Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Audi topiks

AutorsZiņojums
fxquadro
16. Jun 2025, 22:16 #1041

Kopš: 09. Dec 2018

Ziņojumi: 189

Braucu ar: Honda Accord X USA ver. / Tesla M3 Performance, USA ver.


05 Jun 2025, 12:04:28 @Asch rakstīja:
Viri, Audi A5 2.0i '20 gads, vienritenis, ir uzticams auto? Pazina izskata ka vairantu. Siem ar karbam nebija problema?

Bralim bija A5 18, 2.0 TFSI quatro Coupe - pabrauca 2 gaduds bez problēmām un notirgoja (nopirka ar nobraukumu 100K, pārdota ar 130K).
Draugam tagad ir A5 21, 2.0 TFSI quatro sedans (nobraukums ap 120k+), brauca jau otro gadu - viss ir ok.
Es nemtu tikai quatro, pabraucu drusku ar to, pa ziemu tiešam kaifs! Vienritenis.. nu tā, nezinu. Bet jau panemts.. Nebūs jāmaksā par pārnesumkārbas remontu

[ Šo ziņu laboja fxquadro, 16 Jun 2025, 22:21:08 ]

Offline
Peecis
08. Sep 2025, 18:42 #1042

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2317

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Kā tur bija ar 3.0tdi sākot ar 10.gadu?
Tas 180kw ir labāks par 176kw?
Vai tur arī sākās ķēdes, kam resurss kā zobenei?
Offline
skriba
30. Sep 2025, 10:05 #1043

Kopš: 16. Feb 2017

Ziņojumi: 32

Braucu ar: BMW e60 525d

Sveiki. Ir doma iegādāties audi a4 2012-2015.g quattro, bet nevar izvēlēties starp 2.0tdi un 3.0tdi. Kurš no dzinējiem labāks(nerunājot par jaudu),kurš uzticamāks, kādas problēmas biežākās?, saprotu, ka vienam zobene ir, otram ķēde un kā ir ar tām automātiskajām kārbām, saprotu ka quattro ir s-tronic un priekšpiedziņai nāk multitronic, cik dzirdēts s-tronic it kā ir labākā? Vnk jautāju jo nav pieredzes ar audī, tad nu tādi tie jautājumi rodas, skaidrs visi šie pabrauktie auto ir un būs jāremontē. Paldies jau iepriekš par kādu vērtīgu atbildi un padomu
Offline
Gachaans
30. Sep 2025, 10:33 #1044

Kopš: 05. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 824

Braucu ar: OOOO


30 Sep 2025, 10:05:07 @skriba rakstīja:
Sveiki. Ir doma iegādāties audi a4 2012-2015.g quattro, bet nevar izvēlēties starp 2.0tdi un 3.0tdi. Kurš no dzinējiem labāks(nerunājot par jaudu),kurš uzticamāks, kādas problēmas biežākās?, saprotu, ka vienam zobene ir, otram ķēde un kā ir ar tām automātiskajām kārbām, saprotu ka quattro ir s-tronic un priekšpiedziņai nāk multitronic, cik dzirdēts s-tronic it kā ir labākā? Vnk jautāju jo nav pieredzes ar audī, tad nu tādi tie jautājumi rodas, skaidrs visi šie pabrauktie auto ir un būs jāremontē. Paldies jau iepriekš par kādu vērtīgu atbildi un padomu


Dvuļai iepisiens sanāks drusku lētāk nekā trīnim + nav motors jāceļ ārā, jo siksna, nevis ķēdes, tā ka saies lētāk. par citām lietām grūti komentēt. vienīgais ko uzreiz varu pateikt, nesapņo, ka kvatrai būs kkāds 5l uz 100km patēriņš. Nebūs

Trīnis būs jaudīgāks, un finālā, degvielas ziņā, visdrīzāk arī ekonomiskāks, bet tur arī viss fun beidzas, kad būs jāsāk apkopt, varēsi vērt maciņu plaši vaļā. ja neskrūvē pats tad ķēžu maiņa būs ap 2k, citas apkopes arī nebūs simtos mūžīgi kkur eļļas, un antifrīza noplūdes. ja antifrīzs tek, jāmaina siltummainis, ir problēmas ar eļļas sūkņiem, tas kkādus 600 eur maksāja. Ja motors nav sauss, taad no eļļas ar laiku aizies pa pieskari kkādas šļaukas vai siksnas. Vienīgais ,kas ar to trīni ir labāks, ir aprīkojums. dvuļai grūtāk labu aprīkojumu atrast.
Offline
Gachaans
30. Sep 2025, 10:33 #1045

Kopš: 05. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 824

Braucu ar: OOOO


30 Sep 2025, 10:05:07 @skriba rakstīja:
Sveiki. Ir doma iegādāties audi a4 2012-2015.g quattro, bet nevar izvēlēties starp 2.0tdi un 3.0tdi. Kurš no dzinējiem labāks(nerunājot par jaudu),kurš uzticamāks, kādas problēmas biežākās?, saprotu, ka vienam zobene ir, otram ķēde un kā ir ar tām automātiskajām kārbām, saprotu ka quattro ir s-tronic un priekšpiedziņai nāk multitronic, cik dzirdēts s-tronic it kā ir labākā? Vnk jautāju jo nav pieredzes ar audī, tad nu tādi tie jautājumi rodas, skaidrs visi šie pabrauktie auto ir un būs jāremontē. Paldies jau iepriekš par kādu vērtīgu atbildi un padomu


Dvuļai iepisiens sanāks drusku lētāk nekā trīnim + nav motors jāceļ ārā, jo siksna, nevis ķēdes, tā ka saies lētāk. par citām lietām grūti komentēt. vienīgais ko uzreiz varu pateikt, nesapņo, ka kvatrai būs kkāds 5l uz 100km patēriņš. Nebūs

Trīnis būs jaudīgāks, un finālā, degvielas ziņā, visdrīzāk arī ekonomiskāks, bet tur arī viss fun beidzas, kad būs jāsāk apkopt, varēsi vērt maciņu plaši vaļā. ja neskrūvē pats tad ķēžu maiņa būs ap 2k, citas apkopes arī nebūs simtos mūžīgi kkur eļļas, un antifrīza noplūdes. ja antifrīzs tek, jāmaina siltummainis, ir problēmas ar eļļas sūkņiem, tas kkādus 600 eur maksāja. Ja motors nav sauss, taad no eļļas ar laiku aizies pa pieskari kkādas šļaukas vai siksnas. Vienīgais ,kas ar to trīni ir labāks, ir aprīkojums. dvuļai grūtāk labu aprīkojumu atrast.
Offline
Gi-Unit
01. Oct 2025, 22:24 #1046

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 527

Braucu ar: Ferrari

Audi ir labāks par BMW
Offline
Saabich
Vakar, 06:57 #1047

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 2010

Braucu ar: WC numurzīmēm

Audi tikai ar priekšējo piedziņu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo