Online
Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Audi topiks
Autors | Ziņojums |
fxquadro | 16. Jun 2025, 22:16 |
#1041
|
| Kopš: 09. Dec 2018
Ziņojumi: 189
Braucu ar: Honda Accord X USA ver. / Tesla M3 Performance, USA ver.
|
05 Jun 2025, 12:04:28 @Asch rakstīja:
Viri, Audi A5 2.0i '20 gads, vienritenis, ir uzticams auto? Pazina izskata ka vairantu. Siem ar karbam nebija problema?
Bralim bija A5 18, 2.0 TFSI quatro Coupe - pabrauca 2 gaduds bez problēmām un notirgoja (nopirka ar nobraukumu 100K, pārdota ar 130K).
Draugam tagad ir A5 21, 2.0 TFSI quatro sedans (nobraukums ap 120k+), brauca jau otro gadu - viss ir ok.
Es nemtu tikai quatro, pabraucu drusku ar to, pa ziemu tiešam kaifs! Vienritenis.. nu tā, nezinu. Bet jau panemts.. Nebūs jāmaksā par pārnesumkārbas remontu  [ Šo ziņu laboja fxquadro, 16 Jun 2025, 22:21:08 ] | Offline | | |
Peecis | 08. Sep 2025, 18:42 |
#1042
|
|  Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2317
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
| Kā tur bija ar 3.0tdi sākot ar 10.gadu?
Tas 180kw ir labāks par 176kw?
Vai tur arī sākās ķēdes, kam resurss kā zobenei? | Offline | | |
skriba | 30. Sep 2025, 10:05 |
#1043
|
| Kopš: 16. Feb 2017
Ziņojumi: 32
Braucu ar: BMW e60 525d
| Sveiki. Ir doma iegādāties audi a4 2012-2015.g quattro, bet nevar izvēlēties starp 2.0tdi un 3.0tdi. Kurš no dzinējiem labāks(nerunājot par jaudu),kurš uzticamāks, kādas problēmas biežākās?, saprotu, ka vienam zobene ir, otram ķēde un kā ir ar tām automātiskajām kārbām, saprotu ka quattro ir s-tronic un priekšpiedziņai nāk multitronic, cik dzirdēts s-tronic it kā ir labākā? Vnk jautāju jo nav pieredzes ar audī, tad nu tādi tie jautājumi rodas, skaidrs visi šie pabrauktie auto ir un būs jāremontē. Paldies jau iepriekš par kādu vērtīgu atbildi un padomu  | Offline | | |
Gachaans | 30. Sep 2025, 10:33 |
#1044
|
|  Kopš: 05. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 824
Braucu ar: OOOO
|
30 Sep 2025, 10:05:07 @skriba rakstīja:
Sveiki. Ir doma iegādāties audi a4 2012-2015.g quattro, bet nevar izvēlēties starp 2.0tdi un 3.0tdi. Kurš no dzinējiem labāks(nerunājot par jaudu),kurš uzticamāks, kādas problēmas biežākās?, saprotu, ka vienam zobene ir, otram ķēde un kā ir ar tām automātiskajām kārbām, saprotu ka quattro ir s-tronic un priekšpiedziņai nāk multitronic, cik dzirdēts s-tronic it kā ir labākā? Vnk jautāju jo nav pieredzes ar audī, tad nu tādi tie jautājumi rodas, skaidrs visi šie pabrauktie auto ir un būs jāremontē. Paldies jau iepriekš par kādu vērtīgu atbildi un padomu 
Dvuļai iepisiens sanāks drusku lētāk nekā trīnim + nav motors jāceļ ārā, jo siksna, nevis ķēdes, tā ka saies lētāk. par citām lietām grūti komentēt. vienīgais ko uzreiz varu pateikt, nesapņo, ka kvatrai būs kkāds 5l uz 100km patēriņš. Nebūs
Trīnis būs jaudīgāks, un finālā, degvielas ziņā, visdrīzāk arī ekonomiskāks, bet tur arī viss fun beidzas, kad būs jāsāk apkopt, varēsi vērt maciņu plaši vaļā. ja neskrūvē pats tad ķēžu maiņa būs ap 2k, citas apkopes arī nebūs simtos mūžīgi kkur eļļas, un antifrīza noplūdes. ja antifrīzs tek, jāmaina siltummainis, ir problēmas ar eļļas sūkņiem, tas kkādus 600 eur maksāja. Ja motors nav sauss, taad no eļļas ar laiku aizies pa pieskari kkādas šļaukas vai siksnas. Vienīgais ,kas ar to trīni ir labāks, ir aprīkojums. dvuļai grūtāk labu aprīkojumu atrast. | Offline | | |
Gachaans | 30. Sep 2025, 10:33 |
#1045
|
|  Kopš: 05. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 824
Braucu ar: OOOO
|
30 Sep 2025, 10:05:07 @skriba rakstīja:
Sveiki. Ir doma iegādāties audi a4 2012-2015.g quattro, bet nevar izvēlēties starp 2.0tdi un 3.0tdi. Kurš no dzinējiem labāks(nerunājot par jaudu),kurš uzticamāks, kādas problēmas biežākās?, saprotu, ka vienam zobene ir, otram ķēde un kā ir ar tām automātiskajām kārbām, saprotu ka quattro ir s-tronic un priekšpiedziņai nāk multitronic, cik dzirdēts s-tronic it kā ir labākā? Vnk jautāju jo nav pieredzes ar audī, tad nu tādi tie jautājumi rodas, skaidrs visi šie pabrauktie auto ir un būs jāremontē. Paldies jau iepriekš par kādu vērtīgu atbildi un padomu 
Dvuļai iepisiens sanāks drusku lētāk nekā trīnim + nav motors jāceļ ārā, jo siksna, nevis ķēdes, tā ka saies lētāk. par citām lietām grūti komentēt. vienīgais ko uzreiz varu pateikt, nesapņo, ka kvatrai būs kkāds 5l uz 100km patēriņš. Nebūs
Trīnis būs jaudīgāks, un finālā, degvielas ziņā, visdrīzāk arī ekonomiskāks, bet tur arī viss fun beidzas, kad būs jāsāk apkopt, varēsi vērt maciņu plaši vaļā. ja neskrūvē pats tad ķēžu maiņa būs ap 2k, citas apkopes arī nebūs simtos mūžīgi kkur eļļas, un antifrīza noplūdes. ja antifrīzs tek, jāmaina siltummainis, ir problēmas ar eļļas sūkņiem, tas kkādus 600 eur maksāja. Ja motors nav sauss, taad no eļļas ar laiku aizies pa pieskari kkādas šļaukas vai siksnas. Vienīgais ,kas ar to trīni ir labāks, ir aprīkojums. dvuļai grūtāk labu aprīkojumu atrast. | Offline | | |
Gi-Unit | 01. Oct 2025, 22:24 |
#1046
|
|  Kopš: 09. May 2007
Ziņojumi: 527
Braucu ar: Ferrari
| Audi ir labāks par BMW | Offline | | |
Saabich | |  Kopš: 12. Aug 2007
No: Dagda
Ziņojumi: 2010
Braucu ar: WC numurzīmēm
| Audi tikai ar priekšējo piedziņu | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|