība nav, N52 ir ļoti ok motors, vienīgi jau vecs un var prasīt tradicionāli 5k apkopi Kas gan ir stipri lētāk nekā N53 sakopt, tiesa gan N53 ir ļoti viegli pārtaisīt uz TOP versiju ar 200kw, bet N52 būs daudz daudz vienkāršāks apkopēs. Principā ja nav iecepušies eļļas seperatora gredzeni, tad pietiek samainīt šāles, eļļas sūkni, ķēdes, vārstu blīvslēgus un var mizot ilgi un laimīgi, kamēr nepieteiksies elektriskais ūdens sūknis
Es domāju, ka elektriskais ūdens sūknis viņiem visiem jau sen ir nomiris un samanīts.
Principā, es teiktu, ka var neklausīt RSA briesmu stāstus par 5k ielikšanu uzreiz tajā dzinējā, tas auto jau kādu laiku ir sasniedzis e46 statusu, kuru jaunieši nojāj līdz galam, attiecīgi neviens saprātīgi domājošs cilvēks negrūdīs tajā vecajā drezīnā 5k, mainot šāles, eļļas sūkni utt. Ja kaut kas noklapēs, iemetīs citu dzinēju, samanīs blīves pa perimetru un brauks tālāk  [ Šo ziņu laboja Mikels, 30 May 2025, 11:55:16 ] |
Offline | |
|
Nello | |
 Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2563
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
30 May 2025, 11:11:55 @Bender rakstīja:
30 May 2025, 09:13:10 @Nello rakstīja:
E90/91 rezerves ritenis ir atkarīgs no komplektācijas jeb viņiem tas nav nemaz paredzēts?
Nav paredzēts. Tā niša pat cīsiņam ir par mazu, pat ja izvāc visu lieko apkari.
Skumīgi... |
Offline | |
|
|
Mixzzz | |
 Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2960
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
30 May 2025, 00:21:23 @naurisy92 rakstīja:
Sveiki visiem! Vēlētos uzzināt kura gada E90 N52B25 benzīnieku labāk izvēleties, diapazonā no 2006-2008 gada? Vai arī nav baigā starpība? Doma ņemt 325i manuālo.
Paldies!
EU iekš e90 bija pieejams N52 (Ne N52TU) tikai no 2005-2007.03 lkm. Tālāk jau sekoja N53, budžeta variantam no tā dzinēja gribi izvairīties.
Manuprāt RSA ar tiem saviem 5k mazliet pārspīlē, bet nu 1-1.5k var gadīties uzreiz ielikt. Tur DISAs, Vanos solenoīdi, blīves utt. Pirmie 2 beigtā stāvoklī diezgan samazina jaudu, kā arī var nokaut katus. Citādi tie dzinēji brauc samērā ilgi bez lielām problēmām, ja vien neskaita, ka tieši N52B25 var gadīties eļļas patēriņa problēmas, dēļ gredzeniem. Līdzīgi kā M54. |
Offline | |
|
Mikels | |
 Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5193
Braucu ar: cieņu
| Katus nokauj ne jau disas vai solenoīdi, bet tieši eļļas patēriņš. [ Šo ziņu laboja Mikels, 30 May 2025, 13:46:33 ] |
Offline | |
|
naurisy92 | |
Kopš: 30. May 2025
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| Izklausās jau puslīdz ok. Tas, ka būs vēl vismaz 1 - 1.5k jāiegulda uzreiz, ar to ir jārēķinās. Bet tāpat baigā laimes spēle - kāds pagadīsies. Katrā ziņā, viņš noteikti būs dzīvotspējīgāks par manu esošo 5-to golfu 1.4tsi.  |
Offline | |
|
HiJaCKeR | |
 Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4780
Braucu ar: BMW E90 330i
| N52 pie 200kkm būtu jānomaina profilaksei DISAs un jālej kvalitatīva eļļa. tas arī viss, tur nav kam citam lūzt, kas skaitītos nopietns remonts. [ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 30 May 2025, 15:00:25 ] |
Offline | |
|